Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/14/21 in Posts

  1. Uite si consumul actual de mers 100% prin Bucuresti, drumuri de cate 10 km in medie (cu niste incarcari, nu mers cu bateria goala). Diesel-ul imi ia de doua ori atat in aceleasi conditii. Asa, ca fapt divers.
    3 points
  2. Mi se pare absolut halucinant cum unul a carui singura experienta cu o masina de-asta e ca a trecut pe langa ea in trafic ma acuza ca mint, in mod repetat, pentru ca el stie mai bine ca nu e asa. Te pricepi si la vaccinuri, cumva? Ca poate mai are cineva nevoie de expertiza pe forum.. Pot sa-ti pun o poza cu consumul de acum, dar singurul rezultat o sa fie sa devii si mai disperat. Pentru ca eu o mai si incarc, deci in momentul asta consumul e mai mic decat al unui diesel. Iar tu n-ai de unde sa stii de cate ori am incarcat pe durata respectiva. Daca totusi vrei, spune si fac o poza just for fun. Pe partea cealalta, daca tot esti expert din filme, te-am intrebat cum difera modurile de functionare de la hibride. Tot insisti ca unul merge intr-un fel si altul in alt fel, ce-ar fi sa vii si cu niste detalii tehnice?
    3 points
  3. @Cristi0809- nu are sens sa o pui sa incarce bateria in mers, pentru ca e foarte ineficient. Las-o in modul auto hibrid, si eventual pune si in eco pro daca te tarai prin trafic. Asa o sa fie consumul cel mai mic. @alex230ro : situatia aici e alta, motorul pe benzina are 184 CP (turbo) si oricum bateria nu e niciodata complet goala, deci tot te ajuta la reprize cand ai nevoie.
    2 points
  4. Bateria nu se incarca niciodata la plin in mod normal. Dar nu din motivele pe care le crezi tu Aha. Eu merg de 2 ani cu unul, dar te rog, explica-mi tu cum merge, ca poate te pricepi mai bine. Deci cum merge hibridul ala clasic, si cum merge unul de-asta plug-in? Ca sunt curios. Care sunt diferentele tehnice, care sunt diferentele in principiul de functionare? Care se incarca, care nu se incarca, si asa mai departe.
    2 points
  5. 2 points
  6. De o saptamana am pus termostat nou, original BMW. Temperatura, in oras si exterior, 96-98 (masurata cu OBD II). Sper sa tina mult si bine. Inca o lectie invatata cu privire la piesele de origine (desi, celalt termostat era ok ca brand).
    2 points
  7. Legat de vibratie, am trecut pe la un service specializat pe motoarele valvetronic, ca sa faca o constatare. Distributia i s-a parut ok(schimbata), a verificat la buson daca functioneaza valva PCV, micile transpiratii de ulei le-a considerat normale/acceptabile. S-a conectat cu o tableta, probabil ceva soft Autel si din ce mi-a spus, "a resetat adaptarile pentru uzura motorului". Nu stiu exact care anume sunt astea. Imediat dupa ce le-a resetat, motorul mergea CEAS, efectiv nu simteai ca merge, daca nu l-ai fi auzit. Am mers ok pana acasa, dar a doua zi la rece, a inceput sa vibreze iar, dar nu la fel de rau ca inainte. In continuare vibreaza la relanti(am facut cam 150km), dar mai putin ca inainte sa reseteze adaptarile alea. M-am apucat sa mai citesc si eu una alta si spre rusinea mea, abia acum am aflat ca ar exista o gramada de parametri care ar putea sa-ti ofere tot felul de indicii. Deocamdata, am vazut Cylinder Roughness/Smoothness. In seara asta am rulat DeepOBD(ca nu am INPA la indemana) si am vazut ca cilindrul 4 are o valoare atipica fata de restul cilindrilor: Am desfacut pe acolo si i-am inversat bobina 4 cu bobina 1, de curiozitate, sa vad daca s-ar muta roughness-ul pe cilindrul 1. Din pacate, nu s-a mutat: Am deconectat si mufa pentru sistemul valvetronic(mufa pentru senzorul axului excentric), ca sa comute pe clapeta de aer old-school, dar n-am sesizat diferente in functionare, poate sa zic ca vibratia e foarte putin atenuata fata de atunci cand motorul merge pe valvetronic. Ce as putea sa verific mai departe ca sa aflu de ce cilindrul asta nu functioneaza corect?
