Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/15/21 in all areas
-
Nu stiu cand va invatati minte ca ieftin si bun nu exista, ci de cele mai multe ori doar tzepe. Dar asa e romanu, e sarac, dar ii place sa creada in Mos Craciun pana moare.4 points
-
jantele au cel putin 15 ani, nu cred ca te asteptai sa iei 4 jante perfecte cu 150 euro; o janta noua de buna calitate e minim 200e.3 points
-
Salutare colegi! A aparut de putin timp un recall pentru cablu + conector + modul ventilator BMW E90. Eu am verificat-o pe a mea si imi apare, asa ca satamana viitoare sunt programat la BMW Cobalcescu Pitesti. Va anunt cat dureaza si ce au schimbat Pentru verificare am folosit site-ul https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw-vehicle-recalls.html Stire romana: BMW a anuntat ca in scurt timp incepe o campanie de rechemare a peste 430.000 de masini Seria 3 care au probleme cu sistemul electric. Germanii au descoperit ca sunt sanse de incendiu pentru aceasta generatie de masini Seria 3, si pentru a nu avea probleme cu autoritatiile KBA vor schimba gratuit in unitatile service BMW piesele care sufera. Rechemarile BMW au urmatoarele coduri: 0061830500”, “0061660400” si “0061830400, iar elementele care se schimba sunt reprezentate de cablaje si contactori care au imbatrinit necorspunzator si care pot duce la aparitita unui incendiu. Intreaga operatiune are un timp de lucru de 60 minute si se efectueaza gratuit de catre reprezentantele BMW din toate tarile din UE! Stire engleza: Risk of fire with half a million older BMW 3-Series (E90 – E93). The warning about the increased risk of fire with the BMW 3-Series has been known since the end of 2017. A recall has already taken place in some markets, but only at the end of January did it start in Germany. About 430,000 owners of the BMW E90 to E93 model series must visit authorized services. The recall concerns vehicles manufactured between July 2004 and June 2012. The plug connection from the wiring harness to the heating and air conditioning system’s fan regulator could overheat due to fretting corrosion. Possible consequences are a short circuit, melting of the connector or “in very rare cases” a “thermal issue” – even when the vehicle is parked. Din ce am citit de pe forumul de e90 "the callback is for the wiring from the fan controller. "Check E9x plug connection, fan controller, rework if necessary (Part III)" Provides 3x different procedures, depending on the "damage" 1. Shortly install repair cable (5-7 AW) 2. Short repair cable and replace fan controller (6 - 8 AW) 3. Install a long repair cable and replace the fan controller (18-20 AW) The fan controller is also often called a hedgehog or fan output stage. It can happen that the cable starts to scorch at the plug to the fan controller, which can lead to a cable or vehicle fire.2 points
-
Schimba cauciucurile, si eu am patit acelasi lucru cu 2 cauciucuri vechi pe fata, dupa ce leam schimbat sa remediat problema fara sa umblu la directie sau altceva.2 points
-
Motorul e M52TU, dar cilindreea o afli doar dupa codul de motor, partea stanga jos la imbinarea cu baia.2 points
-
Acelasi lucru l-am patit cu 2 masini. Masina urmarea denivelarile alea din asfalt lasate de masinile grele, cu senzatia de luat volanul din mana. Problema a fost de la anvelopele care nu erau uzate, dar erau foarte vechi. La ambele masini.2 points
-
Se sudeazĂŁ la un centru specializat si va fi totul ok, doar ca te va mai costa puțin fata de cat credeai tu.2 points
-
