Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/06/14 in all areas

  1. Ne-ai promis cateva filmari cu accelerari ale bestiei. Ai uitat de noi?
    5 points
  2. Faptul ca n-a vrut sa le posteze el m-a determinat sa ii cer aprobarea. Mi se pare un minim de respect, mai ales ca omul s-a sinchisit sa mi le trimita prin e-mail. Tu le-ai fi postat direct, nu-i asa?!
    4 points
  3. Salutare si bine v-am gasit.Dupa ce am citit mai mult de 50 de pagini din acest topic m-am hotarat sa imi cumpar si eu un E91 , 320d,2009 noiembrie automat.Masina a fost verificata la bmw si apoi in service specializat bmw.Masina are 172k si nu se aude nimic la distributie ( toarce ca o pisicuta) .Oricum am pregatiti banii de distribuite la cel mai mic zgomot care va fi si de asemenea pentru schimbul uleiului in cutia automata.Parerea mea personala este ca s-a exagerat foarte mult cu aceasta problema la distibutie comparativ cu ceea ce ofera masina.Eu unul sunt dispus sa dau 700-800 euro la 4-5 ani sa o schimb si sa ma bucur de masina (credeti-ma ca am un zambet tâmp de fiecare data cand ma dau jos din masina dupa cateva sute de km de mers)
    3 points
  4. Haideti cu pozele alea odata, nu ma mai tineti in suspans ca intru in trepidatii
    3 points
  5. Urmeaza o noua revizie ). Pana atunci 2 poze cu jantele "noi"...cam tarziu dar...
    3 points
  6. E ciudat cand un posesor de BMW isi doreste tractiune fata, dar ma rog, nu comentez asta. Tu ai motorul M47DU1, problemele la distributie au fost la motoarele N47***, asa ca din acest punct de vedere poti sa stai linistit. Schimbul bujiilor precum si problema vibratiei ma duce cu gandul la un kilometraj real de minim 150.000 km, poate chiar 200.000km. Cum ai ajuns la concluzia ca cei 25.000 km sunt reali? Numai bazat pe faptul ca are cauciucurile originale? Stii ca DOT-ul anvelopelor poate fi masluit prin lipire la cald? Iar o baterie te poate tine 10 ani daca ai grija de ea. Pe de alta parte, masina ta este "Exclusive Edition", piele Cameleon (negru cu gri), a costat ceva bani cand a fost comandata. Oare cine e nebun sa tina in garaj o mica bijuterie cum este masina ta? Spui ca la reviziile anuale se trece si kilometrajul. Si cine l-a oprit pe fostul proprietar sa masluiasca kilometrii inainte de fiecare revizie anuala? Scuze, nu vreau sa te dezamagesc, dar am mari dubii ca masina ta are doar 25.000 km. Sau poate sunt eu prea paranoic ...
    2 points
  7. Prietene 3500euro sunt destui bani,masina aia care am descris-o.. era inm in romania din 2003,era pur si simplu CAZAN,RABLA,REMAT DIRECT.Merita maxim 2000e. Asa mai bine iau un de germania ca asta http://olx.ro/oferta/bmw-318-e46-ID2b1Sb.html#72f84e6c66 ii dau 1400euro... mai bag 1000 sa o inscriu = 2400.. si daca bag 1000euro in ea..ii rezolv toate problemele . Aia la 3300euro..e cazan deja. mai bagi 2000euro. si fara taxa
    2 points
  8. Da, vezi bine, e twin power turbo. Ti-am raspuns eu pt ca am si eu una identica (116d) dar modelul Sport si cutie automata cu 8 trepte. Este o bijuterie (in special in conditiile de trafic din Bucuresti), o prefer in defavoarea 520d.