    1 point
  8. Nu sunt vanduti chiar la suprapret, senzorii de presiune rail, DPF, MAP sunt doar putin mai scumpi decat aftermarket (daca stii de unde sa cumperi, bineinteles) si te scutesc de probleme inutile.
    1 point
  9. Salut, ce inseamna nu pareau infundate? Ori sunt ori nu sunt, baga apa cu trapa deschisa pe canale si vezi daca se scurge dedesubt. Bafta.
    1 point
  10. Incearca sa deschizi capacele farurilor din spate si sa le lasi deschise noaptea astfel incat sa se duca condensul din ele. Daca mergi cu xenon-ul aprins mult timp, farurile se incalzesc si condensul se va duce mai usor.
    1 point
  11. Da-i pace, isi revine ea. O fi dat cu generozitate cu jetul in incinta motor si a reusit sa infiltreze apa si in faruri. Treptat ar trebui sa dispara condensul. Totusi - ai masina de o luna si jumatate si ai spalat-o de 12-15 ori ??
    1 point
  12. Ia explica mastre cate mii de km trebuie sa faci sa se reincarce bateria fara priza?
    1 point
  13. mgi, sa fim (un pic) seriosi un hybrid pe bune se incarca de la mama lui sursa de electricitate, priza electrica. Franarea regenerativa e cam frectie la picior de lemn ... altfel s-ar fi declarat creearea mult doritului "perpetuum mobile" Adica sa bagi cat ai scos dintr-un lucru mecanic..
    1 point
  14. Bai frate, dar n-ar fi mai frumos sa incercati sa studiati un pic problema inainte sa va dati cu parerea?
    1 point
  15. Banuiesc ca tu conduci un e90 non lci
    1 point
  16. Pai dupa cum am spus mai sus, drumurile mele sunt intre 20-40km, ceea ce primavara/toamna se cam traduc in 24-28km doar pe electric, restu pe benzina. Acum sper ca e mai clar Iarna/vara fac cam 600-700km Si vorbim despre un plug in hybrid, nu stiu daca e clar pt toata lumea
    1 point
  17. Chiar si daca mergi doar in mod benzina, cum scoate consum de 520d? Un 520i simplu termic consuma 13 14 in Bucuresti in traficul normal nu in cel liber.
    1 point
  18. E amuzant ca se vorbeste despre anvelope vechi de 10 ani, dar cand se duc sa-si cumpere anvelope, fac crize in fata vanzatorului cand li se livreaza anvelope cu dot mai vechi de 1-2 luni fata de data achizitiei, nu mai pomenim de ani ). Asta cu 10 ani e la fel ca uleiul lifetime din cutiile bmw...lifetime daca nu traiesti mult. In fine...pareri documentate din google, ca in realitate...
    1 point
  19. Da, tremura din cauza DPF-ului infundat dar daca iti scoate fum inseamna filtrul este crapat si gazele trec prin el. Senzorul aftermarket arata aiurea, oricat de bun ar fi el... numai original trebuie montat!
    1 point
  20. Si face deja parjol in cilindru. win, vorbeste din perspectiva preventiva, in caz ca nu s-a inteles.
    1 point
  21. Ăntre timp i-am mai fĂŁcut ĂŽncĂŁ odata geometria . Nu stiu sa interpretez datele . Arata așa .
