Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/09/19 in all areas

  1. Update: Am schimbat cele trei bucse de la grup, toate garniturile de la grup, protectia de praf, uleiul din grup si tot felul de suruburi. Nu ar trebui sa mai am probleme in zona asta multĂŁ vreme de acum inainte. Acum ca s-a mai incalzit, am inceput sa depun efort suplimentar in spalarea masinii la selfwash, asa ca m-am inarmat cu produse noi pe care le-am folosit astfel: - jantele au fost curatate cu Gyeon Iron Q2M -la prespalare am folosit SONAX Prewash Ultra power, aplicata cu un atomizor spumare Kwazar Venus Super Foamer -dupa spalare am folosit o solutie de detailing rapid de la Koch Chemie FSE Finish - interiorul a fost curatat cu Concept Leather Soap, hidratarea facandu-se cu o crema de la Ma-Fra Rezultatul e ok, probabil cu o tehnica imbunatatita din partea mea, ar fi si mai bine. Mai am de invatat image upload image upload
    4 points
  2. poate la reprezentantele din afara in germany,ca la reprezentantele de la noi din tara nu gasesti nici loc de buna ziua la cum trateaza clientii acolo.Cred ca daca ma duc la orice reprezentanta de la noi si intreb de asa ceva ii bufneste rasul 100% nu am nici un dubiu.Zice: Uite-l si pe asta sigur nu are tigla toata pe casa.Hai sa fim seriosiPai eu m-am dus la reprezentanta din Brasov cu probleme reale la masina,nu sa caut niste fleacuri gen pini,si mi-au aratat frumos iesirea cand au auzit ca am masina din 2006.Mi-au spus clar ca e prea veche si nu vor sa se bage.Exact asa s-au exprimat: asa de veche aveti masina domnule?Eu ma dusesem mandru acolo ca am si eu bmw si ca ma duc la "fratii mei" si ca o sa intinda si covorul rosu cand or sa ma vada "ca am si eu bmw".Am plecat de acolo invartindu-ma.De atunci nu vreau sa mai vad reprezentante
    1 point
  3. am facut comanda la 10 buc de la tme.Ma costa mai mult transportul decat nu face ,dar asta e am mare nevoie de ei n-am ce face.Am cautat si prin bucuresti asemenea pini dar nu gasesc decat la timisoara din ce vad.Ma costa in total 31 ron.Daca ii cumparam de la tine era tot cam acelasi lucru ca platesc transportul si tot pe acolo ies Eu nu am nevoie decat de 3 pini pe care trebuie sa-i montez pe cablu audio ecranat care are doar 3 fire.
    1 point
  4. dpmdv nu face decat sa stimuleze concurenta si existenta unor servicii mai bune din partea furnizorilor , prestatorilor , banii pe care nu-i cheltuie un client la tine pe piesa se duc tot in piata , statul nu pierde ever , in schimb poti sa ai un client multumit de serviciul oferit , strategia de marketing nu trebuie sa se faca doar prin taxare si suprataxare , eu asa vad , daca a calcat la tine in service cu piesa lui si si-a permis sa faca 2 operatiuni in loc de 1 sau a revenit pt ca i-a placut atitudinea si pretul corect e un castig , uneori toata lumea e incantata de castigul imediat , long term rareori gen "l-am ars pe fraier " .Dar sigur eu sunt de partea clientului . Multe serviceuri taxeaza dupa masina , hainele clientului , sincer ti-e cam sila cand iti face pretul din ochi si atunci macar atat , isi aduce singur piesa pe care o cauta cat mai ieftin ca in service e taxat oricum si pana si acolo dai de diferente mari pe care ti le asumi uneori daca vrei o lucrare de calitate si nu esti ferit pe nicaieri de incidente sau eroare umana , nu e ca si cum dau o suma si am 100 % garantie ca si-a facut treaba conform pretului platit , in schimb 100% aceeasi piesa difera la pret de la furnizor la furnizor , Cu alte cuvinte daca la manopera n-ai ce sa faci macar la piesa poti .
