Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/01/17 in all areas

  1. Prietene ,ei nu sunt inganfati si figuranti .....tu esti super habarnist.Masina ta este OMOLOGATA doar cu jantele alea care au chiar sens de rotatie cum zice colegul.RAR-ul discuta cu tine strict de omologare care asa a fost facuta de BMW pentru masina ta. .Primesti omologare daca masina este cum a facut-o BMW Ce faci tu dupa aia .....ai putea chiar pune si roti de autobuz.....nu e treaba noastra .Oamenii aia doar isi fac treaba.La masina mea de exemplu am in talon si 16 ,17,18 cu fata spate diferit ...dar asa a fost ea omologata de BMW.
    7 points
  2. am vazut prin oras masina ... se tine bine
    2 points
  3. Ai putea sa iti arunci un ochi la fulia de la vibrochen (arbore cotit), sa nu cumva sa aiba crapaturi, sau daca are sa fie mici. Te poate lasa in drum (mai ales pe timp de vara), si costa si ceva mai mult fata de una de 2.0 D. Ai putea sa ii faci un schimb de ulei la cutie (BMW-zice ca e Lifetime , ZF-ca se schimba la 80K). Costa in jurul la 2500 Ron toata operatiunea. Bratele inferioare fata ar putea sa aiba un pic de joc in pivoti, si odata intrata cu ea in tara la noi si mergand pe drumurule noastre, sa incepi sa simti bataile. Daca s-a mers cu ea in regim de autostrada / extra-urban si nu numai, e posibil ca intre radiatorul de clima si cel de apa sa se adune un strat mic de praf/pamant/frunze/mizerie ..etc , iar pe timp de vara sa nu ai racire corespunzatoare la radiatoare. Aceasta operatiune o poti face atunci cand probabil vei schimba fulia de care vorbeam mai sus. Se pot face si separat, dar daca tot se demonteaza niste plastice ca sa schimbi ceva.. de ce sa nu imbini utilul cu placutul (ca sa zic asa). Tot ce ti-am spus mai sus sunt niste probleme la care sa te uiti acum sau sa te astepti in viitor, si e valabil pentru orice F10-F11, indiferent ca e 2.0 - 3.0 , diesel sau benzina. Sper ca sfaturile mele sa iti fie de folos.
    2 points
  4. Salutare BMW Club! ieri m-am inregistrat pe acest minunat forum( http://www.bmwclub.ro/forums/topic/179908-my-bmw-f36-430das/ ), iar astazi am onoarea sa o fac si aici pentru ca tocmai am achizitionat un bmw 316i manual 131000km din 1988; masina este originala, a avut un singur propietar din 88 pana in ianuarie 2017, iar de azi eu sunt al 3-lea propietar cea mai importanta optiune ptr. mine la masina este servodirectia, desi are si inchidere centralizata, geamuri electrice, spoiler/aleron, faruri cu lupe, AC si alarma cred... sper sa-mi lase un gust placut "URSU", pentru mine este unul dintre multele bmw-uri la care visam; O zi buna! http://i63.tinypic.com/23hkqz9.jpg
    1 point
  5. Pt. mocheta Pulimax de la MAFRA. Pt. plastice Interior cleaner de la SONAX. Pt. piele Set Curatare & Protectie Piele COLOURLOCK Strong.
    1 point
  6. Din punctul meu de vedere clar automata, eu am avut 520 dA din 2012, am vândut mașina la 172.000 km si cutia schimba perfect si la rece si la cald. Nu fusese schimbat uleiul niciodatĂŁ. Iar la mers in oraș ai un plus de confort .
    1 point
  7. A facut baba 240.000 km ... 60.000 de cand este la mine, fff.multumit.
    1 point
  8. eu nu am CV in 8+1 ci in 6+1 dar iti pot spune ca eu unul nu as mai trece la manuala, iar daca o CV automata a fost intretinuta corespunzator si nici nu s-a abuzat de stilul de mers cu o CV automata eu zic ca poate sa tina si o viata indiferent de cate viteze o avea!!! cauta F10 automat(daca sigur asta vrei) si fa-i o diagnoza amanuntita sa fie totul in regula iar dupa aia ia in seama si cutia(vezi daca a fost schimbat uleiul,cat si cum si unde) si vezi cum se comporta la drum in toate modurile! sunt multi colegi care au F10 automat, sigur o sa primesti si de la ei un sfat.... dar tot ce auzi prin cartier sunt niste baliverne! balivernele astea eu le aud de cand nici nu aveam permis de conducere! tot omul care nu a avut CV automata si nici nu stie cu ce se mananca asta o sa fie prima replica care o sa auzi: "mama ca stai sa vezi ca daca s-a dus cutia ce faci" ! asa ca bafta sa cumperi o masina cum iti doresti si te asteptam cu poze!
