Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/18/18 in all areas

  1. Hello guys, Va prezint noua achizitie dupa un lung sir de incercari...cautari...vizionari...am reusit sa intru in posesia ei - PROUD OF IT ! First of all, am concluzionat ca mi-a ajuns sa impart aceeasi masina cu sotia ) asa ca fostul meu E81 LCI este acum "masina visurilor ei" Am zis ca e timpul pentru un UPGRADE serios in cazul meu ====> o masina cat mai noua, intr-un buget OK...care sa nu-mi dea batai de cap; asa ca am ales BMW seria 3 F30 LCI, cu noul motor de 190cp. Zis si facut, am inceput sa masina "perfecta" pe autovit / mobile / autoscout25, insa desi pretul era accesibil...m-am dat batut dupa ce am observat ca 9/10 masini sunt "pregatite" pentru vanzare, spre surprinderea mea chiar si in Germania ☹ In cele din urma, am ales sa merg pe mana celor de la BavariaUsed ( BavariaUsed Militari in cazul meu a fost cea mai aproape ) ... istoricul, kilometrii reali + GARANTIE.....norocul meu ca masina are si pachet de revizii gratuite pana la 100.000 km))) P.S. Recomand verificare amanuntita...samsarii sunt peste tot si toate Dai un ban, dar stii pe ce
    6 points
  2. eu personal, nu voi trece in veci la masina electrica, atata timp cat legislatia o va permite. daca abia in 2040 nu vor mai fi acceptate a fi inmatriculate masinile cu ardere interna, in 2039 imi voi cumpara masina cu motor termic din ulltimul lot ca sa pot sa circul linistit cu ea inca 10 ani. ceea ce face Bala acum cu programarea incarcarilor, nu as putea sa fac in veci. Cand plec la drum, nici nu concept sa merg mai putin de 300km si sa fac pauza...si aia de maxim 15 minute. Practic, nici la mare sa nu pot pleca si sa merg cu o viteza indeajunsa cei 220km care ii am de acasa pana pe plaja ar fi teribil. si nici la Tesla care are autonomie de 400km sau la Mercedes EQ sau Audi Etron tot cu 400km estimati..daca te dai la masina, cobori autonomia la jumatate si abia ajungi la mare cu un "plin". nici hibridul nu il voi accepta, atata timp cat ingreuneaza masina cu echivalentul greutatii unui porc si mai ia si din portbagaj si se duce dracul si handlingul din cauza greutatii. plus ca masina, dpmdv, trebuie sa horcaie, sa faca in toate felurile ca de asta e masina. No offence Bala, dar daca as avea masina ta, asta ar fi cel mai mare stress care l-as putea avea in fiecare zi, pe langa cele deja existente.
    3 points
  3. Am sa relatez o scurta intamplare. In urma cu un an, un prieten a achizitionat din Germania un F10 530 din 2015. Masina foarte bine dotata, cu doar 35000 KM si cel mai important, 2 ani garantie. Reviziile au fost facute doar la BMW pentru a nu pierde garantia, dar cum singura reprezentanta aproape de Gorj este MHS Craiova, acolo s-au efectual lucrarile. Acum o saptamana, in timp ce conducea, s-a aprins in bord martorul Check Engine. Masina a fost dusa la MHS Craiova, iar concluzia a fost ca s-a blocat racitorul de gaze, iar asta a dus la topirea galeriei de admisie. Masina are in prezent in jur de 92000 KM. MHS Craiova a refuzat repararea masinii pe garantie, motivand ca ei nu lucreaza cu garantii din Germania. Am contactat Banat Car si au spus ca reparatia poate fi efectuata pe garantie in Romania. I-au contactat pe cei de la MHS sa le explice cum se procedeaza, dar ei au refuzat constant acest lucru, spunand in final ca oricum ei nu prea au mecanici si mai bine sa ia ei (Banat Car) masina la Timisoara. Cei de la Banar Car mi-au spus ca pentru masina in cauza nu exista nicio rechemare privind recentele probleme cu racitoarele de gaze, dar masina va fi reparata pe garantia oferita de dealer-ul german. Masina este acum pe platforma in drum spre Timisoara, costurile urmand sa fie suportate cel mai probabil de posesor. Concluzia este ca MHS este reprezentanta de carton, unde prefera doar sa vanda produse noi asemeni unor buticari, fara a stii sa faca mai mult decat un schimb de ulei si placute.
