Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/26/21 in all areas

  1. Din experienta mea toate modelele cu motorizarea Nx7 au adaugata in baza de date aceasta campanie in sectiunea SPECIAL INFO. In mod normal un dealer BMW cand vede asta la o masina adusa in service trebuie sa informeze clientul. Nu pot posta PDF-ul asociat campaniei pe forum dar asta e un extras: Service Action in Case of Customer Complaint (SACC): Topic "Exhaust-Gas Recirculation Cooler Nx7" 01.10.2019 Affected Vehicles Models: All Engines: N47T, N57T, N57Z, N57X Production: Start of Production - End of Production Scope This component specific limited goodwill regulation applies to material or manufacturing defects of the EGR cooler. Measures To replace the exhaust-gas recirculation cooler, please proceed as recommended in repair instructions REP 11 71 100 Remove and install / renew exhaust-gas recirculation cooler. Then, if required, clean the mixing tube as well as the exhaust-gas recirculation pipe (if heavily contaminated) using the brush set (part number: 83 19 2 298 237). Reimbursement Claims are subject to current warranty terms Defect Code: 117106 Warranty type: 1 Warranty stage: 2 Acceptance BMW AG MiS: 120 Months Share Labor: 100% Mileage: unlimited Share Parts: 100%
    3 points
  2. Nu este nici o campanie pentru WBAVP51070VP41145, nici macar cea de EGR la cerere. Inseamna ca masina a avut o campanie tehnica care nu a fost facuta dar nu se mai poate face gratuit deoarece au trecut 10 ani de la prima vanzare a masinii. Si campania de inlocuire EGR la cerere este valabila tot 10 ani fara limita de km.
    2 points
  3. Eu cu DPF off si evacuare goala citind topicul asta: Planuiesc sa il pun inapoi (e doar dat jos, nu e stricat) din doua motive: 1. Miroase oribil langa masina (ca un camion dinala vechi din '80). 2. E galagioasa fara.
    2 points
  4. Poti pune aici seria de sasiu si iti zic daca ai sau nu chemarea de EGR sau alte actiuni de service. Eventual se poate face un topic separat cu aceasta tema. Exista o actiune de service care se face la cererea clientului. Indiferent daca la verificare racitorul e OK se poate face inlocuirea la cerere clientului cu 100% cost decontat de BMW Ag. Din experienta mea, aproape toate modelele fabricate dupa 2012 au aceasta actiune trecuta in baza de date. Nu inteleg de ce cei de la reprezentantele din RO sunt reticenti sa schimbe EGR-ul pe una din cele doua actiuni. Costul lor este decontat integral de BMW Ag. deci reprezentanta nu pierde nimic, din contra, are de lucru si tine clientii multumiti. Nu pot atasa aici PDF-ul cu aceasta actiune "la cerere", poate se ofera un moderator sa il posteze.
    2 points
  5. In linkul care tocmai urmeaza sa il pun mai jos de la minutul 4:10 va recomand sa urmariti ce demostratie face unul dintre favoritii mei "poataci" de YT. Este vorba de o tara numita Olanda unde de la anul, 2022, vor introduce un echipament de masurarea a ceea ce filtreaza filtrul DPF la motoarele diesel deocamdata (circula zvonuri ca si cele pe benzina sa poarte "moda" asta..), adica masoara "particulate matter", ceea ce afecteaza plamanii nostri.. E trist, uimitor sau socant, am ales sa va aduc eu stirea asta: Nu se stie desigur cat va dura pana sistemul asta de masura va fi extins. Desigur pe acest topic se pot face pronosticuri pentru ROMANIA, ca doar pentru asta l-am facut. Sa dea Domnul sa fie inchis cand se va infaptui! Pana atunci, nu ma injurati pe mine pentru ce fac olandezii.
    1 point
  6. da, aceasi campanie pentru EGR la cerere.
