Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/22/16 in all areas

  1. Domnilor, masina a fost vanduta. Se poate inchide. Multumesc celor care au avut o pozitie echilibrata. Cu stima, Razvan
    6 points
  2. Pentru cine este in cautare de E90 LCI pot sa va zic de masina din link. http://olx.ro/oferta/bmw-seria-3-320-ID5CZMV.html#32f4752696 Vanzatorul in anunt spune si prostii (a copiat anuntul de la alte masini) ,optionale are destule si masina este curata.La masina i-am actulizat harta la 2016,rabatare oglinzi exterioare din cheie, ,update total de soft.Cel mai importan km sunt reali ,verificati de mine.Mai lasa si la pret. Masina nu o vand eu ,este o masina la care am lucrat.Ca si defectiuni are o bujie arsa la pistonul 2 + o eroare la incalzirea oglinzii de pe dreapta (nu am verificat daca incalzeste sau nu ) Masina arata mai bine in realitate decat in poze. Pentru optiunile reale verificati dupa seria de caroserie. Optiuni pe care le consider interesante sunt asistenta la faza lunga ,alarma si scaunele electrice cu memorie . Nu va luati de mine pentru formularea din anunt.
    6 points
  3. O sa presupun ca frustrarea ta vine din faptul ca ti-ai luat dricul cu 50k km dati inapoi si acum ai ceva cu orice posesor de masina care nu si-a luat teapa. Nu doar ca minti, dar mai esti si neinformat. 1L ulei costa ~100 RON, iar filtrul ~150 RON in orice reprezentanta. Deci oricum ai calcula, chiar si fara manopera, ajungi la ~750 RON. Asa ca domnule "fac revizia la numai BMW ", lasa vrajeala de 3 lei si canta in alta parte.
    5 points
  4. A ajuns si monitorul nou. http://s18.postimg.org/46mwj3av9/IMG_0697.jpg http://s18.postimg.org/xoh1so8g5/IMG_0698.jpg http://s18.postimg.org/62ea7zp39/IMG_0699.jpg
    4 points
  5. Cei care au dat - pot za-mi zica si de ce ,sa ma luminez si eu. :frantics:
    4 points
  6. Vandut, se poate inchide, multumesc. Masina a ajuns la un pasionat BMW, sper sa se bucure de ea la fel de mult ca si mine.
    3 points
  7. Cum adica vorbeai strict de revizie? Ce conteaza ce piesa comanzi ca e filtru de polen sau amortizor atata timp cat ai acelasi produs la pret mai mic? Nu mi-ai facut nimic, nici nu te-am jignit.Din contra, chiar si dupa toata discutia asta, daca o sa fie orice fel de alta discutie pe alt topic si o sa ai dreptate in privinta respectiva, te-as sustine. Faceam referire doar la atitudinea ta fata de noi saracii raportata la masina ta, ca daca eram pe Renault Club nu te dadeai arogant. Am numarat 11 persoane pe topicul asta, cu mine 12 care te contrazicem si tu continui... Stii vorba aia, cand 2 iti spun ca esti beat, sa te duci acasa? Ei, deja suntem de 6 ori mai mult..
    3 points
  8. Pe cat esti de arogant, pe atat esti de penibil. Poate ai fix cat iti trebuie dar iti lipsesc aia 7 ani...
    3 points
  9. astazi am primit vesti bune de la Dl. Ing. Sef NEO ... bordul 6WB a fost comandat si este pe drum , sa speram ca ajunge pana miercuri pentru ca de miercuri seara masina ramane la Dl. Doctor Ilie pentru a rezolva problemele de ordin mecanic : - cruce cardanica ( swivel joint - 32306859833 ) - OE - 3L ulei pentru diferentiale ( 1.5L in fiecare - Hypoid Axle Oil G1 ) - OE - bucsi bara stabilizatoare Dynamic Drive - OE - 2 kituri simeringuri diferential spate - OE - rola fixa - OE - garnitura termoflot - OE - lichid de servo CHF11S - FEBI - antigel - OE + geometrie punte spate http://s23.postimg.org/j28iuf9ez/DSC_0291_Medium.jpg
    3 points
  10. Intre timp a revenit la rotile de vara si saptamana viitoare ii voi pune monitorul nou de NBT. BMW a schimbat monitorul la seria 6 in 09/2015, noul model arata mult mai bine si pastreaza linia de pe F15/F16. Il am comandat si trebuie sa ajunga in cateva zile. http://s18.postimg.org/j081anqjp/IMG_0056.jpg
