Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/09/17 in all areas

  1. Chiar conteaza acest detaliu ?
    3 points
  2. vechea si noua generatie...de jante! http://thumbs.imagebam.com/ff/90/b8/c2b28e573864403.jpg
    3 points
  3. Cum am promis, pozele cu interiorul
    2 points
  4. Daca ramai fara AdBlue e o distractie costisitoare si cam nasoala, insa de-asta personal consider masinile noi fiind sofisticate excesiv intr-un mod inutil si care uita total de practicalitate. Exemplul meu, masina veche de 12 ani, mare parte totul analog si foarte putin digital, insa sunt convins ca in felul asta masina e mai fiabila si va rezista in timp inzecit decat o masina similara insa nou-nouta. Electronica si toate aceste sisteme si dispozitive si alte inventii ingeneresti sunt concepute pentru a-ti stoarce banii si a nu-ti aduce niciun plus, ba din contra. Oamenii accepta acest lucru, asta e realitatea. Lumea nici nu va mai vrea sa detina masini, vor fi si ele de unica folosinta sau doar sa le folosesti de cateva ori dupa care gata, se strica si nu se repara, se arunca si se cumpara altele. Daca omenirea nu va vrea sa-si bage mintile in cap si nu ii pasa, asta e, noi, cativa pasionati, nu ne putem opune valului. Spor tuturor si Doamne ajuta!
    2 points
  5. Eu chiar nu inteleg firmele astea, sunt chiar si restaurante care fac chestia asta, au simbolul visa afisat si iti spun cu seninatate ca nu merge POS-ul, eu le raspund la fel de senin ca nu am cash decat vreo 6 lei, daca ii vor pe aia bine, si revin cand merge POS-ul, sa imi faca o factura pe numele meu cu datele personale,cu diferenta de achitat, ei imi raspund la fel de senin ca poate merg pana la un bancomat ce se afla la 5 minute, eu la fel de senin le spun ca nu am chef, ca trebuiau sa ma informeze de la inceput ca nu merge POS-ul, in acelasi mod in care imi spun ca papanasii nu sunt disponibili, si pana la urma revine conxiunea la POS, sau cablul incepe sa faca contact; toate astea le spun foarte calm, fara nervi, fara suparare,ca nu stii ce ciobani mai activezi ca vezi Doamne, sunt client ce face figuri la factura; la cei mai grobieni, ce spun ca nu le merge casa, ca sa vezi, etc, ii intreb daca se supara ca sun la hotline ANAF , ca sa stim o treaba daca tot nu pot elibera bon fiscal. Nu neg ca mi se ureaza de bine, sunt numit sarantoc, fitos, etc, si imi calculez sa am vreo 0 minute la dispozitie pentru parlamentari, ca mai vin cateodata patronii sa vada cine e ala de face figuri,sau ala de le vrea raul si nu e solidar cu toata lumea care se descurca, dar chiar am o satisfactie sa le stric ziua. Pai schimbi o distributie , si la vanzare cum dovedesti asta? Scuze de off-topic, poti sterge postarea daca iti stric topicul.
