Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/20/21 in all areas

  1. Da,s-a stabilit.Trebuie sĂŁ vinzi mașina
    4 points
  2. I-auzi... Deci daca nu o tine in limitatorul de viteza toata ziua nu are sens sa faca resoftare, asa zici tu? Aia crezi ca inseamna sa ai putere mare? Si aia cu "nu exista nimic ce poti face cu 380 si nu poti face cu 320cp" e alta aberatie. Daca o luam dupa rationamentul tau ce faci cu 320cp faci si cu un amarat de 2.0 dizăl, nu? ))
    4 points
  3. Se pot emite polițe RCA și CASCO pe seria de șasiu.
    2 points
  4. Probabil s-a mai discutat asta, am tot cautat pe forum, insa probabil nu m-am straduit indeajuns ca sa gasesc. Am nevoie sa fac casco si RCA pe un an la seria 5...insa nu voi plati decat sumele pe care le consider eu a fi corecte. merci! inca un lucru: cand inmatriculez masina, trebuie sa am deja RCA-ul emis?
    1 point
  5. Pentru E60, dimensiunile legale date de producator pe 17, sunt 225/50/17 si 245/45/17. Cu alte dimensiuni arata ca dracu si ai erori mari la vitezometru. Plus probleme cu politia. Bine...multi habar n-au ce inseamna 50 sau 45 de pe anvelopa. Da nu-i bai.. Trei sferturi din vulcanizatori, cred ca 50 e inaltimea cauciucului. Is praf oamenii.
    1 point
  6. Eu cred ca foarte multi nici nu percep/sesizeaza micile chestii de care se vorbeste aici si care sunt normale, le-am avut prezente la toate automatele atunci cand uleiul e rece. Nu sunt zmucituri zdravene, cat sa fie sesizabile de oricine, atunci clar sunt anormale si e necesara o verificare amanuntita, dar sunt niste mici impotmoliri/zmucituri sesizabile doar daca esti atent la asta, altfel le percepi ca normale sau lipsa... Poate termenii de zmucituri, impotmoliri, nu sunt cei mai buni.....de aici si eventualele confuzii sau neintelegeri. Ca parere personala: fa schimbul de ulei la cutia asta si apoi stai linistita! Bafta
    1 point
  7. @win, Intelege ca 225/45R17 sunt roti de E90 si au diametrul foarte mic pt caroseria E60. Pe jantele late de 8 inch el poate pune 225/50 cat si 245/45, ambele fiind omologate pt E60 si ambele avand acelasi diametru. As pune 245/45 pt ca sunt mai late si masina ar arata muuuult mai bine. Cumparatorul intelege ce inseamna inscrisurile de pe anvelope?
    1 point
  8. Arata ca un cur cu 225-50-17
    1 point
  9. Here you go, 225/50-17 si de iarna si de vara pe 8J, toate 8. 215/55 mi se pare prea ingust pt E60, nici nu cred ca e omologata marimea. 245/45 mi se pare prea lat pt jante de 8J.
    1 point
  10. Da, eu am perfect cover de 3-4 ani la city, este foarte bun in caz de ceva. 300-320 lei pe an. La mașini de pana in 15k nu se merita full Casco de 4000-5000 lei pe an.
    1 point
  11. Nu iti e luata deloc. Dpdv al BMW, vrei calitate mai mare audio, platesti, la fel ca la ceilalti producatori. E atat de simplu. Optiunea exista, trebuie doar sa deschizi portofelul pentru ea.
    1 point
  12. Eu asa cred,trebuie sa schimbe lin,fara socuri. Nici calda,nici rece.asa e normal.
    1 point
  13. Este de la anvelope. Pe e90 am avut la toate 4 masini efectul asta, si la toate a fost de la anvelope. Si cu anvelope 255 si cu 225, indiferent de latime. Pune anvelope noi, recomand continental pentru masina ta, am avut la fel si efectul a disparut ca prin magie.
    1 point
  14. 225/45R17 sunt roti de E90. Prea mici in diametru pt E60. 225/50R17 este o dimensiune care protejeaza masina f bine, fiind indeajuns cauciuc intre janta si asfalt
    1 point
  15. Lasa masina asa, in general cand e rece primele schimbari de treapta se simt. Daca vrei poti face un schimb de ulei. Cand e cutia dusa o sa simti smucituri foarte puternice, atunci o sa fi sigur ca e stricata. Eu in locul tau nu m as panica.
