Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/09/24 in all areas

  1. Salutare, A venit momentul să mă despart de 5er. Sunt în căutarea unei noi mașini mai spațioase. Au trecut aproape 4 ani de când o am și încă nu m-am putut obișnui cu spațiul/poziția de condus (am trecut pe ea de pe un Touareg 7p, so...) Link Autovit aici. Preț: 18.900 EUR KM: 109,000 - în creștere _________________________________ Istoric tehnic de când e pe mâna mea: 67.732km - 13.10.2020 Brațe inferioare față Flanșă cardan spate 68.006km – 15.10.202 Lichid frâne 70.126km - 03.12.2020 Discuri față Plăcuțe frână față Senzori frână față Tampon central Tampon spate Curea accesorii 72.773km - 12.02.2021 – revizie ulei + Arcuri și flanșe spate 79.544km - 23.07.2021 - discuri placute spate 88.865km - 11.03.2022 – revizie ulei 98.553km – 10.02.2023 – revizie ulei Capac motor Saibe de foc Lichid frână Suporți carcasă motor 98.754km – 14.02.2023 – Schimbare EGR - Rechemare 98.924km - 29.02.2023 – Detailing interior Bavaria Estetic: Lovitură bara spate – revopsită de vechiul proprietar. Zgârieturi pe partea stângă (atât bara față cât și bara spate)* – ambele datorate lipsei experienței a altor șoferi care nu știu a parca. Zgârieturi fine, în diverse locuri + puncte sărite de vopsea pe capotă și ambele uși față (semne de lovituri de ușa din parcări). *Bara și aripa dreaptă spate au fost revopsite la Bavaria în Ianuarie 2024.
    1 point
  2. Pe site-ul oficial al producătorului: X3 M40i: 65L X4 M40i: 65L În afară de dimensiunile exterioare, mașinile sunt practic identice. Consumul urban și emisiile sunt foarte, foarte puțin mai mari la X3 (neglijabil), fiind sensibil mai greu și probabil ceva mai puțin aerodinamic.
    1 point
  3. din cate stiu Febi este de echipare originala.Eu am schimbat distributia pe Febi si in cutie era u piesele cu ștanță Bmw
    1 point
  4. Si eu as face la fel, as lista problemele care le stiu, distributia + alte probleme mostenite (aveai un topic cand ai cumparat masina parca ) si viitorul cumparator sa decida cum trebuie sa le repare. Posibil sa faci ceva si tot sa pierzi bani la negociat ca e produc aftemarker nu o sa aiba incredere mai lasi la pret ca te grabesti ...
    1 point
  5. Daca e cu pofta inimii, 40i sau 40d pt cuplu :))) Asa am si eu in familie un X1 20d F48 al sotiei, masina pt ea si toddler si G15 M40d pt sufletul meu. Desi, in vacante, am plecat tot cu G15… ca are portbagajul ca si litri, cat X1 si consumul chiar mai mic :))))
    1 point
  6. Pai X3 e altceva, în oras eu am 14 consum cu 30i, la drum lung 8.
    1 point
  7. https://www.contributors.ro/cea-mai-buna-educatie-din-toate-cele-posibile/ Reformismul [în sistemul de învățământ românesc] [...] nu se adresează bolii adânci, ci doar zgârie pustula de la suprafață. Procesul de aculturare occidentală nu este încă finalizat [...] pentru jumătatea inferioară a societății și nici în forme pline de discernământ, nu doar superficiale și aberante comportamental [...] pentru elita dominantă. Învățământul privat este, de fapt, un privilegiu de clasă în țara noastră și un mijloc de a consfinți prăpastia dintre categoriile sociale existente. Cei mai bogați 1% din români își trimit deja urmașii la studii plătite în afara granițelor, de unde se întorc ca dintr-o tabără mai lungă pentru a ocupa aceeași poziție socială ca a părinților lor, indiferent de educația primită. Din punct de vedere economic, munca celor mai buni profesori români este cea mai dureroasă risipă de creiere și bani pe care o face statul român – nu doar că sunt prea puțini elevi remarcabili pentru a conta în schema socială românească, dar și din aceia cei mai mulți vor pleca definitiv din România.
    1 point
  8. Pfoai.. fără m pachet și fără distribuție schimbată.. Glumesc! Spor la vânzare!
    1 point
  9. Dintr-un vechi si foarte prost obicei, cand merg pe strada obisnuiesc sa ma uit la masinile parcate. In ultimele luni am observat ca se intalneste din ce in ce mai des un model de anvelopa usor de recunoscut dupa desenul "artistic" al profilului, catre marginea exterioara: Este Tigar UHP. Nu am nimic de rau de spus despre Tigar. Este un producator de anvelope din Serbia, parte din grupul Michelin, ale carui produse se incadreaza in segmentul "economic". Dar am observat ca aceasta anvelopa este de mare succes in Romania. Am vazut-o pe surprinzator de multe BMW-uri de productie relativ recenta - in special serie 3 F30, serie 5 F10, chiar si Z4 E89. Am observat ca este populara si printre posesorii de Audi sau Mercedes. Curiozitatea m-a impins sa caut opinii despre Tigar UHP. Este greu sa gasesti pareri obiective. Exista insa un test realizat profesional care arata fara echivoc ca, la franarea de urgenta, Tigar UHP are comportament "de duzina" pe asfalt uscat si aproape dezastruos pe carosabil umed: Test franare vara 2019, comparatie intre 53 anvelope diferite M-am obisnuit deja cu gandul ca, in vremurile actuale, a te afisa cu un BMW a devenit ceva la fel de fundamental cu a purta chiloti. Dar a ajunge sa faci economie la sange alterand major limitele de siguranta ale masinii, consider ca este stupid. Intre un set de Tigar UHP si un set de anvelope din clasa mid-range (ca sa nu ne intindem pana la premium), diferenta de pret probabil este in jurul la 100 Euro. Insist, per set. Este mai nimic, raportat la perioada tipica de viata a unui set de anvelope. Va rog, chiar daca sunteti innebuniti dupa desenul benzii de rulare si vrajiti de pret, orientati-va catre anvelope mai performante, pentru BMW-ul vostru. Daca nu vi le permiteti, atunci mai bine economisiti de la chiloti. Nu o sa vada nimeni ca va lipsesc chilotii. Dar 7m in plus, pentru a opri masina de la 80 Km/h, pot face diferenta intre viata si moarte.
    1 point
  10. @Alex_929 In ipoteza ca intr-adevar vrei sa fii corect fata de urmatorul proprietar, atunci trebuie sa utilizezi un kit de distributie original. Cu un kit aftermarket, vei vinde cu buna stiinta o masina cu o deficienta ascunsa, unui cumparator neavizat. La prima citire a ceea ce ai scris mai sus, s-ar zice ca preferinta ta pentru o inlocui distributia cu un set aftermarket este determinata de faptul ca altfel nu poti vinde masina, intrucat distributia evident zgomotoasa - si nu de o grija bine intentionata fata de urmatorul posesor...
    0 points
  11. https://ibb.co/QDHF7R4 Sensatec dupa 97.000 km pielea de pe G30 la km astia avea deja semne pe ea
    0 points
  12. Stiva de Tigar pentru iarna sta la plaja.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.