Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/18/19 in all areas

  1. iti dai seama...daca dam timpul inapoi in 2003..intri in reprezentanta si iti iei un seria 5 E39! Mergi pana la 200.000 km, moment in care masina arata aproape ca noua, fara probleme de plastice interior si asemenea, de clima, de troncanit la trapa, fara sa se roada pielea de pe volan si tetiera la 40.000 km s.a.m.d, ci doar unele interventii mecanice, cum este si normal...si apoi mai mergi inca 200.000 km, schimbi piese importante, iar normal din cauza uzurii, dar la 'probleme cretine', cum ar fi plasticele din interior inca nu ai umblat, arata la fel ca at. cand ai cumparat masina...PREMIUM inca insemna ceva! Acum Premium, colegul a platit aprox. 100.000 E pe masina si are 20.000 km...si se strica un arc de la o incuietoare banala..Ma scuzati, dar daca vreau asa ceva, pot sa iau o Skoda la 17.000 E! Inteleg ca am devenit societate de consum, ok, imi iau Skoda si dupa 43 de deschideri ale torpedoului, se strica balamalele! Ok! E 17.000 E Dar cand cumpar ceva 'Premium' de 100.000 E si se intampla acelasi lucru..Ce p.. e Premium aici?! De ce si pe ce am dat de 5 ori mai multi bani?!? In concluzie, Premium acum inseamna doar tinuta de drum, stabilitatea si hai confortul, chiar daca se roade pielea! Trist! Credeam ca platesc premium, merg premium...dar nu. p.s: Te duci la Mercedes, dai 65.000 E pe un E Klasse si ei iti monteaza baie de ulei din PLASTIC...multumesc!
    5 points
  2. Nu e chiar asa. Da, lista de dotari e mai bogata, dar pe de alta parte costurile tehnologiei au scazut foarte mult. Cat costa un LCD de 8" in 2003 si cat costa acum? In plus, volumele de productie sunt mult mai mari acum, comparativ cu era E39. Si inca un factor e standardizarea - estimez ca azi masinile au mult mai multe componente comune intre modele decat aveau acum 20 de ani. Si in plus, calitatea nu e comparabila. Daca ai deschis comparatia cu telefoanele, un Nokia 3310 prima generatie costa cam 130-150 de euro. Nokia 3310 de acum costa de 2-3 ori mai putin si are mai multe dotari. In schimb, la pretul de 130-150 de euro iti iei un smartphone. Problema e consumerismul care duce la 'planned obsolescence'. Si de fapt cei care sufera mai mult sunt cei care isi iau masini la mana a doua, adica in principal tarile sarace sau patura de jos din societate. Cei care au leasing-uri operationale sau schimba masina la 3-4 ani nu prea simt diferenta
    3 points
  3. Pretenții mari zici huh: e Pretentie mare când la fiecare trip de 3-4K km trebuie sa îți vopsești scaunu șoferului ca deh: “e perforat și e mai sensibil”, ca îți apare drivetrain error când te “besesti” in mașina...sau când bagi zeci de mii in reparații și când o scoți din service mai scuipa un drivetrain error: ca deh, “ e benzina proasta din România “ etc etc etc dar lasă ca avem “gesture control” și touchscreen Idrive, e buna tehnologia asta sa te tina “entertained” cât tre’ sa stai tras pe dreapta in așteptarea platformei... P.S. Așa de curios caută pe Instagram: rhikotravels. E doar un VW mai scump, dar dacă ar face cineva cu X5/X6 ce face ăla n-ar mai scoate mașini din ele nici dacă le-ar pune înapoi pe banda de producție . Scuze de off-topic dar m-a aprins nenea.
    2 points
  4. S-a montat si noul short shifter si este foaaarte scurt la schimbarea treptelor si precis(asta la rece),masina inca nu am pornit-o sa probez noile frane si short shifterul: Am dat jos vechiul vasc si voi monta un GMV electric care nu mai depinde de vibrochen: Urmeaza si ceva noi surprize
    1 point
  5. eu am mai multe probleme la puntea fata, mai multe tipuri de zgomote, unele dintre ele parand a fi date de planetare. Pe langa faptul ca nu mi-au identificat problema/problemele in timpul garantiei, acum nu vor sa imi dea in scris ceea ce le-am cerut si anume daca se dovedeste dupa schimbarea planetarelor ca nu ele erau defecte, sa mi le puna inapoi pe ale mele. Si nu vor sa garanteze asta. Ei vor sa platesc planetare, iar daca alta era problema, eu sa raman cu banii dati si planetarele schimbate.
    1 point
  6. 530d pe caroserie de f10 a avut mereu o singura turbina. Inscriptiile twin de pe motor se refera la cu totul alte lucruri. Singurele motoare bi-turbo( doua turbini) diesel sunt pe 525d n47 si 535d n57.
