Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/20/15 in all areas

  1. salut, am renuntat la un e60 pentru minunatia asta si nu-mi lipseste nici macar o secunda masina e din 1996 iar ca dotari enumar: - nimic absolut nimic. in afara de abs si oglinzi si geamuri electrice. i love this car! http://i62.tinypic.com/2eulfsg.jpg
    7 points
  2. Va salut! Am sa pun si poze cu interiorul dupa aproape 49000km; oricum trebuie sa recunosc ca eu(sau cei din masina) nu mananca in masina, nu se fumeaza, iar masina nu este folosita pt a transporta lucruri( doar in portbagaj), cu exceptia gentilor; http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/f61d69cd06f1e7f7c65b66f9468cca0c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/2cae4238a8fe05eb9953d1b4890497da.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/defcb1addd5f98e302e594c6cc13fd9e.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/2a92d3cf862a87be7720c1e4bad23e67.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/98c23ffadbdb5db7f8157fcd2125e5de.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
    5 points
  3. acum serios vorbind, nu e deja pe ignore la toti bmw3er? pe mine ma amuza cum incercati sa ii explicati lucruri simple, e ca si cum ai vorbi cu un gard pe care scrie diesel..
    5 points
  4. Aici e sectiunea "Masina mea", fiind deschis pentru un seria 5,vandut la profit. Acum avem un X3 cu aceeasi soarta. Deci ce sa ne mai prezinte colegul? Sirul samsarelii?
    4 points
  5. ia un cuter 2 ron taie urechile alea de plastic negru pe care le vezi pe soclu ala de plastic ,ruleaza putin de bec si ia vezi ramai cu becul asta in mana ? http://www.narvaromania.ro/h10w-12v-10w-ba9s.html sau te duci la orice magazin de piese auto cu el in mana , gasesti pe stoc de multe ori . Ti-ar pata demnitatea scamatoria asta ieftina cu un cuter si fara sa fortezi nimic ? Asa ca intre forumisti . Data viit cand se arde faci ce vrei tu , demn sau nedemn PS eu te sfatuiesc sa echipezi soclul care are becul ars deja pt ca in scurt timp se va arde si celalalt angel , de obicei cam cad pereche la scurt timp . Exista si diy pe youtube daca nu te descurci .
    4 points
  6. multumesc pentru urari sau cum sa le zic 1.8, versiunea EU. 1.9 a fost pentru US daca nu ma insel. stie m-am saturat de masinile pline de electronica si gadgeturi. in ultimii 10 ani am alergat dupa masini din ce in ce mai perfecte tehnic pana am reaizat ca nu asta ma face fericit nu imi lipseste E60-ul. E60-ul era doar o masina, un mijloc de transport (nu vreau sa generez flame-uri cu afirmatia asta, doar ca E60 in afara ca se comporta perfect ca masina nu mi-a miscat nici o coarda sensibila, nu mi-a smuls nici o lacrima si nu i-am mangaiat niciodata capota). Z3-ul are personalitate cu adevarat, te indragostesti de ea.. o adevarata clasica. Z3-ul e daily drive, desi e a treia masina din casa E ca pe motocicleta, simti aerul in jurul tau. iar cand ploua si ii pui prelata, simti ploaia si mirosul de ploaie. si cateva picaturi inauntru, of course la iarna o ascund in garaj. pana atunci e motocicleta pe care pot sa fumez si nu ma ploua o masina geniala. si dementa daca calci brusc acceleratia cu rotile bracate sau pe linia de tramvai un aer conditionat nu i-ar strica deloc. daca as sti cum si cu cine sa vorbesc, i-as face retrofit. stiti pe cineva care face retrofit de a/c la z3? e cam calda vara pe aici pe la bucuresti
    4 points
  7. iti dai seama ca la interior principalul interes era fata de scaunul soferului.
    4 points
  8. Si o parere de la mine cale le-am incercat pe mai toate enumarate mai sus. (E90 335d, 330d, 320d, 335i, 330i, 535d, 640i, 635d, E90M3, M4, 740d, m235i....etc) - Diesel vs benzina - diferenat cea mai mare diesul e foarte cancerigen comparativ cu benzina. Ma rog la ziua cand o sa se trezesca cine trebuie sa il inlature. Din pacate pretul, consumul ne oblia a el. Benzina e un produs de calitate superioara, diesel nu. M550D e superb la condus si f rapid. (motor 3l diesel) Ca si pasionat de bmw as fi mult mai bucuros de un 335i in orice zi fata de m550, 535d,335d...si alte d-uri. Emotia de la un motor cume e cel de pe 335i e pentru mine e fantastica. Diselul ...ok e rapid...dar nu ofera aceeasi placere unui pasionat. si aici vorbesc de comportamentul masniii si sunetul motorului. Recent am avut un 228i cabrio pt o saptamana. E absolut preferata mea de folosit zi de zi. E greu de descris in cuvinte... va indemn sa incercati un 228i simplu, cutie manuala, fara brizbrizuri. pt mine e pura placere de a conduce fara a impresiona pe vecini. masnia asta inseaman placerea de a conduce pt mine. O saptamana am zambit la fiecare tura cu masnia. Sunt pareri personale si nu le imparte toata lumea....asta sa nu se aprinda careva A ...si am avut ocazia sa incerc si o Tesla P85D ...o masina care surprinde pe absolut oricine cu plecarile de pe loc. Ar trebuie sa fie ilegala. Si tot prefer 228i
    4 points
  9. Azi am fost sa spal masina asa ca am dat numarul fata jos. Am facut totodata si poze fata in fata la M4-ul meu cu M3-ul generatia anterioara. http://s5.postimg.org/xknyslexj/11352493_10204940048593465_1907975435_n.jpg http://s5.postimg.org/vk20li85z/11756458_10204940048633466_1554713362_n.jpg http://s5.postimg.org/iywy4ci53/11749417_10204940048793470_1377865201_n.jpg http://s5.postimg.org/70vdqgedz/11753838_10204940048913473_1865593931_n.jpg http://s5.postimg.org/4gzqwcqtz/11753880_10204940048753469_982379727_n.jpg http://s5.postimg.org/iigbvnjrr/11756473_10204940048713468_368100641_n.jpg http://s5.postimg.org/hvhf64mvr/11774831_10204940048873472_660750628_n.jpg
    4 points
  10. Pedalele + covorasele : PS: Am montat si fulie Corteco noua + surub fulie OE. http://113.imagebam.com/download/qvWzbOGfKGQlECXwQuNBHg/42314/423130661/IMG_2754%20-%20Copy.JPG
    3 points
  11. http://olx.ro/oferta/bmw-x3-xdrive-ID4jv42.html#71e3b7d9e0 Cred ca merge inchis topicul asta de samsareala!
