Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/03/19 in all areas

  1. Problema este una foarte subtila, daca nu dai atentie nici nu realizezi ca este o problema. Este foarte minora, de altfel, pe care, daca nu o rezolvi, nu se intampla nimic. Daca esti ca mine, o sa vrei sa il schimbi, sa ai liniste si pace ca merge cum trebuie. Asa ca sa incepem! Simptom: in ultima etapa de capotare, cand se aseaza ultima scoica de acoperis pe parbriz, nu se intampla nimic. Nu se strange acoperisul, pentru ca exista un switch in partea de sus a parbrizului, situat intre parasolar si rama parbrizului, care nu da semnalul ca scoica a ajuns pe pozitii, si e nevoie de inca o apasare a butonului de decapotare. In plus, o cam tranteste pe rama parbrizului, in loc sa fie ceva fin. Cauze: switchul nu mai detecteaza pozitia scoicii. De cele mai multe ori este defect. S-a strambat tija senzor, sau s-a rupt, arc defect/sarit etc. Cert este ca problema vine de la aceasta piesa, care arata asa: Cod: 54377188595 Verificare: luati ceva subtire si apasati pe el. Este situat deasupra parasolarului pe partea soferului, in gaura de ghidaj a scoicii. Daca face click, e bun si nu ar trebui sa aveti problema asta. Daca nu, stiti sigur ca el e vinovatul. https://www.youtube.com/watch?v=QU1DO3PbVpc&feature=youtu.be Rezolvare: evident, trebuie schimbat. Partea nasoala este ca trebuie demontate panourile de la stalpi si de la rama parbrizului. Se scot intai panourile de pe stalpi. Sunt prinse in 2 cleme pe stalpi si 2 picioruse la baza pe bord. Tragem de panou inspre bord, apoi ridicam ca sa scoatem piciorusele fara sa le rupem. Se poate ca clemele de prindere pe stalp sa cedeze, dar sunt ieftine si usor de inlocuit, ar fi bine sa aveti cateva de rezerva. Cod: 07147129317 Apoi trebuie date jos parasolarele si clemele de prindere ale acestora. Restul ce ramane pe acest panou nu e nevoie de dat jos (lampile parasolar si consola centrala). Apoi trebuie sa dezsurubam chederul la colturile de sus ale parbrizului si scoatem cu grija coltul acestuia, sa ne permita sa scoatem panoul nostru. E bine sa facem niste poze la modul cum erau prinse piesele de ghidaj, sa stim cum o sa le punem la loc. Facem o miscare precum in poza urmatoare. Scoatem cele 2 suruburi in care este prins switchul, iar aici trebuie sa avem grija sa lasam saibele de ghidaj in lacasul lor, sa nu cada. Folosim o surubelnita ceva sa le impiedicam sa cada pana punem la loc noul switch. In caz ca au cazut, ele trebuie puse la loc asa: Schimbam switchul si punem totul la loc. Apoi confirmam ca am rezolvat problema. Sunt cateva tutoriale pe internet, dar nu prezinta exact ce surub de unde scoti si in ce ordine. Mult succes, eu am facut operatia asta in o ora, dar cu poze ajutatoare voi ar trebui sa o rezolvati in jumatate de timp!
    3 points
  2. Salutari tuturor sunt un user mai vechi pe fostul user Fan4bmw am lipsit o perioada de pe forum si de pe grupul bmw dar am revenit in forta cu o masinuta mai noua mai avansata , sa va povestesc un pic despre mine si despre fosta masina am detinut un bmw e36 318i m40b18 acum am avansat putin la un x1 e84 an 2015 sdrive 1.8d de care sunt foarte multumit o am de un an jumatate si nu am avut nici o problema cu ea pana acum are undeva actualmente la 140.000 mii de km in rest ce sa va zic ma numesc Bogdan sunt din Resita am 28 ani si momentan de 3 ani locuiesc in Germania , ce pot sa zic sunt foarte pasionat de tot ce inseamna bmw . momentan ma ocup cu colectionarea automodelelor bmw si moto .. in rest va postez cateva poze cu mine cu masina mea si cu ce ma ocup sper ca nu am facut greseli mari gramaticale ca am scris pe fuga topicul va multumesc. ps:| am incercat sa incarc mai multe poze dar tot primesc eroare.
