Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/30/19 in all areas

  1. Lumea nu mai este activa pt ca mai toti cei activi au imbatranit , au famili , au alte prioritati, iar masina a cam trecut pe locul 2, 3 sau mai jos , iar pustimea din ziua de azi nu mai este extaziata dupa o masina buna si forumuri. In ziua de azi sa fi fan bmw nu mai este ce era acum 10 , mai toate marcile au evoluat , acum totul tine fix de buget si de preferinte , insa sa vrei sa iesi in evidenta pe strada ca sa "intoarca" lumea capul dupa o masina tiganita cu o asa culoare .. sa stii ca nu o fac din admiratie, ci din pura mirare ce ascunde o simpla intrebare : "de ce !? " p.s. tu sa te bucuri de masina ,lasa-ne pe noi restul ,suntem doar carcotasi si da masina ta, bani tai , faci cum crezi tu ca e mai bine pt tine , si da ai dreptate in schimb , eu ar fi trebuit sa ma abtin.
    14 points
  2. 1. CIC-ul de F10 nu are faceplate (butoanele pentru volum, eject, touch 1-8, etc.) si nici nu ai cum sa le pui la F10 faceplate-ul fiind legat de IHKA. 2. Comunicatia si firmware-ul CIC-urilor de Fxx este total diferita de cel de Exx, de exemplu CIC-ul de F10 primeste wake-up si driver profiles pe MOST de la ZGW, in E60 pe kcan1 de la CAS, CIC-ul de F10 nici macar nu porneste in Exx. 3. faptul ca in E60 cu CIC nu se poate pune camera impreuna cu senzorii are 2 cauze, prima si cea mai importanta este faptul ca modulul PDC de E60 nu trimite CAN-id pentru PDC macro cu bitii de camera si CIC-ul nu stie ca trebuie sa comute MACRO-ul cu PDC + camera. Asta se rezolva cu un emulator dar din ce stiu eu cele chinezesti nu au functia asta, cel putin noi am schimbat multe chinezarii exact pentru problema asta. A doua problema este legate de gateway-ul de la CIC-ul de E60 care nu include acel CAN-id pentru PDC+CAM MACRO, BMW a omis sa il puna tocmai pentru faptul ca modulul PDC nu il transmite si pentru ca E60 nu a avut niciodata camera TRSVC. Exista o solutie pentru ce vrei tu sa faci dar foarte complicata: - trebuie sa pui un modul de PDC de X1 pe masina ta - sa instalaezi un kit TRSVC de seria E (E84, E70/E71) - sa faci flash la gateway-ul de la CIC cu firmware de E7x sau E9x - sa faci niste codari custom in CIC ca sa mearga corect cu gateway non-E60 (ca sa intelegi mai bine gateway-ul de E9x sau E7x asteapta comunicatie in masina cu JBBF ceea ce tu nu ai in E6x)
    11 points
  3. lol , pacat de masina .. parca ne-am intors in ani 2000 si in era NFS ) cred ca merg niste grile false pe capota , eventual si pe plafon daca tot i-ai facut si farurile cu folie neagra, ah si un eleron mai inaltat pe hayon ar fi bomba. in alta ordine de idei : O masina absolut superba ,cu o culoare absolut oribila rezultata in urma colantarii ... mai bine o luai alba ..desi masina aia pe negru arata cel mai bine.. deh, prost neamtu' ca nu a stiut sa-si aleaga culoarea.. )
    8 points
  4. sau cand ne bate cardanul "man".. ) eu nu inteleg de unde ai aparut si tu...ca ciuperca dupa ploaie
    5 points
  5. Ce e rau in asta? Nu a fost niciodata bmwclub un forum gen 4tuning. S-au apreciat modificarile cu gust intotdeauna!
    3 points
  6. MYX 7 640 X D 107 000 km un teaser momentan, revin cu detalii , ma bucur ca am revenit la o culoare inchisa care e absolut dementiala , carbon schwarz , in soare bate in albastru .
