Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/29/14 in all areas

  1. Deoarece o sa raman cu ea foarte mult timp, m-am hotarat sa va arat si masina mea ...\ Este un 525d, e39, fabricatie 2001 ...O am de vreo 3 ani si sunt foarte multumit (exceptand hotiile statului legate de impozite si asigurari )... In cursul celor 3 ani am incercat sa o ingrijesc cat am putut de bine si am rezolvat destule probleme care pe mine ma deranjau ... Am luat-o la 208000km pe bord (reali, modificati... nu stiu si nici nu ma intereseaza) si acum are in jur de 260000km ... Masina ruleaza foarte frumos , mai ales daca ne gandim la varsta ei----confort, stabilitate, siguranta, ...pe mine ma multumeste din toate punctele de vedere...
    4 points
  2. Gainatul de pe masina se curata mai usor utilizand apa minerala. http://www.motorstory.ro/wp-content/uploads/2011/07/Gainat-pe-vopsea.jpg http://dojoblog.ro/wp-content/uploads/2009/04/borsec.jpg
    4 points
  3. Salutare dragi fani BMW, Azi (26.05.14) ma alatur si eu posesorilor si pasionatilor de BMW de la noi din tara :frantics: . Modelul este 318 Ci, an '03. Motorul N42, 143 CP, 200 Nm. In afara de consum relativ mare(10-11% in oras) si de ulei, nu pot sa ma plang de prea multe aspecte. Este un BMW adevarat atat la calitate, cat si la costuri de intretinere.
    3 points
  4. Daca sti sigur ce costuri implica ...reparatiile ,intretinerea anuala +consumul care nu este de neglijat....la care mai adaugi ca ai timp liber si pasiune sa te murdaresti pe maini GO FOR IT. Si ca sa-ti faci o parere depre ce poate pica la masina asta datorita varstei ....sigur cu astea te vei confrunta daca nu au fost schimbate de fostul propietar .Eu am fost nevoit sa le schimb . Ulei 7 litri +filtrele aferente(asta intra la intretinerea anuala ) Bujii (6 buc). Pompa apa . Bucse brate spate cad sigur la e36 pe drumurile din RO. Telescoapele ...daca nu au fost schimbate niciodata poti sa le iei in calcul. Vezi sa nu aibe praguri de plastic peste cele originale ...in caz contrar se poate sa fie rugina pe cele originale. Ar mai fi cateva dar nu imi vin acuma in minte . Vestea buna e motorul care este indestructibil daca ii faci reviziile la timp.
    3 points
  5. nici nu ar avea cum sa te dea pe spate aspiratul de la Porsche daca nu ai trecut de 5k rpm, dar sa zici ca nu ti se pare sportiv in comparatie cu 320d, ok 420d, e deplasata afirmatia, mergi mai mult cu el si iti vei schimba parerea repede, la un test-drive probabil ca nu ai ocazia sa o "arzi" cum trebuie, zi-le sa ti-o lase 1 zi cel putin ca sa vezi si sa mergi singur cu ea si atunci te lepezi de 2.0d imediat . E suficient doar PDK ca sa iti dai seama ce insemna o cutie care schimba ultr-rapid, daca aveai impresia ca DSG sau S-tronic sunt rapide o sa ai o surpriza, iar pe S+ daca are si evacuare sport va fi foarte tare senzatia, plus ca efectiv simti diferentialul cum lucreaza, iti da o senzatie de masina de raliu in S+, auzi parca frecarea mecanica din el...mie mi-a placut mult, e cu cateva clase peste 420d tau, fara suparare.
    3 points
  6. Daca a fost 'dragoste la prima vedere' eu zic sa o iei(iti zic din experienta)oricat ai baga in ea,nu o sa iti para rau..o sa bagi de drag. Deci daca se tine bine pe drum,take it!
    3 points
  7. ar trebui sa ti dea el bani doar ca sa o treci de pe numele lui..
    3 points
  8. Si cateva fotografii cu interiorul (nu am putut pune mai multe din prima):
    3 points
  9. DacĂŁ tu crezi cĂŁ 10-11% ĂŽn oraș e mult pentru un motor pe benzinĂŁ, modelul tĂŁu, sĂŁ știi cĂŁ te ĂŽnșeli. Nuca se scoate prin tragere ĂŽn sus (mai fermĂŁ). Nuca ai cumpĂŁrat-o deja?
