Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/05/16 in all areas

  1. de ce sa nu mai bagati twin 5w 30 daca e uleiul shell original folosit peste tot de Bmw? care mecanic recomanda asa ceva? are studii ceva? asta suna ca ineptia aia " a zis mecanicul sa bag ulei mai gros ca are motorul peste 200 mii km ". Frumoasa masina, bafta la vanzare.
    3 points
  2. Au ajuns jantele din Austria,live sunt Fenomenale ! Abia astept sa le vad cu cauciucurile montate in soare http://s23.postimg.org/9ouxvb7fb/image.jpg http://s23.postimg.org/m27s27x3r/image.jpg
    3 points
  3. Nu are rost sa te chinui, cauta dupa VIN , scrie acolo ce ai pe masina, cred ca ai servotronic ca si mine, cu un set de jante pe 18-19 si o suspensie sport se tine suficient de bine pe sosea Nu stiu daca pretul este esential, eu am dat pe a mea 8000 si are mai putine optiuni..... Acum daca in romania gasesti la 4-5k de la camatari e alta treaba.... o cumperi cu 5000 ca are pachet m si mai bagi 10k dupa in ea, unii vor o masina care sa arate ok si sa mearga
    2 points
  4. Putina miscare de primavara. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160305/b62d94d589486faadd13a4f387fc30af.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160305/39906048b9bd5ac47bf56ec7efcf8635.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160305/d47e1c01e3923e95dddb0c8d2711ae42.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  5. Nu stiu cat ii de ras treaba.Am avut multe experiente neplĂŁcute cu "vopsitori" de la noi,fiecare om are pretențiile lui,poate pentru cineva o anumitĂŁ lucrare e super,iar pentru altul aceeași lucrare e mediocra. Si-a facut un prieten in Austria un set de jante AMG si au iesit grozav,jantele fiind cam praf,asa ca le-am trimis si eu acolo.
    2 points
  6. Asta treaba,sa trimiti jantele la reconditionat in Austria:)))
    2 points
  7. Mulțumim Bmw pentru prestanțĂŁ si ne cerem scuze pentru inconveniente gen Eugen......
    2 points
  8. Sonda lambda e ok.Iti arata 0 pe a doua sonda pentru ca motorul tau nu o are,unele motorizari au doar o sonda inainte de catalizator si inpa stie de 2. Ce vad eu in neregula este analog value 4 ,ai la adaptare 124 si maximul este 120.De obicei este din cauza distributiei care nu este pusa la punct cum trebuie,mai verifica odata cu inpa dar de data asta lasa motorul la ralanti si vezi ce valoare ai.
    2 points
  9. Da,166 si 128 is "ce trebe" pe e60,doar ca mie imi plac astea mai mult,in zona prezoanelor deja a inceput sa se exfolieze vopseaua,am zis sa le reconditionez,au facut o treaba excepționalĂŁ baietii din Austria.
    2 points
  10. Gata si farurile LED si camerele side view. Urmeaza : Soft Close http://s9.postimg.org/n4kpsuh3v/IMG_0767.jpg http://s9.postimg.org/gtficffvf/IMG_0769.jpg http://s9.postimg.org/aeghfr95n/IMG_0772.jpg http://s9.postimg.org/gx9bsolcr/IMG_0774.jpg http://s9.postimg.org/iz9t6xjbv/IMG_0775.jpg http://s9.postimg.org/x6zhvkw0r/IMG_0776.jpg
    2 points
  11. Eu am la 2 din cele 4 masini navigatie, dar zau daca am folosit-o de 10 ori intr-un an. Hai sa fim seriosi ca nu e indispensabila. Eu la bordul de Bmw as lua navigatia doar pt aspect in principal. Vad ca la f30 are oricum displayul ala deci te poti lipsi de nabigatie. Iar daca ainevoie la un drum prin afara, tom tom este foarte bun. Frumoasa masina si mai ales motorul. Multi km fara incidente!
    2 points
  12. Oh, the irony deci acum brusc nu mai e buna recomandarea producatorului nr 1 mondial de motoare diesel 2.0L - sa schimbi uleiul dupa 2 ani si cacalau de km? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__view__findpost__p__2326665
    2 points
  13. Asta are motorul ala unde se rupe distributia?
    2 points
  14. Spalat exterior/interior + odorizant
    2 points
  15. poti detalia un pic te rog ce upgrade-uri si investitii majore s-au facut de a crescut pretul cu 2000 euro?
