Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/15/13 in all areas

  1. 35, ca 15 a fost exterioru´...
    3 points
  2. Buna,vand BMW X5 3.0i din 2001 233,000km 6700euro usor neg. 3000cmc 231cai Detin adeverinta ANAF ,taxa e platita si NERECUPERATA Inmatriculata RO pe numele meu,ITP valabil 2015,impozit la zi,toate actele sunt in regula. CONTACT: SORIN 0751 352 692 (daca sunteti cu adevarat interesati,sunati-ma sau sms la numarul de sus.Nu prea am timp sa intru pe forumuri) OPTIUNI: -scaune electrice fata SI SPATE -interior piele in stare f buna -incalzire auxiliara (in 30sec e calda masina dupa ce o pornesti) -cutie automata semi-automata -senzori de lumina -jante 3 piece 19inch modulare + cauciucuri IARNA Pirelli -distantioare 20mm spate -trapa electrica -sistem audio premium -volan e39 M5 -volan electric ajustabil -memorie scaune -buton HOMELINK pentru garaj/poarta electrica integrat -suspensie pe aer (ne-ajustabila) -radio cu functia BC merg toti pixelii si pe bord la fel. -kit angel eyes CCFL instalate recent -stopuri stil american -xenon self-adjustabile din fabrica http://s10.postimg.org/qftl2clt5/IMG_1395.jpg http://s10.postimg.org/bq8qxujjd/IMG_1397_1.jpg http://s10.postimg.org/rr1cathex/IMG_1399_1.jpg http://s10.postimg.org/h9baf2gkp/IMG_1402.jpg http://s10.postimg.org/o65grlcvd/IMG_1402_1.jpg http://s10.postimg.org/cjlcqgpk9/IMG_1403_1.jpg http://s10.postimg.org/dae2w8rxl/IMG_1405_1.jpg http://s10.postimg.org/5lh8kirft/IMG_1406_1.jpg subir foto
    1 point
  3. Am vazut la colegul nostru topicul cu E46 si mi s a parut o idee excelenta si am zis sa incerc sa fac si pentru noi posesorii de E60. Sa punem si noi aici poze in diferite ipostaze cu E60`urile noastre ! O sa deschid eu galeria !
    1 point
  4. Nu cumpara prostii noi, ia de la roscatu sh )
    1 point
  5. Tot lucrez la masina...si parca tot nu reusesc odata sa termin cu ea.Interiorul era devastat cand m-am apucat calumea de el....multe cleme si nituri lipsa, majoritatea prinse in negrese...sistemul audio a fost distrus in cel mai urat mod posibil.A fost montat un HU Alpine cdr-131r si in loc sa se pastreze ampliful original a fost scos, firele taiate si inadite(boxele puse pe fire care normal au +12V)si multe astfel de improvizatii.Boxele care erau HK au fost inlocuite cu unele aftermarket.Am refacut instalatia, am lucrat ceva la ea...si inca mai am.Momentan las HU pana gasesc unul original sau strang bani de un navi OEM. Mai nou mi s-a stricat si sonda litrometrica care am reparat-o cu putina tabla(pentru moment) sapt asta care vine sper sa imi iau alta cu tot cu pompa. Am schimbat toate sondele Lambda cu unele din dezmembrari(nu cred ca erau necesare unele noi).Masina a ajuns la 150.000 km(cand am luat-o avea 137.000 km). Am in plan o evacuare in stil 335i e90 dar momentan e prea frig ca sa mai ai vreun chef de munca pe la masina.Am mai lucrat pe la interior in schimb.Am scos bucatele acelea de crom de pe consola si le-am si vopsit ca se facusera urate. http://194.88.148.41/?mmid=bd86717c680c05af33 http://194.88.148.40/?mmid=0bee717c680e005d19 http://194.88.148.40/?mmid=0bee717c680e005d19 http://194.88.148.41/?mmid=de48617c680b029ac6 http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2908708&d=1387134023 *Imi cer scz pt poze dar imi da eroare cand incerc sa fac upload.
    1 point
  6. Eu o schimb cu cea mai mare placere daca e aia ( numarul 4 din schema ), . Dar ma gandesc ca daca aia ar fi defecta nu as avea caldura nici pe stanga nici pe dreapta, ori la mine situatia sta cam asa: pe stanga frige(pe toate gurile de ventilatie) si pe dreapta e aproape rece. Din ce imi dau eu seama din schema asta si din ce vad sub capota aia inchide si deschide caldura in caloriferul din masina, daca e stricata de ce am caldura pe stanga? Merci frumos!