    3 points
  12. V8 - ul ala aspirat pe o caroserie asa frumoasa ramane in continuare o combinatie perfecta.
    3 points
  13. Vorbesti serios? Zici ca si tie iti place benzina dar doua propozitii mai tarziu, nu-i vezi rostul. cum poti sa compari benzina cu diesel? ... Chiar nu poti....aici ai dreptate...benzina e silentioasa, sunetul unui benzinar la un V6-V8 iti face sa ti se urce parul pe ceafa, pana si la un Golf GTI de 2l suna f frumos evacuare si nu trebuie sa faci nu stiu ce schimbari la evacuare sa scoti sunetul respectiv, puternic: da...o masina cu torque mare iti da o accelerare instanta mare ex: un diesel sa zicem ca scoate 6G intr-o viteza cand accelereaza...ceea ce e destul de mult pt o masina...dar o poate mentine doar pt 2 secumde dupa care trebuie sa schimbe viteza. Daca calculam, aproximativ la 1G se face 10m/s...atumci diferenta in viteza o sa fie de 12m/s. Pe de alta parte un motor pe benzina desi scoate sa zicem doar 4G intr-o viteza cand accelereaza dar o poate tine timp de 4 secunde...atunci viteza de accelerare e de 16m/s. Deci dieselurile nu sunt nici pe departe atat de rapide precum se simte....in ceea ce priveste biased...nu sunt deloc...am avut si Touareg V10 diesel si am tras de el pe autostrada cat am putut, pur si simplu parca se chinuia cand ii ceream sa stea in ture 3.5-4k rpm, ma refer la acceleratii/franare pe o perioada mai lunga 7-10min... nu e loc de comparatie cu benzina... ( cu S5-ul n-am reusit niciodata sa trec de Ungaria fara sa nu alimentez) dar crede-ma ca odata de cand am masina nu m-am uitat la consum si nu mi-a parut rau...da...am spus are si dieselul lucruri bune: range mare si consum... legendarul M5 e upgradat la "diesel" - o da...cand M5-ul asta dizal o sa bata un Ferrari FF iti promit ca ma trec la diesel iara... Fie are are dreptul la opinie dar fara suparare alte tale sunt deplasate de tot.
    3 points
  14. probabil ca a prins "gustul" dupa ce i-a iesit schema cu E60.
    2 points
  15. Conform WDS (programul BMW de electrica - oficial) ----------------------------------- Swirl flap control The controllable swirl flaps are located in the intake pipe and are closed or opened depending on the operating status. The flaps are closed at engine speeds below approx. 2000 rpm and injection volume below 30 mm^3. Function The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the changeover valve switches vacuum to the vacuum unit thus operating the control rod and closing the swirl flaps. The control rod is up against the rear stop when the swirl flaps are open. Troubleshooting Fault code 1A22 "Swirl flaps" is stored if a defect occurs in the activation of the pressure converter. Effects of faults Swirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges otherwise no effect. Swirl flaps stick in closed position: Power loss of approx. 10 % at higher engine speeds. ---------------------------------- In concluzie: eliminarea lor conduc DOAR la cresterea valorilor noxelor, nu au nici un efect asupra performantelor motorului, dar daca se blocheaza pe inchis, atunci scade puterea cu 10% la turatii mari. Eliminati-le fara grija, ma indoiesc sa apara diferente notabile la un control ITP. Am trecut RAR-ul cu catalizatoare eliminate si EGR off.
