Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/17/21 in all areas

  1. Nasol moment. Personal nu vad o solutie rapida de a recupera paguba. Chiar daca-l dati in judecata, pe langa durata procesului, daca spui ca omul este buzunare goale de unde o sa recuperati paguba, ii vindeti bicicleta? Trebuie sa vii cu executor, sa-i executi bunurile (daca are), daca nu sa-i puna poprire pe conturi (daca are), in speranta de a recupera pe viitor. Prea mare bataia de cap si nici nu e sigura treaba. Cea mai rapida solutie e sa o reparati singuri ... ii spui tatalui tau ca l-ai convins pe ala sa-i plateasca dauna si i-o platesti tu, fara sa stie ps: categoric exista sansa sa pierzi un proces chiar daca politia a spus ca ala e vinovat. Crede-ma pe cuvant, am pierdut cu legea in fata ce imi dadea negru pe alb dreptate, dar un judecator a facut el o interpretare in afara legii si m-a lasat in offside. Am ajuns la CEDO cu el, au trecut 6ani de atunci si inca nu e gata, doar ca idee asa, sa stii cam la ce orizont de timp sa te astepti Eu am mers asa departe din ambitie, niciun om intreg la cap nu ar fi facut-o, altfel.
    3 points
  2. Rezultatul unei actiuni in justitie este imprevizibil. Chiar daca tu tii dreptatea de coarne, justitia s-ar putea sa te lase perplex si sa decida ca e ciuta. Spre exemplu, este suficient un mic viciu de procedura, fie in actiunea in instanta, fie in procesul verbal al Politiei. Cu atat mai mult in Romania, o tara in care justitia nu este straina de controverse, incomptetenta, chiar mita. As spune mai degraba ca exista sanse sa castigati procesul chiar si fara un avocat, dar ca sansele sunt semnificativ mai bune daca apelati asistenta juridica de specialitate.
    3 points
  3. Eu am facut downgrade de la f30 la e90 , sunt foarte foarte multumit de alegerea facuta
    2 points
  4. Eu ti-am semnalat 2 aspecte ce nu au fost remarcate de nimeni pana acum. Ai o masina parcata ilegal si chemi in judecata o persoana ce nu ti-a avariat masina. In plus vrei sa faci asta cu costuri minime, fara avocat, completand niste acte dupa cum scrie pe internet. Tu evident faci cum crezi de cuviinta... Succes!
    1 point
  5. Da, mi-am cam facut o idee. Si eu mizez pe faptul ca o sa vrea sa o dea la pace in momentul in care ii vine citatia, altfel tinand cont ca rezultatul e imprevizibil, o sa mergem pe varianta chemarii in instanta fara avocat, in ideea ca nu prea are sens sa investim mai mult decat suma maxim posibil recuperata. Oricum trebuie mai intai ca cererea de chemare in instanta sa treaca de camera preliminara. Daca nu rezolvam nimic, asta e, am incercat, macar il invatam ca orice actiune are consecinte. Va tin la curent. Am gasit niste exemple de cum se completeaza cererea de chemare in judecata pentru cazul asta. Sper ca luna viitoare cel tarziu sa o depunem.
    1 point
  6. Confirm ce zice Paul88, am avut 3 E90uri, toate 3 cu M pack si dupa sute de mii de km pe drumurile tarii, nu aveam greierasii pe care-i am la F10 sau pe care i-am avut la F30. F10-le nu are M pack si tot se aud. Eu dau vina pe plasticele ieftine din F10...insa astea-s masinile, n-avem ce sa facem.
    1 point
  7. 1 point
  8. Nu se mai poarta toba sport si nici subwoofer in portbagaj ... cu aia 300 lei mai bine schimba lichidul de frana .... sau uleiul din cutie ... scoate prietena/sotia la iarba verde , sau poate am imbatranit eu si vad altfel lucrurile ...
    1 point
  9. da, acela este codul, 07147321144 dar nu cred ca problema e doar de la cleme, e posibil sa ai suruburi slabite
    1 point
  10. Inseamna ca nu ai citit (si simtit placerea in descriere) cu atentie ce au zis altii inaintea ta. Ca o nota adiacenta la cat de scump de intretinut e un BMW, sau in legatura cu reparatii si intretinere, am auzit candva de la un batran posesor de BMW ca dealerii veneau acasa la propietarul masinii inainte, ii ofereau masina la schimb si fie o reparau acolo fie o luau pe cheltuiala lor si isi mai cereau si scuze, aia de la BMW, pentru durerea de cap cauzata! (mi se pare ca e vorba de modelul E36..) Cum e in ziua de azi!? Te rogi la cer ca masina ta sa fie pe mana unui meserias, si sa se rezolve.. bine-nteles dupa ce trebuie in prealabil sa te programezi la ei..
