Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/06/25 in all areas

  1. @Alex057 Eu iti recomand sa renunti la intentia de a face tuning la acea masina. Recomandare valabila, de fapt, pentru aproape orice BMW de productie relativ recenta. Este o polemica lunga pe acest subiect. Dar, foarte pe scurt, castigul de performanta nu este pe masura riscului de a avea ulterior probleme tehnice costisitoare si valorii sensibil diminuate la revanzare. Placerea de a conduce nu deriva strict din performanta pura a motorului. @alex230ro a postat cu ceva timp in urma un link care reflecta foarte bine acest fapt: https://www.youtube.com/watch?v=7e6Hr4qmRk8 Parerea mea este sa optezi pentru una dintre urmatoarele variante: fie redescoperi calitatile masinii asa cum a fost ea proiectata de BMW, fie o vinzi si cumperi o alta masina care iti satisface exigentele.
    2 points
  2. 10.03.2023 - 52.245km - constatare generala la achizite, diagnoza, resoftare si update de soft motor/cutie/infotainment, update de harti, etc - BMW GRUP WEST ORADEA 10.03.2023 - 52.273km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 28.03.2023 - achizitie jante+anvelope 20" incl montaj + reglaj directie, unghi fuga, etc - BMW GRUP WEST ORADEA 23.05.2023 - 59.900km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 29.05.2023 - 59.920km - schimb placute frana fata + diagnoza ventilator scaun dreapta fata - BMW GRUP WEST ORADEA 28.07.2023 - 68.080km - inlocuit EGR/Recitor pe campanie - gratuit + gresat usi + constatare mecanica pentru pompa de apa/accesorii - BMW GRUP WEST ORADEA 18.08.2023 - 70.741km - revizie ulei BMW + filtre + inlocuire pompa apa + antigel + simering palier fata + schimb ulei cutie transfer - BMW GRUP WEST ORADEA 13.09.2023 - 72.000km - Stage 1 la A TEAM PERFORMANCE 04.12.2023 - 80.250km - revizie ulei BMW + filtre + schimb uleiuri diferentiale fata + spate - BMW GRUP WEST ORADEA 06.03.2024 - 90.324km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 25.04.2024 - 98.772km - schimb placute frana spate ( nu cred ca au mai fost schimbate vreodata ), verificat sistem climatizare ( ca tot vine vara ), completare freon ( lipseau cam 150ml dupa 4ani jumate aprox ) si igienizare clima, care a inclus obligat si schimbarea filtrului de aer - BMW GRUP WEST ORADEA 10.05.2024 - 101.546km - revizie ulei BMW + filtre, inlocuire lichid frana ( era "scadent" in August oricum ) si schimb ulei cutie ZF8HP, si ceva conducta de alimentare carburant ( apro 200lei + TVA) - toate astea pentru suma de 5000lei + TVA - BMW GRUP WEST ORADEA 26.06.2024 - 110.186km - revizie ulei BMW + filtre - ANDRION SERV 06.09.2024 - 121.537km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA 14.11.2024 - 130.661km - revizie ulei BMW + filtru de aer, inlocuit protectii telescoape fata + elemente suprasarcina?!, inlocuire brate inferioare anterioare stg+dr fata ( troncanea ceva usor la denivelari mici de ceva vreme ) si un reglaj directie - BMW GRUP WEST ORADEA 22.01.2025 - 140.440km - revizie ulei BMW + filtre, verficiare autovehicul, schimb ulei cutie transfer, si lamela stergator spate - BMW GRUP WEST ORADEA 24.02.2025 - 146.708km - inlocuit senzor Nox dupa DPF, si curatat injector adblue ( nu era f murdar, dar am zis sa-l verifice daca tot e masina la ei ) - ANDRION SERV 28.02.2025 - 146.900km - inlocuit injector Ad Blue, si mufa+conducta - cod 16197381257 ( de la injector la rezervor ) - ANDRION SERV 25.03.2025 - 150.536km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA. S-a rezolvat si cu rechemarea pentru sinele din portbagaj. 