    2 points
  16. Sa punctez: daca vrei 335 atunci consumul e irelevant la fel ca si comparatia de consum 330vs335 oricare variante ar fi ele! Poti sa traiesti si fata trapa, in rest orice se monteaza usor! Eu am luat masina fara navi fara sa stau pe ganduri! La 44.000 km 335d cu aproape orice dotare dar fara navi.....cred ca nu mai e cazul sa faci mofturi! Navi i am pus eu intr o zi si am pus direct cic.......restul sunt detalii! Concluzie: daca tu crezi ca ti permiti, iti iei 335 fara discutie! Ca e masina de weekend sau de zi cu zi, iarasi prea putin conteaza! E 335! A mea e singura masina si e si si! Si ca sa nu fim ipocriti, 335 nu e masina de zi de zi, mers la cumparaturi si traversat bucurestiul sa ajungi la munca...... Discutiile de "raceri" sunt iarasi f amuzante....:cum fuge de pe loc, cum atige suta cu 1 sec mai devreme decat fraierul cu Audi de la semafor, cum sta el X ul mai bine pe curbe si pleaca de pe loc fara sa i fuga spatele....... Offf , atata suferinta!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  17. Ma amuza maxim discutia! Hai sa mi dau si eu cu parerea de nestiutor posesor de 335d! - Daca iti convine sa platesti asigurare + impozit + intretinere la 2999cc atunci iti iei 335 (diesel sau benzina dupa gusturi) - Daca stai sa te coiesti la cat consuma un 335 si comparatii gen 330 vs 335 atunci locul tau e la 320d si punct! PS: la 335 optiunile sunt deja detalii....oricum poti pune orice vrei daca chiar vrei ! Sa curga cu minusuri !!!! Sent from my iPhone using Tapatalk On topic ! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  18. Nu e vorba sa nu mai cumperi masina, insa daca te-ai duce la ala acum, te-ar minti in fata. Sa nu mai zic ca e octombrie 2007 si a trecut 2008 la an, sa nu mai zic ca sunt prea putini km. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Eu am postat aici in speranta ca voi ajuta vreo persoana sa fie informata (pe cat se poate) despre masina pe care ar urma sa o cumpere. Atitudinea asta de "doar nu vrei sa fie noua" mi se pare cea mai mare tampenie intalnita vreodata. De ce? Din simplul motiv ca nu o pe gratis, are acelasi pret cu alta masina care poate este mai buna, a fost ingrjita altfel, etc. Ca sa inchei: nu am postat aici pentru a primi admiratia cuiva, am facut-o din simplul spirit civic, pe care daca l-am avea cat de putin fiecare dintre noi, poate am schimba ceva in jurul nostru.
    2 points
  19. Daca si aia e lovitura de care sa te sperii si sa nu mai cumperi masina, atunci altceva decât masina noua nu se merita.
    2 points
  20. Nici nu ai de ce sa le explici câți bani ai bagat... Acum 5 ani mulți nu aveau nici bani de apa distilata, in 5 ani au produs si ei 1500€ si acum iti dicteazĂŁ pretul la masina ta la care numai ĂŽntreținerea anualĂŁ a costat 1500€... Succes, pe autovit.... aici e vb multa
    2 points
  21. 800-900 euro si o dai repede la dezmembrari. sau ti-o dezmembrezi singur. aici mai depinde si de dotari. poate ai navi, scaune sport, bla bla... de reparat nu mai merita, iar cu actele nu stiu cati se mai complica sa faca recarosare. poate doar sa gasesti vreun inconstient care sa ia numerele si actele tale si sa mearga asa cu ea. baiatul de mai sus cred ca glumeste cu 1800 euro. atat costa un e46 nfl 1.9 nelovit, volan stanga, e drept si neinmatriculat.
    1 point
  22. Super masinuta, imi place mult nuanta asta de visina putreda
    1 point
  23. Foarte frumoasa miscarea! Sa o stapanesti sanatos. Credeam ca sunt singurul nebun care a renuntat la masina noua, cu 0 km, luata in 2014, pentru un E39 sau E46 )
    1 point
  24. Frumoasa culoarea.
    1 point
  25. http://113.imagebam.com/download/uvGBzbbB02c6ysx9eLC6mw/42315/423142546/IMG_2742.JPG http://114.imagebam.com/download/hHsLFcx-AL3LVvDA1Z2b8w/42315/423142531/IMG_2733.JPG
    1 point
  26. Poate pentru tir, autocar si tractor, da. Am 4 cilindri in linie diesel si v8 diesel twin-turbo. Cel in 4 cilindri sufera ca orice motor de lipsa cuplului in turele joase, pana intra turbo. V8-ul trage ca un caine din orice pozitie. Suna dragut, consuma decent dar cam atat. Niciodata nu va avea vreo sansa sa se compare cu un v8 benzinar. V8 benzina twin-turbo este un fel de adrenaline-shot dupa ce ai baut 3 cani de ness:cand te dai jos din masina esti cu ochii injectati, mintea pe alta lume si daca nu repeti experienta intri in sevraj. Un diesel nu va putea in veci sa-ti faca asa ceva. Nu a fost gandit pentru asta. Diesel-ul a fost facut pentru practicalitate si cam atat. Are acum acest succes numai datorita preturilor mari ale carburantilor.
    1 point
  27. Orice motor e prost daca nu e intretinut corespunzator. Eu il am de 2 ani si nu am avut nici o problema cu el in afara semeringurilor la supape ceea ce intalnesti la o varietate dintre motoarele bmw si nu numai
    1 point
  28. In final e foarte simplu. Vrei un ” pui de M 3 ” si un plus de performante combinate cu rafinamentul motoarelor pe benzina, iti iei 335i. Vrei putere pusa in balanta cu un consum ceva mai mic fata de precedentul dar putin mai zgomotos si performante ceva mai slabe de un benzinar iti iei 335d. Sunt doua masini superbe, 2 motoare potente, iar consumul la o asemenea masina nu se ia in discutie in comparatie cu taxele. Daca faci foarte multi km iti cumperi diesel. Acum depinde de bugetul tau.
    1 point
  29. toate vad radarele noi , ideea e ca atunci cand suna esti luat )
    1 point
  30. La naiba, mereu am vrut sa merg cu motocicleta la, lacul Bolboci dar mereu am uitat. Frumoase peisaje, frumoasa masina, la cat mai multi km fara necazuri!
    1 point
  31. Domnul Iustin, spiritul civic ĂŽți este apreciat, ĂŽnsĂŁ nu prea e nimic interesant la acea mașinĂŁ: - fĂŁrĂŁ navi, - culoare banalĂŁ, - km, deși recomandĂŁ insistent verificarea lor, nu ĂŽncĂŁlzesc și nici nu scad (ci dimpotrivĂŁ) prețul acela visĂŁtor, - interior velur și cam neĂŽngrijit, - scaunele nu sunt electrice, - mai avea puțin și inventa airbag-uri și la roți, la cât le-a enumerat. Puțini ar fi fost interesați de ea. Am pierdut 5 minute examinând care-i faza cu prețul. De ce ar da cineva, mai puțin, sĂŁ zicem maximum 10.000 pe atât de puține dotĂŁri, la un bmw 2007??? Pare un caz clasic: o cumpĂŁr, o plimb, o lovesc, o vând cu mai mult sau cu cât am luat-o (cel puțin asta se dorește).