    1 point
  9. Ca spatiu diferentele sunt infime. Ca si intretinere e mai ieftina la X3. Consumul la fel e mai bun la X3 care cu o suspensie sport sau chiar adaptiva se va misca mult mai bine in trafic. Ca prestanta .... ei aici numai tu poti sa te decizi Calitatea materialelor la interior e mai buna la X5. Ai optiuni care pe X3 nu o sa le vezi, in special la scaune care sunt mult mai confortabile la X5. Eu personal as merge pe platforma mai noua 3.0D dar na ...eu sunt subiectiv
    1 point
  10. jantele de la ED sunt "speciale", au chiar sens de rotatie. de fapt si suspensia e diferita, garda la sol fiind mai joasa, cutia e diferita, rapoartele sunt altfel etajate, ceva piese la motor la fel, difera, plus multe alte chestii marunte...asa ca lasati contrazicerile. asa era la primii ani de F30, acum nu m-am mai uitat sa vad cum e la LCI, iar aici nu cred ca e vorba de un LCI... puteti echipa masina cu ce jante vreti, dar se retine talonul la orice verificare, iar masina nu se va comporta cum trebuie cu jante pe 19 spre exemplu
    1 point
  11. Am avut modelul si iti pot spune ca nu este admisa alta dimensiune la ED f30 in afara de cea pe 16''
    1 point
  12. da, te inseli, ED vine cu o singura dimensiune pe 16 PUNCT, nu exista o foaie in care sa scrie altceva
    1 point
  13. Se poate inchide. Multumesc! Astazi am mai avut inca o data confirmarea de ce nu s-a vandut. O sa va spun pe scurt: Am fost la Bucuresti si un prieten m-a rugat sa vad un Golf in Pitesti, 133.000 km, 2013, full, arata f bine, etc. L-am vazut, evident ca vanzatorul mi-a garantat ca km sunt reali, am luat seria si am verificat la reprezentanta, in septembrie 2016 avea 286.000 km. In rest fara cuvinte. Multumesc.
    1 point
  14. nu cred ca o sa gasesti detalii despre vreun test specific distributiei la diesel. Am cautat eu pe alte forumuri o vreme si nu am gasit. Poate din schimbul distributiei la un N47 faci un DIY; topic separat eventual.. multi iti vor multumi!
    1 point
  15. All, faza cu emisiile e cum zice Edit, e impusa de companie. Face parte din politica de eco friendly, etc. Sau un motiv de limitare a consumului, sau ambele WIN60, sa imi zici si mie cum reusesti fara sa incarci telefonul, probabil nu-l folosesti? Apropos, sunt dependent de waze si nu stiu cum sa fac sa folosesc in coninuare. N-as mai sta cu mobilul agatat in bord. Shadowline arata super bine, am vazut masina azi, o sa pun poze mai incolo. Nu este negru mat, nu are aspect de ieftineala. GreatValue, Edit, m-am enervat prea mult pe tema asta cu livrarea, e mai complicat pt ca e pe corporate, leasing operational, etc. Branevl - merci! De acord ca merge fara xdrive, e insa clar un plus de siguranta, tractiune, etc.
