Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/24/21 in Posts

  1. Boss, ca de obicei, vorbesti din teorie dar practica iti pune piedica. LasĂŁ asa. Si vezi ca nu normativul FC face diferenta ci punctul de inflamabilitate al uleiului 2t. Pt ca la asta se rezuma tot - cat de repede se aprinde adaosul de ulei 2t si ce reziduri lasa.
    3 points
  2. BMW E39 520d 07/2001 Motor 2.0 M47 (M47TU2D20) Cutie manuala 5 rapoarte 449.xxx Km Al 2-lea proprietar Istoric Service pana la 419.000 km , evidenta personala in cartea service de la 421.000 km Climatizare automata dual zone ( functionala ) Volan multifunctional reglabil inaltime/ adancime Navigatie 16:9 OEM Bluetooth ( audio/ telefon) WEBASTO - perfect functional/ programabil/( incalzire auxiliara ) Jante aliaj Vara/Iarna + anvelope Bixenon Hella EvoXR ( Xenon OEM ) Pachet M OEM Scaune copii incorporate in bancheta PDC - fata/spate Carlig remorcare detasabil ( OEM) Car Kit OEM ( Functional - accepta orice cartela ) Rulouri geamuri spate x4 ( intacte ) Bancheta spate cu inaltatoare pt. copii, rabatabila 1/3 + Plasa separatoare portbagaj. Oglinzi Incalzite/rabatabile/ Heliomate OEM 2 Chei cu acumulatori noi Sonorizare cu subwoofer aftermarket Clarion si amplificator Power Acoustic USA, conectat fara interventii in module si/sau HU Se vinde cu C.V-C si Transcriere ITP/ RCA/ Vigneta - valabile VIN : WBADR71050GV64875 Pe autovehicul functioneaza tot, fara erori, cine doreste poate veririfca cu tester, nu are modificari ale softului si nici alte "tuning-uri". A fost intretinuta decent.
    2 points
  3. Salut, problema ta va gasi rezolvare la mecanic, citeste ce s-a scris pe subiect si actioneaza ca atare. Succes.
    2 points
  4. Salut! Recomand sa schimbi termostatul doar cu unul nou original BMW.
    2 points
  5. Si ce vrei sa faci cu uleiul sa faci ceai? Mai bine iti vezi de sanatate, motoarele sunt niste rable fara viata, te pisi pe ele de la m40 pana la b57
    2 points
  6. Ce vrei sa service-ezi la masina? Zi si iti spunem ce si cand, cu toate ca chestiile pe care le vei intreba au primit rapsunsuri pe alte topicuri asemanatoare. O sa faci sigur intretinerea?
    1 point
  7. Senzorii abs FAP sunt ok? E46 e o rabla figuranta si stiu ca de regula nu merg decat senzorii gen hella Problema e ca nu mai vreau sa iau hella ca st destul de scumpi asa ca vreau sa pun fap pe fata Ati mai avut experiente cu FAP?
    1 point
  8. Marius GBA, dupa cum incerci tu sa intelegi un motor diesel... este ultimul mod de abordat problema lui pe care il faci asa, scotand una sau alta de la motor ca poate, poate intelegi ce se intampla.. Eu iti dau o definitie, tu te rog rumeg-o (daca vrei) si pleaca de la ea. Un diesel este muuuult mai greu de diagnosticat in problema pe care o are fata de un motor pe benzina. La benzina (injectie directa) mai merge sa mai tragi de una de ala si reactioneaza in scurt si datorita.. /la diesel, NU MERGE asa. Si vezi nu am facut nici macar diferentierea intre vw si bmw.. Asa cum au zis si altii motorul NU se repara pe forum! Pe forum primesti idei, sfaturi; daca vrei si poti sa intelegi, poti sa ti le asumi/insusesti. Poti sa le testezi, dar NIMENI, intelegi, NIMENI nu e responsabil pentru ce incerci tu cand afli de pe forum(uri). Asa ca, sa stii ca poti sa ne faci si noua astora care ti-au dat idei, sa revii si sa spui ce ai gasiy de fapt defect. Asa mi se pare corect. Intrebi? Te faci si dator sa spui ce a a avut.
    1 point
  9. Deci.....problema mea isi va gasi rezolvare pe acest forum? caci vad ca s-a deviat de la subiect...ba ceai cu ulei,ba covid......