    2 points
  10. Anytime my friend!
    2 points
  11. e normal deoarece ala dublu masa era terminat ca de aia l-ai schimbat...
    2 points
  12. Diferenta e sesizabila cu o remapare, se preteaza foarte bine..in rest..tot ce ati citit negativ despre eliminare catalizatoare, is mituri aiurea, backpressure si alte prostii de care turbina nu are nevoie. Acea 'back-pressure' de care se tot zice, mai mult rau face la motor, presiunea ramananad mai mult in cilindri decat e nevoie, nu doar pe ciclul de admisie, astfel strica si calitatea exploziei, evacuarea trebuie sa fie cat mai putin restrictiva. Deci eliminare catalizatoare + remapare la ~170cp 350NM+ facuta cu cap + eliminare EGR => masina zboara fara nici o problema de fiabilitate, desigur ca nici n-o abuzez precum copiii tampiti, folosesc puterea acolo unde e nevoie, adica reprize depasiri. Singura chestie e ca-mi tremura ceva mai tare teava de esapament pentru ca noua teava n-am putut s-o fixez prea bine cum era cea cu catalizator prinsa..plus tampoanele motor cam obosite, in rest doar bine face la motor + fluieratul turbinei care iti da senzatia de decolare
    2 points
  13. Cat de mult mi-as dori si chiar daca mi-as permite,nu ma reprezinta,cel putin nu in momentul asta,poate mai tarziu,peste ani si ani Masina se pare ca e gata,am primit o poza” la cald ”
    2 points
  14. Sti cum cred eu ca e cu turbo asta si cu aspiratul.... ca si cu femeile, turbo e ca o realtie de-o noapte scurta dar intensa, aspiratul e ca o iubire adevarata, indelungata, trainica si de incredere, care te surprinde placut de fiecare data si nu te poti satura de ea. Acum !?!!!! depinde ce tie iti place si inca un lucru , nu imi plac cum sunt desenate interioarele la porsche, dar exteriorul e magnific iar partea naspa e ca eu mereu il privesc din interior si .... sunt egoist nu imi pasa cum ma vad ceilalti )
    2 points
  15. in locul tau as face niste eforturi financiare...as mai astepta si as lua una gen asta http://www.autovit.ro/bmw-318-C33242288.html
    2 points
  16. nici nu vreau sa ma gandesc la varianta asta...mai bine fara
    2 points
  17. Mecanic, tester... e o masina de 1000E, la banii astia pretentiile nu isi au locul. Mergi cu ea si daca poti sa o tii in linie dreapta, nu cazi din ea si da semne ca accelereaza, aia e.
    2 points
  18. eu nu inteleg care e faza cu carligul prins in bara non stop, chiar asa proaste sunt bmw-urile trebuie sa fim pregatiti tot timpul sa ne tracteze cineva?
