Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/12/15 in all areas

  1. Sa auzim rezultatele verificarii.
    3 points
  2. Pai si de ce ai decis sa zici pas ?! Ne poti spune si noua... Asa este corect.
    3 points
  3. ES este un fel de minireprezententa BMW, o.O...am fost si eu la ei cu o mica problema(cea a furtului de la filtrul epurator caruia inse toceste garnitura si da cu ulei pe langa, ma puteau sa schimb filtrul epurator la n47, chiar daca la acest model nu se schimba sau se schimba cu tot cu capacul la tacheti si costa f mult, toata problema a fost rezolvata cu 50 lei...asta este doar o problema... M-am dus cu masina la o verificare periodica nu ca ar fi avut ceva, dupa verificarile lor masina era cam toata de schimbat din bara-n bara, nici aia la filaret n-au gasit cate au gasit mecanici de la ES. Asa ca dupa mecanici de la ES orice masina sh care ajunge acolo "trebuie cel putin schimbat tot de pe ea" Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  4. Extraurban e cam 7% Urban cam asta este 13-14 iarna 15-16.
    1 point
  5. Ai fi dispus sĂŁ dai circa 1.132.50.000 lei pe o mașinĂŁ, dar nu, sĂŁ zicem 2.000 lei (cam jumĂŁtate din cât scrie pe acel deviz) ca sĂŁ o ai stas? Nu mai bine, mai pui ĂŽncĂŁ de 2 ori pe atât și o iei nouĂŁ? MĂŁcar așa, poate-poate, vei fi mulțumit. SĂŁ fii amabil sĂŁ pui și devizul mașinii pe care o vei cumpĂŁra, dupĂŁ.
    1 point
  6. Am zis ca nu comentez preturile...fiecare pune cat crede, si merge acolo cine crede.E un pic mai complicat la xdrive, ceva mai multa manopera.
    1 point
  7. Da, fix asa fac, apoi cer 9000lei fara fluide, la Bavaria costa aproape 10000lei cu tot cu fluide.
    1 point
  8. Liviu,in orice masina sh ai sa bagi bani in reparatii!
    1 point
  9. Fac pariu ca si daca ma duc eu cu a mea la efficient o sa-mi spuna ca tre sa schimb distributia In fine, nu contest, distributia cam trebuie schimbata cand a trecut de 100k km desi sunt multe care au sarit si de 250k cu ea de fabrica fara sa le faca nimic.
    1 point
  10. Eu la f10 258hp am consum 8.5mixt (jumate din km oras jumate extern)si nu o menajez deloc. In oras suspectez un 11-12%
    1 point
  11. cutia ZF8 de pe F10 - cu optiunea sports automatic transmission (2TB).
    1 point
  12. Andrei, am facut asta inainte. Am verificat masina fara sa merg la BMW, dar nu am cerut informatii ultra detaliate (si uneori unele informatii nu sunt inregistrate detaliat). Eu doar speram sa nu fie distributia. Cand a zis Alex de distributie, mi-a pierit tot cheful. Chiar voiam masina aia...
