Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/09/21 in all areas

  1. La Premium selection ai 2 ani garantie data de AB (care nu este chiar acelasi lucru cu cea de producator dar tot e ceva). Garantia de producator poate fi extinsa doar in termen de 3 luni de la achizitia masinii noi.
    3 points
  2. @13NCU, am urmĂŁrit acest subiect cap-coadĂŁ și am observat cĂŁ discuțiile s-au axat pe injectoare. Din filmulețul postat pe YouTube (felicitĂŁri pt.abordarea testului de volum retur la injectoare) nu am sesizat cĂŁ motorul ar avea "sughițuri", fluctuații ale turației sau alte manifestĂŁri ce pot fi asimilate cu "sughițurile", așa cum le denumești ĂŽn titlu. Dar bĂŁnuiesc cĂŁ e vorba de niste trepidații ce se resimt ca urmare a variației pronunțate a turației motorului. Se pare cĂŁ injectoarele sunt ĂŽn regulĂŁ, așa vĂŁd ĂŽn videoclip, nu existĂŁ diferențe majore de volum de motorinĂŁ ĂŽn seringile utilizate pentru comparare. Sfatul meu este sĂŁ cauți rezolvarea ĂŽn ultimele operațiuni pe care le-ai efectuat la mașinĂŁ. Poți ĂŽncepe cu cel mai simplu lucru: verificarea furtunașelor de vacuum pe care le-ai ĂŽnlocuit când ai umblat la galeria de admisie. Nu știu cât de rigide sunt, dar parca ai scris cĂŁ ai cumpĂŁrat niște furtun dintr-un magazin... E ceva banal ce zic dar se poate ĂŽntâmpla ca un furtun proiectat sĂŁ reziste la presiune sĂŁ nu fie deloc indicat pentru sucțiune (vacuum), mai ales dacĂŁ are o lungime mai mare ca a piesei originale. Efectul de vacumare poate fi ineficient, inconstant tocmai pentru cĂŁ furtunașul se strânge, ĂŽși micșoreazĂŁ diametrul interior pânĂŁ la blocare totalĂŁ când de fapt ar trebui sĂŁ acționeze dispozitivul de la capĂŁtul opus celui care creazĂŁ vacuumul.
    2 points
  3. Poti sa legi platforma linistit la X3 ul ala. CAnd remorchezi masini, mergi cu ea pe manual si nu ai treaba. in D s-ar putea sa stea un pic subturata in timp ce ai o masina de 1,5 tone pe spate. Cu cat mai rau o exploatezi si o omori, cu atat mai rapid va ceda. Stiu X3 care face remorcari cu ea de 12 ani si masina are in prezent 470K kms si inca merge bine.
    2 points
  4. Cand am aflat pretul de 1200lei doar manopera de lipire / dezlipire / polish / etc + pretul lupelor China am zis sa nu ma complic. Am dat 4800lei pe 2 faruri adaptive Hella noi
    1 point
  5. Personal as alege seria 3 sedan. Imi place f mult cum arata. Toyotele alea sunt amarate rau...mai bine cu autobuzul. Skoda superb si passat sunt modele vechi, depreciate moral. Ori 20k pe o Octavia, ori daca platesti aproape 30k, ia seria 3 sau poate A4. Cam atat am avut de spus aici.
    1 point
  6. Salut, vinzi la 15$ ceea ce se gaseste gratis pe internet? Nice try. Bafta.
    1 point
  7. Sunt unii flamanzi si prosti pe aici, care nu mai incap de mine. Istorii mai vechi. Pai e simplu cum reusesc aia si astia sa isi tina masinile. Placute fata si spate insumand 500 lei, anvelope sh sau china, etrierii vopsiti in rosu, dpf off etc. Repet, nu spun ca vei scoate mii de euro din buzunar. Dar poate in primul an scoti 500, in anul 2 si 3 cate 100 iar in anul 4 scoti 3000 si in anul 5 vei scoate zero. Trebuie sa fii pregatit sa suporti anul in care poate vei scoate 3000 euro din buzunar. Poate nu va fi cazul, dar daca aia 3000 te pot impinge spre o depresie acuta, mai bine spune pass. Evident, poti face sa se invarta roata scotand din buzunar maruntis, important este cine esti tu cand te uiti in oglinda.
