Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/10/21 in all areas

  1. X1 si mini off road nu au ce cauta in aceasi propozitie nu are rost, la fel si Tiguan. Cauta ceva gen Vitara Rav4
    2 points
  2. ce ti ar putea placea la masina asta in afara de emblema?
    2 points
  3. Niciodata o galma fie mica fie mare nu se repara cu petec , se repara cu alta anvelopa ! , mereu imi vin clienti cu galme si vor petec pe interior ... evident ca ii refuz , am incercat de multe ori cu diverse petice ... radial ... cu plasa din panza sau sarma ... nu iese treaba buna deloc niciodata ( testat pe anvelope ce urmau sa ajunga la reciclat nu ale clientilor ! ) , cand o anvelopa are galma atunci inseamna ca in acel loc are panza laterala sectionata si exista riscul sa faca explozie ... mai ales la temperaturi ridicate ! Deci nu recomand folosirea unei anvelope cu galma deloc , am experienta in acest domeniu de prin 91"
    2 points
  4. Bravo, sincer, bravo pentru perseverenta si raport aici. O sa ma uit si eu la mine si iau unul de rezerva ca la cati ani are a mea si de cate porniri are parte, intr-o zi...
    1 point
  5. Km mulți și dotĂŁri puține spre deloc, nu e de mirarea ca nu sa vândut.
    1 point
  6. Am uitat sa zic, parca la E90 e problema cu cablul principal de alimentare conectat in spatele panoului de siguranta in torpedo. Ar fi bine sa ii verifici starea conexiunii de acolo din spate. Ca daca panoul electric pierde curent la o trepidatie, atunci se opreste motorul..
    1 point
  7. Poate ca ssenzorul arborelui trebuie revazut. Nu ai spus ce tester s-a folosit. Nu mai desface nimic pana nu pui ce tester am zis mai sus! Filtru de motorina cand a fost schimbat? Trebuie sa fie dupa un tipar, doar ca nu ti-ai dat seama. De pornit motorul porneste fara nici o problema imediat dupa oprire brusca? Nu ai nici o aplicatie pe mobil prin bluetooth sa poti urmari cat de cat live ce se intampla? Este una, de ii zice Bmwhat pe android..
    1 point
  8. Mai verifica si pompa. Pune un program de diagnoza a marcii (ISTA-D, INPA) si verifica presiunea data de pompa de inalte. Apoi pe ea este o valva care controleaza debitul la ralanti si ture mici. Vezi sa nu fie erori acolo. Motorul se opreste cam la ce viteza/turatie in mers?
    1 point
  9. Oprirea nu poate fi de la volant. Tot pe la "ceasul" motorului trebuie investigat. Cum a curatat mufa mecanicul? S-a imbunatatit situatia dupa ce a umblat si a curatat? Poate trebuia schimbata mufa/senzorul. De ce nu a luat in calcul asta? Senzorul de vibrochen este foarte important, ca si altii ce tin de "timing".
    1 point
  10. Cam ciudat sau foarte ciudat faptul ca e diferenta asta asa mica, teoretic ori ti au umflat prețurile mult la ate, ori ai prins pret bun pe piese OE... teoretic diferenta este aproape dubla.
    1 point
  11. XL-urile sunt ceva intre anvelopele normale si RFT, au peretii laterali intariti cat sa suporte o incarcatura mai mare ( de aceea se foloseste o presiune diferita pentru ele, dupa cum este mentionat si pe stalp), dar nu suficient cat sa rulezi cu ele daca faci pana. Parerea mea e ca daca le combini pe axe diferite doua si doua e ok, pe aceiasi axa rezultatele pot fi imprevizibile in ceea ce priveste sanatatea cutiei de transfer.
    0 points
  12. in afara de consumul de ulei si pompa de apa electrica nu cred ca are probleme , pe e60 nu prea baga caldura iarna
    -1 points
  13. Ca un sfat mi se pare ca are multi km pt o benzinara. Eu personal nu as lua la banii si km aia masina.
    -1 points
  14. Salutare, Proprietar, vand urgent BMW Seria 3, 318i facelift, an 2009, motor 2000 cmc, 143 cai. Model deosebit, revizii sau reparatii doar in service, detin facturi si devize de lucrari. Piele full, bine intretinuta, clima 100% functionala, lampi sigla BMW in portiere, lumini LED in manerele portierelor, lumini LED nr inmatriculare spate. Senzori parcare Faruri Angel Eyes originale cu functie Auto Roti de vara cu jante aliaj 18" cauciucuri run flat, cauciucuri noi-in garantie. Roti de iarna cu jante de tabla 16" cu capace BMW. Km 169000 Nu reusesc sa incarc mai multe poze Pret 5500 E negociabil
    -1 points
  15. Cred ca asa a venit masina, cu 16 ...in C.I. abia am la optiuni cele de 17. ...si eu tot zic... - in caz de vibratii si tremuraturi volan, verificati si iar verificati ansamblul disc/janta/anvelopa + chitibusurile lor ! Nu cauta nu stiu ce aparat de echilibrat - mergi la prima vulcanizare, dezechipeaza jantele de gume, scoate plumbii, inelele centrare (dupa caz), senzori presiune (dupa caz) si cere sa se puna pe aparat janta goala. Pur si simplu janta goala si vezi in ce stare e. Uneori gumele compenseaza si ascund defectele jantei pacalind aparatul. (cand am cumparat jantele aliaj le-am luat de la o vulcanizare "mare" unde si indreptau jante, sudau, reparau, vopseau, in fine ...si inainte sa le platesc am cerut sa fie pusa pe masina de echilibrat fiecare janta in parte, asa cheala. Scandal, ofticari, obraz batut ...ca "domnu', asta e o prostie, cum sa punem janta goala pe aparat ? Unde s-a mai pomenit asa ceva ?" Am insistat si in final le-au pus si "cerintele de echilibrare/plumb) s-au incadrat intre 5 si 25g. Le-am cumparat multumit. Evident ca nu le-am echilibrat cu plumbi asa goale, doar am vrut sa vad starea lor. Inainte cu o luna am mai verificat un set de jante de la cineva de pe OLX si una din jante (pusa goala pe aparat) "a cerut" 80g plumb. No lasa...)
    -1 points
  16. Ai cautat macar pe youtube sa iti faci o idee? Acum, sa te apuci de pus motorul la punct.. iti trebuie setul de scule (cale) de pus la punct. Tu vrei doar sa verifici daca e functional? Ochiometric nu faci nimic. Mai bine scoate bujiile incandescente si roteste filia arborelui de vreo doua 2-3 ori si asta e. Daca mecanic nu atinge, sau nu simti ca merge ceva fortat, sau chiar lovind.., e bun de dat cheie. Asta o face orice mecanic dupa ce scoate calele si tot ce a facut. Apoi daca nu porneste.. te intorci la cale si verifici, ca ar cam trebui sa pleci de acolo nestiind trecutul motorului.. De pus la punct camele, nu scapi.. dar pompa de inalte probabil nu este nevoie sa fie pusa la punct pentru ca nu trebuie, la modelul tau
    -1 points
  17. Erau niste baieti pe aici in 2012-13 :goodjob: Da, probabil pompa trebuie pusa la punct..
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.