    3 points
  3. SKW, ai avut dreptate și de data asta ĂŽn legĂŁturĂŁ cu motorasele de la scaune. Cred cĂŁ oglinzile de M3 pe care le ai la vânzare, s-ar potrivi perfect la mine
    2 points
  4. Salutare, De la revelion mi s-a pus pata pe un G30, iar dupa mai bine de o luna de asteptare a ajuns in posesia mea. Masina a fost a BMW Munich ca masina de show-room iar apoi a fost achizitionata de cei la de la Fett&Wirtz din Kleve. A trebui sa strabat toata Germania pentru a ajunge la ea, dar a meritat. Am ridicat masina la 5700KM iar acum are 7200. Am fost cu F10-le sa o iau, deci pot face si ceva comparatii intre cele 2 motorizari. - pana la 180 se tin una de alta fara probleme, cuplul de la diesel isi spune cuvantul oricand. - dupa 180, G30-ul trage fenomental, as spune in acelasi ritm pana pe la 220. - consum Kleve-Timisoara: F10 7.3, G30: 10.0 Mai jos am atasat pozele cu bestia, cu anvelopele de vara. https://imgur.com/a/KQOO3Oh [/url] Si o poza facuta in graba de la ridicarea masinii. Acum are jante de 18 cu anvelope de iarna Ce m-a fermecat la noua masina: - Masajul din scaune este genial si sunt foarte confortabile. Sezutul in schimb era croit mai bine la F10 (inainte de facelift) deoarece aripioarele laterale ce ofera suport pentru coapse sunt mai proeminente - Farurile LED sunt WOW. - Sistemele de asistenta sunt excelente, chiar sunt multumit de ele cum se comporta la drum lung. Pentru oras sigur sunt inutile. - Camerele nu imi plac, sunt prea panicate. In parcarea subterana parca e sirena cand incerc sa parchez si ma sperie degeaba. Trebuie sa invat sa ignor sunetele ce le scoate. - CarPlay integration isi merita toti banii. Sa am Maps/Waze pe ecranul masinii este ce imi doream de multa vreme. - Bowers&Wilkins - dragoste la prima auditie, iar pe timp de noapte arata atat de bine ca iti vine sa iti iei ochii de la drum. - Design-ul e superb, atat interior cat si exterior. Urmeaza kit M Performance Power Kit in urmatoarele luni, dar mai intai sa o inscriu si sa termin cu tot ce inseamna acte. Dotari: Vehicle Information VIN WBAJB51030B194616 Prod. Date 2017-10-05 Type 540I XDRIVE (EUR) Series G30 (5 Series) Body Type LIM Steering Left Hand Drive Engine B58M Displacement 3.00 Power 250kw / 340hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour CHAMPAGNER QUARZ METALLIC (X08) Upholstery EXCL.LEDER NAPPAMOKKA EX.KED.I.K (LZNI) Check mileage http://www.auto-records.com Editions And Packages P337A M Sports Package S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package P7R7A Innovation Package P7XPA Navigation Package Connected Drive P9BDA Business Package P9D5A Entertainment Paket De Comfort And Interior Equipment S403A Glass Roof Electrical S416A Roller Sun Vizor Rear Lateral S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S453A Climatecontrolled Seats Front S456A Comfort Seat With Memory S465A Throughloading System S4HAA Seat Heating Front And Rear S4M5A Individual Leathercovered Dashboard S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4NEA Blowby Heater S4NMA Ambient Air Paket S4T7A Massage Function Driver Fr Passenger S4T8A Outside Mirror With Auto Dip S4U1A Ceramic Appliques For Controls S4URA Ambient Interior Lighting Multimedia S601A TV Function S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S650A CD Player S654A DAB Tuner S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6CPA Preparation Apple CarPlay S6F1A Bowers Wilkins High End Sound System S6FHA Rear Professional Entertainment Center S6FVA Online Entertainment S6NWA Phoning With Wireless Charging S6U8A BMW Gesture Recognition S6WBA Multifunctional Instrument Display S6WDA WLAN Hotspot Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S536A Auxiliary Heating S552A Adaptive LED Headlight S575A Supplementary 12V Sockets S5A1A LED Fog Lights S5ACA Highbeam Assistant