    1 point
  8. In primul rand nu inteleg de ce ii dati - acestui om. A oferit informatii folositoare. Da, costurile astea de reparatii mi se par pari. Casco e cam obligatoriu. Nu e neaparat vorba de frica, dar consider ca masina e un bun zilnic, pe care trebuie sa ti-l permiti si nu sa devina o povara. Imi fac niste calcule. Traiesc intr-un oras in care 99% din oamenii care au BMW nu au venituri mari si ma tot intreb cum reusesc sa le tina. Da, multumesc de sfat. Nu m-am documentat de celelalte deozrece prima pe lista de preferinte e G20.
    1 point
  9. Masina noua sau aproape noua nu inseamna ca nu apar cheltuieli. Am avut seris 5 g30 pt 93.000km, am vandut-o fratelui iar acum masina are 105.000. Am shimbat EGR de 2 ori, de fiecare gratis, fiind problema recunoscuta de bmw. Pe la 70k km si 100k km. Un burduf la o planetara, un semering la diferentialul spate, un tampon de cauciuc la evacuare si un soi de piesa metalica captusita cu cauciuc(nu mai stiu cum se numeste) la transmisie. Toate astea au costat aprix 6000 lei parca, la reprezentanta. Masina a avut doar 2 ani garantie. Altfel, primele doua se schimbau gratis, deci garantia extinsa ar fi meritat a fi platitta in momentul comenzii masinii. Cred ca pana in 100.000km, cheltuielile cu reparatiile sunt minore, insa apoi te poti astepta la orice. Adica de la 100.000 la 150.000 poti cheltui pe reparatii 1000 euro sau poti cheltui si oeste 5000, depinzand de noroc. Personal, si eu prefer tapiseria bej. Imi pare masina mai luxoasa si nu vreau sa vad negru sau culori inchise decat in mormant. Recunosc ca am fost atent la haine etc. La mine in masina nu se urca nimeni si nu cobora batand cu picioarele precum bati in tramvai. Dupa ce am schimbat G30-ul, tot pe bej am mers
    1 point
  10. Nici eu nu stiu ce sa mai zic. Asta am gasit pentru tine de inteles ( :hyper: ) "Check to see if calipers are sticking. Not necessarily caliper on wheel that is hot. I had it on my 328. Rear right was hot but it was front left caliper that was sticking. When it sticks, it heats the brake fluid which expands and pushes back to other caliper which then applies and creates friction therefore heat." https://www.driftworks.com/forum/threads/e36-rear-wheel-getting-warm-probably-bearing.216709/
    1 point
  11. Este irelevant ce spune autodata cat si ce spune bmw. Important e ce spune cantarul. Pusesem pe pagina anteriora print screen cu S klasse, seria 7 si panamera. Toate aveau 150-200kg in plus fata de cifrele oficiale. La masina mea spune 1780 kg site-ul audi cu sofer de 75kg in ea si 57 de litri in rezervor. Fara sofer si cu doar 50 litri are 1780kg. Ceva kg reprezinta optionalele. Rezerva are 10kg, rotile de 20 inch sunt mai grele etc. Dar nu se aduna 80kg. Si chiar si asa, 150-200kg nu au de unde sa se adune la masinile din clasa mai mai mare. Nu inteleg nicicum discrepantele astea. Uite 520d, doar tractiube spate 1744kg. Cu xdrive se duce la peste 1800kg. E drept ca la facelift a aparut si sistemul 48V care mai aduce 10-20kg fata de varianta fara. Cred ca si 520xd-ul meu se apropia de 1.8 tone...nu avea 48V. 530xi fara 48V, tinand cont ca motorul pe benzina e mai usor, are 1770-1780kg. Varianta cu facelift si 48V, 530xi are probabil 1.8 tone In fine, mortii lor de harburi. Important e sa se invarta roata.
    1 point
  12. Nu, nici vorba sa fie mai placut un diesel decat benzinar. Singurul motiv pentru care merita diesel e pretul de achizitie la SH. In plus, nici nu prea se gasesc benzinare. E o masina la 20 dieseluri.
