Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/26/21 in all areas
-
2 points
-
Sa vin si eu cu un update aici: Pana la urma nu a fost posibil schimbarea racitorului pana la plecarea in concediu pe 10 iulie. Si-a luat frate-miu un litru de apa distilata si a plecat asa. In cei 2850km facuti intr-o saptamana masina a pierdut extrem de putin antigel. A schimbat racitorul(al doilea) pe 20 iulie si ramane sa monitorizeze situatia. Primul racitor mi-a fost schimbat pe 6 februarie 2020, pe la 67.000km, ocazie cu care facusem si revizia. Acel racitor pus la 67k a pierdut lichid inca de nou, pt ca eu am completat apoi constant cu lichid la intervale regulate de timp. Peste 0.5litri in 25.000km. Sunt curios cum o sa se comporte al 3-lea. Mi se pare o rusine de nivel scarbos pt BMW care vinde 1 mil de motoare B47 pe an sa lase problema asta nerezolvata la acest motor. Din 2014 e motor asta pe piata. Sunt peste 7 milioane de motoare vandute, iar ei nu au catadixit sa reproiecteze componentul respectiv2 points
-
Am patit si eu fix la fel. Masina la revizie si apoi sa constat singur ca antigelul era la minim. Noroc ca eu eram la a doua patanie de tipul asta ca si pe mine prima m-a luat ca din oala. Noroc ca eram in Bucuresti. La tine situatia era grava total. Bine ca ai ajuns acasa cu masina intreaga.1 point
-
Pe scurt semnalizarea are doua functii sau principii de functionare: Scurta, 3 clipiri, de folosit preponderent la schimbarea de banda PE AUTOSTRADA; nu a zis nimeni asta. Cealalta, lunga care practic se "inzavoraste" pe axul volanului pe directia pe care tragi de el si revine imediat ce se inverseaza directia rotirii. Aici se aplica si revenirea VOLUNTARA, adica la dorinta soferului, prin aducerea ei manual inapoi la mijloc.. Mare inginerie mare; Romulus, nu doar bmw are acest sistem. Pana si o Skoda Fabia amarata din 2005, are asa ceva.. cred ca toate masinile nemtesti de peste 15 ani au asa ceva. Nu e vorba ca nu o suporta. Trebuie sa SEMNALIZEZI ORICE SCHIMBARE A DIRECTIEI (benzii de circulatie..) cat timp esti in masina si conduci, si gata; esti obligat, iar acelea sunt functii implementate in ajutorul tau.. Niciodata nu e tarziu sa aflam si noi (unii romani..) lucruri noi.1 point
-
Defectul nu este cel descris de tine. Racitorul de gaze prin care circula antigel se fisureaza in interior (micro fisuri) si astfel in gazele racite ajung vapori de antigel (etilen glicol) care este inflamabil. Acest amestec de gaze si antigel ajunge in galeria de admisie unde poate lua foc din cauza temeperaturii de functionare, galeria fiind din plastic se topeste. Vezi foto, ai ambele campanii legate de EGR. Am atasat un prnt screen de la cea la cerere deoarece pdf-ul are o pagina, rog un moderator sa ataseze pdf-ul de la campania initiala pe care il pot pune la dispozitie, e un pdf cu descrierea completa a defectului inclusiv procedura de reparatie si procedura de verificare.1 point
-
130 500 km schimb galerie admisie . In urma curatarii am decis sa o schimb , din angrenajul de actionare al clapetelor era rupt un opritor , aflat in exteriorul galeriei dar care inregistrase ceva erori de blocaj mecanic, practic bloca uneori motorasul sa actioneze clapetele corect . Piesa noua , originala.1 point
-
1 point
-
Mi se pare o golanie crasa sa te amendeze organul cand ai avariile puse. Plm, pentru asta e pus intotdeauna la indemana butonul ala...1 point
-
Rolul acelor clapete este exact pentru formarea unui amestec mai bun, pentru scaderea noxelor. Benzina foloseste in general alte metode, gen DISA, Valvetronic, VANOS-ul.1 point
-
Am impresia ca la modelele noi clapetele sunt metalice. Daca le scoti creste nivelul de NOx, dar probabil nu iti pasa de acest aspect. <_< Eu nu le-as demonta.Daca nu mi-as permite un E60 nu mi l-as cumpara.1 point
-
eu am preferat sa schimb galeria, asta pe la 120.000 km. am inteles ca au si alt rol acele clapete in afara de a reduce emisiile si nu am vrut sa le scot.1 point
-
Salut, am o problema la batrana e39 din 2002! Mi a mancat nervii si sanatatea si este foarte frustrant! Din senin, cd player ul oem se blocheaza, nu conteaza ca e pe radio, cd sau aux! Cum se blocheaza? Nu mai raspunde la nici o comanda, volum, on/off, schimbarea sursei (cd, radio, aux) nu mai functioneaza nici comenzile pe volan, afisaul usor usor se stinge, incepe cu melodia, ora, apoi se innegreste tot ecranul! pe langa asta, daca semnalizez in bord nu imi mai apare, dar masina afara semnalizeaza! Asa face de o luna de cand am luat masina! A avut o pauza de 10 zile in care a mers perfect, si de azi iar a inceput! Aaa… si de obicei sunetul este in continuare de la radio sau ce ascult… si cateodata dispare si sunteul! problema tine cam 2-3 minute apoi isi tevine pentru alte 2-3 min! A mai patit cineva asa? ceva sfaturi? Multumesc0 points
-
Salut, un prieten a avut o problema similara. Era de vina un senzor, pana nu a pus original nu a mers A/C-ul. A incercat Hella, Pierburg, etc si nu pornea clima.0 points
-
Tu nu i-ai intrebat pe aia de la dealer sau specialist BMW, sau ce o fi.. daca cei/cel care umbla la ACul masinii e specialist, sau l-au pus pe primul mecanic la mana sa verifice ce a verificat? Pana nu gasesti un specialist in AC-uri de masina, nu are rost sa lasi mana unora care nu se pricep decat sa puna un tester.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Si ai magnet si pentru politisti. Am condus un Renault Laguna I 1.6 16v timp de 4 ani in care am primit o amenda pentru viteza si sa zic ca am fost oprit de vreo 5 ori maxim de politie, de cand am BMW-u(cam 4 luni) am deja 2 amenzi(vreao 10 puncte) si prin oras de cate ori ma vede ma opreste. Amenzile nu sunt viteza sau altceva, am oprit sa iau pe cineva din statia de taxi ->amenda, am oprit sa iau pe cineva dintr-o statie da autobuz->amenda cu toate ca eram cu avaria pornita in amandoua cazurile-1 points
-
Pacat ca nu mai am amenda sa o fi scanat si sa o postez sa vedeti ce a scris. "stationat in statia de autobuz cu avariile pornite" rezulta amenda. Din cate stiu eu: oprire - max 5 min si stationare - peste 5 min asa pe scurt. Dar na, ce sa-i faci, poate pentru el ii tot una.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
123 730 Km schimb discuri si placute fata , originale. Imi mai arata 5000 km dar am decis sa le schimb si bine am facut , se vede in poza ce inseamna sa astepti pana la limita , la frane intense facea zgomot si e clar de ce , freca metal deja . Urmeaza sa schimb si spatele . Ce am constatat e ca discurile au sens de rotatie fata de F10 , etrierele sunt f usoare , le tii cu un deget , probabil duraluminiu sau ceva aliaj destept .-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00