    1 point
  7. man teoria e una, practica ne omoara, daca vrei performante dintr-un motor aspirat sunt zeci de metode prin care poti creste puterea motorului a trecut era inventiilor ieftine si sclipitoare, ce vrei sa spui ca un proiectant de motoare nu a reusit sa faca o admisie si un sistem de turbionare a amestecului aer-carburant in cilindru pana sa descopere nenea asta mersul inapoi?
    1 point
  8. ) cand vad mers la limita asa , cat alimenteaza 50 ron ?
    1 point
  9. cu piese din dezmembrari tot o sa stai cu ea prin service. daca vrei sa nu ai probleme la o masina cu asa o varsta trebuie inspectata periodic si schimbate piese in avans, si nu din dezmembrari. Eu am multe piese vechi functionale pe care le-am schimbat doar pt ca ma astept ca oricand sa pice, gen pompa de apa, radiator, termostat, pistonase frana , amortizoare, furtune, etc. Chiar daca functioneaza, la mine piesele astea au functionat 200 de mii de km, deja cred ca depasisera limita de optimism.
    1 point
  10. http://imageshack.us/a/img89/7034/sh31.jpg
    1 point
  11. eu cred ca tot debitmetru e problema..de unde esti ca am eu un debitmetru d m52 sa probam,poate se rezolva
    1 point
  12. Vorbarie multa pentru nimic, omul poate sa ceara cat vrea, important este cat primeste. Mai degraba nu prea este hotarat ce sa faca, iar tactica cu 3000 apoi 4000 este asa sa se afle un treaba. Spor la treaba.
    1 point
  13. agresiv cum? musti din volan, scrasnesti din dinti, claxonezi, faci semne celorlalti? daca mergi 5 ore cu geamul deschis pe autostrada iti garantez o pareza partiala.
    1 point
  14. te referi la masini inmatriculate ro?
    1 point
  15. Daca si alea le poti numi masini, e60 la 5000 euro.... Ceva cazane de tzuica... Sau cu volan pe dreapta...
    1 point
  16. Asa am avut la toate masinile pana acum. Toate au fost pe numele mamai. De ce sa dau la magari astia de asiguratori dublu? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Casco pe numele meu era la e90 era 15000 ron, pe numele lu maicamea 5000 ron.... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
    1 point
  17. Sunt de acord cu tine. Dar totusi daca sa spunem ca mama unuia dintre noi isi cumpara masina nu e obligatoriu sa aiba permis. Si atunci cand ii face asigurare pe ce nume sa ii faca asigurarea? Evident ca pe numele ei. Toate prostia mi se pare ca, asa cum spui tu: experienta zero in condus pt ca nu are permis dar totusi pret foarte redus in comparatie cu un tanar cu 7 ani de experienta. In alte tari se face asigurarea pe conducator, adica poti sa mergi cu N masini dar platesti o singura asigurare anual, indiferent de masinile pe care le conduci. Toata treaba asta ar fi buna si la noi, dar mai apare automat un aspect: daca o familie formata din mai multi membrii conduc singura masina a familiei ajunge sa se plateasca de mai multe ori asigurarea.
    1 point
  18. Serios?Ce lege de cacat, adica daca ai 0 experienta dar 30 de ani platesti 300 lei(dau niste cifre) dar daca ai 5 ani experienta si 23 24 ani platesti de 3,4 ori mai mult. :goodjob:
    1 point
  19. Nu da semne ca e pe duca nici acum, ti-am zis clar, inainte sa schimb uleiul schimba ceva mai fin, acum cum se zice in popor se simte cand schimba, nu mereu doar cateodata, mai exact trecerea nu mai e asa fina ca inainte.
    1 point
  20. Distanta dintre ele e cam mare , si cea din exterior trebuia trasa ceva mai in interior . Nu cred ca mai poti modifica acum , cel mai deranjant e distanta mare dintre ele , cel putin pt mine .
