Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/27/17 in all areas

  1. bavaria sunt scumpi. am primit oferte de la ei prin BMW premium selection si este cu mult peste gebrauchtwagen.bmw.de - tot cu bmw premium selection. oferta de la ei pt o masina cu mult mai putin optionale si mai multi km (+6500km) era cu +8000 EUR in plus fata de ce am gasit in DE. dar era mai "noua" cu 3 luni decat cea pe care am luat-o eu.. parerea mea - japca.
    3 points
  2. O sa incerc sa fac si eu un review mai detaliat, pentru ca am fost la ei, pentru mai mult decat un schimb de ulei. Primul contact cu ei: imi cautam masina, am gasit una bucata 320d lci si programez masina pentru o verificare. Ajung la ei, se uita putin la masina, o pune pe tester..verdict? DA! e buna masina doar ca are o scurgere de ulei la cutia de viteze(este autoamata), m-am uitat si eu alaturi de ei la cutie dar efectiv parca eram prost, nu vedeam nici o picatura de ulei!( am verificat dupa cutia in alt service, cutia nu pierde ulei si merge perfect dupa 2 ani de la achizitia masinii).La final, cand sa plecam de la service, cu masina, tatal meu le cere factura pentru suma de 350 de le(verificarea masinii) iar acestia incep s-o dea din stanga in dreapta pana l-am luat eu pe tata de pe capul lor(tocmai imi cumparasem primul BMW,ma durea undeva de factura lor). La 3 zile dupa cumpararea masinii, cedeaza fulia. Panica mare, tractat masina pana la ei si facut scandal vreo 10 minute pe tema "Ce dracu ati verificat la masina de 350 de lei, ca deja mi-a picat ceva dupa nici 3 zile de la verificarea masinii?"'.In fine, m-au calmat spunandu-mi ca-mi fac o reducere de 200 de lei, zic super tare, ma informasem ca o fulie si o curea nu costa mai mult de 1200 ron, scad si cei 200 de lei si suma parea ok,dar asta era doar in capul meu.In realitate am platit 1400 de ron (unde a fost aplicata reducerea? inca ma intreb si eu...) Al doilea contact si cel mai costisitor: MI SE RUPE DISTRIBUTIA la masina (da, a-ti citit bine, e90 lci 320dA n47), duc masina pe platforma, imi spune ca dureaza o zi pana desface motorul si vede exact ce trebuie inlocuit. DEVIZ? 8.500 RON, zic "bine... asta e situatia, apucati-va de masina". Dupa 2 zile ma suna ca masina e gata, ma duc s-o ridic, dau o tura si totul era si este in continuare ok, masina softata, tragea si trage ca inainte, ABSOLUT NIMIC DE REPROSAT dar, a doua zi dupa ce ridic masina, bag cheia, o pornesc si imi apare martor in bord "Nivel Antigel Scazut". fac poza, ii trimit lui Sorin si-mi spune sa trec pe la ei si ianinte sa completez cu apa si sa vin cu masina cand am timp sa se uite. De aici am inceput sa vad NEPROFESIONALISMUL din ei, adica era evident acest aspect: Luni - ma duc la ei sa verifice masina si-mi spun ca n-au timp azi si sa vin in alta zi( atunci de ce mi-au spus sa vin cand vreau?!) zic ok, vin in alta zi. Marti - ii sun, aveti timp azi sa va uitati la masina mea de ce pierde atingel? Nu putem, hai treci joi pe la noi sa vedem ce are. Miercuri - iar se aprinde martorul de antigel in bord, pun mana pe telefon si ii sun: "Maine (adica joi) vin la voi cu masina ca iar imi curge antigel, SPUNE-MI EXACT la ce ora sa vin cu masina?" Raspunsul lor : "Te astept pe la un 12:00-12:30." Joi - la 12 fix eram la ei, intru in garaj, am o mica conversatie cu ei si astept...vreo 20 de minute in care ei efectiv nu faceau nimic alt ceva decat sa vorbeasca chestii random. La 12:30 ii vad ca inchid garaju si ii intreb, deja foarte nervos ca ce fac. "AAA, lasa-ne si pe noi sa mancam 15 minute(care au fost 45 min) ca suntem morti de foame". Eu deja eram poker face, ma chemi de la 12, nu te apuci de masina timp de juma de ora si dupa imi spui sa mai astept putin sa mananci...pai de ce m-ai chemat la 12?! In fine, se intorc de la masa, deschid garajul si imi cer cheia, se duce in curte/parcare unde era masina, deschide capota si cu o lanterna se uita la motor, fara s-o ridice pe elevator sau ceva sub pretextul "nu e nevoie s-o ridicam, daca ai fisuri le vedem" Raspunsul lor la problema mea dupa ce masina abia iesise din serviceul lor? Mai mergi asa cu ea pana se mai agraveaza ca momentan pare totul ok, poate nu o sa mai ai antigel lipsa Raspunsul lor a fost socant, m-am urcat in masina si n-am mai vrut sa dau de ei. Si stiti de ce spun eu ca acest service nu este unul cu PROFESIONISTI? M-am dus la primul service de cartier pe care l-am vazut, le-am spus ce problema am cu antigelul, si scoate imediat o super scula, o pompa cu un furtun pe care l-au infiletat in locul capacului vasului de expansiune. Baga presiune in instalatie si verifica daca am vreo scurgere, folosind elevatorul din dotare (REPET, eram la un service mic de cartier, nu la PREA LAUDATII Service Scream (Tezparii) SHIT). Parerea mea? Service Scream (Tezparii) se pricepe doar la schimbat distributii si atat... si nu ca se pricep ca sunt ei mari mesteri, ci pentru ca au exersat inainte pe sute de masini ale clientilor si tratandu-i cu spatele daca ceva nu a mers ok dupa. PS: Am uitat sa va zic! Stiti cat a durat sa-mi dea factura de 8500 ron? pai 3 saptamani in care i-am stresat zilnic sa o trimita pe mail sau ceva, si cand ma duceam la ei in service sa verifice masina ptr antigel le spuneam si mereu se scuzau ca nu le merge imprimanta, ca n-au stampila si asa mai departe.. PS1: ce v-am povestit eu aici este fix adevarul, exista pe pagina lor de farcebook poze cu masina mea de cand fulia a fost schimbata, cand masina a intrat in service cu distributia rupta, plus ca am factura de la distributie PS2:n-am absolut nici o idee de ce masina tot pierdea antigel, de cand a fost verificata ultima data, la serviceul de cartier, masina nu a mai pierdut antigel si efectiv nu mi-am batut capul sa aflu ce a fost.
