Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/08/19 in all areas

  1. De ce mai intrebi daca raspunsurile trec pe langa tine? Nu ai ce face cu xenon 6000k, e lumina aproape albastra, vei fi chior si pe ploaie/ceata ii chiorasti si pe ailalti...
    2 points
  2. De 4300k. ofera cea mai corecta lumina, de la 5000k in sus e rece, nu vezi bine noaptea, pe ploaie mai nimic. https://www.olx.ro/oferta/bec-xenon-de-fabrica-original-d1s-d2s-d3s-d4s-d1r-d2r-osram-philips-oe-IDbyYUu.html#cbddbb98c3;promoted
    2 points
  3. Ok, daca in loc de "tepar" pun "mincinos", e mai ok? La fel de bine poate sa spuna ca nu a fost lovita si poate a fost dauna totala, doar ca nu pune in anunt, tu daca ai ajunge la fata locului si ai afla astfel de lucruri, ai fi ok cu asta? Ca sa nu mai pun la socoteala ca poate plecam din Bucuresti pana la Brasov sa vad masina...
    1 point
  4. Spalat , am mai descoperit cateva probleme sa vad ce mai rezolv anul asta/
    1 point
  5. Ce crezi ? Asa au luat nastere si service-urile astea gen service tim, bimer, etc. "Fondatorii" au lucrat initial la bmw (unii inca mai participa la pregatiri prin Germania, dar nu mai conteaza). Atunci cand ajungi la un anumit nivel, nu te mai murdaresti tu pe maini, oricat de pregatit ai fi, si iti iei "robotei" care sa-ti produca bani. Asa ca ... nu ne spui nimic nou, ne invartim in jurul cozii.
    1 point
  6. Cred ca iti trebuie ceva de genu: https://www.ebay.com/itm/BMW-EGR-DELETE-E39-5-Series-520d-525d-530d-3-0d-EGR-REMOVAL-KIT-BLANKING-BYPASS/161561121628?hash=item259dcb135c:g:6ccAAOSwRBtZ34GX Ideea e ca, ce ti-am dat in link mai sus permite sa scoti de pe pozitie EGR Cooler-ul si sa-l arunci la gunoi. Din ce imi dau seama din poza, si din descriere ar avea si dopurile ca sa anulezi circuitul de antigel dintre blocul motor si termostatul EGR ( adica cel care acum curge prin EGR Cooler ). Ce face EGR-ul: baga la anumite turatii gazele deja arse din nou in admisie pt a reduce emisiile. Ce face EGR Cooler-ul: incalzeste antigelul ca sa ridice temp motorului mai repede si in acelasi timp raceste putin gazele care le-ar recircula EGR-ul deci in final reduce iarasi noxele. De bun simt pentru PLANETA ar fi sa nu le anulezi.
    1 point
  7. Revin cu rezolvarea, ĂŽnainte de a sesiza acea problemĂŁ masina a fost ĂŽn service pentru a schimba ambreiajul și volanta, mecanicul a uitat sĂŁ ĂŽmi cupleze ĂŽnapoi o mufa care avea legĂŁturĂŁ cu marșarierul
    1 point
  8. Multumesc pentru raspunsuri! Ramane Osram cool blue intense de 6000k, e perfect. Sa traiesti, six in line! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  9. Am trecut la rotile de vara si am crescut un numar, de la 17 la 18 acelasi model. La fel si anvelopele, de la Michelin Pilot Sport 3 la Pilot Sport 4.
