...ori tu nu iti explici problema cum trebuie ori nu intelegi ce trebuie sa urmaresti..
Nu vreau sa vorbesc despre mine ca nu este problema mea... DAR mai zic doar cate ceva din ce am vazut la mine si la altii (in masina mea).
Eu am avut si dubita in trecut; adica pozitie IDEALA de condus. Si nu o spun eu; o spun toti care au probleme cu spatele fiind curbat, ..dureri de spate in timp ce conduc .. s.a.m.d.
Apoi, eu, dupa ce am trecut la BMW cum crezi ca am reglat scaunul soferului? Cel mai jos sau cel mai sus? Evident ca in pozitia cea mai de sus, atat cat am putut de confortabil pentru mine, am 1.75.. incat pot sa merg muult fara sa intepenesc.. si consider seria 3 perfecta pentru 1,75-1,85m.
Eu cred ca, pentru ce trece de 1,90 mai potrivit este un seria 5 cu sezutul scaunului cat mai sus... evident.
Am un amic care are cam 1.90-2m.. acolo undeva si a condus masina mea (are probleme cu spatele, dureri, alea alea); iti dai seama ca lasat scaunul cat mai jos ca sa incapa ..cam lungit pe spate.. ca drept daca stea aproape simtea cum da si cu capul de tavan, normal, cu scaunul cat mai ridicat cum ii placea.. dar nu prea mult sa nu dea de tavan..
..Ei bine acum te rog sa masori inaltimea intre sezut si podea la un seria 3 si apoi masoara acelasi lucru si la un x5. Desigur cu scaunele ridicate la maxim. Iar aia e diferenta cu, care trebuie sa lucrezi, sa compari.
Nu stiu cum altfel ai comparat tu daca nu masurand..
La un seria 3 E90 distanta intre sezut si podea cea mai mare e de 25cm scaun inaltat maxim. La X1 e de 32 cm, masurati vertical. Intrarea la x1 e de 110cm in jos si 130cm pe diagonala. La seria 3 e de 97 in jos si 130 pe diagonala..
Intelegi cum comfortul si pozitia se modifica, de fapt, e diferita..?