    3 points
  3. Probabil 99% habar nu au ce cauta acest topic pe forumul Bmw la sectiunea "Masina mea", asa ca voi prezenta ceea ce urmeaza. Am intrat azi in posesia ei, dupa o lunga cautare de ani buni in care m-am chinuit sa gasesc un exemplar, fiind produse doar cateva mii intre 1992-1996. Motivul pentru care o prezint este pentru ca are motor de Bmw, mai precis 1.6 cmc, motor prezent pe urs si pisica, un clasic m40b16. Masina este din 1994, adica are 23 de ani, are 139000 de km si se prezinta excelent, atat la sasiu cat si la caroserie. A avut un singur proprietar. Este 4x4 part time, cu cuplaje planetare fata mecanic din maneta, un lsd in puntea spate si reductor. Ca si dotari, are geamuri electrice, oglinzi electrice, servo, interior insertii mahon, scaune de velur si aer conditionat. Cateva poze cu ea mai jos. Poate ne vedem la o intalnire. http://i66.tinypic.com/2yy5hc9.jpg http://i65.tinypic.com/2zxwby8.jpg http://i63.tinypic.com/2c0m08.jpg http://i65.tinypic.com/10s6irr.jpg http://i66.tinypic.com/mwzdi9.jpg http://i63.tinypic.com/302b211.jpg
    2 points
  4. daca tot mergi pe reteta sportivitatii, de ce nu cauti un 6 cilindri gen 330d, 335d sau 335i? impozitul(aprox. 2200) n-ar trebui sa fie asa o problema in schimbul a ceea ce ofera motorizarile astea.
    2 points
  5. Dsg-ul este ceva mai rapid decat ZF-ul insa nu este la fel de rafinat, in fond este si mai pretentios. Daca optezi pt 5er (sau orice alta masina din ac. clasa) uita de cutia manuala. Nu stiu ce 5er ai condus tu, poate era modelul mai vechi cu 3.0d si 204cp sau ceva cu power reduction sau antiofnarea premium si setarea buna a suspensiei alaturi de entuziasm te-au indus in eroare. Degeaba te uiti la suv-uri, singurul suv cu o tinta de drum ami buna decat a Fr-ului este Macan-ul (la ani lumina de X3). Cx5 si ce ai mai enumerat tu pe acolo sunt gunoaie. Tot timpul trebuie sa faci un compromis, nu poti avea spatiu si confortulul dintr-o masina cu doua clase mai sus, garda la sol de suv si dinamica de kart. Ca idee, 5er este mai stabil decat x3.
    2 points
  6. Probabil cĂŁ nu sunt de pe forum, cĂŁ dacĂŁ ar citi review-urile de aici nu s-ar mai duce :-)
    2 points
  7. Sincer...cauta pe un site de licitatii. Autoturismele sunt deja verificate si iti spune clar ce probleme/zgarieturi au. Dar in locul tau, la asa suma as fi ales BMW Premium Selection. Se merita!
    2 points
  8. Cauta-l dupa numarul de telefon pe google. Cere-i sa-ti dea pe whatsapp poza de pe talon si buletin, vezi daca coincide numele. Totusi sunt 30k..
    2 points
  9. Si cum am promis, scaunele de F10 din piele de animal numit vinilin. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/6/56268566VeY.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/7/56268567YzF.jpg
    2 points
  10. Și atunci ce-i oprește sĂŁ comande de la epiesĂŁ sau autokarma la rândul lor?
    2 points
  11. F30 este totusi o caroserie de seria 1 prelungita, mie asta mi se pare inaceptabil pt un BemVeu..cu traditie cum este chiar si seria 3.. nu e greu sa-ti dai seama cum botul este lungit parca de Dorel ca sa iasa seria 3... e ca ciorba in restaurante , ce vrei,da vacuta.. pune bucati de vacuta , vrei pui.. pune pui..insa zeama e aceeasi, asa e si aici , ce bot vrei ?! 1 sau 3.. scuze de offtopic.