11.04.2025 - 150.536km - inlocuti DPF, original, cu toate cele necesare, coliere, conducte vacum, etc. In urma problemelor cu Sezorul Nox, a dat si o eroare pe DPF, si atunci mi s-a aprins becul. In urma testelor facute, s-a constatat/presupus ca PDF are ceramica crapata, si de acolo erorile continue. Dupa schimb nu am mai avut nicio pb si nicio eroare nici pe DPF nici pe senzor Nox, masima merge perfect. Nu e o problema comuna sau des intalnita, dar mi s-a confirmat ca au mai avut probleme cu DPF-uri crapate si ma masini mult mai noi cu si km sub 100k, putine cazuri, dar a mai fost intalnita problema. - BMW GRUP WEST ORADEA 25.04.2025 - 151.000km aprox - am pus rotile de 19 ( model 887M ) - 245/50/19 - Michelin Latitude Sport 3. De atunci, de peste 5000km, masina merge perfect, si am decis ca voi ramane pe setup-ul asta. Am detaliat in topicul aferent de anvelope problemele, nervii si stresul avute cu rotile. Mi-a ajuns, m-am saturat, si nu mai am nici timp pt pb asta. 07.05.2025 - 154.800km aprox - completat aprox 150-200ml antigel+apa distilata. Am constatat o mica lipsa cand completam lichid de parbriz. Nu au fost notificari in bord sau erori pe subiect, nu lipsea mult oricum. O sa mai urmaresc perioada asta, banuiesc ca poate s-o fi umblat la ceva cand au inlocuit DPF, sa fi curs putin. Sub masina nu par a fi scrugeri, pete, etc. Pana acum dupa aprox 2000km, totul ok. 05.06.2025 - 160.230km - revizie ulei BMW + filtre, schimb uleiuri grup diferential fata + spate, revizie + igienizare clima - completat putin (aprox 100ml) freon - BMW GRUP WEST ORADEA Masina merge perfect, 0 probleme. Urmeaza un concediu la sf de luna "pa Gretzia". In rest, apa, motorina si bataie.
    2 points
  3. Am ales Vredestein Ultrac+ pe care le-am “asamblat” săptămâna trecută, împreună cu cele pentru Mercedes (tot Vredestein, dar Quatrac). Azi noapte l-am spălat și i-am mai făcut câteva poze cu roțile pe 17. Între timp a sosit și furtunul de răcire (era fisurat plasticul pe lung, chiar unde e sertizat), s-a schimbat odată cu roțile. S-a pus și antigel proaspăt, Hepu G11, plus aerisit. Îmi doream o nouă verificare a geometriei de când am schimbat rulmenții spate și am desfăcut basculele de pe punte, s-a bifat tot azi. Și cu astea am terminat. Declar deschis sezonul pentru plimbări. ODO 214200
    2 points
  4. La sfarsitul primaverii 2024 am avut ocazia sa merg, pentru scurt timp, intr-un e39 525i cutie automata. Am ramas impresionat si mi-am dorit unul. Ca si la E46 cabrio, cautari, preturi mari, tepe prin Romania, ignor din partea multor nemti, renuntasem. Pana cand, la un anunt pe care-l salvasem in decembrie, neamtul a raspuns (precizez ca le scriam din start de unde sunt, ca sa nu pierdem vremea). Sambata trecuta, prin intermediul lui "Ingineru", caruia ii multumesc din suflet si aici pentru ajutor (nu aveam nici o sansa sa o cumpar fara el), vazut, placut, luat. Sambata am semnat contractul, am platit, marti (ieri) a primit banii, la ora 15.00 masina era radiata si gata de livrare. A plecat pe platforma aseara, undeva pe vineri ar trebui sa ajunga la Craiova. Este un 520i din 2001, 2172 cmc, 126k km, doi proprietari, fara rugina, etc. Cateva poze cu ea
    1 point
  5. eu nu sunt adeptul sa umblu in calculatorul masinii, vad ca la race chip au power box pentru B48, din ce am vazut au maxim +42 HP, + 80NM .
    1 point
  6. Salut, Cati apropiati cu motorul asta cunosti si au facut praf motorul? Toata lumea zice ca nu tine dar sunt atat de rare cazurile incat nu stiu daca se pot lua in calcul, atat timp cat te duci la o firma specializata care face ce trebuie + intretinere corespunzatoare cu ulei schimbat la timp + fara exagerari la puterea adusa nu cred ca ai probleme. Pe forum nu exista nici o postare in sensul asta, nici pe grupurile de b48 din Romania. Daca dublezi caii si o forjezi toata ziua, scurtezi durata de viata la orice motor fie el de 2.0 cat si de 3.0. Riscuri sunt la toate. Revenind la topic, recomand pe Ginel de la Buzau, eu am facut anul trecut si masina se comporta exemplar (am acelasi motor), urmeaza soft cutie xHP. Eu recomand, atat timp cat nu depasesti 250cp si schimbi uleiul la maxim 10k + evitare plecari in rosu de pe loc.
