Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/18/20 in all areas

  1. Legat de DORMAG, situatia sta probabil ca la oricare alt service. Ti se serveste una calda una rece. Detin 2 masini, un e46 '05 2.0d 150 cp si un 118i '05 129cp, ambele probabil nu mai merita alergat cu ele prin service-uri scumpe dar uneori prefer sa platesc mai mult sa nu ma doara capul dupa. Asadar, prima interactiune am avut-o in urma cu cativa ani cand cautam de nebun un service unde sa ma primeasca cu uleiul si filtrele mele, intamplarea facea ca m-a prins la bucuresti cu piesele, planul fiind sa le schimb la Constanta unde mergeam de obicei. Nu era nici ulei BMW, i-am sunat, am intrebat politicos daca ma primesc, mi-au zis ca da, ne-am inteles la pret a fost ok. Sa fiu sincer mi-a placut service-ul, era curat, nu harmalaie, intrebai ti se raspundea, nu m-am simtit neaparat furat in niciuna dintre ocazii. Primesti proforma inante de a veni cu masina, stii exact pe ce si cat platesti. Mai corect de atat nu se poate, iar timpul de executie este mai mult decat decent, am tinut masina la ei max 2 zile pentru o operatie. Intre timp am mai schimbat elemente de directie la ei, diagnoza, schimb de ulei cu produsele lor etc. La un moment dat ma pregateam de un concediu in germania cu e46 fiind break si pentru ca de putin timp am vazut ca motorul da ulei in compartiment am hotarat sa merg la ei. Mi s-a recomandat sa schimb filtrul epurator, spalat motor, garnitura distributie si sa vedem de acolo. Am luat masina din service, am mers 2 zile cu ea nu a mai dat ulei in compartiment asa ca am considerat problema rezolvata. In drum spre germania problema a revenit, pierdeam ulei si nici nu puteam sa imi dau seama de unde, rolele aruncau efectiv peste tot. Inainte sa apuc sa ies din tara am sunat la ei si le-am expus problema. Dupa cateva sfaturi, am decis sa imi continui drumul, stabilind sa revin in service imediat ce ma intorc si am comandat ulei sa am cand ajung la destinatie. Din fericire am reusit sa revin fara niciun eveniment neplacut, m-am intors la ei, s-au comportat foarte ok, am mai schimbat un furtun la turbo, iar de atunci nu mai am probleme. De data asta curatarea motorului a fost facuta fara sa mai platesc asumandu-si greseala, cred ca mi-au schimbat si o curea tot atunci si ceva furtune vacuum. Toate experientele de mai sunt le incadrez ca fiind pozitive, nu discut preturile, exact cum am spus la inceput, atat timp cat nu sunt taxat mai mult decat mi se comunica, pentru mine inseamna ca mi-am dat acceptul si m-am dus cu buna stiinta. Ce anume mi-a lasat cu adevarat un gust amar a fost atunci cand am ajuns la ei cu seria 1, avea momente cand scotea foarte mult fum, si rareori se oprea din senin. M-am dus la ei initial pentru un sfat si un plan de bataie. Atunci am facut o diagnoza la ea, s-a uita si mecanicul si se apucase sa inventeze o lista de componente de schimbat, cu un cost aproximat la 3000 euro, exagerat de pesimist, sfaturi de genul "vinde-o ca oricum este veche si nu merita". Am plecat cu un gust amar in momentul ala, fiind si ultima mea interactiune cu ei. Off topic, seria 1 l-am rezolvat la un baiat in ferentari prin schimbarea simeringurilor, lucrarea m-a costat 1400 ron iar de atunci a trecut un an si nu am mai vazut gram de fum. Este un post lung, sper sa fie de ajutor cuiva, nu exista service-ul perfect, am avut probleme si la reprezentanta, cum deasemenea am avut si experiente bune tot la ei.
    3 points
  2. Decat sa-i schimbi pe amandoi de pomana si sa pui aftermarket, mai bine il schimbi doar pe cel defect si pui original.