    1 point
  12. Ca tot suntem pe un forum, imi dau si eu cu parerea dupa ce am calcat cu fosta masina prin destule maghernite si reprezentante. De fiecare data cand am fost intr-un service multimarca, si-au dat cu parerea ce are masina pe banii mei. Schimbat piese degeaba si eventual schimbate si prost, ca deh, n-a mai vazut Dorel asa ceva si nici nu s-a obosit sa citeasca un manual sa vada ce zice producatorul. Legat de piese, presupunem ca esti un service ca cel despre care discutam, care are o coada de clienti la usa: 1. Vine "gigel" care a comandat el piesa ca e mai ieftin in alta parte, bineinteles fara sa stie de cod, an fabricatie si etc. Desfaci jumatate de masina si nu se potriveste, ce faci? cine iti plateste tie elevatorul blocat? Eventual mai pierzi si alti clienti, pe cei pe care ii ai la programari, pentru ca nu ai elevatorul liber. 2. Acelasi "gigel" care si-a luat masina "premium", comanda cea mai ieftina piesa pe care o vede pe autokarma (ca doar e roman, doar nu da el bani "sa plateasca brandul" la alte piese). Evident, cat dai atata face, piesa se strica in doua saptamani, sau eventual merge prost de la inceput (sa luam exemplu o flansa de amortizor care scartaie de cum ai pus-o pe masina). Ce se intampla in situatia asta? Gigel zice ca piesa e noua si ca e service-ul prost, n-a stiut sa o monteze. Banuiesc ca mai sunt inca alte 100 situatii de genul. Daca as fi in locul lor, la fel as face. Mie un pret EXAGERAT pentru o piesa imi spune altceva: nu nesimtire, ci faptul ca nu vor sa puna acea piesa pe masina
    1 point
  13. @C_o_s_m_i_n: felicitãri, ce ai tu este bijuterie, nu maºinã. Este genul de maºinã care nu se vinde, rar de tot vei gãsi pe cineva care sã aprecieze cu adevãrat ºi sã plãteascã preÞul corect. Pentru majoritatea este doar "un alt E60". Decât un F10 dotat slabuÞ, mai bine un E60 În stare excepÞionalã ºi plin de dotãri. Imo, E60 Încã se Þine foarte bine cu design-ul, nu este aºa depãºit - eu Încã Întorc capul pe stradã dupã exemplarele Îngrijite. ªi, da, din pãcate trend-ul constant de scãdere a calitãÞii este valabil ºi la BMW. Am rãmas ºocat sã vãd cã F30-ul Încã are mânerul ãla din plastic ordinar la portiera pasagerului de trosneºte când pui mânã pe el. Mi se pare inacceptabil pentru preÞul maºinii.
    1 point
  14. Pai sa schimbi distributia ca e pe curea. Pentru cat costa, nu merita sa risti. Tacanitul poate fi de la tacheti, problema cunoscuta la M40 (am avut 2 motoare, doar ala de 1.6 tacanea, ala de 1.8 a fost silentios). Faina masina, sa ai noroc de ea!
    1 point
  15. ii ceri VIN'ul si il verifici aici : https://www.nicb.org/theft_and_fraud_awareness/vincheck
    1 point
  16. Cam greu cu e39 ala care consuma 4.5 si trage bine iar A6 14 si targe prost dar in fine, daca tot te-ai saturat de consum mare si performante slabe, cumpara un motor de 3000cm. Lasa-l dracu'de impozit, intretinerea si devalorizarea unui X5 sunt considerabil mai costisitoare. Suv-uril de clasa mare echipate cu motoare de 2.0L sunt o gluma proasta. Pe hartie poate arata bine dar in realitate masina se simte ok doar daca o conduci linistit, daca conduci un pic mai intepat motorul nu va face altceva decat zgomot inutil. La viteze mari situatia va fi si mai dramatica.
    1 point
  17. Da acolo la oglinzi pe interior e un plastic ordinar, eu am scaune confort par sa fie din piele, nu sansatec. La butoane sincer nu am vazut pana acum sa se cojeasca, poate sunt cazuri nu zic nu, doar ca eu nu am vazut. Ce este jalnic ca se ia vopseaua de pe piele si stratul antireflexie de pe navigatie , jalnic pt un seria 5 care pana anul acesta era ultimul model, aaa si sa nu uit la 2000 diesel scartaie si vibreaza toba la relantii si ce nu imi mai place mie la acest motor de 2000 cel putin pt 520d cand e subturat motorul trasmite destule vibratii, e enervant. Calitatea e clar sub e60... dar ce sa facem asa este in ziua de azi. M am urcat si in g30 nu mi se pare cu nimic peste f10 la calitate e cam acelas lucru.
    1 point
  18. Cat timp se aduc masini fara tva din UE preturile in tara vor fi tot timpul mici.
    1 point
  19. Nu mai retin care butoane s-au cojit, dar s-au cojit. Iar pielea nu e piele, crede-ma. Am desfacut scaune de f10. O sa pun si poze mai pe seara. Un exemplu de finisaj: trimurile de pe usa din spatele oglinzilor ti se pare ca se integreaza bine in tapiterie? Ca mie si altii mi-au Tras atentia asupra lor. Lufturile alea nu puteau fi eliminate? Sau torpedoul e atat de firav de aveam senzatia ca daca-i bag un genunchi din greseala, ramane curbat. Nu vreau sa nasc polemici, nu imi laud calul, E60 nu e o masina exceptionala, trendul scaderii calitatii a pornit demult, dar la F a depasit limita bunului simt. Nu spun ca in ansamblu nu e o evolutie, dar prea e jucarie. Si in niciun caz nu valoreaza cat 2 E60-uri. Ps: era vorba de butoanele de clima si cele de memorie scaune. E plastic alb vopsit cu negru, ca la Haudi de acum 15 ani.