    2 points
  19. Acum m-am uitat pe topic, s-a dat repede. Multumim celor cu minusuri.
    2 points
  20. Chiar as fi curios sa vad si eu un diesel (fara DPF) fara funingine pe teava!
    2 points
  21. S-o stapanesti sanatos! Cred ca i-ar sta bine cu niste jante ca astea: http://img02-otomoto.sogastatic.pl/C32838613_5.jpg
    2 points
  22. Salut, sunt nou pe forum iar asta este si primul meu post pe aici, sa n`o mai lungesc mult. BMW 330D E92 SE auto, 231 cai "frumosi" nu puturosi. Motor de 3 litri, diesel, V6 cu o cutie automata in 6 trepte. Achizionata recent mult visata si dorita masina cu circa 25,000 mile (40,000km) reali, verificati dupa service + istoric full BMW (luat direct de la ei), merge perfect, fara greieri si alte nebunii, trage ca nou iar ca dotari are urmatoarele: - Angel eyes - Xenon - Oglinzi pliabile automat si incalzite - Oglinzi care se inchid la lumina puternica - Folie pe geamurile din spate - Cruise Control adaptiv - Senzori parcare doar pe spate cu grafic - iDrive - Sat nav - Interior complet in piele bej + insertii de lemn - Scaune sport electrice cu memorie pentru sofer - Padele pe volan - Clima - Senzori lumina - Senzori ploaie - Pachet de lumini (sub manere, exterior albe si interior rosii) - Elemente crom exterior - Jet de apa incalzit pentru parbriz si pentru faruri - Chei care memoreaza setarile personale gen radio, pozitia scaunului, oglinzi, unitatiile de masura si alte setari Roti doar pe 17" momentan... Momentan n-am prea multe poze "profesioniste", doar 3-4 si alea facute cu telefonul, am sa mai adaug pe parcurs daca e nevoie. Am vreo 2-3 intrebari, daca stiti pentru ce folosesc acele 3 butoane sub oglinda (sunt notate cu 1 2 3) daca apas pe ele se fac rosii iar alta intrebare, a facut cineva cip-tuning pe acest motor? si daca da, cati cai si daca rezista cutia de viteze, am auzit ca are tendinta sa crape pe la 300 cai si 650 newtoni... Iar ultima intrebare, la cati KM faceti schimbul de ulei. Multumesc pentru timpul acordat. p.s locuiesc in anglia si nu este o problema volanul pe dreapta, taxa de inmatriculare etc
    1 point
  23. ala e twinturbo, 2.8 de 3litri e doar aspirat, dar in aceaasi idee mie personal 135i imi pare chiar mai violent decat m3 e92, deeee are si turbo partile lui fffoooarteee frumoase.
    1 point
  24. Cam asa e cu aspirat(oar)ele astea Daca nu le duci in ture, senzatia nu e extraordinara. L-am dat de exemplu o tura cu masina mea pe un amic care are 535d-ul de 286CP. La inceput facea misto de mine ca masina lui trage mai tare si consumul e la jumatate...pana am intrat pe niste drumuri virajate si am inceput sa-i dau...masina parca s-a transformat, mult mai brutala, sunetul motorului iti dadea fiori pe sira spinarii...singura lui replica a fost "mda, asta e diferenta!" La ce cauti tu, cred ca un Z4 - 3.5is de 340CP o sa-ti ofere niste senzatii foarte misto, la un pret mai mic decat Porsche.
    1 point
  25. Discuri la E60 doar originale merita sa pui , nu esti primul care o pateste..
    1 point
  26. daca mergi cu fiecare suficient de mult sa o vezi ca incepi sa percepi diferentele astea, stiu ca poate parea exagerata partea cu perceputul milisecundelor, evident nu am masurat si evident nu poate fi vorba de secunde diferenta deci putem clar vorbi doar de milisecunde, dar e sesizabila diferenta daca le conduci suficient pe ambele...asta pot spune eu din experienta personala, acum probabil fiecare descrie diferit senzatiile sau are o perceptie diferita asupra aceluiasi lucru
    1 point
  27. stiu ca e foarte bun si cel de pe BMW, hands down, am mers cu noul M6, M5, 640i, etc dar e mai bun PDK-ul dupa experienta mea, la up-shift e cam la fel si la DSG, S-tronic, ZF8, insa cand vine vorba de down-shift, acolo am vazut eu marea diferenta, mai ales cand trebuie sa retrogradezi 2-3 trepte simultan, la PDK e insesizabil timpul de reactie si fara ezitare, la celelalte o mai gandeste cateva milisecunde in plus pana ii da drumul, asta am observat eu.
    1 point
  28. Nu te mai duce la ala! Iti cere bani pe diverse, dupa cum bate vantul! Plus ca risti sa-ti si schimbe ceva piese bune cu altele "mai bune"! Sunt destule locuri si in TM unde sa mergi pentru diagnoze ori mecanica! Eu as lasa Carlos pe ultimul loc!
    1 point
  29. Pe gugal gasesti informatii si poze despre CCC si CIC. Sfat: ia masina cu navigatie, nu te apuca de retrofituri, care mai ales la E90 implica si inlocuirea bordului.