    1 point
  10. Tu chiar ceri 90 de lei pe capacele astea vechi și belite?
    1 point
  11. Ai KAFAS1, pentru SLI (limitele de viteza) iti trebuie un modul de activare pt Romania, LDW se poate coda, ai hardware-ul pe masina pt ca ai LCW dar iti mai trebuie butonul de activare la FAS (cel din stanga langa sofer, alea care cu cat sunt mai multe cu atat se vinde masina mai bine, 5 butoane boss )
    1 point
  12. Salut baieti, Asteptarea s-a terminat. Am achizitionat masina joi. Sunt foarte multumit de achizitie. Are cam tot ce mi-am propus pe ea in afara de cateva chichite printre care pachetul M si niste jante mai spectaculoase. O sa ma ocup de ambele in urmatoarele luni. Este vorba de un 535d Xdrive F11 din 2011, culoare Sophistograu. Primele impresi: Headup Display - Nu este o optiune pe care o doream dar am fost foarte surprins de cat de fain poate sa fie si cat de mult iti schimba viata sa ai toate informatile direct proiectate in fata ochilor, sa nu mai trebuiasca sa te uiti la GPS si la alte informati pe display-ul principal. Adaptive Drive - No comment. Chiar simti diferenta intre sport si confort. Pe confort este mai confortabila decat mercedes cls-ul care l-am avut. Pe sport suspensia devine mai rigida, masina se tureaza si abea asteapta sa fie solicitata. HiFi Pro - Aici apare o mica dezamagire. Se aude decent dar nu pe asteptarile mele. Nu vreau sa ma gandesc cum este hifi-ul normal sau boxele standard dar ce pot sa spun este ca nu se compara cu sistemul Bang & Olufsen care il aveam pe A5, desi avea doar 550W vs 600W pe BMW. Adaptive Headlights - Nu am avut timp sa testez pentru ca nu am umblat deloc cu masina pe timp de noapte, inca. In rest, masina se comporta super pe drum. Directia electronica este putin enervanta dar o sa ma obisnuiesc cu ea in timp. Scaunele confort sunt exact asa cum sunt definite de alti userii pe forum, exagerat de confortabile. Senzatia de acceleratie este putin sufocata de greutatea masini dar cand te uiti la turometru intelegi ca ai accelerat foarte repede in foarte putin timp. Insonorizarea este super, nu se aude absolut nimic. Cateodata am chiar impresia ca plutesc si nu ating soseaua. Lista optiunilor: P7A2A Innovation Package II P7VGA Warmth Comfort Package Comfort and Interior Equipment S402A Electric Panoramic Roof S417A Roller Sun Vizor Rear Door S418A Luggage Compartment Package S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automaticdip S456A Comfort Seat With Memory S488A Lumbar Support Driver And Passenger S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S4CEA Fine Woodgrain Vers Fineline Anthrac S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4URA Ambient Interior Lighting S4UYA Ski And Snowboard Case S4U2A Driving Experience Switch Incl ECO PRO Multimedia S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S612A BMW Assist S614A Internet Preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice Control S633A Preparation Mobile Phone Business S677A HiFi System Professional DSP S698A AreaCode 2 For DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control For Teleservices S6FLA USB Audio Interface S6VCA Control For Combox S6WAA Instrument Cluster Expanded Equipment S7SPA Nav Professional cellph Prep Bluetooth Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S575A Supplementary 12V Sockets S548A Kilometer calibrated Speedometer Wheels And Drive S223A Dynamic Damping Control S229A Dynamic Drive S230A Extra Package EUspecific S248A Steering Wheel Heater S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive S205A Automatic Transmission S2K1A BMW LA Wheel V Spoke 236 Environment And Safety S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S320A Deleted Model Lettering S3AGA Reversing Camera S3ATA Roof Rail Aluminum Satin Finish S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8SCA Telematics Access Requestcountryspec S8TFA Active Pedestrian Protection S8THA Road Sign Detection S8TNA Daytime Runlights Adjusvia Light Menu S8V1A Label S851A Language Version German Individual Equipment S761A Individual Sunshade Glazing Other Equipment S1CBA CO2 Package L801A National Version Germany S1CCA Auto Startstop Function S1CDA Brake Energy Regeneration
    1 point
  13. Când ĂŽți cumperi un Porsche NOU și bĂŁieții ĂŽți livreazĂŁ mașina echipatĂŁ cu Nexen ce spui?Doamne ajutĂŁ?mai relaxeazĂŁ te cu anvelopele premium.
    1 point
  14. Eu de anvelopele premium m-am cam lecuit de cand am facut explozie la un Michelin Pilot Super Sport. Adica o anvelopa cu indice de viteza Y care a costat 1200 lei mi-a explodat la 180 la ora dupa nici macar 10k km rulati cum sa mai cred recomandarile lor ? Sa nu mai zic de Pirelli care dupa nici 5k km s-au facut patrate sau Continental care fac galme cum dai intr-o groapa.
    1 point
  15. Cauta pe forum (search dreapta sus) topicuri legate de simeringuri supape; incepand cu N42 , motoarele BMW , dupa un anumit rulaj/anumita varsta incep sa consume ulei datorita imbatranirii/uzurii simeringurilor supape. Vestea buna este ca poti schimba simeringurile fara a demonta chiulasa, sunt cativa mecanici care sunt specializati in aceasta operatiune. Poti verifica astfel:dimineata, porneste motorul si lasa-l pornit aproximativ 5 minute, iar apoi accelereaza pana la 3000-4000 rpm; daca vei observa fum negru , este evident ca uleiul se scurge usor in esapament, si accelerand puternic il vei elimina dintr-o data (la condus normal nu vei observa asta).