    2 points
  4. Ar inchiria si volanul sau rotile dacĂŁ ar avea voie, in loc sa le vândĂŁ odatĂŁ cu mașina. Orice, doar sa reducĂŁ rata leasingului. Se poate cumpara si bateria, dacĂŁ omul dorește. Dar atunci costa mai mult. Chiria diferĂŁ si de km anuali declarați la ĂŽnceperea leasingului. 59€ sint pentru 7500km/an.
    2 points
  5. O sa fie 4000e masina si 3000e reparatiile la ea sa o faci sa mearga ok, asta daca are actele in regula. Iar km are sigur cel putin 400k. Vezi sa nu fie scris pe cartea de Germania ca e de casat, ca n`o sa poti sa o inmatriculezi (o sa poti sa scoti doar numere rosii).
    2 points
  6. Stilul asta de aruncat petarde/evitat discutia in loc de argumente e la nivel de scara blocului de periferie. Esti un om umblat - se vad clasa si rafinamentul in gandire. Nu te cunosc dar nici nu-mi doresc dupa postarile cu iz balcanic.
    2 points
  7. Pai ce, este vreo reprezentanta bmw care stie sa faca mai mult de atat ? Daca vorbim de o distributie se incurca in lanturi.
    2 points
  8. Eh, daca lor li se pare la fel, fa-le plangere la Protectia Consumatorului si actioneaza-i in instanta Pana nu ii actionezi legal, ei nu se misca. Le ceri si daune si sa-ti plateasca si avocatul tau daca pierd procesul. Pune-ti un prieten care-i avocat sa taxeze 1500 euro/ora si sa factureze si el frumos vreo 6-7 ore pt cazul tau si aia e. Puteau sa-ti faca masina cu 120 euro, asa o fac cu 7000
    2 points
  9. A sosit si clipa asta...
    2 points
  10. Dupa indelungi cugetari si calcule am decis ca e cazul sa avansez de la Z4 la un M3. Si cum era unul chiar in show room la dealer, l-am luat pe ala. Mai ales ca e si editie limitata. M3 CS, culoare San Marino. Am optat pt Pilot Super Sport in loc de Cup 2 pentru ca oricum pina masina nu are vreo 6-8.000 km nu am de gand sa scot untul din ea. Diferenta dintre ele o simti doar pe circuit unde oricum nu o sa ajung in primii 2-3 ani. Iar pe ploaie PSS este mult peste Cup2. Dupa, poate pun Cup2 sau Trofeo R pe el, daca chiar simt ca are nevoie de mai multa aderenta. Volanul de "alcantara" si consola din mijloc din acelasi material o sa imi dea batai de cap pe termen lung. Incerc sa protejez cel putin volanul si conduc cu manusi, cu suprafata de alcantara si ele. Este inca in rodaj, am vreo 300km in 2 saptamini, umblu piano cu el pina reusesc sa pun XPEL complet pe toata masina. Pe Z4 aveam vopseaua sarita de la pietre inclusiv pe portbagaj. Il conduc in: Motor-Sport, Suspensie-Comfort, Directie-Sport, Cutie-2. HUD-ul e in clasic, dar pe M1 il am in M Style, cu turometru si treapta indicata. Culoarea se schimba in functie de soare si cat wax mai are pe ea. E un fel de semi daily driver, splitterul de carbon imi da emotii cand ma gandesc la unele parcari sau borduri. Este interesant de urmarit reactia cunoscatorilor care trec pe linga el...remarca capota, spoilerul si la final "CS" pe spate si ii vezi cum scot imediat telefonul si pozeaza tot Impresii pina acum? Are cuplu motor imens, desi nu il duc peste 4000 de ture (pina la 2000km este recomandat sa il tii sub 5000rpm si 170km/h, si evitat pedal to the metal). Am avut cutie manuala la Z4 si inca ii duc lipsa. Incerc sa "il invat" cum sa schimbe, dar dureaza inca. Oricum, in rodaj nu e totul perfect inca. De aceea evit setarea "efficient" la motor si 1 la cutie. Mai are o chestie, la cutiile automate, daca ridici putin piciorul dupa ce aceelerezi, schimba cel putin o treapta in sus, la M3 nu prea. Ba chiar tine turatia si treapta si te pomemensti ca dupa o acceleratie scurta in 2 sau 3, intre 2 si 4000 de ture, sta acolo sus si trece in frana de motor. Ma gandesc ca vine de la setarea 2 la cutie, dar setarea 1 il tine mereu sub 1500rpm si nu am chef in rodaj sa merg cu ea in 5-6-7 la 1000 de ture. Asa ca o sa incerc sa o scot la capat cu setarea 2. Daca schimbi din clapete intra in "manual" si nu mai iese. La alte masini dupa un anumit timp trecea in "automat" la loc. La M3 nu.