    1 point
  13. Da, cu mine ai vorbit la telefon. Distributia merita investigata. Si da, verificarea se plateste nu de client, ci de cine o solicita, in cazul asta de mine. Andrei a fost ok, motiv pentru care i-am dat si lui informatiile. Altfel, nu aveam nicio obligatie in a i le da, plus a fost cu mine langa masina. Referitor la MHS: daca ei nu au zis nimic de distributie, inseamna fie ca nu se pricep, fie...nu stiu. Aici nu sunt convins ca Andrei nu a fost informat de asta .Daca a fost, si n-a zis nimic sperand ca eu nu verific, rusinica, n-am ce sa mai zic... si I-am zis de la inceput ca ce m-ar determina sa renunt ar fi probleme descoperite la distributie (desi stiu ca nu e vesnica) sau la cutie. Si am fost sub masina, urcata pe elevator, cu capacul de vizitare deschis, si da, exista sunet de la distributie. Cat de grav e, n-am idee. Important este ca masina altfel este ok, nelovita, posibil usa spate stanga revopsita, dar chiar daca ar fi revopsita, nu ar fi nicio problema. Discutiile astea cu vopsit/revopsit/vopsea originala sunt din punctul meu de vedere niste aberatii, Important este ca masina sa nu fie implicata in accidente serioase care sa afecteze structura. Daca ai un cretin care iti zgarie masina, n-o s-o lasi asa ca "nu mai e vopseaua originala". In fine... Eu am fost multumit de cum au verificat baietii din service. Chiar stiu la ce probleme sa se uite, si s-au uitat la tot, mai putin de cutie. Eu le-as da 9/10. Scorurile nu sunt subiectul discutiei. Fiecare practica ce scoruri vrea, nu te obliga nimeni sa mergi undeva. Singura obiectie ar fi ca ei, neavand acces neaparat la istoricul complet al masinii, au recomandat ca si cand nicio operatiune nu ar fi fost efectuata (partea de fluide). Cat despre cum e masina mecanic, nu pot sa am o parere obiectiva...Da, au tras de roti in toate pozitiile, etc. Nah, mai au un mic joc poate, dar nu stiu ce sa zic....nu e o masina noua. Am mers cu masina, nu troncane, nu bocane, nu face nimic...e ok. In fine, oricum ar fi maina asta isi va gasi comparator, pentru ca e o masina ok. Eu doar nu vreau sa incep cu reparatii, caut o masina cat mai in regula. Stiu ca la N47 exista probleme, nu o sa fiu surprins, dar totusi as vrea sa gasesc una care sa capete problemele la mine, si sa o fac mai incolo... Asta daca nu gasesc ceva de 3.0 care sa imi placa, unde situatiile cu rupere de distributie sunt mai rare... In fine, vom vedea.
    1 point
  14. Mersi colegu. ma gandeam ca este ceva varianta de a debloca electrovalva, care e blocata la mine.
    1 point
  15. Salut!Nu se comporta ABSOLUT la fel.Ti se pare,diferente exista.Frana de motor este muuult mai slaba,si pana in 2200 masina este mai lesinata.DAca poti trece peste aceste aspecte atunci totul este ok.Timp de un an am avut si eu anulate clapetele,si am vazut care sunt diferentele,asa ca le-am montat la loc.Daca masina este fabricata dupa data de 09-2004 axul la clapete este ingrosar de la 3mm la 4,5 mm iar suruburile ce fixeaza tablitele sunt si ele mai groase.DACA SUNT CURATATE PERIODIC,aceste clapete nu se mai rup.
    1 point
  16. Eu zic ca pt un motor de 3l un consum de 10-11 e ok urban, având În vedere ca e Auto,presupun ca, consumul creste pe manual DS
    1 point
  17. motorul de 3.0d si 2.5d de la BMW consuma in medie de la 9 la 15 depinde de masina si de stilul de condus. E60-ul cu motorul de 2.5d imi consuma in oras 12, E65-ul cu motorul de 3.0d consuma 13-14. X5 e70 4.0d LCi consuma 12. Toate urban. Asta am constatat la ce am condus eu, consum la pompa nu la CB.
    1 point
  18. Am facut si eu treaba asta. Eu am scos tijele si am pus pocnituri cu sicilon. Cel putin pana ajung acasa si o sa comand acele dopuri. Pompa am lasat o am montat inapoi acel levier care le comanda, se plimba acolo. Nu am nicio eroare, se comporta absolut la fel. Ma bucur ca am scapat de o paguba.
    1 point
  19. Lol ai vazut "kilometri reali " ?!? :sorcerer:
    1 point
  20. mai bine cumperi si tu un 530d si o sa fii mai multumit
    1 point
  21. Ideea de internet si forum e total opusa a ceea ce ai scris tu mai sus. Pana una alta vei gasi un E60 bun in banii aceia dar va trebui sa ai rabdare si intelegere mai multa decat arati aici.
    1 point
  22. Eu nu cred ca am insultat si jignit pe nimeni,ofensat poate,dar insultat inseamna altceva,nu vreau sa dau bani aiurea pe impozit..rca si 500 lei pe luna pentru benzina si chiar daca as trece peste toate astea,imi place mai mult diesel.
    1 point
  23. ))) colegul intreba de ce nu ai pus logo-ul care trebuie,de coupe nu de sedan.