    1 point
  7. Intrucat aceste comportamente sunt in general direct proportionale cu lipsa de educatie si de civilizatie: (1) Permisul de conducere poate fi eliberat numai catre persoane care au absolvit invatamantul liceal, cu examen de bacalaureat promovat cu o medie de min. "x" (sugestie: x>= 7). (2) Daca conditia (1) nu este indeplinita, atunci candidatul se poate inscrie la examen pentru permis de conducere numai in urma absolvirii unui test de cunostinte generale, din care sa rezulte ca stie (bine) sa citeasca si sa scrie, ca are notiuni rezonabile privind comportamentul in societate, precum si o bruma de cunostinte de cultura generala. Acest examen ar trebuie sa fie scris + oral si fara niciun rabat la exigenta. (3) Pentru a elimina de pe sosele miile (probabil) de soferi cu permise obtinute fraudulos, la orice incalcare a unei reguli de circulatie (oricat de banala) pentru care un sofer este oprit in trafic se verifica indeplinirea conditiei (1). Daca aceasta nu este indeplinita, atunci permisul se anuleaza si persoana respectiva il poate obtine din nou, prin examen, dar numai indeplinind in prealabil conditia (2). (4) Pentru orice accident soldat cu victime (indiferent de gravitate) sau pagube materiale mai mari de "y" (sugestie: y>= 5.000 Euro), atunci permisul de conducere al soferului vinovat se anuleaza, iar autorul trebuie sa astepte cel putin "ΔT" pana sa poata da un nou examen, cu respectarea conditiilor (1) / (2). Unde "ΔT" ar putea fi: 1 an pentru pagube materiale sau victime care se recupereaza integral, 2 ani pentru victime care raman cu handicap, 3 ani pentru victime decedate. Cred ca ar fi un filtru usor de aplicat in practica si destul de eficient.
    1 point
  8. O sa incerc altceva: voi schimba tara in curand. Nu e asta prima si singura paguba, am distrus si niste anvelope acum vreo 3-4 ani, tot pe drumurile patriei. In cazul in care ai castig de cauza, iti recuperezi dauna in cativa ani. Cea mai buna abordare e sa ai o masina de care nu iti pare rau, si sa faci tot posibilul sa te detasezi. Altfel, iti omori neuronii inutil.
    1 point
  9. Nu mi se potriveste, sincer. De obicei merg doar eu si prietena mea in masina, rar 4 persoane. Cred ca seria 7 se adreseaza altei categorii de persoane, care chiar au nevoie de timpul petrecut in masina, pentru a rezolva alte probleme, in timp ce soferul ii poarta la destinatie.
    1 point
  10. Omul e foarte multumit de M4 ca daily driver, drept urmare si-a comandat si urmatorul M4 facelift, daca nu era multumit isi lua altceva, ca bani are, ce sa detalieze?
    1 point
  11. Daca iti permiti si iti doresti un M,cumpara-l fara ezitare! Lasa deoparte toate "dezavantajele" si ratiunea,da-i talpa si zambeste!
    1 point
  12. Imi cer scuze ca am deranjat asa rau cu comenturile mele,incat au fost sterse.O sa deschid topic separat.
    1 point
  13. Am si eu cabrioleta d'asta, da tot nu consuma 6, si unde mai pui ca am si cu 2 pistoane mai putin, si o turbina in minus, si merge si cu ulei de la fast food.
    -1 points
  14. Eu cred ca aveți voi pretenții cam mari , mai ales când compari e39 cu G.. ce cacat gĂŁseai in e39 și ce tehnologie e acum in G? E ca și cum ai compara un nokia 33........000... cu un iPhone XS .. Și apropo, și ala cu Loganul se ĂŽntreabĂŁ pe ce a dat 12.000 de euro
    -1 points
  15. In fine, eu rĂŁmân tot la ideea ca sunteți voi prea pretențioși. E un cacat de fier pana la urma, doar nu vreți sa traiti cu aceeași masina o viata ĂŽntreaga.. asta e societatea și lumea in care trĂŁim, nu ne ajuta nostalgiile.. iar legat de vopsirea scaunului dupĂŁ câteva mii de kmastea sunt povesti de adormit copiiiiar de alea zeci de mii bĂŁgați in reparații, de asta exista garantie , nu sa cumpĂŁrĂŁm cadavrele altora și dupĂŁ ne plângem de erori.. Cum spuneau și alți colegi, toate mĂŁrcile au diverse probleme, mai mici sau mai mari, deci mai da le dracu’ de masini Sa nu uitam ce e mai important, ne place bmw -ul , indiferent de probleme. Eu cel puțin sunt la al 5- lea .. un e36, un e46, 2 e60 și acum f11 2014.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.