    1 point
  11. Intre timp am montat si centurile si rama pentru tableta cu noul player si sunetul s-a imbunatatit mult,iar acum avem si noi full hd si 4K in habitaclu plus mult alte functii cu o interfata wifi:D
    1 point
  12. Dar un test cu tester dedicat BMW s-a facut? Din ce incerci sa explici nu reiese. Poti sa umbli la foarte foarte multi mecanici, si sa schimbi multe multe piese .. daca nu mergi la specialistul cu tester sa elimine multe din posibilitatile ghicite de altii .. (doar prin ce arata bordul masinii). Ce scrie in bordul masinii este doar o MINIMA INFORMARE a ta ca, ceva nu este in regula(!) .. si ca trebuie sa mergi la un specialist sa afli mai multe detalii.
    1 point
  13. recomand sa mergi la un service care stie ce face nu sa schimbi piese aiurea ! ce treaba are filtru de motorina si motorina cand omul are erori de genu? 1. DSC & DBC failure 2. Run Flat Indicator failure 3. Fuel pump fault erorile au ceva in comun: probleme PT-CAN sau probleme alimentare cu tensiune
    1 point
  14. Am vopsit o bara si o capota la un Mercedes E-class 2012 la cineva in BUcuresti. Masina a iesit impecabila, diferenta nu se observa deloc. Daca un garaj poate face asta, cu atat mai mult reprezentanta trebuie sa presteze mai bine pt ca ei au preturile cele mai mari, deci calitatea trebuie sa fie ireprosabila. Culoarea colegului Snapers blue este destul de pretentioasa si greu de duplicat, insa asta nu e problema lui, ci a reprezentantei. Nu te lasa pana nu iti fac masina cum trebuie!
    1 point
  15. poate pui si o plangere la politie cu ocazia asta
    1 point
  16. Poate nu mai face contact butonu de incuiat
    1 point
  17. https://www.autovit.ro/anunt/oglinda-stanga-bmw-seria-3-din-2015-f30-f31-ID7Gu15Y.html#contact_form#xtor=SEC-81
    1 point
  18. E normal sa se aprinda cand pui contactul. La toate masinile se aprinde (mai putin la alea la care e scos becul de catre samsar ).
    1 point
  19. E de apreciat ca a pus numarul ala de km in anunt (daca sunt reali si aia), dar trebuie verificata foarte bine. Un X5 vechi de 9 ani si cu +300k km o sa manance bani seriosi.
    1 point
  20. Cam la toate masinile exista o diferenta de nuanta intre bara si caroserie pentru ca vopseaua prinde altfel pe plastic. Doar sa nu fie diferenta prea mare. Cel mai la indemana este sa le ceri paleta de culori si sa pui langa masina si langa bara sa vezi cate trepte de nuanta este diferenta.