    1 point
  16. Apropo si de chestia asta cu livrarea: pune biciul pe ei. Le ia cateva ore sa iti pregateasca masina. Indiferent cate livrari au, se descurca. Nu accepta mai mult de 3 zile lucratiare din momentul in care masina a ajuns la dealer de la fabrica Ma supara f tare ideea ca nu am si eu 530xi. O solutie era 530i RWD dar chiar nu avea sens pt siguranta si pt mobilitatea pe timp de iarna. Le-am scris la BMW in germania si i-am intrebat de M powerkit care mi-ar aduce 10% mai multi CP si NM insa nu cred ca este disponibil pe motorul asta al meu. Astept sa imi raspunda. Mi-au cerur acum o saptamana WIN-ul masinii
    1 point
  17. Eu mor de ofticat cand vad pe cineva ca si-a comandat motorul asta. Am 38 de ani, 500.000km si am condus benzina doar la scoala de soferi, o dacie 1310. Apoi inca 5000km pe un harb de fiesta de prin 1994 si 500km pe un A5. Practic, vreo 6000km in total. Plus ca am boala ca masina mea nu trage. Se numeste bmw insa nu trage. O sa fiu, daca situatia va veni, bataia de joc a golfurilor. Configuratia este geniala, clar. Scaunele sport sunt super bune dpmdv. Nu tari(la jetta de ex parca sunt din lemn), cu sustinere laterala si arata f bine. Totusi nu o sa insist pe ce imi place, ci invers. Parerea mea este ca o masina din clasa asta fara full piele este ca un miss world care si-a pierdut a doua zi toti dintii. Aproape inacceptabil fara piele si la seria 3 sau 4. Si eu am avut dilema intre shadow line si aluminiu satinat la exterior si am oscilat mult. Am comandat aluminiu(desi initial shadow si dupa ce am schimbat pe aluminiu am vrut din nou sa schimb pe shadow) si arata perfect cu aluminiu. Ar fi regretat enorm daca aveam shadowline. Mai ales ca dpmdv, rama nemetalica in jurul geamurilor este asemuita masinilor ieftine. Nu as fi luat led premium. Sunt arhisuficiente astea standard. Iti puneai diferenta pana la full piele(1300euro inclusiv tva) si ramaneai cu 200 euro. Nu as fi luat camera pt revers. Cu camera da vezi insa nu stii daca mai sunt 30-40-50 cm pana la obstacol. Ci doar il vezi insa nu stii cat mai poti da cu spatele. Tot senzorii iti spun cat mai poti da cu spatele iar faptul ca nu vezi obstacolul nu e impediment. Eu cand parchez acasa, dau cu spatele la un gard. In timp ce dau cu spatele, imi scot portmoneul din cotiera, cheile de la casa, tigarile. Iar cand tiuie de tot, opresc motorul. Cu cei 200 euro ramasi de la led(1300 cheltuiti pe full piele) si cu banii de la camera, puneai altceva. Eu as fi luat displayul din spatele volanului si cheia cu display si incarcare wireless pt telefon. Then again, sa stai cu cablu bagat in USB si atarnand printre scaune nu e pt seria 5 ci pt seria 1. Ce discount in procente ai primit pe ea?
    1 point
  18. Nu este pusa la punct distributia cu sculele necesare! O sa ai surpriza sa nu mai porneasca motorul cand o sa schimbi, sa zicem, filtru de motorina - ti-o spune un patit! Avand in vedere ca schimbul distributiei a reusit fiind pusa la punct, dupa repere, cu ochiometru.. varul tau ar trebui sa isi ia trusa de pus la punct specifica si sa se diversifice.. Trusa nu e scumpa;banii se amortizeaza rapid; plangeri zero.
    1 point
  19. Acum 2 zile s-a aprins martorul motor in bord, imediat pe tester ... aer prea putin in admisie. Am desfacut senzorul din galeria si am observat ca e f.murdar(238.000km). Astazi am dat galeria jos si am curatat-o, pus testerul, masina in parametrii. In schimb tija de la racitorul egr este blocata, asa ca va trebui inlocuit EGR cu tot cu racitor (asa vine acum pe masina, corp comun).
    1 point
  20. Esti tare de tot. Vezi ca daca folosesti ulei shell helix ultra, masina va schimba singura vitezele
    1 point
  21. For those that never believed ..from the start of 2015, ... "Shell premium engine and motorcycle oils to be supplied for BMW service-fills in more than 140 countries " - Link ..."The collaboration means that Shell will produce and supply BMW's branded engine oils. These products will meet the latest BMW engine specifications and are underpinned by Shell's PurePlus Technology. Shell PurePlus Technology is a breakthrough in how engine oils are formulated. It is a patented gas-to-liquid (GTL) process, developed over 40 years of research, which converts natural gas into a crystal-clear base oil. Base oil, usually made from crude oil, is the main component of finished oils and plays a vital role in the quality of the finished engine oil. The base oil is produced at the Pearl GTL plant in Qatar, a partnership between Shell and Qatar Petroleum. From 2015, BMW service customers benefit from the integration of Shell's global lubricants supply chain with its gas value chain in Qatar." :sorcerer: :sorcerer: :sorcerer:
    1 point
  22. salutare pentru schimb ulei un cutie sau reparatii la cutii automate ZF va recomand singurul serive dealer zf Hetzel Mercom din Arad sunt cei mai profii din tara ,sunt prezeni la toate evenimentele auto din ro si din germania
    1 point
  23. Nu e deloc greu, existe teste standardizate pentru filtrare. Cauta filtre care nu lasa sa treaca particule sub 20 microni. Ma abtin sa mai dau nume de firme sau linkuri, se pare ca sunt destui pe aici care se grabesc sa dea minusuri fara a avea habar de subiect. Probabil ei folosesc filtrele fabricate la Buzau iar cand le pomenesti de firme americane care se ocupa numai cu asa ceva, inclusiv pentru motoare de competitie, stramba din nas. Sau am stricat reclama cuiva de pe forum, ar fi si asta o explicatie.
