Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/03/16 in all areas

  1. Eu dupa ce am cumparat fulie corteco noua si a cedat in 2 ani am hotarat sa iau una sh de pe o masina cu km putini ( aveam cum sa verifickm). Am gandit asa daca a mea a tinut 300000 de km si asta are 100000 poate mai tine inca 150000 macar, daca nu tinea asta era ca eu nu dau bani pe manopera. Aceea fulie este si acum pe masina de peste 4 ani fara joc fara bataie fara nimic si au trecut 100000 de km. De altfel nici cea originala a masini nu s a rupt doar batea putin in schimb corteco sa desfacut in mii de bucatele. ... de unde trag eu concluzia ca toate piesele noi sunt facute in bataie de joc. se folosesc materiale reciclate , standardele de calitate sunt sub orice critica si se mai si produce prin china sub numele unor branduri mari. aceasta politica produce efecte si asupra masinilor noi la care dupa cum vedem le cedeaza motoarele, cutiile, materialele interioare dupa doar 2 3 ani de functionare. Asa ca eu cred ca si daca vei cumpara OE tot nu va fii la standardul de calitate de acum 10 ani cand iesea acelasi produs (doar ca forma)dintr o fabrica din Germania cu materiale de prima mana si dupa o verificare CTC riguroasa Alt exemplu este cupla elastica de la cardan cea originala a tinut aproape 200000 de km si cand a cedat am cumparat OE si a tinut fix 50000. Praf era dupa 50000 nici la aia originala nu era asa uzat cauciucul. De asta nu am gasit sh cu km putini asa ca tot schimb la maxim 50000 flanje. LA e38 exista 4 suporti finali de cauciuc pentru tobe si cand am cumparat masina nu am stiut de ei vreo 5 ani. Dupa 5 ani s au rupt pe rand asa ca am cumparat OE si nici macar unul nu a tinut 1 an. Si credetima ca toti suporti de la toba sunt noi cap coada toba nu bate nicaieri... pur si simplu este ordinar cauciucul. Mereu am in masina tampoane de toba de rezerva..... nu sunt scumpi nici greu de schimbat dar enervant ca trebuie sa pazesc tobele
    4 points
  2. 3 points
  3. E34-le devine incet incet un clasic, eu inca intorc capul pe strada cand vad cate unul si nu cred ca este nici o rusine sa conduci unul, cand vine vorba de pasiune nu se pune problema de cat ia la suta si cati bani bagi in piese.
    3 points
  4. Daca nu treci de 3200rpm si ai motor pe benzina, poti sa iti cumperi si 3.2-ul de pe M3, ca tot n`o sa traga... Incearca sa mergi mai turat cu ea si o sa rezolvi problema. Daca te limitezi la 3000rpm nu o sa simti absolut nicio diferenta intre cele doua. Diesel-ul iti lasa impresia ca accelereaza mai puternic deoarece are cuplu mult mai mare(mai ales la turatii joase, datorita turbinei) si nu trebuie turat asa mult.
    2 points
  5. fulia corteco vine cu sigla bmw stearsa cu ceva incins.
    2 points
  6. Deocamdata aici este doar ISTA-D (DIAGNOZA) ... O sa fac un pack cu ISTA-D si ISTA-P intr-un torrent. Daca modifici ISTA-D si ii adaugi PSDZDATA poti sa faci si programare/diagnoza, dar numai pentru seria F, G si i merge programarea. Daca vrei pentru seria E trebuie sa ai ISTA-P sau E-SYS.
    2 points
  7. Nu-i nicio dezamagire. Dimpotriva! Ma bucur ca ai scapat. Mai cunosc si eu oameni de-astia care o iau prin Europa fara niciun stres intr-o masina ce mie mi-ar da emotii si 100 de km. Esti norocos, nu gluma.
    2 points
  8. Salut tuturor! In primul rand trebuie precizat ca sunt la primul meu BMW. Este vorba despre un e34 touring cumparat in decembrie anul trecut din germania. Am scos un rand de numere rosii de germania valabile 30 zile si inca 3 randuri la noi si am folosit masina pana la inceputul lui aprilie anul curent. De atunci a stat pana acum si luni, 1 August, am reusit sa o inmatriculez. Ultimele doua saptamani am pregatit-o pt rar, dar nu vreau sa imi amintesc de experientele neplacute cu vopsitorul tinichigiu, sau mecanicii astia de cartier. Vreau sa plec Sambata dimineata (6 august) in Portugalia ~ approx ~ 3700 km si sunt stresat ca raman cu masina in drum Nu imi inspira incredere deloc si mii se pare ca toate sunt defecte la ea si ca nu ajung nici pana in vama. Sunt din Cluj si aici azi a inceput UNTOLD si nimeni nu vrea sa arunce o privire la masina mea. Nici nu stiu de unde sa incep cu problemele sau daca mai are rost sa cer sfaturi asa pe ultima suta de metrii. Orice reply e binevenit. Sa ma apuc sa ĂŽnșir probleme doar? si sa astept raspunsuri?