    2 points
  11. Cred ca tu te plictisesti in casa, sincer! Macar lasa oamenii interesati de masina sa puna la indoiala km ei.
    2 points
  12. Deci doar saracii isi cumpara piese de pe net? ) I-auzi Cata, modifica-ti topicul : vand piese la preturi fara concurenta exclusiv saracilor ) Eu daca le comand de pe net originale de la cineva cu adaosuri mult mai mici ca la reprezentanta ma simt DESTEPT, nu SARAC. BA, oricat as incerca nu ma pot abtine, mor pe astia ca tine. Iti faci revizile doar la repzentanta si ti se gatuie in a 2-a si a 3-a. Noi ne schimbam uleiul + toate filtrele cu 450 de lei si te salutam din mers, ca n-avem probleme cu masinile. Ai un cacat de e91 318d si te crezi arogant si bogat? Pai atunci d-astia ca Acero, Mike cu AMG-ul si altii ca ei ar trebuii sa se pisa pe noi restul la propriu dupa mintea ta de arogant. P.S. Nu blamez e90,e91 si nicio alta masina indiferent de marca sau vechime, ci doar persoanele cu atitudinea asta, tabla de BMW sa fie, ca noi suntem buricu`. Bravo, Lavi, ti-ai dat cu muci in fasole. Mai bine da-ti edit la posturi sa nu mai citeasca toti cat de.... arogant, sa nu folosesc alte cuvinte, esti.
    2 points
  13. Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.
    2 points
  14. Da , functioneaza daca iti faci abonament la naivitatemaxima.ro
    2 points
  15. Cred ca mai degraba ar trebui sa ii multumim colegului de forum ca a considerat util sa impartaseasca pe forum parerile sale vis a vis de o masina nou aparuta, pe care nu multi din utilizatorii forumului nu vor avea ocazia sa o conduca in viitorul apropiat. Iar daca el a punctat anumite calitati, dar si anumite defecte, reprezinta strict parerile lui personale, si trebuiesc respectate. Nu stiu de ce am impresia ca daca ar fi postat in sectiunea masina mea, si prezenta noua achizitie seria 7 G11 second hand, alaturi de lista de retrofituri pe care le-a planificat in urmatorii ani, s-ar fi umplut de plusuri si urari de bine. Iar ceea ce semnaleaza este de fapt o tendinta in designul industrial, inclusiv auto, de a micsora costurile(ciudat, nu si preturile de vanzare), si a oferi produse de o calitate de multe ori sub nivelul pretentiilor emise.
    2 points
  16. Operatia e foarte simpla, insa aveti nevoie de elevator sau canal. Pt. cutia de viteza: prima data trebuie sa goliti uleiul vechi din cutie. Busonul de golire se afla sub cutie, ca sa-l desfaceti aveti nevoie de o cheie inelara de '17 sau o tubulara. Lasati sa se scurga tot uleiul din cutie pana nu mai picura nimic. Cu putin diluant spalati dopul si magnetul de pe el si il puteti strange inapoi. Inainte de montarea dopului inapoi pe cutie puteti sa dati pe filetul lui cu niste pasta de montaj. Eu am pus niste pasta de la Loctite. Adaugarea uleiului nou: pe partea stanga a cutiei (cum te uiti din fata masinii) veti observa un dop identic cu cel de golire. Acela este dopul de nivel si umplere cu ulei. Se afla chiar langa sonda de marsarier. Scoateti dopul afara si il curatati si pe acesta de eventuala pilitura care o are pe magnet. Ca sa puneti uleiul nou aveti nevoie de un furtun care sa intre pe gaura unde este fixat dopul, un PET si o valva de umflat rotile. Gauriti dopul Pet-ului si fixati acolo valva de umflat. Atasati furtunul de valva si puteti pune uleiul. Tineti sticla intoarsa si strangeti de ea, uleiu o sa curga ceva mai greu. Din cand in cand intoarceti sticla ca sa traga aer pt. a putea impinge uleiul mai usor. Eu asta le-am avut la indemana, puteti sa folositi si o seringa mai mare sau chiar o pompa de masina ca sa puteti baga uleiul. In cutie intra fix 1.2l de ulei. Cand uleiul incepe sa curga din cutie inseamna ca este la nivel. Tot asa se verifica si daca nivelul uleiului din cutie este optim. Pun si o poza cu uleiul vechi si cu pilitura care a ramas pe fundul vasului dupa ce l-am aruncat. La diferential se procedeaza identic. Atat doar ca dopurile de nivel si umplere sint altfel. Aveti nevoie de un imbus de '14 ca sa le puteti desface. In diferential a intrat aprox. un litru. Nivelul este acelasi ca la CV, cand curge ulei pe busonul de sus inseamna ca nivelul e ok. Scule necesare. -cheie tubulara sau inelara de '17 -imbus de '14 -o perie de sarma -carpe Timp de lucru max. 1 ora.