    1 point
  24. Eu folosesc 0W40 de la Mobil1. Sunt foarte multumit de el, il folosesc de peste 70k km. Probabil ca il "scot" destul de repede; dupa 10-12k km.. Filtru Bosch.
    1 point
  25. Cauta AMSOIL, dar s-ar putea sa cam scumpe. Sunt cotate ca fiind cele mai performante filtre de ulei.
    1 point
  26. Setul de garnituri pt pompa : 11668626471 - seal kit for vacuum pump
    1 point
  27. 244.000 km ( nu pot sa jur ptr ei ; masina prezinta unele urme de uzura la scaune ) Scaune d'alea de 7ar HeadUpDisplay Distronic Doar 4 butoane Mici, mici stersaturi pe bara fata + aripa stg spate ( rezolvabile la un polish ) serie sasiu C696608 Se poate vedea/proba in zona Tineretului, Asmita Gardens 0737 196 549 pentru alte detalii Prezzo : 18.000 eur (cam foarte ) discutabili POZE poze
    0 points
  28. Vezi ca pe patine (pe toate cele 4) scrie anul si luna de fabricatie. Ar trebui sa fie produse cu 1-2 luni mai devreme fata de anul iesirii din fabrica a masinii. De exemplu, daca masina este din 2011 luna 08 (aug), inseamna ca patinele au fost fabricate cam prin 06-07 (iun-iul). (Valabil pentru orice piesa)
    0 points
  29. Atentie mare, caz concret la RAR Galati. Masina cumparata de afara (Laguna 3) echipata legal(din fabrica avea dimensiunea in talonul original) cu jante de origine 17". Cand desteptii ii elibereaza talonul romanesc doar cu 16" la dimensiuni admise(asa o fi avut el in raboju' lui). Cand pe talonul de origine/stalpul usii erau mentionate mai multe dimensiuni(inclusiv 17"). Dar iti tb inteligenta sa te duca mintea sa te uiti si-n actele masinii. S-a dus proprietarul si desi si-au recunoscut vina a fost nevoie de scandal mare, ajuns pana la director ca sa-si repare greseala. Altfel tb sa plateasca din nou omologarea/sau sa astepte amenzile. Morala: niste retarzi, fiuti/fiute/finuti/tiitori/tiitoare angajati pe pilele lu' tac'su / vrunei matusi. Oameni care altfel erau muritori de foame. Dupa ce ca-s mentally challanged mai sunt si aroganti. Combinatia perfecta. Traiasca munca la stat. Loc caldut acolo, "salar" bun, poate cate-un spagonieran. Greata e cuvantul de ordine cam prin toate institutiile publice si dupa aia cersesc mariri de salarii.
    0 points
  30. Costurile sa rezolvl problema sunt destul de mari . Este un motor ce scapa ulei peste tot . Uleiul sa fie intre minim si max sa nu il lasi mai jos , strici motorul .
    -1 points
  31. Recomand Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40 - modelul pe care l-am folosit la ultimul schimb si de care sunt multumit. Am observat o imbunatatire a zgomotului motorului la relanti si faptul ca trecerea din prima in a 2-a treapta de viteza se face mai rapid (cutie automata). Inainte am folosit o varianta de la Mobil compatibila BMW-LL4. Din experienta avuta in ultimii 4 ani cu N47D20C am urmatorul feedback ptr diferite marci de ulei: BMW - ok, Mobil - zgomot putin mai strident al motorului si trecerea din trapta intai intr-a doua putin mai lunga (turatie putin mai mare), Liqui Moly - f ok - sunt tentat sa spun ca mai feelingul este mai bun decat la BMW insa nefiind pus unul dupa celalalt poate fi doar o impresie data de imbunatatirea fata de Mobil.
    -1 points
  32. am vazut anuntul pe olx si am zis ca nu vad bine... pai dupa atata munca si bani investiti intr-o masina ca asta,acum dupa ce e in stare buna o vinzi?! nu inteleg de ce... n-as putea sa fac asta,daca era al meu... chiar si pentru 10000 euroi...
    -1 points
  33. XXL - inteleg ca numarul meu mic de postari iti pare dubios insa daca pentru urmatoarele mele pareri/feedback-uri va trebui sa ma justific de fiecare data atunci poate ajung la "multe postari" si parerea mea devine mai bazata. Sper ca am trecut "Chaptcha check-ul" moderatorului . Ryoraul - nu stiu. Eu am descris ce am simtit cand am condus masina. Daca cineva are info legat de subiectul asta il rog sa sharuiasca; iar daca cei care se pricep o sa spuna ca e o prostie ce am simtit - pot sa traiesc cu asta.