    1 point
  10. Cred ca stiu de ce.. Ma tot strofoc sa inteleg racirea la N47 ca, curand tre sa ma descurc cu un G.. si nu e mare diferenta.. Cred ca pompa fiind electrica e comandata practic si de deschiderea termostatului sau mai bine zis de temperatura care o da senzorul de pe motor. Pompa de antigel insasi putand fi comandata electric sa lucreze diferite regimuri (adic INDIFERENT de turatia motorului!). Adica e un circuit in bucla foarte bine balansat/reglat din/in care daca nu pui un termostat care sa fie in anumiti parametri (dilatarea a bimetalului din el..) atunci nu va functiona optim.
    1 point
  11. si eu l-am aruncat , nu stiu ce e cu buretele ala , daca nu il uzi zgarii masina , endurance e priceless chiar rezista pana la 2 sapt , dar din ce am obs tine si de starea anvelopei , cu cat e anvelopa mai noua tine mai mult
    1 point
  12. De ce ar porni termocupla? Termoflotul la E90 320d nu are termostat.. Ai schimbat si termostatul EGR? Acesta este al doilea impediment pentru care nu ajunge si sta la regim motorul. Dar, s-ar putea sa ma si insel.. si sa nu aiba EGRul termostat. Caut. O.T. ..L-am(ai) anihilat bine Popescu? Sa speram ca sta pe topicul asta. Crede ca intra mai multi si ii rezolva problema daca face mai multe topice. E impotriva regulilor forumului..
    1 point
  13. asa faceau nenorocitii de prin inceputul anilor 2000,cand introdusera gama de ulei de motor cu MoS2. A văzut ca se vinde bine au mărit pretul. (il foloseam in Oltcit) Motul cam tot asa a facut după 2006(la Xcess Franța ce foloseam eu ma refer). La fel și Ravenol după 2015. o mica corectura ptr bimmer, linkul corect ar fi de la postul http://www.bmwclub.ro/forums/topic/192585-n47-tremura-la-relanti/page__view__findpost__p__2551398
    1 point
  14. cate topicuri mai deschizi? Mai ai unul pe aceeași tema deschis ieri la ora 19 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/192592-problema-thermostat/page__p__2551428#entry2551428 Ai citit regulamentul forumului???
    1 point
  15. Buretele la fusso sa-l arunci. Mai ia si un endurance gel de la meg pentru anvelope si un perl de la carpro pentru trimuri (te joci tu cu dilutiile in functie de aspectul preferat). Poti folosi perl si pentru anvelope insa mai bun ca endurance gel n-am gasit pana acum (il folosesc si pe post de dressing la motor pentru ca nu contine siliconi, astfel nu atrage praful si nici nu se evapora de la caldura ca dressingurile ieftine).
    1 point
  16. Un offtopic de pe alt topic in legatura cu Uleiul 2T: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/192585-n47-tremura-la-relanti/page__view__findpost__p__2551401
    1 point
  17. https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-seria-5-e39-520d-IDeJRNY.html
    1 point
  18. Nu mai insista ca te afunzi mai rau (ti-o spun chiar prieteneste) Nu are legatura cu DPF, totul se intampla in cilindrii. In conditii ideale nu am avea nevoie de "smecherii" de tip ulei 2t. Ce inseamna conditii ideale ? ...ai un diesel euro5, BINGO, la pompa gasesti motorina euro5 - pt ce sa mai adaugi rahaturi in rezervor avand parte de o motorina dedicata ? Teoretic e o prostie, practic, nu e chiar asa. Pt ca euro5 diesel implica automat DPF ...si totusi ciudat, toti posesorii de euro5 diesel afirma ca regenerarile DPF se fac mai rar odata cu folosinta de ulei 2t in motorina. Ii inteleg pe cei cu euro 1/2/3, ma inteleg si pe mine cu euro4 fara DPF ...dar in rest ? Nu exista un punct inflamabilitate ideal pt cei cu DPF si alt punct pt cei fara - cu cat punctul e mai coborat, cu atat mai bine. In fond, motorul sufera din cauza rezidurilor arse ale uleiului 2t, adica depuneri in camera de ardere, depuneri pe supape, segmenti, capul pistonului, cap injector, bujii. Restul de "organe" sunt piese auxiliare tratare gaze post combustie (DPF, catalizator, sonde lambda) ...si toate se vor "manifesta" in functie de ce se intampla in cilindrii. Daca cei cu euro 1/2/3/4 folosesc ulei 2t pt a lubrifia cumva motorina euro5 din comert (foarte uscata) care le afecteaza sistemul de injectie ...cei cu euro5 (DPF) sunt cumva feriti de problema asta. Au motoare proiectate pt motorina euro5. In fine, aici e o poveste lunga care poate lua valente diferite de la caz la caz.