    1 point
  17. Ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi spuna cum sa fac dvd sa pot viziona in masina ? este vb de un f10
    1 point
  18. antena e incorporat in parbrizul din spate. Nu a fost schimbat cumva parbrizul? si nu a pus la loc firele de la antena.... cam asta ar fi smecheria
    1 point
  19. Diferenta dintre E60 si A6 din puctul meu de vedere este: 1--A6 e o masina eleganta si usor de manevrat in orice conditii, spatioasa si fiabila daca a fost intretinuta cum se cuvine. E60 este o masina sportiva si in acealsi timp si o masina in care poti sa-ti iei familia in concediu...Tractiunea pe spate si look-ul ala de bad ass motherfucker te face sa o vrei Eu am vrut tractiune pe spate de asta am luat-o. 2--Si cel mai important lucru este ca orice masina daca este folosita asa cum trebuie si intretinuta la timp te va duce din puctul A in punctual B mult timp si fara cheltuieli majore.
    1 point
  20. Salutare tuturor! Dupa ce am spalat motorul am mers destul de mult cu masina si spre surprinderea mea nu mai curge ulei pe nicaieri si motorul e curat. Era totul de la prostia aia de Capac de la filtrul de ulei. Dupa ce am facut service-ul general imi mai curgea ce era pe motor ramas si ce era in scut...si in scut era destul. Problema cu tremuratul era de la suportii motor si aveam 2 bujii arse... Cum a spus toffefe...problemele nu erau grave si am scapat ieftin :frantics: :frantics: :frantics: Nu toti suntem mecanici si de aceea avem forum :thumbsup:
    1 point
  21. Habar nu ai ce vorbesti.Si multi sunt ca tine.
    1 point
  22. Tu esti doar plictisit sau ti-ai creat o dorinta arzatoare de a incerca sa te justifici si sa-mi demonstrezi ..ca ce ?Ca are un samsar una cu mai multi km, cu care merge pe bec..ce deh..doar nu investeste in masina si ti-o dea tie cu motorina, ulei neschimbat.. Eu zic sa cauti mai bine..inainte sa o cumpar p-asta gasisem cu 10500 una M-pack, interior sport..tipla..ii trebuia doar alt motor.. si una de 186 cai, avea si xenon chiar ! Km urcau din 40.000 in 40.000 de mii pana la 230.000 si apoi coborau subit la 140.000. Asa ca scuteste-ma de efortul de a-ti mai raspunde.. si de timpul tau..cu care ai putea face ceva productiv.. si canta pe alt topic. Nu cred ca ai inteles ceva..nu vand masina ca e stricata, ca ma mut subit in africa, nici urgent nu o dau.
    1 point
  23. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/168269-f10-525d/
    1 point
  24. Am actualizat cu succes hartile de la vers. 2012 la vers. 2016-1. Toata operatia a durat putin peste 2 ore la masina. 1. Am descarcat hartile de est vers. 2016-1 pt CIC. Am mutat folderul GUIDEDTOUR_ECE_1_14_0 din dvd3 in dvd2. Am scris continutul pe 3 dvd-uri 8gb TDK. 2. Am cumparat de pe ebay codul FSC de la un tip din Cehia cu 14eur (63 ron). In 15 minute mi-a trimis codul pe mail dupa verificarea platii. Cine are o interfata BMW Enet e-sys poate sa-si afle codul singur. Este procedura pe google, trebuie putina rabdare cu configurarea programului. Am si eu o asemenea interfata dar mi-a dat niste erori prin program si am abandonat din lipsa de timp. 3. Am inceput update-ul la masina. Am copiat pe rand informatia de pe cele 3 dvd-uri. Am procedat exact ca si colegul davyd. Am observat indeaproape tot procesul si nu cred sunt sanse sa se strice navigatia modificand in prealabil continutul dvd3, deoarece la procesul de copiere in CIC doar se salveaza informaria de pe discuri. Cand ajunge la 100% si zice ca navigatia e updatata doar in acel moment incepe configurarea propriuzisa a hartilor pe HDD in interiorul CIC. Dupa alte 10 minute procedura e gata si apar informatiile cu versiunea noua de harta pe display. In functie de anul masinii,la unele modele e necesar sa se faca prima data update la firmware ca sa se poate instala hartile de 2016.