    1 point
  24. Aaa..a ta este masina,o vad de ceva timp pe internet..Fara suparare din partea mea iti urez cel mai mare succes sa o vinzi cu cat vrei tu,dar climatronic nu are,incalzire scaune nu are,navigatie mare nu are,pachet M nu are,scaune comfort nu are,prin ce se justifica pretul atat de mare? luata de noua din romania nu este sa zici ca doar tu ai fost proprietar,presupun ca nici toate reviziile si toate lucrurile schimbate pe la ea nu sunt facute la bmw la reprezentanta.Stiu ca o sa te deranjeze intrebarile,doar sunt curios de ce acest pret deoarece sunt in cautare de masini si de aia??daca vrei normal sa-mi raspunzi.
    1 point
  25. Nu mi-o lua in nume de rau dar banii pe care vrei sa-i dai nu sunt multi. In schimb pretentiile cam sunt. La banii aia gasesti o masina la care cel mai probabil va trebui sa faci una din urmatoarele: - distributie - DPF - ambreiaj + volanta Sunt f. multi pe forum care isi prezinta achizitiile pe aria "masina mea" ca impecabile. Dar defapt ei umbla prin service-uri cu probleme la care nu le dau de cap. Ca fapt divers 400eur e un schimb de ulei si filtre la reprezentanta. Sa bagi 500eur intr-o masina second proaspta cumparata e o situatie ideala.
    1 point
  26. Limo,coupe,touring,hatch...nu conteazĂŁ,..de e46 sĂŁ fie..
    1 point
  27. 1 point
  28. Multumesc!Dupa vorbele prietenilor,prea intretinut de aia am mereu cate ceva de reparat
    1 point
  29. un 7-ar intretinut cum trebuie !
    1 point
  30. O sa fiu dur,v-ati batut joc de masina ma rog poate nu tu in special,personal daca as vedea acum fostul 2.3 pe strada cum zici tu m-ar apuca plânsul si in secunda 2 ar fi inapoi la mine in curte.mai multe nu spun ca nu are rost.bine macar ca ai invatat ceva din experienta asta.oricum masina arata destul de ok,macar in poze iar probleme avut erau absolut normale.ma rog iti spuni ce i-am zis si lui Catalin,urs fara rugina nu exista(sau sunt extrem de rari sa zicem asa) urs care sa nu haleasca minim 5 mil lunar nu exista.Sunt masini de aproape 30 ani iar unele piese nu au fost schimbate niciodata.
    1 point
  31. Prima vacanta impreuna.. 1 dec - peste 1000 km facuti in 3 zile. Pacat ca am uitat sa resetez calculatorul inainte sa plec sa vad cat a cosumat..dar dupa un calcul rapid reiese ca a luat aprox 6% - 4 persoane + portbagaj full+ serpentine .
    1 point
  32. Posibil ca RAR-ul sa o fi scos E6 s-au mai vazut cazuri .
    1 point
  33. Nu, astept un model cu dotarile de pe wishlist-ul meu
    1 point
  34. Am fost sambata si-am vazut masina. Arata si se misca foarte bine iar Andrei este un baiat de treaba. Sper sa colaboram cat mai curand sa-mi gaseasca si mie o masina...
    1 point
  35. Va rog sa nu mai imi rastalmaciti cuvintele sau macar sa cititi cu atentie. AM SPUS 5% CONSUM IN AFARA SI 6.5% MIXT.Nu stiu de unde ai dedus tu ca imi consuma 5% mixt?!? Pe 10 urmeaza sa fac un drum Constanta-Bucuresti si va pot demonstra ca mai mult de 4.7% nu o sa am si mers legal 130-135km/h . Nu inteleg de ce atata rautate daca aceasta masina, la stilul meu de condus, atat consuma. Si poate ne spui si ce inseamna "aproape acelasi motor"?! Si poate ar fi bine sa te mai uiti pe aici pe forum sa vezi ce si cum..... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/99143-economicitate-la-bmw-seria-5-520d-e60-177cp/ In topicul de mai sus imi permit sa-l citez pe C_o_s_m_i_n, un membru vechi Citez " Eu nu incetez sa ma intreb: cu ce merg motoarele astea??? Un drum Zalau - Cluj si retur, total 250 km, din care 30 de km prin Cluj. Cine cunoaste traseul, stie ca sunt si dealuri destule de urcat pana la Cluj. Nu mi-am dat seama sa fac o poza la computerul de pe idrive, dar datele stau cam asa: - total 244.7km, media 51.7km/h, consum... 4.6l/100 km. "
    1 point
  36. Pe tapiterie neagra nu o sa se vada niciodata asa cum vezi in poze. Am banuiala ca pozele de pe net sunt realizate cu timpi de expunere mari pentru a amplifica efectul de iluminare. Parerea mea.