S5ALA Active Protection S5ATA Driving Assistant Plus S5DNA Parking Assistance System Plus S5DVA Remote Control Parking S548A Kilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230A Extra Package EUspecific S248A Steering Wheel Heater S258A Tire With Runflat Functionality S2NHA M Sport Brakes S2QRA BMW LA Wheel Individual Vspoke 759 S2TBA Sport Automatic Transmission S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive S2VBA Tire Pressure Display Environment And Safety S302A Alarm System S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S322A Comfort Access S323A SoftCloseAutomatic Doors S3ACA Trailer Coupling S3DSA BMW Display Key S3MBA Indiv Ext Line Burnished Aluminium S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8R9A Refrigerant R1234yf S8TFA Active Pedestrian Protection S851A Language Version German S8EKA STEUERUNG KAROSSERIE Individual Equipment S775A Headlining Anthracite Other Equipment S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S1CBA CO2 Package L801A National Version Germany SXEWA Indiwoodgrain Castor Oil Tree Lgt Brown - Sign BMW Individual - 0X08 Champagne Quartz Metallic - Paintwork Champagne Quartzmetallic Code X08 - 0XEW BMW Individual Finewood Trim Sen Light Brown - Interior Wood Trim In Sen Light Brown
    1 point
  5. Salut Nu am mai dat demult pe forumul asta...asa ca am stat azi si am citit o gramada de postari Si...ca si omul ala care te cauta doar cand are un interes, vin si eu cu speta mea: Anul asta am de cumparat o masina: o folosesc cam 15.000 km/an in total, din care 80% in oras, plus 1-2 iesiri/an la schi in tara sau afara (bagaje lungi, sacose, echipament), 3-4 iesiri/an la pescuit (bagaje multe, lungi, late, etc.) si inca vreo 2.000 km/an de drumuri prin tara. 33 de ani, fara copii momentan , cu nevasta care insista ca vrea SUV (ca e mai sigura, ca e mai confrtabila, ca imediat copii, ca etc. - simplu, ca doar nu ea conduce si parcheaza tancul zilnic prin oras...) Am pornit de la seria 4 GranCoupe 2015+, 428i, benzina. Dimensiuni decente, motor frumos, portbagaj mai mult decat decent la GranCoupe - potrivit nevoilor. Dar nuuuuuu...nu e ok. Ca nu e "SUV". Bun. Am inceput sa ma uit la X5 3.0d si Touareg 3.0d. 2014+ ambele - ultimele modele. Diferente mari de pret intre ele...diferente nu asa mari ca si motorizari si ca si confort interior. Ba chiar gasisem la un dealer de auto rulate un Touareg Supreme, extrem de bine dotat, la 30k si ceva eur + TVA. Am vazut si vreo doua X5-uri. Frumoase, dar la dotarile echivalente cu cele din Touareg mai pui vreo 15k eur. Minim. Problema mea cu ele? Sunt mari. Maaari. MAAAARI. Pentru 80% oras cel putin, mi se par enorme, mie cel putin. Nevasta? "SUV". Descurajat, m-am interesat de X3. Ca si preturi, le diger mai usor. Portbagajul mi-ar ajunge pentru pescuit...si pt schi. Si parca in oras e mai usor de manevrat. Si de parcat. In schimb la interior...ma cam dezamageste. Poate si din cauza ca m-am dat jos din X5 sa ma urc in X3...nu stiu ) Dar spatiul interior e asemanator cu un seria 3...mai putin inaltimea si portbagajul. De motoare iar nu stiu ce sa zic...daca la seria 4 stiam clar ca vreau benzina, si la X5 stiam clar ca nu e fezabil decat un diesel...la X3 deja nu mai stiu la ce sa ma uit. Voi ce ati face in locul meu? Ce ati alege...X3 sau X5 daca ati fi in situatia mea? Sau ati prefera Touareg-ul mai ieftin cu 30% in detrimentul unui X5? (inainte sa ma puneti la zid, da, sunt constient ca pun intrebarea asta intr-un forum BMW ) De seia 4 am si uitat deja...din pacate...schimbarea nevestei nu intra in discutie )
    1 point
  6. https://ingrijireauto.ro/solutii-pentru-decontaminare/730-677-carpro-eraser-intensive-oilpolish-cleaner-curatitor-intensiv.html + https://ingrijireauto.ro/lavete-pentru-interior-si-alte-utilizari/745-carpro-terry-mf-40x40-prosop-microfibra.html