    2 points
  6. Salutare forum! In sfarsit a sosit vremea sa imi prezint si eu masina, am vrut sa o pun putin la punct estetic inainte de deschiderea acestui topic. Inainte de toate, am 20 de ani si sunt pasionat de automobile, in special de marca BMW( despre care am reusit sa studiez destul de mult si sa ajung sa am suficiente cunostiinte acumulate). Inca de mic copil a inceput aceasta pasiune, mostenita de la tatal meu, prima masina in care am fost vreodata fiind un minunat E34 530i, detinut de el. Apoi a urmat tot un E34 525TDS si un E39 540i, iar pe urma masina despre care deschid topic, E60 535D achizitionata si configurata de noua in 2006, iar de un an predata mie. Masina a circulat pana in prezent 445.000 de km, fara probleme si sustin ca inca merge foarte bine. Totusi, e de mentionat ca la 380.000 a fost inlocuit motorul cu unul nou, din cauza ca era putin zgomotos, vibrant si mereu trebuia completat cu un litru de ulei pana la revizie. Acest lucru a fost facut de siguranta si din dorinta de a pastra masina in continuare, urmand ca sa imi fie cedata o masina fara probleme, cu tot istoricul cunoscut de noi. Am sa atasez mai jos o lista cu cateva din dotarile masinii, cateva poze si un timeline. Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/beige 3 - LCBA Interior Trim Finish. Titanium Dark Options 205 Automatic Transmission 226 Sports Suspension Settings 302 Alarm System 320 Model Designation, Deletion 403 Glas Roof, Electric 430 Interior And Exterior Mirror Package 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-dip 441 Smokers Package 442 Cupholder 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 465 Through-load System Durchladesystem 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 496 Seat Heating For Rear Seats 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 536 Auxiliary Heating 541 Active Cruise Control 590 Lt/aly Wheels/star Sp. 123 W Runflat 6AA Bmw Teleservices 601 Tv Function 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 612 Bmw Assist 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 710 M Leather Steering Wheel 761 Individual Sun Protection Glazing 9AA External Skin Protection 936 Request Bmw Mobile Phone On Delivery 964 Request Navi Dvd On Delivery Masina in starea ei de fabrica 20732887_1629335440434378_867040098_n by Darius Muresan, on Flickr 20707578_1629335423767713_1529451123_n by Darius Muresan, on Flickr 20706513_1629335397101049_11398178_n by Darius Muresan, on Flickr Polish la faruri, starea lor fiind nasoala dupa 10 ani de drumuri in Romania 20706841_1629335400434382_2040080122_n by Darius Muresan, on Flickr 20668261_1629335413767714_303589039_n by Darius Muresan, on Flickr Masina mea si a iubitei mele, E60 LCI 520D 20706568_1629335447101044_195862462_n by Darius Muresan, on Flickr
    1 point
  7. Sunt 245/35/20 - RFT Dunlop Sport Maxx GT. Gropile sunt intradevar peste tot in tara asta, nu mai vorbesc ca nici in 2017 nu suntem in stare sa montam canalele la acelasi nivel cu asfaltul. Cu rotile pe 20 e destul de rigida masina, mai ajuta modul Comfort+ putin. In 2 ani de cand am masina am mers cu foarte multa atentie si am facut non-stop slalom printre gropi si canale. Nu cred ca noi apucam sa vedem niste drumuri civilizate in tara asta, poate nepotii nostri. Cauciucul stanga fata e total compromis, se vede impactul si pe interior, janta a fost usor deformata si s-a indreptat fara probleme, cu ocazia asta am verificat toate rotile, mai aveam una pe spate foarte usor deformata si s-a remediat. Singura veste buna pe ziua de azi a fost DOT-ul cauciucurilor noi pe care le-am luat.
    1 point
  8. Frumoasa rau masinuta,dotata si motorul e ceea ce trebuie..( o mica racheta). .. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Cand citesc topicul tau, imi aduc aminte de fostu e60(530d), cumparat la fel, de nou in 2005 si pe care l-am vandut anul asta in martie.. Si sincer, si acuma imi pare rau pentru prostia care am facut-o, ca l-am vandut! Maine as cumpara-o inapoi, dar cel la care i-am vandut-o a facut-o "cam dauna totala".. Acuma cu jantele astea si pachet M, masina e ceea ce trebuie ..
    1 point
  9. Stai calm cu mutatul internelor farului. Nici macar sa-l desfaci nu vei reusi. Iar de recapsat, nici atat. O sa iasa ceva ce n-ai vrea sa pui pe masina. Daca oricum masina va ramane la voi, nu vad niciun impediment pentru investitie.
    1 point
  10. Win60-good job, o sa ai masina aproape ca noua dupa, ai avut si ceva noroc ca nu ti s-au busit multe in motor. Si eu as fi procedat la fel daca lucram la un service auto, nu cred ca motorul N47 e chiar asa complicat, daca era un valvetronic poate era mai dificil. Cel mai important e sa ai documentatie pentru el. Ma uit de vreo 10 ani la Wheelers Dealers si sunt de parere ca totul se poate invata...nu au mecanicii aia 2 facultati.. Iti tinem pumnii si sper sa vedem motorul pornit cat mai repede... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos, masina asta trebuie sa ramana in familie! Daca vrei sa faci ceva un minim, faruri LCI adaptive cu stopuri LCI care sunt mai frumoase decat cele Non Lci! Poti sa-i pui Eleron Portbagaj si Luneta, i sta foarte bine cu ele! Undeva la 450-500 lei piesele + vopsirea lor inca vreo 200 lei. Un CIC sau NBT, dar cele mai ok ar fi farurile si triplele:D..
