Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/28/21 in all areas

  1. Bimmer, cred ca ai imbatranit si dai semne de uzura pe forum ..te-am mai intrebat si pe alte topicuri - de ce zapacesti oamenii cu indicatii complicate pt actiuni banale cand sunt la indemana solutii simple ?? Pt o incarcare baterie "e de preferat" dat borna jos ?! De ce ?? ...si apoi continui in explicatii cu capacele rosii, arculete si scule incat descurajezi pe orice amator sa se apropie de masina ! Exista terminal plus (borna/priza) "+" langa capacul motor unde legi, evident, "plusul" redresorului ...si "minusul" il legi la orice cap surub gasit sub capota care face minuscule scantei la atingere, semn ca face "masa". Ce atata stiinta si inginerie si sa stai indoit in portbagaj cand ai totul in fata ta sub capota ? ...cand am cate o saptamana cu drumuri scurte si multe porniri in oras, in week-end la țara pun redresorul pe un taburet langa capota masinii si las bateria la incarcat "zi lumina" (preventiv). Dureaza 5 secunde cuplarea redresorului la priza masinii si ce sa vezi ? - bateria se incarca fara probleme ! Aaaaa, vezi Bimer ca nu le-ai spus la baieti ca odata cu decuplarea bornei de pe baterie vor constata ca au pierdut din setarile masinii ...si vor intra aici sa intrebe cum se regleaza ora si data, unde a disparut contorul mic de km si alte chestii. Si nu vorbesc din "teorii" ci mi-am inlocuit tipsul final evacuare si am vrut sa mi-l sudez si sa nu fac vreo minune intre instalatia masinii sub tensiune si "curentii" ap. sudura, am decuplat bateria masinii ...ca apoi sa stau stresat ca oare ce setari am pierdut. Fiind model mai vechi (2007), n-am stat prea mult sa butonez ulterior in bord dar la modelele mai noi m-as gandi de 2 ori inainte sa recomand decuplarea bateriei pt o banalitate de incarcare cu redresor. In plus, prin decuplarea bornei exista apoi riscul inchiderii accidentale a portbagajului din neatentie sau obisnuinta si daca yala e intepenita pt ca nu a fost folosita ani de zile, incepi sa te scarpini in cap. ...pt ca asta am facut - am decuplat bateria, m-am apucat de sudat si la un moment dat, din obisnuinta am trantit portbagajul. Mi-au trebuit 30 min sa-l deschid din cheie pt ca yala era intepenita in oxizi si mizerie si nu aveam la indemana o alta baterie sa-i dau curent din "fațĂŁ". Si ca ultim ex - dupa o zi intreaga de stat la pescuit, la plecare am constatat ca nu am cu ce ! Nu mai aveam curent nici cat sa-mi deblocheze volanul si in bord mi-au aparut milioane de martori aiurea. In timpul zilei am lasat masina descuiata, usile deschise, mai ascultam radio, cred ca si actuatorul ala de turbina s-a tot initializat toata ziua, nu stiam eu atunci de "sleep mode" ...si seara sportiv pe camp langa BMW. Am chemat un prieten cu un Punto micut, cabluri, conectat la priza motor si "masa" la un surub caroserie, a mers Punto la relanti 30 min, decuplat apoi cablurile (sa nu risc sa-i deteriorez omului releul de incarcare in timpul incercarii mele de a porni) - BMW-ul "a luat-o" instant si pana acasa s-a incarcat si bateria cat de cat incat a 2-a zi dimineata am pornit fara probleme. Acuma zi Bimer ca nu asa trebuia facut, ca e mai riguros stintific prin decuplarea bateriei, eventual demontarea ei si chemat 4 specialisti care sa constate descarcarea ei si apoi incarcarea ei pe banc special sub atenta supraveghere a unei comisii de la BMW...