    1 point
  5. Poate a venit vremea sa avem si noi o gura de aer curat. Sa avem preturi decente raportate la pretul piesei nu la pretul masinii de noua. La repezentanta cel putin te taxeaza dupa pretul masinii de noua dar serviciile nu sunt nici pe departe de banii aia. In ultima vreme am facut una alta la masina gen curatat EGR, admisie....etc. Ma gandeam de ce naiba costa manopera atat, ca treaba este destul de simpla. Cuple rapide, furtunuri cu sigurante, cam totul este aranjat incat sa nu incurci pe acolo. Ai si realoem.com sau newtis.info Sincer ma simt cam inselat/furat de reprezentata sau service-urile care cer sume de 200-300 ron pentru curatat EGR de exemplu, unde sunt 2 suruburi la propriu. Treaba ar face 50 ron cu tot cu bacsis. Pentru defecte mai mari nici nu vreau sa ma gandesc.
    1 point
  6. Gasesti in targ la vitan. Duminica e un tip cu un stand care are toate natiile de pini. Eu de acolo am luat pentru LMA. I-am cositorit firul pentru a fi sigur ca nu mai pleaca de acolo. Ia unul la tine ca model si rezolvi problema.
    1 point
  7. Eu am doua scule de sertizat: 1. https://www.ebay.com/itm/Engineer-universal-mini-micro-crimping-tool-PA-21-From-Japan/263015805765?epid=21011373122&hash=item3d3cf6b345:g:KZoAAOSwKytZMNRv 2. https://s.click.aliexpress.com/e/bem3jubI De la tme e posibil sa fie ok asta: https://www.tme.eu/ro/details/ht-202b/instrumente-de-sertizare-pentru-borne/
    1 point
  8. multumesc frumos. imi spui si mie te rog frumos ce tip de cleste de sertizat imi trebuie?
    1 point
  9. E terminal mqs, pot comanda de la tme. https://www.tme.eu/ro/details/962885-1/alti-conectori/te-connectivity/
    1 point
  10. Dupa parerea mea, E91 arata mai urat cu bare longitudinale, decat fara. Daca ai nevoie de carat cutie, mai degraba iti iei doar suporti transversali; daca ai de carat biciclete, si ai carlig de remorcare, mai bine suport de biciclete pt carlig.
    1 point
  11. doar cine nu a condus/a avut sau nici macar nu a fost pasager intr-un M sau cel putin o masina cu un motor potent pe benzina poate sustine bazandu-se doar pe cifre ca un diesel e la fel ca un M. Cifrele spun multe, e drept, si pe ele ne bazam mai toata viata, dar exact ceea nu spun ele e ceea ce poti doar experimenta prin prisma simturilor iar asta nicio cifra nu o poate descrie si asta ne face sa fim oameni si ne diferentiaza de roboti, cand ne vom fi pierdut aceste simturi chiar vom fi inlocuiti complet de AI. Poti spune ca un 335i e foarte apropiat de M din toate punctele de vedere si poate fi chiar peste un M stock daca cel dintai e resoftat si nu esti deloc departe de adevar. Dar sa spui ca 330d sau 335d e ca un M esti departe de adevar, nici macar m550d nu are multa treaba cu M in afara de cifre.
    1 point
  12. Totusi , un BMW fara anumite dotari nu merita achizitia...Chiar daca nu iti trebuie , consider ca ar trebui sa fie standard in ziua de azi...
    1 point
  13. auto-rec.cum ... cine-s astia? si ce-nseamna 6,49 incl. tax ... ce taxe ai "lucrat" tu cu ei?