    1 point
  22. Logic, cand functioneaza farurile genereaza si o oarecare cantitate caldura, intervine evaporarea si implicit condensul pe sticla farului racita de curentul de aer din fața. Referitor la hyper-spalatul masinii, ce sa zic, am mai vazut cazuri . Am un amic cu o Vectra OPC (2008) care spala ZILNIC masina. Daca printr-un "Marte retrograd" nu apuca sa o spele, pai ala a 2-a zi e bolnav ! Numai la aia se gandeste ! In plus, mai e masina si de culoare argintie pe fondul careia chiar ca se vede greu mizeria. ...dar nici ca mine ! De 4 ori pe an ! Suficient ! Nu zic, mai spal presurile, mai aspir, mai dau cu carpa pe bord dar exteriorul nu prea ma "intere". Dar si cand ma apuc - imi ia o zi intreaga, pana la cel mai mic detaliu. Insa am si principii - nu mananc in masina, nu fumez, nu am copii mici, nu am animalute de companie, nu car nimic (de parca ai putea cĂŁra ceva cu un e90), nu nimic si asta e valabil si pt pasageri.
    0 points
  23. Tu singur ai zis cateva posturi in urma ca si daca nu o incarca deloc la priza tot e mai eficienta decat una pe benzina, ba chiar la consum de 520d. Ceea ce e fals, o aberatie si o minciuna. Persisti cu minciunile sau nu mai stii sa citesti ce tu singur ai scris? Pune poza cu consumul ala care contrazice tot ce spun ceilalti si ne convingi. Altminteri poti sa mai scrii 200 posturi irelevante si sa te faci de ras in continuare. Masina se justifica doar pentru cine are posibilitate si o incarca des/zilnic la priza, altfel nu, e balast bateria si consumul e mai mare decat la una similara pe benzina. Asta e valabil cam pt orice phev. Ps: in modul hibrid incarca irelevant bateria, tocmai pt ca difera modul de functionare fata de un hibrid clasic genul Toyota.
    0 points
  24. Eu vad ca tu insisti, de fapt, fara sa fi vazut vreodata in realitate un model de genul asta. Tot ii dai inainte cu modul de incarcare, dar esti singurul care vorbeste despre el de fapt, pentru ca nu intelegi cum functioneaza masina. Ca sa iti fac un pic de lumina, masina incarca bateria si in modul hibrid, doar ca nu la fel ca in modul de incarcare. Mai departe e tema pentru acasa, mai uita-te la niste filmulete, incearca chiar sa vezi in realitate o masina de-astea, si mai schimbam impresii dupa.
    0 points
  25. Eu nu inteleg de ce insisti si ce vrei, in conditiile in care sunt destule teste si filme facute din care reiese clar ca in modul incarcare baterie, masina consuma 3 4 5 litri in plus. Adica afirmatia cum ca daca nu o incarci deloc oricum ai consum de 520d e o aberatie ridicola. Deci ori conduci masina si vii si pui niste poze cu consumuri si ai fi singurul de pe mapamond ce ar avea un 530e care sa consume atat de putin in conditii de incarcare zero la priza, ori nu conduci aceasta masina si iti place sa te contrazici din plictiseala. Vezi ca a pus cineva mai sus video cu consum facut la aceeasi viteza in mod incarcare si in mod hibrid. Macar uita-te la el inainte sa dai reply.
    0 points
  26. Din cate stiu e plug in hybrid nu cred ca se incarca in mers
    0 points
  27. Auto-hold ar putea sa uzeze placutele ceva mai repede intr-adevar. Dar la automata oricum stai cu piciorul pe frana la semafor, si am HSA la masina. Deci, din nou, nu cred ca diferentele sunt semnificative. Placutele au fost verificate ultima oara acum vreo doua luni, sunt in regula.
    -1 points
  28. HSA tine presiunea in circuitul de frana dupa ce iei piciorul, n-are legatura cu cutia. In fine, cred ca am deviat cam mult de la subiect
    -1 points
  29. Daca mergi cu masina fara s-o incarci o sa consume cam ca un 520d in linii mari. Apple carplay nu e standard, trebuie sa vezi daca are masina ta. In principiu se poate pune usor pe NBT Evo din cate stiu, intreaba la baietii cu codari. Daca n-ai NBT Evo cel mai probabil iti trebuie si niste hardware.
    -1 points
  30. De ce ar folosi cineva modul de incarcare la mers prin Bucuresti?
    -1 points
  31. Pe forumuri nu stau oamenii cu globurile de cristal, fa o diagnoza cum trebuie sau du-te la un service de cutii (ZF Faur, Automatico, etc).