    5 points
  2. @WIN - ok, pot sa ma ocup si de injectoare dar imi trebuie o motivatie logica pt asta. Deocamdata cand tin ambreiajul apasat, intreruperile dispar, nu vad legatura nici cu volantul dar nici cu injectoarele. Consider ca ar fi o prostie sa ma apuc acum de manopera aiurea si inlocuit piese, am sa las fenomenul sa mai avanseze. Credeam ca exista o explicatie specifica modelului... Bimmer - nu am nici un motiv sa schimb masina, asta ar fi o prostie ! Chiar cu micile dezvaluiri de dupa achizitie, mi se pare o masina excelenta. Din Ian 2020 pana acum "a cerut" o bujie (si puteam sa o las si asa doar ca am preferat sa le inlocuiesc toate + releul) si ventilatorul bord ce l-am primit cadou (second). Aaaa, si un oring tubulatura admisie unde n-am mai avut chef sa fac identificari si le-am cumparat toate. In rest au fost doar experimente (cu clapete/fara clapete in admisie), curatari (electrovalva EGR, EGR, intercooler) ...antifonari cu STP...ulei si filtre ...toate facute cu manuta mea deci zero cheltuieli pe langa cati bani baga altii in masini.
    1 point
  3. Da.. iar de obicei oamenii sunt rĂŁi si daca nu știu exact ce s a ĂŽntâmplat, spun mai bine ca avea viteza mare decât sa zicĂŁ ca nu știu.
    1 point
  4. Pe roti . si de atunci tot pe roti . La airbag plansa nu a fost sarita vezi raportul . US version nu au sensor de pedestrian si nici capse la copota . In schimb au airbaguri la genunchi si alte centuri . Cel Putin asa e in ETK . Proiectoare a avut din standard . Bara intr-adevar a fost de state . din ce am vazut pe coduri cand am avut eu tamponarea au schimbat numai condenser si traversa intre faruri si evident farurile . Cele de pe ea sunt EUR . Tot xenon adaptiv .
    1 point
  5. pentru tarile/regiunile calde, respectiv reci: 823 HOT CLIMATE VERSION sau 842 COLD CLIMATE VERSION si vin cu uleiuri specifice... si nu numai!
    1 point
  6. Da, iti satisfac curiozitatea - studiez fise tehnice, sunt la curent cu noile minuni, ascult pe toata lumea si dau din cap ingaduitor ...dar sub masina fac constatarile singur. ...si recent am facut schimbul ulei toptec4600 cu toptec4600, 5W30 si chiar nu am fost multumit cu ce am scos din baie dupa 7000 km. De ce ?
    1 point
  7. @florinelmatei - nici - nici. Si iti spune unu' fost fan* Castrol si tot fost fan* Liqui Moly ! De fapt a fi *fan e o tampenie, un curent inoculat de catre societatea de consum in care traim. 1 - daca pui orice Castrol, respectiv BMW Twin, vei avea placuta surpriza sa constati ca nu ti-l consuma, sound asa-si-asa, si apoi vei intra pe forum sa ne spui ca "n-ai avut probleme". Poate mici depuneri de noroi dar "las' ca merge si asa" 2 - daca mergi pe "cel mai prost din curtea scolii" ajuns premiant - respectiv Liqui Moly ...te pregatesc din start - sound motor bestial, demaraj bun dar dupa forja vei completa cu ulei si dupa 7000 va curge din baie un fel de lichid mai subtire decat spirtul - pur si simplu uleiul uzat nu va fi capabil sa formeze o pelicula continua in cadere ci doar picaturi precum apa. Nah, macar nu formeaza noroi precum Castrol si Twin. De o vreme merg pe TopTec 4600 LM la 320d, e90 ...nu m-au deranjat completarile, nu m-a deranjat consumul ulei dupa o forja salbatica - dar m-a deranjat acel 5W30 scos dupa 7000 care avea consistenta apei. Pe final scurgerea din baie, picura de parca era 0W10. O sa mai fac o incercare cu LM 5W40 (in primavara) si daca "tot asa" am sa ma orientez spre alta marca.
    1 point
  8. Ti-as fi dat un dar nu avem decat ⬆&⬇
    1 point
  9. Acum sunt pe "Luk" considerata cea mai "jegoasa" in zona mea, am pus fortuit de situatie ...dar vreau sa spun ca nu simt mari diferente de anteriorul Mol (sortiment normal ce-i drept). Initial m-am gandit ca fenomenul a aparut din cauza unei "supradoze cu ulei 2T, LM) dar acum cu Luk nu i-am mai pus - si tot asa. Totusi sughiturile dispar cu ambreiajul calcat - DE CE ?
    1 point
  10. Injectoarele nu mai sunt in paramertii, si nici motorina. Incearca de la Mol(cea superiorara). Am avut aceleasi probleme, dupa trei ani de la curatarea si recalibrarea injectoarelor si dupa schimbarea benzinariei(Petrom➡Mol), nu am mai avut probleme.