    1 point
  9. Dupa excursia prin romanica a trebuit sa muncesc ceva pana sa-i scot fata ... si postimage merge foarte rau de ceva timp... asa ca am doar 5 poze mari si late ....
    1 point
  10. In acest weekend s-a efectuat o actiune de curatare ca de inceput de toamna: Nu stiu cum am facut, dar la final m-am trezit cu alte scaune Interior alcantara sport incalzit de facelift ( 2011 ) in stare foarte buna. Astazi am reusit sa refac conexiunile pentru incalzirea in scaune si pentru reglajul "aripioarelor" , in acest moment fiind 100% functionale. O sa revin cu detalii in cazul in care e cineva interesat de asta.
    1 point
  11. Aici este torrent cu tot ce aveti nevoie pentru ISTA-D Sa debifati inaite din torrent PSDZ
    1 point
  12. Se poate face si torrent dar o sa-l las doar seara dupa ce vin de la munca
    1 point
  13. Arcurile si amortizoarele, placutele, discurile de frana, etc se schimba doar pe set. Daca pui arcuri noi masina va sta un pic ridicata pana se lasa noile arcuri, insa nu vei avea probleme mari. In 45-70 de zile se lasa arcurile complet. Important e sa le schimbi pe set ca sa nu stea inclinata sau ceva de genul.
    1 point
  14. Am pus de curand Bilstein B4 pe fata, 490 ron bucata; foarte multumit de ele.
    1 point
  15. Ei bine, noroc ca s-a inventat gravitatia, si tine si gheata si oceanele. Referitor la masina, nu stiu cat ai dat pe ea, poate ai dat extrem de putin, insa ca sa o aduci pe linia de plutire costa ceva, asa e cu masinile vechi. Pt inspiratie vezi topicul asta E34 Touring - Reborn!
    1 point
  16. Cum sa-ti iei e46 cu 2500 euro? Daca n-ai bani , cel putin 3000 ron pe luna salariu, nu-ti lua e46. Ia-ti golf 4 , clar. Cu 2500 euro buget, n-ai ce cauta pe e46. SUnt multe de schimbat si de intretinut. Decat sa-ti iei un e46 cu 2500e , chel, rupt, diesel, rulaj mare, masina rupta, uzata, mai bine iti iei un golf 4 . Un golf 4 la 2500 euro e aproape impecabil. Un e46 la 2500 euro , e rupta , e bucati, e uzata complet, mai ales diesel. Cu 2500 euro cumperi golf 4 benzina cu 200.000km reali. Cu 2500 euro cumperi un e46 cu 460.000 km reali. Ce alegi? Daca vrei un e46 curat, te costa 3700 euro-4000euro. Un golf 4 curat, 2500-3000euro
    1 point
  17. A fost "ca prea la tara" pt drumurile noastre ?
    1 point
  18. banuiesc ca masina ai luat o la un pret bun din romania si ca avea maxim 120.000 km. am motor daca te intereseaza , 145.000 km cu carte service la 5000 ron . factura si garantie
    1 point
  19. Merci! Preturile difera in functie de ce vrei sa faci la masina, cel mai in masura sa va raspunda este Razvan de la ARVision. Teava in loc de intermediara + finala si dpf off + soft inainte cu ceva timp, conteaza foarte mult daca masina are soft din ce am inteles si conteaza chiar si ce soft are masina si cum sufla motorul nu prea sunt in masura sa va dau mai multe detalii, asta mi s-a spus, asta va spun.
    1 point
  20. 1 point
  21. Topicul asta suna cam asa, "am si eu un BMW, e cam cazan, dar merge, si parca nu-mi prea mai place, as scapa de el, dar totusi sa stiti ca merge". Si cat de curand apare la vanzari. A mai fost o tentativa de samsareala in genul asta pe forum, cu un X3 parca. Acum sa nu ma injuri, colegule, e doar o opinie, de pe margine, ca la fotbal.
