Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/15/25 in all areas

  1. Mare greseala, dupa cateva franari mai puternice o sa iti sara volanul din mana de ovalizare. La bmw trebuie sa pui doar discuri originale, mai ales pe fata.
    1 point
  2. Trebuiaa să iei și discuri trw,sau chiar ceva mai bun ,de discuri febi nu am auzit mare lucru,să nu ai surprize cu ovalizarea lor.
    1 point
  3. 1 point
  4. @Cosminbad De asta am cerut seria de sasiu, verificam si noi optiunile alea. Sunt cateva ce nu stiu sa fi existat pe F25.
    1 point
  5. @HitmaNLive DIn punct de vedere al efortului de timp si al riscului privind rezultatul final, a alege un 430i este abordarea prudenta si rationala, chiar daca necesita o investitie ceva mai mare. Pe de alta parte, daca timpul nu este o resursa limitata si ai o pasiune pentru mecanica auto, atunci modificarea pe care o ai in vedere poate fi un proiect foarte interesant. B48 nu este tocmai un motor nou, dar nici nu este unul clasic. De aceea, iti recomand sa studiezi cu mare atentie diverse detalii care tin de tehnologia utilizata. Iti dau doar un exemplu. B48 are blocul motor din aluminiu, iar cilindrii sunt acoperiti prin tehnologia "electric arc wire-spraying". Intrucat nu pleci de la un bloc motor nou, ci de la unul care are o anumita uzura acumulata, pentru a monta pistoane si segmenti noi este probabil sa fie nevoie sa honuiesti. Nu cred ca acest lucru este imposibil, asa cum declara BMW: "Due to the thin material application during the electric arc wire-spraying procedure, subsequent processing of the cylinder barrels is not possible", intrucat totusi grosimea este de 0.3mm, suficient pentru o honuire. Pe de alta parte, nu stiu daca honuirea se poate efectua prin metode clasice, sau daca sunt necesare unelte/procedee speciale. Iar daca decizi sa nu honuiesti, inseamna sa joci la loterie: dupa tot efortul si cheltuiala de a modifica motorul, te poti trezi ca segmentii nu se rodeaza corect pe suprafata uzata a cilindrilor si risti sa ai un motor cu probleme de compresie si/sau care consuma ulei.
    1 point
  6. Pe langa marca LING LONG exista si marca DOG CIUNG. Vine dintr-o fabrica apropiata de ling long..
    0 points
  7. Raport despre injectoarele masinii la aproape 400k km. Ulei 2T de vreo 100k km. Happy days!? Pentru inca un timp.
    0 points
  8. Numa' daca untdelemnu' a intrat in clasa JASO FD!
    0 points
  9. Salut, te inteleg ca ai gasit multa teorie care sustine beneficiile uleiului 2T. Poti pune aici ce ai gasit sa vedem daca se sustin lucruri noi sau deja stiute; nu o sa fii Nu cred ca o sa gasesti prea mult despre BMW si uleiul 2T si ca sa concluzionam, nimic nu poate fi mai mult sau mai specific anumitor motoare, marci.. Este vorba de calitatea prea "buna" a motorinei (zilelor) prin care sustinatorii teoriei 2SO (Two Stroke Oil) cred ca adaugarea uleiului duce la o lubrifiere ancestral specifica motorinei, devenita cam invalida in zilele noastre. De ce este atat de rafinata motorina zilelor? Probabil pentru ca aceasta, in zilele astea, nu mai polueze dupa ardere.. cu detriment pentru pompa de inalte. Asadar, caliatile de ungere POT fi redate prin adaugarea acestui ulei! Beneficiile le-am remarcat eu insumi. Cum? Una e poate cam empirica...: pentru ca, conduc un E90 (cu reputatia de tanc ca motor..) M47 320D. Am masina de la 250k km, in prezent am 380k km. De 100k km si de acum pana crapa sau vand masina (putin probabil) va avea parte de acest ulei. Pompa la 380k km facea inca presiune de 600 Bari la 2000rpm. Am schimbat-o datorita unei presupuneri gresite cu alta mai noua (cumparata SH, mai putini km.. cam 74k km). Aceasta mai recenta/..noua ajunge la 700 Bari la 2000rpm. Consider ca presiunea aratata de pompa "defuncta" ducea inca mult si bine, iar asta e datorata si uleiului 2T. Acum e pe raft in garaj, pentru schimb in caz de cealalta se strica. Asta este primul beneficiu remarcat.. Al doilea beneficiu este faptul ca (cred) la cam doi ani de cand aveam masina, m-am decis sa curat galeria de admisie, manual, cum am putut mai bine. Desigur, cum era de asteptat admisia avea pe pereti cam 3-4, poate chiar 5mm de depuneri de pe urma recircularii.., EGR evident avea depuneri.. Curatare dupa 250, poate 280k km. Acum cam o luna-doua (la 380k km) cand am demontat din nou admisia sa ajung la suruburile pompei de inalte.. pot sa spun cu mana pe inima ca admisia nu avea nevoie de curatare! EGRul avea o depunere minima de nici 1mm, era de fapt doar o negreala acolo in zona supapei alea.. nimic de facut.. Cine a curatat admisia manual stie cat de greu se ajuge in zonele din mijloc.. probabil ca desprinsesem ce era mai mare ultima oara pentru ca acum totul era curat (doar negreala uleioasa) pentru ca am folosit aceleasi scule sa ajung acolo. Acum sper sa intelegi entuziasmul folosirii uleiul 2T. Am un motor curat permanent si pe partea de admisie! De ce nu as folosi si in continuare acest antidot? Pot sa te asigur ca multi considera doar un placebo; pentru mine nu este. Unii au remarcat o economie de pana in 2% dar eu personal consider insesizabil. Inca fac cam 850km cu 50 de litri. nu pot sa cer mai mult la km din bord, nu?
    0 points
  10. De pe peste 60k km folosesc ulei 2T intr-un 320d, 163cp, 2005. In prezent in bord scrie 350k km.. Daca pompa si turbina erau originale cand le-am schimbat acum 3 luni ma indoiesc sa fi schimbat vreodata cineva pompa de motorina sau injectoare.. Am si cartea cu revizii pana la 240k km cand am luat masina.. OPaul o sa caut articolul cu Mercedesul traversand pamantul. Motivul pentru care a fost pusa ulei 2T a fost ca sa compenseze, zic ei, calitatea proasta a motorinei in tari ca Rusia, China.. sa o aditiveze un pic. Personal mai pun si un aditiv pentru injectoare, dar in cantitate mai mica. "my car never missed a bit, mates!" :pirate: ATENTIE! Pentru cei interesati, la motoare cu DPF este recomandabil folosirea uleiului 2T "full syntetic", nu mai stiu exact ce tip ca a mea n-are DPF. Motivul uleiului 2T super-rafinat? Mai putina cenusa in urma regenerarilor. Unii zic ca regenerarile se intampla mai frecvent sau mai la timpul lor (trafic?). Nu stiu..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.