    1 point
  19. Pai ce ai tu acolo pica si cu 2-3 treceri de ipa. Mai mult de 3-4 luni, cu indulgenta, nu tine asa ceva. Fusso nu-l dai jos fara un polish de finish, ipa nici nu se lipeste de el. Dar in fine.
    1 point
  20. Mda...deci am contactat vreo 50 de dealeri pana acum de prin toate statele si culmea dealerul local unde am facut si test drive-ul mi-a dat cea mai buna oferta, 2.49% discount. Ba mai mult decat atat joaca si tare, a comandat deja masina cum am configurat-o eu si va ajunge la final de Decembrie sau la inceput de Ianuarie cu mentiunea ca pot sa ma duc sa o vad si daca nu o vreau aia e, o vor vinde sigur altcuiva. Joaca tare, nu am mai intalnit pana acum strategia asta de vanzare sincer sa fiu. Si daca o joaca bine pana la capat, Donington Grey cu interior negru scrie pe mine X5M Competition la final de Decembrie sau inceput de Ianuarie. Si nu vreau sa intru in detalii cum am creat un fisier Excel cu detalii despre dealerii contactati, daca au raspuns sau nu si la ce pret vor sa dea masina ca deja zic ca am luat-o pe campii.
    1 point
  21. Voi faceti confuzii intre pompe. Una e in rezervor (pompa de transfer/pompa de lift, sau cum o mai numesc unii) ...si alta e pompa "de inalte" - si asta produce șpan. Degeaba ai filtru pt ca nu e pozitionat intre pompa de inalte si injectoare - deci prin urmare șpanul produs se duce fix inspre injectoare. Eventual, șpanul "refuzat" de injectoare se intoarce pe retur in rezervor si la urmatoarea antrenare pe tur spre motor e retinut de filtru ...dar cam inutil pt ca injectoarele deja au luat-o pe aratura. Si nu "probabil" ci SIGUR mereu filtrul e pus pe "tur". Ar fi aiurea sa ai un filtru pe retur.
    1 point
  22. Aparent dacĂŁ mergi mult pe "rezervĂŁ" poți cauza probleme.
    1 point
  23. Spanul este cauzat de pompa de inalta presiune, se "mananca" acea cama care actioneaza pistonul pompei.
    1 point
  24. M-am luat cu treaba, pe la munca, si am uitat: multumesc tuturor pentru sprijin si sfaturi!
    1 point
  25. BMW spune ca uleiul din cutie e lifetime. Pentru BMW lifetime = 5 ani parca sau 200 000 de km. ZF, cei care produc cutiile, spun clar si raspicat ca daca vrei sa tina mult si bine, sa schimbi uleiul la 120K km. Logic ca ZF nu vrea sa traiasca doar din cutii vandute la ZF, vor si ei sa traiasca din schimbul de ulei la cutie. Cred ca BMW nu ne sfatuieste sa schimbam uleiul la cutie pentru ca si ei vor sa vanda cat mai multe masini. Daca masinile nu se strica, de ce sa cumparam altele? Daca facem schimbul la cutie, nu cred ca dauneaza masinii. Este totusi un ulei nou cu baie noua. Urmeaza sa fac si eu schimbul la a mea desi inca schimba ft bine cutia.