    1 point
  21. Si eu iti recomand sa te informezi. Nu se foloseste adeziv la Xpel. Poate si de aceea e mai scump. Sigur, si 50€ e la o vopsitorie din St Petersburg. Sau Malaga. O sa imi pun masina pe trailer si o sa o plimb asa prin Europa cautand pretul corect. Pentru ca orice altceva nu va fi acceptat aici pe forum. Circuli prin destul de putine tari ca sa poti face o comparatie. In Franta si Belgia viteza maxima legala este mult sub 250. Si mai ales in Franta nu te joci cu viteza pentru ca aia la viteze de peste 200 iti confisca masina, iei interdictie la ei plus premiu destul de consistent si chiar hotel cu gratii daca ai ghinion. Plus camere peste tot. Sau incearca ghidusii prin Spania, cu Guardia Civil Trafico. Nu ma cunosti, dar iti dai cu parerea despre cum conduc si cum ar trebui sa conduc intr-un topic cu niste poze si o masina.
    1 point
  22. se poate spala fara probleme. n-are treaba sula cu prefectura
    1 point
  23. Mai dai in colo de Bavaria Group, organizau inainte fel de fel, acum doar profit maxim cu servicii minime ... Primul mars al masinilor eco din Romania ia startul sambata la Bucuresti. Citeste http://www.ziare.com/auto/masini-electrice/primul-mars-al-masinilor-eco-din-romania-ia-startul-sambata-la-bucuresti-1528724 pe Ziare.Com
    1 point
  24. Foarte tare proiectul, urmaresc random topicul si de fiecare data reiau vizualizare cu cate 2-3 pagini in spate, cam ca si la Netflix cand iti prezinta episodul anterior Sa ai bafta de masina si sa te bucuri de ea
    1 point
  25. Una din dotarile masinii mele obligatorii in trecut era xenon-ul +/- adaptiv...Acum a devenit LED-ul ...Peste cativa ani va fi Laser, frate... Iar peste mai multi ani va fi masina care zboara. Sau poate nu?
    1 point
  26. Nu esti fan bmw dar totusi ai ramas la aceasta marca, si probabil ca o sa ramai in continuu, 8 inainte si acuma doua, aceste cifre contrazic ce zici, adica, ca nu esti fan bmw Faptul ca utilizez apple nu e neaparat pt faptul ca sunt fan, pur si simplu nu suport androidul Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  27. Si totusi detii bmw si esti fan bmw, nu? Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  28. La fel asteapta si fanii Android sa apara AA (Android Auto) in BMW.... PS: Macar fanii Apple au primit ceva , dar astia cu android pot sa astepte mult si bine dupa AA , cel putin 2 ani de acuma...
    1 point
  29. Boltul de ghidaj iti spune daca ansamblul amortizor / flansa e in parametri. In mod normal trebuie sa fie centrat si iesit in afara. De regula boltul ala e distrus cand e praf flansa sau amortizorul si ai nevoie sa reglezi peste toleranta oferita de el. Daca zici ca sunt noi ... Ce ai facut pana la urma?
    1 point
  30. Musai, ca doar cu destinctia mea nu ma descurc. Rezultate la teste efecuate de revista sportauto pe circuitul Bugatti din Franta (varianta mini a Le Mans).
    0 points
  31. Ia ceva pe benzina Because: 2019-Adio diesel, adio euro 3, 2020-adio euro 4 si apoi urca.
    0 points
  32. Versace, what else?! Ar merge si 2 caini de aia cu capetele pe arcuri, sa dea din cap voiosi la curbe. Cu placere. Mai e o chestie subiectiva, la limita mi se pare ca M3 e mai "live" in spate ca un M4, care e mai stabil. De gustibus, cum ziceam.