    1 point
  21. Da. Tudor, sunt inox fata de cele stock care au inox doar la exterior. Am avut si pe golf similar si s-au mentinut f bine in timp. Bine , nu sunt tips-uri de 50,60 lei care se fac praf in cateva luni. Sunt facute la Romcat Pitesti, filiala Borla Romania.
    1 point
  22. Tips-ul la Pilot Buc (300 lei). Iar nuca mi-a pus-o Marius. Am incercat si eu dar am zis sa fiu precaut sa nu rup naibii ceva Marius s-a chinuit un pic...la el din ce mi-a spus a iesit mult mai usor.
    1 point
  23. cred ca voi puneti la misto masinile de vanzare ! cine crezi tu ca va da vreodata 4000e pe o masina inscrisa pe BG si cu motor de 4.4?! trebuie sa acceptam realitatea , acum iti ei e60 cu 5000e si crezi ca mai plateste cineva pe un e39 4000e?! sa fim seriosi ... fara suparare dar masina nu face peste 3000e MAXIM, asta sa fie in stare prea buna , si oricum nu o sa dea vreodata cineva cash pe ea , asta e clar ...
    1 point
  24. Faci upgrade la navi mare cu ~500 de euro. Orice ai alege, bafta! L.E.: Te referi la asta? http://www.autovit.r...-C29106503.html Daca da, -SCAUNE SPORT CU PERNE AER // perne aer? -VOLAN M // volan sport, nu M -PARKTRONIC // senzori parcare spate? -WEBASTO // nu are -SISTEM AUDIO 7 LOGIC // are sistem hi-fi, nu logic7 -KM REALII // nici macar asta De ce vrei sa iei masina de la un samsar cu jumatate de anunt mincinos?
    1 point
  25. sunt din craiova, mersi pt ajutor , am un baiat mai "meserias" care ma inteleg bine cu el. am inteles faza cu schimbatul garniturilor, cred ca optez pt varianta asta, daca nu imblica alte chestii, cum ar fi aerisirea etc... dar cine stie sa-mi spuna de ce pedala isi pierde presiunea peste noapte? asta ma pune pe ganduri...
    1 point
  26. prbabil ca a facut diagnoza la MAS si are impresia ca trebuia sa plece cu masina reparata de acolo. Ceea ce cred ca nu isi da seama este ca la dinozaurii astia nu poti face totul cu testerul, parametrii furnizati sunt mult mai putin cocludenti decat la o masina mai noua. Pe principiul facerea de bine, futere de mame...
    1 point
  27. Eu nu mi-as pune panaramele alea pe masina nici daca mi le-ai da gratis. As prefera sa merg cu niste jante de tabla cu care sa ma simt in siguranta. No offence! Parerea mea...
    1 point
  28. Nu stiu cum s-a ajuns la ideea ca in romania motoarele sunt mai forjate si in consecinta scade intervalul de servisare. Eu il schimb la maxim 15 pentru ca asa imi dicteaza bunul simt "mecanicesc". Si nu mai stiu unde vazusem ca mai nou s-a trecut oficial la intervale de 15000. La mine n-a fost un moft sau zgarcenie faptul ca am trecut pe ulei aftermarket. Am urechea antrenata multi ani printre motoare si stiu sa fac diferenta intre 50 si 60dB sau diferite zgomote suspecte la un motor. Iar cand aud ce silentios e acum cu uleiul aftermarket, in contrast cu croncaneala dupa 3-4 ore de functionare cu ulei OEM (pentru care apropo, tot in spiritul perfectiunii l-am luat din reprezentanta dn Germania), nu ma mai satisface motivul ca "asa recomanda specialistii bmw". Sa vina sa le explic eu cate se puteau imbunatati chiar si la motor, cu un minim de efort. Specialisti, my ass. Traim intr-o societate de consum, unde troneaza marketingul, nu legendara fiabilitate a motoarelor bavareze de avion.
    1 point
  29. ceva lucruri bune tot face , dar bara aia pe fata e penibila , mai bine cauti bara de coupe originala e f frumoasa si are un contrast f reusit ornamente vs culoare alba .Ar trebui sa o gasesti pe net la un pret acceptabil . Asta in ideea ca tot vei revopsi bara fata iar . Xenon blabla , prostioare pt 4tuning dar eu cred ca ai potential , nu esti vreun putoi cu bmw . Mai invata omul una alta .