    1 point
  11. Oh, not again... Ba conteaza. Dupa tine, poti pune si 5W50, ca...prima cifra e 5, si...schimbi turbina anual. Un 5W30 va fi mereu mai fluid decat un 5W40. Nu-i nimic de dezbatut aici. Exista documentatie pe net la greu. N-ai luat in calcul presiunea diferita, care, pe undeva, trebuie sa iasa. Si iese ea la 5W30, dar la 5W40. 5W40 in sudul Spaniei, Sicilia etc. Unde iarna sare de 15 grade Celsius.
    1 point
  12. Eu zic ca faceti mult tamtam pentru nimic si ii faceti praf topicul omului chiar daca nu sunteti interesati de fapt. Masina merita banii aia, nu e compromisa structural sau ceva, dauna nu e deloc de speriat. Exista masini cu daune mult mai grave care se vand drept "impecabila, fara accident in istoric".
    1 point
  13. Foloseste 5W30. Iarna, tubina va sti de ce.
    1 point
  14. Multumesc pentru raspunsuri. Masina este un 520i Luxury Line. Am intrebat la Cobalcescu si mi-au transmis ca garantia la discurile de frana este undeva la maxim 30 de mii de km, deci clar operatiunea s-ar face pe cheltuiala mea. As vrea sa merg la Dormag pentru verificari si schimb. A avut cineva o interactiune cu ei? Am vazut ca sunt laudati si au preturi ceva mai prietenoase comparativ cu reprezentantele.
    1 point
  15. Si vorbeam de masini am atasat cateva poze de la crash test ........... Ciudata senzatie. si acum imi aduc aminte momentul cand am vazut botul masinii din sens opus la 5 metri in fata mea .... Dar e bine ca am avut masina buna si ne-a salvat . Si eu care ma gandea la un moment dat sa plec cu masina de firma. Am o Skoda Rapid TSI , buna de altfel dar sincer la un test de genul asta, impact cu o masina de 1800 de kg semifrontal nu cred ca as fi fost la fel de OK .
    1 point
  16. Salutare ! Am constatat de vreo 2 saptamani ca pe motor rece, dimineata, la relanti, motorul imi da niste "sughituri" care le resimt in scaun si de fapt in toata caroseria cu minuscule "caderi" ale turometrului. Dupa 3 min de relanti sau dupa 500m rulaj si revenit la relanti, fenomenul dispare pana la un nou "motor rece". M-am gandit la injectoare, sistem EGR, bujii sau releu ...am cautat aici pe forum si m-am fixat pe o recomandare gasita pe un topic- "tine ambreiajul calcat si vezi". Ok, tinut ambreiajul calcat, fenomenul dispare ! Ambreiajul pare in mintile lui, nu am trepidatii/vibratii la plecatul de pe loc, nu patineaza, masina trage bine, lag zero, nu am martori aprinsi, nu aud rontaieli/batai/zgomote suspecte (poate uneori o mica schimbare de sound motor la calcare/lasare ambreiaj la relanti) Poate cineva sa-mi explice tehnic fenomenul ? Nu pot intelege cum un volant masa dubla poate da "sughituri" in relanti ! Daca ar agata/lovi in ceva, ar fi de inteles...dar asa eu nu vad decat niste "piese" fixate pe volant care se invart o data cu el. As intelege vibratii, vajaieli, ceva constant ...dar "sughituri" aleatorii cu o frecventa de un sughiț sau dublu la 2-3 secunde ?
    0 points
  17. Salut, Spune si erorile, nu ne mai tine in suspans....
    0 points
  18. Oooooo, daaaaa, bimmer, prietenul meu ! Siguuuuur are el o explicatie, nu "iegzista" ! @Adi V - ok, problema de disc sa zicem - pedala calcata, e in patinare ...pe liber, e antrenat si antreneaza si trenul din cutie si alte cele. M-am gandit la uleiul din cutie (inlocuit) si din spate, diferential (n-am apucat) dar in cazul asta ma asteptam la un simptom constant, nu variabil si aleatoriu precum "sughiturile". @SDC - +1 !