    1 point
  22. Pune mai omule cateva poze , vrem sa vedem cazanu' care a vazut Atlanticul si a venit inapoi.
    1 point
  23. Eu incerc alta solutie/sugestie pentru prietenul tau, mai ales daca tine atat de mult la masina si considera pe foarte multi destul de nepriceputi/ne-indemanateci/smecheri.. (aici neluaind parte nimanui), .. sa mearga la primul care il alege.. pentru schimbul de filtre (presupun ca schimb de ulei motor si alte lucruri ce tin de intretinerea motorului/masinii vrea sa faca..) iar urmatorul schimb sa incerce sa il faca el insasi. Nu trebuie enorm de multe scule.. - mai ales daca tine la masina lui foarte mult! E usor de invatat daca urmareste pe cineva cum face..
    1 point
  24. Nu sunt singurul care i-a explicat de ce nu poate da un e46 cu 8300 euro. Si uite ca lunile trec si pretul a ajuns fix unde am zis eu, la 5000-5500 euro, iar clienti tot nu sunt. Un e46 bun nu merita vandut in Ro, pentru ca oamenii nu vor masini ingrijite, vor rupturi ieftine. Recunosc ca masina e intretinuta si are o valoare destul de mare, dar asta nu inseamna ca isi poate scoate banii pe ea. E trist ca in Romania nu se pot vinde masinile bune la un pret corect.
    1 point
  25. ideea era sa nu ajunga pe la niste neica nimeni si sa se trezeasca cu cine stie ce alte belele, sau sa-l arda la preturi. Omul este la prima masina si nu are experienta suficiente sa se orienteze la preturi si calitate. Eu stiu din experienta ca nici macar pt un bec nu e bine sa te duci oriunde sa ti-l schimbe. Nu vreau sa exagerez, dar am invatat ca sunt multi aiuriti care au impresia ca sunt mecanici.
    1 point
  26. totusi loganul daca are 100.000 nu intra nici o cincime din banii care intra intr-un e46 de 300.000. nu ca ar fi piesele mai ieftine (sunt mai ieftine dar nu cu mult) dar intr-un fel se strica o masina de 6 ani si 100.000km si in altfel una de 16 ani. normal ca nu ai ce compara intre cele 2 masini,dar daca nu iti permiti intretinerea bmw-ului care mai e smecheria? nu mai e placere sa ai bmw e un chin. iar in cazul de fata vorbim chiar de un .. e34 mai vechi cu inca vreo 5-8ani sub 320d-ul tau...
    1 point
  27. masina e E34 Touring din 09.05.1995 2.0 benzin (M50B20TU) cu 257k la bord, un singur proprietar inaintea mea 1. Nu merge drept. daca urmeaza o portiune dreapta de 100 m sa zicem, ca sa tin masina pe bandĂŁ eu trebuie sa virez stanga si dreapta de vreo 3-4 ori, iar volanul sta stramb (spre stanga). Dar.. daca portiunea dreapta care urmeaza e mai lunga 1km+ (pe autostrada) problema dispare iar volanul are tendinta sa se indrepte pana la urmatoarea curba.. (banuiesc caseta de directie) 2. E infundata? nu trage nici cat o skoda 1,6 benzina din 2001? cu ac pornit e dezastru, mii se pare ca abia plec de pe loc si consuma enorm in oras. Dupa 3500 ture se schimba povestea dar nu mii se pare normal sa apas pedala de acceleratie pana aprope jos cand plec de la semafor. (banuiesc ca amestecul nu e tocmai ok..) 3. suna ceva la diferential/cutie de viteze/cardan/volanta nu stiu.. ca niste bubuituri, mai ales cand schimb viteza 4. mii se infierbanta rotile toate si am cauciucuri de iarna momentan (am si de vara dar sunt mari 235/45/17 respectiv 255/40/17 si sunt cam uzate) 5. suna rulmentii? :turned: mai am si o gramada de probleme minore dar care ma deranjeaza si atrag atentie (nu imi stau bine barele si ornamentele de la usa de la sofer sunt pe bancheta) daca e cineva la cj dispus sa ma programeze la o revizie pe azi (vineri) as fi mai linistit.
    1 point
  28. 1 point
  29. Daca tii la masina ta si vrei sa faci ceva de calitate,te asigur ca merita. Acum tu sti daca iti permite timpul sa faci deplasarea,eu personal cunosc persoana care s-a dus 650 km pentru un soft. Clar ca nu merita sa mergi atata drum sa faci o chestie minora,dar daca vrei sa faci mai multe retrofituri si stai o noapte acolo,e altceva,macar pleci cu o lucrare de calitate,o chestie tot mai rar Întâlnitã la noi.
