Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/17/20 in all areas

  1. Isi cauta un nou propietar Facelift. Este EURO 6 5.0d 2993 cc 381 CP 740 NM xDrive M Pack Inmatriculat de 11 luni in tara Cumparat din reprezentanta BMW Cedex cu istoric complet 185k KM - istoric BMW
 Efectuat revizia mare la cumparare (la reprezentanta BMW - factura) 4.000 RON Efectuata inspectia si revizie cu inlocuire consumabile conform BMW (facturi si detalii disponibile) total 12.000 RON De asemenea - Anvelope Pirelli PZero RunFlat noi DOT 2019 si parbriz INDIVIDUAL nou (heliomat si acustic) pe original 11.000 RON total Revizie recenta in 10 ianuarie 2020 (la BMW - factura) Urmatorul service peste 28.000 KM Aprox 1000 KM rulati de la ultimul service BMW Fara niciun eveniment rutier Seria sasiu disponibila in poze Este stock fara nicio interventie tehnica de orice fel (pt mine un lucru f important). De asemea "sleeper car" in sensul ca nu scrie motorizarea ceea ce imi place. Probabil franele supradimensionate si alte mici detalii o "tradeaza'. Auto se prezinta la stare de reprezentanta Foarte foarte curata, imaculata! - interior/ exterior (niciun fel de braduleti ori alte asemenea) Este rar folosita acesta fiind unul din motivele pt care isi cauta un nou propietar Incerc sa fiu rezervat in descriere desi am investit multa, f multa grija, timp si bani Pastrata in garaj. Genul de masina "stearsa cu carpa" dupa fiecare iesire Sunt singurul propietar in tara. Se poate oferi finantare catre pers fizice/ juridice Pret: 24.000 EUR M Sports package M Aerodynamics package Coolbox (frigider) High speed brake system (sistem de franare supradimensionat din fabrica - placute noi) Interior confort cu scaune ventilate fata si spate Usi electrice cu soft close si portbagaj cu senzor picior Mici inside uri: - consum aferent stilului meu de condus ultimii 10k KM neresetat 9.8l/ 100Km - vizibil in bord - Sonorizare HK este wow - Motorizarea "se simte" chiar si la viteze mici de oras - "Evolutia" de zi cu zi a masinii se poate vedea si pe contul meu de instagram (privat cei interesati) - Imi place mult combinatia geamuri individual glazing, perdelute si parbrizul cu individual UV. Mai jos lista completa a dotarilor: 750d Xdrive F01 N57X 3.00 l 280 kW All Wheel-Drive Black Sapphire Metallic - 475 Leder Dakota/schwarz - LCSW 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 423 Floor Mats, Velour 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec 548 Speedometer With Kilometer Reading 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 230 Eu Specific Additional Equipment 2NX M Lt/al Wheels Double Spoke 303m/mb 2PA Locking Wheel Bolts 302 Alarm System 316 Automatic Tailgate Operation 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 323 Soft Close Automatic System For Doors 337 M Sport Package 3AC Trailer Tow Hitch 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 415 Sunblind For Rear Window 416 Sunblinds 430 Interior And Exterior Mirror Package 441 Smokers Package 453 Active Seat Ventilation, Front 454 Active Seat Ventilation, Rear 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 460 Comfort Seats Rr Electric. Adjustable 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 496 Seat Heating For Rear Seats 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish 4M8 Bmw Individual Rear-seat Reading Lights 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control 4U1 Ceramic Embellisher For Controls 4UR Ambient Light 508 Park Distance Control (pdc) 524 Adaptive Headlights 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AE High-speed Brake System 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 654 Dab Tuner 677 Hifi System Professional 698 Area-code 2 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NK Connectivity Bluetooth And Usb Devi 6WB Multifunctional Instrument Display 715 M Aerodynamics Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 761 Individual Sun Protection Glazing 775 Individual Roof-lining Anthracite 791 Individual Cooling Box 7XA M Leath.steering Wheel W.paddles/multi 868 Language Version Dutch 877 Deletion Cross-over Operation 886 Dutch / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8S3 Automatic Lock When Driving Away 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TH Speed Limit Info https://imgur.com/a/0kjpIhZ
    5 points
  2. Da... rar gasesti un regulator care sa nu ti de a eroare pe diagnoza, atunci când ĂŽl reconditionezi. Eu am pus un regulator mai scump si cicĂŁ cel mai ok pe E60 si nu am avut eroare, nu mai țin minte ce firma. E destul de cunoscuta aceasta problema la Bmw când se recondiționeazĂŁ alternatorul.
    1 point
  3. Vand urmatoarele distantiere 5x120, center bore 74.1mm: 1x Set distantiere Eibach 4mm, culoare neagra, cod S90-1-04-007-B1x Set distantiere Eibach 15mm, culoare neagra, cod S90-2-15-002-B Cu suruburile aferente (14x1.25): 10x surub H&R 31mm, culoare neagra, cod 14253101SW (pentru distantierele de 4mm)10x surub H&R 43mm, culoare neagra, cod 14254301SW (pentru distantierele de 15mm) Sunt complet noi, le-am cumparat de la Racing Nick si le-am montat doar o zi pe masina, de test. Se vand in ambalajele originale. Conform Eibach, distantirele se potrivesc pe E39, E70, E71, E72, F15, F85, F16, F86. Pret: 750 lei pentru setul complet fata/spate.