    2 points
  16. Accept variante cu motor mai mic! 525d/525i...520d... 320d...325i Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk
    2 points
  17. Votat ''Altceva'' . Placerea de a conduce = pentru confortul pe care il ofera in orice imprejurare.
    1 point
  18. Tot e bine ca am ceva. Am crezut ca e active steering.
    1 point
  19. Active steering e altceva,tu daca trageai greu de volan ai servotronic.
    1 point
  20. Ce fel de sarcina are motorul la 2700 rpm? Si de unde stii ca vine de la motor? Poate vine din cutie. Daca e in sarcina de care vorbesti, probabil din alta parte si nu de la motor.
    1 point
  21. Scuze de Up-urile repetate dar intre timp am gasit si facuta cu certificatul de garantie Anvelopele au fost cumparate pe data de 27.05.2015 si sunt in garatie pana pe 27.05.2017
    1 point
  22. FelicitĂŁri pentru achiziție. Nu trebuie sĂŁ dai explicații la nimeni, dar eu mĂŁ bucur când vĂŁd o mașinĂŁ nouĂŁ pe forum. Și ca sĂŁ schimb subiectul, postez o poveste mai lungĂŁ, sper sĂŁ nu plictiseascĂŁ : De ce iubesc eu BMWul?! Povestea a ĂŽnceput prin 1995, când tatĂŁl meu ne-a dus intr-un orĂŁșel mic, unde știa el ca a vĂŁzut o mașinĂŁ interesantĂŁ. Eu cu fratele meu mai mic, stĂŁteam nerĂŁbdĂŁtori pe banchetĂŁ din spate a Opelului pe care ĂŽl avea atunci tatĂŁl meu. Când am ajuns la destinație, am vĂŁzut o mașinĂŁ prĂŁfuitĂŁ, plinĂŁ de gĂŁinaț de pĂŁsĂŁri, care nu mĂŁ atrĂŁgea cu nimic. Era un BMW 728, care ulterior am aflat ca era de o vârstĂŁ cu mine, din 1977. MașinĂŁ a fost cumpĂŁratĂŁ de tatĂŁl meu, iar de atunci am ajuns sĂŁ ĂŽndrĂŁgesc aceastĂŁ marca. Atunci am descoperit și eu, ĂŽn anii 90... In perioada când Dacia avea pe lunetĂŁ inscripția "Dacia cu motor cu injecție"... sa vad ce masini construiau altii in anii 70. Din dotĂŁrile mașinii: scaune reglabile ĂŽn toate direcțiile, volan reglabil, oglinzi electrice, servo, etc. Dar sunetul motorului ĂŽn 6 cilindri le depĂŁșea pe toate... avea doar patru viteze . O altĂŁ experiențĂŁ plĂŁcutĂŁ: l-am trimis ĂŽn Germania o scrisoare și le-am cerut manualul de utilizare. DupĂŁ câteva sĂŁptĂŁmâni am primit prin poștĂŁ manualul și o scrisoare de la BMW. A fost prima mea mașinĂŁ, care mi-a rĂŁmas ĂŽn suflet. Am vandut-o ĂŽntrucât consumul ajungea iarna și la 30 de litri iar salariul era mic. Am mai avut doi ursuleți, iar dupĂŁ aceea am trecut la alte mĂŁrci auto. Schimbam mașinile o datĂŁ la doi ani, nu aveam liniște. Mi-am luat și un enduro BMW f650, ca sĂŁ ĂŽnlocuiesc golul, dar nu m-am liniștit. Asa ca anul trecut am intrat din nou ĂŽn rândul celor care conduc BMW, cu un E87. Nu ĂŽmi place viteza, conduc legal, nu fac liniuțe, nici drifturi, dar ĂŽmi place sĂŁ conduc BMW. Senzația la volan nu cred ca se compara cu senzația pe care ți_o poate oferi o altĂŁ mașinĂŁ normalĂŁ (mĂŁ refer la prețuri pĂŁmântești). Am scris așa mult ĂŽntrucât am revĂŁzut zilele trecute prima mea iubire și m-a rĂŁscolit... i-am fĂŁcut câteva poze cu telefonul: http://i64.tinypic.com/110lvnt.jpg http://i66.tinypic.com/2ltpjx4.jpg http://i63.tinypic.com/1z2oacy.jpg P.s. vopseaua este cea din 1996.
