Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/24/20 in all areas

  1. Trebuie sĂŁ continue și service-ul ĂŁla tradiția cu bani fĂŁcuți la grĂŁmadĂŁ și ușor nu? Mai citisem tot așa pe la alții, “are tot distribuția ĂŽn spate deci e cu probleme” - pe bune?
    1 point
  2. Unde ai citit pe net ca se schimba distributia la B47 la 200k km? Eu am cautat recent cat mai multe despre B47 si nu am gasit. Poate nu am stiut unde sa ma uit; deci.. Nu fi rusinos, pune sursa aici, .. altfel imprastii zvonuri/idei fara rost!
    1 point
  3. Salut, pentru cei care au ‘’probleme’’ cu pompa de motorina din rezervor: am un E46 320 d 2002 , de ceva vreme la temperaturi sub 5-6 grade celsius , nu mai pornea pompa de motorina ,nu se mai auzea zumzetul specific in timp ce se incalzesc bujiile. Bateria noua 100 Amp, totul merge ceas, in afara de pompa, care pornea cand avea ea chef. Mecanicii de la 3 serviceuri mi-au recomandat sa schimb imediat pompa, dar am zis totusi sa verific mai intai releul ce comanda si pompa de motorina din rezervor. Mi-au ras in nas , dom’le ,noi avem experienta de 20 de ani , niciodata nu am intalnit problema la releu, ci la pompa. Totusi, nu m-am grabit sa arunc 6-7 milioane pe pompa inainte sa verific releul(apropo, nu a dorit nici unul sa demonteze torpedoul complet ca sa ajunga la releele din spatele sigurantelor, doar pentru verificare…iar la tester problema releului nu aparea, cel putin asa ziceau ei. Am scos bancheta din spate, am desfacut capacul metalic (4 suruburi) de deasupra pompei de motorina, am scos mufa si cu un simplu voltmetru am verificat daca am tensiune (pe cele 2 fire groase)cand pun contactul. Zero volti. Am desfacut torpedoul complet(altfel nu se poate ajunge la relee) si in sfarsit le-am vazut aliniate, 3 relee verzui deschis, 2 in stanga si unul in extrema dreapta. Releele sunt marca TYCO V23134-K59-X312 6136-8373700 Dupa ce am schimbat intre ele cele 2 relee(sunt identice)din stanga, tensiunea la mufa de intrare in pompa arata 12v, si bineinteles ca a pornit la sfert motorul, si de atunci nu mai sunt probleme. Deci un nenorocit de releu te poate face sa scoti din buzunar 7-8 milioane(inclusiv manopera) aruncand banii inutil pe pompa de motorina. De curiozitate, am desfacut releul’’defect’’ sa vad ce tuse convulsiva are: contactul mobil era negru ,depuneri pe cele 2 capete care inchid circuitul(dupa 8 ani de clickuri…) le-am demontat cu atentie, le-am curatat cu smirghel fin, si releul functioneaza foarte bine acum. Totusi,nu se merita ‘’resapat’’avand in vedere ca un releu este 4-5 euro daca il comanzi de afara(+transport) ,dar la magazin in ro sare de 100-120 lei bucata. Oricum e mai ieftin decit ce vroiau cei de la service sa schimbe…pompa de motorina nu se strica chiar asa usor. Verificati acest releu si tensiunea de la pompa de motorina intotdeauna inainte de a schimba pompa, ca sa stiti pe ce aruncati banii. Imagine releu: http://www.tpetrov.com/ImagesTE/JPG/RELSCB1.jpg Releu de vanzare pe net !
    1 point
  4. Bine macar ca ai identificat unde anume e problema. Ma gandesc ca orice mecanic va stii ce sa caute daca ii arati video si ii explici.
    1 point
  5. Ai grija cu EGR-ul , fa o vizita la un dealer si verifica daca se schimba sau nu . E gratuit , in campanie tehnica . Acelasi motor am si eu , dar din august 2015 , si a necesitat schimbare si actualizare soft .
    1 point
  6. La o simpla interogare pe mdecoder sau bimmer.work rezulta ca ai B47: https://www.mdecoder.com/decode/g285245 . Din cate stiu la B47 problema cu distributia e rezolvata, insa posibil sa aiba alte probleme fata de N47 sau sa "mosteneasca" problema racitorului de gaze de la EGR. Cu siguranta gasesti mai multe detalii despre asta pe forum/net.
    1 point
  7. +1 unul dintre cei mai buni din zona!
    1 point
  8. 1 point
  9. 1 point
  10. Am rezolvat. Era un releu defect locat sub bord de culoare verde care comanda pompa de motorina . Tot din cauza lui pornea si greu . Releul are codul 61.36-8 373 700, sunt 3 relee la fel care comanda AC sau bloc proiectoare sau incalzire scaune spate etc. .
