Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/22 in all areas

  1. La Seria E se poate face relativ usor doar ca sunt necesare 2 chei noi asa cum s-a spus mai sus. Procedura de comanda a cheilor dureaza 3-4 saptamani pentru ca mai intai, dupa ce este instalat tot sistemul pe masina (ECU + manerele + antene), trebuie facuta o diagnoza cu ISTA Onine pentru a urca FASTA data pe serverele BMW apoi se face o procedura interna BMW "DOM Database Modification" in care se solicita modificarea configuratiei masinii cu functia CA adaugata. Dureaza aproximativ 2 saptamani pentru ca BMW sa modifice in baza de date configuratia masinii si sa adauge CA, apoi abia se pot comanda cheile versiunea CA la un dealer. La Seria F procedura e similara dar pana acum nu am reusit pentru nici o masina sa comand FEM-ul sau BDC-ul varianta cu CA. La Seria F, CA nu mai are un ECU separat, functia este inglobata in FEM/BDC si acesta necesita inlocuire. Cu toate ca BMW accepta "DOM Database Modification" si adauga CA la masina, cheile se pot comanda varianta CA dar FEM/BDC nu. Am incercat deja de 3 ori pentru 3 masini diferite si am deschis vreo 5 cazuri TSARA la BMW Suport in Germania, de fiecare data raspunsul a fost "nu se poate".
    3 points
  2. Salutare. Dupa multe luni de lurking si citit una alta pe forum, in sfarsit pot spune ca ma alatur "cu arme si bagaje" comunitatii. Asa cum spune si titlul, sunt la primul BMW si sunt singur ca am multe de invatat. O sa incerc sa tin un fel de jurnal pe aici si sa facem schimb de pareri cat mai utile. Sunt la primul astfel de topic asa ca...rabdare cu mine. Fiind in cautarea unei masini, stabilisem cateva "finaliste" (Superb, Passat Alltrack, Kodiaq, G31) si am stat cateva luni cu ochii pe siteuri, alternand intre modele si decizia de a cumpara sau de a mai astepta. Chiar in 2020 am fost aproape de a cumpara Kodiaq nou la niste preturi care nu vor mai exista niciodata - chiar la inceput de pandemie - am fost fraier si am ratat ocazia. Pe la mijlocul lui 2021 am inceput din nou sa ma uit. Mai am si o Octavia deci graba nu era mare, cautam ceva "frumos". Am vrut neaparat ceva cu tractiune integrala si alte cateva dotari la care nu renuntam: faruri cat mai noi dpdv tehnologic (matrix led sau echivalent), scaune cu memorie si cat mai multe setari, fara culoarea neagra (nu imi plac masinile negre), etc. Pe la mijlocul lui octombrie a aparut aceasta masina si repede am ajuns la concluzia ca o vreau. Mai ales cand am vazut culoarea...tot ce gaseam acceptabil pana atunci erau fie gri fie albe... Masina in cauza este august 2018 si avea aprox 92.500 la momentul achizitiei. Scriu mai jos cateva din dotarile importante cu cateva comentarii: 223 Dynamic Damper Control 24W 18"lt/aly Wheels D-spoke 634 - cu aceste roti a venit masina, incaltata cu Continental Eco Contact nou-noute, DOT2021, 245/45/R18, runflat; 320 Model Designation, Deletion (asta e o chestie misto, imi place mult aspectul clean look la o masina); 3DS Bmw Display Key - misto de jucat cu ea, total inutila in lumea reala; in mod dubios, primul proprietar nu a ales si comfort access - chiar l-a evitat, avand in vedere ca a ales toate celelalte optionale din pachetul in care s-ar fi aflat si Comfort Access (m-am uitat in brosura Germania 2018); 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable - f importante, cum am zis mai sus; 4HA Seat Heating Front And Rear - iar, in mod dubios, a ales incalzire in scaune spate dar nu si climatizare pe 4 zone...ce-o fi in capul unora nu o sa inteleg... 