    1 point
  30. @andrei., si eu am fost in situatia ta (poate chiar mai rau, fiindca aveam un job de rahat si eram pe cont proriu, fara ajutor din partea "parintilor"), am ales o Dacia Supernova impecabila, dadusem 5000 de lei pe ea in vara lui 2012. Nu au fost probleme cu actele, nu am avut cheltuieli neprevazute si am putut sa o intretin ca la carte. Basca, ma plimbasem peste tot cu ea, consuma foarte putin. Acum, eu nu zic sa-ti iei tot Supernova, fiindca nu mai gasesti decat cazaturi pe piata si au mari probleme la tabla (din acelasi motiv am vandut-o si eu). Dar un Opel Corsa, o Honda Civic, un VW Polo sunt mult mai OK din toate punctele de vedere (intretinere, consum etc.) decat o "pisicuta" de 2.0.
    1 point
  31. faptul ca nu as lua niciodata banii care-i cer pe easi in plus nu mi-as permite sa-mi iau un e60 (cu motor 2.5 sau 3.0) care cred ca e singura masina care ar compensa schimbarea (excluzand f10-le care deja e vis pt mine)...am vazut cateva masini in ultimul timp si am ramas complet dezamagit si in acelasi timp am inceput sa o apreciez din ce in ce mai mult , facand comparatia cu ceea ce vedeam (desi erau masini de generatie mai noua , nu-mi ofereau nicun fel de satisfactie , practic nu-mi placea absolut nimic la ele)...prefer sa merg cu vechitura mea din 2001 care-mi ofera tot ce am nevoie : putere, siguranta, stabilitate, confort, si sa o intretin asa cum imi place mie , decat sa iau o rapciuga din 2005-2006 , cu "160000km", care-ti da senzatia de cutie de plastic goala, care e gata sa se destrame daca iei o denivelare...in final e39 2.5+ RULES!
    1 point
  32. e o cazatura,, nu stiu de ce te complici cu asa ceva, numai sa o scoti pe linia de plutire iti trebuie cateva mii de euro bune, sa nu mai zic manopera, timp etc. Eu in locul tau as cauta una la 1-1.5 mii euro buna la tabla si cu motorul acceptabil, altfel o sa ti pierzi entuziasmul foarte rapid. Intreaba toti posesorii de e36/e34 ce bani/nervi au investit in masini, si nu cred ca toti au plecat de la o asemenea coaja. Multa bafta in a face alegerea corecta
    1 point
  33. Multumesc! Nu, nu ma voi arunca sa o iau 'mindless'. Vin cu un mecanic sa o vada, cu tester, fac o estimare la tot ce trebuie bagat in ea, cap in cap cu pretul pe care il voi scoate, si abia atunci ma hotarasc. Aerul merge...l'am incercat, dupa ce s'a incalzit motorul. Baga cald bine, pe toate gurile, cand am dat pe rece, era ceva mai rece decat cel de afara, dar nu congel, cum ar trebui. Nu stiu... Sigur ca daca ma hotarasc, fac un 'before and after', fie si numai pentru orgoliul meu, ca am facut ceva frumos cu mainile mele. Multumesc tuturor! @alin, am mentionat mai sus ca la tinichigerie, nu platesc decat pretul chitului si vopselei...bara se vopseste, grila e 100 de lei.
    1 point
  34. Daca cere pe ea 1300, crezi ca lasa la 5-600? Nicio sansa. Ce sa faci cu "bijuteria" asta? Intr-un final ajungi tot la 2000eur cu ea, inmatriculata pe BG.
    1 point
  35. la cati bani trebuiesc bagati in ea mai mult de 500e nu face. si nici asa nu are rost sa te complici mai bine cauti alta
    1 point
  36. Poate era in galeata inainte sa dea drumu la ulei...sau poate a aruncat-o vreunu de pe acolo sa rada si el....dar sigur nu a venit cu uleiul...
    1 point
  37. Felicitari pentru achizitie! Si mie imi place 5er GT insa numai cu pachet M. Pacat ca pe culoarea asta n-o sa poti scoate in evidenta luciul lacului.