    1 point
  30. Unde naibi esti oprit ?! pe autostrada ?!
    1 point
  31. Si mie imi place, citez: "In viitor am de gand:-inscriere pe RO -tobe CSL -diferential blocant -jante BBS RS 19" (originale) -suspensie sport" Dar nicidecum nu spune: "in viitor am de gand: sa rezolv problemele directiei si articulatiilor care e cel mai important (pt siguranta mea si a celorlalti din jurul meu), sa rezolv problema firelor rupte pe la proiectoare si nu numai, sa rezolv problema furtunului de la vanos si alte posibile probleme legate de motor, sa-i fac un control amanuntit (frane,suspensii,articulatii,motor,parte electrica,etc)". Si toate astea tinand cont ca are un motor de 3000 care cere talpa....
    1 point
  32. prezentarea e ok, maÂşina in schimb e un cazan de rufe puse la fiert. Albe, de manelar dĂŁ mamaia.
    1 point
  33. Imi place,ai probleme la articulatie si motor dar primul lucru care l-ai facut,ti-ai pus xenon in proiectoare si ti-ai vopsit etrierii ,si binenteles tunul in porbagaj sa se ude pizdele
    1 point
  34. Genial..si cand esti foarte obosit incepi sa iei curbele in drift banuiesc..ma insel?
    1 point
  35. tu cred ca te ai uitat prea mult la crank,cu jason statham
    1 point
  36. Munca mea este sa conduc un camion de dimineata pana seara si pot spune ca stiu bine ce inseamna oboseala la volan. Acum cu noile programe obligatorii de condus nu mai este nevoie dar cu ani in urma, cand dormeam doar cateva ore din 24 aveam nevoie de stimuli sa raman treaz. Aveam o sticluta de amoniac si cand ma simteam obosit deschideam si inhalam pe nas mirosul... va garantez ca pentru vreo doua ore somnul nu va mai deranjeaza. Daca nu va place mirosul de amoniac, in alternativa, solutia este o cafea tare si imediat 20 de minute de somn; nu este un timp ales la intamplare, dupa 20 min intri in somn profund si la oboseala care-o aveai... te trezesti maine Toate doua metodele testate si functionale... pe mine cel putin
    1 point
  37. A mai pus cineva poze cu un M , tot la fel , in ultimul hal de jeg , o fi vreun cod la baietilor astia cu M . Avem si noi o manie , daca tot pui un anunt aici si ne holbam la el , pai sa nu ne sara praful in ochi . In rest ce sa zic e un M , e pt cunoscatori . Noi lustruim si un amarat de 316 i si ne simtit ca intr-un M . Macar e curat . No offence . Spor la vanzare
    1 point
  38. Am condus Constanta - Lamia(Grecia) cu un opel astra caravan aproximativ 1300km cam 18 ore. Eram cu nevasta in dreapta. Cand am simtit ca nu mai pot am tras pe dreapta intr-o parcare pe autostrada, am mutat bagajele pe scaunele din fata, am rabatat bancheta spate, am umflat salteaua, am scos patura si ne-am bagat la somn intinsi la orizontala. Cand m-am trezit dupa 5 ore eram fresh si am ajuns in Peloponez odihnit si fresh. Ce rost are sa risti viata ta si a celor din jur?
    1 point
  39. Direct 105.000 km are evident. SI-a luat omul diesel ca sa faca 13.000 km/an adica vreo 1100 pe luna in conditia in care prin Germania(asta daca e adusa de afara) se fac mediu 40-50.000 km/an si cel mai aproape supermarket e la 10 km.
    1 point
  40. Dupa parerea mea, ASC-ul este aproape inutil in comparatie cu DSC-ul.
    1 point
  41. Se pare ca nimeni nu vrea sa explice cum e cu DSC-ul, ASC-ul, ABS-ul, multi vor flame-uri. Cam multa paine si circ, topicul se inchide pentru calmarea spiritelor! Era doar o ironie ieftina.
    1 point
  42. Din moment ce nu are senzor de unghi pe volan nu are cum sa depisteze traiectoria deci nu va avea nici cuvant de spus in situatia supravirarii sau subvirarii, mai ales pentru ca nu monitorizeaza fortele laterale care intervin asupra masinii. Nu cred ca franeaza si rotile din fata, am citit pe mai multe site-uri ca intervine doar asupra rotilor din spate. O alta diferenta ar fi ca ASC-ul intervine doar atunci cand se rupe aderenta din acceleratie deci logic ar fi sa franeze doar rotile din spate. Este doar o discutie deci eu nu am nici o problema, e in interesul tuturor sa existe cat mai multe informatii si dezbateri.