    1 point
  13. Este interesant cum ai reusit sa formulezi totul intr-o singura fraza. Dar este foarte greu de inteles ceva. Ar fi utile urmatoarele informatii: - ce operatiuni a cuprins lucrarea de segmentare; - prin ce metoda au ajuns cei de la RAR la concluzia ca segmentarea a fost OK (doar in baza noxelor, sau au avut si alte criterii); - ce senzori "nu stiau sa sincronizeze" si cum a fost rezolvata problema; - cat timp a trecut si cam ce distanta ai parcurs cu masina intre "au zis ca e gata" si "acuma dimineata".
    1 point
  14. Salut, pt CCC are cineva link pt descarcare ? Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  15. Motorul de 184cp e conceput pentru alta platforma, adica F-uri. Unde deja caroseria e mai mare.. Pe E90 poti sa pui motorul de 163cp sau alta cilindree (mai mare..) din aceiasi generatie. Nu cred ca ma insel..
    0 points
  16. G.popovici, E important ce iti ramane in buzunar dupa ce iei masina. Poti avea ghinion cu ea, important este ca reparatii de 1000 euro pe an sa nu reprezinte un salariu lunar. La seria 5, un set de discuri si placute fata/spate au fost 7000 lei cu tot cu manopera. La reprezentanta. La seria 3 probabil sunt 6000. Doar placutele fata/spate, fara discuri, manopea inclusa, au fost 3000 lei. Evident, reparatiile si consumabilele nu sunt musai sa le faci la reprezentanta. Indicat este sa faci Casco la masina asa noua. Cheltuielile se aduna...imi dau seama din ce postezi ca iti e frica de ele, de asta in achizitia ta trebuie sa intre si ratiunea, nu doar emotiile
    0 points
  17. https://www.workshopcarmanuals.com/BMW/cat5720334_4280843.aspx Manuale service PDF Email delivered.
    -1 points
  18. https://www.workshopcarmanuals.com/BMW/cat5720334_4280843.aspx PDF EMAIL DELIVERED!
    -1 points
  19. A mea e din 2004, acelasi motor sunt pe forum din 2008, nu stiu sa mai fi vazut vreun N45B16A cu problema descrisa de tine, nu cred ca e comuna.
    -1 points
  20. Pot confirma despre Toyota corolla, chiar cu motorul de 2 litri, si echiparea collection, este moartea pasiunii, am avut-o o zi la drive-test, dupa mine, e masina de firma/pensionari. Camry e din alta liga, confortabila, eleganta, insa acolo trebuie sa ai buget de 44k. Daca mai faci un efort financiar, cred ca poti lua un formentor 2.0 tsi cu ceva dotari, e o masina decenta ca spatiu/portbagaj/dinamica.... Nu stiu care sunt conditiile de achizitie la premium selection in Romania, dar sunt tari unde daca achizitionezi masina printr-un credit intermediat de BMW financial services, cu o dobanda poate cu 0.5% mai mare ca media pietei, sunt frecvent oferte in care garantia este prelungita pe durata creditului, la modele sub 3 ani vechime.
    -1 points
  21. Salutare, detin un F36 2017 NBT Evo ID6 (cred), navigatia Proff. Am cumparat un cablu enet si am instalat ista-d pentru diagnoza. As vrea sa fac si cateva codari, am citit cateva pagini din acest thread in scopul de a ma documenta putin. Am aflat ca: bimmercode = este pentru codari si necesita adaptor wifi sau bt bimmerlink = este pentru erori si diagnoza si necesita acelasi adaptor 1. Folosesc Android si am inteles ca este nevoie de adaptor pentru wifi sau bt, ce model recomandati? Din ce am citit multa lume spune wifi deoarece e recomandat de producator. 2. Ar avea rost sa achizitionez bimmercode si acel adaptor daca detin acest cablu enet si istad (am si instap dar nu l-am instalat inca)? 3. Exista un workaround pentru a "crackui" aplicatia de Android? Va multumesc in avans si numai bine ! 4. Avantaje intre bimmerlink si istad sunt? Ar avea rost sa iau si bimmerlink sau sa folosesc in continuare istad?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.