    0 points
  33. Este doar o chestiune de gust, legata mai ales de partea din spate a masinii. Au incercat un "fastback" ca la Mustang si le-a iesit ceva ciudat (opinia mea). Comparat cu M3, ii lipsesc evazarile aripilor asa ca, ciudat, limuzina arata mai fioroasa decit coupe-ul. M4 este cu 4cm mai lat decit un Seria 4 normal, pe cand pe M3 l-au latit cu aproape 8cm. Arata el un pic cracit pe roti, mai ales in spate), dar in genul musculos cu un tricou cu 2 nr mai mic pe el. Am mai citit pe undeva ca M3 e mai rigid decit M4. Diferenta de greutate e pe undeva la 20kg, neglijabila. O portiera fata de la M4 are 145 cm, una de la M3 doar 106 cm. 40 cm diferenta. Intr-o parcare stramta e diferenta intre a putea cobori din masina sau nu. Ca fost posesor de Z4, asta chiar a durut des. Per total, ai o masina la fel de agila, dar care arata mai fioros, e mai practica si are un nume celebru. M3.
    0 points
  34. "nu m-as cataloga fan BMW in genul in care altii sunt fani Apple" -Sesizezi nuanta ? Eu nu urasc alte marci , cum urasti tu Android-ul . Nu prea are importanta dar am ramas la BMW ,la inceput, pt ca mi-a placut in comparatie cu ce era pe piata la inceputul anilor 90 cand am inceput cu marca asta . Apoi am luat mai din inertie , pt ca m-am obisnuit , am invatat sa le diagnostichez/depanez . In ultimul timp, iau din comoditate pt ca la asta ma pricep si mi-e lene sa invat si sa ma obisnuiesc cu alta marca . Am avut totusi si vreo trei Mercedesuri de-a lungul timpului. Acum nu fac multi km pe an din cauza serviciului si poate si a drumurilor proaste , nu fac raliuri desi conduc tare uneori , nu fac liniute sau figuri. Nu ma consider fan BMW ci doar un utilizator caruia ii place marca si e prea comod sa schimbe.
    0 points
  35. Pai BMW sunt ca si Apple - dau cu portia . Eu unul nu astept nimic , dupa ce m-am convins cat de folositor e si Connected drive ala. Iti pui un miracast pe o intrare video si ai rezolvat totul . Android Auto si Car Play sa le foloseasca cei carora le place sa astepte dupa stapani.
    0 points
  36. Ma amuza cum fanii Apple asteapta cu limba scoasa ca stapanul sa le mai dea drumul cate 1m la lant . Le-a dat voie sa foloseasca Waze in CarPlay !!!
    0 points
  37. un disc fata de m3 e46 este 1200 de lei, unul de m3 csl e46 este 1300 de lei cele de m sunt perforate. un set de placute fata 600 lei da, piesele sunt mai scumpe dar sunt facute sa suporte un regim abuziv ceea ce inseamna ca la o folosire cotidiana timpul in care se uzeaza o piesa este mai lung decat la o masina normala. daca iei numai gropi se strica si un 335 si un m3. din 2007 si pana acum, m-ul pe care il am a primit: consumabile (ulei, filtre, bujii, placute, discuri, curele, cauciucuri) Reparatii: -bascula stg fata (doar pivotul era defect dar se schimba cu totul). -capete de bara stg+dr Atat. are 60.000 Si a mai primit din cand in cand apa, paie si bataie. Se adauga la costuri de exploatare si impozitul care este dublu si un pic fata de 335.
    -1 points
  38. Jumatate de masina (aripa fata + usa fata) e intr-o culoare, jumatate (usa spate + aripa spate) e in alta culoare.
    -1 points
  39. inca niste situatii in care adaptivul nu-i "pe faza": - pe drumurile locale/nationale cand trece pe langa mine masina cu adaptiv venind din sens opus, aprinde faza lunga imediat de ce trece de botul masinii mele(nu mai detecteaza luminile mele). Atunci e chiar langa mine si e f deranjanta gramada aia de lumina instantanee. - pe drumuri nationale la coame de deal mai greseste adaptivul - pe banda de intrare pe autostrada cand sunt orientate aproape perpendicul pe directia de mers masinile cu adaptiv ii rup pe pe cei care vin din sens opus. In general cand conduc prefer sa stau conectat/concentrat la trafic. Evit assisturile, nu folosesc nici macar cruise control. N-am nevoie sa stau chileanu' si s-o comit ca eram gura casca sau a gafat ordinar sistemul.