    1 point
  12. Un raspuns strict si simplu la intrebare. Volantul uzat se manifesta prin tremurare/scuturare ocazionala (apoi cu timpul din ce in ce mai des) a masinii in treapta 1 la plecarea de pe loc. Asta se intampla nu la capatul cursei a ambreiajul (cutie cuplata cu motorul) ci in timpul cuplarii deci pe cursa pedalei. Simptomul poate apare (mai rar) si in treapta 2. De ce face asa? Pentru ca s-au slabit arcurile din interiorul volantului, ca si bucsa din centru.
    1 point
  13. Am patit exact la fel la acelasi motor. Am schimbat pompa vacuum si am rezolvat
    1 point
  14. Eu pot recomanda Efficient Services, pe Bd. Timisoara. http://www.teile.ro/ Am fost cu E36, E46 si E60 de multe ori in ultimii 7 ani si nu am fost niciodata dezamagit, ba chiar extrem de multumit. Acum ca s-ar putea gasi si cate un nemultumit, e partea a doua, probabil se intampla oriunde si pana la urma sunt si ei tot oameni. AlexandruM te poti duce acolo cu incredere cu E36, eventual la Daniel care e foarte priceput, ca el a avut grija si de baba mea. N-a fost nevoie de lasat masina decat pentru lucrari mai de amploare, dar nu am avut probleme ca prin alte parti. Singurul inconvenient este ca sunt foarte ocupati, asa ca nu stiu cand te programeaza.
    1 point
  15. Cred ca este destul de retorica intrebarea. Ceea ce scrie acolo, se refera la faptul ca BMW nu recomanda adaugarea de aditivi (ulterior alimentarii cu carburant) in combustibil. La fel, mentioneaza si faptul ca nu trebuie sa folosesti Biodiesel. Nu are treaba cu tipul motorinei pe care o folosesti, aceea fiind aditivata in anumite cantitati, care, potrivit producatorilor, nu ar trebui sa faca rau motoarelor.
    1 point
  16. Sunt programat astazi pentru remapare la CompleteChip. Sunt foarte curios cum sta masina acum si cum vor arata numerele dupa. Revin cu rezultatele.
    1 point
  17. Excelent! Nu putea fi decat cum e si exteriorul. Mai rar masina care sa creasca in Romania si sa fie-n starea asta. Daca ai mostenit si tu pasiunea tatalui tau, ferice de ea masina.
    1 point
  18. sunt multi care dau factura dar..prefera sa NU. adica daca ceri factura ti-o dau, daca nu o ceri..cu atat mai bine trebuie sa fii putin deplasat sa platesti zeci de milioane pe o distributie si sa nu ceri factura
    1 point
  19. 10 mii peun e90 nfl 2007, in condittile in care un lci din 2010 2011 e scump la 10 11 mii? eu am avut la vanzare e90 ul lci in primavara si au sunat cateva persoane cu "9000 am toti banii", in conditiile in care distributia e schimbata, tampoane motor, discuri, placute, flanse amortizoare, brate ceva bielete, adica tehnic updatata. Dar oamenii vor full da full pachet m Jante pa' 19 si eventual la pret de e46 ingrijit. Parerea mea e ca cu 14 mii iei f30 cocosat, insa parca si sa dai 10 mii pe un nfl oricate dotari o avea...