    1 point
  23. Masina respectiva care vroiam sa o cumpar din Germania avea unele defecte (zgarieturi) care nu erau in descriere. Fusese rental la o firma din Franta, asa ca am renuntat la ea si am cumparat o masina din tara de la Banat Car din Tm, o predare leasing cu garantie si premium selection. E vorba de un F30 330xd cu istoric full BMW la 95K km. Nu stiam ca trebuie sa va tin la curent cu tot ce vand sau cumpar. E90-ul s-a vandut in 5 zile in familie, l-am dat cumnatului meu, care nu sta pe forumuri si nu le are cu asa ceva. I-am dus masina la cineva sa ii faca o diagnoza cu ISTA si am gasit acele probleme la ea. De aceea erau intrebari postate in legatura cu masina veche. Proba contrarie ar fi urmatoarea: Daca vrei sa dam o tura cu F30 nou, da-mi un semn si mergem Nush de ce, miros o usoara invidie intre colegii de pe forum, invidie care nu prea isi are rostul. Nu va datorez nimic, cu atat mai putin explicatii. Nu prea vad rostul acestor comentarii. Akon, cu tine am mai avut discutii, stim amandoi ca te roade invidia. O zi buna, CH
    1 point
  24. Stiam ca nu mikken a pus anuntul. Vorbeam prima oara cu mikken apoi dadeam un sfat vanzatorului.
    1 point
  25. Driftuiesc masini de la 12 ani si in 16 ani de sofat n-am avut nici un accident din vina mea,nici macar nu am zgariat o janta de bordura. Vorbeam de ce imi face mie placere sa fac cu un BMW veritabil...fiecare cu placerea lui la volan.
    1 point
  26. Viraje in viteza pe serpentine! Suspensia M isi face treaba DTC dezactivat si cauciucurile fumega putin asa de impresia artistica
    1 point
  27. Am uitat sa mentionez ca fac si schimb cu 255 35 18 de vara, neaparat runflat-uri si sa fie in stare buna In functie de starea lor se discuta diferenta
    1 point
  28. Eu cand scriam mai demult ca oamenii nu-s in stare sa schimbe un set de placute de frana calumea, voi vorbiti de montat fire pe CAN si activat chestii, mult peste nivelul de Dorel Eu n-am mai calcat pe la ei de-atunci, si zau ca n-am plans o secunda.
    1 point
  29. mikken, la pretul asta oricum iti iei un e60 din acelasi an. Am urmarit si eu anuntul, nu inteleg de ce nu pui direct 3000, probabil vrei sa incerci sa intepi la 5000.
    1 point
  30. Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.
    1 point
  31. Comentariul meu nu a vrut sa fie rautacios...pur si simplu sunt curios ce s-a facut la masina. E drept, nu e ok sa vii si sa spui ca masina e "impecabila" tehnic si estetic si apoi sa bagi in ea aproape valoarea de vanzare a masinii. Daca aceasta "investitie" reprezinta revenirea la navi original, sau ceva de genul asta...poate as putea intelege. Dar daca reprezinta reparatii si/sau revizii care sunt absolut necesare...nu mi se mai pare corect. Eram interesat de masina, dar nu la pretul actual...si acum dupa ce am vazut ca "impecabila" poate insemna 2000 euro in cateva saptamani...mai bine nu.
    1 point
  32. Crezi ca la 5000 poate fi cineva cu adevarat interesat?M-ai facut sa cmentez si pretu acuma, io ma opresc aici...!!!
    1 point
  33. si ce-i cu asta?,,,e treaba omului cat cere, de ce nu a-ti luat-o cand era 3000e?
    1 point
  34. Nu fac mare caz pe acest incident (petrecut in nov sau dec 2015 daca nu ma insel), pana la urma era doar o curea, insa m-a deranjat foarte tare nepasarea lui cand i-am spus ca a fost comandata la ei si montata tot acolo, precizand faptul ca am facturile acasa...am primit un doar zambet sec ca si raspuns, apoi s-a trecut la subiectul distributie...Deci..cu asa atitudine cu siguranta voi reveni cu drag acolo :flowers: Sau poate ar fi trebuit sa trimit pe cineva de gen masculin cu masina in service, se pare ca, ca si femeie, fie esti tratata cu seriozitate maxima (cu ghilimelele de rigoare), fie pleci cu piese schimbate, puse invers...etc dar nu ma mai mir, asta e Romania :goodjob:
    1 point
  35. Daca nu mi se rezolva problema, voi face si eu acelasi lucru. Momentan, i-am dat posibilitatea sa rezolve problema cumva.