Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/19/21 in all areas
-
Îți dai seama ca ma aștept sa consume mult. Nu cred ca se pune problema de asta . Dar tot sunt curios la drum lung mers liniștit vs sport. Însă momentan mi se pare ca și cum ai avea 2 mașini într-una. Aseară la 18, bara la bara am avut 24l. E mult peste Tesla oricum. Ma bucur ca am ales așa Fac in zilele următoare mai multe poze.4 points
-
vezi ca gresesti...sau induci lumea in eroare.... ai motorul respectiv ? N42B20 ? stii ceva de motorul asta ?! ai grija cum te exprimi legat de "axa" cu came !? (sper sa intelegi ce spun )3 points
-
Nu am avut multe opțiuni care sa ĂŽmi și placa. Voiam ceva sportiv dar in care sa ĂŽncapĂŁ și 2 copii. GLE și Porsche nu ĂŽmi plĂŁceau la fel de mult si erau chiar mai scumpe. Am prins cam 70 pana acum2 points
-
Sa o folosesti sanatos!!! frumoasa masina si puternica. Sunt curios de impresiile in timp despre masina. PS: sper sa nu devina topicul o poluare despre consum si despre „de ce nu ti-ai luat nu stiu ce alt model la banii astia?!” ca ar fi pacat de masina2 points
-
Mai NCU mai, eu chiar am vrut sa stiu ce rezolva strangularea aceea, chiar cu riscul, bine spun de Popescu ca exista sansa mare ca strangand furtunul sa isi piarda din calitatea data in fabrica. Iar cu franele nu ne jucam, esti de acord, sper.. Imi pare rau ca ai renuntat atat de usor la ideea ta atat de bine si detaliat explicata. ____________________________________ Pe de alta parte ma surprinde ca si cu noul etrier face la fel, ceea ce practic ar trebui sa elimine cauza "etrier deformat", sau piston uzat (etrier vechi)-impinge aiurea placuta de frana-incinge discul.. Te face sa te gandesti la rulment, roata stramba.. adica cauze externe etrierului inlocuit. Nu stiu, l-as iintreba pe OP roata se incinge dupa un set de franari mai frecvente? Atunci trebuie sa se intoarca la cauza fiind etrierul. Daca se incinge pur si simplu la drum lung fara frana atunci e altceva decat etrierul. Asa trebuie aplicata logica. Opriri dese dupa UN SPECIFIC aplicat rotii. Nu-i usor, dar nici f greu. In general, chiar si dupa niste franari consecutive janta rotii sa zic nu ar trebui sa se incinga prea mult.. Sau o roata care se infraneaza atat de tare opreste si masina din inertia ei. Adica si inertia care trebuie aplicata ne poate ajuta cel putin sa ne dam seama cand incepe simptomul.. Daca mergem doar as fara sa analizam, nu o sa intelegem niciodata nimic.. O.T. 51BFF, nu mor de dorul dreptatii. Ti-am spus clar ca intre LL01 si LL04 eu as pune LL04 daca iti place sa ii pui ce au vrut proiectantii de la inceput. Iti spun eu, prieteni suntem pana ne contrazicem. :) Dupa aia tu te superi. Iar eu dispar.2 points
-
NCU, pebtru ca eu am avut rabdarea sa caut sa inteleg ce ai vrut sa spui, ai putea sa imi spui exact motivul pentru care il pui pe OP sa izoleze franarea rotii? In afara de faptul ca nu mai poate frana aceea parte a masinii, va afla ca exact ca este discul, etrierul sau sunt placutele de vina??? Vreau sa vii cu un raspuns precis, adica exact cu scopul si marea dezavaluire a ceea ce este defect in sistemul de franare a rotii respective. ..Ca vad ca intentia clara de a te da cel mai cocos din targ dadand de pamant cu restul, ti-a reusit! As Adica te pricepi la asta. Sa vedem daca scopul strangularii furtunului de frana ARE UN SCOP PRECISin aflare exacta a problemei!? Si apoi, ai desfacut vreodata cablul acela de frana de pe fuzeta sa vezi ce inseamna si cat de fragil l-au facut in proiectare ... prinderea la E90??? (Probabil