Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/05/17 in all areas

  1. Deși am aproape același număr de cai sub capotă (230), respect regulile și ceilalți participanți la trafic. Nu pot spune la fel și despre tine. Cu atitudinea asta nu ajungi departe.
    8 points
  2. Se grabea omul sa nu se raceasca ceafa. E ok, pana la urma toti primesc ce merita.
    3 points
  3. salutare, vand un bmw 525 diesel 143ph cu pack M, din 98, 266000km, masina o avem din 2012 nu are nici pic de rugina, masina este adusa din Spania, are acte de Spania jeante m pe "17 in dubla marime 225/255, dubla clima, volan m, scaune m, oglinzi electrice, inchidere centralizada, geamuri electrice, Parrot, pilot automat, etc. masina este in stare originala, fara tuning sau alte floricele, singura modificare pe care noi am facuta la masina este un esapament dublu (nu am poze) Don Silencioso din inox, fara probleme pentru inpectia tehnica pentru ca este stantat; se aude un trancanit in motor, deci ideal pentru cine cunoaste mecanica sa o puna la punct si alte cateva detali minore ceva normal la anii si km pe care ii are masina de aici si pretul 1000euro pret fix! http://i63.tinypic.com/bdnvhx.jpg http://i67.tinypic.com/2rgovo1.jpg http://i67.tinypic.com/20fz1oo.jpg http://i68.tinypic.com/dcc7du.jpg http://i68.tinypic.com/2wpl5pf.jpg
    2 points
  4. Vor arata urat, ca o chinezarie ieftina. Nimic nu se compara cu farul original
    2 points
  5. Cine ĂŽl cunoaște pe "chilotul" cu E46 330ci, AG93WOW (parcĂŁ) sĂŁ-i transmitĂŁ cĂŁ ĂŽi doresc sĂŁ nu ia pe nimeni cu el atunci când va lua ĂŽn brațe un copac. De ce spun asta: de la Rm. Vâlcea spre Pitești a mers doar ĂŽntre sensuri, depĂŁșind tot și obligându-ne sĂŁ ne dĂŁm la o parte de parcĂŁ era mașinĂŁ de intervenție. Nu avea nicio urgențĂŁ, doar o nevoie astringentĂŁ sĂŁ o impresioneze pe gagicĂŁ-sa și sĂŁ ajungĂŁ la un popas, unde a coborât relaxat ca un bo$$ ce e el. Copilu' porumbului...
    2 points
  6. Doar la BMW aud ca se ovalizeaza discurile daca nu sunt OE , cred ca ii facuta masina sa recunoasca ca nu sunt piese originala si incepe sa le bage bete in roata ) ) )
    2 points
  7. +1. Mai erau pe olx cu "f30 look", arata ca dracu.
    1 point
  8. 1. Stii drumul ca in palma ca sa iti bati joc de altii?!? 2. Stii ce lipseste din ceea ce faci tu pe drumul public pe care il stii can in palma? SA INTALNESTI PE ALTUL CA TINE CARE STIE DRUMUL CA IN PALMA; DAR DIN SENS OPUS! Si o sa uiti definitiv (mai are rost sa iti explic..?)! 3.DACA te crezi super-sofer mergi in locul potrivit si condu dupa regulile respective! Nu iti bate joc de altii si viata ta; e un sfat si o recomandare!
    1 point
  9. Permis luat la Pitești?
    1 point
  10. un viitor " client " pentru stirile de la ora 5 . sa speram ca va fi singura victima si nu rani pe altcineva Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Mda baga tu inpa pe masina ta si ia valorile la injectoare la rece. Injectoarele pana nu le pui pe banc sa le verifici poti sa bagi tu 1000 de testere.
