Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/28/17 in all areas

  1. Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia ... L.E. Totusi, mi-e teama ca am repetat ce a spus si Alex.
    2 points
  2. My link 2011 in acte, 3 daune pe Casco, 2 proprietari pe Carte. Bara fata si spate nealiniate, luft mare far si proiector dreapta, posibil bare rigidizare fata indoite, polishata prost, uzura excesiva interior pt cei 70k km. Zgarieturi si infundaturi pe mai multe elemente. Anvelopele praf, de iarna, vechi si crapate, uzate excesiv pe interior (dreapta-spate chiar desprinsa coaja de pe anvelopa). Are zgomot la pornire la rece, posibil urmeaza fulia, rolele intinzatoare joaca putin cureaua. Schimbator viteze cu joc mare, tampoane sau chiar volanta. Nu pare troznita puternic, dar e reparata de mantuiala. Nu ar fi o masina rea, dar pretul e huuuuge, te astepti la o masina buna-buna in banii astia (tinem cont ca e 2011).
    2 points
  3. Si cu siguranta categoria e majoritara, intrucat cei mai multi prefera originalul.
    2 points
  4. Salutare. Am un E90 Efficient Dynamics, 163 cp, fabricatie decembrie 2010. Am hotarat sa-i fac un body tuning si un power tuning. Sa le luam pe rand. Body tuning-ul il fac la tnt tuning (bara fata, bara spate, prize aripi, praguri). Incerc sa-i dau o nota mai agresiva. Evacuarea si admisia sport inca nu m-am hotarat unde sa le fac, si aici e prima intrebare - pe cine mi-ati recomanda? Pe shortlist am Pilot Power Tuning si CSL Custom, a lucrat cineva cu ei, aveti alte recomandari? Chip tuning o sa fac la maxx performance sau la chiptuning iasi. A lucrat cineva cu ei? Aveti alte recomandari? Nu am gasit pe nimeni care sa faca tuning la motor (gen intercooler si ce se mai face). Poate ca ar fi bine sa mentionez ca nu ma pricep la lucrurile astea - deci ce se mai poate face ca masina sa functioneze bine cu cresterea de putere? Nu vreau sa sar de 200 - 220 de cp. Aveti vreo recomandare de furnizori pentru modificari de genul asta? Discurile de frane + frane ma gandeam la ceva aerisit / brembo - sunt ok? Cineva zicea ca daca nu sunt incalzite mai intai or sa functioneze mai prost decat franele stock, e adevarat? Ambreiajul / volanta trebuie schimbate si ele sau sunt ok astea stock? Dupa ce termin cu toate o sa trebuiasca sa o vopsesc - stiti vreo vopsitorie care poate face culori originale bmw, care vopseste cum trebuie masina? Sau sa aleg folie - aici singurii care par ok sunt dcm design, dar sunt destul de scumpi, cu banii aia pot sa vopsesc masina. Sfaturi, pareri? Multumesc mult.
    1 point
  5. Istoricul l-am scos cand am cumparat masina si mergea site-ul.
    1 point
  6. 1. Umbla o vorba prin popor ca pe la 200k. Sfatul meu, daca nu se aude nimic nu te strofoca 2. La xDrive nu stiu sa iti raspund, dar la cutia de viteze automata inseamna ca la 80k - 100k km sa ii faci o revizie care este aproximativ 2000 ron. Cine spune ca 2000 de ron la 100k km este scump de intretinut clar nu si-a luat masina pentru buzunaru lui ... defapt ... nici o masina nu ar fii buna pentru buzunaru lui
    1 point
  7. Prin tunel nu-i dau, ca sunt patit. O tin pe pilot automat pe limita de viteza. Dar pe serpentinele alea... Ce se mai jucau oamenii cu Ferrari, Porsche, M-uri... Legat de maneta de semnalizare, e exact cum a spus edit. Nu am modificat nimic in iDrive si nu mi se pare nimic anormal in cum functioneaza. E la fel ca la toate BMW-urile pe care le-am avut, I guess. Legat de AdBlue, am verificat acum. Mai am range 6500km si imi spune sa refill 1 litru. Probabil atunci cand se termina range-ul, nu acum. Deci cam 20.000km tine "un plin". Consumul mediu de cand am luat masina este la 6.8%, la o viteza medie de 63.9km/h. Mi se pare excelent...la mers relaxat/legal, cred ca pot face 1500km cu un plin.