ca nu) Iar daca ai facut-o iti spun ca ai facut-o fara rost adica este o operatie in plus adica absolut NE-NECESARA! De ce? Pentru ca o data ce dai jos tot mecanismul franei de mana, inclusiv parghia aceea care este actionata prin intermediul cablului franei, capatul sau.. O data scos totul, nu ramane absolut nimic care impiedice sau sa interfereze/afecteze franarea rotii de urgenta. Frana de mana ORICUM nu ii va functiona pentru ca lipsa mecanismului face aproape imposibila franarea de vreun fel, cu atat mai putin pe partea unde lipseste. Adica influienta zero. Adica fara carpe si alte haine.. NCU, nu te supara dar abtine-te sa ii crezi pe altii habarnisti iar tu cocos. Spune-ti parerea si atata tot, fara fitile.. si intepaturi. Astept raspunsul la intrebarile puse mai sus, ca avem amandoi aceiasi masina. :) A, ca sa concluzionez. Era muult mai frumos din partea ta daca spuneai TU un mare adevar. Si anume ca O PROBLEMA PE JUMATATE INTELEASA E PE JUMATATE REZOLVATA. Daca nu chiar mai mult de jumatate rezolvata. Asta e sinteza a ceea ce i se intampla colegului. El isi explica cum poate mai bine (de fapt nu prea bine..) o problema care e destul de complicata si esentiala.. si pe care nici unul din mecanicii la care a fost, nu au fost capabili sa o rezolve.2 points
-
sunt patit cu mecanici tepari "las' ca stiu eu" si da buleala,ia bani multi si nu iti rezolva problema,mai strica si altele de aia am zis ca imi repar singur,economisesc manopera dar investesc intr-o scula,o presa,un sdv, o masina de gaurit,un flex, un polizor, o masina de gaurit la banc 10 mil burgiu de fi 16 metal, un aparat de taiat de banc,cu panza mare tip flex,... cric de 3 tone care sa ridice mai sus 50cm, capre 3 tone,rampe facute din corniere si tevi,de pe olx pe care sa te urci cu fata/spatele masinii in parcare sau la tara,etc.Scula ptr inlocuit lichidu de frana cu presiune de la roata de rezerva,desi sunt altele profi care le legi la compresor si nu te doare capu. Oare cati fac asa si investesc in truse de scule profi, etc @bimmer ai toate astea si garaj cu groapa ptr lucru? chiar ps io am,dar stau la bloc tata,am 2 camari de scule pline in apartament si o boxa mare pe 2 etaje inalta,am rafturi,e bine compartimentata frate2 points
-
Inca nu am luat-o, insa a ajuns in Bucuresti Saptamana viitoare montez alarma (Pandora Elite) si camera fata&spate cu mod parcare Ah, si am nevoie de jante + anvelope de iarna2 points
-
1 point
-
marius420d eu dau in fiecare iarna cu glicerina boraxata de la farmacie pe chedere si nu ĂŽngheatĂŁ.1 point
-
Fa topicul tau pe masina mea si acolo poti sa scrii vrute si nevrute despre ce ii faci masinii, ce ii pui, ce ii cauti.. https://www.realoem.com/bmw/enUS/select Aici cauti piese si filtre dupa cod. Nu o sa gresesti daca vanzatorul garanteaza ca piesa vanduta are acelasi cod cu, cel cautat/dat de tine. 99% functioneaza, asa cumpar eu. Nunmai polua topicele altora1 point
-
OT: are dreptate userul bimmer90f30, si eu vreau sa ma împrietenesc cu el, avem aceeași masina, acelasi motor. Consider sfaturile dansului bine primite oricand și la orice ora, o sa merg pe mana lui cu ulei BMW LL04, cred ca stie el ceva. Deci devin si eu bimmerist Initiator mergi la alt service, alti mecanici poate o rezolvi. Hai ca bănui ca nu e greu totusi, ai rulment, disc, portetrier, culisante, etrier cu pistonas, 2 garnituri una de praf și una in etrier pe care intra pistonul, sistemul pentru frana de mana, cablu de frana ,furtun de frana, conducta de frana pana în modulul de abs/esp sau pana în pompa de frana dublu circuit(modele vechi cu regulator de frânare pe puntea spate) . Sistem banal de foarte mult timp pe masini de cand s-au inventat ele.1 point
