Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/13/21 in all areas

  1. Bai frate, dar n-ar fi mai frumos sa incercati sa studiati un pic problema inainte sa va dati cu parerea?
    3 points
  2. Stai linistit ca la fel comentau/comenteaza si cei cu E46 de E90 sau E30 fata de E46 Tot timpul ale lor, generatia/iile precedenta(e) e/sunt mai buna(e) decat ultima aparuta pe piata. Nu mai conteaza ca ale lor sunt niste cotetze pe patru roti, totusi "sunt mai bune domne!". Materiale mai bune, motoare muult mai bune, mult mai fiabile, desi ei n-au o chifla-n burta sa schimbe niste placute de frana ori sa inlocuiasca bujiile incandescente, samd. Discutiile astea au devenit de multa vreme unul din cliseele comune atunci cand vine vorba de masini.
    2 points
  3. De o saptamana am pus termostat nou, original BMW. Temperatura, in oras si exterior, 96-98 (masurata cu OBD II). Sper sa tina mult si bine. Inca o lectie invatata cu privire la piesele de origine (desi, celalt termostat era ok ca brand).
    2 points
  4. Crezi ca sunt biblioteca de poze cu senzori? In caz in care vroiai sa-mi dai peste nas cu faptul ca cel original e facut tot de Hella asa cum zic toti "meseriasii" afla ca nu este... majoritatea sunt facuti special pentru BMW de catre firme ca Denso (la fel ca si senzorul MAP de 3bar pt M47 / M57) insa aftermarket nu poti gasi acelasi senzor.
    1 point
  5. Pe acelasi principiu de ce conduci un e90 non lci cu materiale bune cand poti conduce un logan , mult mai eficient si mai ieftin
    1 point
  6. Bateria nu se incarca niciodata la plin in mod normal. Dar nu din motivele pe care le crezi tu Aha. Eu merg de 2 ani cu unul, dar te rog, explica-mi tu cum merge, ca poate te pricepi mai bine. Deci cum merge hibridul ala clasic, si cum merge unul de-asta plug-in? Ca sunt curios. Care sunt diferentele tehnice, care sunt diferentele in principiul de functionare? Care se incarca, care nu se incarca, si asa mai departe.
    1 point
  7. Eu te-am intrebat altceva. Cum masori tu fiabilitatea? Eu o masor altfel. Foarte probabil mai bine ca tine. Ce masina conduci acum? Ai rate la ea? Uite eu conduc o masina la care nu am rate. Si de peste un an nu am pus decat carburant in rezervor. Stii ce am schimbat ultima oara preventiv la jumatatea de milion de km? Pompa din rezervor. Adica ma plictiseam. Am pus noua ca nu am vrut surprize. Pentru jumatatea cealalta de milion. ) Asta inseamna sa/ca am incredere in masina pe care o conduc. A si s-a prafuit senzorul de la volan si dadea eroare DTC, prima oara de cand o am, jur. Desfacut curatat si pus la loc.
    1 point
  8. Se incarca in mers, dar nu ca un hibrid clasic. Se incarca, cu pretul unui consum marit de benzina. Eu zic sa studiezi problema inainte sa postezi.
    1 point
  9. 481 euro lacrimarea cardanului la bmw . Tot la ei o fac. 4100 euro setul de roti style 400m și 441 m cu cauciucuri runflat de vara și senzori . Cred ca le iau alea 405 cu 1350 euro ca altele noi la banii asta nu mai prind și merg cu cauciucurile alea cât țin . Poate o sa am surpriza sa ma tina 3 ani iarna vara )
    1 point
  10. Se incarca singur in mers, asa functioneaza orice hibrid.
    1 point
  11. Banuiesc ca tu conduci un e90 non lci
    1 point
  12. E clar ca nu as se poate opri un motor de stergator. Si ma indoiesc ca e motorul.. acela in 90% din cazuri nu mai merge pur si simplu, nu ca porneste sau se opreste numai daca o bag in a 2-a.. Cred ca asta e cel mai evident ca este altceva. Oricum explicatia este cat se poate de clara, din care reiese clar ca nu merge cum trebuie. Nu multi stiu si nici nu am auzit pe careva aici, dar daca ai ISTA sau mergi la cineva care are ISTA+; practic prin programul ISAT poti sa pornesti tot ce este electric pe masina din mouse.. Deci practic poti sa verifici daca modul raspunde la comanda data (adica aprinzand pozitiile, pornind semnalizarea stanga/dreapta/avariile..) evitand practic comutatorul electric, contactul fizic din masina.. asta ajuta mult sa iti dai seama daca este o problema cu comutatorul din masina sau cu modul care nu raspunde. Asadar, cel putin o diagnoza bine facuta. Si apoi un test prin ISTA cum am zis mai sus. Din pacate nu imi amintesc si nici nu prea am timp sa intru si sa vad ruta din ISTA spre acel test. Bafta si spune cum ai rezolvat.
    1 point
  13. Dupa aceeasi logica, un f30 real are si el mai mult. Ca sunt aceleasi componente. Oricum nu e relevant in context, chiar presupunand o diferenta de 9% in greutate n-ar avea cum sa se toceasca placutele de 2 ori mai repede la acelasi stil de mers.
    1 point
  14. Testul de mai sus e smooth running control 3300 rpm unde urca valorile injectoarele pentru ca se permite exact ce scrie acolo, ĂŽnsĂŁ la relanti la rece daca ai valori peste unu, vei avea ĂŽntreruperi. Când imi trepida 2 minute la rece cu valori de 2-3-4 la rece, testul mi a ieșit bun deși erau praf injectoarele. De asemenea daca le verifici la cald poate sa iasĂŁ testul bun si la rece sa iasĂŁ prost. Nu e chiar concludent testul respectiv decât daca efectiv unul dintre injectoare e mort, adicĂŁ valoare de 5-6 tot timpul.
    1 point
  15. io nu cred ca spune testerul bmw original ista treaba asta
    1 point
  16. E ok injectorul daca este intre -5 si 4 ? Asta spune ista? Daca este valoare de peste 1 pe vreun injector, acela nu funcționeazĂŁ 100% cum ar trebui. Cele mai bune valori sunt cele cu 0.x.
    1 point
  17. Godini, mi-ai luat vorba din gura.
    -1 points
  18. Mi se pare imposibil sa faci 1200km cu un plin de 40 litri; poate 60 litri. Eu fac eu cu 2 litri, 750-780km vara cu un plin de 50. Dar tu cu 3..; ce are bateria aia? Ingerasi energetici? Care este viteza medie de deplasare cand faci 1200km? Si nu sare la mine aproape niciodata de 6.5l/100km
    -1 points
  19. Nu prea ai fost clar dar am aflat ce vroiam sa stiu din alte surse. De fapt poti sa conduci DOAR electric pana pe la 100km/h cu 120hp pana cand se descarca bateria. Apoi porneste motorul clasic care te duce la un total de km acolo, zisi deja.
    -1 points
  20. Din cate stiu e plug in hybrid nu cred ca se incarca in mers
    -1 points
  21. Ia explica mastre cate mii de km trebuie sa faci sa se reincarce bateria fara priza?
    -1 points
  22. mgi, sa fim (un pic) seriosi un hybrid pe bune se incarca de la mama lui sursa de electricitate, priza electrica. Franarea regenerativa e cam frectie la picior de lemn ... altfel s-ar fi declarat creearea mult doritului "perpetuum mobile" Adica sa bagi cat ai scos dintr-un lucru mecanic..
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.