536 Auxiliary Heating - o dotare pe care o cautam...nu era musai dar ma bucur ca e in aceasta combinatie 552 Adaptive Led Headlight + 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 688 Harman/kardon Surround Sound System 9BD Businesspackage + alte cateva mai neimportante. Cateva chestii pe care am apucat sa le fac de cand am luat-o: - activat Apple Car Play - f important, in Octavia am varianta cu fir, aici e wirless - merge brici; - cumparat roti de iarna model 618 pe 17 inch cu cauciucuri SH Dunlop 225/55/R17 non run-flat; - folie faruri si proiectoare, folie geamuri spate si luneta, inscriptionat oglinzi; TO DO: folie pe display(uri) - pe cel central neaparat, trebuie sa vad daca se poate si pe "ceasuri"; - am reusit sa gasesc un kit de rezerva compus din roata slim (f greu de gasit pe 18 la un pret acceptabil), cric si cheie; din pacate, masina nu are un locas special - cum sunt majoritatea. Asa ca acum sunt in cautarea unei huse de transport sau, mai greu, varianta in care gasesc la dezmembrari una cu locas de roata rezerva in portbagaj si o convertesc pe a mea. Ca planuri de viitor: - pentru intregirea aspectului Shadow Line, ori schimbarea grilei cu cea de pe MSport (NU de pe M5) ori colantarea celei din prezent; - POATE un stage 1 la un moment dat. Ca prime impresii, masina este tot ce ma asteptam si mai mult de atat. Am apucat sa ma joc si un pic cu ea in zapada, intentia fiind sa ma obisnuiesc cu dimensiunile si inertia (are aproape 2 tone) cat si cu modul de actiune al XDrive. Cam atat momentan, las cateva poze si sper sa reusesc sa updatez topicul cat mai des.
    1 point
  3. Probabil sunt aglomerați si le bagă cum au timp, mai facem si noi asa daca sunt cazuri urgente, le spunem sa lase mașina toată ziua la noi si o facem daca nu poate astepta pana la programare. insa clar nu durează mai mult de 2 ore revizia.
    1 point
  4. avand in vedere ca nu ai mentionat daca e vb de anvelope de iarna/vara... daca vorbim de anvelope de vara, ar trebui sa pui dimensiunile recomandate de BMW, adica latimi diferite, pe care le gasesti in linkul pus mai sus de raduron10 daca vorbim de anvelope de iarna, nu poti pune dimensiuni diferite, trebuie sa fie aceeasi latime, pe care, la fel, le gasesti in linkul pus mai sus de raduron10, ceea ce inseamna ca nu le poti pune pe jantele actuale
    1 point
  5. Uite aici pentru masina ta, lista dimensiunilor jantelor si anvelopelor: https://www.wheel-size.com/size/bmw/x4/2016/ Daca ai jante mai late pe spate, pune anvelopele aferente, de dimensiunea recomandata de producator, nu vad de ce le-ai pune mai inguste, in afara de pretul mai mic al anvelopelor mai inguste nu vei avea nici un avantaj.
    1 point
  6. Salut, Nu merge sa pui aceleasi marimi la anvelope fata si spate, pentru ca jantele de pe spate sunt mai late decat cele de pe fata.
    1 point
  7. Bingo, acel filtru trebuie schimbat, am patiti si eu. Pacat ca n-am vazut postarea cand a fost actuala, din Mai anul trecut, cred ca a rezolvat omul problema.
    1 point
  8. Salut! Aceeasi problema am avut-o si eu la X6 xdrive 3.0d. Verifica In partea dreapta sub torpedou ai un filtru de recirculare si trebuie schimbat. In jur de 200 ron costa
    1 point
  9. clapete off -> egr off -> dpf off -> turbo off -> engine off = zero costuri de intretinere
    1 point
  10. Baiatu, cred ca n-ai adresat intrebarea unde trebuie. Este ilegal si imoral ce-ai facut. Altfel, cred ca nu meriti prea mare atentie pt genu' asta de isprave.
    1 point
  11. Da, asta mi se pare si mie halucinant, cat de senin si cretin e personajul. Si da, ar merita sa fie bagat la parnaie ceva vreme, sa isi analizeze comportamentul. Ca poate data viitoare omoara pe cineva, la fel de senin si cretin.
    1 point
  12. Pai ti-ai dat seama singur pana la urma care-i problema. Daca ai vzt inca de acum cateva luni ca planetara nu mai are vaselina si burduf, trebuia inca de pe atunci sa o inlocuiesti. Altfel ai stiut si ai lasat-o sa pice, lucru care s-a intamplat pana la urma.