    1 point
  26. Multumesc dar nu intru pe terenul ala,este pazit de Becali si altii
    1 point
  27. Am auzit spre exemplu de la cineva care avea un e91 FL 320d Xdrive. Deci din prima te gandesti ca ar avea probleme cu distributia. Omul s-a interesat, zice el, si a aflat ca nu ar fi probleme cu distributia pt modelele xdrive. Deci trebuie luata si chestia asta in considerare, mai ales daca este adevarata. Eu am e91 320d NFL, M47. Mi-ar placea un N47, in principal pentru look si navigatie. In ceea ce priveste partea mecanica si motor, N47 are si avantaje: filtru epurator, 1 singur termostat, intercooler mai mare, lipsa swirling flaps(asa am citit pe undeva) samd. In mare parte, inafara de partea subiectiva, depinde de bani zic eu. Daca iti permiti sa o cumperi si sa o mentii bravo. Asa zic si celor care isi iau X6, total alta masina decat modelul discutat aici, dar daca iti permiti sa schimbi destul de des cauciucurile(care sunt maricele:) ), discuri, placute samd si sa schimbi la timp tot tacamu pentru cutie automata, ulei si filtre motor si alte cele si esti si mafiot de mafiot/pitzi de mafiot pe deasupra, bravo tie:D. Revenind la problema distrubutiei pentru N47, din punct de vedere obiectiv, decizia de a lasa motoarele cu aceasta mare gafa/"gafa" inginereasca si impreuna cu alte probleme si decizii pentru modelele mai noi ale marcii, ma fac sa ma gandesc ca pana la urma pentru firma conteaza banu, nu sa faca un lucru de calitate, cum faceau.
    1 point
  28. Salut Lucian, Am vazut thread-ul cu pricina dar din pacate nu raspunde la nici una din intrebarile enumerate de mine mai sus. Am zis sa nu ma bag peste persoana respectiva asa ca l-am deschis pe acesta. Multumesc!
    1 point
  29. Nu a fost un atac la persoană, ci o subliniere a unui mod greșit de a gândi. Eu, nefiind sărac moral, am cumpărat cele mai bune cauciucuri de iarnă, în anul achiziției, apoi cele mai bune cauciucuri de vară, am achiziționat piese OEM, chiar dacă nu am ales să să efectuez întreținerea la reprezentanță, ci la un service autorizat, axat pe Bmw. Dar, stați, acum mă justific și nu este cazul! Ideea era aceea că nicio secundă nu trebuie să eziți în a da un leu în plus pe minunatul N47, mai ales acum în 2017, când multe E90 sunt la vânzare cu distribuția schimbată. Revenind la troaca mea de E90, N47, 184 Cp, cu care am făcut un concediu de 3000 km în Grecia cu un consum de 6 și un altul de 5000 km cu 6,2, la cei aproape 200.000 de km ai ei, sunt tare mândru de ea!!!! LE: Încă nu e cazul de schimbare distribuție. La majoritatea mașinilor achiziționate SH o datĂŁ cu schimbarea filtrelor și uleiului se ĂŽmprospĂŁteazĂŁ și distribuția. Uite cĂŁ și Bmw nu are o distribuție nemuritoare! Șoc și groazĂŁ!!!
    1 point
  30. Baieti, mai ales opaul, nu am nimic cu cei care il folosesc.ar fi culmea...spun doar ca sunt multumit de omv maxx motion si nu sunt dispus sa incerc, pt ca am masina in parametrii. Nu am folosit niciodata aditivi si nici nu voi folosi. Voi daca aveti rezultate bune...cu atat mai bine
    1 point
  31. daca nu vedeam topicul asta, numai de 2T nu auzeam. voi, cei care il folositi sunteti multumiti de rezultat si aduceti ca argument nr de km parcursi. 1.eu va spun ca din 2008 pana in 2016, de la 60.000km pana la 250.000 am alimentat numai OMV si 60% OMV maxx motion un M47.foarte rar alimentam de 20-50 lei cat sa ajung la un OMV.injectoarele aveau corectii de 0.2-0.4...deci nesimnificativ. 2.din octombire conduc N47, 225.000km, alimentat de cand il am de la OMV, in aceleasi conditii ca si la fosta. in plus la ambele am curatat galeriile, EGR si niciuna nu a fost de speriat, ba chiar am ramas surprins. de DPF, nu mai zic, ambele au in continuare DPF original. tin legatura cu noul propietar si stiu ca nu are probleme. asa ca, de ce as folosi asa ceva? nici macar nu sunt curios sa il caut pe google sa vad cum arata sau cat costa. p.s. cum voi cei care il folositi credeti ca este benefic, asa eu si altii putem spune ca nu e nevoie sau benefic. de ce sa ma scarpin in fund cand nu ma mananca?