    1 point
  7. Da, odata cu soft ideal e sa scoti si limitarile de NM de pe cutia de viteze. Eu am soft la cutie de la xhp stage3, cu setari costum facute de mine. Cel mai mare avantaj este plecarea cu a 2 a de pe loc, cel putin in traficul din bucuresti e superb. Am facut soft la cutie inainte sa il fac pe cel la motor, iar ca experienta de condus, nu exista comparatie intre stock si soft xhp.
    1 point
  8. Apa paie si bataie fratellooo!! I dau si eu la a mea un drum de italia luna asta, pe la cinque terre. As face si pasul Stelvio.....dar nush daca am timp ma mai gandesc.....
    1 point
  9. @sskkaate inteleg perfect cu statul in trafic, ocolitul si condusul preventiv... drumuri bune sa avem!
    1 point
  10. Si eu am ajuns la 121.000km cu plăcuțele și discurile originale din fabrica.Bine a mea frânează regenerativ fiind plug in.
    1 point
  11. Adevarul e ca nu suport sa stau in trafic, prefer sa ocolesc 5-8-10km daca e si sa merg constant pe centura, DEx, sau alta varianta, si pe langa toate drumurile extraurbane, se mai aduna si astea putin. Adevarul e ca Oradea e un oras destul de fluent dpdv al traficului, si se circula decent, chiar si la ore de varf, dar urmeaza IAR niste lucrari de infrastructura in puncte cheie ( niste pasaje ) care vor bloca cel putin jumatate de oras, asta fiind alt motiv pentru care evit sa l travesez, si ma folosesc de variantele ocolitoare. E oricum si mai bine pt nervii mei, dar si pentru motor, mergand mai tot timpul in temperatura, si viteza constanta. Alta chestie e ca stilul meu de mers anticipativ ma avantajeaza mult, de ex discurile de frana la 160k sunt cele originale, iar placutele fata au 100k km ( +/- )... cat mai duc nu stiu, dar Doamne Ajuta! vorba aia Alea spate sper sa tine pana pe la 200k, cel putin asa ar trebui, primul set de fabrica a tinut 100k km.
    1 point
  12. App de lucrul bine facut in service: caseta masinii avea pierderi de ulei. A fost mai simplu sa cumpar alta si sa o montez pana cand o voi reconditiona. Rezolvat. Dar, ce sa vezi: sub borcan, colierele nu le-au schimbat (dar au umblat pe acolo), ca urmare au pierderi. Asa ca maine iar am de lucru: tras lichid din borcan si inlocuit cele 2 coliere. in mod normal ar trebui sa ma duc la ei dar, dureaza mai putin asa.
    1 point
  13. In ziua de azi cred ca partea de scutit bani e pe locul doi, mai degaraba este partea cu treaba lucrului bine facut
    1 point
  14. @RedCap, @sskkaa doar drum lung stie :)) poate e cea mai fericita masina de pe forum, din punctul acesta de vedere :)))
    1 point
  15. Pe scurt fara sa intram in prea multe polemici: -sa nu cauti sa scoti mai mult de 270 cai din el, sincer as opta undeva spre 250 sa dormi linistit noaptea, nu te duc pistoanele -tinut cont ca 20i nu are racire la fel de buna ca la 30i asa ca la mers sportiv as sta cu ochii pe temperaturi, mai ales ca putere mai mare -> mai multa caldura generata de motor. In rest, sa nu faci rabat la ulei, schimbat la maxim 10k km, personal la al meu 330i am redus intervalul de schimb la bujii de la 60k la 40-50. La al meu 330i stage 1 la ultimul schimb, bujiile de 40k km aratau super ok, acum o sa schimb la 50k sa vad cum se prezinta. Am ~210k km cu b48b20b, soft de 40k km. Singura problema intampinata a fost furtun retur antigel, care este o problema cunoscuta la codul asta motor si bubuie si la motoarele stock. Am soft OTS de la MG Flasher, harta de benzina de 100, masina merge impecabil. Am scris mai in detaliu aici:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.