    1 point
  13. Salut! Nu o sa pun filmulet pt ca imi este frica sa nu raman cu masina in drum. Am scos o la o tura si am observat ca acel bocanit se accentua in unele viraje facand ca toata masina sa tremure de parca ai merge pe un drum cu bolovani. Am observat de asemenea ca acest bocanit si tremurat se accentua din ce in ce mai tare, ceea ce m a determinat sa o las in parcare. Suspectez planetara de pe fata stanga pentru ca atunci cand am schimbat jantele de iarna am vazut ca nu are burduf si vaselina. Astept pareri.
    1 point
  14. REZOLVARE: Aviz celor care o pățesc.... Pe borna de + care pleacă de la baterie, pleacă doua fire. Se pare ca acolo este o "capsa" care în caz de accident, probabil și în caz în care cineva face ceea ce am făcut eu, declanșează și "rupe" unul dintre fire pentru a nu lua foc autoturismul. Asta s-a întâmplat la mine. După ce am montat alternatorul și electromotorul " care se fapt erau bune însă am schimbat releul de încărcare și rulmenții de la alternator", am dat o gaură prin acel fir, am băgat un autofiletant și am rezolvat problema. Mulțumesc celor care au trimis mesaje pentru a ma ajuta și a rezolva problema. Toate cele bune va doresc!
    1 point
  15. Problema cu scurgerea ulei rezolvata prin schimbul celor 4 oring termoflot (120) ron si schimbare garnitura termoflot (139 ron ) ambele piese pe origine Multumesc pt sfaturi NU SCHIMBATI NICIODATA DISTRIBUTIA LA AUTOHUT De aici prin faptul ca a scos corp filtru ulei a inceput sa dea ulei care de fapt acel corp ulei NU se scoate la schimbul distributiei din cate am ĂŽnțeles dar nu mai conteaza .dar-ar faliment
    1 point
  16. e foarte ok si Razvan (pasionat), dar musai cu tel si programare altfel o sa cam asteptati pe acolo.
    1 point
  17. Un cacat, e ca si cum apesi pedala de acceleratie blana doar ca face acel device chestia asta pentru tine si ti se pare ca masina e mai vioaie. Mai era o mizerie de genul asta dar cu alt nume... imi scapa mie acum.
    1 point
  18. Nu are nici o legatura cu tuning protection si chiptuning,practic nu iti aduce nici un surplus de putere,doar face ca raspunsul in acceleratie sa fie mai prompt in functie de cum apesi pedala. La modelele mai noi,practic asta face comutatorul EcoPro/Confort/Sport
    1 point
  19. Hello, Am luat o bară din dezmembrări, iar grilele proiectoarelor pe care le aveam înainte sunt mai mici cu 1-2 cm iar cei de la service nu reușesc să le mai prindă. Mă gândesc că asta s-a întâmplat pt că eu am modelul fără spălător faruri, iar această bară a venit cu găuri pentru spălătorul de faruri. Am comandat niște grile noi cu codul de produs 51117371665, însă la fel, sunt prea mici și le-am făcut retur. Mă poate ajuta cineva cu o idee cum să găsesc niște grile care să se potrivească? Atașez o imagine cu locul unde ar trebui să se potrivească grila. Merci, V.
    0 points
  20. N-am mai scris pe aici... Intre timp, am monitorizat situatia si se pare ca antigelul isi face loc pe la dopul amintit in postarea anterioara. Voi incerca si cu inlocuirea carcasei termoflotului. A mai intampinat cineva problema asta? Din cautarile mele nu am gasit nimic asemanator.
    0 points
  21. Pentru a anula egr ul trebuie neaparat scot de pe mașina? m-am fost la un service și in rupă procesului de anulare , am văzut ca este încă acolo. Sa fie de forma? sau doar din soft?
    0 points
  22. Tot urmarind problema, am observat ca scurgere provine din zona incercuita cu rosu, de pe carcasa termoflotului. Pare a fi un dop, care la mine e cam "cracanat" in partea de jos. Scurgerea e subtila, cand masina stationeaza cateva zile.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.