Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/16/18 in all areas

  1. ..de parca la un mers normal simti ca e spate, fata sau integral. Bafta la vanzare!
    2 points
  2. Se poate face, iti trebuie cutie automata, calculator cutie automata, instalatie electrica, grup, maneta schimbator, conducte + filtru racire ulei cutie, tampoane cutie etc, etc. Crezi ca merita investitia? Te costa destul piesele, plus manopera.
    2 points
  3. Vinde masina și ia una automatĂŁ. Mult mai simplu și mai ieftin.
    2 points
  4. Hai să le luăm pe rând. 318 143Cp pe F30 este tot N47, 2.0 (1995cmc) , nu 1.8; dar asta e mai puțin important. 320 184cp se simte foarte bine pe F30. E destul de fășneață ca să zic așa pentru un diesel și se simte foarte foarte bine în general, mașina fiind destul de ușoară. Eu unul am fost uimit de diesel-ul ăsta pe F30. Și urăsc diesel Am căutat benzinar dar nu prea am găsit în dotările pe care mi le doream. Fugitul de spate. LOL! Și eu am avut numai tracțiune față până la F30. Am experimentat până acum și iarnă grea și polei și asfalt umed cu ea. Atâta timp cât ai sistemele de stabilizare pornite și nu calci pedala de accelerație deamboulea, ai șanse minime cu asistența electrică din ziua de azi să fugă spatele ca la "ursuleți" pe vremuri. Iarna nu te miști. Dacă ai cauciucuri bune (Nu Llibao sau Fulda.... gen - sunt mai multe exemple aici), nu ai probleme majore, sau diferite de ceilalți participanți la trafic. Plecarea de pe loc este una normală și sănătoasă. Dacă te bagi și în zăpadă afânată, atunci da, e posibil să rămâi pe acolo. Mai ales cu cutie automată. Dar îți iei și tu ca tot omul o lopată portabilă și aia e. Nu o să rămâi blocat, sunt soluții. Probleme/Costuri. Da, poți avea ceva probleme cu distribuția la acest motor. În afară de asta, F30 este o mașină destul de reușită și robustă, mici probleme și rare în general. Dar să fii pregătit pentru această investiție în distribuție, mai ales la numărul ăla de KM. Nu e garantat că vei avea probleme, dar nu se știe niciodată. Trebuie să fii pregătit - cam 3200-3500 RON la ateliere specializate BMW, mult mai mult la reprezentanță. O lectură pe aici te ajută Probleme N47 Distribuție. Dacă vrei și cutie automată, pregătește-te și de un eventual schimb de ulei al cutiei. Cam 2400-3000 la ateliere specializate BMW, la reprezentanță cam 3800 din ce îmi amintesc. BMW este o marcă premium, prețurile sunt pe măsură câteodată. Trebuie să fii pregătit totuși și să înțelegi că e o mașină scumpă la întreținere.
    1 point
  5. Intradevar este superb, abia astept sa il pun pe masina. Pentru e36 erau unii prin judetul Valcea care faceau Vader din scaune normale, Zeky si-a facut la ei, cei mai vechi de pe club cred ca si-l amintesc Pentru e92 am dat acum un search si am gasit ceva modificat (link1) (link2), dar originalul e original
    1 point
  6. ;;“”Ii multumesc sotiei care, dupa ce am cautat pe mobile de mi-au sarit ochii,si m-a facut sa bat drumul pana in Germania, spune ca nu ii place tractiunea spate si vrea Mini Cooper ‘’ Da,sigur
    1 point
  7. problema nr 1 are doua rezolvari: - schimbi fibra din bara si repari sistemul - > 100% functional - dezactivezi complet sistemul, cu asta te pot ajuta in bucuresti problema nr 3 de asemenea te pot ajuta
    1 point
  8. pielea "lucioasa" inseamna ca este uzata si foarte murdara ... volanul lui este nou si pielea arata asa cum ar trebui
    1 point
  9. Daca se aude doar in mers zgomotul ar putea fi de la roti, cutie de viteza, diferential, ambreiaj, volanta.. Plaja de turatii intre care zici ca se aude cred ca este mult prea mare.. incearca sa analizezi mai bine ce se intampla, ce faci.. esti in accelerare, in debreiere, e in viteza, e in gol, la ce viteza.. Incearca sa iti dai seama daca se aude din spate, fata.. Astea sunt detalii care ajuta fie ca spui aici fie atunci cand mergi in service! Un video ar ajuta daca zgomotul e cu atat mai diferit.