-
Eh, nu ti iei mașina asta pentru consum, cum nu ti o iei nici pentru daily drive, decât daca ai foarte mulți bani si nu te jeneazĂŁ costuri sub 100.000 euro. Edit: eu ĂŽți urez sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos !1 point
-
Dom'Nicu puteți va rog sa dati un normativ, o notita tehnica, sa aratati in manual de reparatie bmw unde specifica producatorul a se strangula furtune? ptr bimmer, nu se stranguleaza niciodată un furtun de frana care este de cauciuc cu insertie, ii reduci practic sectiunea si nu va mai trece acelasi debit de lichid de frâna, ci mai puțin, plus ii compromiti furtunului in acel loc rezistenta, poti fisura inserția in cauciuc ducand la scurt timp la formarea de galme sau mai rau de spargerea furtunului de frana in acel loc. Si Dom'Nicu, puteți spune de ce se înlocuiește furtunul de frana cand apare fisura pe cauciuc?1 point
-
Salut, Toate sunt "aproape noi", ce inseamna asta mai precis, au 5 luni, 10 ani? Suna a problema de pompa injectie, poate defecta, poate reglata prost... Ai pus Dis-ul pe ea, ce valori are pompa la avans?1 point
-
cu perfuzie am fĂŁcut eu, cu borcane mici de 100 grame de nes brassero, patentul unui amic de birou care repara pasionat masina lui, la noi a mers asa. oricum nu lași multe minute pe retur fac fata furtunele de perfuzie, spor la treaba vezi ca furtunele siliconice le strangi cu sarma subțire și patent, era o vorba la Dacia 1310 ca dacĂŁ ai sarma și patent repari masina )1 point
-
are dreptate,recomand ce fac eu studiezi manuale de mecanica,filme pe youtube,citesti pe multe forumuri diverse de problema ta te asiguri ca ai scule,prese,piese de schimb noi,cric,capre te apuci de reparat ti-e frica? mergi la mecanic sau service si stai langa el sa vezi ce face nu lasa masina si pleci io asa am facut de la prima masina,cea mai buna solutie,multi mecanici si servisuri tepare am patit sa duc scule in portbagaj, masina dusa in service de cartier si lasata, gasit dupa scule mai putine,problema nerezolvata, capatat alte probleme noi stricate de mecanici incompetenti,bani multi dati degeaba1 point
-
Salut. Sper ca nu te superi @art77 ca postez in topicul tau, insa am zis sa nu fac altul similar. Ma uit dupa urmatoarea masina si una dintre optiunile mele ar fi un 6GT. Bugetul ar fi in jur de 30-45k. Am gasit destul de multe modele din 2018 in intervalul acesta de pret, in special 640i xDrive. Pe langa xDrive, am inclus in filtrare urmatoarele optiuni: head-up display, scaune ventilate, scaune incalzite, xDrive, cutie automata, km pana in 80k. Va cer un sfat in legatura cu ce alte optiuni considerati ca ar fi necesare sau catre ce alte modele m-as putea uita (familie cu 2 copii mici)? Ma atrage si x5 35i/50i, insa par putin mai scumpe si consumul cu siguranta este mult mai ridicat (ma astept sa fie si mai rigida la drum)1 point
-
Nu poti sa compari ochiometric sau bazat pe miros (lol). Daca vrei sa tragi o concluzie, mergi cu uleiul la analiza, impreuna cu o mostra de ulei nefolosit din acelasi bidon (sau macar acelasi lot). In plus - cati km are fiecare masina si cum a fost intretinuta pana acum? Si ca sa fiu rau, la Ford probabil e mai deschis la culoare ca e 1/4 motorina deja..1 point
-
