Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/15/19 in all areas

  1. Recapitulare: e39 touring, fara piele, fara navi, manual, telefonul lipsa si tu vrei 8000 euro? Nenegociabil... Un e39 impecabil gasesti la 4000-4500 euro in momentul asta. Sedan, automat, piele, motorizare similara(25i,25d,30d) navi, trapa etc. Este penibil sa iti iei e39 atat de chel. Sa ne anunti peste 5 ani cand o s`o dai cu 2500-3000 euro. Lasa-te de droguri.
    9 points
  2. Am avut oferta de 6000 de euro dar am refuzat o... bre, nu stiu ce fumezi... dar pare ceva bun. Faza cu n a circulat pe ploaie e priceless. Parca imi si imaginez discutie, pfoaaa ploua maine, mergem cu trenul la mare, nu mergem cu bemweul ca il uzam. ))))))))
    8 points
  3. Pe bune? In afara de faptul ca ai o atitudine de c***t, masina aia nu face mai mult de 4000...cheers P.S. Masina aia nu e intretinuta, e doar neumblata...
    4 points
  4. ai aparut pe un topic care dezbate total alt subiect, ti s-a spus frumos ca esti pe langa. n-ai folosit functia search si acum esti ars de o mica avertizare....miroase a vacanta )
    3 points
  5. Omul a pus botic ca nu e apreciata la adevarata valoare aceasta masina comuna cu putini km. Serios, nu e youngtimer si nici in viitor nu va fi. Desigur ca el este un adevarat cunoscator si pasionat, si-a facut cont pe acest forum de invidiosi care in secret isi doresc un e39 insa nu isi permit. Aceasta deja platitudine obosita "pentru cunoscatori si pasioanti" descalifica din start imaginea anuntului, dar na, este alegerea compozitorului. Este full fara piele, lipseste propozitia principala.
    3 points
  6. Asta cu “evaluatorul” e in bătaie de joc sau cum...n-o prea înțeleg...vrei “evaluare” intri pe mobile.de și cauți 3-4 mașini asemănătoare sau mai dotate și acolo e evaluarea...nu înseamnă ca dacă găsești 2 mașini din 48 la prețul de 10k euro ăla e prețul pieței . Probabil mașina e întreținută și nu contest...dar sa ceri 8k euro pe o mașina care totuși ...e un diesel ce făcut sa mănânce sute de mii de km dar tu sau cine a avut-o înainte a ales sa o “menajeze” in ăștia 16ani de existența nu înseamnă ca ii ridica prețul, dacă stau sa ma gândesc nici nu știu dacă e un plus sau un minus ca mașina a rulat atât de puțin in tot acest timp...posibil o fi acolo “in top” dar trebuie sa înțelegi ca cine o cumpara nu o va tine ca mașina de colecție Am avut tot timpul o slăbiciune pt E39 și îmi plac foarte mult, nu știu sa fie alte mașini mai bine închegate și fiabile dar sa te gândești ca de fiecare data exista o alta mașina , nu neaparat mai întreținută , dar mai dotata și mai ieftină care se va da mai repede...probabil nu te grabesti sa o dai probabil te grabesti dar la prețul asta in România sigur nu. Bafta la vânzare. I found this offer at mobile.de: https://m.mobile.de/...&utm_medium=ios BMW Baureihe 5 touring 525d ExclusiveFirst Registration: 02/2004Mileage: 181.600 kmFuel Type: Diesel Price: 4.750 €
    3 points
  7. Nu, ar trebui sterse topicurile de vanzare deschise de persoane cu 0 postari. Aia nu e masina de pasionat. S-a trezit sa vina pe Bmwclub in speranta ca pune botul cineva la un e39 uitat printr-un garaj 10 ani si sa mai si ceara 8000 euro pe el. Si nu e greu sa evaluezi o masina care evident n-a fost intretinuta si e mult sub medie ca dotari pentru un e39. Te-a impresionat partea in care spune ca are anvelope DOT2003 masina? Suntem in 2019.
    3 points
  8. Va confirm eu suspiciunile. E de la functia de uscare a franelor care porneste automat cand senzorul de ploaie detecteaza apa, indiferent daca pornesti sau nu stergatoarele. Dar franarea nu e random complet, chiar e direct proportionala cu info din senzor si din aplicarea pedalei...adica daca ploua tare, face des. Sau daca franezi tu des, face mai rar pt ca nu mai are nevoie. La primul F10 care era din 2010 nu facea treaba asta, la F31 care era 2013 deja era prezenta functia, dar era o idee cam deranjanta. La F10 ce-l am acum dupa update de iLevel face mai sensibil si rareori mai observ. La mine e verificata treaba, repet, deja e a 2-a masina care are functia asta. Nu e placebo si nu e nimic defect. Posibil ca nu toate sa aiba functia asta si mai degraba sa faca parte din vreo "dotare" gen pachet "cold weather" sau stiu eu ce...