    1 point
  16. Eu unul nu cred in asa ceva. Du'te in afara orasului si da'i tu pedala pentru 10 minute si o sa ai acelasi efect. Parerea mea e ca pe asta se bazeaza si ei.. pe masini rulate doar in oras, infundate pe care ei le tureaza bine 10-20 de minute; evident ca o sa simti o diferenta. Hidrogenul ala mareste temperatura in cilindri.. dar si o pedala sanatoasa o face!
    1 point
  17. Timid iese din barlog ... poza de astazi.
    1 point
  18. BMW recomanda sa nu punem aditiv in motorina/benzina, dar chiar ei vand asa ceva )
    1 point
  19. Esti singurul care mai foloseste asa ceva ) nu cred ca mai face cineva update de pe dvd uri, mai stai si jumatate de zi
    1 point
  20. Mie nu mi a mers varianta cu 3usb. Primeam mereu eroarea cu varianta manipulata sa contactez service bmw bla bla.
    1 point
  21. Da, si eu cautasem initial in config.nfm. Ma ofticasem ca statusem atat pana la 100% si nu rezolvasem nimic. Pana la urma l am pacalit. @flavius - eu gasisem modul de impartire pe cartechnology
    1 point
  22. Eu am instalat varianta cu 1 usb postata de mine. Cand a ajuns la 100% am dat hide la fisierele care ar fi venit pe usb 1 si 3, am bagat stickul, s a dus in 100% apoi am lasat doar fisierele pt usb 3 si si a dat restart fiind totul gata. Simplu.
    1 point
  23. fac eu un torent de indata :hyper: https://www.4shared.com/s/f5_5cr3rDfi
    1 point
  24. 1 point
  25. https://mega.nz/#!jnwQUCKK!aYVOMJ3MoZisO9flX0JMLWFiLLe_O5clzeF-Z_JBhdA - East https://mega.nz/#!zjQFnYrB!8783EHZoW1D4Tbb0rsSoA8Sma2CB57d6gAWhk7Jd-lA - West https://mega.nz/#!LyIjFawA!uRbfWw1R9dNbdH_2ULYGogaNSpwi3hPFpBpTIfTz6Tc - Motion
    1 point
  26. Ne apropiem de final, in mare, urmeaza lucrurile mici si migaloase. Sunt multumit de ce iese intr-un final, poze ...
    1 point
  27. Am refacut torentul. Cine vrea sa ia harta, e impartita in 3 Foldere corespunzatoare celor 3 USB'uri. Torentul nou e mai jos
    -1 points
  28. I-am raspuns unui coleg mai devreme, cam asa se face cum a zis si Rico mai sus cel mai simplu e sa ai 3 stickuri de 16 giga formatate fat32. dar poti avea si un singur stick de 32 de giga formatat fat 32. daca ai 3 stickuri, pui pe unul ce e in folderul 1, in altul ce e in folderul 2 si asa mai departe. structura fiecarui stick in radacina este un folder "pkgdb" si un fisier "config.nfm" daca ai un singur stick de 32 atunci copiezi folderele 1,2 si 3 in radacina, apoi intri in 1 si scoti "pkgdb" si "config.nfm" in radacina si incepi instalarea, cand iti cere usb 2 iei stickul il pui in laptop si stergi "1" si "pkgdb" si "config.nfm" si apoi intri in 2 si scoti in radacina "pkgdb" si "config.nfm" si bagi stickul inapoi si mai faci la fel apoi si cu 3. succes :clover:
    -1 points
  29. Am observat ca ocazional cand vrei sa iei ceva de pe 4shared te pune sa te autentifici cu o retea de socializare. Asadar am pus torrentul si pe Mega: https://mega.nz/#!QDBBGarZ!mo5JaXX2eJ0sxaZslVD8A2wQT0zfnN4_yu59flJvNq4
    -1 points
  30. Ideea e ca ei nu recomanda ALT aditiv .. excluzandu'l pe cel "facut" de ei... pe care ti'l recomanda, teoretic, un mecanic din reprezentanta... nu sa il punem de capul nostru
    -1 points
  31. Parerea mea este ca pentru mersul de zi cu zi putem folosi si anvelope mai "de buget". Eu pe vara am un set de pirelli(nu retin ce model), insa stiu ca nou este 9 mii de lei setul. In viata vecilor nu as da atatia bani pe niste anvelope de vara.. si nu pentru ca nu le vad rostul, ci pentru ca nu le vad rostul la mine. Anvelopele de iarna se afla la polul opus.
