Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/04/21 in all areas

  1. Foarte probabil. De exemplu, eu cand cautam masini, cand vedeam "dpf off" sau "soft" inchideam instant pagina. Si probabil ca mine sunt destui altii.
    5 points
  2. Recent am decis sa-mi vand masina. Dupa ce am discutat cu cativa potentiali cumparaturi, am tras niste concluzii, pe care mai mult sau mai putin le constientizam dar nu le-am experimentat pe propria piele. E incredibil de proasta piata din Romania pentru masinile SH. Asta e prima masina pe care incerc sa o vand si oamenii au niste asteptari imense si sunt complet irealisti. Daca s-ar putea, sa fie si ca noua, si dotata, si fara dauna in istoric, si sa fie si jumate din cat e pretul pietei, atunci e perfect. Am dat doar de negociatori de coltu blocului, nici o persoana mai serioasa. Cand le zic ca distributia nu a fost schimbata sau ca bando-ul e putin zgariat, renunta, chiar daca sunt dispus sa las din pret piesele+manopera pt distributie de exemplu. Preferabil sa fie masina rasturanata de 7 ori si facuta din bucati, dar sa arate tipla si sa coste jumate din cat e pretul de piata... o cumpara si pe urma se lauda la rude ca ce mare afacere o facut si pe urma ii vezi intinsi pe DN-uri la stiri dupa ce masina s-o rupt in doua. In contextul asta, tu daca esti un om sincer, cum vinzi o masina in tara asta? Doar la pret de nimic. Eu am masina pusa la 8000e negociabil, in timp ce una asemanatoare ca si km si dotari pe mobile in DE se invarte pe la 9-10 mii. Am primit oferte de la "6000 ca mai mult nu face" pana la schimburi cu hale metalice si alte porcarii In conditiile astea, prefer sa-mi fac leasing la o masina cu valoare reziduala mare si sa o schimb din 4 in 4 ani. E mega frustrant cand te suna toti combinatorii si-ti ofera niste preturi de nimic. /rant off
    2 points
  3. Nu mai e nici atat de ieftin Loganul, deci nu prea ar mai merge testul asta
    2 points
  4. Sergiu, daca masina e aceeasi pe care ai pus-o si pe forum, tu vinzi o masina de 12 ani vechime, cu motor de 3l, cu peste 250k km, cu soft, modificari si dpf off. Cam care crezi ca e tipul de cumparator caruia te adresezi tu? Nu cumva niste baietasi? Si atunci de ce te mira comportamentul?
    2 points
  5. E posibil, cat se poate de posibil. Mai ales ca ai zis ca ai dat cu WD40 intrejanta si fuzeta. Clar ai scos frecarea aia de uscat pe uscat.. De ce nu pui jantele celelalte pe fata de proba si iti dai seama. Daca nu se mai aude e si mai clar indiferent ce spun altii. Ai experimentat personal. Sau masoara cu un subler (imprumuta..) gaurile la o janata si apoi la cealalta sau baga prezonul in janta noua si compara cu janta veche.. ochiometric. Face asa doar pe o parte? Atunci verifica ce ar putea fi pe suprafata fuzetei ("tamburul") sau pe a jantei care sa o faca sa scurtaie. Aici intra si planeitatea, dar deja asta ar putea complica constatarea.. Nu mai am idei deocamdata. O parere personala este ca nu as pune pe masina o janta care nu este omologata! Altfel risti destul pentru ca foarte probabil nu au trecut anumite teste importante, obligatorii. PS. Ar putea fi si ce zice Popescu. Daca nu dispare la testarea cu jantele vechi m-as orienta spre placute.. zona aia.
    1 point
  6. Mai citeste o data ce a zis boaska. Eu cred ca a zis altceva. Ca ar fi putut sa aiba 3 loganuri (poate platit doar unul..), nu costul a 3 loganuri intr-o masina. Cu o mica doza de exagerare, dar destul de realist ca nu te durea capul cu, ce ii trebuie unui bmw.
    1 point
  7. Scuza ma ca intreb , in ce masina ai investit astea 3 loganuri noi in ultimii 12 ani?
    1 point
  8. nu se rupe logan berlina asa de ușor, e foarte rezistent berlina! A mai încercat unul din Timișoara cu un Oltcit Club 11r alb, ii taiase tavanul și stalpii(il facuse cabrio) , a mers cu el pe camp, zicea ca vroia sa il rupa in doua și nu a reușit. S-a imbatat și de oftica l-a dezmembrat in fata căminului din Timișoara și l-a vândut pe bucăți pe internet. Cauta ca era scris în 2006 pe un forum pe internet povestea Iov David mai nebun de fel, TM09JNX!