    1 point
  8. Urmeaza sa determinam, nu? Sau nu de-asta discutam? Crezi ca e cineva care sa puna degetul din prima exact unde-i problema? Posibil sa fie chiar IBS-ul, cum a fost la mine. Dar asta presupune mai multe teste si verificari, ca un IBS nu-i doi lei. Iar mie mi-a luat foarte mult timp, ca am schimbat si bateria de 2 ori, crezand ca ea e de vina, urma sa schimb si alternatorul pentru ca nu exista o instructiune clara in acest sens nici macar la reprezentanta, din moment ce IBS-ul nu a ajuns in faza de a da eroare. Nu vorbim aici de nivel intelectual. Dar o astfel de abordare in care pui ghilimele ca si cum nu stiu despre ce vorbesc, fii sigur ca deranjeaza. Problema e ca tu contrezi mereu, te pierzi in detalii de uita omul ce dezbate. Nu stiu daca asta e intentia sau e doar efectul, dar e ceea ce se vede din afara. Eu propun sa trecem peste, ca am poluat destul. Si sa revenim la discutii constructive, fara vesnicele polemici, de orice natura or fi ele.
    1 point
  9. FrumuseĂâşea este in ochii celui care priveĂâ˘te,ochii mei vĂŁd mult prea exagerat exteriorul Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  10. 15.000km and counting...
    1 point
  11. ISTA v4.06.31 - DOWNLOAD Pentru cine are versiunea precedenta 4.06.22 , doar trebuie sa il dezarhiveze cu 7zip. si sa mute baza de date in versiunea noua.
    1 point
  12. ai inteles gresit ! am vazut-o in anunt... si pare intretinuta corespunzator, cred ca este o masina buna ! dar nu am sunat sa merg sa vad masina pentru ca pretul porneste prea de sus. totusi, 15000 euro ! este o masina de 9 ani chiar daca are 68000 km !!! sa nu uitam ca suntem in romania si masina se adreseaza unui segment redus de cumparatori. cu 15000 euro deja romanul are pretentii la F30... chiar daca are kilometrajul dat peste cap. dar vecinii o sa-l vada cu "bmweu dala nou" eu, personal sunt indragostit de acest model E92 dar nu-mi permit suma asta... probabil la 11000-11500 euro m-as incumeta cu un credit. iar cine vrea coupe si are 15000 de auro isi face socoteala pentru cateva mii in plus si cumpara un F32. bafta !
    1 point
  13. si eu am vazut-o... dar e putin exagerat pretul !!!
    1 point
  14. El face schimb la 5000 de zici ca are Ferrari )) Doamen fereste-ne, atat de destepti suntem.
    1 point
  15. inca unu de pe alta planeta!
    1 point
  16. ... la care tu comentezi tendentios. De ce?
    1 point
  17. da....e cred ca e bun.....eu folosesc 5w40 http://thumbs.imagebam.com/20/d6/51/6b9368566609303.jpg astazi am schimbat flansa de la cardan(320 lei flansa+80 lei manopera) masina de o luna are si dpf off si facut un soft safe.Sunt foarte multumit de masina.Un an,doi tot o mai tin.
    1 point
  18. da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?
    1 point
  19. Da ,are un regulator relanti .
    1 point
  20. daca vrei sa "scapi" de actualul motor de 2.5l sa-mi spui mie intai 192 cai in loc de 129 cai putere SIGUR e mai "palpitant" la orice ora! cu toate ca nici un M54B30 nu-i "rau" sau S54B32 :sorcerer:
    1 point
  21. Masina e superba nu doar "ok"! doar ca mie mi-ar place un E34 negru! Si cum de-abia astept sa vina parlamentarii aia nemernici din vacanta pe 1 septembrie sa stabileasca CUM NE JEFUIESC in continuare sub scuza "poluam mediul"=PLATIM,m-am gandit si eu cum sa imi fac masina mai mult "A MEA" si pe numele meu,ca asa,numerele de BG mi se par seci,stupide si urate... nu mai spun de aspectul exterior ce musai trebuie schimbat! N-o s-o "comit" in asa hal cum ai facut-o tu,de zici ca a iesit ieri masina din fabrica dar tot nu ma las pana n-o fac mai frumoasa un pic! Sunt curios daca va exista cineva sa dea 6800 euro pe o masina atat de veche dar in stare impecabila! bafta!