    1 point
  16. a fost o exceptie sambata seara, eram destul de obosit si se circula bine. Cu o seara inainte am facut 40 min de la iesirea din Bucuresti pana la iesirea spre Campulung, pe aglomeratie serioasa; medie consum in jur de 13, mers in Sport. Ce-i drept dupa schimbarea evacuarii parca trage mai bine la turatii mai mari, nu a fost nimic pe banda 2 sa nu pot depasi lejer. Pana acum in 18 luni au fost doar 2 situatii in care as fi avut nevoie de mai multa putere, si niciuna dintre ele critica. As face resoftarea mai mult ca un moft, sa conduc 2-3 ani o masina de ~400cp, pentru ca nu stiu daca voi lua alta masina cu motor 3l benzina, e putin overkill.
    1 point
  17. La Kmii aia e "normal" sa se simta schimbarea primelor doua, trei trepte si asta mai ales daca afara e rece, iarna, ai turatie scazuta si in primul km sa zic asa. Am mers cu o Octavia 3 cu DSG, avea 25k Km si chiar si la asta se simtea schimbul primelor trei trepte. Nu stiu un ZF8HP cu putini km daca se simte, sa zicem sub 50k Km. Nu-i capat de tara, ii schimbi uleiul dupa recomandarea ZF cu metoda gravitationala si aia e. Clar i-ai facut un mare bine la cutie, plus ca se mai estompeaza din acea "simtire" a schimbarii primelor trei trepte. Bafta!
    1 point
  18. Pe 17 arata bine. Eu am F31 cu jante pe 17. Cauciucuri Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, 235/45/R17. E alceva. Tinuta, stabilitate frana. Le recomand cu incredere.
    1 point
  19. Se poate ĂŽncheia polita casco la distanta, folosind poze sau o aplicație speciala cu care filmezi mașina...
    1 point
  20. Ai Harman Kardon se aude cat de cat, chiar vrei sa pierzi garantia pt ceva in plus la sunet? Eu nu as face asa ceva... In plus o sa vezi dupa ce greierasi o sa apara pe la fetele de usi... Toti o sa zica ca o sa iasa perfect, dar ca din fabrica nu va fi niciodata. Eu sincer nu te inteleg.
    1 point
  21. Și eu tot Pirelli RFT, pe 18" am avut când am luat X3-ul acum 2 ani. Când a venit iarna am pus Nokian WR D4, non RFT. S-a schimbat confortul, comportamentul mașinii, parca era mai ușoarĂŁ. Așa cĂŁ ĂŽn urmĂŁtoarea primĂŁvarĂŁ am luat niste Falken Azenis FK510 de vara, tot non RFT. Sunt mulțumit și de cele de iarnĂŁ și de cele de vara. In caz de pânĂŁ am abonament la asistenta 9695. N-am avut nevoie pânĂŁ acum.
    1 point
  22. Microfon are și pasagerul, dar depinde de dotĂŁri.
    1 point
  23. Ma intreba cineva si nu am stiut ce sa ii spun: la G30 poti conecta mai mult de un telefon in acelasi timp? Daca da, iti si arata pe care telefon esti sunat?
    1 point
  24. Atat BMW cat și ZF. Numai ca BMW nu e interesat de reputația fata de tine, cumpĂŁrĂŁtor de SH. Iar pentru clientul BMW de mașinĂŁ nouĂŁ, ĂŽn garanție pana la 5 ani (ĂŽn funcție de cat plĂŁtește) cutia ZF nu a fost niciodatĂŁ o problema.