    -1 points
  32. este un nene din rusia, il cunsoc si eu arthur tussik
    -1 points
  33. poate ca nu este ok moral dar trebuie sa recunoastem ca profesional vorbind omul chiar face "minuni"
    -1 points
  34. Nici eu nu m'as urca intr'o masina dauna totala din cauza daunelor la structura de rezistenta.. dar as merge fara probleme intr'o masina "dauna totala" din cauza valorii reparatiilor panourilor/blocurilor optice etc
    -1 points
  35. Teoretic asiguratorul cand declara o masina dauna totala iti da si o hartie cu ce a constatat defect,macar la un prim ochi, si niste sume.. de acolo ai un punct de pornire. Oricum, astea sunt discutii strict ipotetice, nimeni nu isi doreste sa isi cumpere o masina lovita.. nu mai vorbim de dauna totala
    -1 points
  36. Eu recomand sa schimbi uleiul la 7-8 mii ( mai ales daca mergi mai mult in oras)... practic, cand masina ajunge la nivelul minim dupa ce tu ai pus ulei pana la maxim la schimb. Cand problema se inrautateste, poti cauta si problema; daca spui ca turbo pare absolut ok si nu ai scurgeri fizice, cel mai probabil ai nevoie de segmenti si simeringuri noi
    -1 points
  37. Am primit oferta de 16k pe masina, maine urma sa merg sa fac actele, moment in care mi-am urcat familia in cap. Masina iese asadar de la vanzare, mai ramanem impreuna o perioada; vedem cat. Topicul poate fi inchis. Multumesc pentru gazduire.
    -1 points
  38. Sau ar fi a 3'a varianta, desi este exclusa inca de la inceput... sa pui un racitor nou si ai rezolvat problema lifetime
    -1 points
  39. Am gasit kit-ul asta pe Olx si e de la mine din oras. Deci ar merge. Are tot ce imi trebuie pentru a anula EGR si racitorul? Kit anulare racitor e46
    -1 points
  40. Ma uitam pe YouTube mai devreme si se pare ca kit-ul pe care l-am mentionat mai devreme e bun pt operatiunea din clipul urmator : M-as apuca de munca pe joi. Astept niste pareri guys.
    -1 points
  41. Sa treci și pe la rar dupĂŁ.
    -1 points
  42. Mersi pentru raspuns. Astept in rest doar raspunsuri la subiect.
    -1 points
  43. Dar nu te gândești ca poate a pus o intenționat sub 200.000 km la CĂŁutare pe autovit innainte sa acuzi ca e țepar?
    -1 points
  44. Va salut oameni faini Toate bune intre timp cu bĂŁtrĂŽnica mea. Vorbim de un e46 320d, varianta de 136 de ponei. De aproximativ 2 ani de când e la mine, am schimbat doar filtre,radiator, vas expansiune, bucsi brate, bielete, plĂŁcuțe, pompa servo, racitor de gaze,s.a.m.d Vreau sa vorbim despre racitorul de gaze. Ultima datĂŁ când si-a dat duhul, a fĂŁcut-o la vreo 70 km de casĂŁ și a ĂŽnceput sĂŁ ĂŽmi bage antigel pe tobĂŁ. Motorul se ĂŽncĂŁlzea, nori de fum dupa mine. L-am rezolvat cumparand unul sh (unul nou fiind peste bugetul meu de la acea perioadĂŁ). M-a ținut cam...6 luni. Acum, incepe din nou sa piardĂŁ apa (nu am urme sub ea la parcare) si cred ca pierde doar in mers. Am verificat vasul, furtune.. nimic. Totul ok. Acum, intrebarea mea e urmatoarea : se poate anula acel racitor de gaze?
    -1 points
  45. Salut, in link e doar kit ul pt. anulare gaze, nu si cel care te arde pe tine, parerea mea e ca mai bine iei un racitor de la schrot, grija la montaj, nu pot fi toate gaurite, eu am mulți prieteni cu acest motor si nu avem probleme, ai prins tu unul mai prost. Verifica antigelul sau schimba l daca nu a mai fost schimbat pana acum. Daca totusi faci anularea, intra cu Dis pe masina si anuleaza l si din soft.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.