    1 point
  20. Ba da.Ai incercat din prima sa prostesti forumul cu cu X1 tau 2.0d 100 kw lol
    1 point
  21. Daca ne spui de unde esti, cineva o sa iti recomande un service. Poti sa ne spui si ce motor ai pe masina...
    1 point
  22. Vanzare ca vanzare ... dar garantia in caz de probleme? Iarasi un lucru care nu il intaleg la Service Scream (Tezparii) este de ce atunci cand faci revizia de ex, si iti noteaza in istoricul masinii, inregistrarea apare jos in loc sa apara in capul listei cum este normal ... ceva dubios pe acolo
    1 point
  23. Aoleu, iti dai seama, declaratie pe proprie raspundere.. stiti ca in prezent si evaziunea fiscala e ilegala, nu? Si totusi se pierde tva la cacalau de masini? Nu inseamna absolut nimic propunerile acelea, nici acum, nici daca apar in MO.
    1 point
  24. VW Passat 2.0 BlueTDI din 2011, AdBlue am alimentat ultima oara 15,5 litri, rezervorul are capacitate de 17l daca nu ma insel. Consuma deci 15l (cand mai ai 2l te atentioneaza in bord ca mai poti parcurge 1500km parca) in aprox. 30.000 km, depinde insa de mai multi factori...Personal mi se pare o tampenie si doar ceva ce se poate strica in plus, insa asta e, altfel nu ai cum sa ajungi Euro 6 la diesel fara AdBlue...
    1 point
  25. s-o stapanesti sanatos!!! arata foarte bine masina
    1 point
  26. Incarcat freon si ulei compresor astazi:
    1 point
  27. Dupa Transalpina avea nevoie de tratament la Acero la spa.
    1 point
  28. Bun venit. Faruri bixenon adaptive categoric merita. Impreuna cu stopurile de LCI si LM2 cu AHL. Restul dupa gusturi. Mai pune poze si cu interiorul, vad ca ai scaune confort, probabil si ventilate. Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  29. Rezultatul fiind acesta si starea ei actuala Am sa fac niste poze si la interior cand va fi curat, iar legat de alte modificari aduse masinii, nu sunt decis in privinta urmatoarelor: - Daca merita sa pun tot faruri adaptive, dar de LCI. Trebuie sa schimb farul dreapta pentru ca e murdar in interior si e diferenta mare intre ascesta si cel pus pe stanga - Stopuri de LCI - Unui eleron( ducktail) de portbagaj, imi e frica sa nu mi se fure si sa trebuiasca vopsit portbagajul - CIC/ NBT, nu stiu daca am nevoie Pe de alta parte, urmeaza un detailing interior- exterior, polish plus ceruire( doar pentru diferentele intre paketul M si celalte elemente), retapitarea volanului si cautarea unui nou sezut la scaunul soferului, iar mai incolo o vopsire completa, masina avand cateva zgarieturi adanci si ciobituri aproape pe fiecare element. P.S. Imi cer scuze daca am incalcat vreo regula de tip "double post", nu ma lasa sa pun atat de multe poze in acelasi post.
    1 point
  30. Era logic ca nu esti taximetrist, ci ai firma de taxi, la ce crezi ca ma refeream cand am spus ca va stiu pe voi astia cu taxiurile? Ma refeream la patroni, doar nu se bucura soferii cand fac accident, se bucura patronii ca mai prind si ei ceva ca le merge prost, normal ca ai luat bani, cum sa le repari cum trebuie? Cat mai ieftin si repede si restul 80% din bani profit direct! Stiu de ordonanta, cum s-a aprobat in guvern am primit mail. Era si inainte...dar cum am spus se vede ca stii doar sa iei bani! Si inainte iti reparai conform legii masina unde vroiai chiar daca service-ul nu are contract cu societatea de asigurari. Nu mai spune tampenii pe aici, asiguratorul nici astazi nu e obligat sa-ti de-a tie banii de pe devizul cu care te duci tu. Daca vrei sa stii o treaba sigura, te duci, iti