    2 points
  9. salutare, am facut revizia la masina mea si desi nu stau prea bine cu timpul am zis sa imi "rapesc" putin sa fac un DIY poate ajuta pe cineva. sper sa nu fi omis ceva. daca va este de ajutor, lasati aici un feedback ca sa am si eu satisfactia asta ) astept pareri/sugestii despre ce ar trebui modificat Revizie BMW E60 LCI 520D N47.ppt
    1 point
  10. Eu ma ĂŽntreb cum un analfabet ca tine viseazĂŁ la o astfel de masina. Tare nedreapta viata asta...
    1 point
  11. Deci,in belgia nu se dau km in spate,cam asta ar fi concluzia.. LOL.
    1 point
  12. update v31, laser perfect functional p.s. de fapt de ce ai nevoie sa citeasca dl???
    1 point
  13. Intre motorina Mol EVO si max motion OMV care e superioara? Am alimentat foarte putin de la OMV, cu MOL EVO masina merge brici.
    1 point
  14. ))) Nu a mai putut astepta.
    1 point
  15. Cu adevarat il asteapta ... dar pana atunci m-am delectat cu niste piele. Frumoasa si eleganta e in masina, dar mi-a luat vreo 5 ore tot interiorul.
    1 point
  16. Salut!Din 2004 axul la acele clapete a fost majorat de la 3,4mm la 4.5mm,asa ca riscul de a se supe a fost mult diminuat,unde mai pui ca masina are asa de putini km,eu nu as renunta la clapete daca masina are asa ceva.Am renuntat la clapete pe masina mea pentru un an,dar am revenit asupra decizie,le-am remontat si masina merge mai bine,in definitiv asa a fost proiectata.Bafta!
    1 point
  17. Logurile trebuie facute in viteza 3a 4a cu acceleratia blana, ia-ti drum drept ca sa poti prinde 150 Joaca-te putin cu programelul, alege din lista aia M47 DDE4 sau 5 care il ai tu, iar din lista din dreapta alege acolo si cauta Air pressure, air mass, si ceva legat de fuel injected. Multe is in germana, iei si mai traduci din ele. Apasa F2 si alege de-acolo presiunile si aerul, o sa vezi multiplot graphs si iti dai seama daca presiunea urmeaza valorile cerute.
    1 point
  18. Hai ca masina asta la 3500eur e chiar praf, nu merita nici 2000. Se vede si din pozele intunecate ca de fapt ascunde defecte cu nemiluita.
    1 point
  19. punctul apare si daca se schimba modulul de lumini fara sa se codeze pe masina
    1 point
  20. eu chiar sunt curios cum arata un e46 cu 25000 km. Nu incarci forumul daca pui cateva poze. poti sa le incarci pe site-uri de specialitate, cum ar fi imageshack... Daca ti-e mai simplu, trimite-mi cateva poze la blidaru2003@yahoo.com. Ma intereseaza in special interiorul. Multumesc
    1 point
  21. Hmmm la cerintele pe care le ai si la cati bani esti dispus sa dai eu personal as merge pe un e60 Touring 525D nonLCI de 177cp cutie automata din urmatoarele motive: 1. Motor 6 cilindri in linie, silentios, cu suficient cuplu si fara probleme legate de distributie. Consum decent (banuiesc ca esti din Buc) daca stii sa dozezi pedala. 2. Fiind Touring o sa ai spatiu de incarcare suficient si foarte accesibil (vb aici de bagat carucior, biciclete etc obiecte lungi). Un alt atu pt. break este ca afara sunt mult mai dotate ca limuzinele la acelasi pret. 3. Cutia automata pt. confort in oras. Cuplul de 400NM e cam marisor pt. o cutie manuala iar in aglomeratie. mers bara la bara cu vit mici devine un chin pt. ambreiaj. Eu personal am 3 copii si crede-ma ca nu am simtit nevoia de mai mult spatiu. Al meu 520D e39 Touring si-a facut cu brio datoria in concedii. Mult noroc in gasirea BMW-ului mult dorit.