    1 point
  20. Ai dreptate, timpul este mai prețios, dar pentru mine asta e plĂŁcerea mea, sĂŁ caut piesele, sĂŁ le comand, sĂŁ le vĂŁd ĂŽn cutii, noi Consider asta ca o parte din pasiunea de a avea BMW. ĂntradevĂŁr dacĂŁ sunt atât de experți precum pretind unii atunci sĂŁ taxeze mai mult la orĂŁ, dacĂŁ fac muncĂŁ de o calitate atât de bunĂŁ. Dar sĂŁ pluseze ĂŽntr-un mod nesmțit la piese mi se pare ca și cum ar lua clientul de fraier. AdicĂŁ sĂŁ-ți spunĂŁ ĂŽn fațĂŁ, și sĂŁ-ți arate negru pe alb cĂŁ o piese costĂŁ (sĂŁ zicem) 3500 lei când tu știi cĂŁ ea de fapt e 1200 lei, și poate OE 3000 lei, tu cum te-ai simți dacĂŁ ai accepta? Ai avea o senzație plĂŁcutĂŁ? Probabil pe cei care habar n-au cât costĂŁ o piesĂŁ, cum aratĂŁ, sau ce e mai exact, ei ar accepta.
    1 point
  21. Îmi place că sunt unii care vin și sunt super mulțumiți, zic că sunt de treabă, amabili, când ei au venit doar pentru un schimb de ulei. Bineînțeles că a fost totul OK, asta poate să facă oricine, să desfacă un șurub de la baia de ulei, și să schimbe câteva filtre. Să vedem când au ceva mai complicat de făcut, și trebuie să plătească preț dublu pentru o piesă aftermarket, dacă mai sunt mulțumiți. Oriunde am fost m-am dus cu piesele mele, comandate de mine, la prețul care mi-a convenit și producătorul pe care l-am vrut. Nu aș accepta să merg la un service și să-mi pună piese aftermarket la preț mai mare decât OE, că vezi doamne au angajați de plătit, chirie, cheltuieli etc. Asta nu-i problema mea. Eu îi plătesc pentru munca care o fac, la oră, și atât. Restul nu mă interesează că au chirie mare, câți angajați de plătit, etc. încă ceva, când îi aud pe unii că nu-și asumă responsabilitatea pentru piesele aduse, și altele, de parcă n-am fi în Romania, unde majoritatea clienților nici nu primesc bon, deci îi plătesc la negru, dar ce să vezi, ai garanție la lucrare dom'le. Da, sigur. Și cum dovedești că ai fost acolo fără factură?
    1 point
  22. Stiu! Cochetez si cu ideea cumpararii alteia automate dar Euro5 2009-2010 pe care sa mut dotarile si neaparat interiorul meu. Mai analizez optiunile astea doua. Dupa cat ma incurajati voi, cred ca totusi e mai simplu sa mut restul dotarilor pe una automata decat sa o fac pe asta automata. Cert e ca VREAU automata.
    1 point
  23. Toate service-urile sunt super tari pana cand dau de o problema care n-o pot rezolva, m-am lamurit si eu cu un engine faultâŹ, care l-am rezolvat la un service din dezmembrari (ei au facut-o prin eliminare), aveau masina la dezmembrat modelul meu, reprezentanta, service dedicat marci etc, unii au schimbat piese aiurea crezand suta la suta ca aia e problema ... Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  24. Esti dus bai nene!! ))
    1 point
  25. bai vuvule, tu chiar asa mananci rahat pe orice topic de vanzare? ti-e frica ca e vreunu mai samsar ca tine? masina e murdara si pare neingrijita, intr-adevar, dar tocmai tu te apuci sa judeci oamenii?
    1 point
  26. @AlexChris daca ii cunosti personal atunci sa ii intrebi asa: - cum e posibil sa montezi piese si sa bati cu ciocanul de fier direct pe piesa, adica inteleg ca e mai greu de montat dar exista presa daca nu intra, sau folosesti o bucata de cauciuc/plastic intre piesa si ciocan sau chiar ciocan de cauciuc. Daca ma duc la ei ca s-a defectat piesa montata de ei si vad urmele de lovituri o sa comenteze ca a umblat altcineva ! - am cerut schimbarea amortizoarelor + flanse punte spate + rulmenti. le-am lasat inclusiv protectiile de cauciuc... ce crezi ? erau in punga originala nedesfacute ! - pretul rulmentilor spate aftermarket montati de ei se apropiau de pretul celor OE ( daca ii cumparam eu separat crestea pretul manoperei). Nu stiam ca se schimba modalitatea de schimb a acestei piese in functie de producator, ma depaseste acest aspect. - dupa schimbul suspensiei la puntea spate daca fac balans la masina scartaie arcurile, doar ce se demontase suspensia si a ramas doar arcul vechi, aici tragi singur concluzia. - daca tot lucreaza cu piese aftermarket se pare ca nu au aflat pana la sfarsitul lunii Iulie ca unele piese aftermarket se vand cu piesa veche la schimb, sau pur si simplu nu le pasa ca unor clienti le trebuie piesa veche. Cand am cerut oferta initiala am fost inspirat sa intreb destul de clar care sunt preturile pentru manopera si pentru piese si daca acele piese sunt originale sau aftermarket si am aflat ca se schimba pretul manoperei daca nu cumperi de la ei acele piese. Si da , au niste preturi exagerat de mari la anumite piese, motiv pentru care am facut doar o parte din operatiuni si apoi a trebuit sa ma duc in alte parti sa remedieze micile probleme sau lipsuri dupa vizita la ei. Pentru mine astea sunt cateva detalii care imi arata cat de mult le pasa de clienti, bineinteles ca o sa fie clienti intotdeauna... ce rost are sa lucreze frumos si corect pentru a ii multumi si a ii face sa revina de fiecare data cu placere. Oricine va incerca sa imi spuna ca sunt ok pentru mine nu exista modalitate in care sa ma faca sa ma razgandesc asupra faptului ca pur si simplu nu are rost sa ma mai complic sa merg la ei, exista si alte service-uri unde te servesc dupa cum spunea X X L si ii dau dreptate.