    1 point
  10. Daca pedala se intareste suna mai degraba a problema de vacuum.
    1 point
  11. Masina urmeaza sa primeasca un retrofit pe partea de confort - un interior complet de M3 e92 - masina donatoare avand doar 2330km, inca miroase a nou
    1 point
  12. Se numeste RNTR9 - Ordinul Ministrului Transporturilor... 2.131 din 8 decembrie 2005 Modificat prin Ordinul Ministrului Transporturilor... 1.022 din 8 august 2013 Modificat prin Ordinul Ministrului Transporturilor... 572 din 14 iulie 2016
    1 point
  13. ParcĂŁ era interzisĂŁ comercializarea pieselor componente ale direției și sistemului de frânare, provenite din dezmembrĂŁri.
    1 point
  14. debitmetru, egr, injectoare, o diagnoza te lamureste.
    1 point
  15. Am sudat tipsurile Nu mai pot pune poze, am ajuns la limita spatiului
    1 point
  16. Tare optiunea aia “STERRING DRIVE”. Spor la vanzare!
    1 point
  17. Scrie in "titlul" topicului 9499 euro , dar in schimb, optiunile sunt "etc" )
    1 point
  18. Nepretuita... (pretul e obligatoriu)
    1 point
  19. 0755151719 Masina se poate vedea in Mangalia...jud. Constanta
    1 point
  20. In sfarsit, au ajuns. Imi plac foarte mult. Din pacate nu am timp sa le montez saptamana asta, probabil lunea viitoare ajung cu ele la sudor.
    1 point
  21. Eu am pus acum În N47 Fuchs TITAN GT1 5W-40 ºi este OK. O sã Încerc ºi Valvoline la urmãtorul schimb ºi vãd la care rãmân.
    1 point
  22. Dar uleiul original ce are, tuseste? Daca reprezentanta foloseste din asta, de ce nu e bun? A, stai, ca noi suntem romani si suntem mai destepti decat toti. https://www.bavauto.ro/consumabile/uleiuri/83212365933
    1 point
  23. Din punctul meu de vedere este suficient motorul de 177 cai pentru caroseria asta (care este destul de grea la ~ 1650 kg) - atinge suta, conform cĂŁrții tehnice ĂŽn 8,4 secunde. Dar recunosc, cĂŁ din punctul asta de vedere sunt foarte ușor de multumit, ĂŽntrucât conduc destul de prudent. Ce mĂŁ impresioneazĂŁ foarte mult este ĂŽn schimb stabilitatea mașinii ĂŽn curbe, parca ii place mai mult sa accelerezi când intri in curba, nu sa frânezi.
    1 point
  24. Dupa ~ 7.000 km facuti de cand am cumparat-o (martie 2017), masina are acum ~ 129.500 km. Pot sa spun ca am bagat ceva bani in ea, dar in acelasi timp sunt si foarte multumit. In anul care vine, vreau sa rezolv ciobiturile de pe capota, facute de pietricele (banuiesc ca pe autostrada, afara, intrucat asa am luat-o), dar nu stiu inca daca sa vopsesc complet capota sau doar partial... eventualele sfaturi sunt binevenite . Cu aceasta ocazie o sa dau cu ulei pragurile si aripile pentru a le proteja - asa am facut la aproape toate masinile anterioare. De asemenea, vreau sa ii comand o pereche de huse, avem in oras o firma care se ocupa de asa ceva, cu materiale de calitate foarte buna si croite pe forma scaunului. Atasez doua poze cu capota, unde se vad ciobiturile: http://i64.tinypic.com/16l9s21.jpg http://i65.tinypic.com/mb7qit.jpg
    1 point
  25. Ai idee despre ce vorbesti sau doar ai scris si tu??
    1 point
  26. 180 lei am platit la autosoft militari....fata spate...nici nu se poate altfel la BMW...de cand suni la ei iti mentioneaza asta. eu de fiecare data vin de la Targoviste/Titu la Autosoft militari special si tu din Bucuresti nu poti...Atunci comoditatea se plateste si topicul este deschis fara rost. Nu vrei sa vina cineva la tine acasa sa iti regleze geometria?
    1 point
  27. Cum sa nu merite? Iti recomand sa iti mai cumperi si un SUV, ca poate vii in vizita si e iarna. Serios vorbind, nu este nici o logica in a pastra o masina si a merge cu ea de 2 ori pe an. Vorbim de un e90, nu de vreo masina de colectie.
