Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/13/24 in all areas
-
@Romulus ca nu ai centura e una. la un accident usor dai cu capu de volan si asta e 99% scapi. dar cand nu ai centura la un accident usor si capul tau merge spre volan in timp ce airbagul ala vine spre capul tau cu o viteza uimitoare e game over2 points
-
doar un sfat, chestia aia ce o ai sa nu bipaie centura s-ar putea sa te omoare in caz de accident. mai exact faci accident chiar si usor, masina crede ca esti legat, airbagurile se deschid si iti rup gatul. mori ca prostul, sau mai rau ramai paralizat pe viata… pentru nimic2 points
-
Revin, sfatul meu este sa dezactivati updateurile OTA, versiunile minore care apar ca ciupercile intre versiunile majore, pot contine bug-uri. In ultimii 2 ani nu cred ca a fost un update fara o problema mica, doar ca aceste buguri se manifesta si functie de configuratia masinii. 21-03-531 - SP15 : soft incorect pentru senzorul de lumina - HUD nefunctional pe timp de zi 21-07-529 - SP15 : soft incorect pe RAM (pentru masinile cu ID7) - nefunctionale avertizarile acustice PDC, centuri, etc. 22-03-583- SP18 : soft incorect pe RAM, certificatele Type1 sunt rejectate 21-03-531 care are bug-ul cu senzorul de lumina pentru HUD, merge fara probleme pe o masina fara Head Up Display. Nu am lista la indemana cu toate problemele de soft, ideea e ca pe foarte multe module in masina bootloaderul nu se poate downgrada, daca faci un update OTA care incarca si btld si constati ulterior ca softul are o problema, downgrade-ul nu mai este posibil si solutia este sa astepti urmatorul update care poate fi disponibil in zile sau saptamani. Masinile astea nu sunt telefoane mobile sau laptopuri sa le faci update de cate ori apare unul ca sa benficiezi de patchuri de securitate, etc. , sunt cred mii de BMWuri pe strada care nu au beneficiat de nici un update si ruleaza softul de fabrica bine merci. OTA update este o functie de baza de la iDrive7 in sus, nu este optiune separata si nici nu se plateste extra pentru ea in pretul masinii.2 points
-
Salutare, Zilele trecute am primit si eu jucaria, un seria 5 G60 520D. Pret configuratie 76000 euro. Sincer nu ma asteptam sa coste atat un seria 5. Recunosc ca doar pachetul M si M Pro au fost aproape 6000 euro Primele impresii venind de pe un Audi A6 BiTDI, masina ii destul de grea pentru motorizarea asta. Nu ii ca si cum nu te descurci in trafic, dar cand treci de la 380 de cai la 197, se simte diferenta. In rest imi place la nebunie ACC-ul, pastreaza banda pe autostrada, vireaza singura, doar ca trebuie sa atingi usor volanul. Consum dupa 600 km, 6% asta in conditii de autostrada/oras Germania. Ce nu ii dau de cap inca, pe carplay daca pun ecranul in split screen sa afiseze waze si youtube music, pe waze nu imi mai arata urmatoarea iesire. Imi arata doar timpul si distanta pana la destinatie. Oare este vreo optiune pentru asta? Adica ii pacat de ecranul ala imens sa afiseze doar waze-ul. PS. Ignorati jantele din poza. Stiu ca sunt urate, dar sunt de iarna. Alea de vara sunt pe 20.1 point
-
La cum evolueaza piata auto, sa nu te mire ca in 5-10 ani poate vei vedea X7 cu motor in 3cil de 1,5L E mai mult decat orgoliu si sunet motor. Nu o da cotita1 point
-
E70 3.0d avea 2.1 tone, 231cp si 450Nm si aveai sula de 25 cu asa masina acum 15 cani cand 99% din masini aveau sub 150cp. Cat sa cantareasca un X7 cu 2 litri, 333cp si 420NM? Pana in 2.4 tone. Ii mai agati si o rulota ca sa se duca la 3 tone ca sa te poti tine dupa el, motorizat astfel. Ce relevanta, alta decat sunetul motorului si orgoliul propriu, ar avea faptul ca s doar 4 cilindri?1 point
-
Nu stiu ce sa zic. Mie sincer mi se pare un pic submotorizat 520D. Si eu am zis ca 200 de cai ar trebui sa fie ok, dar dupa aproape 3 luni de cand am masina, parca trebuia ceva mai puternic totusi. La mine si a fost diferenta foarte mare, am trecut de la un Audi A6 de 400 de cai la asta. Tin minte ca la Audi ranjeam ca prostul in depasiri. Incredibil cum tragea masina aia. Inca mai am zile in care ma gandesc daca nu era totusi mai bun un M340D1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Uruquel nu te mai stresa, bucurate de masina. E un consum normal pentru trafic/distante scurte. Incearca sa faci un drum mai lung pe afara, sa vezi daca consumul e rezonabil.1 point