    1 point
  30. Omul are xdrive. Din cunostintele mele, trebuie sa aibe toate 4 aceeasi dimensiune.
    1 point
  31. La bmw-uri si la alte masini exista jante in 2 latimi,adica mai late in spate.Nu are nici-o problema,daca iei aceeasi latime o sa constati ca pe spate sunt bagate mai in interior decat pe fata,asa sta cel mai frumos.Ce jante ai?
    1 point
  32. Dupa cum am stabilit in privat cu el, am fost si mi s-a returnat contravaloarea cablului USB cu codul corect pe care il voi cumpara de la BMW, respectiv 200 lei. La fel de bine puteam sa-i las lui Adrian cablul USB actual, nu sunt samsar de cabluri USB. Cablul instalat probabil il voi arunca, pt ca il banuiesc defect. Consider problema incheiata. Observ un sentiment prezent la cativa, ca daca Adrian s-a oferit sa rezolve, inseamna ca totul e ok. Apreciez ca s-a oferit, dar cand am avut nevoie, a fost de negasit. Iar problema ramane prima instalare pe care a facut-o. Chiar daca ma intorceam a doua oara, era pentru cablul auxiliar care lipsea, nicidecum pt schimbarea cablului USB, asa ca acum eram practic la a treia vizita. Si timpul pierdut si nervii mei? Ca n-a functionat una, ca n-a functionat alta? Nu mai conteaza, doar s-a oferit sa returneze banii deci e ok. NU vreau banii, nu vreau o a doua sau a treia instalare, voiam doar montajul unui USB functional, din prima, si un cod de cablu, din a doua! Pentru asta am scris aici. Mai trebuie sa raspund altor doua persoane, respectiv lui Vision335 - ai scris mai succint si ai surprins mai bine ideea decat am facut-o eu in cele 2 pagini. Iar Cosmin, imi pare rau ca gandesti asa. O fi usor sa incadrezi oamenii in tiparele pe care le ai si sa ii asociezi cu experientele tale, mai ales ca te ocupi cu diferite servicii, dar nu cred ca e cazul. Te stiu de pe vwforum, ti-am urmarit topicul de acolo cu Passatul modificat, stiu si experiente neplacuta de aici de pe forum, tot de la feedback, cu Vlad320. Inteleg ca Adrian te-a ajutat, dar sincer, nu pot sa inteleg reactia ta de aici. Cum ai spus si pe topicul lui Vlad320, timpul pierdut cu el nu il mai recuperezi. Acelasi lucru e valabil si invers, in cazul unui client. Ca idee, am venit de fiecare data de la Ploiesti pana la Adrian. 2 ore dus, 2 ore intors. De doua ori. Deci te rog sa nu mai presupui, nici referitor la timpul meu petrecut pe drumuri, nici despre caracterul meu si nici despre banii pe care sunt dispus sa ii cheltui pe una sau pe alta. Cred ca tot ce a fost de spus s-a spus, eu ma retrag din discutie. Problema e incheiata, atat cu Adrian, cat si threadul, din punctul meu de vedere.
    1 point
  33. Sunt in stare foarte buna estetic si functional, sunt roluite iar defectele estetice sunt doar cele din poze. Pret 1200 lei Tel: 0731176925 http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161002/fc4e3096e698aea6178f256fe327ef14.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161002/eff442515f762ab34baabcfd7b8dd0ac.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161002/9475c8f5cca35af47c1b188515363486.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161002/6d99393fbffc4847bb8f561c03fcf42c.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161002/e11709f1db25f61b5420a0c0b7281eb5.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161002/686b9527fbf3a98144501b87667a75e5.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161002/fd80ceb1115901ff1cc0b8bfc824c51e.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161002/c09a8232906bcb522fbc3057d09e158c.jpg Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
    0 points
  34. Adica dupa toata polemica de mai sus tu nu ai inteles ca trebuie facuta anulare si din soft? ..nu scrie nicaieri asta? O zic si eu si Cosmin..
    0 points
  35. Ai dreptate, motoarele sh de obicei nu au piesele respective schimbate si pe termen lung tot acolo ajungi. Era vorba de o economie pe termen scurt in recomandarea mea. Ca sa nu ramana un mister, propozitia ar fi trebuit sa arate cam asa: "Daca va mai fi la vanzare va fi la pretul corespunzator." Nu ma deranjeaza cand vad ca sunt persoane carora le mai lipseste cate un "i" sau nu despart cuvintele mereu, dar tu in mod evident ai si pretentia sa lasi impresia (falsa) de corectitudine.
    0 points
  36. Nu te intreb unde am "gresit" pentru ca nu imi pasa parerea ta de "forumist". Motorul nu-l schimb pentru ca nu vreau sa investesc in alt motor nou (sh) la care se adauga distributie,simeringuri,garnituri. Ok ?