M-am bĂŁgat de curând in clanul BMW sa vĂŁd Ăâ˘i eu care e treaba Ăâ˘i nu prea Ăâ˘tiu ce motor am pe maĂâ˘ina dacĂŁ poate sa ĂŽmi spunĂŁ Ăâ˘i mie cineva câti cai are ce cod motor este ????Baiatul de la care am luat-o zice ca e 2.5 dar care din ele câĂâşi cĂŁluĂâşi etc, pentru ca in acte e 1.8 nu prea am cum sa ĂŽmi dau seama Ăâ˘i nici n-am avut pana acum BMW Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Tramlining-ul nu e cauzat de probleme sau uzuri la partea de suspensie directie, ci eventual doar accentuat de ele. Am avut tramlining pe masina cu 0km si am si pe 340i cu 45kkm, deci evident ca nu se pune problema de uzuri. Cu cat e mai lat si mai dur cauciucul tramlining-ul e mai pronuntat, simplu. Eu am cauciucurile din fabrica si sunt destul de intarite deja (plus ca sunt RFT) si cel mai probabil de aia face.1 point
-
Poate nici el nu stia de fisuri daca tu le-ai descoperit doar la slefuire...eu am patit in toamna o chestie cu niste gume de iarna care aveau 5 -6 mm dar aveau dot vechi.Le-am pus la vanzare,a venit omul si le-a vazut(erau pe jante,umflate,in regula)am mers impreuna la o vulcanizare pt.dejantat,omul a luat cauciucurile si a plecat.A doua zi ma suna ca 3 din 4 au galme,zic ba esti prost,le-ai vazut aseara umflate erau ok,eu daca stiam ca au probleme si vream sa te incalt cu ele le dejantam inainte,si aia e,dar nu vand cacaturi.Pana la urma i-am dat banii inapoi,am aruncat gumele la gunoi si aia e.1 point
-
Pentru inceput schimba gumele,apoi verifica amortizoarele ,jocuri la directie apoi faci o geometrie daca nu sant probleme pe partea de directie.1 point
-
Ma eu am luat 3 jante style 277 la 150 euro, un set costa aprox 350-450 in funcție de starea lor, iar starea lor este aproape impecabila, 2 jante mai aveam eu pe plus asa ca i am dat nasului una de la mine, au fost ieftine, dar posibil din cauza ca nu era setul complet, le am verificat, nu sunt strâmbe, sudate, crĂŁpate, lovite. Se mai gĂŁsesc si chestii la prețuri mult mai bune fata de altii, dar trebuie sa ĂŽți iei oricum toate mĂŁsurile de precauție, am luat jantele cu verificare si inclusiv le am pus pe aparat.1 point
-
nu conteaza neaparat cata 'carne' mai au, daca sunt cauciucuri vechi eu am observat un comportament asemanator la vechea masina, cauciucuri Bridgestone Potenza, care aveau profil ok, dar imbatranite prematur, dupa 2-3 ani au aparut foarte multe microfisuri in ele, pe suprafata de rulare LE: apoi ar mai putea fi amortizoarele, cati km au? teoretic, producatorii de amoritzoare spun ca viata lor ar fi undeva la 80-100k km1 point
-
inteleg din postul #23 ca facea la fel si cu rotile de iarna. care e starea acelor anvelope?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asigurarea CASCO este la OMNIASIG, iar prima de asigurare a fost de 131,20 EURO, pentru un an, suma asigurata 2680 EURO. Polita seria C; nr. 238354481 point
-
E fix pe dos, dovada ca nu intelegi nimic. Este contraindicat schimbul cu pompa flush in cazul in care s-a depasit cu mult cei 120 de mii de km de schimb ulei, tocmai pt ca exista riscul major sa strici mecatronica, adica exact asta am si pe email confirmat de la Zf. Eu nu mai insist cu tine pentru ca nu vii cu argumente. Si nu inteleg de ce tot bolduiesti, ma dor ochii. ps: nu incerc sa te conving de nimic, iar pe site ul oficial zf nu scrie nimic din ce sustii tu, cu siguranta nu ai ce sa arati pentru ca nu exista. Nu suntem copii de 12 ani aici, sa stii. Acum am vazut, uite ce postai in alt topic : "Si atentie, in motor baga ulei bmw twin power turbo ll-04, 0w-30, merge mult mai bine masina, nu baga 05w30. Daca vrei sa ai un motor bun, baga ce spun eu si schimba-l la 15-20.000 km. nu te lua dupa ce spun altii". Adica tu esti ceva mecanic, te pricepi mai bine decat astia de la Bmw care pun in n47 5w30 cam peste tot. Propozitia "nu te lua dupa ce spun altii" confirma cat de bine te pricepi.Qed. Nu m-ar mira sa lucrezi chiar la vreun service cu pompa flush ( exemplu bimmer), ceea ce explica de ce recomanzi pompa peste tot.1 point