    3 points
  9. Ca sa fiu sincer, nu ma deranjeaza ca franeaza sa-mi curete discurile. Eram putin speriat pentru ca nu stiam de sistem si am crezut ca este ceva defect la masina. Va multumesc tuturor pentru informatii!
    2 points
  10. Am vazut pe un forum extern ca aceasta functie ar avea mai multe nivele de configurare. (https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1623590) Gen sa franeze mai des si mai tare sau mai rar si mai incet. Poti verifica la cineva ce se ocupa cu codari sau la reprezentanta pe ce nivel iti este setat.
    2 points
  11. 8000 poate peste inca niste ani . Cu 8000 eur se gĂŁsesc multe mașini interesante. Ceea ce vinzi tu este un model relativ comun care nici nu are un potențial de creștere ĂŽn viitor. Poți cere și 40000 asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu vei primi comentarii.Asta se ĂŽntâmplĂŁ pe un forum. Bafta
    2 points
  12. Au fost bune, astea N se rup la presiunea de ulei, vezi ca e topic saptamana trecuta, te lasa cand iti e lumea mai draga.
    1 point
  13. Se pare ca trebuie sa sarim gardu la vecini(alta marca).
    1 point
  14. Ar fi asta . https://home.mobile.de/SANTING-AUTOS#des_280985049
    1 point
  15. Mai adaugam un update, ca tot am avut un mic concediu. Am vrut initial sa inlocuiesc rulmentii pe spate si bucsele de la bascula. Vorbit cu amicu' cu service, mi-a dat elevator, scule si da-i. Am stat mai mult de juma' de zi sa schimb un rulment si o bucsa, partea buna e ca celalalt rulment nu era neaparat necesar sa il schimb, nu facea zgomot, dar am zis sa fie pereche... eh... next time. Apoi, mi-am luat o saptamana concediu serios si m-am luat de treaba, in curte ca omu'. Am schimbat bucsa de la bratul celalalt, bucsele de la bratele spate sus-jos din fuzeta si bucsa mare de la diferential. A fost fun, cred ca am facut o luna de sala in doua-trei zile cat am lucrat la masina. Mai am flansa cardan, rulment cardan, sonda lambda, dar pentru astea trebuie data jos evacuarea, iar suruburile care prind teava de galerie sunt praf asa ca am lasat pt alta data.(nu era neaparat necesar dar daca tot eram acolo...) Schimbat si ulei plus filtru, am pus Motul x-cess 8100 5W40, sa vedem cum il papa si pe asta (nehalita rau) Urmeaza sa ii fac o geometrie pt ca sigur nu mai e nimic corect oricat m-am chinuit eu sa le setez. Am mai aplicat un strat de ceramica, cel vechi inca era prezent dar pierduse ceva din hidrofobie Iar in timpul liber ca si relaxare am zis sa fac si eu ce vad pe yutub (monkey see, monkey do) + o poza cu diversele extractoare manufacturate + un mic teaser, sa vad daca il duc la capat.
    1 point
  16. In banii tai nu gasesti masina mai jos de 2012-13 cu mai putin de 200k. euro5 nu merita efortul, de aceea ti am recomandat Audi A4 2016 pe carte cu euro 6. e frumos vagonul cu led-uri, MMI motor fara greseala.
    1 point
  17. La acest buget , e aproape imposibil sa gasesti la an si km..
    1 point
  18. 1 point
  19. e dreptul tau sa ceri orice pret vrei; dar e foarte putin probabil sa iei 8.000 euro pe masina asta.
    1 point
  20. Cand o persoana, doua iti spun ca este exagerat pretul poate o zic din invidie dar cand iti zic mai multi inseamna ca problema este la tine.
    1 point
  21. Masini de politie, Ambulante, diverse servicii gen SPP, SRI etc
    1 point
  22. Salut, Am avut o problema asemanatoare, doar ca pe roata din spate stanga. Se incingea si mirosea foarte tare. Am schimbat etrierul si a disparut problema. Initial am schimbat placutele dar nu a fost de acolo problema.