    1 point
  25. Frumos cum mereu vin altii sa puna pret pe marfa fa! Mai oameni buni, daca nu va convine pretul, taceti din gura si vedeti-va de ale voastre. Nu va obliga nimeni sa cumparati nimic. Daca ati gasit in alta parte mai ieftin si aceeasi masina cu aceleasi sau mai multe optiuni, BRAVO VOUA! Sunteti tari! Ce mama lui proces verbal tot comentati pe masina altuia cand nimenu v-a cerut parerea? Vi-o doriti si nu vi-o permiteti? Da, stiu , e frustrant. Asa am auzit si eu de masina mea cand am scos-o la vanzare si s-a vandut in 5 zile MAke, spor la vanzare si nu te lua dupa fomistii care vor EFTIN si bun O masina buna si intretinuta mereu isi va gasi cumparator! Cei care vreti eftin si bun, stiu eu niste parcuri de dezmembrari pe la Cosoreni unde va puteti cumpara BMW M3 E90 cu 100 euro bucata de plastic, ornamente, holdere de pahare. La 100 euro lunar veti avea in 50 de ani M3-ul fara volan si frane. Daca aveti bani de logan, cumparati-l pe ala, Dacia e cea mai buna masina din lume! AM incheiat discutia. Succes la vanzare Make
    1 point
  26. Tragi din punga? Eu zic sa iti cauti un serie 1,120d resoftat=330d/535d (am nimerit logica?). De fapt nu,ia-ti o motocicleta sa ne spui cum echivaleaza cu un M5
    1 point
  27. logan 1.6 16 105 cp dus la 270 cp de el (fara partea de calculator si softul necesar, alea au fost facute la bucuresti)
    1 point
  28. Noroc ca autoritatile in masura de preturi corecte sunt mereu vigilente!
    1 point
  29. Eu ma gandeam sa-mi dai tu o diferenta! :hyper: Glumesc, spor la vanzare!
    1 point
  30. aberezi mult :popcorn:
    1 point
  31. Gata a sosit azi. http://i67.tinypic.com/2643o28.jpg
    1 point
  32. Softul este totul.... :hairy:
    1 point
  33. nu , dar pentru o pozitie e suficient ce are e46 mai ales fl ,nu e nevoie de inca 2 becuri sa fie "sorcova" mie personal nu`mi place nici estetic nici practic "
    1 point
  34. Lavi: Reviziile le fac unde am chef,ce daca e reprezentanta?poate n-am incredere in aia de acolo,poate nu-mi fac schimbul deloc,poate imi schimba o turbina...asa ca poti sa te inchini reprezentantelor in continuare.Eu imi las masina pe mana cui am incredere. Bati campii tau de tot: "de ce iti raman 0,8l ulei?"))) e grav,nu asa. Asta reprezinta dovezi clare ca masina are probleme,NOT. Parca ziceai ca nu are cum sa faca asa km putini. Inseamna ca si tu ne minti,nu se poate sa ai Smart si sa folosesti bmw-ul doar in weekend,imposibil. PS: Cam nasol iti servisezi Bmw-ul,in REPREZENTANTA,daca il duci doar o data pe an,la 20.000km,si ii schimbi doar ulei si filtru. Ce sa zic,ai si tu Bmw cu istoric:))) ON: bafta la vanzare!
    1 point
  35. Prostu' moare de grija altuia, stiti vorba aia? Aduceti dovezi daca spuneti ca nu are km aia, nu mai dati din gura, ca poate nu toate masinile sunt ca alea la care va uitati voi pe Autovit.
