Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/30/18 in all areas

  1. E normal sa faca asa cand e rece...softul ei nu iti da voie sa o fortezi pt ca uleiul e rece si foarte vascos...imediat ce se incalzeste aceasta senzatie de lenesa/infranare dispare.
    2 points
  2. Nu este suficient sa se aprinda ledul verde, acesta la apasare I/O trebuie sa ramana aprins iar cand apesi start sa palpaie de cateva ori. Daca nu se intampla asta schimba bateriile. Din meniu poti sa activezi doar atunci cand este oprita masina.
    1 point
  3. Dai jos corpul filtrului de ulei , schimbi garnitura(120lei) , schimbi o'ring-urile de la termoflot (4 Ă 30 lei), montezi totul la loc .Completezi antigelul(aprox. 1.5 l ), completezi uleiul. Atentie, pe garnitura nu dai cu silicon ! Dai scutul jos, degresezi , sufli cu compresorul. Ca sa demontezi corpul filtrului ai nevoie de : 1 tubulata de 13, 1 tubulara de 17, o tubulara de 10,prelungitoare,1 cheie cu clichet o surubelnita dreapta. Se demonteaza alternatorul, se scoate furtunul care intra in intercooler,se demonteaza joja ulei(de pe corpul filtrului). Pare complicat dar nu este ,cam in 20 min ai demontat ,daca stii ce ai de facut . Succes !
    1 point
  4. Pai daca nici la service atunci unde?trebuiau sa dea scutul jos,sa curete cu spray de frane cat de bine se poate si sa umblii cateva zile fara scut si apoi verificat din nou.Incearca sa bagi manaa sub carcasa de la filtru de ulei care e in dreapta motorului cum privesti din fata.
    1 point
  5. In teorie orice reprezentanta BMW are un set de chei antifurt, asa ca poti incerca la dealerul local din CT. Am avut o experienta similara (am pierdut cheia antifurt) si la BMW Filaret mi-au scos antifurturile de pe toate rotile si am pus prezoane normale.
    1 point
  6. Am bagat la un 318i de la Lukoil tot asa am ajuns aproape pe rosu mai avea putin si se aprindea becul, am facut plinul si toate bune si frumoase pana am iesit la strada, a inceput sa mearga numai in suturi. Am scos toata benzina, am bagat de la Petrom si masina si-a revenit. De atunci ocolesc Lukoil. Bag doar Omv, Petrom, Rompetrol sau Mol.
    1 point
  7. Salut, eu de cand ma stiu am limentat doar de doua ori de la Lukoil, o data cu motorina la un E39 si o data cu benzina la un E46. In ambele cazuri mi-a murit pompa electrica din rezervor...a naibi coincidenta, la diferenta de vreo 2-3 ani intre ele! :shifty: Singura diferenta e ca nu mi-a dat check engine - poate tu ai nimerit indoita cu apa. Incearca sa scoti ce ai in rezervor si sa pui niste benzina buna, poate isi revine. E simplu de golit rezervorul...scoti bancheta din spate(acolo e rezervorul), scoti unul din capacele de la rezervor si tragi totul cu un furtun. Sa ne spui si noua cum s-a rezolvat si care a fost buba! Bafta.
    1 point
  8. Defapt nu doar ca difera stopurile de E61 fata de cele de E60, dar difera LCI fata de non LCI, prin cateva fire pe care LM1 nu le poate stii, pentru ca nu s-au pus la momentul respectiv, in schimb sa le faci sa nu afiseze erori asta nu e complicat. Stopurile de LCI controlate de LM1 nu vor functiona normal decat cu 'tiganii'.
    1 point
  9. nu as avea curaj sa parchez acolo. alta solutie nu ai?
    1 point
  10. Nu prea știi ce ai cumpĂŁrat.
    1 point
  11. Am rezolvat-o. Era vorba de baterie. Telecomanda foloseste 2 baterii de tip AAAA (4 de A). Le-am schimbat si acum functioneaza corespunzator.
    1 point
  12. Ideea e interesanta, dar sa zici ca i3 e o masina frumoasa...
    1 point
  13. Nu toate BMW-urile trec in P cand se deschide usa soferului?
    1 point
  14. Inseamna ca era pre-facelift. Vad ca atunci farurile standard erau halogen, foarte ciudat in conditiile in care s-a proiectat o masina ECO.
    1 point
  15. Am eu F10 cu webasto. I am dat de cap cam greu dar acum il folosesc zilnic si este super smecher. Abia astept zapada sa ma laud in parcare hahahaha. Asadar : Pornire din telecomanda : 1. Se apasa 1/0 cateva secunde pana se aprinde un led 2 se apasa comanda dorita, in cazul nostru Start. Ledul incepe sa se aprinda intermitent. Pt oprire 1/0 + Stop Obs. Porneste cu puterea si temperatura folosita ultima data. Pornirea din interfata. Pur si simplu.la Settings-Climate - Activate auxiliary heating. Pornire prin Timer: Se bifeaza Se seteaza ora de pornire Se opreste dupa 30 min dupa ora setata Daca doriti.mai.mult setati timer 2 sa.poarneasca dupa cele 30 min. Si aici temp si puterea de pornire este ultima folosita inainte de oprirea masinii. Sper ca m am facut inteles.