    1 point
  12. Eu am ATE si nu bat, si la service-ul unde imi repar masina nu au avut niciodata probleme cu marca asta si in cazul in care se intampla se schimba automat pe garantie.... poate ca sunt multe falsuri in romania, este foarte usor sa pui niste discuri noname in cutie ATE, la fel cu uleiul si restul Doar ele sunt ok si nu bat este deja SF
    1 point
  13. Dar alte injectoare pot influenta consumul.. ..eventual injectoare murdarite/.."murdarite".
    1 point
  14. Doar fata sau cu tot cu banchete?
    1 point
  15. Frumos benzinarul, sa il stapanesti cu placere... PS: credeam ca benzinarele scapa de problema distributiei ... nici nu stii ce sa mai alegi ca sa stai fara stres
    1 point
  16. Daca nu se aude nimic, nu arunca banii aiurea. De prin 2012, nu am mai citit de nimeni cu distributia rupta, doar paranoia si coduri de repere.
    1 point
  17. Este normal sunt gaze, doar nu vrei sa miroase a levantica.
    1 point
  18. Iti zic eu de unde am scos-o, din ce am observat in jur. 528i si 535i am vazut si eu, dar 520i never ever. Sincer, chiar ma bucur ca nu am dreptate si ca exista oameni care cumpara si altceva inafara de diesel.
    1 point
  19. Nu, nu stiu cum arata. Am lasat masina mecanicului meu si mi-a zis ca aia era problema. Mentionez ca am mare incredere in el, imi repara masini din 2006
    1 point
  20. Mie la E90 mi-au aparut erorile care le ai si tu si s-a dovedit a fi un senzor de trenul de rulare care era murdar. Exact la fel, s-au aprins de 2-3 ori in jumate de ora, am pus masina pe elevator, curatat senzor, erori disparute. Diagnoza, sters erori, nu au mai aparut!
    1 point
  21. gata, luat aseara masina de la mecanic, ca sa recapitulez desi scrie si mai sus, s-au schimbat/reparat: - amortizoare fata Sachs OEM pentru post-1992 cu suspensie standard. cele date jos erau "street star", niste gunoaie sinistre care curgeau garla in partea de jos (la ax insa nu se vedea nimic scurs, ciudat). amortizoarele noi au axul semnificativ mai gros (prinderea insa e aceeasi). ciudat a fost si ca desi aveau acelasi cod, unul avea eticheta alba si unul albastra. masina "sta" exact la fel, nu e mai ridicata sau mai lasata. - flanse fata OE - bielete antiruliu OE (sunt de fapt TRW) fata - bucsi brat superior+inferior fata - bielete antiruliu spate Swag - geometrie - garnitura culbutori plus un strat subtire de mastic - ulei BMW 5w40 + filtru - reparat si reumplut AC acum masina e tren. ca sa fie perfecta ii mai trebuie niste retusuri cosmetice, un nou ambreiaj, si flanse + amortizoare si pe spate. acestea vor urma in alta tura, mai spre vara. e ft placut sa n-ai nicio bataie/troncaneala si singurele sunete auzite sa fie motorul si pielea care scartaie
    1 point
  22. Ti se pare mult 95 de lei? Sa inteleg ca vrei soft capabil sa faca tot ce face ISTA/D cu cablu ICOM la pret de 1 ron? Mai cauta la banii aia, sigur vei gasi! Masina ta este desteapta sa stii, cu softul ei iti zice exact ce si unde o "doare" Cu Delphi ai sa incepi sa inlocuiesti piese aiurea prin eliminare si vei vedea ca nu rezolvi problema. La tine poate sa fie releu, alternator, cablu IBS, bateria, etc. Presupun ca ai sa pui piese din dezmembrari pe ea, nu? Adica nu esti nebun sa pui piese noi? Ala care ti-a zis ca nu e mare diferenta intre K DCAN +ISTA/D si Delphi e un mare inginer sa stii. Du-te la el, ca iti va rezolva toate probleme. Da-ne si noua nr lui, poate scapam mai "eftin si mai bun"