    1 point
  23. Farul stanga pare schimbat, capota e putin descentrata, volanul arata prea bine pt 220k +, e ieftina pentru dotarile ei comparativ cu Germania. Cutia e sport in bugetul tau nu vad ce ai putea lua mai bun de atat dar trebuie verificata bine masina.
    1 point
  24. Revin cu un update, din pacate nu unul pozitiv si in continuare in cautare de solutii Dupa ce am schimbat furtunul de la frana, am crezut ca problema s-a remediat. Din pacate dupa cateva sute de km a revenit dar nu asa de persistent. Din cand in cand, volanul mai bate din cauza etrierului dreapta fata care se blocheaza dar dupa ceva timp isi revine miraculos. Astazi in schimb, dupa o repriza in care a batut volanul mi s-au aprins din senin 3 martori galbeni in bord si anume: un martor galben de la sistemul de franare (cel cu semnul exclamarii in fata), un martor galben de la presiunea in roti si martorul galben de la DSC cu un semn al exclamarii langa. Din ce scrie in cartea masinii asta semnifica ultimul martor mentionat "Driving stability limited during acceler- ation and cornering.You can continue your journey, but moderate your speed and exercise due caution. Have the system checked as soon as possible" Okay, am oprit motorul si mi-am sunat mecanicul care mi-a spus "e ceva senzor, poti merge linistit". Zis si facut, cu mentiunea ca dupa ce am pornit motorul din nou martorii au disparut. Partea interesanta urmeaza acum; Dupa aproximativ 200km parcursi in care volanul a mai batut din cand in cand din cauza etrierului zic eu am intrat pe autostrada germana unde toate au fost bune si frumoase pana cand am intrat intr-o zona in care se efectuau lucrari. Limita de 89, 2 benzi inguste, eu pe banda unu merg linistit in coloana. Cand sa depasesc, trag de volan si volanul e blocat. Dupa cateva secunde realizez ca nu e blocat doar ca merge extrem de greu. Am iesit rapid de pe autostrada, m-am tot uitat sub masina, sub capota dupa lichid de la servo eventual dar abosult nimic, totul uscat. A mai patit cineva ceva asemenator sau are cineva idee ce poate sa fie? Ar putea ca pompa ABS care poate cauzeaza blocarea etrierului din cand in cand sa aiba legatura cu sistemul de servodirectie? P.S. Maine merg cu ea la mecanic si revin cu mai multe informatii!
    1 point
  25. Pe oamenii care fac hate, nu-i bagi in seama, simplu. Faptul ca postul tau atrage hate, si interes negativ e tot o forma de reclama, deci chill. Faptul ca inca mai are gumele din 2003 eu am dedus ca masina nu e prea circulata. Chiar si la 130k km, toti faci macar un schimb de cauciucuri. Bateria e tot cea originala? :hyper:
    1 point
  26. E bine cĂŁ are cauciucurile originale/de fabricĂŁ...top
    1 point
  27. S-a renuntat la pachetul M4 si am pus cel de M3 Parca este mai ,,de acasa"
    1 point
  28. Pare foarte bine, mai ales daca nu ai avut diferente mari intre cilindri
    1 point
  29. Revin cu un mic update: - schimbat radiator - schimbat cot de apa radiator - placute fata ATE + senzor - saboti frana de mana Bosch + accesorii TRW - ulei + filtre - nuca schimbator noua OEM din piele - husa schimbator OEM din piele Cam atat imi vine in minte momentan. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    1 point
  30. Peste tot unde caut, vad ca trebuie sa anulezi pompa de benzina. Orice valoare peste 10.5 bari (cu motorul cald) este buna. Sub 9 e uzura mare. Ar fi o idee sa incerci si fara pompa, care baga combustibil cat faci testul, o sa ai alte valori.
    1 point
  31. Ah, senzorul nu e activ mereu, nu? Doar cand pui stergatoarele pe automat? Ok, am sa incerc. Am observat ca e suficient sa picure si se infraneaza. Cand mai prind conditiile astea, am sa incerc sa nu activez stergatoarele sa vedem cum reactioneaza masina.
    1 point
  32. Fara un motor de 2 litri cel putin nu m-as incumeta, nu as fi satisfacut la drum lung.
    1 point
  33. Din ce stiu la toate sunt cutii manuale secventiale.. https://www.youtube.com/watch?v=OcwbexpPMAk Nu cred ca se foloseste pe undeva cutie automata.. Stiu ca si la cutia ZF automata se pot schimba treptele manual (la modelul meu doar din schimbator +/-), dar ar fi aiurea sa ai cutie automata si sa o folosesti in modul manual mereu In fine, poate e doar o impresie si in timp ma voi obisnui mai mult cu automata si imi va trece 'dorul' de manuala.