    1 point
  22. Masina arata superb,cu toate ca ar fi aratat mai bine neagra,dar sunt curios cum functioneaza treaba asta cu motor mai mare ca cmc decat ce a avut masina,dar in acte e de 1990/1991 cmc? daca timbrul de mediu a fost platit,atunci s-au platit vreo 800 euro ,deci viitorul proprietar poate sa inscrie masina pe numele lui dar la RAR nu mai trebuie sa mearga? daca va merge cu masina ce vor spune cei de acolo cand vor vedea un motor fara serie?! intreb deoarece sunt interesat sa-mi inscriu si eu bmw-ul E34/520i si inevitabil m-am lovit de reguli si legi ce trebuie respectate! Tu cum ai facut toate actele? multumesc.
    1 point
  23. Am avut si eu problema asta. In cel mai bun caz se infunda sprituitorul de la stergatorul spate,dar se poate curata. Pasii prin care se poate determina ce ii infundat sau daca pompa functioneaza. 1)Se ridica capacu sprituitorului: http://thumbnails105.imagebam.com/46776/ff8f2f467754556.jpg 2)Cu un cleste sau patent se prinde bine sprituitorul si se trage in sus. http://thumbnails105.imagebam.com/46776/c5a112467754566.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46776/2d837b467754571.jpg 3)Se porneste masina si se actioneaza spalarea lunetei pentru a putea determina daca functioneaza pompa sau ii infundat traseul altundeva. Ar trebuii sa fie un jet puternic. 4)Daca apare jetul totul ii ok si cu un ac sau agrafa curatat sprituitorul. Daca nu se poate inlocuii cu unul nou (cod oem pentru NFL(03.2003-03.2007) 67637194798,cod oem FL(03.2007-06.2011) 61687199568)
    1 point
  24. Eu nu sunt de aceeasi parere,adica daca bagi presiune mai mica decat cea specificata de fabricant vei pierde aderenta din contra!
    1 point
  25. Degeaba ai schimbat franele daca ai anvelope de iarnĂŁ vara...
    0 points
  26. Si mie imi place, dar pretul este enorm. Merita doar din punctul de vedere al unui entuziast. Daca consideri ca asta merita 16300 de ce nu o iei pe asta cu 20500. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gl66P.html#61f78b17c4 Are in plus trapa+automat+4x4+facelift + 4 ani mai tanara. Cred ca toate astea merita cei 4k in plus, nu?
    0 points
  27. De multe ori ,99% din cazuri , sunt mai competenĂâşi decât cei care lucreazĂŁ ĂŽn Bmw ,din pĂŁcate imi permit sĂŁ adaug Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    0 points
  28. Vuvzea moare de drum lung si de grija altuia
    0 points
  29. Incredibil, mĂŁ bucur nespus cĂŁ au renunțat la idioțenia de manetĂŁ care stĂŁ fixĂŁ, cea mai tâmpitĂŁ idee ever care s-a pus pe mușinile moderne. @mikken poți confirma, manetĂŁ stĂŁ apĂŁsatĂŁ ?
    0 points
  30. Nu toti sunt 'cioflingari' mai exista oameni care fac treaba si in afara de BMW si nu ma refer doar la software cat ma refer si la retrofituri/vopsit/mecanica orice tine de masini.
    0 points
  31. Cea mai mica presiune este 2 atmosfere la rotile fata cu rotile pe 16.Am inteles ca este bine sa se bage 0.2 in plus ce scrie pe stalp.Aderenta mai buna este cu rotile mai umflate,dar si topaie mai tare.
    -1 points
  32. Fix cu pretul asta (11500) am dat eu fostul E60 , similar cu al tau si un pic mai dotat parca, dar asta acum 2 ani si jumatate...