    1 point
  25. Gata, de ieri am scos numere rosii, si am inceput sa circul cu masina - asteptarea a meritat! Cateva impresii dupa primii 50km: - motorul trage senzational, practic la orice turatie; in orice moment, la kick down masina pleaca de sub tine efectiv, mai ales daca esti in modul sport; insa este foarte controlabila (mai putin in modul sport+ cu cutia pe sport, parca e cam naravasa asa pt oras); cutia nu se incurca de loc, indiferent de situatia de trafic; si nu te smuceste la kickdown - pt ca are cuplu mare pe plaja mare de turatii, nu are nevoie de retrogradari semnificative - consumul e o surpriza foarte placuta: in jur de 14-15 in trafic aglomerat (eco pro, cu start-stop activ); schimba la 1500 de ture si trece in coasting la 1000 de ture imediat ce iei piciorul de pe acceleratie; evident, la kick down repetat se duce pe apa sambetei orice economie - consuma in jur de 19-20; am mers vreo cativa km pe centura, dar cam putin pt a-mi face o idee despre consumul la drum lung- probabil e in jur de 7-8 - tinuta de drum e foarte buna, desi suspensia pare putin moale (acum are jantele de 17", si presiune cam mica in roti dupa parerea mea: 2.1 bar la toate 4 rotile; pe stalp scrie 2.4 fata 2.6 spate); in acelasi timp e neasteptat de comfortabila, suspensia nu scoate niciun zgomot la denivelari (nu prea am condus BMW sub 100k km, se simte uzura mai mica a suspensie); cred ca un set de roti de 18" in 2 dimensiuni e setup-ul perfect - directia sport variabila e foarte ok - moale la viteze mici, se intareste progresiv cu viteza; usor lipsita de feedback, deh directie electrica; parca tot directia de pe E90 e cea mai reusita (desi putin cam rigida) - calitatea materialelor de la interior e clar sub F10, fara ca masina sa se simta ieftina; poate ca volanul M si un cluster digital vor schimba in bine ambianta - stau bine in scaunele sport de stofa; cele comfort de F10 erau mai mari si mai usor de reglat, dar putin cam tari la drumuri lungi (pielea era tare) - sonorizarea basic a praf, desi parca putin mai buna decat sonorizarea basic de pe E91 - volanul sport nu imi place deloc, e subtire si pielea e de slaba calitate, prea tare; asta e prima modificare pe care o voi face: un volan M (poate chiar unul de M3, daca gasesc) - insonorizarea cam slabuta - am stat in masina la spalatorie, si se aude cam tare zgomotul apei pe tabla, semnificativ mai tare decat la F11 - navigatia NBT EVO ID6 e mai usor de folosit, desi are mai multe meniuri, par mai putine; interesent screensaver-ul cu ceasul, placut mai ales pe intuneric - iluminatul interior e aproape invizibil, desi cica a fost imbunatatit la facelift - clima simpla isi face treaba, desi parca nu la fel de bine precum cea bi-zona de pe F10, mai ales la controlul umiditatii; imi place faptul ca are putine led-uri si lumini pe ea, e mai discreta; la F11 nu imi placeau deloc luminile portocalii amestecate cu cele verzi Am facut si prima scanare de erori - vreo 60, datorita deconectarii diverselor componente la schimbarea barelor, plus cateva erori cauzate de baterie; le-am sters pe toate, acum este asa cum imi place: 0 erori! In concluzie, masina imi place mult, este asa cum speram: sportiva cand e cazul, comfortabila in general, fara sa iti rupa spatele si buzunarul, discreta la interior si exterior. Si cateva poze https://imgur.com/a/PabfizT
    1 point
  26. wyktor, am uitat sa mai mentionez sa nu te uiti in gura fabricatului masinii ci a celui care face cutia! Cine are interes mai mult sa isi pastreze reputatia..?
    -1 points
  27. Eu vreau sa ii schimb si numarul. Masina trebuie sa o iau dupa mine cand merg la politie pt a o inmatricula pe numele meu? Pt ca intre timp i-a expirat casco, am dus-o intr-o parcare sigura si nu vreau sa misc de pe loc fara casco. Pot sa cer emiterea politei casco inainte de inmatricularea pe numele meu si implicit tinand cont ca la momentul emiterii politei, masina va avea pe ea numerele de inmatriculare vechi?
    -1 points
  28. Nu cred ca trebuie sa iei masina cu tine la politie. Nu are nici o relevanta. Trebuie sa ai certificatul masinii, numarul vechi sau cel provizoriu, cred ca tre sa le dai jos de pe masina si buletinul.. si aia e, pentru inmatriculare. Nu stiu daca nu cer dovada de plata a impozitului masinii. Eu vorbesc aici din amintire.. Iar ei or sa iti dea un alt certificat cu numar nou.