    1 point
  14. super discutie !!! ma si gandeam ce FRAIERI sunt proprietarii de M-uri, cum au dat ei o gramada de bani pe ele si au aproape acelasi cuplu cu ISTETII de proprietari care au 320d si au cheltuit sub jumatate din pretul M-urilor. in romania exista o sectiune speciala a proprietarilor de bmw 320d si passat TDI cu D si I rosu parca-i aud si vad in pauza la o cafea si o tigara in fata intrarii in multinationale. "320-ul meu consuma super putin si fuge de rupe" e interesanta discutia, mai raman pe aici sa vad cum decurge !!! succes vanzatorului in atingerea telului !
    1 point
  15. Nu e vorba de graba, dar targetul de client e restrans tare. Cine are bani de impozit la 3000, nu face parte din categoria care da 7-8 mii pe e90 ci isi ia masini mai scumpe si mai noi. E un coleg pe forum care vinde de 2 ani un x6 )) Ma rog, nici el nu se grabeste.
    1 point
  16. E greu de vandut e90 de 12 ani cu 9000 oriunde, nu doar in Romania. )
    1 point
  17. Asteptam cu nerabdare padelele si spatele scaunelor din carbon :frantics:
    1 point
  18. Da, nu are rost sa continuam discutia ca nu intelegi, la pretul ala se merita sa iei si 3 seturi de rezerva fara sa primesti garantie, ideea este ca un injector (la mine este 1.200-1400 lei bucata) si ca sa dau peste 5.000 lei pe 4 injectoare noi la care ca sa am garantie mai trebuie sa curat si rezervorul si sa mai cumpar si conductele + ce mai e nevoie.
    1 point
  19. Contributia asta nu prea se vede, dar sa zicem ca exista. Principiul ramane - nu este nimeni dator sa raspunda. Daca unii au service, asta nu inseamna ca trebuie sa ofere consiliere pe forum. Eu mai scriu in limita timpului disponibil pentru ca imi face placere, insa ceea ce ai insinuat tu este destul de urat. Informatia trebuie sa fie intr-adevar gratuita. Insa informatia se cauta, se obtine in urma unei documentari. Cand vrei sa ti se raspunda la o intrebare, asta e deja consiliere si n-are nici o legatura. Multi cred ca daca-ti faci un cont pe un forum, trebuie sa ti se dea totul mura-n gura. Trebuie sa ai acces la cele mai mici preturi si la cele mai bune servicii. Asta fara sa oferi ceva in schimb. Cumva exista impresia ca li se cuvine acest lucru. Lucrurile nu stau asa. Revenind la subiect, n-are cum sa-ti raspunda cineva cu certitudine fara sa vada piesa. Ai valva EGR electrica sau vacuumatica? La N47 am vazut galerii de admisie pline de calamina. Valvele EGR arata destul de bine in general. Problema e ca admisia nu poate fi curatata in regim DIY, acasa.
    -1 points
  20. Groupama mi-au anulat mie casco-ul pentru ca am avut trei daune (dintre care una a fost o carcasa de oglinda si alta parbrizul, deci mici) intr-un an. Bineinteles, fara sa spuna pe undeva prin contract ca exista regula asta. Nu de alta, dar daca stiam, imi luam singur carcasa de la oglinda, nu mai stateam s-o trec pe casco.
    -1 points
  21. Colegu' tin sa te contrazic. Se curata foarte bine si sigur iese mult mai curata decat la orice service. Sunt cateva suruburi si cateva mufe pe care este greu sa le incurci. Si pentru cine are mana grea si ii este frica sa nu stranga prea tare, se gaseste cheie dinamometrica la Bricostore la 80 ron.
    -1 points
  22. Am uitat sa precizez ca am gasit ceva instructiuni in TIS, dar conform instructiunilor de acolo, din doi pasi esti cu EGR-ul in mana... Am citi aici - https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520d-lim/repair-manuals/11-engine/11-74-exhaust-gas-recirculation-valve/D4O5DdI9
    -1 points
  23. iti trebuie si cleste de sertizat, nu doar pinii. pinii ii poti comanda de la bmw
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.