    1 point
  7. Este superba. Sa te bucuri de ea, mulți km fĂŁrĂŁ probleme.
    1 point
  8. Se regĂŁsesc dar nu detaliate ca la o intrare din reprezentanțĂŁ. Apare doar numĂŁrul de kilometri, un Inspection și eventual un comentariu dacĂŁ a fost lĂŁsat de cel ce face intrarea. Eu pe cele de la ServTeam de exemplu le-am gĂŁsit online. Aia cu uitatul trecerii ĂŽn istoricul de bord se ĂŽntâmplĂŁ și la case mai mari. La mine au uitat la Automobile Bavaria (reprezentanțĂŁ) ĂŽn București. Am mai și lĂŁsat cârca de bani la revizia aia atunci.
    1 point
  9. Mie la Autobavaria Bistrita mi s-a promis ca operatiunile se regasesc in istoricul online bmw
    1 point
  10. A fost destul de scump avand in vedere cat mai e de munca la ea, dar cum in Romania nu gaseam nici un E30 cu 2.5 de fabrica si Mtech 2 OEM cu fiscal si tot ce trebuie ... nu prea am avut de ales. Masina a costat asa cum se vede 5900e , bani in care mi-a mai dat niste piese si elemente ce vor ajuta la "restaurare" in valoare de aproximativ 1000e. Pana acum in saptamana asta cat a stat la mine am reusit sa-i fac motorul sa nu mai intrerupa si sa nu mai inece.I-am schimbat capac delcou, rotor,fise,bujii,sonda lambda si totul pare ok, motorul acum merge rotund, insa marea mea nemultumire e zgomotul de la tacheti, i-am reglat la 0.25 toti (asa cum am gasit pe net c-ar trebuii) si tot bat rau tare de tot.
    1 point
  11. Ma unesc colegilor si te rog ,te implor nu o strica ,rãmâi cât se poate pe original ,padelele nici dacã m-ar ameninta cineva cu moartea nu le-as monta .... Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  12. Dar, VAI !!! Ai trecut iarna cu jante pe 19' si nu ai spart niciuna, nu ai rupt masina, nu ai avut nici o dauna. Ce vor mai zice expertii bmwclub care sunt in stare sa-si puna si roti de roaba iarna ca vezi doamne isi rup masinile )))
    1 point
  13. Top! S-o stapanesti sanatos.
    1 point
  14. Deci am fost cu masina la reprezentanta in Sibiu. Procedura a decurs normal, cu exceptia faptului ca mi-au rupt perdeluta din plastic din consola centrala (o perdeluta ce se trage sa acopere un compartiment). N-am observat pe loc, nu mai intorc sa le zic, asta e. Tin sa mentionez ca reprezentanta din sb e in reorganizare sa zic asa, si ei si-au dat seama de anumite manarii ce le fac angajatii, si sunt multi oameni noi. S-au purtat frumos per total. Spalat masina la plecare. I-am explicat la doamna de acolo ca de 6 luni astept dupa piesa, si ca reprezentantele au o cota f mica de incredere la clienti.
    1 point
  15. Nu va suparati ca intreb: Ce legatura au toate astea cu filtrul epurator? Sau postati unde va este mai comod? Eu m-am inscris la acest topic pt. ca ma intereseaza filtrul epurator; si 8/10 posturi nu au legatura cu el. Cred ca abuzati de intelegerea moderatorilor.