    1 point
  28. ..? de cand taranul este un animal? ..cred ca jignesti mai bine de 70% din populatia tarii, stiind ca"taran" face referir la populatia care locuiete in zona rurala.... poate ai vrut sa spui "prost crescutii" ...fara jignire si eu sunt de la "oras" dar nu desconsider pe nimeni
    1 point
  29. Ma intreb cand se va renunta la prosteala cand se vinde un serviciu.Probabil nu vom apuca... Filtrul se regenereaza automat, nu este nevoie de nici o interventie. Colmatarea filtrului este analizata prin informatiile primite de la 2 senzori, unul inainte de filtru si altul dupa.Astfel se poate stabili cat de colmatat este filtrul si daca este nevoie de regenerare. Filtrul se poate regenera continuu sau ciclic.Daca temperatura gazelor de evacuare este mai mare de 350C regenerarea incepe imediat si particulele sunt imediat transformate in CO si CO2. Daca stilul de condus nu permite regenerarea filtrului, atunci apare regenerarea ciclica.Motorina este injectata de mai multe ori pentru un singur ciclu si clapeta de acceleratie este inchisa, astfel de creste temperatura de ardere pana la 600C si este regenerat filtrul.Bujiile nu au nici o treaba cu regenerarea.Regenerarea se produce automat la fiecare 700-2500km.Daca un senzor de presiune este defect si da informatii neplauzibile, atunci regenerarea se produce automat la fiecare 500km. Filtrul are o durata de viata limitata, aprox 200k, nu este doar o sita deasa.Filtrul este fabricat din carbura de siliciu, este rezistent la temperaturi mari, este poros si este tratat la suprafata cu o substanta catalitica care contine platina.Scopul este de a reduce temperatura de aprindere a particulelor. Presiunea de evacuare nu are cum sa distruga motorul, asta este alta ineptie...
    1 point
  30. O fi de ras? Eu i-as infunda caii putere aluia pe gat sa ii simta. Mai era tare in clont si cu sticletii...
    1 point
  31. Salutare! Cand mi-am achizitionat masina parea o idee buna sa imi iau manuala (nici nu puteam altfel ca e xDrive, si la momentul respectiv nu exista xdrive+automata). Am cautat pe net si nu am gasit nimic despre asa ceva. E vorba de un F20 2014, 120d xDrive, la care vreau sa fac trecerea de pe manuala pe automata. Stie cineva daca se poate, si daca da, unde as putea sa vorbesc pentru asa ceva? Stiu ca pe la alte masini se poate, nu stiu daca e compatibil cu xdrive in situatia mea.
    0 points
  32. Buna ziua Intentionez in viitorul foarte apropiat sa-mi achizionez si eu un BMW F30. M-am interesat mult despre masina, am intrebat prieteni care au, am si condus una varianta de 1.8 143cp. Eu sunt interesat sa-mi cumpar una de 2.0 184cp Am cateva nelamuriri: - Eu am condus pana acum numai masini cu tractiune fata, nu am deloc experienta cand vine vorba de masinile cu tractiune spate. Sa fiu mai exact am nelinistea ca este posibil ca masina sa plece de fund si sa nu mai reusesc sa o redresez la o viteza mai maricica, eventual ud pe jos luand o curba. Cum este mai exact? Un prieten care are un e90 mi-a spus ca lui nu-i pleaca daca are cauciucuri de calitate si ca modelul urmator reuseste sa puna puterea jos fiind mult mai stabila decat un e90. Este adevarat? Cum se comporta un BMW in conditii de ploaie sau lapovita? Trebuie schimbat stilul de condus fata de o masina cu tractiune fata? - "Iarna nu te misti" imi spun multi, acum, nu vreau sa ma iau dupa toata lumea care nici macar nu are BMW si vreau sa aflu direct de la sursa. Asa nasol este iarna? In Bucuresti anul asta nu a fost zapada foarte mare si nu vad cum, mergand atent si linistit poti sa ai probleme cu ea. Chiar este asa de nasol cu tractiune spate iarna? - Recunosc ca nu detin foarte multi bani si este posibil sa achizionez un F30 in jurul la 130-150-170k de kilometrii. Am motive sa-mi fac griji? Cei care aveti masini de peste 200.000 ati intampinat probleme grave la ele? Stiu nebunia romanului care nu cumpara masini peste 200.000 de km, blocat in urma de pe vremea daciilor care se stricau, stiu ca si stilul de condus, tara de provinieta, cum a fost condusa si intretinuta conteaza, dar sunt interesat sa stiu daca la kilometrii astia pot avea probleme mari cu ea incat sa mai investesc 20-25% din valorea ei doar ca sa o repar. Multumesc pentru timpul acordat. Zi frumoasa
    0 points
  33. Da da , lucreaza foarte bine Vali avand in vedere tarifele practicate. Dupa corectia initiala este recomandat sa faci un detailing exterior light cel putin o data pe an pentru a mentine rezultatul
    0 points
  34. http://i65.tinypic.com/4t9g0l.jpg Uite asa arata pielea originala, e mai lucioasa. Oricum nu conteaza daca a fost retapitat, important este ca arata ok.
    0 points
  35. Asa scrie in lege? Asa arata "ca noi"? Nu-i problema ca omorati oameni nevinovati?
    0 points
  36. Pur ghinion...nu poti sa zici ca se poate sa fie vreo strategie in a parca. Pur si simplu nu mai merge cu masina la cumparaturi sau cu treaba prin oras si poate o sa ai mai mult noroc. Asta daca nu ai garaj sau curte si o ti afara pe domeniul public pt ca ti se poate intampla si acolo. Astea nu prea poti sa le eviti...
