Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/05/21 in all areas

  1. Salutare si bine v-am gasit! Deschid acest topic cu intentia de a-mi tine un jurnal al masinii. Din data de 15.01.2021 sunt posesor de F34, an 2014, momentan cu ~164000 km la bord. Masina a fost platita pe 22.12.2020 pe un site de licitatii din Germania. Nimeni nu a vazut-o pana cand a ajuns acasa Pretul total (taxe, comision, transport) a fost de 14700 euro. Ca si dotari, personal mi se pare ca sta destul de bine, fata de ce am mai vazut pe la noi, raportat la an/km/pret. Fiind prima masina BMW, am stat pe forumuri si youtube pentru a invata sa fac eu lucruri la ea, iar pana acum am activat: - transmisie sport (2TB) - memorare ultima setare start/stop - pozitii pe spate odata cu DRL (8TL) - update harta NEXT 2021-1 (dupa ce am generat cod FSC permanent) Dupa activarea SAT, am ramas cu o eroare de padele, desi in FEM_BODY am codat PADDLES_VERBAUT in nicht_aktiv pentru ca nu am padele. Tinand cont ca vreau sa schimb volanul, nu ma mai stresez din cauza asta. Pe viitor, pe langa volan, as vrea sa schimb si navi din NBT in NBT EVO cu touch, schimbator SAT, cluster digital, trim clima LCI si vedem ce imi mai vine. Ca si cheltuieli momentan doar jante + anvelope de iarna pe 17", 2400 de lei, masina venind cu 18" de vara si trebuia sa o aduc din Curtea de Arges in Bucuresti. Plus ca imi trebuiau jante pentru iarna. Nu am apucat sa ii fac revizia, dar ultima este facuta in 03.03.2020, asa ca pana in martie nu ma grabesc. As mai vrea sa ii fac si distributia, uleiul din cutia de viteze, cutiile de transfer si ce mai e consumabil la ea... Atasez si cateva poze facute aiurea. Nu am avut o "sedinta foto" inca )
    1 point
  2. Nu are voie sa dea nici un fel de soc la schimbarea vitezelor, nici la rece nici la cald. Nu e normal, masinile noi de ce nu fac? Incercati sa va documentati pe ce principiu functioneaza o cutie automata nu va mai luati dupa toti "expertii". Ce iti recomand eu , revizie cutie cu ulei conform specificatiei ( poate sa fie ulei ZF sau ulei in cutie BMW sau ulei Febi Bilstein, codul sa corespunda). Nici BMW si nici ZF nu sunt producatori de uleiuri asa ca si uleiul FEBi isi va face treaba perfect dar la jumatate de pret. Codul de "piesa" sa corespunda. La care mai adaugi baie noua, garnitura filtru si suruburi (parca vin in kit complet) si daca tot dai jos baia schimba si garnitura dintre blocul de valve / mecatronic si corpul cutiei, este foarte ieftina. In majoritatea cazurilor multe probleme se trag de la acea garnitura, pe acolo se pierde presiune pt ca nu mai etanseaza bine si apar smucituri sau sare din viteza sau nu poti cupla drive. Spor la treaba, ai BMW cred ca aprox 2000 lei nu sunt un capat de tara pt tine.
    1 point
  3. Ca sa nu va mai certati pe subiectul 123d vs cupra, castiga masina care pe plaja de putere max / cuplu max are valori mai mari, spre exemplu 3000 - 4500 rpm. Bmw are un dezavantaj, dupa 4500 curba de cuplu putere scade pe cand cupra fiind benzina se duce peste 5000 lejer...ciar mai mult , n-am condus cupra nu stiu dar benzina e benzina.
    1 point
  4. Daca vrei sa investesti in ceva util, cat de cat; sau poate gasesti de imprumutat, cauta un clamp-metru de curenti mici si incearca asa ceva: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189913-consumator/page__view__findpost__p__2518832 Poti scoate pe rand cate o siguranta pana cand consumul scade la valoarea din post, parca 0.05A sau 50mA. Daca nu scade acolo inseamna ca raman consumatori nedeconectati de la baterie.
    1 point
  5. Saptamana trecuta aveam o discutie asemanatoare cu un prieten caruia ii spuneam ca am 5.5mm profil la anvelopele de vara si ca ma pregatesc sa le schimb la anul, zicea ca sunt nebun :_)) Ulteriro intr-o "parcare" am dat de exemplarul asta de X6 cu slick-uri GT Radial Champiro ce ar face gelos si un Michelin CUP 2.