    1 point
  27. Scopul nu a fost acela de a te influenta insa daca tot ai deschis subiectul hai sa iti explic putin cum sta treaba la noi(lucrez in domeniu). Reprezentatele la noi in marea majoritatea au cei mai prosti mecanici posibili, habar nu au sa foloseasca o diagnoza sau sa identifice o problema. De ce se intampla asta? Culmea nu neparat din vina rerezentantei in sine ci a angajatilor si aici am sa dau un exemplu: Bavaria il angajeaza pe Gigel ca sef de service si il trimite la scolarizare in Germania ca sa stie tot ce tine de Bmw si de modul de a aborda problemele la aceasta marca. Gigel se intoarce in Romania si incepe sa lucreze... pe masura ce trece timpul devine din ce in ce mai bun ca mecanic si ii dirijeaza si pe ceilalti in service, ce sa faca si cum sa rezolve diverse probleme( de regula maxim 2-3 oameni sunt scolarizati). Clienti incep sa afle de faptul ca Gigel care este sef de service la Bavaria este foarte bun in ceea ce face si fac pe dracu in patru prin diverse cunostinte si relatii sa ajunga la Gigel ca el sa se ocupe de masina lor. Cu timpul... Gigel realizeaza ca nu mai merita sa stea ca si angajat, sa se treazeasca in fiecare zi la ora 7 dimineata si sa ajunga la 7 seara acasa pe un salariu fix cand poate bine mersi sa stea acasa, sapa o groapa in curte isi cumpara niste scule din autovit si incepe sa isi anunte asa cum poate clientii ca pot veni direct la el acasa la alte preturi fara de reprezentanta. Dupa un timp Gigel incepe sa produca bani si mai vorbeste cu un baiat sa il faca asociat cu care s-a inteles bine la reprezentata si in care are incredere si pleaca si respectivul, investeste niste bani si devine service specializat BMW. Astfel, clientul e fericit ca Gigel se ocupa 100% de masina lui, Gigel e fericit ca se agita pentru el, ca are afacerea lui si castiga mai bine. Bavaria ramane fara omul in care a investit ceva si o ia de la inceput. Aceasta poveste este valabila peste tot, nu numai la Bmw, oamenii din reprezenante sunt foarte slab pregatiti, habar nu au cum sa diagnosticheze o problema banala plus ca exista si o lipsa de interes. Avantajul reprezentatei consta in faptul ca daca ai o problema complicata la masina, mai ales pe partea electrica reprezentanta apeleaza direct la constructor pentru a identifica problema dar aceste cazuri sunt destul de rare. Pot da la nume de reprezentante unde nu mi-as lasa masina nici macar sa imi schimbe filtrul de polen dar nu am niciun interes sa ii vorbesc de rau. Legat de Service Scream (Tezparii) Bmw, personal ii stiu pe baieti si am sa ii recomand tot timpul, sunt oameni de nota 10 care se implica si cauta o solutie cat mai ok fara sa te jupoaie, sunt foarte bine pregatiti. Eu am sa ii recomand tot timpul si nu am niciun interes, de mai bine de un an nici macar Bmw nu mai detin deci nu am de ce sa le fac reclama. Cat despre faptul ca service-ul nu accepta piesele clientului din nou va zic... este normal, iar acest lucru se va schimba peste tot inclusiv la service-urile de cartier. Chiar daca tu vi cu piese OE service-ul nu are cum sa iti ofere garantie pe lucrarea pe care o efectueaza la masina ta. Daca o piesa din cea pe care tu ai cumparata se strica, te vei duce la magazinul de unde ai achizitionat-o iar magazinul respectiv iti va refuza garantia pe motiv ca sevice-ul este de vina. Au fost nspe mii de cazuri. De asemenea asa cum a mai spus un coleg mai sus, niciun service nu vrea sa isi asume responsabilitatea ca tu ai venit cu piesele tale si ca sunt ok, pot fi fake-uri. Sa nu uitam imensa fabrica de uleiuri false care a fost gasita in Rusia, fabricau printre altele si ulei Bmw. Incercati sa vedeti putin si partea plina a paharului, un service nu poate sa traisca dintr-o manopera pe care ti-o ia la un schimb de ulei sau la un schimb de ambreiaj. Si service-ul ala trebuie sa isi plateasca angajatii, sa plateasca chiria, curentul etc si sa mai aiba si preturi de bun simt pentru toata lumea. Asa merg lucrurile iar in scurt timp singurii care vor mai accepta piese ale clientului vor fi mecanici privati sau service-uri de cartier unde te duci sa faci cel mult o revizie. De asemenea poate o sa va vina greu sa credeti insa in 99% din cazuri service-uri precum Service Scream (Tezparii) Bmw, Bimmer Serv, Ad Garage, Evo Car si altii, au pretul de intrare al pieselor mai scump decat cel de vanzare al magazinelor precum Epiesa sa Autokarma. De ce? Pentru ca aceste magazine vand piese intr-o zi cam cat vinde un service in doua luni. Este imposibil sa ai preturile asemenatoare cu cele pe care le practica magazinele astea din cauza diferentei foarte mare de volum.