    1 point
  32. Ca au pus m-ul ala din motive de marketing in fata la 550d nu il face un m5.
    1 point
  33. Ala nu-i construit de divizia Motorsport.
    1 point
  34. Ignore = problem solved. Tot pe drumuri proaste si borduri inalte vei merge si de acum incolo, si o vei rezolva pe asta...pana la urmatoarea (sau urmatorul cataroi, depinde cum vrei sa o iei)
    1 point
  35. Hey, am instalat doua grile negre la 20 euro. Model oem, vopsite shadow line.
    1 point
  36. Inainte de a spune anumite lucruri trebuie sa iti asumi responsabilitatea pentru ele. Cum ai realizat tu ca diesel e mult mai fiabil, cu performante mai mari, mai frumos etc. pe langa benzina ? Ai un argument pentru acest lucru? Cum demonstrezi? Dai de inteles ca esti un fan inrait DIESEL, dar asta nu inseamna ca dieselul este cel mai bun.
    1 point
  37. Na, pana la urma tot BMW am luat. Plecat sa vad un A6, mai epava fata de BMWul prezent pe acest topic. Pana la urma am luat un E83. Masina curata si intretinuta. Nu cred sa-l mai prezint ca nu va plac preturile mele.
    1 point
  38. Intr-un final am gasit bara M spate si praguri originale si le-am luat Sapt viit intra la vopsit si montaj . In alta ordine de idei nu gasesc la cati km am facut ultimul schimb de ulei , m-am tot uitat in topic :frantics:
    1 point
  39. .operatiunea nunta
    1 point
  40. Am vazut astazi masinuta, in timp ce bagam F30-ul in service pt revizii . O frumusete!
    1 point
  41. Salutare Am o intrebare. Stie cineva cum se desface DISA2, cea de pe interiorul galeriei de admisie? Stiu ca trebuie data jos galeria, dar nu am vazut sa aiba suruburi la exterior. Si doua poze http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/IMG_5234_zpsb7ccn1zl.jpg http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/IMG_5167_zpsnf5lbj0x.jpg
    1 point
  42. Initial nu am vrut sa scriu "povestioara" asta aici dar dupa vizita de azi la mecanic am decis ca e mai bine sa ramana scris aici si sa indexeze domnul Google aceste informatii care pot ajuta pe viitor alte persoane interesate de serviciile Dormag Auto Consult . Joi dimineata ( 2 iulie ) am fost contactat de un baiat interesat de masina , a spus ca a vazut anuntul pe forum , ca a citit toate paginile de la "Masina Mea" , parea foarte interesat dar cu o foarte mare subtilitate tot incerca sa ma intrebe daca mai las la pret ( vorbind de pretul cu rotile pe 21 / pe 18 + rezerva ) , eu am spus ca pretul afisat pe forum este pretul final , omul m-a intrebat ce probleme are masina , eu am spus ca este indicat sa se schimbe discurile + placutele pe fata si fulia de la vibrochen preventiv pentru ca masina se apropie de 200.000 km . Dupa ce am discutat cateva minute la telefon referitor la plata timbrului de mediu si a altor posibile costuri de inmatriculare , RCA , casco etc m-a intrebat daca sunt de acord sa mergem la un service autorizat sa testam masina , am acceptat bineinteles , a ramas ca ma suna a doua zi pentru a stabili detaliile exacte . Vineri dimineata ( 3 iulie ) am fost sunat din nou si intrebat daca am timp si sunt de acord sa merg in ziua respectiva la un test complet la DORMAG AUTO CONSULT , am ramas putin uimit la telefon de alegerea locatiei ( ma asteptam la ceva gen MHS , Filaret ) , am acceptat , i-am si spus ca il cunosc pe Doru patronul Dormag , am cumparat de la el un 335i cabrio cu 3 luni in urma . Ne-am intalnit la ora 15:00 la DORMAG AUTO CONSULT dar elevatorul era ocupat de o alta masina , asadar s-a uitat putin la masina ( a venit cu un prieten cunoscator in tainele BMW ) , au testat ce se putea testa prin masina , softclose'ul , comfort accesul ( cu ocazia asta am vazut ca nu functiona inchiderea comfort de pe manerul stanga spate ) , s-a jucat putin prin CIC dupa care am iesit la un test drive in zona ( eu am condus , nu prea a fost pe placul lor treaba asta dar pana nu am suma pe care o doresc in buzunar nu conduce nimeni altcineva masina ) , am mers in SD ca sa urmareasca cum schimba cutia in sus si in jos , am luat gropi , am trecut peste speedbumps , am pus frane mai agresive , tot ce se poate face la un test drive , nici o problema , nici o bataie nici o troncaneala nici o smuceala de la cutie , viitorul proprietar si prietenul lui in loc sa fie fericiti erau chiar putin tristi ca nu au avut ce sa reproseze saracei masini . Ne intoarcem la garaj , se eliberase elevatorul , bagam masina inauntru , dau talonul pentru a incepe o fisa de service si vine baiatul care se ocupa de partea de testare electronica , pune frumos testerul ( care cred ca era original BMW - bravo lor ) se conecteaza pe masina si din momentul asta incep " dezamagirile " - nici o eroare :getlost: . Urca masina pe elevator si vin 2 "mecanici" Gigi si cu Nelu si incepe testarea propriu zisa : 1. prima verificare - articulatia fata - Gigi cu lanterna se uita Nelu tragea ca animalu de roata , roata nu prea se misca Gigi devine frustrat TRAGE TATA MAI TARE DAI SUS JOS STANGA DREAPTA , roata