    1 point
  22. Alte actualizari. S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit). S-au schimbat sabotii spate + accesoriile la saboti. S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat. S-au schimbat mai multe ce tine de suspensie si directie pe masina, bucse care aveau probleme cat si cele care erau mai imbatranite, bielete, flanse, etc (poze mai sus). S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu). S-au schimbat pleoapele cu un set de kamei pentru sedan, revopsite in culoarea masinii. S-au schimbat bandourile laterale si montata grila tip fagure OE in bara fata. S-a schimbat proiectorul dreapta (a primit o piatra pe timp de iarna si s-a facut bucati). S-au intors anvelopele pe jante (interiorul este acum pe exterior) si echilibrare. S-au revopsit barile fata/spate. Dupa ce am terminat cu partea de mecanica masina a intrat iar la o sesiune de detailing de cateva zile intr-un loc amenajat. Una dintre pleoape proaspat revopsite. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/lash_zps01b75d88.jpg Una dintre noile flanse cu tot cu placa de ranforsare. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/offset_zps5ececfad.jpg Masina per-ansamblu. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/car_zps090e136b.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/car1_zps85304273.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/car2_zps1864a1d5.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/car3_zps76184aba.jpg
    1 point
  23. Cu cat ai reusit sa o dai?
    1 point
  24. Haters Concurenta aduce progres, pacat ca suntem prieteni Oricum, si eu pregatesc cv frumos Si mai este una "simpatica" cu noi in gasca Colantele si numarul de Belgravistan au fost puse in cadrul unui eveniment.
    1 point
  25. La umbra http://i59.tinypic.com/33n9v9y.jpg
    1 point
  26. un update tarziu... Multumiri lui Razvan de la ArVision!!! Super baiat....
    1 point
  27. pai din 2004..si 240 de mii.. prea devreme ?! cert e ca nu era crapat total ,doar se deschidea putin la presiune(la o saptamana de mers prin Bucuresti puneam 1L de antigel),chestia nasoala era ca nu se vedea clar de unde...e boala lor, vorba aia. eu prefer sa am mai mult antigel.
    1 point
  28. Aveam pe bmw rezervor dinala mare de 85 l.. era ok, problema era la pompa, vara inebuneam pana faceam plinul, cel putin la pompele din RO, pe afara am vazut ca si vara merg ok. Oricum dura mult. LA Saab din pacate nu pot pune rezervor mare, ca e break, si stric toata jucaria.. bujiile cand mergi pe gpl se duc mai repede, aceasi problema, temperatura crescuta..... astea cica ar fi ceva mai rezistente... Oricum tin mult, nu e o mare drama cu ele.. Referitor la ce vezi tu pe antigel, stai linistit ca nu sunt 1-2 grade. Am vazut niste studii, la un motor diesel, care e mai rece, la 1000 RPM de exemplu porneste de la 120 de grade in capul pistonului si primul segment si la 2000 de RPM creste la 180 ...apoi ramane relativ constanta datorita circularii mai rapide a uleiului, care creste cu RPM si efectului injectiei de combustibil, care se face mai des... Dar ma rog intram in niste chestii care nu isi au rostul...
    1 point
  29. din pacate sunt ceva diferente intre ce temp ai tu la antigel si ce temperaturi sunt in camera de ardere, segmenti, bloc etc in sarcina mare si turatii mari.. pe acolo racirea primara e facuta de combustibil si ulei...
    1 point
  30. O dam in dezbateri de uleiuri...eu intreband defapt cand trebuie schimbat filtrul de polen... .
    1 point
  31. asta cu nu are aprobare BMW nu stiu cat de solida este, sunt alte uleiuri care au si sunt de 2 bani...astea facute in US nu prea se gasesc in EU, insa cei din US le folosesc pentru BMW, Audi si alte europene si in urma analizelor sunt foarte bune desi nu au aprobarea producatorilor respectivi.