repari masina cu banii tai, iar asiguratorul e obligat sa-ti accepte plata facturii sa te despagubeasca! Nu mai vorbi prostii, daca cunosti si tu cativa oameni de la cateva service-uri care iti fac devize audatex contra-cost sau pe gratis si cunosti si inspectorii de la asigurari (cotizezi si tu cu o cafea ceva), nu inseamna ca ce faci tu e normal. Nu mai vorbim ca pe elementele unde a fost chit...in special taxiuri si etc, nu se mai pune problema de inlocuit ci doar de reparat... Din totdeauna puteai sa-ti repari masina la orice service doreai chiar daca service-ul nu avea contract cu firma de asigurari, insa si ei trebuiau sa accepte acest lucru, la noi avem un avocat foarte bun si faceam reparatii de la orice asigurator, cine nu platea, direct in judecata! NUMAI CA IN IAN 2017 S-A SCRIS CLAR FARA OCOLISURI ACEST LUCRU SPRE BINELE CLIENTULUI, inclusiv ca poti fara probleme sa bagi facturi de pe masini de inchiriat. In fine facem off -topic, esti pe langa, stii ceva , dar nu stii corect! Tu stii doar ca trebuie sa iei bani si atat, insa daca ai veni la mine cu gura asta mare, te-as invita sa iesi pe usa, nu mai ca tu nu vii la reprezentanta sa repari masini, tu te duci la baraci deoarece ce ai tu nu sunt masini, ci epave! Si la mine vin taxiuri doar in garantie si noi...cele vechi sunt reparate exact cum procedezi tu, 20% reparatie din deviz si 80% profit cash. Mircea, e important sa stii ca fara probleme cei de la service poti sa-ti ia bara de M, daca ti-o acorda la inlocuit pe a ta asiguratorul (normal asa trebuie, daca e sparta, crapata,gaurita...stii si tu asta:) ) Nu te-am jignit cu nimic, conduci o firma de taxi si va place sa luati bani de pe asiguratori, nu am o problema cu asta, dar cand repari masinile varza ca sa scoti bani si recomanzi la fel la ceilalti atunci da am o problema cu tine, suntem pe un forum de pasionati de masini BMW, nu de "carpe"de masini. Lumea nu stie la ce te referi tu cand spui sa se faca prin regie proprie si sa mai ramai si cu bani, eu stiu clar la ce te referi. Nu e vorba de diferenta, e vorba de tiganie...iei bara noua originala o vopsesti la service cum trebuie si nu te doare capul, tu vrei profit, omul vrea sa-si faca masina cum trebuie. Normal ca tie iti convine sa cauti piese la dezmembrari si ce nu se repara "lasa ca merge si asa. Ce snobism? E vorba de masina ta, nu de una care doar iti produce bani si poate sa mearga oricum, chiar si in 2 trepte de viteza! PUNCTUL TAU DE VEDERE ESTE SA IEI BANI DE LA ASIGURATORI PRIN REGIE PROPRIE SI SA O REPARI REPEDE SI IEFTIN IMPLICIT PROST!PROCEDURA TA ESTE NUMITA "VECHEA ROMANIE", ROMANUL!" Edit:acum mi-am dat seamna cu cine ma contrazic, tu de fapt doar ai luat bani de la asiguratori, nu ai lucrat in domeniu...nu stiu de ce imi bat capul cand nu am cu cine! Ba da stiu! Pentru altii nu pentru tine!
    1 point
  31. In poze se vede ca cel putin o anvelopa este DUNLOP.
    1 point
  32. Zice "pilot automat" - probabil Cruise Control, dar nu are așa ceva mașina. Sistemul audio este stock după cum se vede în poze (nimic "Profesional" - oricum nu există). Zice senzor lumini, dar de fapt nu are. Ar trebui să aibă setarea de Auto la faruri și nu o are, ca să aibă senzori. Nu zice în anunț, dar clima nu este automată. La genul ăsta de nereguli eu unul aș sări oricum mașina respectivă. Sunt sătul de sămsărelile astea românești - și de văzut mașini care nu au dotările de care se spune în anunț. Dacă minte la mizeriile astea, cine știe la ce mai minte?