    1 point
  16. Salut. Am nevoie sa echilibrez o roata si s-a rupt cheia antifurt. Ma poate ajuta cineva in Constanta cu o cheie antifurt model #059 ca in poza doar sa slabesc prezonul? Multumesc
    0 points
  17. Salut, din cate stiu eu fiecare cheie antifurt de la BMW are aprenta ei unica...nu se potrivesc de la o masina la alta, chiar daca ar fi acelasi model/an. Daca vrei o copie trebuie comandata de la reprezentanta...sau faci cum am facut eu cand am patit acelasi lucru...bagi bormasina in prezon, il spargi si il scoti, bagi unul normal si drum bun! Bafta!
    0 points
  18. Salut Bala, frumoasa masina, sa te bucuri de ea, chiar ma intrebam cand se vor rezolva problemele cu tichetul de la stat(citisem pe topicul tau). Poti spune ca esti unul dintre pionierii de pe forum cu o masina electrica, sa speram ca o sa deschizi calea si, datorita tie, vom vedea masina electrica intr-o lumina favorabila! PS: pot spune ca primul tau topic cu e60 m-a inspirat sa fac si eu trecerea la BMW Iti multumesc pentru asta! Tin minte momentul. Era 2004. Locul. Totul. Plecam de la facultate impreuna cu un prieten. Intr-o parcare: un E60. Era primul pe care il vedeam. Era alb. Era superb. Era nou. Era impunator. Eram cucerit. Am inceput sa visez… Termin facultatea. Sunt inginer cu acte in regula desi de un an si jumatate lucrez. Este momentul sa incep sa strang bani. Le vedeam in oras. Erau mai multe. Intorceam capul dupa fiecare. Inca visam… Imi calculez veniturile. Simulez credite. Pentru prima data o spun cu voce tare: Vreau un E60. Sunt considerat nebun. Nu conta, visam cu ochii deschisi. Nu mai aveam rabdare. Visul capata un iz de realitate… E timpul. Merg la banca. E ok. Merg la Banat Car. E ok. Incepe… Fac actele si comand masina… dureaza 3 saptamani. Fiecare zi e o povara. Imi zic ca merita. In prima saptamana din decembrie, pe seara, suna telefonul. E aici. In Timisoara. Dar abia a doua zi sa merg dupa ea… Orele trec greu. Sunt lungi. Se face dimineata si merg la Banat Car. Nu o vad. Intru inauntru. Vad un E60. Este superb. Culoarea, M-packetul. Vad dealerul si din priviri imi face semn catre acel E60. ERA AL MEU… Semnez si plec! Visul?! A devenit realitate…
    -1 points
  19. Daca am voie sa spun aici o sa iti povestesc experienta cu Nissan Romania. Eu vreau sa cumpar o masina electrica. Am fost la BMW Ploiesti. Au in I3 rulat. 4000 de km. Este in regula din punctul meu de vedere. 30 000 cu TVA. Am sunat la Nissan pt Leaf. Au unul expus in Bucuresti. Nu este disponibil pe test. Ca sa comand una vor avans 25 % (aprox. 9500 euro) iar masina vine la anul in mai. Mi se pare foarte aiurea sa dai 9500 euro avans si sa astepti aproape 1 an o masina. Ce imi place dar nu imi permit este Range Roveru I Pace. Se preteaza ca si masina de concediu. Dar la banii aia .......
    -1 points
  20. Mai conteaza? Imi place ce am luat si asta cred ca este suficient.
    -1 points
  21. Asa imi face si a mea, chiar si dupa schimbul total de ulei in cutie.. Efectul de "slingshot".. Flush inseamna sa schimbi cu totul, cu un aparat special; metoda gravitationala insamna sa dai doar baia jos si dupa sa completezi cat a curs
    -1 points
  22. Probabil ca o uzura exista.. treaba asta nu pot spune ca este normala dar nici atat de unica incat sa spun ca esti singurul afectat. M'am documentat pe internet si am gasit cateva software care mai atenueaza.. Cred ca singura solutie reala este overhaul la cutie.. insa, personal, astept pana face mai rau.
    -1 points
  23. Cred ca mai degraba demontata si trimisa la reparat... valve, solenoizi si ce mai are ea pe acolo, nu stiu exact mecanica ei.
    -1 points
  24. Si ti le aduce pe cele ale convertizorului, blocului de valve, etc )) Si mai naspa e la automata ca nici nu stii de unde vine o problema!
    -1 points
  25. Verifica intai si daca ai capacul intact. Daca ai kit de xenon pus, vezi cum e facuta intalatia... Unii gauresc plasticul, trag firele prin el si pun mastic..
    -1 points
  26. Buna,am si eu o problema.Am un bmw 525d din 2009.Imi batea pe roata spate dreapta ceva.Am aflat ca e planetara si cand am fost la service au zis ca nu au de 525 ci de 530 si trebuie sa imi achimbe si grupu pentru ca nu intra ciuperca in el.Cea de 525 e mai mica ca cea de 530 zis si facut.Dar acum cand bag in R parca se smuceste si se aude o bataie ca si cum ar fi fier pe fier si in D la fel.Oare ce sa fie?si e bine ce am facut? ei ziceau ca acuma e mai rezistenta si nu onsa mai am probleme cu planetarele..Ce spuneti?
    -1 points
  27. Nu cred ca difera E60 de E61 la stopturi. Am codat manual lm1 dupa retrofit la stopuri de Lci si e ok, functioneaza normal.
    -1 points
  28. afiseaza la bord daca nu are baterii
    -2 points
  29. Pai trebuie sa vada in primul rand daca ii merge webasto. Porneste-l pe direct dimineata din meniu, sau programeaza-l la anumita ora. Rezervorul trebuie sa-l ai plin, sau oricum peste jumate. Daca din meniu iti porneste, atunci schimba bateriile telecomenzii.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.