Salut, te inteleg ca ai gasit multa teorie care sustine beneficiile uleiului 2T. Poti pune aici ce ai gasit sa vedem daca se sustin lucruri noi sau deja stiute; nu o sa fii Nu cred ca o sa gasesti prea mult despre BMW si uleiul 2T si ca sa concluzionam, nimic nu poate fi mai mult sau mai specific anumitor motoare, marci.. Este vorba de calitatea prea "buna" a motorinei (zilelor) prin care sustinatorii teoriei 2SO (Two Stroke Oil) cred ca adaugarea uleiului duce la o lubrifiere ancestral specifica motorinei, devenita cam invalida in zilele noastre. De ce este atat de rafinata motorina zilelor? Probabil pentru ca aceasta, in zilele astea, nu mai polueze dupa ardere.. cu detriment pentru pompa de inalte. Asadar, caliatile de ungere POT fi redate prin adaugarea acestui ulei! Beneficiile le-am remarcat eu insumi. Cum? Una e poate cam empirica...: pentru ca, conduc un E90 (cu reputatia de tanc ca motor..) M47 320D. Am masina de la 250k km, in prezent am 380k km. De 100k km si de acum pana crapa sau vand masina (putin probabil) va avea parte de acest ulei. Pompa la 380k km facea inca presiune de 600 Bari la 2000rpm. Am schimbat-o datorita unei presupuneri gresite cu alta mai noua (cumparata SH, mai putini km.. cam 74k km). Aceasta mai recenta/..noua ajunge la 700 Bari la 2000rpm. Consider ca presiunea aratata de pompa "defuncta" ducea inca mult si bine, iar asta e datorata si uleiului 2T. Acum e pe raft in garaj, pentru schimb in caz de cealalta se strica. Asta este primul beneficiu remarcat.. Al doilea beneficiu este faptul ca (cred) la cam doi ani de cand aveam masina, m-am decis sa curat galeria de admisie, manual, cum am putut mai bine. Desigur, cum era de asteptat admisia avea pe pereti cam 3-4, poate chiar 5mm de depuneri de pe urma recircularii.., EGR evident avea depuneri.. Curatare dupa 250, poate 280k km. Acum cam o luna-doua (la 380k km) cand am demontat din nou admisia sa ajung la suruburile pompei de inalte.. pot sa spun cu mana pe inima ca admisia nu avea nevoie de curatare! EGRul avea o depunere minima de nici 1mm, era de fapt doar o negreala acolo in zona supapei alea.. nimic de facut.. Cine a curatat admisia manual stie cat de greu se ajuge in zonele din mijloc.. probabil ca desprinsesem ce era mai mare ultima oara pentru ca acum totul era curat (doar negreala uleioasa) pentru ca am folosit aceleasi scule sa ajung acolo. Acum sper sa intelegi entuziasmul folosirii uleiul 2T. Am un motor curat permanent si pe partea de admisie! De ce nu as folosi si in continuare acest antidot? Pot sa te asigur ca multi considera doar un placebo; pentru mine nu este. Unii au remarcat o economie de pana in 2% dar eu personal consider insesizabil. Inca fac cam 850km cu 50 de litri. nu pot sa cer mai mult la km din bord, nu?