    1 point
  36. 1 point
  37. Normal ar fi trebuit sa ai 225/45 fata si 245/40 spate Vezi pe stalpul masinii dimensiunile recomandate.
    1 point
  38. Back to OEM Jante style 68 si stopurile originale http://s30.postimg.org/4vmy3w7xt/IMG_3122.jpg http://s30.postimg.org/snw9ff9yp/IMG_3123.jpg http://s30.postimg.org/kslq0m0c1/IMG_3125.jpg http://s30.postimg.org/mbh45l6wh/IMG_3129.jpg Intrebare: am observat ca pe spate cauciucurile stau cam "intinse" daca intelegeti ce zic. Pe fata am 225/45/17 cu 7,5J, iar pe spate la fel, doar ca janta are 8,5J. Ar trebui sa trec la 235 pe spate?
    1 point
  39. 12218591723, vezi ca nu e decat OE deocamdata multam pentru aprecieri @LucianWRC, dar nu era cazul ... si asta a fost ultimul meu post pe bmwclub.ro
    1 point
  40. sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!
    1 point
  41. Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.
    1 point
  42. Asta e cea mai tare....corporatia Bimmer-Service )))))
    1 point
  43. Vai de steaua lor cu episodul cu f10-le. Sper ca i-a reclamat pe unde se poate.
    1 point
  44. Nu te supara , ai o ambitie sa pui jante total nepotrivite pentru masina asta, cand ai luat-o era cum trebuie. Stopurile daca nu erau fumurii erau ok dar asa dau urat.
    1 point
  45. la o documentare sumara, principalele diferente intre e90 320d steptronic 2011 si f30 320d steptronic 2012 Dimensiuni: f30 mai lung cu 90mm (mai mult spatiu interior); ampatament - f30 distanta intre roti mai mare cu 50 mm (confort mai bun la rulare, spatiu mai bun); portbagaj mai mare la f30 cu 20L. Greutate: f30 mai usor cu 85kg (1420kg vs 1505kg; aici depinde si de dotarile alese) - consum mai bun, accelerari mai bune. Motor: acelasi (N47D20); posibil sa fie diferente la cod; max 135kw, max 184cp / 4000 rotatii. Turbina: avantaj F30 (commonrail 1800 bar with magneto-injectors; variable turbo (""Twin Power Turbo"") verus variable turbo - datorita turbinelor diferite, F30 are cuplul maxim mai de jos (intre 1750-2750 vs 1900-2750); asta inseamna mai multi CP pana la 1900 rotatii -> aceleratie mai buna; dupa 1900 ambele masini au acelasi cuplu/putere. Cutie automata: avantaj F30 (8 trepte versus 6, final ratio 2.813 versus 3.154) -> confort mai bun la schimbarea vitezelor, consum mai bun, accelerari mai bune. Anvelope: un "numar" mai mare la F30 (205/60 R16 vs 205/55 R16); echivalent cu 225/45 R18 vs 225/40 R18 - adica mai confortabil la orice R. Performante: evident, be baza celor de mai sus, F30 vs E90 pana la 100: 7.4 vs 7.6; mult mai clara de diferenta 80-120 in viteza a 4-a: 5.8s vs 7.6s. Consum: cel declarat urban / extraurban / mixt: 5.4/3.9/4.4 l/100km vs 6.8/4.4/5.3 l/100km; avantaj destul de clar F30. Specificatiile sunt clare in favoarea F30 - avantajele tehnice provin in primul rand de la cutie si turbina; posibil si injectoarele sa fie mai performante, nu am gasit info.