saraca era cam beton , incepeam sa citesc dezamagirea pe fata lor , cand au vazut ca nu merge cu trasul au luat o RANGA si Gigi cu un talent autohton " stai asa ca am vazut eu aici ceva , mai trage acum dai dai dai dai , aaaaaa iaute tata bucsa de la bratul superior E RUPTA " , eu eram langa ei , zic AOLEO pai cum , ca toata articulatia fata e noua , are putin peste 10.000km , la care Gigi " nu stiu domne eu doar verific si trec acolo in DEVIZ " 2. a doua verificare - puntea spate - aici trista rau situatia - perne noi OEM schimbate in noiembrie 2014 nici nu se pusese praful pe ele , compresorul ok , articulatia spate ok , bucsile diferential ok , nasol rau dezamagire dupa dezamagire :getlost: ( in decursul testarii au revenit de 3 ori la puntea spate poate poate au ratat ceva ) 3. a treia verificare - cutia de viteze - situatia devine alarmanta - se uita amandoi cu lanterne se uita uita si ma intreaba " domneeee dar e facuta revizia la cutie ? " da domne a facut-o neamtu la 146.000km ... reactia priceless .... 4. a patra verificare - scurgeri de ulei - scuturile din fata erau intradevar murdare de ulei , eu cuminte de pe margina am precizat ca in septembrie 2014 am schimbat garnitura de la baie + garnitura corp filtru ulei daaaaaaaaaaaaar fata mecanicilor s-a luminat BRUSC , exista o pierdere de ulei , scutul era ud , se prelingea ulei de sus de la garnitura capacului de tacheti , zambetele baietilor au reaparut , eu putin mirat ii zic domne eu de la revizie din septembrie nu am completat cu un gram de ulei , nivelul din CIC era la maxim , nivelul de pe joja este la maxim . Nici o problema trece pe DEVIZ 5. a cincea verificare - antigel - procedura - desfacut busonul de la vasul de expansiune - se uita fix o secunda " aaa e apa chioara aici " , pai cum domne ca antigelul e schimbat la fel in septembrie 2014 , " nu stiu domne eu iti zic aici e apa chioara " / lichid de frana - desface busonul se uita si intreaba - ai schimbat vreodata lichidul de frana , eu foarte sincer am zis NU , de cand este la mine masina nu am schimbat lichidul de frana , gata trece pe DEVIZ - REVIZIE EXTINSA / se uita pe eticheta de revizie " Service Ciolpani " se uita unul la altul gen pffff unde isi face saracu asta reviziile 6. a sasea verificare - testul vopselei cu Elcometru - incepe Gigi mandru si pune pe diverse elemente jucaria 140 - 170 - 150 - 180 microni PAC 250 - 280 - 240 - 290 microni elemente revopsite nene :shifty: , pana ajunge el intr-un punct aproape de imbinarea aripii dreapta spate cu usa dreapta spate in jos spre prag PAC 880 microni ... oooo big problemo ... aici s-a intamplat ceva RAU ... ii zic ok hai sa mutam elcometru 2 cm mai sus 2 cm mai jos 2 cm stanga si dreapta ... 240 - 250 - 270 - 280 microni ... pai ? nu stiu domne asa masoara ... ok hai sa masuram in acelasi loc pe partea opusa sa vedem daca e la fel ... aaaaa da sigur cand ajungem acolo ... dupa inca o tura ajungem pe aripa stanga spate unde intr-un punct a gasit 1080 microni grosime ... GATA BOSS e rasturnata clar ... dar din pacate pentru el prietena mea era fix langa el si a vazut cu exacticate locul unde a masurat 1080 si ii zice hai sa mutam putin de colo colo sa masuram ( grosime normale 150 - 200 ) dupa care hai pune la loc FIX IN ACELASI PUNCT UNDE ERA 1080 , pune GIGI aoleo surpriza surpriza de la 1080 acum era 170 microni . Urmeaza devizul : 1. Discuri frana fata - 1980 ron ( adica 990 ron bucata , eu am luat cu 780 ron bucata OEM ) 2. Placute frana fata - 1180 ron ( eu am luat cu 880 ron OEM ) 3. Fulie Vibrochen - 1960 ron ( eu am luat cu 1505 ron OEM ) la FULIE o treaba absolut epica , pe deviz a trecut MUSAI SCHIMBARE CUREA ( eu am spus pai cureaua saraca si asta e aproape noua are 5000km - NU CONTEAZA SE SCHIMBA NEAPARAT ) 4. Curea accesorii - aici s-a rupt filmul grav aprox 1100 ron ( este aprox 150 ron OEM ) 5. set brate superioare - 2100 ron bucata 6. Garnitura capac tacheti - 120 ron + 500 ron manopera ( nu comentez asupra pretului manoperei pentru ca stiu ca este greu de schimbat , trebuie scoase injectoarele ) 7. Revizie extinsa - nu mai retin pretul ( contine ulei + toate filtrele + ANTIGEL + lichid de frana ) Nu am stat sa adun dar probabil ca devizul depasea 100 de milioane . Eu astazi am fost la Dl. Ilie din Ciolpani pentru a schimba piesele care trebuiau schimbate : - discuri de frana fata OEM - placute de frana OEM - fulie vibrochen OEM - reparat inchiderea comfort a manerului de la usa stanga spate ( contact imperfect ) - VERIFICAREA ANTIGELULUI - rezista pana la -30 de grade ( apa chioara bo$$ ) - VERIFICAREA ARTICULATIEI FATA - absolut nici o problema - intradevar exista pierdere de ulei pe la garnitura capacului de la tacheti ( probabil ca undeva la 50ml intre revizii ) dar bolnav cum sunt probabil ca in septembrie la revizie o sa o schimb chiar daca este munca patriotica la mijloc - pentru ca recunosc gigel de acolo a reusit sa ma puna pe ganduri cu grosimea vopselei am apelat la un prieten