-
Faine jantele nu stiu de ce vrei sa le vinzi.Pune anvelope normale nu runflat si o sa vezi ca nu ai treaba cu scuturatul.1 point
-
Nu e subturata deloc,asa a fost conceputa sa mearga daca vrei un consum decent.Pe de alta parte mersul pe sport probabil aduce consumul de ulei acum depinde si ce intelegi prin mers pe sport.Consumul ala de afara nu are legatura cu Romania unde traficul e asa cum e.Un litru de ulei la 10000-12000km poate e normal la modelul asta depinde si de cati km are masina si cati km au trecut de la revizie.Ca idee de la min la max pe joja canitatea de ulei care trebuie compleatata e de 1 litru.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Așa sunt și eu, nu suport sa vad zgârieturi pe ea, motiv pentru care vreau sa o aduc la starea de impecabil și apoi cred că o sa pun folie...macar pe portiere. Locuiesc langa Piata Cultural și dat fiind faptul că locurile de parcare cu plată puse de dispoziție de piata sunt extrem de limitate, de vineri până duminică este o frenezie totala aici și cred că este ușor de imaginat cum se parchează... Din păcate a trecut de lac, au dat cu sete, că sa zic așa. Locul meu de parcare este și penultimul de lângă strada și cei care vin la piata, ce zic. Daca tot e loc de parcare, mai înghesuim și noi macar doua rânduri de mașini. Și uite așa mi-o călăresc toți nesimțiți de-mi vine sa o iau razna. Mai apare și câte un moș senil care începe să urle "da' ce i-am făcut ba, doar am atins-o puțin cu ușa...".1 point
-
La rutina de mers 14% nu mi se pare un consum foarte mare, distanta scurta, semafoare multe... nu vad o reala problema. Cat te asteptai sa consume?1 point
-
Colegul de forum se confrunta cu o situatie neplacuta, nu este singura cauza schimbul uleiului la 30.000 km, si noi am ajuns sa dezbatem intervalul de schimb ulei optim; mie mi se pare un pic clickbait titlul si cam tot ce se prezinta in acel material pe youtube, si anume: -este o diferenta foarte mare intre un rulaj la viteza constanta, pe autostrada, sa spunem, si un rulaj in ciclu urban -diverse marci detinute de mine, masini noi, diesel sau benzina, nici una, dar absolut nici una nu a ajuns la intervalul maxim de schimb ulei indicat in carte, daca schimbul era scris ca indicat la 25000 km, pe la 17000 km deja imi aparea martorul ce indica revizia, procentual, etc.... -rolul filtrului este sa filtreze....nu gasesc nimic surprinzator faptul ca e negru....si dupa 2000 km ar arata tot negru, nu vad cat de elocventa este analiza empirica vizuala facuta de respectivii; daca voiau sa fie profesionisti pana la capat, prelevau probe de ulei si le trimiteau la un laborator, sa evalueze proprietatile uleiului si procentul de particule metalice aflate in suspensie, idem, la filtru, sa se analizeze daca sunt multe particule metalice -nu neaga nimeni ca schimbul uleiului des nu are rezultate benefice, insa e un ecart destul de mare intre cei 30.000 km preconizati de producator si 10.000 km recomandati online;1 point
-
Pai nu, ca mergi mai putin si cu masina electrica si e super ok. Chiar natural sa simti racoarea iernii. Calatoriile cu trenul! Stii cat de mult le iubesc, la ador! Atunci suntem full electric; nu tu batai de cap cu unde incarci, nu tu infrastructura nu tu aia; pene.. de cauciuc, mesaje in bord sa nu incarci rapid 2-3 zile.. (ca probabil ia foc vehicolul).. si atunci ramai in drum complet.. asigurari masina, ...ai grija la bou'u ala de depaseste si pe riscul meu, iarna.. De la un fost CeFeR-ist! ..Eu nu glumesc, sunt pe asentimentul tau.1 point
-
Da, asta e avantajul motoarelor mici de generatie mai noua, cu un rezervor mai mare, faci 1000km cu un plin. Iar la viteza de autostrada de 160-180 cat e cruise in mod normal si prin Germania, nu vorbim de "restul" vorbim de marea majoritate, si acest 20d isi face treaba. Dar pentru restul... exista MasterCard1 point
-
iti recomand sa o folosesti mai degraba in Sport, altfel nu dureaza mult pana sa ai erori de Adblue.0 points
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00