OT:bimmer nu știu mai nimic de bmw, voi citi cu mare drag posturile dumneavoastră fiindcă reparati mașini și ati citit mai mult, aveti cunoștințe necesare. Deci nu îmi permit sa va mai contrazic O sa cumpăr un ulei LL04 preț mediu nu cel mai ieftin, de la magazin național de piese auto. Imi este frica de contrafăcute. Voi cauta pe forum ce coduri de filtre am nevoie, sa le cumpar. Prefer sa merg pe cale bătătorita de altii, nu vreau sa stric masina in timp.0 points
-
Cred ca am mai discutat si ti-au spus mai multi posesori de 40i faptul ca 16-20 ia 40i in bucuresti. Mai mult spre 20%, 40i. Credeam ca ai inteles, dupa ce mai multi oameni ti-au spus, ca X5M face 300km cu un plib de 80 litri in Bucuresti. Am eu segmente numeroase cu consum de 16-20 cu sedan de 2 liti benzina si 1.8 tone. Cum drept este ca reusesc si sub 10% in bucuresti duminica dimineata cand las masina sa schimbe la 1800rpm. A ta va lua sub 20% in bucuresti doar duminica la 9 dimineata. In rest, 25-30. La super forje si/sau aglomerat, probabil ia si 35%0 points
-
Eu as avea o altfel de abordare, mai neortodoxa. Am urmarit clipurile video, am urmarit si evolutia de tip "update" si am sentimentul ca de la un zgomot specific de saboti frana de mana "imprastiati" ai ajuns acum la "SF". Ma amuza tehnica asta forumistica ..."schimba aia si daca tot asa, atunci schimba cealalta". Serios ? Voi aveti masini ? Asa procedati cu ele ? Apoi, sa ne intelegem, exista piese de masini in diferite grade de uzura si tolerante: - piese noi - piese in stare buna - piese ce prezinta uzuri sau defecte Degeaba vei inlocui piesele aflate in stare buna gasite pe masina cu altele noi ca cica "sa-ti iei un gand" ...ca uite ca nu ti-l iei ! Sau nu intodeauna ! Oricum frustrant sa cheltuiesti atatia bani, drumuri si manopera si problema sa persiste dar din pacate, in problema asta totul depinde de implicarea si "ochiul" celui care se ocupa. Recitind intregul "update" ajung la concluzia ca de la numeroasele interventii pe roata respectiva (si de la multitudinea de maini ce au umblat pe acolo) posibil ca defectul initial sa se fi rezolvat dar peste el s-au suprapus intre timp altele (greseli de montaj piese noi, greseli de reglaj, aplicare de idei personale de tip "las' ca stiu eu", etc.) Sunt prea multe sisteme implicate in dinamica acelei roti si fiecare poate genera simptome ori aparte ori asemanatoare ...de acea eu as lua-o metodic si "babeste". Ma indoiesc ca "oficial" un service ar efectua abordarea mea "neortodoxa" dar uneori exista variante "pe langa", mai ales in cazuri de SF. ...eventual cu ajutorul unui vecin, amic mai priceput si cu un minim-minim de cunostinte si scule. Ce as face eu instant in cazul tau @AdrianHH (nu e nevoie de elevator, rampa sau canal - un cric doar) - suspendat roata in cauza si demontat - demontat etrier/suport etrier (fara deconectare furtun flexibil, lichid, aer, aerisiri, prostii) - demontat disc - demontat intregul sistem frana de mana (saboti, arculete, etc) - asigurat undeva capatul cablului frana de mana sa nu se miste aiurea - montat inapoi disc - montat inapoi suport etrier si etrier - confectionat din 2 bucati de platbanda mai grosuțĂŁ (nu stiu, un 4 mm grosime macar), 2 "lamele" prevazute cu gauri la capete astfel incat sa fie aplicate peste furtunul flexibil si prin strangere cu 2 suruburi cu piulita (M6 sau M8) sa "striveasca" controlat furtunul cat sa nu mai treaca lichid prin el (incerc un desen la final/ lungime vreo 50mm, latime un 20mm, grosime macar 4mm, muchiile rotunjite - ceva micut ...si fixat pe furtun pt obturarea interiorului cu grija sa nu frece in ceva ulterior in timpul mersului) - montat roata si lasat masina pe sol - asezat in interior (habitaclu), peste maneta frana de mana