    0 points
  19. Trebuie sĂŁ aparĂŁ bimĂŁr.. Te rezolvĂŁ ĂŽn 5 secunde...
    0 points
  20. Ai invatat lectia. Sinici nu te costa mult sa ai o masina sigura, sa o simti sigura. Schimbi tu insuti tot?
    -1 points
  21. Discurile se schimba pe garanție, dar cu anumite condiții. Ca si o informație suplimentarĂŁ, pe E60 discurile frâna fata ( nu știu daca si spate ) au uzura minim 28,4 mm ( scrie pe ele ). Iar noi au 29,5, deci daca a scĂŁzut sub 28,4 grosimea teoretic poate sa apara ovalizarea si alte probleme, inclusiv daca mergi la bmw si ai 28 mm, recomanda schimbarea lor. Asta am vĂŁzut pe ce am avut ĂŽnainte Zimmerman perforate, am crezut din cauza ca sunt perforate este recomandat ca minimul sa fie 28,4 mm, ĂŽnsĂŁ când am vĂŁzut acum ca si pe cele originale scrie la fel m am crucit. Mi se pare o mare idioțenie, la forduri minimul discurilor este de 22 mm si la vw/audi din ce știu. Probabil duc fĂŁrĂŁ probleme pana la 24-25 mm ĂŽnsĂŁ totuși.. cum sa pui minim 28,4 când noi au 29,5. Nu știu daca la F10/G30 s a pĂŁstrat aceasta limita, dar daca e sa ti schimbe in garanție ceva, clar ĂŽți va schimba decât daca ai peste minim, mașina este in garanție si sunt ovalizate ( cu ceasul comparator ). Wyktor, alea perforate când franam de la viteza mare puternic, zici ca venea avionul, asa de tare se auzea un huruit care scĂŁdea in intensitate, nu mi plĂŁcea, cu astea originale noi, e absolut alta mașina, de când o am de 6 ani nu a fost frânarea atat de finuta, adicĂŁ fĂŁrĂŁ vibrații.
    -1 points
  22. Pe original? Ăți recomand sa pui plĂŁcute- discuri originale
    -1 points
  23. ..cat imaginatie, dar mai ales cata grija a celor de la BMW fata de masinile iesite din garantie.. de nemaiauzit.. (Mai sus e doar o ironie fina..)
    -1 points
  24. Explica mai multe din ce stie turbina iarna, daca tot stii ca stie.
    -1 points
  25. Dealerul din Germania care sustii ca ti-a vandut masina "AM Automobile Volkmarsen , Kassel" nu a vandut aceasta masina. Masina e re-import USA unde a avut o dauna frontala cu un cost estimat de reparatie de 17.000 USD si titlu de "salvage" Poti sa dai o simpla cautre pe Google cu VIN-ul de 17 caractere ca sa vezi cum arata masina la firma de licitatie din Chicago care a vandut-o pe 9,948 USD (cu tot cu taxe si shipping) si a facut export in......Constanta, RO. Pe Autovit poti incerca cu tzepe din astea dar aici pe forum nu cred.
    -1 points
  26. Daca faci accident cu gume de iarna in Germania, politia ce zice? Am intrebat doar, nu dati/da cu parul. Parerile sunt impartite, si eu am cautat raspunsul in engleza.. si nu ll-am aflat. As zice ca handlingul adica manevrabilitatea s-ar putea sa sufere.. franarea, as zice ca tot acolo.. uzura (?) cauciuc mult prea moale pentru vremea pentru care a fost proiectat.. Probabil o sa fii ok pana la urma.. daca si legal esti impacat nu ai decat sa faci cum consideri. Daca nu te dai tare, ca iarna NU POTI sa te dai tare, cred ca scapi. Eu nu as pune..
    -1 points
  27. Nu, e ok. Poți pune liniștit de iarna. Nu le vezi uza prematur la temperaturile astea
    -1 points
  28. Eu nu cred ca un dealer serios sta sa importe masini dauna totala din State, ca sa le repare si sa le revanda dupa aia. Singurul mod in care e viabila economic manevra asta e sa fie reparata la un gigel in curte. Iar BMW nu cred ca a verificat ca reparatia a fost facuta cum trebuie, ci doar ca n-are erori si ca nu bate nimic la ochi la o prima vedere. Ca nu stau ei sa desfaca sa vada ca airbag-urile chiar sunt la locul lor, ce stres exista in metal, cum au fost facute sudurile si asa mai departe.
