Cred ca asa a venit masina, cu 16 ...in C.I. abia am la optiuni cele de 17. ...si eu tot zic... - in caz de vibratii si tremuraturi volan, verificati si iar verificati ansamblul disc/janta/anvelopa + chitibusurile lor ! Nu cauta nu stiu ce aparat de echilibrat - mergi la prima vulcanizare, dezechipeaza jantele de gume, scoate plumbii, inelele centrare (dupa caz), senzori presiune (dupa caz) si cere sa se puna pe aparat janta goala. Pur si simplu janta goala si vezi in ce stare e. Uneori gumele compenseaza si ascund defectele jantei pacalind aparatul. (cand am cumparat jantele aliaj le-am luat de la o vulcanizare "mare" unde si indreptau jante, sudau, reparau, vopseau, in fine ...si inainte sa le platesc am cerut sa fie pusa pe masina de echilibrat fiecare janta in parte, asa cheala. Scandal, ofticari, obraz batut ...ca "domnu', asta e o prostie, cum sa punem janta goala pe aparat ? Unde s-a mai pomenit asa ceva ?" Am insistat si in final le-au pus si "cerintele de echilibrare/plumb) s-au incadrat intre 5 si 25g. Le-am cumparat multumit. Evident ca nu le-am echilibrat cu plumbi asa goale, doar am vrut sa vad starea lor. Inainte cu o luna am mai verificat un set de jante de la cineva de pe OLX si una din jante (pusa goala pe aparat) "a cerut" 80g plumb. No lasa...)