    1 point
  46. In mod normal un rulaj cat mai mic/stare tehnica buna/garantie ar trebui sa primeze in fata dotarilor si optionalelor, pentru ca masina este un mijloc de transport(ca nu vorbim de ferarri aici) si trebuie sa fie sigura, eficienta, sa nu implice costuri mari, sa nu genereze costuri neprevazute Fara a jigni sau nominaliza pe nimeni, dar sunt oameni in romania (si in tarile de acelasi nivel )care acum 15 ani vse multumeau cu orice masina, numai sa o detina,si acum nu concep bmw fara scaune de piele , xenon, navigatie profesionala; e si asta o forma de evolutie poate, insa ar trebui fiecare sa se gandeasca de ce in tarile din vest isi cumpara oamenii si masinile fara dotarile respective si sunt foarte multumiti si traiesc fara nici un sentiment de frustrare, ca sa nu mai spunem ca tot aceeasi cetateni nu ar concepe sa cheltuie sumele respective pe masini second hand. dar posibil,si asta numai dupa parerea mea, ca or sa mai treaca 15 ani pe putin pana cand va disparea acest sentiment de implinire si bucurie de a face o afacere minunata in momentul in care se achizitioneaza autoturisme uzate, aflate la sfarsitul perioadei normale de utilizare (si care in tarile de origine sunt inlocuite cu autoturisme noi, chiar si cu scaune de stofa skoda).Si cand lumea ii mai injura pe pensionarii din vestul europei care la batranete fac vacante frumoase, ar trebuisa ne gandim ca la vremea lor poate au rulat si ei in scaune de stofa, dar au acumulat un capital.
    1 point
  47. Eu cred ca i-a pus o volanta si sau ambreiaj uzat
    1 point
  48. E dreptul meu sa comentez oriunde am chef atata timp cat respect regulamentul. Nu e intact deloc. Diferenta e ca nu e plin de aluminiu. Dar e distrus si ala. Felul in care vezi lucrurile e gresit pentru ca scoti din ecuatie greseala posibila a angajatilor tai. Practic nu vrei sa concepi ca poate cineva de la tine a gresit, dar arunci vina in alta parte. Ma rog, o mentalitate foarte des intalnita. Si eu gresesc, la fel ca tine sau orice alt mecanic. Nu exista oameni perfecti. Ceea ce face diferenta este asumarea sau neasumarea responsabilitatii.
    1 point
  49. Filetul este intact in partea de sus pentru ca partea de jos a filetului bujiei a distrus filetul chiulasei. Se vede asa pentru ca filetul bujiei a fost distrus si a luat cu totul si filetul chiulasei. In afara de o greseala la montaj, chiar nu exista o alta varianta. In fond, e de inteles. Ai un atelier mare, ai mai multi angajati. Unul a avut o zi mai proasta, s-a grabit sau a avut ceva pe cap. E omenesc sa gresesti. Insa probabil e mai bine sa-ti asumi acest lucru. Daca vei continua sa negi, da foarte prost. Imi permit sa-ti dau acest sfat chiar daca nu sunt direct implicat.
    1 point
  50. Eu am fost cu E60-ul sotiei de doua sau trei ori la bimmer si asta tot din cauza pretului scazut si a recomandarilor de pe forum. Recunosc ca m-am lasat inselat si de aerul de profesionalism pe care mi l-a afisat la prima discutie. Pot sa spun ca dupa fiecare interventie am avut probleme. Ba a uitat sa schimbe un ulei care deja fusese facturat, ba nu a schimbat o piesa (si aceasta facturata) si gasita ulterior in alt service aproape rupta sau desprinsa si cu un mare joc (capatul de bara parca) plus dupa ce am lasat-o 3 zile pentru schimbat spoiler si alte alea in urma unui accident usor, am luat-o fara un capacel de roata si zgariata si indoita pe alte parti. Bine ca nu m-a primit si cu E36, ca probabil i-o lasam de tot. Singurul service de pe forum pe care il mai recomand de aici de pe forum e Efficient Services. Am fost de multe ori si cu E60 si cu E36 si am plecat mai mult decat multumit de fiecare data. Cum zicea si un coleg mai inainte, baietii chiar sunt de treaba, nu fug de munca si te rezolva intotdeauna. Poate e un pic mai scump decat ce e pe forum, dar e service, nu garaj cu groapa si e chiar civilizat, curat si primitor. Si mai bine dau 50 de lei in plus, dar macar stiu ca nu ma intorc cu aceeasi problema de 10 ori. Si sincer nici nu am avut sezatia ca vor sa ma traga in piept, sa ma pacaleasca sau mai stiu eu ce, cum se intampla prin alte parti. SI pana la urma e vorba si de investitia pe termen lung. E36 va ceda curand probabil, dar la E60 mai bine dau cativa lei in plus, decat sa ma duc in ultima bomba si mai tarziu sa nu mai am cu ce s-o fac cand vor pica toate in lant din cauza carpelilor. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/130741-probabil-cel-mai-cochet-service-mini-showroom-specializat-bmw/ sau mail: ella.burlacu@efficientservices.ro
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.