    2 points
  7. 2 points
  8. haha , de parca dorian popa e vreo somitate in tuning sau orice altceva ... ii stiu pe baieti , la ei am montat eibach la E60 .
    2 points
  9. A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris aici, asa ca am zis sa aduc un update. Masina a ajuns la 19200 KM. Clima a fost o mare bataie de cap la masina asta. Dupa cateva reprogramari, aer-ul functioneaza decent, dar asta nu a rezolvat confortul termic. Nu exista sticla confort termic, cum era la F10, asa ca singura solutie ramane infolierea geamurilor. Am ales o folie transparenta, de bun simt. Lucrurile s-au imbunatatit semnificativ, dar nu cred ca se compara cu un geam de fabrica bine facut. Am schimbat capacul de la boxa centrala, pocnea incredibil de tare datorita schimbarilor de temperatura. Din pacate cel nou, este negru complet, nu gri ca cel de la bowers, dar macar nu mai am impresia ca mi se sparge parbrizul de fiecare data cand plec cu masina. Trapa are un zgomot atunci cand parasolarul este deschis. Un zgomot suplimentar se aude in stalpul de la sofer, provine de la scurgerea trapei care se freaca de stalp. Am gasit pe newTIS actiuni tehnice pentru aceste probleme, sunt recunoscute de BMW. Am fost la reprezentanta, dar din pacate nu mi-au rezolvat problemele. Aparent, angajatii au fugit in Germania la indreptat masini de grindina (25.000 numai la BMW am inteles), iar acum cauta sa angajeze montatori. Mi-au recomandat sa nu imi fortez norocul sa imi desfaca plafonul cu oamenii de ii au acum, deoarece am sanse sa faca zgomote pe la toate colturile. A ramas sa imi fac o programare la Arad, daca ei mai au oameni.
    1 point
  10. Problema a fost rezolvata. Cand am montat navigatia am scos mufa de la panoul de clima si in momentul in care am montat la loc cred ca am uitat sa trag siguranta de la mufa mare alba. Totul este ok. Va multumesc Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
    1 point
  11. un colant Roz sau Verzui ar trebui are cam toate dotarile, dar suntem pe receptie
    1 point
  12. nu se discuta , stai lin , e cam bombonica pt un mutant de masina , , am mai vazut Z4 facut culori nebune si era relativ ok, inclusiv un 6 verde lucios era pe la mare .Asta e o masina mai serioasa , impune respect prin prezenta , e ca si cum ai purta un ceas portocaliu la mana , tu fiind la costum si nu in pantaloni scurti pe plaja , adica undeva e o aroganta rupta din context si pt unii pare simpatic , pt altii nu . Poate peste cativa ani vei vedea diferit lucrurile , nu trebuie sa te superi , tu bucura-te de ea ca pe noi nu ne deranjeaza de fapt nimic
    1 point
  13. Frustrare clar , prostie , invidie . PS am programat schimbul ulei cutie , la Automatico . La 108 k ar fi schimbul ca la carte aproape
    1 point
  14. e da...am gasit masina si persoana pe care sa fiu invidios (in sensul bun, daca se poate spune asa) sa o conduci cu placere, MYX-ule...nu ca n-ai face-o. Seria 6 GC mi se pare de vis. E masina pe care mi-o doresc si eu.