    0 points
  37. De ce nu schimbi motorul cu totul? E 400 euro un motor in stare buna. P.S: nu mai incerca smecheria cu doi de "i" sau cu despartit cuvintele, ca nu prea merge...
    0 points
  38. Nu mai e valabil momentan. Am ales sa o repar.(in 2 saptamani e gata...cost total 600 euro) Daca v-a mai fii la vanzare v-a fii la pretul corespunzator. Se poate inchide. Multumesc.
    0 points
  39. Nu am poze cu masina pe coasta oceanului.. nu credeam ca e un "event" demn de imortalizat. cu cealalta masina a mea (skoda octavia 1,6 mpi) fac romania - portugalia de doua ori pe an minim asa ca mii se pare normal sa mergi pana acolo si inapoi fara probleme. Daca vrei pot sa iti trimit pe privat poze cu plajele din faro, lasgos, albufeira.. muzeul bmw, muzeul mercedes.. si pe unde am mai oprit pe drum incolo si inapoi. s-a intamplat dar nu se va mai repeta. Am deschis un topic nou "bmw e34 nu sunt multumit de masina dar nu vreau sa o vand" unde astept sa cunosc un posesor de e34, sau mai multi, care sa ma ajute sa ii fac ceva ca sunt disperat! De cand m-am intors am mai bagat bani in masina! Am schimbat iar uleiul la motor, uleiul in cutia de viteze, in diferential si ambii rulmenti pe fațĂŁ si masina merge mai rau ca inainte!!
    0 points
  40. Problemele tehnice nu se rezolva asa din senin,asta insemnand ca tu aberezi prea mult si nu are rost sa-si piarda cineva timpul cu sfaturi pentru tine!In Ro ii huruie rulmentii dar in Italia merge ca unsa
    0 points
  41. Frumos! Cum te impaci cu bordurile? intreb exclusiv pentru bara de fata M.
    0 points
  42. Tot nu vrei sa intelegi ca, din fericire pentru tine, cei care au facut 5 credite ca sa-si parcheze un beamwe in fata garsonierei inchiriate, sunt destul de multi. Asadar, succesul afacerii tale e by default, nu trebuie sa ai niciun topic sus ! p.s.: Chiar sa fie si asa, mai bine fara ocupatie decat sa ma mint singur ca sunt mare inginer beamwe si ma ocup cu magarii ieftine, gen anulare dpf din soft !
    -1 points
  43. Ti se par...ele de fapt sunt mai ieftine,iti spun asta deoarece sunt in domeniul. Serviceurile care fac lucrari pe asigurare au contracte cu asigurarile aia inseamna reduceri si la ora de manopera si la piese si alte lucruri...un deviz de 100 mil pe client ,pe asigurare este undeva la 90-85 minim
    -1 points
  44. Hehe...frumos! Se vad ca alea de la manerele de deschizi usile si alea de pe fetele de usi de la interiorul comfort! E prima poza care o vad in care mi se pare ca nu da bine clusterul cu lumini albe... Nu stiu ce are in plus si nu ma interesat,doar am citit si eu pe net ca edition ar avea niste optiuni in plus fata de o echipare normala. O sa vb si eu cu cosmin sa vad ce implica:D..
    -1 points
  45. Posibil...nu te contrazic,dar mi sa pus pata pe luminile alea de la picioare portocalii!!
    -1 points
  46. Am vorbit cu COsmin,as face tot felul de modificari la el,numai ca nu suntem asa aproape,poate prin iulie la jumatatea lunii vin la timisoara sa facem tot ce putem,normal contracost.
    -1 points
  47. 250 km sa zicem ca era acceptabil ,dar 453...avand in vederea calitatea sunt sigur ca merita,dar nu stiu cand am timp chiar fiind si in vacanta...oricum ramane in vedere:D
    -1 points
  48. Da adevarat,asa m-am gandit si eu sa raman acolo 1-2 zile si sa fac mai multe lucruri.Clar RAR intalnita!
    -1 points
  49. Il are deja, doar sa creasca! Sa-ti traiasca! In poze de regula nu se vad diferente chiar daca sunt mari...deci e ok de aici.
    -1 points
  50. Frumos... vrei sa conduci si de pe bancheta din spate )? Si eu am vrut sa-l fac la cosmin, dar din cauza ca la noi nu am gasit piesele...si au aparut alte cheltuieli necesare am amanat-o pentru mai incolo, face treaba buna cosmin! Cat mai este kit-ul?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.