    1 point
  34. Mai bifam un optional chiar dacã nu este cine stie ce ,nu mai aveam unde sã pun cheile cum am spus mai sus asa ca am instalat torpedoul mic din partea de la sofer ,destul de usor dacã aveti putina Îndemânare si rabdare(eu nu am ) in 15 minute am fãcut tot . Necesar -dremel O ruleta pentru semnat si torpedoul Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  35. Eu nu sunt dispus să mai accept nicio mizerie în anunț. Nu există scuze sănătoase la cap pentru asta. De ce? Hai să luăm un exemplu clasic la F30. 90% din anunțuri zic: "Suspensie Reglabilă EcoPro/Confort/Sport/Sport+". Evident, nu e așa. noi, cei mai pasionați știm ce nevoie ar fi ca F30 să aibă și suspensia reglabilă. Acum, samsarul profită orice ar fi, chiar și prin prostie, pentru că sunt 2 cazuri: 1. Samsarul știe că nu are, dar pune asta oricum ca să "dea bine" - vine clientul, vede frumos în iDrive că se aprind niște chestii pe acolo când schimbă și pune botul. Tu dacă te pricepi, îi dai peste bot și el face pe prostul. Că nu știa, că așa credea și el...bla bla bla bla. Dar are șanse mari ca cel care cumpără să nu știe și să o ia de bună. Ok, ești tăntălău dacă iei țeapă ați zice... dar tot înșelăciune se cheamă. SAU 2. Samsarul, la rândul lui chiar e bălălău și nu știe nici el că nu are mașina așa ceva. Situația ca mai sus e aceeași. Tot înșelăciune se numește. O să ziceți că e un nimic poate, că nu e grav, mai ales în situația 2, că poate nu știa. Eu refuz să mai accept asta și voi recomanda oricui să zică PAS la orice neregulă, fie ea cât de mică. Indolența și proasta educație ne aduc în rahat și mizerie. Nu mai fiți fraieri pe banii voști. De aia facem "cuiburi de viespi" la Pitești sau cum mai zicea un coleg Galați șamd, pentru că noi le permitem să profite de pe urma noastră. Citiți, studiați, căutați date tehnice despre mașinile pe care vreți să le luați. Întrebați pe forum chiar. O să vă fie bine după. Chiar acum câteva săptâmâni aveam pe grupul de farcebook o discuție cu un băiat care insista să la o mașină cu "80000"km din 2016, cu scurgeri de ulei la diferențial!!! Cum să accepți frate așa ceva???
    1 point
  36. Cam putina lume a ramas pe aici !!! Inseamna ca si.a revenit N47 ele
    -1 points
  37. Dany, sincer, (cate pagini ai citit pe acest topic) nu iti poti da seama cand cineva exagereaza aproape mintind? Merita citita si inteleasa experinta lui WIN60 care intamplator a revenit! http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180895-refacere-motor-n47-informatii-pieserepereetc/page__p__2410446__fromsearch__1#entry2410446 Cauta-i topicul, si vei afla lucruri reale pe care el le-a relatat aici pe forum, daca vrei sa intelegi mai mult MOTORUL N47! (in ce univers, ...cine si-a permis sa tina curea de distributie la un motor, fie el si Audi, 210k km??)
    -1 points
  38. Poate vrea cineva sa-si faca freza in volanul bossului...bonus un mic check engine. https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-f30-IDczC49.html#2111dea66a
    -1 points
  39. Nu vreau sa par dobitoc insa nu cumva simti aceea scadere de viteza cand ploua si sunt balti? Daca intri in balta mare e normal sa scada putin viteza masinii.
    -1 points
  40. Discuri pentru vehicule oficiale sunt (mai) bune/cele bune dupa parerea ta, sau cum?
    -1 points
  41. Salut baieti, am observat ca daca nu pornesc masina la un interval de 2 3 zile, dispare ceasul din bord?! Aveti idee care ar putea fi cauza? Va salut.