(astept de aproape o luna, dar stim toti ca este un om foarte ocupat si prioritizeaza - aici am citat). Referitor la ceasuri, problema care a fost acum 2 ani, o pot povesti pentru ca nimeni nu m-a despagubit cu nimic. Masina era un X5 4.4i cu ceasuri originale. Am gasit pe ebay in germania ceasuri de 4.6is, le-am luat, le-am adus la el. Mi-a spus ca e nevoie de rescriere cip din ceasuri cu vin-ul masinii ca sa functioneze. Am stat toata ziua acolo cu ei timp in care mi-am facut treaba de servici,pentru ca nu aveam incredere sa las masina pe mana nimanui. Vali colegul lui Alex a lucrat la ceasuri. Dupa 1000 de probe pe masina cu ceasurile desfacute bucati si reglaje manuale de limbi (cu mana) a decis ca totul e gata si pot pleca. Am platit 200 lei pe manopera cu mentiunea ca totul functioneaza perfect. Masina era pe rezerva, acum de benzina era culcat la pamant, mi s-a recomandat sa ma duc sa alimentez urgent pentru ca masina a stat mult pornita si nu e tocmai economica. M-am oprit in prima pompa, am alimentat, acul de benzina nu s-a ridicat niciun pic. Am plecat cu motorul rece de acolo, acul de temperatura nu se ridicase nici la benzinarie. Am strabatut tot Bucurestiul cu masina si niciunul din ace nu s-a miscat vreun mm. L-am sunat pe Alex, i-am spus ce se intampla, mi-a spus ca ma va chema el intr-o zi sa se uite la ele. Dupa o zi am constatat ca acul de la turometru ramanea agatat la 1500 ture si cadea la relanti daca ii dadeai un bobarnac in geam. Dupa alte doua zile displayul de la computerul de bord a cedat si arata doar linii. Am tot insistat la Alex si explicatia a fost ca devina sunt ceasurile in care s-a mai umblat si ei nu au facut decat sa rescrie un cip, nicidecum sa umble la ace, in conditiile in care eu fusesem toata ziua acolo si vazusem ce a facut.... De scarba, i-am urat de bine in gand si m-am impacat cu ideea. Nu stiu inca si nu voi sti niciodata de ce am fost atat de prost sa mai vin si a doua oara sa-si bata joc de mine. Motivul a fost ca mi-a promis Alex ca se ocupa el personal, am observat ca isi schimbase atitudinea, ca totul era diferit.Mare greseala.
    1 point
  36. Eu am fost de doua ori in acest service. Odata am plecat cu buza umflata, banii dati si ceasurile de la X5 distruse. A doua oara am fost cu o alta problema si am plecat si cu banii dati si fara rezolvarea problemelor. Am desfacut sa vad ce au lucrat si calitatea lucrarilor. Are rost sa va spun de fire legate cu izolir de instalatii electrice de casa? Inadituri si calitate de 2 lei... Mai mult, a refuzat returnarea banilor desi i-am prezentat intr-un mod civilizat problemele constatate, insa Alex a ales sa ii creada pe inginerii lui, practic, clientul e un mincinos. Nu vreau sa detaliez, nu sunt genul care ma uit la bani pierduti, dar ma uit la gest. Urmatorul pas va fi sa-i fac o reclamatie pentru faptul ca nu a emis factura, bon fiscal sau orice alta forma legala de tranzactionare a unui serviciu. A doua reclamatie va fi la politie pentru ca "au pierdut" o piesa pentru care nu am fost nici despagubit nici piesa nu am primit-o inapoi. Ce sa zic, mergeti la Alex daca aveti nevoie sa va simtiti ca in Romania. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  37. Camera si internet http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160204/5605be7cbd3f61d956868632f6180033.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160204/b9934467cffc058d3a95e82c31868d74.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160204/8ab2f1a06d8c22d1bad7cdd3333986b5.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  38. Pret Nou! 3.999 Euro Neg!
    1 point
  39. O sa o vanda in 1.5-2 ani maxim,e genul care sa transforme incontinuu si sa schimbe,sa aiba ocupatie,e un hobby,o pasiune,o placere si aceste lucruri nu merg cap in cap cu uzualul. P.S desi sa speram ca nu o face sa vedem unde ajunge cu ea!!
    1 point
  40. URGENT!! 4.500 EURO Neg Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk
    1 point
  41. 4.799 Euro Neg Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk
    1 point
  42. UP! Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk
    1 point
  43. Pret nou: 4.900 Euro Neg! Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk
    1 point
  44. M54 a pornit la -35 grade fara absolut nici o greata,se intampla acum cativa ani pe langa Bran pe undeva. -18 grade e nimic
    1 point
  45. Frumoasa masina! Spor la vanzare! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  46. Doar cash! Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk
    1 point
  47. Cam exagerate pentru un BMW, gustul meu binenteles,daca era logan ii venea tocmai bine Ps:felicitĂŁri pentru masina si pentru pasiune
    1 point
  48. Se pare ca s-a stricat senzorul de prezenta al scaunului soferului si au aparut in bord erori de centura si airbag. M-am documentat un pic si am vazut DIY cu rezitori si o dioda, dar acela se aplica doar daca ai 2 fire, iar eu am modelul cu 3 (4 pini). Exista vre-o schema pt aceasta? Sau se poate anula complet din tester? BMW E60 2004
    1 point
  49. Pe de alta parte o singura viata avem.
    1 point
  50. "Ce faceti ca sa simtiti placerea de a conduce?" pur si simplu conduc un bmw,e o placere..,restul e can,can!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.