    1 point
  23. Cam repede cu aprecierea, mai lasa -le vreo 5K.
    1 point
  24. NIKON CORPORATION NIKON D610 10/8000s ƒ/2 ISO400 85mm - exif-ul din ultimul cadru. In principiu folosesc cateva lentile fixe la diafragme cat mai deschise De exemplu la aceasta facuta ieri in drum spre Gura Humorului, am folosit un Sigma Art de 20mm / f1.4
    1 point
  25. doar jantele arata bine pe masina aia, in rest zici ca e facuta in Vitan cu piese tuning de Logan
    1 point
  26. Foarte bun consumul. Cred ca o singura data am scos asa ceva dar am "mangaiat" acceleratia. :-) Oricum, consumul acela nu este real, mai adaugi un 0.5 daca faci consumul la pompa. Cum de-ai avut curajul sa resoftezi masina, avand in vedere ca deja cuplul e la limita iar motorul nu este din cele mai fiabile?
    1 point
  27. Deci ca sa clarificam, poate este util si pentru alti colegi OE = ceea ce vine in ambalaj cu sigla BMW in cazul vostru. Piesa originala. EX: Uleiurile care vin cu ambalaj BMW OEM = ceea ce este facut pentru BMW dar vine cu sigla producatorului. EX: Filtrul de ulei facut de producatorul X pentru BMW ( adica pentru cutia cu sigla BMW ) dar care vine in ambalajul producatorului X. Din pacate Shell-ul se gaseste cam greu prin Ro mai ales varianta 10w60. Trebuie cautat bine prin magazine adica ... trebuie adus pe comanda. La BMW treaba sta diferit fata de multi producatori de masini. Ei au ales pentru uleiul OE un producator bun care face uleiuri bune. Este un mare lucru mai ales intr-o lume de consum. Daca pretul este piperat pentru uleiul OE si se vrea aceeasi calitate, este OK si OEM-ul Shell. O mica elita in gama + norma. Desigur la fiecare norma in elita intra si uleiul OE BMW. 10w40 - Motul 6100 5w40 C3 BMW LL04 - Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w40 - Fuchs titan gt1 5w40 XTL - Motul 8100 xlcean 5w40 5w40 A3/B4 BMW LL01 - Ravenol VST 5w40 ( varianta noua fabricata din Septembrie-Octombrie 2015 ) - detalii pe ravenol.de vs ravenol.ro - recomandat BMW LL01 - Shell Helix Ultra 5w40 - Valvoline Synpower 5w40 ( varianta noua ) - Motul 8100 xcess ( este codasul serieri dar este un ulei ok ) - Eneos Sustina 5w40 ( intra si la C3 si la A3/B4 ) - neaprobat dar mai ok pentru C3 0w40 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 0w40 0w40 A3/B4 BMW LL01 - Shell Helix Ultra 0w40 - Mobil1 New Life 0w40 - Petronas syntium 7000 0w40 - Valvoline Synpower 0w40 5w30 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 5w30 - Valvoline Sybpower Xtreme MST c3 5w30 - Shell Helix Ultra ECT 5w30 Sper sa va ajute. Lista nu este 100% completa poate mai sunt uleiuri bune pe care le-am omis. Pentru fanii castrol, recomand castrolul nemtesc. Ambalaj in germana cod de bare german. De asemenea, tin sa precizez ca uleiul de motor, nu are aditivarea de protectie 100% activa la rece. Aditivii din ulei sunt aditivi de temperatura adica isi intra in rol la maximul lor la temperatura de lucru a motorului. De ce ? Apa sau antigelul ajung la 90 grade mult mai repede decat uleiul. La rece este recomandat un stil mai ponderat de a conduce tocmai pentru a incalzi uleiul deci pentru a activa aditivarile. ZDDP-ul, moly si boron sunt aditivi de termperatura. Sper ca este permis sa pun acest clip pentru a intelege mai bine care este rolul ZDDP-ului. Orice ulei are acest aditiv, doar ca difera cantitatea lui de la ulei la ulei. La C3 cantitatea este mai mica iar la A3/B4 este in cantitate mai mare.