    -1 points
  32. Mi se pare imposibil sa faci 1200km cu un plin de 40 litri; poate 60 litri. Eu fac eu cu 2 litri, 750-780km vara cu un plin de 50. Dar tu cu 3..; ce are bateria aia? Ingerasi energetici? Care este viteza medie de deplasare cand faci 1200km? Si nu sare la mine aproape niciodata de 6.5l/100km
    -1 points
  33. Pentru ca e mai eficient, credeam ca e evident.
    -1 points
  34. Se poate si mai mult daca mergi o "gramada" de km pe doar pe eletric.. pt Viper..
    -1 points
  35. Se incarca singur in mers, asa functioneaza orice hibrid.
    -1 points
  36. Pe acelasi principiu de ce conduci un e90 non lci cu materiale bune cand poti conduce un logan , mult mai eficient si mai ieftin
    -1 points
  37. Urmaresc topicul dar pt ca am condus doar e46 (imprumut) si e90 (proprietate) am zis ca nu ma bag in discutie. Si totusi, sa raspund ON ...cel mai bun seria 3 e ala pe care-l ai ! ...dar parca e46 mi s-a parut "mai BMW" in comparatie cu e90 desi in final am optat pt e90. Nu poti compara un model cu altul, fiecare generatie a venit cu plusuri si minusuri. Mai intervine si factorul subiectiv si personal - unii se uita la plastice interior, altii la performante motor, linii caroserie, confort, costuri, sportivitate - depinde pt ce ai cumparat masina ! ...adica pt tine si curu' tau sau pt pt a te afișa altora (pasageri sau lumea de pe strada) Si da Bimmer, cand ai dreptate, ai ! Fiabilitatea unei masini in asta consta - la x ani vechime + 1 milion kilometrii, mai e in stare ...sa nu dezamageasca ? Evident, pastrandu-se inca in parametrii functionali, economici, confort si siguranta. Si da, sunt unul care chinui un e90 pt ca l-am luat pt mine ! Si trecerea de la y17dt la m47 am facut-o pt putere si clima, ceea ce anterioara nu prea avea. Si nu sunt sclavul masinii ci incerc sa ma ajut cu ea in activitatile mele - am bagat-o si pe camp la pescuit, si pe aratura, si pe tot felul de hartoape si santiere ...dar stiu si sa o scot seara in oras, spalat, pomponat si siliconat si sa rulez cu 37 km/h pe banda 2 si sa incasez injuraturi maxim Cu manelele aferente. PS - un singur minus gasesc la e90 - nu poti cĂŁra mai nimic cu ea. Degeaba ai un portbagaj cat casa daca gura de intrare e ingusta. Desigur, pt asta s-a inventat e91.
    -1 points
  38. Da, cel mai eficient e s-o incarci la priza. Eu pun benzina de 98, dar merge foarte bine si cu 95. Am facut vreo 7000km in Turcia cu ea, si acolo nu se gaseste decat 95. Si mie mi se pare ca nu e comparatie cu un diesel, la cum merge.
    -1 points
  39. Da, 330e, F30 O incarc, dar nu de fiecare data. Plus ca am zile in care am mai multe drumuri de facut, si nu stau s-o incarc prin oras.
    -1 points
  40. sta e un consum combinat de autostrazi cu drumuri nationale si cu un pic de mers in oras, plus trecut niste munti. In general consumul e decent pana pe la 130-140 km/h. Dupa aia incepe sa sara. Bateria se incarca la franare, si in momentul in care cobori pante.
    -1 points
  41. E90 la interior e o mizerie ieftina in care mi-ar fi si scarba sa stau. Punct
    -2 points
  42. Nu prea ai fost clar dar am aflat ce vroiam sa stiu din alte surse. De fapt poti sa conduci DOAR electric pana pe la 100km/h cu 120hp pana cand se descarca bateria. Apoi porneste motorul clasic care te duce la un total de km acolo, zisi deja.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.