o haina/ceva incat sa nu apuci sa tragi de frana de mana "din obicei". Practic acum, dupa aceste operatii, tot sistemul franei de mana e eliminat din ecuatie, frana "de serviciu" (pedala/lichid) e anulat - si asa, cu "frane" doar pe 3 roti iti vezi de ale tale. Nota - in mod normal, franarea e mai eficienta pe rotile fata decat pe cele spate (undeva un 60/40%). Totusi fi precaut, lasa in trafic un 2 m in plus fata de cel din fata, nu rula cu viteze de peste 120, in conditii de rulare cu frane pe o singura roata spate, la franari violente pe drum alunecos exista risc de "rasucire". Oricum ai spus ca mergi "batraneste", deci mari schimbari nu vei sesiza in dinamica franarii. (am rulat in tot felul de astfel de "combinatii" pt a diagnostica alte probleme SF la altii, inclusiv cu frana pe o singura roata) - inainte de montarea rotii asigura-te ca etrierul cu pricina nu primeste lichid - pt test, cateva franari din pedala cu masina pe cric pt a se observa ca placutele nu sunt actionate. Daca au totusi o tendinta de actionare, mai strange putin "strangularea" flexibilului din dispozitiv. - inainte de a lasa masina pe sol, asigura-te ca roata se invarte lejer. Si acum: - iesi pt test pe un drum mai liber si parcurge distanta pe care o sti ca iti facea probleme la roata sa vezi daca se mai incalzeste ...sau circuli asa cateva zile sa "prinzi" toate situatiile - si daca "tot asa", te orientezi spre rulment sau alta surpriza (nu am o explicatie inca pt acel "clank" de care pomeneai invartind de roata infranata cu frana de mana) - in cazul in care totul e ok, demontezi blocarea furtunului flexibil si rulezi normal cu sistem franare activ pe toate cele 4 roti (daca nu ai desfacut conducta/flexibil, nu e nevoie de aerisire sau alte interventii - doar demontezi "strangularea") Daca fenomenul de supraincalzire apare acum din nou, te orientezi spre montaj placute si etrier/repartitor/pompa centrala de frana. - daca fenomenul nu apare si e totul ok dupa cativa km/zile de test, treci la montarea sistemului de frana de mana si vezi pe mai departe. PS - pt confectionarea dispozitivului strangulare furtun, e nevoie doar de un flex pt ati procura/debita platbanda la lungime, tot din flex i se pot rotunjii marginile (sa nu taie la strangere flexibilul) ...o bormasina uzuala si un burghiu pt gauri ...si 2 suruburi minim de scurte + piulite pt strangere. Orice amic/vecin mai harnic ti-o poate confectiona in 30 min, nimic sofisticat. Sau mai este varianta demontarii furtunului flexibil, obturarea lui si montarea lui asa obturat dar e mai complicat ulterior cu scoaterea "dopului" + aerisire. In principiu cred ca ai prins ideea - eliminarea sistemelor complementare si reintroducerea lor pe rand dupa un test prealabil. La final, dupa rezolvare, poti trece si la inlocuirea lichidului franare daca tot zici ca are o culoare ciudațicĂŁ. Tot asa, pt linistea ta. Bafta !-1 points
-
Am pus in postare fix atata aroganta cat sa scoata la suprafata "bimmeristii", ceea ce am si reusit. Alo, Bimmer si "fratele", lasati jos, astea nu sunt pt voi ! Voi cu manualul, cu teoria, cu link-rile, cu scrisul pe orice topic de dragul bagarii in seama... Stiu ce am scris si nu mai e nevoie de nici o alta explicatie. Acesta este ultimul meu raspuns la agitarile voastre inutile cu care ati umplut forumul.-1 points
-
tacheti hidraulici si ax cu came - de acolo este zgomotul. Sunt blocati tachetii, mai pot fi camele uzate de la ax. nu mai pune poze cu motorul, stiu de care vorbești.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00