    1 point
  6. BMW spune ca uleiul din cutie e lifetime. Pentru BMW lifetime = 5 ani parca sau 200 000 de km. ZF, cei care produc cutiile, spun clar si raspicat ca daca vrei sa tina mult si bine, sa schimbi uleiul la 120K km. Logic ca ZF nu vrea sa traiasca doar din cutii vandute la ZF, vor si ei sa traiasca din schimbul de ulei la cutie. Cred ca BMW nu ne sfatuieste sa schimbam uleiul la cutie pentru ca si ei vor sa vanda cat mai multe masini. Daca masinile nu se strica, de ce sa cumparam altele? Daca facem schimbul la cutie, nu cred ca dauneaza masinii. Este totusi un ulei nou cu baie noua. Urmeaza sa fac si eu schimbul la a mea desi inca schimba ft bine cutia.
    1 point
  7. DacĂŁ BMW spune cĂŁ uleiul din cutie nu se schimbĂŁ, venim frumos ( și foarte corect zic eu ) și ținem cont de recomandarea producĂŁtorului ZF și schimbĂŁm. Apoi, deși ZF nu recomandĂŁ metoda flush, știm noi cĂŁ așa e mai bine. Cine sĂŁ ne mai ĂŽnțeleagĂŁ? Recomandarea mea:mail la ZF și solicitare punct de vedere ĂŽn fct de nr km și mentenanțĂŁ pânĂŁ ĂŽn prezent. Eu aș ține cont de rĂŁspunsul lor.
    1 point
  8. la 218 k nu e nici o dilema , se face flush .
    1 point
  9. Incearca sa faci o resetare a adaptarilor cutiei, daca n-ai facut-o deja. In caz ca nu are efect, atunci problema posibil sa fie mecanica, cel mai probabil solenoizi sau bloc de valve.
    1 point
  10. Einstein was right: time is relative
    1 point
  11. Asigurarea CASCO este la OMNIASIG, iar prima de asigurare a fost de 131,20 EURO, pentru un an, suma asigurata 2680 EURO. Polita seria C; nr. 23835448
    1 point
  12. Nu e normal. La cutiile ZF nu simti nimic cand schimba, nici la rece. A mea are 170k acum, schimba fantastic de lin, daca nu te uiti la turometru nici nu iti dai seama ca s-a schimbat treapta. Schimba uleiul, reseteaza adaptarile, posibil sa scapi doar cu atat.
    0 points
  13. Pai 92A nu o sa poti pune. Parca in Ista era 80a 90a 100a s.a.m.d Oricum codare cu NCSexpert. Cu Carly e mai simplu dar am avut surprize la o masina a vrut sa o codeze la alta nu. Depinde de posibilitatile pe care le ai. Eu personal as lasa-o asa avand in vedere ca are 5 ani.
    -1 points
  14. Eu zic sa te mai interesezi. Noi nu vbm aici de masini noi, discutam despre masini cu >100k Km. Poate esti tu unul din putinii norocosi caruia nu i se simte sau poate ai masina de putin timp si nici n-ai bagat de seama. Eventual detaliaza de ce nu trebuie sa se simta schimbul treptelor, ce e defect la ele?!?! Ca altfel sunt doar vorbe-n vant. Gen: A mea nu face, deci asa trebuie, asa e bine. Atata timp cat nu ai smucituri, n-ai erori pe cutie, nu sare din viteza, faptul ca se simte schimbarea treptelor pt o scurta distanta de drum, nu-i capat de drum, nu inseamna ca are ceva stricat in ea. Mai incetati cu aberatiile astea, tot bagati spaima in oameni. La kilometrii astia apare o uzura, e normal, sunt fiare in miscare in interiorul ei, frecari. Nu degeaba exista magneti pe baie, ca sa colecteze "pilitura" rezultata in urma frecarii acelor angrenaje. Daca vei schimba uleiul si baia, un mecanic priceput iti poate spune daca uzura este normala sau daca trebuie sa-ti faci griji, uzura fiind excesiva. Nu exista sa schimbi acest kit si sa nu gasesti pilitura pe magneti dupa 100k, 200k Km.
    -1 points
  15. Voltmetru nu o sa indice niciodata asa ceva: 0.02-0.04(ce?) pe baterie.. Ii trebuie un Ampermetru care sa indice in domeniu de pana la 10A (cu precizie de zecimi de A..) Multimetru din poza care nu e ieftin deloc, a fost incapabil sa masoare curentul (electronii trepadand..) descrescand in treptele specificate in postul recomandat mai sus. E bine sa dai informatii verificate de tine personal inainte de a incuraja la ceva.. (ceea ce tu insuti nu ai facut).