    -1 points
  29. Eu nu cred ca in vest, dealerul se implica in vreo constatare in afara de acele masini care sunt inca in garantie, noi-noutze.. unde probabil sunt si mai sumar "dedicati" pentru ca ei vor inlocui parti cu totul, nu stau ei sa fac suduri.. sa verifice ceea ce s-a facut o data in fabrica. Din punctul lor de vedere daca sunt intrebati, foarte probabil muulte masini (vandute deja sau in leasing..) ale lor sunt bune de casat. E mai ieftin si eficient sa schimbe cu totul. Nu vad cum ar sta altfel lucrurile fata de masini avariate mai mult. Cat de mult, numai OP ar putea sa ne spuna. Are tot spatiu aici, ca doar de aia a facut topicul.
    -1 points
  30. La ce reclama ai primit pe aici, cred ca o primeste cel mic. Dar, daca n-ai de lucru ... In loc sa bei o bere proaspata, ca e sfarsit de saptamana, ...
    -1 points
  31. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=OP Nu sunt singurul aici care foloseste termenul. E folosit din lene.
    -1 points
  32. Printre sedinte si stress la munca mai mai uit si aici. Asa cum fac de 15 ani . Stiu cum e pe la voi, am avut lucrari de contructii prin 1999-2001, inclusiv conducta de gaz. Mama ce de sticle de bere fara eticheta aveam acasa, . Era o doamna care nu ma credea ca berea de pe banda are un gust mult mai bun decat cea de la restaurant.
    -1 points
  33. Nu face nimeni praf topicul. Asa cum tu parese ca ai o parere de parca ai condus masina aia, cu totii putem avea o parere de considerat de un potential cumparator sau nu. Eu chiar ma gandeam sa ii multumim mai multi lui neo_andersson, membru din elita. Mai aflam si noi lucruri noi, cum bine a mentionat wind-3er Daca tu accepti compromisuri asta nu inseamna ca si restul trebuie sa le accepte zilele astea..
    -1 points
  34. Masina este "salvage" in US daca valoarea reparatiei este mai mare de 60% din pretul KBB. Pe site-ul de licitatii scrie clar ca pretul KBB este 30,349 USD cu un estimat de reparatie de 17,384 USD. Estimatul de reparatie este corect daca pui airbag-uri, plansa bord, bara, senzorul de pedestrian protection, capsele de la capota si baterie si asta fara restul de piese necesare daca in urma constatarii e nevoie de tragger, radiatoare, faruri, etc. La masina s-au adaugat proiectoare ceata fata probabil pentru ca bara folosita la reparatie nu a fost comandata in baza seriei de sasiu si fiind SH era varianta cu proiectoare, de asemeni s-au inlocuit si ceasurile de bord probabil sa nu mai fie asa vizibil ca e o masina US cu bordul in mph. Tot pe site-ul de licitatii din US scrie negru pe alb costul de vanzare, practic masina a fost vanduta pentru 6,700 USD iar restul de costuri inclusiv livrarea in Constanta, Romania au dus pretul final la 9,900 USD. De anul trecut in Romania nu mai pot fi inmatriculate masini care au titlu de "salvage", asa ca multi aduc masini dauna totala din US, le repara in Romania si apoi le inmatriculeaza pe Germania pentru re-export. Cu brief de Germania apoi se inmatriculeaza fara probleme la noi. De curiozitate, masina asta ai luat-o din Germania pe platforma sau ai venit cu ea pe roti?
    -1 points
  35. 13NCU, ma scuzi ca te intrerup, dar vroiam sa te intreb, tu cand scrii aici pareri despre uleiuri te mai informezi si din alta parte, niste surse mai sigure, verificari de catre altii, fise de analiza sau altele, sau le bagi din burta si scrii din ce simti tu intre degete, sau cand scoti joja. Eu intreb foarte serios, sa vad daca pot afla si eu ce afli tu din sursele tale.
    -1 points
  36. La ce presiune te referi? La aia data de turbina sau aia data de pompa de ulei ca m-ai bagat in ceata. Adica in Spania masinile cand ies din fabrica au specificatia uleiului 5W40 ca-i mai cald la ei?
    -1 points
  37. Si nu arati si la altii ce ai gasit interesant? Ca asa poate esti mai credibil. Stiai sau ti-ai pus intrebarea cum ca, sau daca nu cumva uleiul de motor se poate pune si in functie de cum iti conduci atelajul. Nu am vazut sa dai vreun un sfat din punctul asta de vedere. Categoric anumite uleiuri sunt specifice stilului de conducere. Astept sursele tale.