    -1 points
  37. "Consumabile", este normal, oricum nu are multi km, dar na, este bine ca ai electromotor nou, porneste mai bine ca inainte? in principiu ar trebui sa se simta.
    -1 points
  38. Dane cu tot respectul dar esti pe vechi rau de tot. Ulei pe praguri, huse pe scaune........Normal ca o singura cheie se da la prezoane, doar nu voiai sa iti dea cate o cheie pentru fiecare prezon.
    -1 points
  39. Sper ca am elicidat si misterul asta: Am lipit si mocheta de pe stalpi, am reusit sa rup toate clemele, nu mai stateau de nici o culoare la locul lor, asa ca am ales o solutie romaneasca: Sper sa nu bata la ochi, eventual o sa lipesc o bucatica de material peste.
    -1 points
  40. O sa fie hack-uit si aia e..cine le face alea stiu sa le si manareasca
    -1 points
  41. Sigur intr-o zi se va naste un chinez care va reusi sa modifice orice blockchain
    -1 points
  42. Volanul este retapitat? Pentru ca pare altfel pielea. Al meu este cu piele putin mai lucioasa. Trimurile eu zic ca sa nu iti bati capul. Cel mai bine vin cele Fine woodgrain fineline anthracit sau cele brushed fineline aluminium de pe pachet m.
    -1 points
  43. Unde gasiti masinile astea de 14 ani impecabile ? Se poate 'scoate' power reduction.
    -1 points
  44. Am facut ceva cautari dupa ulei in "tulumba" si iata ce am gasit: Probabil asta e problema de fapt..
    -1 points
  45. Deci pompa vacuum trebuie inlocuita..daca stai logic,ea ar trebui sa bage aer in tulumba nu si ulei..
    -1 points
  46. Saptamana asta se da jos autocolantul. Revin cu poze. Trimis de pe al meu SM-G928F folosind Tapatalk
    -1 points
  47. Salut baieti! De curand am achizitionat un bmw f10 luat din Germania cu bara fata sparta,grila sparta si far spart). Problema 1.In bord am urmatoarea problema cu "Pedestrian",ma intereseaza unde pot rezolva aceasta problema.(Doar in Bucuresti) Problema 2.Am achizionat bara fata dar nu este la culoarea si m-ar interesa o vopsitorie/cunostinta buna care m-ar putea ajuta cu aceasta problema. Problema 3.Vreau sa activez anumite chestii pe masina(culoarea alba a bordului sa ramana si seara).
    -1 points
  48. Salutare tuturor, a venit vremea sa vand si o masina aici pe forum. Ii multumesc sotiei care, dupa ce am cautat pe mobile de mi-au sarit ochii,si m-a facut sa bat drumul pana in Germania, spune ca nu ii place tractiunea spate si vrea Mini Cooper :frantics: Deci vreau sa vand masina pe care am adus-o, sta degeaba si ma doare inima sa o vad cum aduna praf. O pornesc si merg cu ea aproape zilnic prin jurul blocului, doar sa nu o las sa stea degeaba. Am programat-o la RAR pentru 24 Aprilie, daca nu o voi da, o voi inmatricula si voi circula cu ea prin rotatie cu cealalta masina, doar sa nu o mai vad ca sta degeaba. Este fabricatie 2006 are 280.000km dar pentru cine stie sa se uite, ii invit sa vada cum arata un E90 intretinut la 280mii de km. Daca intra pa mana samsarilor, o aranjau lejer la 120mii pentru vanzare. Cand am cumparat-o m-am uitat sa fie: - Fara accident - Cu istoric service - Curata si ingrijita Ca dotari are : -Volan piele fara urme de uzura -Pilot automat -Oglinda retrovizoare electrocromatica -Geamuri electrice fata/spate -Pachet lumini exterioare - manerele usilor luminate. -Cauciucuri vara foarte bune DOT 2016 -Cutie manuala 6+1 viteze -Bancheta rabatabila -Senzor de ploaie -Senzor de lumina -Senzori de parcare spate -Proiectoare ceata -3 Chei Nu este o masina "full option fara piele" insa este o masina curata si ingrijita. Pret : 5700euro Pretul este usor negociabil in limita bunului simt. Mai multe Poze: https://ibb.co/bXC147 https://ibb.co/fqfhBn https://ibb.co/jYqScS https://ibb.co/d3FScS https://ibb.co/nLa4P7 https://ibb.co/kJfFWn https://ibb.co/hVEyj7 https://ibb.co/ipqhBn https://ibb.co/b98DHS https://ibb.co/i0P9rn https://ibb.co/mzeaWn https://ibb.co/jK6NBn https://ibb.co/cWwdj7
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.