Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/23/22 in all areas
-
Pana face iar viteza hai sa povestim putin... In general, acest tip de probleme (ca cea ridicata de catre tine) cam irita pe forum. Adica ne prezinti un autoturism cu sisteme amputate "la care nu-i dai de cap" ...si noi ce-ar trebui sa facem ? Legal si etic ar fi sa pui sistemele inapoi in functiune dar stiu ca deja ma injuri cand citesti asta... Nu iti tin morala, nu o sa te iau cu "verde", eco, Planeta, mediu, sanatatea celorlalti, probabil sti deja lucrurile astea ....nu esti nici primul si nici ultimul cu DPF/EGR OFF dar trebuie sa intelegi ca dupa aceste amputari masina poate capata un mers imprevizibil si care uneori se poate rezolva, alteori nu (sau doar partial) Referitor la problema ta, eu zic ca tu faci o usoara confuzie intre mers subturat si lag. Am acelasi model si motorizare si, daca intamplator "ma prinde" tr.3 la 1500 ture si viteza prea redusa, crede-ma ca nu rupe asfaltul. Inteleg ca ma situez sub turatia necesara dar uneori mi lene sa schimb in tr2 pt 500 ture asa ca accelerez bland sa ajung in zona 2000 si apoi da, ma lipeste de scaun daca ii dau talpa. Dorinta de forja pe sub-turatie = distrugerea cu succes a unui diesel. Lag-ul e atunci cand desi ai viteza potrivita, ai turatie, ai ales si tr. potrivita si totusi masina sta pe ganduri cand o calci. ............ - mai ai ceva activ pe evacuare ? Ok, DPF-ul a fost anulat (presupun ca si fizic) ...catalizator mai ai ? Toba mai ai ? Daca traseul evacuare e gol cap-coada, nu vei scapa de lag in veci. - eu n-as fi anulat si EGR-ul. Aici deja lucrurile se complica. - clapete in galeria admisie mai ai sau sunt anulate si alea ? (presupun ca sunt anulate ca sa fie treaba facuta "maxim") - ai facut verificarile de baza gen etanseitati admisie (inclusiv tubulatura si intercooler), circuite vacum, senzor MAP, etc ?3 points
-
Salutare, dupa multe luni de cautari si super cautari, am achizitionat pentru sotia mea un GT 640i xDrive, fab. iulie 2019. Masina este fantastica, o masina cam unicat pe drumurile din Romania, am spatiu enorm in spate pentru 2 copii. Un alt plus este spatiul soferului, eu am 1.96m deci pentru mine e f imp spatiul. Este identic cu seria 7 ca si sasiu si ampatament. Practic un seria 7 cu portbagaj super marit. Motorul si tinuta pe drum sunt incredibile. Revin cu update si poze in scurt timp.2 points
-
1 point
-
1 point
-
Nu stiu nimic despre individ, si asta inseamna ca nu stiu sa fie un clovn. Vad ca e interesat de subiect, si ca a facut cu alti cativa o asociatie care sa sprijine adoptia de masini electrice. Si faptul ca s-a implicat si in programul afm inseamna ca macar face ceva. Iar daca astepti sa fie vreo primarie cu masini doar electrice, pregateste-te sa ai rabdare. La ce bugete nu au primariile in momentul asta, e absolut utopic sa crezi ca isi pot schimba toate masinile pe electric. Totusi, la sectorul 6 parca au cumparat masini electrice pentru politia locala anul asta.1 point
-
1 point
-
Stick formatat fat32 , pusă harta pe el și stick-ul în portul USB . Dar trebuie cod de activare ….acolo e problema1 point
-
Cel mai probabil au incercat sa o fure si au fisurat sticla de separatie de la lichidul EC...alta1 point
-
Corect, ISTA incepand cu versiunea din Octombrie verifica codurile FSC la diagnoza si anuleaza orice cod fake care nu se regaseste in repair kit-ul din ENCS. Utilizarea acestor coduri fake nu face sens, pentru o economie de 50-100 euro ajungi sa platesti mult mai mult pentru reparatie sau sa pierzi garantia masinii. Vanzatorii de coduri fake nu spun niciodata clientilor ce se poate intampla si in general nu au nici o raspundere atata timp cat vand o piraterie nefiscalizata.1 point
-
As spune ca si la o diagnoza ar putea sa aibe surprize neplacute avand in vedere ca de ceva vreme exista o functie interesanta vizavi de fsc-uri1 point
-
Salut. Sunt nou pe acest forum, însa am o problema pe care mi-o regăsesc în aceasta discuție. Dețin un G11 740 XD. Momentan mașina este în reprezentanta, i-a fost înlocuit racitorul. Întreaga operațiune a fost gratuita. Însă, mi s-a recomandat, ca la următoarea vizita, sa înlocuiesc și galeria de admisie. Din experienta voastră, colmatarea admisie, nu poate fi un efect cauzat de problema cu racitorul? Ar trebui sa le cer și înlocuirea admisie? As avea șanse sa se se poată înlocui tot pe baza recall-ului? Va mulțumesc1 point