    1 point
  7. Da, campania de inlocuire EGR la cererea clientului. Ai actiunea de service de inlocuire EGR la cererea clientului.
    1 point
  8. Chiar nu ma asteptam ca vechea polemica anti vs pro DPF sa renasca.. Am revenit numai sa remarc sau poate sa NUANTEZ faptul ca daca dati atentie la ceea ce lasa sa se inteleaga Diagnose Dan e ca si olandezii (cei certati cu legea, sau cu poluarea..) incerca sa fenteze sistemul de protejare al mediului si semenilor.. asa ca au si ei oile lor negre. Asa cum si noi aveam muult mai multe desigur, cu totii isi merita soarta. Trebuie sa fie facut ceva. Orasele trebuie sa aiba masini electrice, desigur, sau cat mai putin poluante! Nu este nimic anormal in asta. Desigur motoarele cu combustie au de suferit; dar nici sa persistam in greseala nu se mai poate.. Am mai spus pe acest forum, Daca Nu Faci Alegeri INTELEPTE si te uiti numai la ce iti ia ochii o sa devii mai des decat crezi o victima a sistemului, a propriilor alegeri (proaste) ... daca nu te duce capul suficient, fa atat cat te duce, ca altfel o sa te certi cu toata lumea (sistemul) si s-ar putea sa nu ajungi prea departe. Si asta nu e o dorinta a mea ci este efectul dorintelor tale neintelese. Daca ai fi un copil ai fi de inteles; dar daca ai ajuns adult.. e doar trist si aiurea. Pana la urma la asta ramane bun internetul... (care oricum retele de socializare tampesc si iau ochii mai mult decat trebuie) ..ar invata un adult ceva util si bun de retinut! Internetul te invata sa alegi din greselile (sau experientele) altora daca esti capabil sa le intelegi sau afli, dar nu iti da mura in gura si in nici un caz nu te apara.. (Orice stat dezvoltat o duce bine datorita taxelor si impozitelor si amenzilor date; asa se si auto-reglemeteaza sau regleaza. Prin cetatenii responsabili, care NU incearca sa corupa! Atata timp cat corupi, nu o sa ajungi nicaieri ci vei ramane in acelasi loc)
    1 point
  9. Lipsa dpf-urile de pe mașini ,e o problema foarte serioasa . Ori pui RAR-ul la fiecare intersecție și verifici la sânge ,ori dĂŁ-le bani de dpf ,cĂŁ ĂŽn 10 ani o sĂŁ avem 50° la umbra ĂŽn decembrie din cauza lor(și nu numai). Râdem ,glumim ,dar râsul e pe noi !
    1 point
  10. E obligatia posesorului de masina sa o intretina in parametri. Ce, EGR-ul, injectoarele sau bujiile ti le schimba statul? Ca si alea contribuie la poluare daca nu merg cum trebuie. Nimeni nu e obligat sa aiba masina. Dar cine are, trebuie obligat sa o intretina.
    1 point
  11. N-are de ce sĂŁ ĂŽmi schimbe uleiul in cutie ,cĂŁ ĂŁla nu ajuta la protejarea mediului . BĂŁnuiesc cĂŁ programele "rabla pentru electrocasnice" și "rabla pentru mașini" ,ți se par normale ,nu? Ăluia cu frigideru' ,bĂŁnuiesc cĂŁ i-am putea zice :"da,eventual sĂŁ ĂŽți bage și o oala de ciorba in frigider".
    1 point
  12. mai omule nu intelegi ca eu vreau BMW ))), o sa stea frumos da in fata casei dar macar lasand gluma la o parte aveti dreptate, dar pentru momentele cand ies cu masina unde am treaba as vrea totusi sa conduc un bmw...