    1 point
  37. 1 point
  38. Asta imi era adresata mie, sa inteleg. Deci acum trebuie sa dau si explicatii pentru ce fac eu cu banii mei, nu? Mie mi s-a parut ca suntem asa, ca o comunitate in care discutam, ne ajutam... Interesant punct de vedere, ce sa spun. Cred ca ce-a fost de spus, s-a spus. Ii stricam omului topicul cu discutii pe margine, si nu are niciun rost.
    0 points
  39. Mama ce scoruri ) S-au invatat la bani multi astia cu efficient sau cum le-o zice. Cred ca si daca era noua cu 0 km la bord tot gaseau aia ceva sa bage la deviz
    0 points
  40. Mie mi se pare mult 13 in oras,la motor de 3000,tinand cont ca aud intr-una ca BMW consuma cel mai putin dintre marcile germane premium(audi mercedes bmw).Eu cu audi a6 allroad quattro 3.0 - 240 cp scot consum de 11-12 maxim in oras,si e 4x4 si automat.Pe BMW 530d eu (am auzit) undeva pe la 9-10l.Pt consum de 13l masina aceea trebuie sa ofere ceva senzatii sa merite,probabil ca o si alergi mult
    0 points
  41. Am vazut si eu masina, chiar de cateva ori, prima data sambata. Mers cu ea, sucit invartit, testat, verificat, apoi am decis sa zic pas la ea. I-am pus la incercare rabdarea vanzatorului (asa zice el ) Bafta la vanzare Andrei!
    0 points
  42. Colegu' calmeza-te putin, lumea incearca sa te ajute nu e nevoie sa ne insulti! Tu compari e60 cu cele mai ieftine f30 si f10 de pe piata. Ce te face sa crezi ca alea sunt ok si nu sunt daune reparate? Ai fost sa le vezi? Si inca ceva, te-ai uitat la ce preturi sunt masini similare cu ce cauti in Germania?
    0 points
  43. Nu am gasit, iar la performante sunt identice
    0 points
  44. cristi am zis ca mai las eu de la mine...hai sa ma duc in 210.000 km numai sa stiu ca sunt reali si cum doresc sa fie. Aveam pe cineva foarte bun in bucuresti cu ajutor in reprezentanta si cu asta se ocupa...vanzatorul nu ia raspuns la telefon (prietenul meu vroia sa se intalneasca cu el inainte sa vin eu) si a doua zi cand a trebuit sa vin eu prietenul meu s-a dus pana in bulgaria cu niste acte..el mi-a zis ca daca mai asteptam putin imi zicea clar daca sa vin sau nu.Tot el m-a indrumat la service-ul care mi-a spus toate defectele masinii cu 100 lei contracost unde am lasat eu 200. Gizmo 12.000 euro pe un "amarat" de 520d E60 din 2009 Euro 5 cu climatronic,navigatie mare,incalzire in scaune cu km reali 200.000 si fara sa fi fost vreo dauna totala si fara erori pe la sistemul alimentare sau daca este automata sa nu aiba probleme la cutie nu le vad pretentii mari atata timp cat un 320d din 2012-2013 incepe de la 13.000 euro si un F10 de pe la 16.000. Ti-o iau putin in nume de rau pentru ca ar trebui sa gandesti mai mult ce spui. Daca gandirea ta este sa dai 12.000 euro pe o masina de 7 ani vechime cu 250.000 km si bubuita de 2-3 ori,ori nu ai avut vreodata banii astia ca sa-i dai pe o masina,ori ai prea mult bani si numai intelegi valoarea banului. Daca ai acelasi tip de comentarii te rog sa te abtii.Nu vreau piele de nush care,nu vreau nush ce culoare,nu vreau nush ce pachet sport pe ea(M,sau altele).Vreau 3 optiuni normale din punctul meu de vedere la o masina de 12.000 eur.Sau tu ma indrumi sa cumpar un E60 pe la 14-15 mii ca sunt cateva pe olx-autovit unde nici macar nu sunt full la banii astia..i-am dat la unu mesaj cu 14.500 E60 cu 180.000 km ,avea totul in afara de m-paket si scaune ventilate ca idee...cand mi-a trimis mesaj inapoi am zis ca e tigan,toate cuvintele pocite si incurcate vai de mama lui. O revizie e 400-500 euro la reprezentanta,o distributie undeva la 1000-1200 euro ,un ambreiaj undeva la 1500 maxim.Un DPF se verifica usor cu un tester ,cat este incarcat,cate regenerari a avut,cate regenerari are,etc,am si eu tester pe VAG.O distributie se aude cand trebuie schimbata,iar o cutie manuala fie ea si automata se vede daca are probleme de orice fel,vreau sa ma duc cu ea la BMW nu ca sunt batut in cap si nu ma pricep,dar imi este frica de unele chestii ascunse care eu pot sa nu le vad si cei de acolo pot(daca ai ghinion,nici la BMW nu o sa-ti zica totul la masina si sa iei "teapa" pe romaneste).