    -1 points
  29. Pe 520d un 17 ar fi ok pentru vara, sta altcumva balena pe asfalt.. eu am 17 pe iarna si 18 pe vara, nu cred ca ar fi ok 16, in cartea masinii din ce știu nu am trecute anvelope de 16 ), adicĂŁ nu am voie. Cred 225/50 17 sau chiar 225/45/17 , nu știu daca e trecutĂŁ si dimensiunea aceasta din urma. Mai bine clasa mai buna la franare pe ud decât consum.
    -1 points
  30. Mai, nu am niciun istoric. Azi am primit oferte si am ramas socat. Intre 10% si 15% pe an din suma asigurata. Sunt eu prost sau unde e problema de am primit aceste preturi? Mie un casco mi se pare rezonabil atat pt mine cat si pt asigurator la 5% din suma asigurata. Efectiv nu stiu incotro sa o apuc. Ultima data am facut asigurari acum 12-14 ani. Era 5% din suma asigurata la Grupama. Acum Grupama imi cere 15%
    -1 points
  31. Da. Omniasig vrea 12% din suma asigurata daca platesc integral in avans. Allianz vrea 12.85% Paradoxul este ca la masina noua, allianz a vrut 3.9% iar Omniasig 2.9%. Inteleg ca pe firma exista istoric ff bun cu ei, contractul de leasing e pe 4 ani si polita la fel, dar totusi...
    -1 points
  32. DacĂŁ nu intenționezi sa mai circuli prea mult cu G30, poți alege Groupama cu clauza autocontrol. Poți reduce cu 40% valoarea primelor trimestriale, ĂŽn funcție de stilul de condus.
    -1 points
  33. Reducerea e de 40%, deci prima de asigurare e 60% din cea fără clauza autocontrol... Ce vezi tu acolo e prima rata redusa cu doar 20%...
    -1 points
  34. Ce nemernici.. Asta imi suna a protectie impotriva "tampering" cu sistemul audio! Nu ar trebui sa li se permita asa ceva! O data ce am cumparat masina am dreptul sa instalez ce vreau eu pe masina, folosind inclusiv echipamentul existent. De parca pana acum se baga cineva pe rahatul lor de MOST.. In loc sa se concentreze sa ne dea calitate la un pret convenabil, ei se concentreaza pe cum pot sa ne limiteze accesul intr-un sistem audio. Si placerea de a asculta muzica la calitate mai mare tie luata in secolul 21!! Astea-s vremurile de azi!
    -1 points
  35. La Omniasig m-am oprit si eu. Fix pe acelasi principiu ca la tine, insa fransiza crescatoare in trepte de 200 euro, au vrut 1601 euro, plata anticipata. Mi-au si subevaluat f mult masina...sub valoarea evaluata pt masina ta. Daca voiam fransiza fixa de 200 euro, vor 1778 euro Tu ce varsta ai? Poate esti intr-o zona de risc mai mica. Ai istoric cu ei? Ai luat-o pe firma? Pe firma mereu oferta e mai buna, desi dpdv ar trebui sa fie invers. Btw, cati km are a ta? Ii mai stiu pretul de lista de pe vremea cand era noua? Incerc sa fac o comparatie cu situatia ta si sa inteleg de ce sunt eu defavorizat. Incepe sa ma irite total situatia asta. Da-mi si mie numarul brokerului tau.
    -1 points
  36. Asa e; corect, foarte corect. De aia au mutat radio (DAB, FM..) in portbagaj in modulul RAM. RAM, tine amplificatorul cu numarul de specific de canale si radioul. Ca sa nu te mai poti baga in lantul audio!!
    -1 points
  37. Sincer, nu cred. Ai mers f lejer in ultima perioada cu ea? incearca sa-i faci o resetare a adaptarilor cutiei, eventual mergi ceva mai infipt o perioada si vezi daca se schimba ceva.
    -1 points
  38. Nu știu cu cine ai fĂŁcut matematica, dar 60% din 2551 ĂŽnseamnĂŁ vreo 1530.
    -2 points
  39. Depasiri mai usoare daca e drumul ok... daca arata ca dupa bombardament, cum sunt multe DN-uri la noi, degeaba depasesti mai rapid ca in 2 ani o sa ajunga troaca masina.
    -2 points
  40. Wolf, tu mergi ff incet. De ce vrei upgrade-ul asta de putere? Suplimentar, nu exista nimic ce poti face cu 380cp si nu poti face cu 320cp. Nu are sens suma cheltuita.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.