    1 point
  32. Haha nice Sa iti spunem de pe acum sa o stapanesti sanatos pt orice eventualitate
    0 points
  33. imi explici si mie cum oscileaza turometrul din cauza tamponalor motor, si invers, cum atunci cand motorul cade brusc in turatii vibratiile apar din cauza injectoarelor.
    0 points
  34. Ma bucur ca ti-ai spus parerea mai clar despre cum intelegi tu efectul adaugarii acestui ulei. Sunt destui (nu cu duiumul pentru ca cei mai multi il considera placebo) care pun ulei 2T, dar aia nu stau in Romania. Culmea in tari unde calitatea carburantului sigur e mai bine controlata.. Nu cred ca ma afund nicaieri. Pur si simplu cred ca inteleg altfel fenomenul. Tu uiti ca uleiul 2T contine un "inflamant.." cum poti sa crezi ca regenerarile nu ar fi mai dese!? Motorina, la BMW ajunge arzand si acolo arde in DPF toate noxele. Faptul ca in carburant exista un inflamant in cantitate suficient de mica dar vorba ta, cu punct de autoaprindere mai inalt, nu inseamna cumva ca se aprinde mai repede dar si mai des impreuna cu motorina in filtru!? Tot ce trebuie eliminat e, din nou, cenusa (din uleiul 2T) care sa fie minima, daca nu chiar inexistenta (..sa fie) ADICA sa ramana doar cenusa din noxele motorinei arse.. oricare calitate ar fi, tot ramane ceva in filtru. Ca cenusa scurteaza viata filtrului nu altceva. Depuneri? Ce depuneri omule cand eu de cand pun uleiul asta nu am avut ce curata in galeria de admisie?? Nu are motorul meu nici un fel de dpuneri in interior. De aia stiam ca injectoarele alea testate de tine, stiam ca or sa iasa valori foarte apropiate. Pentru ca duzele nu sunt infundate; pentru ca motorina arde ALTFEL in pistoane. Dar nu e usor sa intelegi.. (ce spun altii) in schimb e logic. Deci tot ce arde bine trebuie sa arda SI MAI BINE adica FARA CENUSA care sa se adune in DPF si dupa regenerari. Trebuie continuat aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180062-cine-pune-ulei-2t-in-motorina/page__st__40__p__2532763__hl__cine+pune+ulei__fromsearch__1#entry2532763
    0 points
  35. De pe peste 60k km folosesc ulei 2T intr-un 320d, 163cp, 2005. In prezent in bord scrie 350k km.. Daca pompa si turbina erau originale cand le-am schimbat acum 3 luni ma indoiesc sa fi schimbat vreodata cineva pompa de motorina sau injectoare.. Am si cartea cu revizii pana la 240k km cand am luat masina.. OPaul o sa caut articolul cu Mercedesul traversand pamantul. Motivul pentru care a fost pusa ulei 2T a fost ca sa compenseze, zic ei, calitatea proasta a motorinei in tari ca Rusia, China.. sa o aditiveze un pic. Personal mai pun si un aditiv pentru injectoare, dar in cantitate mai mica. "my car never missed a bit, mates!" :pirate: ATENTIE! Pentru cei interesati, la motoare cu DPF este recomandabil folosirea uleiului 2T "full syntetic", nu mai stiu exact ce tip ca a mea n-are DPF. Motivul uleiului 2T super-rafinat? Mai putina cenusa in urma regenerarilor. Unii zic ca regenerarile se intampla mai frecvent sau mai la timpul lor (trafic?). Nu stiu..