    1 point
  38. http://194.88.148.41/?mmid=56c7f19361818b43c1 http://194.88.148.41/?mmid=3cdf1193618280663f http://194.88.148.41/?mmid=de9a51936183818cfc http://194.88.148.40/?mmid=8603d1936184821f27 http://194.88.148.41/?mmid=f68e119361858d7e44 http://194.88.148.40/?mmid=fa6ae19361868eaed5 http://194.88.148.40/?mmid=4122a190569009e169 http://194.88.148.40/?mmid=a1c3f19056928534ab http://194.88.148.40/?mmid=135d81905691878b08 Pareri?Am ajustat putin...mai mult botul, am facut retrofit bi-xenon(la X X L), frane Zimmerman fata si Brembo spate, activat US si EU style.Grup 3.38, e o diferenta notabila la acceleratie, dar si la consumul in afara orasului, cardan schimbat, evacuare inox Pilot Power Tuning.
    1 point
  39. Eu spre exemplu vreau z4 e89 automat prefacelift ca: imi place de mor, ca vreau sa fie numai a mea, ca nu vrau s-o curat dupa copii(maniac cu curatenia in masina), ca e smart top si nu schimb prelata, ca e normal aspirata= mai fiabila, ca e ultimul model din seria evolution (generatia contemporana cand m-am infectat cu bmnw), ca e total altceva cand conduci practic cocotat pe puntea spate si in fata ai o capota de aproape 2m,automata cu actionare mecanica prt ca imi place sa trag de ceva cand demarez (joystick-u m-i se pare anemic nu imi place). Iata cateva din motivele mele pentru a alege un roadster. AAAAAA si pentru ca ... :masini" )
    1 point
  40. Din cate am vazut(si se vede) noul proprietar are si el grija de ea. Deocamdata nu, poate pe viitor. Topic a vrut sa ii faca si dupa ce a scris povestea si o incercat sa incarce pozele a dat eroare. Probabil cum as fi facut si eu, si-a bagat pixu si probabil cu alta ocazie.
    1 point
  41. Nu stiam ca l-a dat, nici nu stiu ce-i de ras.
    1 point
  42. Am revenit cu niste poze mai clare si cu masina spalata http://i.imgur.com/HY9EKMV.jpg http://i.imgur.com/8rZy9B2.jpg http://i.imgur.com/p5ORbj6.jpg http://i.imgur.com/NIyFWMd.jpg http://i.imgur.com/u0uJWXo.jpg http://i.imgur.com/VbhYYe9.jpg http://i.imgur.com/RFjn3ri.jpg http://i.imgur.com/I6fHC3n.jpg http://i.imgur.com/nnOnwtu.jpg http://i.imgur.com/9qczNdu.jpg Nimeni cu retrofit pentru scaune incalzite si bluetooth ???
    1 point
  43. ma gandeam la style 312 pe 21 http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/f07312_zpsc2e3daed.jpg
    1 point
  44. Si noul proprietar nu-i face si el un topic? Niste jante ceva?
    1 point
  45. Frumoasa masina! Motorul nu este V6 ci L6, adica are 6 pistoane in linie. BMW fabrica in V doar motoare V8, V10 si V12. Restul sunt in linie.
    1 point
  46. 6 in linie v6 niciodata
    1 point
  47. Imi place cum gandesti . Daca-ti permiti de ce nu. Cayman sa fie )))
    1 point
  48. Astia care nu vad ar trebui sa se mai spele pe ochi.
    1 point
  49. @mik15 Am testat astazi convertizorul dupa metoda ta si pare ok. 4 Foto din weekend http://s22.postimg.org/919oeurd9/DSC_1568_1600x1200.jpg http://s22.postimg.org/4hxftc9hp/DSC_1569_1600x1200.jpg http://s22.postimg.org/4j7dmrbbh/DSC_1616_1600x1200.jpg http://s22.postimg.org/t9x20kqod/DSC_1655_1600x1200.jpg
    1 point
  50. Masina a primit : -discuri +placute +senzor uzura fata ATE; -placute + senzor frana spate ATE; -schimb lichid de frana ; -cablu frana de mana (era rupt pe partea dreapta); Pot spune ca e alta treaba la franare ...NU RECOMAND PLACUTELE TRW : sunt foarte dure , franare ineficienta si au inceput sa scartaie dupa cateva sute de km...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.