    1 point
  28. Eu am mers cu 6 bmw-uri pe ulei bmw 5w30 toate 20d si una singura 30d si nu am avut niciodata probleme cu consumu de ulei, din contra, acum la ultimu schimb la al meu e90 320d de 184cp am bagat uleiu asta nou (inainte avea castrol, asa am luat masina, nu stiu daca era original) si se aude chiar mai bine motoru si e mult mai silentios si la rece si la cald si la relanti si in turatii si nu mi se pare. Am facut prostia sa bag motul in mercedes iar dupa 1000 km l-am dat jos, am vazut multe motoare desfacute cu motul in ele si nu arata chiar cum trebuie uleiul...poate la benzina e bun dar la diesel nu stiu ce sa zic. Daca tot vreti altceva mai bine mergeti pe liqui moly nu pe motul
    1 point
  29. N-a pus-o fix pe 2 locuri, deci e doar un diletant.
    1 point
  30. Intra pe RealOem .com ...bagi datele masini cauti piesa si verifici compatibilitatea.
    1 point
  31. Epatrusase probabil bulgaria si volan pe dreapta, plus permis din Arges, plus talente de bo$$. Yup, tipologia clasica a posesorului de Bmw. Sa nu uiti de training colegu' oriunde ai treaba neaparat sa ai training pe tine!
    0 points
  32. Pai si tu cum stii ca a mers asa de la Rm.Valcea la Pitesti?DOar intreb, nu-l cunosc.Decat daca te-ai fi tinut dupa el ai fi vazut asta...daca intelegi ce spun.
    0 points
  33. bestiala masina, s-o stapanesti sanatos! pacat ca nu e benzina ( am fost ironic pentru colegi nostri ) acuma va place diesel? unde-s comentariile de gen?.... diesel-ul fratilor e viitorul. masina adevarata, putere, cuplu, consum etc.... dovada pura acest ///M, si altele care au trecut pe diesel cu scuzele de rigoare, dar simteam nevoia s-o spun, nu o luati in nume de rau. dar la alte topicuri, numai comentari de gen: ca daca nu e benzina nu e masina adevarata, ca diesel au numai ce nu-si permit o benzina etc. numai fiti ipocriti, si apreciati o masina in adevarata s-a splendoare fie ca e diesel fie ca e benzina si nu-i mai judecati pe nimeni , ca are motor mic sau mare, benzina sau diesel. Acest om, si-a luat ///M dar a optat pentru diesel. gusturile nu se discuta! putea sa-si ia benzina, ca doar nu se uita la consum , dar ia placut cuplu. imi cer scuze pentru acest mesaj, nu vreau sa-ti stricam topicul tau frumos, subiectul se incheie aici, dati-mi minusuri , fara comenturi toata chestia e ca: te-au pupat toti in fund ca ai ///M diesel , si nimeni nu te-a criticat ca e diesel si pe alti cu diesel ii tot critica , ca e motor mic, ca e diesel, ca era mai bun benzina.... v-am pupat! Masina e de nota 10, si benzina de era, tot nota 10 primea!
    -1 points
  34. deci pana la urma nu este un Diesel?
    -1 points
  35. De ce nu ai mers pe seria 4 coupe (nu grancoupe)? Pentru ca din ceea ce spui mie mi se pare ca tie iti place mai mult forma de coupe deoarece tot compari f30-ul cu e92 in loc de e90.