    0 points
  13. Masina cu putini km si fara accidente. E foarte misto sa ai dotari multe, mai ales cand stai langa ea si astepti platforma... Offtopic1: La 3000km pe an mai bine as folosi taxi iar la iesiri din oras as inchiria masina, pare mai logic daca calculezi taxe+ devalorizare. Offtopic2: La banii aia mi-as lua Honda Civic NOU si e mai misto
    0 points
  14. Da. Plus ca rezistenta aerului creste cu patratul vitezei. Viteza mai mare = consum mai mare. De-aia masina consuma mai mult la 130 km/h decat la 100 km/h.
    0 points
  15. PĂŁi Olanda a anunțat/hotĂŁrât reducerea limitei de vitezĂŁ pe autostradĂŁ de la 130 la 100,pentru scĂŁderea emisiilor. MĂŁ gândesc cĂŁ are logicĂŁ,pentru cĂŁ o mașinĂŁ consumĂŁ mai puțin carburant la 100 decât la 130,asta nu ĂŽnseamnĂŁ mai puținĂŁ poluare? Am ĂŽnțeles eu greșit?
    0 points
  16. Ma uit la piesele aste schimbate si sincer nu am ce scuze sa mai gasesc , pur si simplu fiabilitatea BMW se duce in jos din pacate.
    -1 points
  17. Bravo Godini! sĂŁ ĂŽți dea statul bani cĂŁ tu ești șmecher rupt in cur cu BMW. AdicĂŁ dacĂŁ tot nu respecți legea,statul sĂŁ te susținĂŁ. SĂŁracii proxeneți și dealeri de droguri,nici ei nu ar face nasoale dacĂŁ le-ar da statul niște bĂŁnuți. Eu zic sĂŁ ĂŽi ajutĂŁm,ar fi o variantĂŁ la combaterea fenomenelor respective.
    -1 points
  18. Bimmmer,iar vorbești prostii, sĂŁ pari interesant și cu postĂŁri: Ce polemica pro/anti dpf vezi tu pe aici?poate nu ai fost atent. Ce comparații faci tu ĂŽntre noi și Olanda pe comportament de protejare a mediului? pe principiul "ĂŽi știu eu și pe ĂŁia ce rele fac!"?Olanda introduce restricții de vitezĂŁ pe autostradĂŁ pentru reducerea emisiilor, iar noi nu avem autostrĂŁzi BunĂŁ dimineața!
    -1 points
  19. Ia motorul cu cei mai putini km. Inafara de clima si xenon/LED nu vad ce optiuni folosesti zilnic. Navigatie oricum ai pe waze si restul sunt total inutile.
    -1 points
  20. Pentru București,suspensia m este dezastru. Mai ales ca vin cu roti pe 18 și talon de 35-40. Am rupt vreo 3 cauciucuri ĂŽn 2 ani.
    -1 points
  21. Mulțumesc frumos. RĂŁspunsul tĂŁu mĂŁ obligĂŁ sĂŁ ies din discuție. Deci 10 litri de combustibil consumați/arși polueazĂŁ mai puțin decât 8 l. Am ĂŽnțeles. Poate trĂŁiești cu impresia cĂŁ toți sunt prezenți pe forum cu dorința de a fi bĂŁgați ĂŽn seamĂŁ mereu,cum ești tu. Dar te ĂŽnșeli. Hai,succes!
    -1 points
  22. Chiar, oare de ce? Ai incercat sa traiesti fara frigider? Dar fara masina? Cam care e mai sus pe scara nevoilor? Iar cu dpf-ul, solutia e ITP strict si amenzi mari, nu pomana de la stat.
    -2 points
  23. Godini, asta e legea. Faptul ca la noi foarte multa lume face 'balcanisme' nu o face ok. Cui nu-i place sa-si cumpere o masina de jumate din bani, ca sa aiba si de intretinere. Sau sa ia pe benzina. Serios, pe forumul de bmw ti-ai gasit sa ceri pomana de la stat pentru dpf? Pai oamenii care isi iau loganuri ce sa faca, sa ceara sa le dea statul masina cu totul?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.