    -1 points
  11. Zau? Doamne si fereste sa nu se rupa lantu' la F30 ca e bagat.. (unde?) unde a intarcat mutu' iapa! Si atunci sa vezi drama de diferente! Exact invers. Da, stiu, si la LCI au pus inginerii lant de diamant, nu!? Nici nu trebuie sa il mai asculti din cand in cand.. ..glumesc
    -1 points
  12. Am facut drive test cu un model Luxury. Si acum retin ca avea trimul acela, ceva gen imitatie texturata de "lemn". Cand am apasat pe el scartzaia ca dracu si suna a gol, mai ales pe usi. Dupa ce am facut drive test cu F30 si m-am urcat inapoi la mine in E90 mi s-a parut mai ok a mea in interior, drept pt care am si abandonat de a o mai schimba cu F30. Nu stiu ce-i mizeria aia de ai postat in link, nu am vazut in viata mea asa ceva, dar te asigur ca plasticul de care spui si acum, dupa 10 ani, este ca in prima zi - nu scartaie, nu se simte ieftin, nu este uzat si este complet tzapan. O fi altfel la cele pre-facelift, nu stiu, la mine nici nu arata asa. Cu siguranta nu e E90 perfect, spre exemplu pielea mi s-a parut foarte proasta si s-a uzat inca de pe cand era masina aproape noua, manerul de la usa pasagerului s-a zgariat foarte rau (nu-mi explic de la ce, parca s-a inmuiat plasticul, cumva), iar trim-ul de cauciuc de deasupra parbrizului s-a crapat de la soare (trebuie sa dau jos parbrizul ca sa-l schimb) ... dar apreciez o masina in care ma urc si nu scartzaie nimic, chit ca are 10 ani.
    -1 points
  13. Asta da ironie! :thumbup:
    -1 points
  14. salut.. am si eu un e46 318d si as vrea sa i pun o toba finala sport sa se auda calumea chiar daca o sa ma deranjeze la drum lung, dar sa fie pana in 300 de lei, ajuta ti ma sa aleg pentru ca nu stiu ce sa iau.. mulțumesc din suflet
    -1 points
  15. carly pt bmw este una dintre cele mai bune testere pt. bmw. ce erori ara carly apar si pe ista. am ista pe laptop dar de cate ori o folosesc i-mi strica frm-ul
    -1 points
  16. Dar ISTA il folosesti cu iCom sau cu interfata de 2 milioane..? Zi mai multe sa stim si noi.
    -1 points
  17. Cum e sa stii ceva daca nu stii cum se face? Electromotorul nu se poate testa doar pe masina; trebuie scos si dus la meserias sa il testeze in sarcina. Dar pana una alta ar trebui sa verifici starea legaturii/cablului sau ce este acolo, de la motor la caroseria masinii, cum ti-a spus unvicont. Asta ca sa te asiguri ca, curentul electric (de valoare mare) trece nelimitat de oxizii din conexiunea la caroserie, prin electromotor spre masa/caroseria masinii. Daca e limitat de proasta conexiune cu, caroseria atunci motorul ar putea porni mai greu.. Trebuie desfacuta conexiunea, curatata de oxizi. Si daca tot ajungi acolo, pune ceva pasta speciala care preintampina aparitia oxidarii legaturii respective in viitor. Cel mai bine ar fi sa mergi la un electrician auto sa faca minimele verificari. El te va trimite la altii mai meseriasi daca ceva il depasese. Capacitatea bateriei poate fi (va fi) verificata tot cu un dispozitiv/aparat special de masurat capacitatea ei. Masurarea capacitatii/starii ei se va face doar cand/dupa ce bateria respectiva a fost incarcata complet la capacitatea din acel moment, adica pe incarcator dedicat, la priza..
    -1 points
  18. Sa ne intelegem, interfata originala e cea pe care o vinde dealerul. Restul sunt chinezarii. Dar intre a folosi Ista cu cablu cu usb la un cablu la un capat si adaptor OBD in celalalt si ICOM, ICOM e cel care este recomandabil a fi folosit la ultimile modele..
    -1 points
  19. Omule, ce au service-urile auto e "normal" sa aiba testere universale. Doar daca sunt specializati pe o marca anume atunci au tester pe marca respectiva. E in interesul lor sa aiba tester dedicat. Faptul ca tu ti-ai luat plasa sau ca crezi ca Ista "merge si asa" cu interfata aceea, tu esti exemplul cu neplaceri..
    -1 points
  20. Hai man sa fim sinceri, e30 e o masina misto youngtimer, dar e o coaja sinistra comparat cu un e90 sau f30. Am avut si eu urs, ca si feeling e fain tare, dar eu cred ca pana si e36 e mai bun decat e30. La.interior e difetenta colosala, materiale la fel, sasiu si motoare pana la urma. Momentan inca am si e36 si cand il mai scot la plimbare chiar imi aduce aminte ce inseamna directie precisa si placere la condus. Dar totusi sunt depasite, asta e clar. Cat despre f30, fata de e90, eu zic ca e o evolutie f30. La capitolul feeling in directie poate nu, dar la nivel general de masina e mai bun. Nu exista cel mai bun serie 3 pt ca fiecare a existat in perioade diferite. Acum caut un e34, dar ar fi ridicol sa zic ca e vel mai bun cand ma urc in g30 si e ca si cum cobori din evul mediu in epoca moderna.
    -1 points
  21. Vrei sa mai insisti un pic pe ce s-a evidentiat mai sus, explicand ce a facut mecanicul la care ai fost si de ce a facut ce a facut; ti-a explicat ceva?? Sau doar ti-a spus ca acuma merge si asa!? (Sa zici merci ca nu a luat foc masina.. sau ca nu se duce turbina, inca..)
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.