    1 point
  9. Cine poate sa dea minus cand OP recunoaste ca si-a modificat masina? si na.. asta e. Bravo mgi, ai tinut minte.
    1 point
  10. Ehee, esti o istorie vie a vremurilor (de) demult apuse ) Ce stiu tinerii din ziua de azi cum e sa sufli in jiglor cu mainile inghetate... si vant in "pupa" ) si sa nu poti sa pui surubul ala al naibii pe jumatate in afara cu capul ala de surubelnita lat.. vale-leu.. pe frig.. ..tinerii vor smecherii la bord, de ce (cum) nu le arata bordul uleiul.. Nu am prins decat epoca cu radiatoare mici si mari; si desigur cartoane.. nu i-am dat replica lui ncu ca probabil nu ma credea.. dar tu chiar m-ai provocat. Trabantul m-as da cu el la orice zi.
    1 point
  11. Sau a fost codat intrument clusterul: https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1724154
    1 point
  12. parca tu erai fanul de mers neapĂŁrat la service reprezentanta bmw si nu in alta parte. Militai asta in majoritatea topicirilor, te luai la harta cu lumea sa cumpere numai piese oe originale bmw din service reprezentanta!!!
    1 point
  13. Wow de la 318d la 330d , bravo sa o stapanesti sanatos Pics
    1 point
  14. Multumesc frumos tuturor pentru ajutor ! In cele din urma am ales varianta G20 330d M Sport Diferenta foarte mare cand treci peste denivelari fata de F30, cu suspensia adaptiva M aproape ca nu se mai simt denivelarile - per total pare a fi cu cel putin 2 clase peste F30. Atat mai am de zis, cine are puterea sa treaca la G20 cu siguranta nu va regreta nici un cent din suma platita pe aceasta - recomand cu caldura - o masina top class !
    1 point
  15. Am inteles ca vrei sa ma corectezi in privinta racirii facute motorului. Iar a trecut glontul milimetric pe langa. Bag seama ca iti mai trebuie exercitiu. PS. In nici un caz nu folosesc masina mea ca etalon. Altfel ar fi fost cel putin la rubrica "masina mea" ) ).. Nu o sa gasesti VREODATA asa ceva.. Si ca sa iti dovedesc, daca nu chiar am facut-o in ultima postare, am zis ca am observat ca radiatorele sunt incapusulate, adica in cutiile lor de la fabrica, pe masina desigur la B47, bloc de aluminiu, iti dai seama.. o nebunie.. Hai ca te las, ma duc sa aflu cum se face managementul caldurii la B47.
    1 point
  16. Pot sa fiu sigur ca ai turat bine motorul ala sa il tii peste 70-75 grade pentru ca la ralanti nu va urca in veci motorul ala; poate daca il bagi in cuptor.. Zic asta pentru ca urca la 85-90 numai daca il accelerezi in mers constant cu 5-6 grade ambient. De aia mi-am propus cu iarna asta sa pun in fata radiatorului orice ca sa nu lase aer rece sa treaca prin el. Mai ales cand am vazut cum au capsat efectiv radiatorul si pe cel de AC la un diesel x1 Sport cu B47.. da de gandit cum incearca sa le faca de eficiente.. Asa ca sa stau sa ascult ce se aude, mai bine pun diagnoza si casc acolo ochii ca de acolo in viitor o sa intelegem mai mult daca vrem.sa intelegem ceva.
    1 point
  17. Circuitul Motorpark, Adancata Exista explicatie si pentru afirmatia ta cu statul mai sus la volan si exista o problema si in cazul asta: cand stai mai sus la volan (situatie in care vezi si botul masinii) problema este ca tinzi sa te uiti in apropierea masinii, adica sa te uiti la botul ei si tocmai aici intervine problema, tinzi sa nu te uiti in fata si sa nu anticipezi. Este vorba despre explicatii/teste facute, in sensul asta; v-am transmis doar ce mi-a confirmat si mie un pilot in urma cu putin timp; un pilot, deci un conducator auto peste medie Prin urmare, n-am chef de rautati sau alte chestiuni ca nu este cazul. Cine vrea sa se gandeasca/aprobe cu privire la ce am scris este ok, cine nu, din nou totul este ok Obstacolele pe care le vezi la departare (pentru ca stai mai sus), le vezi si dintr-un suv si dintr-un sedan, parerea mea; V-am zis logica si explicatia cu privire la pozitia la volan. Nu intru in polemici de genul si nici in altele, de fel. Ultima replica ma conduce la ideea ca ori ai inteles fix pe dos situatia, ori e vorba de o gluma proasta; Prin urmare, iti explic din nou: daca stai in aceeasi pozitie corecta la volan, dar mai sus (cu scaunul mai sus) reactionezi mai tarziu decat daca stai, tot tu, cu scaunul mai jos,pentru ca simti mai repede impulsurile si prin urmare reactionezi mai repede. Cred ca am explicat destul de simplu si clar in postul anterior Bafta!