care foloseste "Elcometer 456 Coating Thickness Gauge" si nu neg nici o secunda ca masina are elemente revopsite pentru ca are dar nu am mai reusit sa gasim sub nici o forma punctele alea de 1000 sau de 800 microni . In concluzie baiatul a spus ca nu mai este interesat de masina pentru ca nu poate sa stea linistit avand in vedere ca masina are elemente revopsite ( poate era mai bine ca neamtul ca el a revopsit sa o lase zgariata , eventual si cu putina rugina ca sa fie nevopsita . Sunt masini cu 0km care vin revopsite pentru ca au fost "agresate" pe durata transportului ) . Eu nu am nimic personal cu nimeni dar din secunda unu toti au fost setati sa transforme masina intr-un cazan in loc sa zica bravo domne uite ca mai sunt si oameni care mai baga ceva bani in masini . Stiu ca am scris mult si prost aici dar asta e . Este foarte grav ca un service care exista din 1998 sa iti recomande schimbarea BRATELOR pe motiv ca sunt rupte cand ele nu au absolut nici o problema sau sa tina capul Elcometrului in aer pentru o masuratoare falsa . Avand in vedere reparatiile recente pretul cu ambele seturi de jante devine 23.500 de euro http://s8.postimg.org/ydnlw7jr9/P1000894_Medium.jpg http://s8.postimg.org/hran0vg79/P1000896_Medium.jpg http://s30.postimg.org/lqjc5pipt/image.jpg http://s30.postimg.org/dmb80ywap/image.jpg http://s30.postimg.org/cy2di0xkx/image.jpg http://s30.postimg.org/pqqhhy96p/image.jpg
    1 point
  43. 1 point
  44. si cateva poze cu interiorul sa nu imi sariti in cap ca nu am pus si fetele de usi.le am in garaj dar nu sunt in stare buna. trebuie sa iau pielea de pe ele si sa le mut pe cele de pe masina inca doua
    1 point
  45. Stiam ca am o "trusa" de scule pe acolo din care folosisem surubelnita si aveam impresia ca am si cheia de prezoane, dar era carligul de remorcare acolo. Si da, am kitul de pana, ai dreptate aici. Eu stiam de la fostul BMW unde aveam si asa ceva, masina avea standard si antifurt dar de, a trecut multa vreme de atunci si BMW s-a cam dat pe redus costuri si maximizat profituri.
    1 point
  46. Sunt prin zona. Nu sunt singurul M4 de pe forum, a mai aparut si amicul tau acum sa imi tina de urat. Mda... eu m-am lasat de sportul asta, aici nu mi-am luat motor, sunt prea multe pick-up truck-uri pe aici, drumurile sunt in marea lor majoritate betonate, deci aderenta cam are de suferit, am comis-o prima data, am zis ca a fost un semn ca am scapat atat de usor, nu am sufficient sange in instalatie sa ma duc sa imi mai iau iar motor, desi m-ar tenta... Nu, mai ajung pe la cate o intalnire pe aici, dar la B|mmer F3st nu.
    1 point
  47. Unde esti RedCap ? A disparut singurul M4 de pe forum ?
    1 point
  48. Multumesc. Nu e condusa chiar batraneste, o mai pisc si eu pe unde pot, parca pe 20 iunie daca nu ma inseala memoria am vazut ca e zi de circuit a clubului BMW, am vazut ieri un mail in fuga venit de la BMW Car Club of America unde se precizau toate evenimentele BMW CCA ale tuturor filialelor, dau o tura pe acolo, sa ma inscriu, sper sa nu uit, altfel voi fi iar spectator cadata trecuta. Hai sa va spun si o mica poveste legata de mersul in viteza pe aici, paranoia celorlalti conducatori auto si atitudinea politistilor cand te opresc. Sambata, in drum spre Dallas, mergeam pe cruise control cu 90 (limita fiind ceva mai mare pe o portiune de aproape 200 de mile, 75 mph, din pacate doar 2 benzi pe sens, sensurile avand in banda de urgenta) si din cand in cand dadeam de alte masini care mergeau aiurea (ba cu 60, ba cu 70, ba cu 75, franand din nimic si accelerand aiurea) de mai ajungeam poate si la 120 de mile la ora in depasire, dupa care o lasam iar in 90... totul cu sunetul de rigoare cand dadeam in Sport Plus si retrogradam din padele in treapta a 4-a la 80 de mile la ora sau ceva de genul asta, de imi sarea turometrul pe la vreo 4-5k rpm, nu riscam sa o pun in M1 ca setare din volan ca acolo il am setat pe DSC off si eram cu nevasta deci nu era ok ca imi sarea in cap asa ca probabil niste soferi mai sensibili s-au cam ofuscat de zgomotul facut de accelerarile mele, ca in Sport Plus deschide valvele de la evacuare si cam urla... O blonda cu un Lexus RX mai vechi mi-a aratat chiar degetul mijlociu dupa ce am deposit-o pe banda 1 si m-am bagat in fata ei (in Texas este legal sa depasesti si pe partea dreapta), fara sa ma bag brusc, fara nimic, desi ea se bagasse aiurea in fata mea anterior cu toate ca masina pe care urma sa o depaseasca era in fata rau... ma rog... Chiar o vazusem in oglinda laterala cum imi aratase degetul mijlociu, ii spun nevestii uite cum imi iau un deget mijlociu cu totul pe degeaba. Mai merg eu asa si hop vad masina de politie in spatele meu, mereu ma uit in retrovizoare si stiu ce am in spate, depaseam un tir, reduc viteza din cruise control ca sa nu se vada stopurile mele de frana aprinse, pana atunci venea tare, atunci a lasat-o usor, ma bag pe banda 1, se da si el in spatele meu pe banda 1, mai sta ce mai sta, in timpul ala