Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/14/21 in all areas
-
Baietii aia 2 care prezinta masina sunt cam pe langa. Din momentul in care au spus ca masina are faruri adaptive mi am dat seama ca habar n au despre ce vb iar faptul ca tot insistau cu 3 persoane pe bancheta din spate cand se vede clar ca masina e facuta pentru 2 persoane in spate (sunt doar 2 tetiere + forma banchetei + cotiera cu 2 “supoarte” de pahare) mi a intarit ideea. Mai bine iti prezinti singur masina decat sa pui un video cu doi maimuțoi, mai ales pe un forum BMW unde multi stiu sa faca diferenta intre faruri adaptive si non adaptive si alte nimicuri. Ca si dotari, masina e la limita de jos a unui coupe insa daca mai bagi ceva bani in ea poti avea ceva mediu ca si dotari. Pretul e f mare pentru ce ofera dar e coupe (grancoupe) si asta ridica mult pretul! Fiecare cere cat considera ca face, bafta la vanzare!6 points
-
Ve salut, Am reusit asa ca revin cu rezolvarea pentru postarea #2032, Am fost la un alt service si am efectuat din nou o dignoza de aceasta data in mers, defectul: ,,2C3200 Swirl Flap Actuator mecanic defect,,. Toata lumea sustinea ca clapetele sunt defecte, galeria defecta..... etc.(cel mai bun pret gasit pentru galerie 8.700 lei original/nou). Am rezolvat problema fara sa schimb galeria: am luat pas cu pas cum m-am gandit eu(sa am costuri cat mai mici) - prima data am schimbat senzorul de presiune aer(247 Lei) in galerie(sa fiu sigur) dar nu sa schimbat nimic, tot asa se manifesta.(verificat senzorul vechi si este okk) - am dat jos galeria(clapetele functionau greu desi fusese curatata/spalata) am curatat-o in baie chimica(50Lei), dupa remontare...... tot asa se manifesta. - am schimbat ,,Swirl Flap Actuator,,(actuatorul 450Lei/second hand).....tot asa se manifesta.(actuatorul vechi functiona cu intermitenta, deci DEFECT) In acest moment am considerat ca este mai bine sa ma informez(pe net) mai profund si.....bine am facut. IMPORTANT(nici cei de la service nu au stiut) ,,Trebuie să resetați actuatorul Swirl Flap ÎNAINTE să-l înlocuiți folosind ISTA, presupun că acesta este pentru a reseta cantitatea de mișcare permisă și le resetează pentru a se deschide și închide din nou. Deci, resetați controlerul, apoi scoateți conectorul de la actuator, apoi reconectați-vă și resetați din nou (astfel încât mașina să o resetați înainte de a o scoate, dacă acest lucru are sens, deconectând și reconectând între resetări.),, Rezultatul..... FUNCTIONEAZA PERFECT !! Manopera(250Lei) demontare/montare galerie, tester....etc. Bafta si toate cele bune !1 point
-
1 point
-
Frumoasa Olanda nu este o simpla tara plata si joasa. Nu este un bun exemplu de ... protejarea mediului! La alte lucruri... no comment! O mare parte a teritoriului, a fost recuperate din apa! Numai mediul nu l-au protejat! Mari zone din natura au fost afectate irecuperabil! Interventia brutala asupra biodiversitatii, distrugerea si fragmentarea habitatelor... e contrar protectiei mediului! Olanda este extrem de vulnerabila la subzistenta solului. Solutiile ingineresti nu sunt suficiente, mai e nevoie si de tratamente (de natura chimica!) asupra solului si apei. Prin programul rabla sau cu bani din buzunar ... retrofit SCR systems cred ca este o solutie viabila pentru marile orase pana la epuizarea intregului parc de masini MAC. Doar DPF nu cred ca este suficient.1 point
-
Eu cu DPF off si evacuare goala citind topicul asta: Planuiesc sa il pun inapoi (e doar dat jos, nu e stricat) din doua motive: 1. Miroase oribil langa masina (ca un camion dinala vechi din '80). 2. E galagioasa fara.1 point
-
1 point
-
Daca s-ar pune de maine la toate statiile ITP de la noi, as fi cel mai fericit..1 point
-
@akon , Multumesc ! ok , pretul e cel din piata . stiu ca e greu , dar nu-i bai ! pretul la intermediar a fost 22500 . asta fara rotile de iarna , cumparate de mine , plus schimb ulei motor si cutie ( dar toate astea au fost pentru confortul meu ) . nu sunt samsar si nu ma intereseaza sa intru in competitie cu ei , masina va sta la vanzare cat va sta ... e plin de bmw-uri sub 100000 km sau putin peste , cu distributii schimbate la 100000 km , cu 2-3-5 butoane .... si apoi noii prorietari umplu forumurile si paginile dedicate marcii pe diferite platforme cu plangeri si probleme ... eu am pus si seria VIN si raportul carvertical la dispozitie pentru cine vrea sa citeasca si sa vada in rest , noi sa fim sanatosi :cheers:1 point
-