    1 point
  18. pai da, dar la motorizari echivalente, la jante echivalente, la amortizoare echivalente, mereu sedanul va fi mai rapid, mai stabil. ba chiar nici nu trebuie echivalent, mereu se multumeste cu mai putin decat vrea un suv. am un amic care a trecut de pe A6 modelul fabricat pana in 2010 pe X5 modelul de pana in 2013 si in primele 6 luni a intrat de 3 ori un fundul celui din fata. mereu credea ca masina se va opri si nu a facut-o. da, la siguranta pasiva, suv-ul este peste, insa la cea activa, este mult sub un sedan. incerc sa spun ca suv-ul te poate pune mereu in situatia sa faci un accident pt ca are centrul de greutate sus si este greu. e sufficient sa nu fie semnalizata bine o curba, sa iti sara un pieton in fata si imediat poti ajunge in sant pe cand la sedan ai sanse mai mari sa scapi. prefer ca in aceasta viata daca este sa fiu pus in 3 situatii extreme, sa fiu de fiecare data in sedan, pt ca daca as conduce sedan poate 2 le-as evita, insa cu un suv poate doar 1 din ele. prefer sa ma gandesc ce fac in acea situatie in in care inevitabilul s-a produs, decat sa fiu in suv si sa ma gandesc la acele 2 situatii. in fine, parerea mea este ca in 30.000 euro poate sa isi ia un sedan f bun. aici inchei offtopicul ca se supara lumea.
    1 point
  19. totusi de ce doresti tu suv? pt bucuresti, grecia si mers la munte in statiuni, nu iti trebuie suv. eu nu am sa inteleg niciodata rostul acestor masini si pe cumparatorii lor. un suv este mare, lent fara motorul adecvat, consuma mult, intretinere scumpa, centrul de greutate sus(risc de rasturnare ridicat), sansele sa eviti un accident in situatia in care o chestie teribila apare pe sosea sunt mici, anvelope scumpe etc. ok, poate as lua un suv ca a 2-a sau a 3-a masina...sincer mi se pare mai util sa ai in ordine: un sedan awd, un coupe decapotabil si apoi un suv. adica, ce face un om cu un suv in bucuresti, grecia si pe valea prahovei? eu zic ca cei 30.000 euro iti sunt suficienti pt un sedan frumos, xdrive si mergi cu el peste tot fara probleme. doar avantaje. nu inteleg care este argumentul unui x5 in fata seriei 5, pt ca nu vad absolut niciunul. poate cineva sa enumere 2-3 chestii pe care le ai cu un X5 si nu le ai cu seria 5 si asta aplicand nu doar la situatia data pe acest topic?
    1 point
  20. Din pozele astea, aveti idee, trebuie sa schimb valva PCV, nu? Tot ansamblul, sau scap doar cu furtune?
    0 points
  21. Pentru doritori las aici seria VIN : WBA5V91020FH39202 Sa o folosesti sanatos. Pune si niste poze cu ea sa se bucure si ochii nostri.
    0 points
  22. Din ce am vazut pe youtube se pare ca toate sunt limitate asa cum zice si producatorul la 250km/h ... ajungand cu usurinta in teste la 260km/h ! Deci a avut dreptate vechiul proprietar cand mi a zis ca e fara limta de viteza, deoarece asa a fost construita la comanda.
    0 points
  23. si pt astia platesc eu 700lei asigurare la un motor de 1.5 pe 6luni
    -1 points
  24. O.T. Inca militez pentru ca faptul ca piese/componente de calitate tot de la ei sunt duse.. Dar sa cumpar servicii de la bmw e ca si cum m-as duce la dagnoza tot doar la reprezentanta; adica aproape niciodata. Tre' sa imi crape maseaua sa ma convinga. La fel si cu sursele de informare.. sa dispara, sa stranga surubul.. mai rau; stii cum imi iau zborul de la marca asta?!? Foarte rapid. Dar sa revenim pe topic
    -1 points
  25. https://www.realitatea.net/stiri/actual/accident-grav-intro-localitate-din-giurgiu-o-fata-de-10-ani-si-soferul-blocati-in-masina_61aa5acf49af132dd00cbb5a
    -1 points
  26. Da, bine zici. Planul meu initial era sa o fac stock si sa o tin mai mult timp. Probabil ca la masini mai noi/nemodificate (2015-2016+) cu km mai putini ai parte si de alt gen de cumparatori.
    -1 points
  27. Dragul meu bimmer, citeste clar ce am scris pe la inceputul acestui topic ... Firma de unde am cumparat masina a declarat ca proprietarul a facut masina la comanda, adica fara xDrive si fara limita de viteza ( colegul @Luciosu a spus ca el nu crede asta, tocmai de asta am pus si poza, iar raspunsul i se adresa mai mult lui ) .... acum e clar si pentru tine ? sau tot nu intelegi ? Multumesc frumos ! Momentan poti vedea la postarea cu numarul #7 cateva poze reale de la masina ! Pot adauga mai multe poze daca imi spui exact ce te ar interesa anume.
    -1 points
  28. Daca stau bine sa ma gandesc in ultimii 10-12 ani puteam sa imi iau la fiecare 3-4 ani un cotet de logan nou chel sa nu investesc nimic in el si in al 4-lea an sa ma duc pe balta cu el si sa-i dau omor pana o rupeam in 2 si o bagam la programul rabla ptr next cotet Eram mult mai castigat si mai multumit cred
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.