    -1 points
  38. Inteleg ce ai evidentiat unvicont. Dar eu i-am pus lui oldguy o intrebare simpla si specifica unui anume unui ulei sa vad daca e pe picior gresit.. Tu ai raspuns la o chestiune in general stiuta dar jumatate de intrebare.
    -1 points
  39. Frate, da tu ai timp de despicat firu in patru mai rau ca mine.. Cred ca puteai scrie o carte despre cum sa nu deconectezi cablu de minus de pe borna bateriei. Esti ok mai baiete!? Nu serios, umpli pagini aiurea la adresa mea. Nu e cazul. Fii scurt, ca eu inteleg. Fii chiar mai scurt si eu poate o sa te intreb ceva. Hai pa. Sincer, nu ma intereseaza cum ai pornit tu bmwul tau. Masina mea e mai simpla nu asa complicata ca a ta. Si sa tin cont ca unii isi pot pierde setarile cand MAI IMPORTANT E SA ISI PORNEASCA MASINA, zi tu acum ce e mai important? Daca esti priceput, nu o sa deconectezi bateria cum gresit am spus eu si probabil nici nu o sa deschizi topic... Hai sa o lasam asa. Oricum sunt sigur ca o sa continui sa comentezi prea mult la adresa mea si prea putin pe subiect, ca alti cativa pe aici..
    -1 points
  40. Eu zic ca sunt injectoarele, verifica le la rece.
    -1 points
  41. Astepti o solutie de la mine NCU!? Nu am solutie de data asta; am o recomandare; schimba masina sau altfel o sa tot bagi bani in ea. Hei, ceilalti, pe loc repaus; asta nu e topic despre mine, sper; e despre problema lui. Spor la presupus; o sa citesc cu incantare raspunsurile.
    -1 points
  42. Dumnzeule, ce a ajuns forumul asta... Sunt secrete niste erori (...). Alt exemplu: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/192290-sughituri-relanti-pe-rece-e90m47/page__view__findpost__p__2547222 sau: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/192290-sughituri-relanti-pe-rece-e90m47/page__view__findpost__p__2547215
    -1 points
  43. Si daca tin 150 sau 175k e bine? Uite pun cazul meu. Curand trebuie sa schimb discurile si placutele pe spate pentru ca discurile dar si placutele se intampla sa se duca spre limita minima. Acum, mai tin minte ca o singura data am schimbat pe spate discurile de cand am masina, din 2012; atunci avea 255k km. Sa zic ca am mai mers jumatate de an, vreo 10k km dupa care am pus alte discuri de la dealer luate ca deh aveam bmw.. (oricum recomand si in continuare dealer mai intai..) si am tot mers de atunci pana in prezent cand am 462352 km. Fa tu calculul ca eu cred ca sare.. Oi fi mers fara frane pana in prezent?? :nurse: totusi discurile trebuie schimbate din nou, masurate la subler.. parca erau 18-19mm acolo.. Drumuri foarte foarte multe in afara oraselor.
    -1 points
  44. Am zis sa le verifici la rece, daca nu e ok vreo valoare pe vreun injector oricum trebuie sa te ocupi.
    -1 points
  45. No, NCU, nu am stiut pana acum ca nu vrei sa primesti mesaje de la mine.. Multumesc, nici o problema.
    -1 points
  46. Plus la plus, minus la minus. De preferat de dat jos borna de minus de pe baterie. Iti trebuie o tubulara de 10mm pt asta. Apoi pui cum am zis mai sus, un crocodil minus la minusul bateriei apoi celalalt de plus (rosu) la plusul bateriei. Pe baterie o sa gasesti doua capacele din plastic, un rosu mai la fund, acopera borna plus a bateriei; capacul ala nu se da usor jos adica la o parte/acolo trebuie mult talent.. poti in schimb sa pui crocodilul pe celalalt capac, negru care are un arc din plastic si asa ai acces la cealalta borna de plus; e chiar langa brida aia din metal cu, cauciuc pe ea care e peste baterie...
    -2 points
  47. Crossclimat-urile erau RFT (run flat)? Crossclimate sunt all-season nu de iarna pana la urma.. deci o diferenta. Germany.. boy.. Si eu iubesc cross-climate, sunt la al doilea set.. dar in alta tara.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.