    1 point
  32. Ce oameni ma . Dauneaza cuma 5W50-ul si nu stiu eu? Lasa ca ai auzit acuma .
    1 point
  33. sonax full efect, misto produs ! am dat peste praf, peste jeg..n-am frecat.. http://i62.tinypic.com/1z4iq8j.jpg http://i57.tinypic.com/dxck0n.jpg http://i62.tinypic.com/3147ajb.jpg
    1 point
  34. daca pui 100gr de ulei sau aditiv in motorina nu poti sa fii mandru ca-ti protejezi motorul, pe cand daca bagi gaz lichefiat in admisie este o minunatie cu care trebuie sa te lauzi
    1 point
  35. cam asa lumineaza acum cu geamuri noi+4300k http://i58.tinypic.com/331jgpw.jpg http://i62.tinypic.com/244wglc.jpg
    1 point
  36. Salut.Unde as putea gasi si eu pdf ul cu diy pentru PDC oem pentru e46 nfl,ca aici nu mai este valabil.MS
    1 point
  37. Puiule, nici eu nu-s normal, da' nici tu nu esti cu toate acasa. Bravo! Vad ca te bagi. Oring-ul ala nu mergea inlocuit fara demontarea bordului?
    1 point
  38. eu am facut treaba dupa care am fost la un tip care baga freon, se pare ca acum e bine, parca n-a bagat niciodata atat de rece eu m-am socat putin in prima faza cu senzorul, in mijloc jos nu are pala aia de plastic, ma gandeam nu cumva sa se fi rupt.. dupa care am vazut ca acea pala este inlocuita de una de metal din volan , cand se imbina perfect cu senzorul de unghi. :shifty: http://img823.imageshack.us/img823/9360/mli0.jpg toate semnele pareau ca buba sa fie din vaporizator,a ajuns verdele pana pe covoras http://img703.imageshack.us/img703/7649/us7e.jpg work in progress http://img689.imageshack.us/img689/3433/lb07.jpg http://img818.imageshack.us/img818/3108/7ycx.jpg si ..decedatul caruia ii multumesc pt aceasta zi superba.. http://img16.imageshack.us/img16/545/drn6.jpg scuzati manichiura..dar nu pot cu manusi :getlost: problema a fost ca atunci cand am schimbat vaporizatorul , desi am pus oringuri noi si am dat codurile corecte, idiotii de la bmw au incurcat oringurile, acesta de s-a rupt a fost putin mai mare in diametru si a facut burta in locul tocarii..ciudat totusi ca a tinut 2 ani.. totul functioneaza corect, nu au fost pagube colaterale, nu scartaie nimic.
    1 point
  39. SLR McLaren are si un pret pe masura, nu te supara... Insa Mercedes e alta clasa intr-adevar, insa are ceva minusuri: 1. preturi prea piperate; 2. la aceleasi cilindree ale motoarelor, au cai putere mai putini ca la BMW; 3. sunt mai fiabile insa nu ofera acelesi senzatii la condus ca si BMW-urile; 4. sunt mult mai scumpe la intretinere; 5. reprezinta lux, nu sportivitate; S.a m.d..... :blink: :D @LE: @Doru , cred ca ai pus intrebarea gresit pe un forum BMW...rezultatele sunt irelevante, dupa parerea mea :) :) :)
    1 point
  40. Raman la parerea ca totusi in multe alte privinte nici Mercedes nu se compara cu BMW...s-au discutata si se pot discuta f multe pe tema asta si tot nu cred ca se ajunge la un consens...o masina o cumperi pt ca simti ca ti se potriveste , pt ca e ceea ce iti doresti sa fie!
    1 point
  41. Cel mai bun e un 116i.
    0 points
  42. da.....hai sa discutam despre soferii de BMW!
    0 points
  43. ) Las-o balta ca iara se ajunge la teoria conspiratiunii cancerului de coi la bondar... Ps:daca vad vre-o poza cu masina aia de 25.000 km pe aici o sa sun un moderator sa fac reclamatie
    0 points
  44. Hai lasa-ma ..zici ca e cine stie ce nava spatiala secreta de la N.A.S.A. . Cere-i si o stampila si o semnatura pt. postarea pozelor poate asa e de acord...
    0 points
  45. Chiar poti sa incarci aici cateva poze ca sunt tare curios cum arata utilajul... Eventual si un VIN ,daca nu e ''secret'' )
    0 points
  46. -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.