    -1 points
  16. Ai dreptate 100% cu ce zici, nu neg, doar ca eu vezi ca nu m-am aruncat la masinile de top cu dotari, sunt realist si stiu care au fost totusi preturile initiale si inteleg, nu sunt nicidecum la prima masina. Dar asta cu realitatea vestului Europei vs la noi, vezi ca e putin pe la mijloc, asta de multe ori o cam stim cu totii, dar nu stiu daca ii si realizam, asa pe scurt eu zic ca unii dintre factori ar fi legat de preturile la care ajung mai mici la noi: - da, este vorba si de evaziune la greu cu tvaul de auzi ca le intra la cativa ani mascatii in casa , clar. Dar e problema lor, ei isi asuma riscul cu firmele lor. Pana la urma chiar nu ma intereseaza pe mine ca PF, doar ca nu cred ca mai gasesti la ora actuala. - da, este vorba si de faptul ca multe masini sunt daune sau au lovituri majore si reparate la noi in tara (totusi, uneori sunt reparate destul de profi, nu mai argumentam aici). - da, este vorba si de faptul ca multe au km mai multi, desi iar la ora actuala e putin mai dificil ca de multe ori te cam prinzi prin diferite metode, nu neg insa ca mai sunt si situatii in care iti iei teapa de genul e oprita la 185k km in poze, dar ea are lejer peste 300k km+ Insa, uiti si faptul ca masinile sunt ceva mai scumpe in Vestul Europei si au si alte nivele de dotari. Plus ca adevaratii profesionisti le vaneaza pe alea corecte (deci nu la samsari de alta nationalitate ma refer, ca in orice piata si aici sunt sigur ca sunt unii profesionisti si OK "cinstiti" intelegeti voi) la pret mai mic incat sa iasa si de un profit. Cine se ocupa vaneaza pe siteurile astea de licitatii (sau nu numai) si orice ati zice, uneori si castiga. Asta nu e treaba mea sau a altora, ca romanasul este si rautacios si plin de hate si crapa de grija altuia CUM SA FACA ALA 1-1500 EURO? Da, daca iti aduce o marfa OK si te poti bucura, atunci merita. Mai nasol este cand nu face nimic si te si pacaleste la greu, uneori cazuri flagrante in care masina nu mai are nici airbaguri si se joaca efectiv cu viata ta. Si mai e si treaba ca eu am pornit ca nu vreau model de top, nu vreau motorizare de top (as merge chiar si pe un 316D dar prob sa fie mai dotat la care sa ii fac eu chiptunning ulterior) - am zis clar din start 318D, dotari deh tin si eu la unele - doar automata, senzori spate si scaune incalzite, in rest cu cat mai multe cu atat mai bine, clar dar nu gasesc doar pentru asta si atunci as fi sigur ca nici pretul nu ar sari in aer. Dar ideea generala este CA NU SUNT de mijloc, ori sunt manarite si sigur au peste 300k km, ori sunt vechi ca ani gen 2014-2015 la pret foarte mare. Nici macar ceva chel 2018 sa fi gasit, nu sunt efectiv, doar extreme. Si da, eu inteleg ca multi sunt subiectivi cu masinile lor, dar chiar si daca ar promova-o la greu nu ar da nimeni banii aia, din diferite motive si da, unul ar fi ca ne aflam deja aproape de jumatatea lui 2021. Eu am dat audi din 2014, ca sa iau bmw si sa mai dau si diferenta considerabila si tot pe acolo la ani? Noup, asta este, imi asum momentan si in cel mai rau caz voi achizitiona o seria 1 la un pret care ma avantajeaza si mai vedem peste 1-2-3 ani Dar maine astept si discutia cu cei de la autobigconsult.ro si vedem daca putem rezolva.
    -1 points
  17. Sa fi fost tu eu deschideam topic nou. E despre audio si mai intrebi si despre alte marci, din ce ai auzit. O sa apara o caruta de pareri despre audio in masini (ai alta marca, de care unii au auzit si or sa iso dea cu parerea..) care nu prea are treaba neaparat cu G30...
    -1 points
  18. Cred ca 2 litri benzina consuma cat 3 litri diesel.
    -1 points
  19. @Nicoletata, de la ce vine numele tau de pe forum? Cumva de la "Nicoleta ta"? Rayn, nu stiu ce sa spun de smuciturile din primele 3 trepte. Afara sunt 15 grade. Nici cand erau minus 15 nu am simtit sa smuceasca. Probabil aceste manifestari vin impreuna cu uzura. Poate da, uleiul o fi prea marmelada tinand cont de kilometraj.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.