    -1 points
  42. Tu ai dedus ce am vrut sa spun cu gumele din 2003, altii nu, au luat o ca și cum as zice ca e un avantaj. Schimb de cauciucuri bineĂŽnțeles ca are, dar doar la cele de varĂŁ, doar nu umblu cu ea cu gume fabricație 2003 Bateria cu siguranțĂŁ e originala. La celalalt bmw pe care ĂŽl am am schimbat bateria la 300k km (originala) de la 300k la 350k am schimbat 3 baterii.(Ăn anii ĂŽn care s a produs mașina erau mult mai calitative lucrurile se pare cĂŁ ) Big hate here. DacĂŁ 8000 consider ca merita, cu 8000 ĂŽl dau. Iar ĂŽn cazul cu ploaia, nu sunt limitat sa dețin doar o masina, discuția era defapt "pfoaa" ploua mâine, luam celalalt bmw sa mergem la mare, nu trenul Nu știu de ce pe unii va roade invidia ĂŽn asemenea hal, și nu puteți accepta ca am ĂŽngrijit mașina cât mai mult posibil . Va deranjeazĂŁ ca cer pe ea 8000 de euro, și nu 4000? Ca doar asa vrea romanul:bun și ieftin P.s Apreciez și hate ul tĂŁu
    -1 points
  43. Eu ma indoiesc mult, tu vrand sa ai dreptate, ca au putut fi montate discuri mai mari pe fuzeta masinii in service. De ce? Pentru ca cel putin fiind mai mari in diametru, suruburile etrierului nu se pot fixa. Apoi, daca e mai gros, etrierul trebuie SA FIE MAI LAT ca altfel placutele nu pot fi mai subtiri.. Intelegi? Nu mai zic de janta ca nu mai are rost.. Toate se leaga.. firesc. Daca nu ma crezi, eu raman la parerea mea, tu la a ta. Dar bine ca ai venit cu o corectie, ca ramanea tare confuz.
    -1 points
  44. As schimba etrierul cu un altul nou sau cu altul SH care nu a suferit si el. Nu imi imaginez ca la caldura degajata in urma frecarii de disc acesta (etrierul) sa NU fi suferit deformandu-se sub influienta incalzirii EXCESIVE! Mai ales pentru ca ti s-a intamplat din nou! Nu cred ca ii trebuie mult sa iasa din tolerantele "planeitatii" cand au fost taiate patinele pe care aluneca placutele cand culiseaza pe etrier! Sper sa aiba sens ce am explicat mai sus.
    -1 points
  45. Uau, ..Nu-i frumos sa NU citesti regulile casei.. Mare atentie ca moderatorul isi face treaba bine pe forumul acesta.
    -1 points
  46. De vanzare: BMW 325 Motorizare Diesel - 1995cm3 - EURO 6 Putere: 218 CP Data productiei: 19.02.2016 Pachet M atat la interior cat si la exterior Link anunt: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GxWMy.html 166.000 Km Service in reteaua BMW la zi Ultima intretinere: 10.01.2019 - 154.504 km Serie sasiu pentru verificare: WBA8F11030K464939 Pret: 21 200 EUR (TVA inclus si deductibil) Posibilitate leasing pentru persoane juridice Eliberam factura fiscala cu numarul de Km Climatizare automata Asistenta schimbare banda Asistenta pentru parcare (parcheaza singura) Senzori parcare fata, spate si lateral Control distanta fata de autoturismul din fata Recunoastere semne de circulatie Suspensie M Pachet aerodinamic M Volan M - piele - cu comenzi si padele Scaune Sport M - Tapiterie Alcantara Scaune incalizte fata Suport lombar - scaune fata Jante M - aliaj usor 18" Cutie de viteze 8+1 Moduri: ECO, Comfort, Sport si Sport+ Faruri tip LED Faruri de ceata - LED Sistem navigație prin satelit - Navigatie Profesionala mare Connected-drive Pilot automat Key less GO Key less Entry Carlig electric 2 chei Tara de origine Germania.
    -1 points
  47. Deja o dai înspre bătaie de joc, ma confuzi cu samsarii. Faza cu "pasionați sau cunoscatori" am pus o ca să evit deținătorii de cotețe, cum propabil și tu ești din a comenta inutil, dar nu va puteți abține. Mi am făcut cont pe forum în speranța că dau de niște oameni cu capul pe umeri, dar vad ca dau tot de cazanisti în mare parte care în afara de full piele și navi nu vad altceva )) Dacă eu consider ca 8000 merita mașina, cu 8000 o dau. Nu mai comenta inutil și vezi ți de rugina de sub masina
    -2 points
  48. Nu ma grabesc sa o dau, si nici nu tin neaparat sa o dau. Mi-am facut cont pe site in speranta ca o pot vinde aici, sau daca nu, macar sa am parte de niste pareri constructive in legatura cu masina...in afara de hate nu am primit nimic.Orice reply dat la acest topic a fost cu ura sau invidie, nicidecum ceva constructiv...de parca le-am luat banii din buzunar la oameni cand am postat =))
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.