    -1 points
  36. Firul acesta incepe asa: "Dupa mai mult de 6 luni de la E92, am ajuns la al doilea BMW.. un F30.". Nici acum nu ti se pare evidenta comparatia in baza experientei personale? Subscriu la problemele cu privire la calitatea asamblarii masinii la interior. F30 este pur si simplu groaznic. Campioana este varianta Sport Line unde sunt folosite multe elemente de plastic tip glossy. Stiu ca nu reprezinta nici o consolare, dar sa stii ca sunt probleme grave si la seriile 4 si 6 spre exemplu. In ideea in care ai chef sa-ti imbunatatesti confortul in habitaclu iti recomand sa urmezi acest fir unde gasesti destul de multe informatii cum sa omori greierii: http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1031768
    -1 points
  37. Eu am dat 550 lei pe manson si nuca (codurile OE).De aceea le dau la 150 lei pe ambele, eu zic ca le dau ieftin. 25117566267 (cod nuca chrome OE) 25117896884 (cod nuca M OE) 25117587478 (cod manson OE) Daca este M-pack nu inseamna ca e mai scumpa, dupa cum vezi cea normala este mai scumpa, iar retapita...pentru cine se multumeste.
    -1 points
  38. Merci fain Luciane - alimentam pasiunea fara oprire Invit colegii din imprejurimi la un drive test pentru intalnirea live Avem si din fata:
    -1 points
  39. -1 points
  40. salut am schimbat intre timp distributia la Bimmer, totul bine si frumos, masina trage bine, se aude bine...dar am o problema cu consumul marit fata de inainte de schimbul distributiei. vreau sa fie foarte clar de la inceput, NU ACUZ Bimmer ca ar fi facut ceva prost, din contra, baietii au dat dovada de profesionalism si mi-au raspuns la foarte multe intrebari legate de consumul marit, incercand sa ne dam seama de la ce ar putea fi, daca e vreo legatura. situatia se prezinta in felul urmator: urban a crescut de la 9 > 11-12 iar uxtraurban de la 5 > 6.5 (vorbim de consumul la circulat in limitele legale, ex. autostrada, pilot automat 135kmh, inainte de schimbul distributiei consuma 5 acum 6.5l/100km) nu stiu daca schimbul distributiei ar putea influenta consumul, nu ma pricep. Vreau doar sa vad ce pareri obtin de la voi legat de aceasta situatie. multumesc model: e90 lci 320d ED 163cp
    -1 points
  41. doar cele doua scaune
    -1 points
  42. Ma intreb cum de mai sunt inca pe piata astia de la brembo , trw , bosch , ferodo , zimmermann, etc daca toate discurile lor se ovalizeaza in maxim 5000km. Eu cred ca se monteaza gresit pe la cine stie ce mecanici si dupa vin si se plang ca discurile sunt de calitate proasta. Sunt si discuri de calitate proste de la tot felu de firme care nu au treaba cu sistemele de franare , le eviti si gata.
    -1 points
  43. Eviden un montaj incorect duce la ovalizarea discurilor. Nu vad de ce nu ar exista acesti producatori pe piata daca doar la e60 apar probleme. Mai sunt si alte marci/modele de masini.
    -1 points
  44. Crazy...daca taceai....ramaneai. Ca ai avut tu o problema anume la masina nu inseamna ca toata lumea are aceeasi problema.Da, poti verifica compresia ca sa o scoti din ecuatie, insa problemele care le ai vin de la injectoarele cu valori mari 2-3 la rece.
    -1 points
  45. deci crezi ca nu s-ar potrivii? le-am gasit si pt LHD, dar in mare , crezi ca se merita?
    -1 points
  46. salut baieti, de curand ma intereseaza si pe mine niste faruri pentru masina mea 318i e90, din 2007 si nu stiu daca se merita sa le cumpar. https://www.amazon.co.uk/CrazyTheGod-generation-2005-2008-PRE-FACELIFT-Projector/dp/B01N2S5Z0P/ref=sr_1_25?ie=UTF8&qid=1495959956&sr=8-25&keywords=angel%20bmw%20e90 . daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu o parere...daca sunt bune sau nu. Acestea sunt farurile mele stock
    -1 points
  47. um coleg si-a facut masina dauna totala cu un asemenea stil de condus, acuma are un V8 aceiasi marca, ca si mine, nu sa linistit deloc
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.