    1 point
  33. Buna ziua! Pana curand am avut o Skoda Octavia 2 pe care am vandut-o si am achizitionat de la un prieten un e90 320d, xdrive, 184cp. Masina este fabricatie 2010, prima inmatriculare fiind in 2011, in prezent are 144.000km (reali, spre deosebire de multe altele..) avand urmatoarele: -scaune fata sport incalzite -interior de piele dakota - oyster -plafon interior antracit -volan sport cu comenzi -senzori parcare f+s -navi CIC -jante 18" style 270 vara -jante 16" style 360 iarna -bara fata+spate M (puse ulterior, toate piesele originale) -shadow line (ornamentele cromate exterioare sunt colantate negru lucios) -arcuri sport Eibach Prokit -eleron lamelar -folie Llumar 50% latereale fata + spate + luneta Cam acestea consider ca ar fi detaliile mai importante. Deocamdata ca planuri doresc sa revopsesc aripa stg spate + usa stg spate (sunt zgariate de o cheie de cand am luat-o) si bara fata (am gasit-o zilele trecute atinsa de cineva in numar si s-a crapat putin vopseaua deasupra numarului..), iar apoi sa schimb fac revizia la cutie (nu a fost facuta niciodata si din cate am inteles ar fi recomandat sa fac asta - daca aveti ceva opinii, as fi interesat sa le ascult). Atasez cateva poze cu actuala si una cu fosta.
    1 point
  34. Din pacate masina iese la vanzare in vederea achizitiei unui 535. Pentru cine este interesat voi face un post in vanzari.
    1 point
  35. Salutare In sfarsit am revenit printre pasionati. Dupa ce am renuntat cu greu la al meu BMW 316 e46, a urmat o perioada de utilizare a masinii parintilor, un Opel Astra H 1.4 pentru aproximativ 5 ani, timp in care am citit forumul si mi-am facut planurile si visele(intrari pe mobile.de aproape zilnice in ultimii doi ani ) de revenire la marca ce imi va ramane mereu in suflet . In cele din urma lunga perioada a luat sfarsit cand cautarile mele zilnice pe mobile au dat roade si am gasit masina pe care o cautam si o asteptam. Astfel ca in Martie (asa ca de maritsor) am plecat spre Germania, Koln , de unde am achizitionat exemplarul mult dorit. Gata cu telenovela sa trecem la subiect . Dupa cum scrie si in titlu masina este un BMW F31 320d (184cp) , automata, fabricatie: 07.2013, Km: 142.000 Dotarile pe care le-am cautat/dorit erau : Xenon, Panorama, Navigatie (lucrez la firma care produce controlerele de navigatie de pe toata gama BMW astfel ca m-am incapatanat sa ajung sa fiu si utilizator al acestui multifunctional). http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/924/dYTzYL.jpg Bonus pe langa cele cautate am primit : - Harman Kardon - optiune de care sunt dea dreptul incantat ; - Cutie automata - la care nu m-as fi gandit neaparat, insa acum mi se pare una dintre cele mai bune alegeri facute De cand am cumparat masina si pana in momentul de fata am aproximativ 9000 de km si sunt foart multumit de ea. Cele realizate pana acum: Revizie completa : Filtre si ulei Revizie cutie de viteza : Schimb ulei si capac baie de ulei + filtre (piese originale BMW , ulei BMW ATF3+ , au intrat aprox 7 l fara schimb cu pompa si scos din convertizor) Schimb placute frana spate Achizitionat cablu pentru codari si realizat urmatoarele: -Functie Start/Stop default OFF -Activat optiune Sports Displays (care din pacate nu afiseaza nimic, informandu-ma ulterior ca functioneaza numai la anumite motoare sau ani de fabricatie) http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/923/8MuBRi.jpg Lista completa a dotarilor spune in felul urmator: ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBA3K31090F667991 Type code: 3K31 Model: 320D (EUR) E-F-R series: F31 Series: 3 Type: TOUR Steering: LL Doors: 5 Engine: N47T Displacement: 2.00 Power: 135 (183 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 668 - SCHWARZ 2 Upholstery code: BDAT - STOFF MOVE/ANTHR Prod.date: 2013-07-22 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2DV 16"LM RAEDER STERNSPEICHE 391 S3AA DACHRELING SCHWARZ S4AE Armrest front, retractable S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt S5DC Rear-seat headrests, folding S6AC INTELLIGENTER NOTRUF S6AE TELESERVICES S6NS KOMFORTTELEFONIE MIT ERW. SMARTPHON S6VB CCC assignment S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8TH