    -1 points
  36. poti sa faci un experiment personal: cand esti cu rezervorul pe gol sau plin; ... la 50 de litri (eu 250ml ulei 2t la 50 de litri pun) pune si ulei 2t (tot atat cat pun si eu..) dar nu uita sa asculti (eventual inregistrezi) motorul la rece, dupa ce pornesti motorul si la regim, inainte de experiment (cand folosesti motorina normala, de care pui de obicei) si dupa ce pui si ulei 2t, dupa al doilea gol. daca (intamplator, nu?) auzi motorul torcand mai bine decat inainte poate nu e cazul sa te miri de ce si sa ne/te mai intrebi ulterior.. ..alimentezi intotdeauna de la omv, nu? (acum merita cu atat mai mult) cei mai multi au observat ca motorul suna mai bine la relanti asta dupa al doilea plin.; asat iti sugerez si eu. nu ai nimic de pierdut daca incerci asta. nu ma intereseaza daca ma crezi sau nu. (tot ce am scris am scris aici este doar recomandare/experiment de incercat.. sa zicem ca as putea sa iti dau banii pe pompa sau injectoare daca s-ar strica in experimentul sugerat mai sus, DAR ar fi bine sa intelegi ca glumesc!)
    -1 points
  37. In engleza transpiratiile langa o masina dandu-i polish sau protectie se numeste elbow grease adica munca fizica. Imi place termenul. Exact aia era, intinsul fusso coat e distractie mare pe uscaciune, vara. De aceea eu am ales altceva mult mai usor de aplicat, cantitate mai mare si durabilitate asemanatoare..
    -1 points
  38. De ceva timp am un produs nemtesc facut de foarte multi ani Klasse high gloss sealant. Si mai folosesc si http://schollconcepts.ro/product/ceara-auto-w9-2in1-premium-glaze-wax/
    -1 points
  39. Popescu, pune orice marca dar care sa fii sigur ca certifica ca e cel putin Jaso FC (norma japoneza specific motociclete), daca masina are dpf. Ncu nu confunda nimeni nimic. Ca si postarea mea in care "cer" sa nu uite de filtru cand vorbesc unii de span produs de pompa din rezervor si tu, dai apa la moara..
    -1 points
  40. Va salut. Am un bmw 320d e92 motor n47. Acum am schimbat a doua oara termostatul(swag,gates) in masina iar nici acum nu urca temperatura peste 82 de grade si nici nu tine temperatura conform meniului secret. Am aer cald, aerisit de 100 ori. Oare problema este la termoflot, sau thermostatele sunt asa slabe? Nu porneste termocupla.
    -1 points
  41. Salut, si eu mi-am montat pe un CIC Professional. Mi-a luat o zi intreaga si a intrat greu in spatiul acela, dar am reusit intr-un final. Merge super, cu cateva minusuri: cand e foarte cald afara si implicit si in masina dupa ce a stat in soare, atunci nu vrea sa porneasca imediat, trebuie asteptat vreo 2-3 minute pana raceste putin ventilatia. Nu stiu daca are vreo legatura, dar cand e aglomerat in oras si sunt pe Waze, uneori se mai blocheaza. Trebuie tinut pe butonul de meniu 15 secunde ca sa isi dea restart si pe urma isi revine. In rest e super, dupa parerea mea e mult peste o navigatie aftermarket prin simplul fapt ca pastrezi navigatia originala a masinii si e aproape ca si cum ai avea Android Auto/CarPlay din fabrica.
    -1 points
  42. Asa sunt motoarele de genul, e normal la turațiile alea sa mĂŁnânce ulei. Si un 1.4 benzina daca i schimbi in roșu, ĂŽți va mânca ulei, dar una de 500 cp.
    -2 points
  43. Acum'a nu lua si tu ca mine 5 (cinci) litri o data ca raman altii fara.. Ia si tu un litru de incercare; tine socoteala cand se regenereaza filtru si daca se regenereaza mai des e de bine. Bine, acuma tre' sa fie si cam acelasi stil de conducere acelasi trafic; vezi si tu.. daca motorul nu mai chiar asa trancanitor.. porneste parca o idee mai repede.. (io n-am avut nici o problema cu pornirea vreodata.. in afara de atinci camd am schimbat pompa de motorina, filtru de motorina.. prostii de pe circuit..) TOT DE BINE e. Da' raporteaza si tu pe topicul dedicat ulei 2T, ca ii poluam topicul omului. Bine ai facut ca l-ai intrebat si pe ncu, ca sigur stie si el ceva. Asa e am o piedica mare in viata, dar nu-ti spun ca o sa o iei personal. Eu zic ca ce reziduri lasa e cel mai important. Si ca sa merg pe mana ta de data asta i-a zi care e punctul de inflamabilitate ideala pentru o masina cu dpf si fara dpf?
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.