-
O mare problema la masinile electrice e momentul in care iau foc in urma unui accident sau alte cele. Primul incident care-mi vine in minte e patania lui Hammon cu Rimac, cand celulele bateriilor au continuat sa ia foc zile intregi dupa accident. Plus, am vazut in dotarea pompierilor containere, pe care sa le lase pe masinile electrice in flacari, pentru a putea interveni asupra incendiului si a reduce riscul de propagare a acestuia.1 point
-
Sfat: reseteaza viteza medie si consumul mediu, dupa doua trei sute de km verifica din nou: daca ai viteza medie sub 20 km/h...ce consum sa ai...1 point
-
Presupun ca ai vrut sa spui 14,2 consum mediu, nu urban. Sau nu iesi de loc din oras ? ...pai dupa cum ai descris putin situatia, pari un cetatean normal cu un X3 normal condus normal ...si in acest caz consumul de 14,2 mi se pare mare si nejustificat (cu conditia sa nu minta CB) Eu zic sa urmezi ideea celorlalti colegi, mergi la o statie Peco, faci plinul pana "sare" pistoletul O SINGURA DATA, nu mai insisti si a 2-a, a 3-a oara ...notezi pe o hartie kilometrajul, pe cel "mic" il pui pe zero ...si parcurgi vreo 500 km. (Bimer a zis 100 dar e cam putin - ideea e cu cat mai multi, cu atat testul e mai relevant) Dupa 500 km te intorci fix la aceeasi statie Peco si la aceeasi pompa si alimentezi tot asa, pana "sare pistoletul" o singura data. ...si apoi faci procentul dintre km rulati si litri consumati (cat ti-a intrat ultima data) Cand ai un rezultat, te asteptam aici cu el si vedem mai departe. Bafta !1 point
-
1 point
-
Salut!Am mers doi ani cu distantiere de 20 mm pe fiecare roata.Probleme,"0".Am mers si cu masina super incarcata,cu viteza,nu am intampinat probleme.1 point
-
Doamne cati habarnisti...in primul rand o masina este mult mai stabila daca rotile se scot mai in afara (logic, nu?), o masina este mult mai stabila daca pui gen niste distantiere mai mari si faci un usor camber negativ (sa stea o idee rotile inclinate spre interior). Distantierele nu distrug caseta de directie, jantele si cauciucurile mari si neconforme distrug o caseta de directie. Am de 2 ani jumatate distantiere pe spate, nu s-a distrus, nu s-a uzat nimic mai repede, nu am schimbat nimic pe spate in cei 2 ani jumate, am schimbat de pe fata aproape tot in schimb. La viraje, te ajuta niste distantiere, nu te incurca...pe acelasi principiu spus mai sus. Senzorii esc/dsc/abs/esp, etc, sunt influentati de alte dimensiuni neconforme ale anvelopelor/jantelor, nicidecum de distantiere.1 point
-
10-20 mm nu influenteaza cu nimic negativ directia si suspensia, e cum ai pune jante mai mare la ET diferenta inte 8j si 8,5j diferente utilizate de fabricant pe original, bucsile cad oricum cu sau fara distantiere, drumurile de rahat din Romania. Eu am avut jante de 18 concave cu distantiere de 200mm.si anvelope runflat in 2 ani nu am schimbat decat 2 bucse de confort de 90 ron bucata, lasati povestile astea ca nu au sustinere. Bucsele vechi erau cele originale, aveau 290k. de km. 14 ani vechime, cat sa tina?1 point
-
Comentarii tipice ale personajelor care n-au avut distantiere . Am avut de 10 mm si totul ok , masina f stabila , ai nevoie de distantiere si prezoanele aferente1 point
-
Geometria se face dupa montarea lor ca totul sa fie ok, iar faza cu senzorii dsc, asc e aberanta. Ei tin cont de miscarea de rotatie nu de ecartamentul masinii, o trecem la fabule. De unde stie prietenul tau ca s-a stricat caseta fix de la distantieri ? Mai degraba de la jante mari cu J mare, decat de la distantieri, in fine.1 point
-
1 point
-
Salut. Mi s-a ars din nou motorașul de la geam la portiera șoferului, E81. Într-o dimineață in 21 decembrie. Erau -6"C, nu era zăpăadă, poate putina umezeală. Portieră fără cadru. daca știam că o să o pățesc din nou intram prin hayon. Știe cineva de unde pot procura motorașul si eventual unde pot să merg să mi-l schimbe? mulțumesc.0 points
-
Salutare detin un x5 2012 4.0d 306 cp n57d30b si in imi creste nivelul de ulei din baie iar joja se pare ca miroase a motorina arsa. De ce se intampla asta?0 points
-
Sigur au vrut baietii sa te faca de sticle,bani facuti usor,minim 100 euro bucata.Ce le-as taia cateva degete daca i-as turna.0 points
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00