    0 points
  45. Am incercat sa-i fac din nou un test, insa din pacate nu am reusit sa intru in calculator!! Daaaar... asa cum multi imi spuneau ca ar fi de vina ABS'ul si ca in prima faza trebuie schimbat senzorul /ii .. faza este ca am ABS!!! Deci problema ar fi din alta parte Ba chiar din ceea ce am remarcat eu prin diferite topicuri si site'uri de profil, se pare ca semnul este de la LICHIDUL DE FRANA !! ?? Este adevarat? citez : "Este normal sĂŁ fie aprins când este trasĂŁ frâna de mânĂŁ. DacĂŁ rĂŁmâne aprins și dupĂŁ eliberarea frânei de mânĂŁ, poate indica un nivel scĂŁzut al lichidului de frânĂŁ (verificați și completați)"
    -1 points
  46. Mda...eu ma retrag din discutie ca nu are rost. Oricum se pare ca atelierele de "reconditionare" sunt o afacere buna avand in vedere comentariile unora. Mult noroc initiatorului daca se duce acolo ! (Are nevoie) Iar pe malasorte nu il cred ca am lucrat acolo Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  47. Nu te mai duce la service-urile samsarilor. Intrebare: de ce nu cauti un benzinar? gasesti cu km mai putini, nu schimbi distributie, nu schimbi volant, nu schimbi DPF, nu schimbi turbina. Platesti ~1700lei in plus la impozit si inca ceva la RCA pt 3.0 si gata.
    -1 points
  48. Cel mai corect ar fi sa raspunda vanzatorul; dupa ce am platit verificarea, i-am transmis si lui informatiile.
    -1 points
  49. BMW 520d 177cp Lci, inmatriculat RO Interior piele crem impecabila Scaune electrice Cotiera fata, spate Suport pahare fata, spate Asistenta la plecarea din rampa ABS/ESP/DSC - DTC Computer bord Navigatie Climatronic Pilot automat cu functie de franare Senzori ploaie Senzori lumini Senzori pneuri Senzori parcare fata - spate cu afisaj pe ecran Manuala, 6 trepte EfficientDynamics, consum mic 5.1 % mixt, 4.3 % afara, 6.5 % oras, Norma poluare 136g Euro V Servotronic, asistenta servo optimizata pentru toate gamele de viteze Lumini de Întâmpinare Functie de stingere Întârziata a farurilor Proiectoare de ceata Indicare forta de frânare, prin ajustarea intensitatii lampilor stop În functie de forta de frânare Coloana de directie reglabila mecanic pe Înaltime si lungime Comenzi pe volan Buton Start / Stop Mufa AUX-IN Mp3 Stopuri cu led Angel eyes Follow me home Folii omologate Rar Alarma Viper cu senzor de perimetru ,cu garantie Geamuri electrice x4, Oglinzi electrice si incalzite Jante aliaj/16 cu cauciucuri de vara Jante aliaj/16 cu cauciucuri de iarna 3 chei Carte service Unic si primul proprietar in Romania , este adusa personal in 2014 ,km reali. Euro 5, taxa de inmatriculare platita si nerecuperata, dovada Anaf Ulei si filtre schimbate de 1000km. Fiscal pe loc Tinuta in garaj Fara accidente Impecabila exterior interior, masina de familie, de nefumator Nu are defecte ascunse. Afisez VIN-ul masinii pentru cei interesati WBANX31070C092723
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.