    1 point
  15. e foarte frumoasa masina, imi aduc aminte cand am stat in ea prima data cand a aparut acest model si am zis cat de tare este si cum bordul e iarasi orientat catre sofer si e clara demarcatia intre sofer si restul pasagerilor, acela mi s-a parut punctul forte al interiorului, aduce mult cu prima serie 8 la acest capitol. Una din asta mi-as lua si eu oricand, dar inca mai am de carat carucior . Sa te bucuri de ea cat mai mult si la multi km fara probleme
    1 point
  16. Este ghei rau masina asta. Alt BMW a ars
    1 point
  17. E la fix pt o mentenanta buna . Eu dupa schimbul asta si o resetare a adaptatiilor cutiei de transfer simt ca trage diferit , poate e placebo, e mai infipta , mai ales la plecarile de pe loc mai in forta ca acum ma tot joc cu ea , parca nu pot sa merg linistit cu masina asta :hyper: . Pe forumuri afara se schimba si mai des pe la 25 k , costurile sunt modice oricum , dar recomandarea BMW e cum am spus mai sus, o sa-i schimb si uleiul la diferentiale si cred ca inainte de iarna si uleiul la cutie , n-are rost sa astept
    1 point
  18. A spus de la inceput "Este un electro cleaner bun de la WD40" https://www.wd40.com/products/contact-cleaner/
    1 point
  19. Si de la mine. Nu te citam ca sa te contrazic ci sa atrag atentia la ce urma sa scriu. Multi au IMPRESIA ca ii contrazic pe ei.. cand de fapt eu disec (la sange) DOAR IDEEA! Suntem aici sa discutam idei; sa imprumutam idei; nu sa ne certam.
    1 point
  20. 0 butoane, nu ai volan si nu esti sofer!!! Mare atentie sa nu fii descalificat avand in posesie o masina PREA simpla! Adevarul e ca suntem atat de avuti incat nu ne permitem decat masini echipate top of range, nu? (Ne gandim ca ne trebuie toate alea cand conducem..) Sa ne intrebam daca ne permitem INTRETINEREA lor nu e o intrebare pentru noi! Marea majoritatea a masinilor SH necesita un schimb serios de piese pentru a tine o vreme indelungata. Ce facem cei mai multi dintre noii cumparatori? Ne rugam cerului ca, cel de dinainte sa ii fi facut toate schimburile de lichide (ceea ce 90% nu s-a intamplat). Ce se intampla in realitate?Nu se intampla nimic; ca e BMW! Dar masina se va strica intr-o zi! (Sa ploua cu minusuri..) On topic. CE INTRETINERE NECESARA TE ASTEPTI SA FI FACUT samsarul??? :-))
    1 point
  21. Salut! Eu am Manualul de intretinere in limba romana pentru X1 xDrive 18d, E84, 2012, dar nu stiu cum sa-l incarc/urc aici!
    1 point
  22. pai cand dai replici de genul: daca e sa o luam pe rautati...nici masina ta nu cred ca e prea valoroasa ))))
    0 points
  23. haha tot ce e posibil , masina e tentanta , azi ma uitam la retrofit side warning assist ar trebui carcase oglinzi si 2 radare pe spate , trebuie verificat Azi am fost la Filip pt ca avea o zgarietura pe aripioara laterala sofer si o usoara decoloratie la lombar , probabil o problema cu care ma voi tot confrunta , cel putin o data la 6 luni , asta e , bine ca exista solutie accesibila
    0 points
  24. rahat in ploaie...si de ce a prezentat-o? sa scrie doar cei pro? cei contra sa se abtina, doar e democratie!
    0 points
  25. X6 nu mi e masina de batrani, negru nu e culoare de batrani, movul ala il pui pe masina doar daca vrei sa impresionezi, exact ca gagicile de pe instagaram care vor sa aiba "urmaritori".
    0 points
  26. Gusturile nu se discuta, de ce tot intrati in polemici? Chiar asa tare va plictisiti? On topic : frumoasa masina, sa ai noroc de ea!
    0 points
  27. Neo are dreptate...pe E60 nu se poate monta camera de mers inapoi cu emulator. Si pe aliexpress e mentionat ca pe E60 nu merg emulatoarele.
    0 points
  28. mie mi se pare de vis asa cum este, dar na....tu o invarti zi de zi si stii mai bine de ce ai nevoie. e destul de joasa si e un compromis maricel cativa cm in jos, pentru drumurile patriei.
    0 points
  29. Bine era sa zica de la inceput. Probabil fac si altele.. WD40 e stiut bun pentru lubrifiere/ungere, incuietori, balamale... WD inseamna water displacement. Cum inlaturam apa? Cu ulei.