    1 point
  4. Cand face pompa de inalte span se curata instalatia bine si se schimba pompa in sine, rampa cu supapa si senzor + toate injectoarele. Daca sari vreunul din pasii astia sunt sanse sa mai ramana span si sa cheltuiesti mai mult decat daca ai fi facut totul bine de la inceput...
    1 point
  5. Stai linistit, e regulatorul de pe alternator schimbat si nu comunica cum trebuie pe BSD. Nu-ti afecteaza functionarea cu nimic!
    1 point
  6. O mașinĂŁ fainĂŁ, cu tot ce trebuie pe ea!! Volanul parcĂŁ e prea race pt family car, ĂŽnsĂŁ e doar pĂŁrerea mea. SĂŁ o folosești sĂŁnĂŁtos ĂŽn continuare, și cât mai mulți km fĂŁrĂŁ probleme!
    1 point
  7. perna airnot pe dreapta - masina se lasa uneori dupa 4-5 ore asteapta te sa se lase pe stamga in curand...ar fi trebuit schimbate pereche S o stapanesti sanatos!
    1 point
  8. Ai incercat sa te uiti la "Details"pentru eroarea aia ? Normal cand intri la eroare ai description, wiring diagrams si ce sa verifici - daca tot ai ISTA. BSD la BMW se refera la Bit Serial Data . Probabil alternatorul nu primeste semnal cum sa incarce, de la DDE sau poate alt modul . Problema trebuie investigata mai in amanunt de cineva specializat.
    1 point
  9. eu ma gandesc sa schimb valva nr 3 din primul link postat de tine, acel senzor cu 3 fire. am citit pe alte forumuri straine ca ar trebui sa fie teniune 0, 0.5, 5 V pe cele 3 fire cu contactul pus, motorul oprit. daca firul care trebuie sa aibe tensiune 0.5 v nu are atat poate creea probleme la pornire, la mine are tensiune 0.3!!! dupa pornirea motorului acel fir care are tensiune 0.5 v trebuie sa masoare tensiune de 1-1.2 V cu motorul pornit ceea ce la mine masoara dupa ce porneste masina. deci voltaj slab inainte sa porneasca masina. sursa: https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=72&t=1659405&i=0
    1 point
  10. Faptul ca scartaie ,nu e un motiv serios sa schimbi placutele . Le schimbi daca te deranjeaza la ureche ,nu pentru ca e periculos . In momentul montarii ,pe spatele placutei care intra in cilindru ,se da cu o vaselina speciala . Nu stiu daca ai facut asta ,e posibil ca si asta sa fie un motiv . Dar ,la fel de posibil ,poate sa scartaie si din cauza ca placutele si discurile ,nu sunt compatibile . Placutele sunt construite din mai multe materiale : semi-metalice + grafit(mai dure),ceramice (bune pentru sofat sportiv,scumpe),din aliaje de otel(scumpe,franare buna)sau organice(sticla ,carbon ,sunt moi si silentioase dar se uzeaza repede) . Discurile de frana ,la fel,sunt de mai multe feluri ,au continut mai mare sau mai mic de carbon ,lucioase,mate,perforate. Desigur ,e bine ca ai pus si placute si discuri de la acelasi producator ,dar nu in toate cazurile "se pupa" .
    1 point
  11. Cu cel de pe rampa schimbat am scapat eu de problema, bosch aftermarket 250 roni Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  12. Consumul se face de la plin la plin, nu te lua dupa BC. Intr-adevar la 90-100 kmh trebuia sa ia cam 5% 5 si ceva, din ce mai stiu si eu de la alti posesori.
    1 point
  13. Nu se schimba nimic daca schimbi valva de pe rampa.. numarul 2 din link: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PX31-EUR-03-2010-E61N-BMW-520d&diagId=13_1226 Valva de ture mici e cea cu numar 3 din link: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PX31-EUR-03-2010-E61N-BMW-520d&diagId=13_2316 Toate de mai sus le stiu de la un mecanic care se ocupa cu reparatii, tractari.. Raporteaza daca s-a schimbat treaba. (Am vrut sa zic si eu de test cu eprubete.. )
    1 point
  14. Luni merg la 2 mecanici sa faca diagniza si sa vad ce zice fiecare. In prima faza voi schimba regulatorul de presiune din rampa de injectoare ca se schimba uosr si cum un coleg mi-a zis ca la el asa s-a rezolvat. Pompa de inalta presiune am schimbato cu totul, masina porneste greu, invarte cam 5 secunde apoi totul normal, trage perfect, la relanti merge perfect...in 60 km s-a aprins de 2 ori engine fault dar in mers lejer lent, in oras, in sarcina nu am patit. Opresc, repornesc si revine la normal, are putere. Luni fac diagnoze si caut senzorul de la rampa injectoareleor sa vedem ce se intampla. Inainte de a schimba pompa de inalta presiune nu pornea la cald oricat ar invarti. Acum cu pompa schimbata dimineata la rece porneste aproape normal, invarte 2-3 secunde dar la cald porneste mai greu, invarte mai mult. daca regulatorul de presiune nu rzolva pronirea schimb rampa, injectoare... VIN:WBAPX31000C252532
    1 point
  15. Daca pe tester iti da eroare de senzor presiune rampa problema e de alta natura, nu se rezolva cu un filtru. Mergi la cineva care stie bmw
    1 point
  16. Cum ti s-a spus sunt doua regulatoare. Acela de pe pompa e de pentru turatii mici dupa pornire. Cel de pe rampa e pentru turatii mari. Noi nu sunt ieftine deloc. Nu as cumpara nou pentru situatia data.. Daca pui VIN-ul iti indicam. As pune macar ISTA si vezi fac injectoarele. Daca s-a gasit span din cauza pompei poate a ajuns si la injectoare. Spune-ne cum s-a rezolvat.