    1 point
  16. A fost o masina frumoasa cand a iesit pe poarta fabricii....pacat ca ti-ai batut joc de ea. Nu sunt adeptul tunning-urilor de niciun fel, insa ai cam inceput sa-ti bati joc de ea. E masina ta ce-i drept si gusturile intr-adevar nu se discuta, dar incepe sa devina kitsch. Ca sa fie treaba, treaba, pune-i frana de mana haurita si capacelele rotilor in roz/mov O sa dea bine rau....
    0 points
  17. DacĂŁ nu te intereseazĂŁ ce cred ,credem,sau vrei sa auzi numai lauda poti sĂŁ spui si eu personal o sĂŁ comentez orice schimbare cu "fenomenal" asa toata lumea multumita,pe mine nu ma costa nimic Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    0 points
  18. ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul
    -1 points
  19. Aici vorbim de galerie de F11 525, asa ca las-o balta. Daca citeai tot, era altceva, nu ai mai fi raspuns asa. Omul asta intreba de galeria de la masina lui; nu de masina ta, care este alt model. Iar galeria se poate scoate si fara demontarea bornei, numai ca exista riscul sa faci scurt.
    -1 points
  20. Sunt de 10 cel putin la mine si alte vreo 4-5 la care am desfacut
    -1 points
  21. @Romulus, si seria 7 (cu pretul aferent) ce sens ar mai avea daca ar fi identica in totalitate(nu doar 80%) cu seria 5? @mkdan in ce sens bmw nu foloseste proiector la farurile cu led? la ce proiector faci referire?
    -1 points
  22. ok, eu am platit pt un ford focus 18250 euro. l-am vandut dupa 2 ani si 5 luni, adica in aprilie 2010 avand 51.000km cu 9000 euro. practic am pierdut 51% dar si km si timpul se adunasera. sunt ferm convins ca obtineam 9.500 pe el dar m-am grabit. e drept ca am dat la el si un set de anvelope de iarna rulate 10.000km si niste stergatatoare bosch aerotwin noi, in cutie. nimic nu justifica devalorizarile astea pe care le-am urmarit in ultima perioada la seria 5 si 7.
    -1 points
  23. NFS style, anii 2000 demult apusi. cred ca ai inceput sa treci de partea gresita a modificarilor. daca tot prezinti masina, ai putea sa tii de cont de unele pareri. e pacat de masina/model/motor.
    -1 points
  24. Daca ai 8500 toti banii, mai bine iei un Opel cinstit, ca tot mai trebuie bani de o placuta, un disc, o revizie la e90.
    -1 points
  25. Am mers cu motorul asta pe un f10 528i mi s a parut foarte slab consuma mult si nu trage cine stie ce.Masina fiind a unui prieten.La 250 de mii reali a picat motorul,cuzinetii de jos...dupa mine un motor slab....consum de 17-18 in oras...
    -1 points
  26. Vezi ca mai sunt cateva tari pe care inca nu ti-ai deschis cont...
    -1 points
  27. Cat de grea ar fi talpa nu ar avea voie sa ia 1l la 700km 100%100 este turbo . Il schimb luna viitoare cu unul sh si vedem schimbarea . Masina are dpf off , egr off , evacuare full inox , intercooler marit , stage 1 200 hp Am vb cu cativa baieti cu aceiasi configuratie si spuneau ca nu le haleste ulei. Ma gandesc ca daca nu este nici turbina sa trec pe 10w60
    -1 points
  28. Merge pe dracu....abereaza de parca ar fi forum de Trabant.
    -1 points
  29. Sa nu uitam ca si fabricile pun elemente kitsch gen dungi de cauciuc pe bord, lumini pe bord/usi, lumini pe oglinzi exterioare, sigla masinii la puddle lights, steme iluminate, stickere pe usi si or mai fi.
    -2 points
  30. Esti un imbecil! Anuntam doar posibilitatea deschiderii store-ului pe Romania si bug’ul de cacat al serviciilor BMW! P.S. Majoritatea de aici folositi mai multe conturi si deseori ati indrumat la deschiderea acestora!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.