m-a scanat cred, pune luminile, si gata, trag pe dreapta, intre timp ii spusesem nevestii ca am politia in spate, zic e ok, inca nu m-a semnalizat in vreun fel sa ma opresc, dupa ii zic gata, end of game, a pus girofarul, tre sa opresc. Se da omul jos din masina, avea in jur de 30 de ani, vine spre mine pe partea dreapta, lasand masina pusa cat de cat de-a curmezisul benzii de urgenta si ocupand foarte putin din banda 1 cu girofarele lasate pornite, eu dau sa imi deschid centura si sa pun mainile pe volan, ca aici asa e ok sa faci )(nu si partea cu, centura, doar cea cu mainile pe volan), sau daca e noapte sa aprinzi plafoniera si sa pui mainile pe volan sa te vada el... vine la masina... ma saluta omul, imi spune ca am fost raportat in dreptul localitatii Fairfield ca mergeam tare, eu zic nu, nu mergeam tare, merg sustinut pe cruise control, dar constant, nimic spectaculos, ma chinui sa ajung la Dallas, la Southfork Ranch, sa vad faimoasa ferma din serialul Dallas, serial cu care am crescut cand eram mic, si de 2 ani de cand sunt in Houston nu m-am invrednicit sa ajung pana acum... zic e avertizare de furtuni si de indundatii incepand cu aceasta dupa masa, lucru care era si adevarat, si tot sper ca ajung pana la amiaza sa vad ferma ca dupa sa ma duc la hotel. Omul zice ok, dati-mi si mie permisul si asigurarea masinii ( aici nu ai talon, ai un sticker ce se reinoieste an de an si se pune in parbriz, aia e asa zisul talon de aici), ii dau permisul de conducere, pentru asigurare, deschid torpedoul, scot un plic de acolo si il desfac in care aveam asigurarea venita la reinoire, ca nici nu desfacusem macar plicul cand am primit-o, o bagasem direct in torpedou... in timp ce se uita omul la permis ca asigurarea mi-o returnase deja, zic ahhh, mai trebuia sa va mai dau ceva, scuze, scot permisul de port arma si i-l dau si p-ala,ii precizez ca nu am arma cu mine in masina oricum, aici e obligatoriu sa il dai si p-ala cand dai permisul de conducere, asa scrie in legea lor, se uita la el, imi multumeste ca i l-am dat, mi-l da inapoi ( daca nu ii dai permisul de port arma odata cu permisul de conducere exista riscul sa te scoata din masina, ca el cand te scaneaza ii apare ca ai si permis de port arma si poate deveni suspicios ca de ce nu i l-ai dat si p-ala), permisul ala de port arma e cu 2 taisuri oricum, il poate relaxa ca stie ca ai fost scanat de FBI si ca nu primeai asa ceva daca erai vreun infractor, totodata daca te prinde conducand baut, la revedere permis de port arma 5 ani de zile, daca o mai comiti o data, la revedere definitiv, dar totodata il poate face si mai nervos si sa te scoata din masina... oricum avand in vedere ca oricare poate avea arma aici, in general permisul il relaxeaza ca stie ca macar ai fost scanat, esti ok... Ma rog, zice va trebui sa va dau un avertisment, imi spune ca a primit raport ca un BMW merge tare prin zona, zic nu sunt singurul BMW, se duce in fata masinii sa vada numarul, vede ca nu il am, revine, nu pomeneste nimic de asta... se duce la masina, revine cu o chitanta facuta pe computerul din masina, ca ei nu mai scriu de mana, imi spune sa o semnez, e avertisment, nu se va duce pe cazierul dumneavoastra sa va creasca asigurarea, nu se intampla nimic, e doar preventiv sa mergeti mai incet... eu zic dar nu mergeam tare, nu e vina mea ca restul conducatorilor auto conduc aiurea si tre sa treci de ei ca mai bine stai cu ei in spate decat in fata... omul zice eu nu ma cert cu dumneavoastra, eu zic nici atat, doar va explicam, si oricum nu pot merge tare cu masina ca am politistul langa mine careia nu ii place viteza si imi face capul calendar cand ii dau tare masinii... Imi ureaza omul o zi buna, asta dupa ce imi spune ca a primit prin statie si numarul respectivului BMW, si care al meu era... oricum, 4 lucruri m-au salvat dupa parerea mea, ca am vorbit frumos cu omul, permisul de port arma adica eram scanat si verificat, amprentat si faptul ca nu am mers tare cand era in spatele meu si nici nu ma luasese el cu viteza, plus nicio amenda luata... inainte sa plece deschid torpedoul, ii arat si detectorul acolo, ii explic ca e un Escort cu GPS si cu alerte date de utilizatori peste tot pe unde e politie, ca dupa cum vede e acolo, nu am urma de ventuza pe geam deci nu eram pus pe alergat, doar pe mers, atat... Cam asta e si cu politistii de pe aici, sunt si ei oameni, tre sa te gandesti ca au avut probabil parte de 100 de idioti in ziua respectiva si nu vrei sa fi exact tu al 101-lea. Evident ca daca dadeam de un politest pus pe fapte mari imi dadea o amenda fara discutii macar pentru lipsa numarului fata si tot nu scapam doar cu avertisment. P.S. Imi cer scuze pentru eventuale greseli gramaticale si de exprimare, la ce poveste nemuritoare am scris mai sus, nu am stat sa o si corectez o data si inca o data sa fie 100% corecta din punct de vedere gramatical, ba mai mult de atat mai imi intra si corectatul automat de imi mai pune unele cuvinte ca in engleza.