    1 point
  17. Salut, cred ca nu pompa din rezervor face span, nu vad cum ar trece acesta de filtrul de motorina, probabil e facut chiar de pompa de inalte. Oricum ar fi e o chestie nasoala ce se poate intampla. Zile bune.
    1 point
  18. Nu vrei sa ĂŽnțelegi, așa-i? Unul sau mai multe injectoare nu mai funcționeazĂŁ ĂŽn parametri, scapa presiune, de aceea nu ai presiune suficienta de injecție la pornire. Au ceva valoare sentimentala injectoarele alea de nu vrei sa le inlocuiesti? Ca altfel nu-mi explic. Este ultima mea intervenție pe topicul tĂŁu.
    1 point
  19. Schimba regulatorul de presiune de pe rampa de injectie si supapa de presiune de pe pompa de injectie
    1 point
  20. nu sunt doi senzori. unul e senzor, cel dispre botul masinii, el verifica presiune din/pana in capatul rampei; celalalt e VALVA de presiune.
    0 points
  21. Salutare. Acum o luna mi-am vandut masina pe care o detineam de aproape 6 ani, un e90 320d 2008 cu n47 full m paket aproape toate dotarile posibile. Masina avea 240 mii reali si eram primul proprietar in romania si am luat-o de la singurul proprietar in germania. Am schimbat distributia la 200k si in rest nu pot sa zic ca am avut ceva probleme majore cu ea. As vrea sa fac un upgrade la un F10 doar ca nu stiu ce sa iau 520d, 525d cu 2l sau 535d. 520d cred eu ca ar avea prea putini cai pt greutatea masinii. In cazul unui 520 sau 525 ma gandesc la facelift avand revizia noua a motorului. Bugetul ar fi preferabil 15 mii dar pot urca si la 20 mii pt un 535 sa zicem. Neaparat m pack si full dotari. Motivul pt care apelez la forum e ca sa imi dati ceva sfaturi legat de problemele cunoscute la acest model, daca se merita sa platesc impozitul in plus la motorul de 3.0 tinand cont ca 6 pistoane sunt mai ok decat 4. Ce parere aveti de xdrive pe f10 etc. Orice parere e bine venita. Multumesc
    0 points
  22. cum a spus si Godini, placutele sunt facute din mai multe materiale combinate, dar pot fi de diferite duritati; unele pentru o franare eficienta trebuie incalzite, iar altele nu.. acum, faptul ca in bord nu arata cam cati km ai mai putea scoate din placutele alea este foarte probabil datorata nefolosirii placutelor puse de dealer (asta cred ca e motivul principal, dealerul avand "formula"-secretul, tipului de duritate pentru masinile care intra la revizie... fata de fabricantul cu care are contract, pentru ca in spatele estimarii km de parcurs pana la schimb sta UN ALGORITM care calculeaza felul cum conduce soferul masina, cat de des franeaza, cat sta cu piciorul pe frana, s.a.m.d. si numai in urma unui asemenea algoritm poate estima cat de cat corect. asadar, ca si Godini, probabil pasta pe spatele placutelor nu este sau nu mai e eficienta.. asta ca sa scapi probabil de zgomot la franare. iar in ceea ce priveste SENZORUL de care ai mentionat, acestia sunt montati pe ambele punti si foarte probabil isi fac datoria la timp, cand vor fi atinsi, intrerupti, bla bla bla.. nu trebuie sa te ingrijorezi cand vor fi atinsi. foarte probabil vei mai putea merge 1-200 km pana sa ajunga la metalul suport al placutei.
    -1 points
  23. 0.40 nu e nimic ingrijorator daca mergi zilnic cu masina si se incarca bateria 80ah e cam slaba Rombat nu prea e pt bmw Din ce an e bateria? Ce tensiune ai la borne cu motorul oprit? Pune-o pe redresor 12 ore La consum de 0.40 ca sa nu iti mai porneasca masina trebuie sa stea minim 2 saptamani in parcare.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.