    -1 points
  30. deci sa schimb uleiul din cutia de transfer la prima revizie? a mea are 55k km acum
    -1 points
  31. boom:D Dupa 22 o sa fiu in piata constitutiei. PS : vorba celor de la kitt si majoritatea de au vz masina live....doar un invidios ar spune ca masina asta nu este wow chiar daca gusturile nu se discuta
    -1 points
  32. Vand 318ci Nfl 2003 143cp Climatromic Geamuri electrice față / spate Volan ajustabil bi-pozițional Comenzi volan Pilot automat (tempomat) Oglinzi electrice heleomate Faruri xenon / reglaj electric Proiectoare ceață Lumini ambientale față / spate Cotiera Jante aliaj R17 Cauciucuri vara / iarna Interior recaro sport textil Nu scoate fum Distributia schimbata Discuri si placute fata noi 3000 euro negociabil Masina este in Bucuresti, Sector 3
    -1 points
  33. Pai asta e ideea pe care tu n-o iei in calcul. De unde stii tu cum imi aranjez lucrurile? Poate acum mi s-a ivit ceva bun, poate s-au schimbat anumite varibile. Discutia a fost degeaba pentru tine, pentru mine a fost buna si peste 1 an sau 2 tot o sa fac aceasa achizitie. Pretul va fi la fel de relevant, poate, pentru ca atunci masina va trebui sa nu fie mai veche de 3 ani. Ma gandesc ca o masina care are acum 3 ani vechime cu una care atunci va avea 3 ani vechime vor avea un pret relativ similar. Putem continua cu explicatiile dar nu cred ca are rost.
    -1 points
  34. Cu carly codezi sau ncs codezi pt vertical si daca pui camera ii obligatorie codarea pe vertical ! Emulator si camera din china 50$ maxim ai rezolvat totul
    -1 points
  35. Verifica sa nu ai cumva o roata blocata, posibil pistonas etrier blocat . Initial, poti verifica vizual placutele, daca pe una dintre rotile fara senzor, sunt mai tocite decat la cealalta roata .
    -1 points
  36. voi Neo, eu zic de ce gaseste pe aliexpress....a dat un coleg exemplu de modul si camera la 50 de euro si la ala faceam referire.
    -1 points
  37. Bai da ce de comentarii total deplasate pe acest topic. Scopul este altul aici,voi nu intelegeti ca pe om nu il doare capul de gusturile voastre despre cum a colantat el masina ?! E super tare asa cum e ea,daca lui asa ii place,nu tre sa umpleti pagini cu acest subiect.
    -1 points
  38. Cand conduci o masina care costa cat jantele lui, normal ca esti invidios ) ce ne mai cacam atat pe noi.
    -2 points
  39. Ma faci sa rad Dar uite totusi suntem in 2019 si dintr-o masina cu o culoarea des intalnita de kkt si clasica...dupa parerea mea si a tuturor in afara de 2-3 de pe forum... am reusit sa fac o culoare super frumoasa si am dat un alt aspect unei masini clasice de batran. PS: Eu acum incep sa inteleg dc forumul numai este deloc activ, nici intalniri , nimic....pentru ca au ramas doar carcotasi aici...restu au inteles si au lasat deoparte forumul Ca ma tot intrebam ce se intampla...cat de activ era ultima data cand am mai fost pe aici.....Cand va aud awolo ai distrus masina , bataie de joc...)))))) sunteti funny... dar ma abtin ca asa este mai bine Intr-un final o sa ramaneti 2-3 carcotasi aici si atat
    -2 points
  40. Ar trebui sa-ti dau tie explicatii? Stii vorba aia cu cainele care moare de drum lung ? :yahoo:
    -2 points
  41. Man, trebuie sa intelegi, aici se posteaza chestii mai importante, de exemplu cand iti speli masina, cand faci revizia, cand iti schimbi lantul la bolid...si...cam atat. Mai apare cate unu care intreaba de DPF...si cam asta e )
    -4 points
  42. :frantics: :goodjob: :thumbsup:
    -4 points
  43. Peste 150k km nu mai garanteaza nimeni nimic Peste 200k e deja cazan,va asumati riscurile,mai ales "ofertele rare " de pe la noi cu patru butoane
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.