    1 point
  28. Lumina becului halogen, este o lumina mai galbuie, lumina alb-calda in comparatie cu lumina becului xenon care-i mai rece, mai apropiata de lumina din timpul zilei. Pe de alta parte un bec xenon este de doua ori mai puternic decat un halogen. Concluziile le poti trage si singur. LE. Vezi mai jos o comparatie intre iluminarea cu bec halogen vs xenon
    1 point
  29. Dorule, eu am scris in mai multe randuri experientele mele cu reprezentanta BMW din Timisoara: 1. Am schimbat la ei discuri + placute fata spate si lichid de franare, costul lucrarii a fost de 7000 de lei. Am fost de 5 ori la garantie pentru ca scartaiau penibil de tare, ca ultima rabla de tramvai. Au inceput sa dea vina pe etrieri si imi propuneau sa ii schimb pe banii mei, sa pun sistemul de franare de pe 535. Am refuzat si am insistat sa imi schimbe discurile si placutele pe garantie. S-a dovedid ca placutele erau de vina. Cat am umblat pe acolo, tot mai multe masini au inceput sa aiba problema mea, erau si ceva topicuri pe intalnirea BMW-urilor. 2. Aveam zgomot la clima. Le-am platit diagnoza si au zis ca nu am freon suficient. Am cerut sa fixeze remedieze problema si o igienizare. Dupa 1000 de lei platiti, la 2 zile dupa am ramas complet fara clima. Motivul, condesatorul de clima era spart ca toti dracii in partea de jos, pur si simplu era acordeon cand l-am demontat. Daca aveau macar curiozitatea sa arunce un ochi la masina, sa faca o inspectie pentru o problema care am aflat ca este extrem de comuna la F10, mi-ar fi zis de la inceput. 3. Role schimbate la reprezentanta, scartaie dupa 3 luni. M-am dus la garantie si insistau ca e pompa de apa. S-a dovedid ca nu era vina pomepei, ci rolele. Toate operatiuniile de mai sus au fost facute cu piese achizitionate din reprezentanta, nu aduse de mine. Asa ca ia mai povesteste-mi tu mie de profesionalitatea reprezentantei. Cand mecanicii din reprezentanta au salarii penibile, ai pretentie sa isi dea interesul pentru munca pe care o depun? Te-ai astepta ca un mecanic cu vechime la BMW sa castige sume destul de bune, avand in vedere cat costa o ora de manopera. Un fost mecanic mi-a relatat ca se castiga 2300-2500 de lei, daca ai experienta. Voi ati lucra pe banii astia, sau v-ati deschide propriul service daca aveti cunostintele necesare si sunteti stapani pe meserie?
    1 point
  30. el recomanda reprezentanta, dar ia du-te tu cu o masina de 10.000 de euro la reprezentanta, sa te taxeze cu 2000 de euro pentru o operatiune care o poti face cu 700-800 de euro....se cam schimba datele problemei. constatarea de 250 lei nu e o suma, dar cere oferta pentru schimbare distributie in reprezentanta )
    1 point
  31. SĂŁ nu acepte piesele aduse de client, mai ales când vii cu ele noi, OE, cu codul pe ele și tot mi se pare o prostie. Se poate da granție doar pentru lucrare, nu și pentru piese ĂŽn cazul ĂŽn care aduce clientul piesele. Din moment ce se vede cĂŁ sunt piese noi, ce se poate ĂŽntâmpla? AdicĂŁ nu-s bune?! nu pot sĂŁ garanteze pentru ele nu? Aftermarketurile ce le bagĂŁ pe gât clientului, cu 500% adaos, deci mai scumpe decât piesele OE, cu deviza, "dar sunt ca și cele originale", și te fapt vezi cĂŁ e Textar, dupĂŁ cum zicea un coleg; Deci vorbesc de piese noi, aduse de client, nu SH-uri de la dezmembrĂŁri. Dar așa sunt unii, vor service premium, au impresia cĂŁ dacĂŁ plĂŁtesc dublu pe piesele lor, asta ĂŽnseamnĂŁ "servicii premium", la nivel "HIGH".
    1 point
  32. Am citit vreo 3 pagini de pareri, sfaturi, amenintari si concluzii: Deci, incep propozitia cu "DECI", cine e multumit de acest service sa se duca in continuare si sa plateasca preturile cerute, nu va baga nimeni mana in buzunar. Cine nu e multumit,sa se duca in alta parte, nu va obliga nimeni sa mergeti acolo. Eu daca as avea garaj, nu as monta niciodata piese aduse de client, fie ele si OE, daca nu ar fi comandate de mine si montate de mine (firma mea). Si eu am firma de transport si garantez DOAR pentru transporturile si CMR-urile mele, facute de mine si nu de altii. Mi se pare ceva normal, fiecare face cum vrea. Mie mi s-au parut cam jepcari cu preturile si nu foarte profesionisti. Cand ceri preturi de reprezentanta pentru piese AM, ai grija ca macar manopera sa fie impecabila si ca la carte si sa nu vin eu sa-ti zic ca ai uitat sa cureti franele si sa dai cu pasta, asta e treaba ta de mecanic. Daca ar trebui sa-mi supraveghez soferii care-mi conduc dubele, sa le zic cand sa bage in viteza si cand sa depaseasca, m-as duce dreq, scuzati-mi franceza. Daca vor bani multi, fie ei si dubli, sa presteze servicii pe masura. Tepari de genul taxam fraierul dublu sau triplu si lucram de mantuiala...e piata plina de ei, sunt satul.