    1 point
  11. salut, acum am vazut ca esti proprietar. sa o stapanesti cu placere! si eu am aceleasi concluzii, am facut vreo 6000 deja, am fost in germania. suspensia pe aer e mai buna decat la range rover, de necrezut. sistemele de conducere asistata cam praf, am fost cu ea de 3 ori in service, ba o camera deslipita, ba update de soft. pare ca si-a revenit insa intr-adevar, daca esti pe ax si schimbi banda spre dreapta, vireaza stanga dar de baga in parapet nu sta pe banda. la fel, cand e noroi pe dunga din dreapta, te baga in sant. altfel, daca esti pe autostrada la orice viteza si dungile sunt clare, merge bine chiar si noaptea. este asistata, nu autonoma, nu te duce la destinatie dupa gps, la intersectie nu stie ce sa faca. vezi ca stie depasiri, daca semnalizezi schimba banda si depaseste. altfel cum ai vazut si tu, foarte vioaie. si eu sunt multumit. My link My link
    1 point
  12. Nu e masina de vandut pe forum, ca sa nu spun ca gusturile nu se discuta! Cred ca nu ai scris cati km are! Cu modificarile alea nu se apropie niciun om sanatos la cap de ea! Cine vrea masina modificata, si o modifica singur! Cine vrea avioane tunate de altii, poti fi sigur ca ala cauta la jumatate din pretul tau! Vezi ca masina nu are faruri adaptive si pune o serie de sasiu ca altfel pe forum nu te intreaba nimeni de sanatate! bafta!
    1 point
  13. Revin ontopic...azi a fost sotia iesita cu masina si a facut cateva poze. Doua poze cu partea din fata cand era parcata si altele cand era parcata langa alt X5 aceeasi culoare doar ca xLine.
    1 point
  14. Vad ca multa lume schimba racitorul dar doar tu ai precizat de testul la admisie.La mine lucrurile au stat cam asa: 1.schimbat vara trecuta distributia si constatat racitor blocat probabil pe intredeschis ...nu am avut eroare in bord.Schimbat racitor. 2 am constatat mai recent ca la prima pornire pana se incalzeste merge putin tremurat...am dat vina pe motorina ,revizie ulei ,bujii ,PSD,bla,bla. 3 Desfacuta admisia si constatat depunere serioasa de jeg....curatare admisie,sablare gauri admisie chiulasa,reinitializare injectoare,stergere erori. La cum trage si se aude acum motorul pot sa spun :N47 THE BEST.
    1 point
  15. Crezi ca America cu exponenti ca Trump sau Apple nu sunt in aceeasi bula - ca tot veni vorba de adepti care accepta orice pt brandul mult dorit ? SUA nu va mai fi nicodata lider al dezvoltarii "industriale" , poate tehnologice/IT . Dar Europa e un adevarat dezastru din toate punctele de vedere si in special politic. BMW nu face decat sa incerce sa mulga ce poate, acum ca fac masini urate/ordinare/pline de probleme ca toti ceilalti .
    0 points
  16. Europa, si implicit firmele mari, europene conduse de niste retrograzi batrani plini de bani, traiesc intr-o bula a autosuficientei; ca averile lor se vor diminua semnificativ, nu ma intereseaza si sigur vor ramane cu suficiente resurse, insa efectele asupra economiei si oamenilor ce muncesc vor fi incomensurabile in urmatorii 15-20 de ani. Oricum, inca in Europa mai este bunastare pentru 15-20 de ani,alimentata inca de fluxul de cash din zonele asiatice dornice de imobiliare si lux european insa imi e frica ce va fi dupa aceasta perioada, cand productia industriala si inovatia made in europe vor fi la pamant, iar Asia, SUA si chiar Africa vor deveni noii lideri ai dezvoltarii industriale.Azi maine o sa platesti si pentru climatizare,acces la computer de bord...insa vine o generatie tanara gata sa ccepte in gura mare orice rahat pentru brandul multdorit.
    0 points
  17. Salut, Nu e destul sa "vreu", ar trebui sa ne spui si de unde esti ca sa putem sa-ti recomandam un service, ca poate lucrezi in Paris si noi nu suntem informați de acest lucru
    0 points
  18. Tu ai inteles ce scrie in linkul postat de coleg? In primul post ai spus ca ai o eroare de tow bar, apoi mai sus spui ca nu ai avut "trailer tow bar electrics fault".. iti sugerez sa incepi cu tow bar-ul, daca incerci sa gasesti cauza descarcarii bateriei. Dupa cum ai vazut carligul de remorcare POATE descarca o baterie, in mers sau stationat. Din nou, in linkul de mai sus, sunt date doua solutii. Le-ai inteles?
    0 points
  19. Volantul cu dubla masa face masina sa tremure.
    -1 points
  20. Salut, Este impropriu sa spui ca lupa e arsa, ea nu se arde ci doar se afuma, umezeala, praf etc. Ceea ce se arde este stratul reflectorizant din spatele becului, reflectorul, cat si becul in sine. Nu cauta becuri chinezesti fiindca sunt slabe, mergi pe Osram cel putin, indicat Philips. Daca acel strat este ars, are culoarea neagra, poti tu sa cureti cat doresti lupa si sa pui ce bec vrei, performanta nu va fi ok. In acel caz va trebui sa schimbi tot ansamblul cu unul original sau cu o chinezarie, care se potriveste pe farul tau. Exista zeci de firme care vand ansamblul pentru ambele faruri la preturi pentru toate buzunarele. Spor la surubarit.
    -1 points
  21. Am si eu x 3 e 83 2010..cand va aud ca ati skimbat turbina si smucituri imi vine sa l vand...jur..pana acum nu am patit asa ceva cu el...113.000.km...filtru de particule...mor cand aud asa ceva
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.