    1 point
  49. Gata, am revenit acasa dupa o plimbare pana la Dallas, in total am parcurs 599,4 mile, mai exact 964,44 km. O sa incerc sa pun feedback-ul pe care il am despre masina asa capitol cu, capitol pe masura ce imi vin in minte. Acceleratie : masina accelereaza foarte bine, nu prea se compara cu multe masini de pe strada, merg linistit la 2100 rpm cu 82 mph (131.966 km/h), ma joc la butonul de gaz de langa schimbator de o trec in Sport Plus din Economic unde stau linistit, dau 3 schimbari in jos de trepte pana in treapta a 4-a din a 7-a unde eram, rezultatul, urat de tot, masina se dezlantuie si din cat de cuminte statea in modul Economic cu lag enorm de mare la accelerare, acesta brusc dispare si masina reactioneaza imediat, la orice gadilare a pedalei. Frane : la acest capitol nu prea am ce spune decat ca nu am reusit sa intalnesc pana acum masina care sa imi poata frana in fata si eu sa imi fac probleme ca nu reusesc sa franez si sa transpir ca nu ma mai opresc, din contra, imi permit sa franez progresiv, fara franari bruste, desi nu am discurile ceramice, am discuri normale la masina. Ce ma enerveaza e insa faptul ca jantele arata groaznic dupa ce ploua, daca nu ma insel parca franele au sistem de uscare si atunci tot praful de pe placutele de frana ajunge pe jante de s-au dus frumusetile mele de jante, arata ca si cele de pe basculante. Ca o mentiune, 2 zile cat am avut un 528i pe maini (mentionez mai jos de el si la capitolul suspensie) am avut senzatia ca nu am frane la masina, fiind efectiv invatat cu franele masinii mele. Motor : la 431 CP cat are masina, motorul are rezerve enorme de putere cand efectiv mergi usor pe cruise control si te bucuri de peisaj. Zilele trecute am reusit sa mi se aprinda DCS-ul la vreo 60-70 mph (96,56-112,65 km/h) in timpul unei accelerari sustinute fara sa fie ud pe jos. Cutia de viteze : niciodata nu am fost fanul cutiilor automate, automata de o aveam la Toyota Camry mi se parea o mizerie, insa DCT-ul (cutia secventiala cu dublu ambreiaj) asta de pe M4 efectiv imi place mult de tot, insusi faptul ca nu tre sa stau cu piciorul pe frana cat e in D sau R imi place mult, exceptand cand sunt la vale si masina se misca singura, asta nu imi mai place ca tot tre sa ii tin piciorul pe frana. Si daca sunt pe o singura liniuta la cutia de viteze si apas pedala pana la podea ea va retrograda singura si va schimba destul de sus in ture atata vreme cat sunt cu piciorul cu pedala la podea. Directia : mult hulita directie electrica mie mi se pare foarte ok, o tin mereu in modul sport si nu imi pare nici foarte grea, nici foarte usoara, e exact ce vreau de la ea. Sunetul evacuarii : aveam idei de dezactivat sunetul fals ce vine prin boxe dar totusi din afara masinii tot se aude, intr-un final imi place sunetul masinii, asa fals cum o fi el. Suspensie : pe modul confort cum o tin eu este destul de ok, nu trebuie sa am acum senzatia ca va fi la fel de comfortabila ca una de F10, am avut un F10 528i ce avea 666 mile (1071,82 km) la bord ca masina de schimb 2 zile cat am avut-o pe a mea la schimbul de ulei la primii 2k km, masina era echipata cu jante de 17 si chiar plutea pe drum, era super comfortabila, nici nu visez sa fie M-ul meu asa ceva, oricat de comfort ar fi modul pe care merg, totusi suspensia este destul de tare, am reusit sa nu zgarii nicio janta pana acum, cu ceva atentie se poate, drumurile din Houston nu sunt chiar ca in filme, unele din ele sunt destul de praf chiar. Consum : aici am de pus calculele de le-am facut, am consumat 24,126 galoane (91,32 litri) pe o distanta de 599,4 mile (964,44 km), avand un consum de 24,84 mpg (9,47 l/100) calculat la pompa, respectiv 25.7 mpg (9,15 l/100) conform OBD-ului cu o viteza medie de 57,5 mph (92,53 km/h). Avand in vedere ca totusi este un motor de 431 CP, consumul nu mi se pare chiar asa de speriat. Peste 2 weekend-uri ies la un drum si mai lung, mai revin si atunci cu alte impresii legate de consum. Per total masina ma face sa fiu chiar paranoic, fiind atent pe unde parchez mereu, sa fiu parcat la distanta de restul masinilor. Atasez si 3 poze, 2 cu consumul din bord si distanta parcursa pana sa fac plinul din nou sa pot calcula cat am consumat si a treia cu viteza medie facuta putin mai tarziu, deoarece am uitat sa o fac cand am facut poza consumului si a distantei parcurse. Sper ca gaseste cineva acest review folositor, o sa imi comand si GoPro-ul cat de curand si voi tot filma mai mereu.
    1 point
  50. Salutare I-am schimbat jantele si volanul. Sunt style 216 pe 18" in doua latimi. Urmeaza sa ii pun bara fata de M si sa caut in continuare cea de spate. http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/4C03A77C-B807-4320-9BF4-E057AB112459_zpsd32r0rtf.png
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.