    1 point
  43. Ai putintica rabdare. Probabil ne va oferi mai multe detalii, poate vedem si niste explicatii, nu doar afirmatii seci gen "A mai bun ca B". Am mai scris explicatii pe acest topic: Din moment ce DSC-ul masoara constant viteza, turatia, unghiul volanului si depisteaza imediat orice eventuala pierdere de aderenta pentru a corecta traiectoria actionand frana si taiand puterea, e clar ca nu se poate compara cu ASC-ul care franeaza doar rotile din spate astfel evitand pierderea aderentei si care nu are cum sa stopeze supravirarea sau subvirarea din moment ce nu franeaza si rotile din fata si nici nu are senzor de unghi pe volan deci nu depisteaza traiectoria masinii. Acccept si alte pareri daca sunt argumentate iar argumentele tale nu mi se par dintre cele mai potrivite. Exista destule date despre cum functioneaza DSC-ul sau ASC-ul, si asta tocmai pentru ca sunt patentate deci daca se dau detalii despre functionarea lor nu are cum sa scoata alta firma un sistem identic. Eu am condus si un E39 525i dotat cu ASC si am putut observa foarte usor diferentele.. In timp ce DSC-ul iti ofera pe uscat un control asupra perfect asupra masinii si nu te lasa sa pierzi controlul, iar pe ud te ajuta enorm sa nu pierzi controlul, ASC-ul functioneaza mult mai primitiv. In primul rand am avut impresia ca taie mult mai mult din puterea motorului, si ca daca intri prea tare intr-o curba nu te va ajuta cu nimic. Mi s-a parut destul de slab fata de DSC, mai ales ca pe ud poti foarte usor sa te trezesti de-a latul pe sosea, lucru care se va intampla mult mai greu in cazul in care ai DSC. Daca nu le-ai condus pe google n-ai condus nimic. De aia nici nu vezi diferentele. :blink: Din moment ce am o masina echipata cu DSC, am dreptul sa-mi spun parerea despre cat de eficient mi se pare acest sistem, si pe de alta parte, nu este nimic rau in a cauta informatii pe google, pot fi gasite astfel chiar date oficiale deci utile. E mai rau sa fii ignorant decat sa incerci sa te documentezi.
    1 point
  44. Pe mine personal m-a convins, nu am cumparat pentru ca la modelul meu exista un termostat situat in carcasa filtrului de aer care regleaza temperatura clapetei de admisie in functie de temperatura aerului aspirat si acela a fost motivul pt care la momentul repectiv m-a facut sa dau inapoi, insa urmeaza sa inlocuiesc motorul si este posibil sa aleg si un filtru de acest fel, este chiar mai convenabil decat unul sport clasic. @Boaska, cam ce demonstratii live putea sa faca pe chat? Crezi ca toti cei care au recunoscut inventia la nivel mondial aveau vreun interes obscur si totul este o abureala? Am vazut ca tu te cam pricepi la toate dar hai sa venim cu explicatii plauzibile, nu sa aruncam cu noroi asa aiurea fara sa stii despre ce este vorba. http://www.airbycorneliu.ro/recint.html http://en.wikipedia.org/wiki/Venturi_effect ceva similar se poate aplica si in cazul aerului, cu cat este mai rece cu atat este mai dens, in momentul in care ii creste viteza automat se raceste. Uite si aici ceva interesant despre "dinamica aerului" ca sa ve dati seama ca se pot aplica anumite fenomene si in cazul alimentarii cu aer a motorului
    0 points
  45. Primele poze sunt din parcarea supraetajata de la omnia? Iar celelalte?
    -1 points
  46. -1 points
  47. Si poate cel mai important, sa fie puse culcate unul peste altul daca nu-s pe janta, nu in picioare ca se pot ovaliza.
    -1 points
  48. eu ti am spus mai sus ca masina este o raritate! Tu Batman! daca aveam 3000 de euro sa mor de ezitam sa ti-o cumpar! o faceam masina de week-end!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.