Intai si intai o diagnoza cu ISTA. Galeria de admisie are un modul care o controleaza, acela poate fi defect ( se vede pe diagnoza) sau galeria e infundata rau. Ambele probleme se rezolva prin inlocuirea modulului cost 1700 ron sau curatare galerie admisie :cost 750 ron. O problema similara a avut si sora mea si are motorul identic cu al tau si a rezolvat-o prin curatarea galeriei de admisie.1 point
-
Este pe youtube TOT despre masina asta, inclusiv reconditionarea alternatorului, electromotorului. Cand am adus masina si am fost cu ea la un service sa ma uit sub ea, ma intreaba aia ce motor am, cand le-am zis zici ca le-am adus vreun ferrari la service. Am vrut sa-i intreb daca au vazut vreodata in viata lor motorul asta ) Dupa mi-au sarit in cap sa-mi zica ca sa vezi cati bani o sa bagi in benzina si le-am zis zic fostul e46 2000 diesel consuma cu DOAR 1 litru mai putin la drum lung si 2 litrii mai putin in oras... nu le venea sa creada. Am invatat de la fost masina, am schimbat lucruri la ea care nu erau nevoie doar ca sa-ti ia banii, ba mi-au furat de pe masina, ba te ard la piese, le-am experimentat pe toate. Vopsitoriile la fel, de 2 ori am fost in 7 ani, de 2 ori au dat buleala. Acuma cand o sa ajung la service le zic din start, stau langa masina, daca nu acceptapti plec la alt service, daca da-ti buleala... nasol. Daca te simt ca nu prea stii te ard astia si te duc cu vorba. Cateodata iti vorbesc de parca cine stie ce favor iti fac de parca ti-o repara gratis.1 point
-
http://www.autoagusta.ro/ Daca nici tipul asta nu te rezolva, masina a fost dauna totala .1 point
-
nu inteleg de ce ai face egr off cand egr-ul e 950 de lei , cam cat un schimb de ulei si nu schimbi piesa anual ci minim la 3 ani poate ai noroc sa crape chiar mai rar . eu unul nu as face nici un program DPF ul pentru toti ci as scoate mult mai multe masini de la RAR pe strazi cu inspectie drastica, amenzi si pedepse mai mari pentru chestia asta(daca ai avea 2000 minim amenda fara posibilitate de plata in 15 zile pentru astfel de fapte plus imobilizarea vehiculului in sediul rar si obligativitatea montarii intr-un service autorizat eu zic ca s-ar potoli) si s-ar rezolva problema destul de usor , e super simplu din punctul meu de vedere doar ca nu se face . Puse controale pe capul astora la ITP si nu doar pana la 2 ...0 points
-
@SKW - linkul l-am pus pentru a vedea masina , nu pentru comentariul baietilor de la autogeist . este postata seria VIN , se pot vedea foarte usor dotarile , echiparea . bani in masina nu bag pentru upgrade-uri. am 50 de ani , pentru mine este indeajuns . masina este la vanzare doar pentru ca nu vreau sa ma mai casatoresc cu ea , precedenta masina am vandut-o dupa 16 ani , iar sotia merge cu una care are 14 la noi :hyper: . pentru opera , concedii si fripturi avem alta . eu o intretin pentru mine , si eu am grija de masini :queen: :in_love: daca obtin un pret pe ea , pleaca , daca nu , nu ! nu-i nici un bai ! :cheers:0 points
-
și ? chiar nu pleacĂŁ fĂŁrĂŁ banii ceruți nu-i place concurența , prea ieftin , prea full , prea puțin rulate-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Am reusit sa fac sa vada masina citeste vin ul dar cand dau mai departe aceeasi eroare … any ideea la cineva.-1 points
-
Romanian style… sa recupereze sau sa si acopere cheltuielile in 2 ani, asa au invatat ei ca se fac afacerile.-1 points
-
-1 points
-
Inflatia in auto, utilaje si nu numai, a venit de la cresterile de pret ale componentelor si ale materiei prime. La munca am avut o crestere a pretului de achizitie in oct anul trecut cu aproape 3% iar anul asta in iunie cu 6%. In auto, prima crestere considerabila a fost in primele luni ale anului trecut-1 points
-
Este masina din aceasta prezentare video: Cauciucuri noi de vara pe 18 ( Falken XL NON-RUNFLAT), roti noi de iarna pe 17 (jante tabla , senzori , cauciuc Dunlop ) . Schimbt ulei cutie si motor . Schimbat EGR -campanie recall -APAN BMW Braila . Inca o campanie tehnica facuta in iulie 2020 . Navigatie 2020-2 . Schimbat lichid frana 09.2020 - APAN BMW Braila . Nu ma intereseaza nici un fel de schimb . Pret 23500 euro .Rulaj - 123000 km . Raport Carvertical https://www.carvertical.com/ro/raport?id=aeafa399-0816-4bfa-a745-f3ab5fe309f7&vin=WBA4F11090G314805-1 points
-
set Jante BMW Originale R20, cod BMW original - 6858527, roti Style 491 Model : F15 F16 F85 F86 X5 X6 10 J X 20 ET 40 FATA 11 J X 20 ET 37 SPATE Distanta intre prezoane 5x120 Anvelope noi rulate 1 sezon de iarna: Fata - 275 40 R20 Spate - 315 35 R20 Jantele au senzori de presiune Originali BMW, capacele BMW noi 1375 euro 0744.319.565-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00