    -1 points
  33. Am zis eu ca nu-mi convine? Fiecare isi pune pretul lui.
    -1 points
  34. Te rog spune cĂŁ erai la bunici in vizitĂŁ,dacĂŁ aia este casa ta,nu mai parca maĂâ˘ina lângĂŁ ea cĂŁ este periculos Ăâ˘i pentru casĂŁ Ăâ˘i pentru maĂâ˘ina Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    -1 points
  35. Dar nu cred ca gaseste in bugetul lui nici de la licitatie cu 200 k km. Poate cu peste 200 k km si ceva mai chelios. Pentru seria3 as zice ca e minimul decentei 318 d. Si asta daca il incarci gafaie, insa 316 e pentru cei absolut zen. Deci un 316 cu emblema de bmw, mai degraba as lua un Passat 2.0 tdi 177 cai, care deja e alta mancare de peste. Are dinamica apropiata de 320 d si e la bani mai putini.
    -1 points
  36. Cum se poate compara vreodata modul in care este exploatat un motor in DE comparativ cu RO ?!?!? Da, acolo fac si 500km pe zi, dar merg pe autostrada...viteza cat de cat constanta, sa nu mai zic de calitatea aerului si a comb. Faza cu schimbul de ulei la 30TKM este o chestie de marketing, si in DE pica motoare din cauza asta. Cine tine la masina schimba uleiul la 10 max 15TKM. Sau sa ma exprim altfel...romanul increzator isi ia masina la cca 100TKM care a avut 2 schimburi de ulei in toata viata sa...
    -1 points
  37. Asa esti tu de obicei sau ai fost si la scoala ? Vezi ca mai sus sustineai altceva...
    -1 points
  38. sustin aceasi chestie. Nu mi se pare ok pentru un Motor sa mearga atat de mult intre schimburile de ulei. Atata tot. Personal il schimb in juru a 5 mi de km deoarece e mai safe pentru Masina. Costurile la un schimb sunt cat sunt. 30-40 de lei litru. Nu mi se pare enorm. Mna cam asta e. si nu inteleg ce vrei sa spui prin comentul tau! te sustineam in ce spuneai intr-un mod ironic pentru a pastra acelasi ton inceput de ceilalti colegi asupra mea.
    -1 points
  39. Mhhm, vezi ca avem colegi de forum fara catalizator, de ani de zile :frantics:
    -1 points
  40. Fac 20-25 de mii pe an, uneori ajung la 30 de mii, 6 litri de ulei plus filtru, cumparate din reprezentanta ma costa 250 de lei maxim(uneori se mai joaca cu pretul la ulei, adica il urca, normal il iau cu 25), insa ore de functionare motorul are multe(m-am obisnuit sa nu opresc motorul, in special vara) de ce nu as schimba uleiul la 5 mii daca ma costa maxim 250 de lei? Am bagat o singura data sintetic si am mers 10 mii, nu mi-a placut ce am vazut la urmatorul schimb, am decis sa bag doar mineral si afara la 5 mii Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    -1 points
  41. Salutare! Acum cu distributia rupta la masina, galeria arata praf! La modul ca este foarte murdara, stratul gros de calamina pe pereti si clapete! Masina este un 520d N47 E60 Euro 5 si doresc anularea clapetelor, sa scot tija si clapetele. Am vorbit cu colegul Luc89 la telefon, el mi-a spus ca de 50.000 km nu a avut probleme sau ceva diferit de cand le-a dat jos, mi-a explicat in mare parte cum se scot clapete, as fi curios daca stie cineva mai detaliat si mai exact, eventual o poza ceva? Multumesc!
    -1 points
  42. Intradevar, mai verific inca o data jocurile la clapete, sa vad tija aia cum se misca...daca mi se pare mare, le scot, chiar nu mai am nevoie de alte belele pe cap. Se infunda, il scot si gata si asa are soft pe ea cu dpf on.Clapetele ele singure au ceva joc insa nu am tras de tija, dar maine ma uit. Mersi frumos!
    -1 points
  43. O mai vinzi sau treci la 193M? Sau amandoua? )))
    -1 points
  44. Bafta la vanzare dar greu se mai vinde. Pretul sa fie problema?
    -2 points
  45. Care vine prima...vanzarea sau rotile de dacie ))
    -2 points
  46. Ca sa te oftici tu, de aia.
    -3 points
  47. @edit tu faci parte din categoria care sigur nu a avut soft niciodata la o masina.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.