-
Metoda de umplere a cutiei de viteze asa cum prevede ZF. Sunt curios cati meseriasi respecta aceasta metoda? Cei care au vazut cum s-a schimbat uleiul la masinile lor, o sa isi dea singuri raspunsul daca s-a respectat exact sau nu procedura. Eu am atasat pe site acum ceva timp acest pdf in limba romana, deoarece NU are oricine acces la pdf-uri in limba romana, dar nu prea la bagat nimeni in seama. ZF_SI_Oelwechselkit_8HP_50130_RO.pdf1 point
-
0 points
-
Problema lui e ca si rezolvata. (de acum, e liber la chat-uiala pe topicul asta) pe a mea (problema) nu poate sa o rezolve nimeni. asa ca "secretul" ar fi ca, cel mai macabru compliment facut mie de cineva care ma cunoaste personal, a fost ca a zis ca daca am face schimb de minti/creiere el/ea ar muri in secunda doi. ..mai esti in cautarea si a altor "mistere"?0 points
-
problema e ca omu a cumparat ceva despre care nu stie nimic, asta e clar. are un M52 (2.0, 2.5 sau 2.8 ) fiecare face ce vrea cu banii lui. PS: eu fumez numai tutun, fii coleg bun de forum (nu pufosenie) si impartaseste secretul!0 points
-
0 points
-
0 points
-
Cand ceva pare prea frumos sa fie adevarat, de obicei este! Chilipiruri nu exista! Incearca sa le repari si vezi daca iese. Daca nu, ai pierdut 150 euro si aia e, nu o sa dai faliment din cauza asta;)0 points
-
-1 points
-
asta e intentia, inca valabil, a primit rotile de vara si revizia completa, pretul scade la 16500 euro.-1 points
-
Eu ti-am pus nu ca sa te uiti la poze. Poze sunt pe farcebook.. Linkul e ca sa stii unde e stantat motoru' tau Mergi la un meserias.-1 points
-
150E ai dat, teapa nu e. la banii aia.... tu esti principalul vinovat pentru decizia de a le lua ( + entuziasmul tau) acum o sa te coste in plus. se pot face, asa cum s-a spus mai sus. nu e un capat de tara. atentie data viitoare....sunt banii tai la mijloc.-1 points
-
Nu numai ca nu invatam, dar acum mai si incercam sa reparam asa ceva, ca sa cauzam o tragedie pe sosele si sa fie pachetul complet.-1 points
-
Asa si? Poti sa schimbi tu oamenii sa nu mai minta?!?! Unele lucruri trebuie sa le iei ca atare si sa intelegi ca nu vei putea schimba tu lumea de unu singur.-1 points
-
Pai se practica la astea vechi sa le cumpere cu motor de mic, gen 1.6 sau chiar 2, fac RAR-ul dupa care monteaza motor mare de 3litri spre exemplu si umbla asa. ITP-ul il fac asa cum stim toti ca se face pe la noi. Asigurarea va fi pt motorul mic evident. Mi-a povestit un mecanic ce repara un astfel de cazan, mai exact un E46 nfl, 320d la care dupa RAR i-a pus motorul de 3litri, M57. Chiar ma intrebam atunci care-i rostul unor taxe mari la un astfel de cazan cu motor mare, dupa care am fost lamurit-1 points
-
Probabil la țarĂŁ. Ăn București e altceva. E greu cu petarde d astea aici Și dealtfel,numai un guster ar face țiganii din astea.-1 points
-
Cu alte cuvinte insiști ĂŽn aceeași greșealĂŁ, mai dai 150€ pe alte jafuri...-1 points
-
dar cum se numeste cand vanzatorul minte cu nerusinare si apoi il blocheaza, daca nu teapa? ca te puteai astepta si tu sa fie niste jante dubioase si posibil cu probleme la pretul ala? da. dar asta nu scuza comportamentul neomenos al samsarului de jante. si putea sa spuna, bai nene ti le las la 150, dar vezi ca au crapaturi, mergi si sudeaza-le, nu le pune asa pe masina ca poate ti se rupe vreuna in mers.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00