    1 point
  33. de parte de mine asta, ia-o ca pe o discutie intre colegi...si ne permitem in limitele bunului simt sa ne vorbim pro si contra pe anumite "tonuri" consider ca toate cheltuielile intra in pretul manoperei si nu al pieselor. ei piesele le au cu livrare gratuita si discount. deci au marja de profit bunicica. in plus XXL voia piese aduse de el OE si i se recomanda montarea pieselor AM, cu pret superior. te salut! edit: nu te-am acuzat de prostie, doar ca esti subiectiv...pt simplul fapt ca esti tu multumit.
    1 point
  34. tu ce nu ai inteles? faptul ca la tine a fost doar 150 lei diferenta de pret nu e relevant...la XXL diferenta de pret era dubla...din ce am dedus eu. sau reparatia turbinei ajungea la costul uneia noi. acum e clar si pentru tine? p.s. niciunu dintre noi nu a contestat "meseria" pe care o fac.
    1 point
  35. da, dar totusi rolul tau ca service este sa garantezi manopera. piesa in sine are un producator responsabil de garantie. deci nu cred ca ar trebui sa te intereseze de unde vine piesa, atata vreme cat respecta codurile OE. calitatea piesei este responsabilitatea clientului atunci cand vine cu ele de acasa.
    1 point
  36. Eu am fost la ei sa schimb placutele de frana fata+spate. Am schimbat cu piesele lor pentru a trece operatiunea in istoricul masinii dar mi-au spus ca pot veni si cu piesele mele fara sa trecem in istoric. Ca manopera ... mi s-a parut ca nu a dat importanta. Nu s-a curatat deloc acolo, nu s-a dat cu nici un spray, cu nici o pasta de frana ... etc. A 2-a operatiune la ei a fost curatarea galeriei de admisie care a fost demontata de cineva si asamblata de altcineva. In final cand sa le asambleze m-am trezit cu mai multe piese pe masina (mai era una la curatat, 320 care avea in plus inca ceva prins pe galeria de admisie) si firele nu mai urmau acelasi traseu. Plus ca un surub la care nu mai ajungea sa il stranga a zis ca nu il mai pune )) Dupa mai multe insistente a venit cel care a demontat masina mea si a iesit ok. Acum am facut o programare pentru a schimba bratele inferioare si subscriu ce au zis colegii de mai sus ... piese aftermarket la preturi de OE! Am cerut si o oferta de pret pentru distributie + tampoane motor + tampoane cutie viteze + revizie + curea de accesorii cu intinzator. Intradevar nu mai platesc manopera decat la tampoanele cutiei de viteza dar ... a fost introdusa cu varf si indesat in pretul pieselor. Inca stau si ma gandesc daca sa continui cu programarea sau nu ... mai ales ca acum am citit cum ca inlocuiesc doar 2 lanturi ... P.S. Am intrebat si nu ma primesc cu piesele mele. Ca diferenta, intre piesele luate de pe epiesa (sau alt site de domeniu) si preturile lor, diferenta la ce am spus mai sus este undeva la 600 RON. Distributia ... nu se aude deloc! Mi-au spus si ei. Doar ca vroiam sa o fac cu gandul ca neplatind manopera la tampoane, revizie, etc, o sa se amortizeze. Dar cu diferenta de pret la piese ... m-a pus pe ganduri P.S 2 Pentru colegul de mai sus cu afirmatia ca avem BMW si nu ne uitam la bani. Da, ne-am luat BMW si totodata ne-am asumat cheltuielile marcii. Dar sa iti ceara 450 pe o piesa pe care o cumperi cu 300 de pe epiesa ... nu prea mai e vorba ca ai bani sau nu, e vorba ca esti luat de prost
    1 point
  37. Am fost si eu de mai multe ori pe la Service Scream (Tezparii) bmw, si pot spune acelasi lucru. Iti ofera piese aftermarket la pret de original. Am schimbat lichidul de frana la doua masini, desi la telefon am intrebat ce lichid folosesc, acel patron sau ce e Sorin imi zice original. Ajung acolo si imi zice sa merg la sediul din splai si se apuca de schimb si raman masca, lichid de frana textar, ca cica e la fel ca originalul ) Am avut o problema la E90 320d N47 2010 mi se aprindea martorul de ulei cu rosu ca nu are presiune, merg la ei si imi zic ca motorul e praf,varza, domne are cuzinetii dusi,arborele, trebuie sa desfacem motorul etc. '' daca nu baga-i un ulei 15-40w sa nu se mai aprinda martorul in bord si pe navi si scapa de ea ) '' imi zice. Ii zic ca masina are distributie schimbata la reprezentanta, uleiul il schimb la 8.000km masina e f.f ingrijita. Initial am cumparat senzor presiune si am fost la ei la montaj si tot asa facea, replica a fost: ''vezi ti-am zis'' Eram putin speriat si am zis sa incerc in alta parte, service obisnuit dar in Craiova unde aveam pe cineva de incredere, am lasat masina 2 zile, a fost de vina pompa de ulei, am schimbat-o, au gasit cuzinetii ca noi, motorul fara uzuri si curat etc. Daca ma luam dupa acesti domni vindeam masina in pret de dumping!! Am fost sa schimb placute fata la f20 cumparate de mine cu factura din magazin, imi zic ca nu accepta piesele clientului. Cam astea au fost experientele mele cu ei.
    1 point
  38. Iti garantez ca eu schimb la masina (uleiul si alte alea..) dand mai multa atentie schimbului de ulei sau chiar placute de frana (..consider ca placutele de frana si chiar discurile pot fi facute personal doar cu o mana de scule..!) "...in spatele blocului pe cric" decat fooarte multe service-uri care fac lucrurile rapid si la repezeala, pentru profit. Eu imi acord timp sa fac ce am de facut iar ei nu! ..Oricum, topicul e axat pe reparatii mai "serioase" la masina.. Nu uitati BMW (chiar) nu e nava spatiala!!! Tolerantele sunt mai mici in schimb!