    -1 points
  34. Nu mi se pare corect...omul a spus doar ca LM este un ulei bun pentru masina lui,lucrul foarte adevarat ..cea mai vanduta marca de ulei din Germania si o firma care face calitate.Poate chiar schimba mai bine,merge mai rotund,draq stie.Au spus altii aberatii grave ....sa fim seriosi.
    -1 points
  35. -1 points
  36. proprietar vand Bmw 520 d euro 5, data primei inmatricularii 20.12.2009 km: 263.000 ditributia schimbata la 220.000km Dotari: -bixenon adaptiv -piele -navi cic -jante 18 in 2 latimi -oglinzi rabatabile electric -scaune incazlite -reglaj lombar -climatronic -olinzi exterioare antiorbire etc pet 10.300
    -1 points
  37. Totusi... linia "metalica" aduce a gipsy dupa parerea mea, nu am nimic cu niste grile crom, dar cu crom la geamuri eu asa o vad. Nu pentru a vedea obstacolul(care oricum stii unde e din cauza senzorilor) este buna camera cu reverse...habar nu ai cat de buna este o camera din asta intr-un oras aglomerat cand trebuie sa scoti masina dintr-o parcare laterala si in stanga ta ai o duba si dai incet incet pana vine un ghiolban cu viteza si te gandesti ca te claxoneaza sau ceva... "Full piele" cand aud iarasi parca mi se ridica parul in cap , ma duce cu gandul la anunturile samsarilor, totusi nu sunt niste scaune din VELUR. Cat despre motor...sunt un adept inrait al dieselului insa as da oricand un diesel pe motorul asta. Nu vreau sa te enervezi sau ceva edit insa cu pielea,camera si motorul nu ai nimerit-o. Cheia cu display...eu o vad doar pentru cei care iubesc sa-si puna cheia pe masa cand se duc la un suc ca sa o vad altii (gispy style). Incarcare prin wireless...am 23 de ani si nu am incarcat vreodata un telefon la masina si nu mi sa intamplat sa raman fara baterie (si da, am iphone) Display-ul din spatele volanului...aici poti sa spui ca ai nimerit-o.
    -1 points
  38. Salut, tocmai ce m-am inregistrat pe forum, sper ca este ok locul de prezentare, sunt la inceput si o sa mai am pana ma acomodez :frantics::9 ; la 17 ani imi achizitionam un Peugeot SpeedFight 2 WRC, iar la un an dupa deja ma gandeam cum sa fac saltul la o masina; si totul a inceput cu: Audi a3 1.8Turbo 150ph Ford Escort 1.8D 75ph Citroen Xantia 1.9D 64ph Seat Ibiza 1.9sdi 64ph Renault Clio 1.9D 75ph Honda Civic 2.0TD 90ph BMW e39 525tds 143ph Alfa Romeo 147JTD 116ph BMW e60 525d 163ph Vw. Polo 1.4tdi 75ph BMW f36 430das 258ph intentionez sa achizitionez si un BMW e30, poate chiar maine... Desper masina acutuala am "aproape" numai cuvinte de lauda, este o masina care m-am facut repede sa uit de ultimele modele: c-classe amg, audi a5 s-line, lexus is 300h, bmw serie 3, jaguar xe r-sport, maserati gilber; ereau toate concurente, doar eu mai trebuia sa ma decid; In cele din urma m-am decis la un f36 pack-M(todusi eram in dilema cu f32), cutie sport-automata in 8 rapoarte (este un "deliciu") culoare exterioara neagra, interior rosu, faruri full led adaptive, scaune electrice cu incalzire si reglaj lombar, navi. prof. sistem hi-fi, piele individual pe bord, pdc fata-spate cu camera, ornamente piano-lac, alarma, etc, etc,etc; Motorul ca si tranzmisia ceva woow! 6 cilindrii 190kw (258ph) si 560Nm ! acceleratie 0-100km/h 5.6s consum medium declarat 5.1/100km (eu am 6.4/100km intr-o medie de 10300km si nu conduc niciodata in eco-pro!), deci un consum foarte foarte bun! Masina am aleso diesel pentru ca nu fac urban, este de curse lungi (prima ei cursa a fost de 5600km la 2 sapt. dupa ce mi-a ajuns de la fabrica ) Daca as fi nevoit sa mai aleg o data ar fi aceasi masina in aceiasi configuratie, poate full extra! O zi placuta va doresc!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.