SPEED LIMIT INFO S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL P9BD Business Package S205 Automatic transmission S230 Extra package, EU-speciifc S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S258 Tyres with runflat properties S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S402 Panorama glass roof S420 Sun protection glazing S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S465 Through-loading system S481 Sports seat S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S606 Navigation system Business S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698 Area-Code 2 for DVD L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Astept, pareri, sugestii, si imi pare bine sa va salut din nou din postura de membru activ Atasez si cateva poze pentru o mai buna imagine de ansamblu http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/Tk7ebU.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/LSZBOP.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/mnxDaa.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/Q68fGu.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/oyPqxc.jpg
    1 point
  36. MulĂâşumitĂŁ colegului ckh si a ofertei imbatabile masina a primit azi faruri adaptive. Retrofit complet,sunt chiar miĂâ˘to ĂŽnsĂŁ nu am apucat sa le vad potenĂâşialul ca am mers la drum lung Ăâ˘i drept (autoatrada) Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
    1 point
  37. Montaj finalizat . Avem trimuri Alu + Piano Black http://imagizer.imageshack.us/a/img923/6587/c7Ayib.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/5391/f0Bai0.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img924/9100/lW9NL1.jpg Setul vechi iese la vanzare pentru suma de 430 lei . http://imagizer.imageshack.us/a/img922/2253/jTLlvH.jpg
    1 point
  38. Surpriza pentru Bavareza. Trimuri interior Sportline Alu+PianoBlack http://imagizer.imageshack.us/a/img922/4521/Umzr0h.jpg Poze urmeaza dupa instalare. Iar trimurile originale, gri din plastic o sa iasa la vanzare.
    1 point
  39. 3.0d de pe X5 are cel mai mic consum din clasa sa. Eu am avut touareg 3.0 tdi v6 si m-a spart consumul, pe cand la x5 scade sub 9 mers civilizat in regim de autostrada + dn.
    1 point
  40. Inseamna ca e60-ul care l-ai avut inainte, consuma 7 in oras, daca x5-ul tau consuma cat spui. daca extern ai 9,in oras nu ai cum sa ai niciodata 10,6. E parerea mea personala, nu trebuie sa te superi. Nu de alta, dar cei cu motor de 2, o sa-si ia masimile la bataie, deoarece consuma mai mult ca a ta, in oras ma refer. Acum frustratii sa dea minusuri
    1 point
  41. uite ca incep sa apara si problemele la 28i...ca tot era doar la stadiul de zvonuri! o sa ajunga N47 sa bata la cur restul motoarelor BMW
    1 point
  42. Ca exista multi oameni care cumpara anvelope sh si din 2000 nu contest, dar iti spun cert ca durata de viata a unei anvelope este de 4...maxim 5 ani. Daca nu ma crezi, google it!
    1 point
  43. Asta este ca sa nu zica nimeni ca nu am incercat amiabil. Ma intereseaza deloc spre putin din moment ce le-am trimis notificarile in scris dupa ce inainte le trimisesem sesizarile pe e-mail, e-mail la care a raspuns ce-i drept doar Contempo Brasov. Dar ma lasa rece, ne vedem in instanta. Nu-mi place sa fiu luat de prost si ca ditamai firma sa aiba o astfel de atitudine fata de orice client. Bataia de joc se sanctioneaza intr-o tara normala.
    1 point
  44. nu mai retin exact daca duminica sau luni am fost in parcare! update photo: http://thumbnails117.imagebam.com/53859/2c501a538585988.jpg
    1 point
  45. up LM II AHL (bi-xenon adaptive LCI) - 200 eur LM II LWR (bi-xenon sau halogen LCI) - 150 eur
    1 point
  46. Pai si esti sigur ca o iei? Poate n-o sa-ti placa la fata locului. Glumesc. Bafta cu ea !
    1 point
  47. Rog ca cei care citesc acest articol sa nu se molipseasca de boala plafonierei.Daca ati potrivi ceasul din masina, sau il veti decala cu cel putin 8 ore atunci o sa va mearga. Si nu parcati langa vre-un stalp de lumina ca n-o sa va mearga.
    0 points
  48. E a ta?sau e masina de servici?imi place culoarea foarte mult
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.