    1 point
  39. Cand vad ce preturi practica unele garaje si unii clienti chiar le platesc, ma gandesc serios sa vand tot si sa-mi deschid un service autorizat
    1 point
  40. Daca sunt OE si cu factura de ce sa nu montezi, piesa originala montata in service autorizat = garantie piesa !
    1 point
  41. Tu ca si service oferi garantie pe lucrare si clientul are garantia de unde a procurat piesa. PS: ''BOSS , dai si mie un leu ?'' am copii de crescut si de platit intretinerea.
    1 point
  42. exact! el probabil nu ii face prin munca ca sa poata afirma asta. de ce sa fiu milionar si sa platesc pe o piesa de 15 lei 150 lei? doar pt ca sunt milionar?!?!?! atunci as fi un milionar prost!
    1 point
  43. Lesinnnnn :hyper: :hyper: :hyper: Zici ca cine stie ce avion ai tu :hyper: :hyper: :hyper:
    1 point
  44. Daca e asa de ce nu ti-ai luat un BMW ADEVARAT si ti-ai luat tractor ? Nu toti au bani de aruncat aiurea.
    1 point
  45. Gusturile nu se discuta intr-adevar, totusi legat de ACC nu-i chiar atat de inutil cum crezi si ca doar pe autostrada poti merge cu el. Eu il folosesc tot timpul la orice drum extra-urban, ca-i pe DN sau autostrada, desi mai des pe DN-uri, DJ. Este foarte util atunci cand trebuie sa mergi in coloana, pe zone virajate cand nu poti depasi si trebuie sa mergi ca atare. E ca si cum ai avea-o legata de cea din fata. In privinta confortului, este top. Am venit din Germania pe autostrazi 1300Km parcursi de dimineata de la 6 pana seara la 7 folosindu-ma in principal doar de ACC. Doar cand trebuia sa ies-sa intru pe alte autostrazi imi foloseam picioarele sa actionez pedalele, altfel, nici o treaba cu ele. Seara cand am ajuns acasa, nu ma simteam nicidecum obosit ca dupa un drum continu de 1300Km. Este o optiune mai rara si mai scumpa, dar merita toti banii. Toti care o au, ma gandesc ca au aceeasi parere vis-a-vis de ACC.
    1 point
  46. Cum am promis, pozele cu interiorul
    1 point
  47. Ingroap-o ca pe tractoare, scoate-o in 15 ani de acolo si-i mai pui un zerou' la final de pret
    1 point
  48. Da. mai mult ca sigur alt calculator, injectoare, alt cablaj. Esti asa sigur ca motorul mai merge cativa km. fara pic de ulei? Iti spun eu ca nu. Primii se duc cuzinetii. Se sudeaza de vibrochen blocand motorul, bineinteles cu zgomotul de rigoare. Si DA, boala comuna la motoarele N43 si N42, sa se rupa bucati din patina lantului, cade in baie si acopera sorbul pompei, avand urmarile descrise mai sus, fara sa iti dai seama. Incalzirea fiind foare rapida, nu iti arata pe ceasul din bord, el indicand temperatura apei, pana se face transferul termic intre piese si circuitul apei, motorul este deja blocat.
    1 point
  49. Vand BMW 320Ci Clubsport, transfoormat in 330Ci - motor 3.0i restaurat complet (schibmat garnituri, furtune, traseu si valva PCV, vanos, bujii NGK irigium, bobine, role-intinzatoare-curele etc) cand l-am cumparat avea aproximativ 60000 mile - cutie automata (schimbat ulei, filtru, garnituri, refacut convertizor) - punte spate de 3.0 - frane de 3.0 schimbate acum 2 ani - jante style 71 forjate - faruri xenon aproape noi, originale - pachet M de fabrica - oglinzi exterioare de M3 si oglinda ovala interioara de M3 - navigatie mare 16/9 cu ultimele module puse pe e46: monitor cu CD, BM54, MK4, sistem harman kardon - interior individual Clubsport (margine piele, mijloc alcantara perforata; electric cu memorii, incalzit, reglaj lombar - plafon negru - trimuri Alc Silver Cube din aluminiu - senzori ploaie-lumina - suport telefon si bluetooth - senzori parcare - articulatie fata-spate pe Lemforder noua (850 euro) - baterie Varta Sulver de 85ah noua - alternator Bosch de 120 Ah refacut complet Marea majoritate a pieselor inlocuite sunt OE, cei de pe forum de la care am cumparat pot confirma! Vopsita profesional vara trecuta in culoarea originala - Estoril Blau 335 Foarte multe elemente schimbate (doar vara trecuta am investit 4500 euro), multe optiuni adaudate de mine personal, cablajul fiind tras exact cum vine de fabrica, fara fire lipite sau legate pt mase Pret 8500 euro, unul destul de mare pentru un e46, insa nu reflecta nici pe departe investitia (cei de pe forum care cunosc masina pot confirma cati bani si nervi am investit in constructia proiectului) http://thumbnails116.imagebam.com/47769/663bce477687633.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/55d2b2477687637.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/84bc45477687646.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/7e92b1477687649.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/33d9d8477687652.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/5dfe9b477687661.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/45ee28477687665.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/70be94477687658.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/5ac5b9477687636.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/470414477687669.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/134078477687644.jpg
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.