    -1 points
  40. -1 points
  41. Numai polish profesional nu e ala la banii aia )))
    -1 points
  42. Mai iesi din satul natal si plimba-te prin tara sa vezi ce praf e pe strazi in regiunile neumblate de campie.
    -1 points
  43. Multumesc. Da, merge bine si e un exercitiu de stapinire sa mergi in acelasi ritm cu traficul cand stii ce ai sub pedala. Exista si ghidusi care incearca sa te provoace la o liniuta sau un raliu, fie ambaleaza linga tine la semafor, fie pleca din fata ta de zici ca au chili sub coada ori te depasesc pe sosele la mm...doar doar te iei dupa ei. Doar saracii vecini trag ponoasele cand o mai scot dimineata devreme in week-end, sa trag o tura prin zona muntoasa de linga pina nu incepe traficul. Asa turuie la relanti la rece de zici ca e drujba.
    -1 points
  44. Moin moin. Multumesc. Sper sa nu o dezamagesc. Si nici ea pe mine. Pina la urma, fac atit cat pot si incerc sa fac cat mai mult acum la inceput ca pe urma sa fie mai usor cu ingrijitul/intretinutul. In curand vine si revizia de dupa rodaj. Cat despre "permis"...e doar o chestiune individuala. Fiecare decide pentru el cat e dispus sa dea si pe ce. Pasurile la anul, in nordul Italiei si (sud)estul Elvetiei. Furka, Susten, Grimsel, Gothard, etc. Stelvio in functie de cand ajung pe acolo, de obicei e plin de biciclisti si alti "entuziasti". Pina atunci am drumuri destule in zona, unde sa simt dinamica masinii la viteze legale si in siguranta.
    -1 points
  45. Status de azi dimineata, cand au inceput sa o curete de resturile de la foliere (gel, etc). Deci cam asa arata "murdara". Primesc !
    -1 points
  46. O postare interesanta, cu 6 nuante de albastru oferite pt M3/M4. Hera Mica arata f interesant, dar tot San Marino sare in ochi.
    -1 points
  47. Salut tuturor ce urmeaza sa va plictisesc ) La indemnurile cunoscutilor m-am hotarat sa pierd ceva timp pentru a-mi prezenta masina pentru ca doresc sa impartasesc cu cei interesati pasiunea si problemele intampinate de-a lungul timpului deoarece si eu la randul meu as vrea as primesc impartasanie din alte parti ! Pe la inceputul toamnei anului 2012 dupa 2-3 luni de tocit mobile.ro,autoscout24.ro si alte site-uri eram hotarat sa plec dupa masina in Germania.Imi cautam primul BMW ! Gasisem ceva aproximativ care sa ma incante la bugetul din acea perioada de aprox 8500-9000e (+ alte 2000e pentru modificari pentru ca stiam ca nu ma voi opri doar la masina). Cu aproximativ o saptamana inainte sa plec am aruncat un search si pe batranul autovit.ro(cu toate ca vroiam masina de la mama ei nu rupta prin gropile de la noi) si am vazut-o pe domnisoara care implinea toate conditiile mele mai putin cea de trapa. Era un E46 320cd an 2005 gri: -pachet M-Tech 2 complet -jante 18 de pacheet M -faruri xenon fabrica,stopuri led,semnale aripi led -interior sport Recaro alcantara -volan M cu comenzi -6+1 trepte -modul comfort -suspensie completa pachet M -145k km Mi-a tresarit inima cand a venit proprietarul la intalnire cu ea. Mi-a placut din prima secunda si chiar daca ar fi avut vre-o problema grava tot o luam cu gandul "lasa ca o fac eu ". Am mers la un service pentru un test si totul a iesit ok. Singura "problema" a ei a fost ca scartaia rulmentul de la ambreiaj cand il calcam in rest impecabila. Masina a fost adusa in tara in 2008 pentru suma de 18000e cu aproximativ 70k km. Dupa negocieri nu a vrut proprietarul sa scada mai mult de 100e(aia pentru motivul ambreiajului )si masina a fost achizitionata la suma de 9100e. Fericire mare si sa inceapa modificarile !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.