    2 points
  3. Salutari, Doresc sa imi prezint al doilea autoturism, am ales tot BMW, dupa ce am testat cam toata gama de seria 1, seria 3, si seria 5. Cautam un model GT sau break deoarece s-a marit familia si aveam nevoie de un spatiu portbagaj generos si in care sa putem incarca un carucior de copil fara probleme. Ce ne-am dorit (eu si sotia): masina spatioasa, faruri xenon adaptive, cutie automata, scaune sport, costuri mici de exploatare (aici a disparut motorizarea de 3 litri ( ), scaune incalzite spate, volan sport, ceasurile electronice, navigatia mare (care nu ma mai incanta mai deloc dupa 6 luni de utilizare), maxim 200k km cu istoric care sa poata fi verificat. Dupa lungi cautari (vreo 2-3 saptamani) am gasito in Bucuresti si dupa 30 min de condus am decis sa o iau, testare la service cu ridicare pe elevator unde s-au constatat urmatoarele: eroare pe filtru dpf, frane fata de inlocuit, suspensia ok, fara rugina sau daune grave (cateva elemente revopsite fara chit) ! Este fabricata in luna 10.2013, achizitionata la 185.000 km de mine la 1.11.2019. Masina a fost adusa in tara in 2016 din Germania de catre baiatul de la care am luato la 130k km, are revopsite bara fata, potiera sofer, portiera pasager fata si dreapta spate. El a mai inlocuit: filtru si ulei cutie in 2018 (nu stiu exact km dar am factura pe seria de sasiu, undeva pe la 155k km), are distributia schimbata la 175k km cu garantie 100k km (cam toate reperele, 2 lanturi, patine, pinioane, clapete galerie, curatat galerie - l-a costat 5000 ron fara tva), cateva brate, amortizoare sport (fac masina destul de rigida, mai rigida decat o berlina). Halatul a costat 14500 euro, dati si voi o parere daca a fost un pret corect, eu zic ca da! De cand este la mine, i-am facut urmatoarele: 1. Revizie la achizitie: filtru ulei mahle, filtru motorina mahle, filtru polen cu carbon activ si polifenol mann, antigel Hepu, ulei motul 5w40 ll04 specific BMW - cost 780 ron; 2. Presuri cauciuc OE si tava portbagaj aftermarket - cost undeva la 650 ron' 3. Folie geamuri spate (ajuta mult cand ai copil mic - mi-au zis diverse cunostinte), folie transparenta bara fata, capota, praguri fata si prag portbagaj - daca ma scapa de vopsit capota si bara pana la revanzare, si-a scos banutii - cost 600 + 500 ron; 4. La 193k km a primit: discuri si placute Brembo fata, senzori uzura placute Ate - fata si spate(pe spate a decedat senzorul, ciudat tare); perna airnot pe dreapta - masina se lasa uneori dupa 4-5 ore de stationare - cost total 2900 ron; 5. Carlig la 195k km (am remorca si o folosesc sa mai car diverse lucruri, avand si o mica livada, un loc in care ma deconectez de la nebunia zilnica) - am avut instalatia electrica de la E46 (cablaje si modul) pe care am relocato, functioneaza impecabil - cost 550 ron; Poze din anunt, eu ii fac prea putine din pacate!
    1 point
  4. La reprezentanta bavaria un rulment fara verificare inainte de al schimba era pretul 500lei rulmentul si 600 lei manopera si 4 suruburi si o piulita 100lei. Am fost la service am dat comanda ptr 2 rulmenti FAG 310LEI bucata si au venit cu suruburile si piulita aferenta. (Din cate am inteles tot FAG se ocupa si de cei originali BMW.)Din pacate planetara era blocata si a trebuit data jos si am ales sa schimb decat unu', pentru a nu umbla la celalat care nu avea problema si cine stie...sa ma trezesc cu alte probleme���� Acum masina ruleaza impecabil si fara zgomot de fundal. Pret final cu piesa achizitionata din service 310lei rulment + manopera 150lei. Multumesc pentru sfaturi!
    1 point
  5. Ba da, se plĂŁtește taxa, 19% TVA pentru mai mult de 10 euro si taxa vamala (2% parca sau 3%) pentru pachete mai scumpe de 160 euro.
    1 point
  6. Sa astepte pana intra masina in sleep mode 15 min parca si sa scoata fiecare siguranta pana ii scade consumul la 0 si asa isi da seama( asta stie si el deja) Alt ceva n-are ce sa-i faca, eu la vremea aia aveam ca si consumator alarma . Eu acum am 0.30 consum si nu imi apare eroare sau alt ceva, deaia cred ca e de la bateria lui. Eu i-am pus de 100ah si 830 A.
    1 point
  7. cum a spus si Godini, placutele sunt facute din mai multe materiale combinate, dar pot fi de diferite duritati; unele pentru o franare eficienta trebuie incalzite, iar altele nu.. acum, faptul ca in bord nu arata cam cati km ai mai putea scoate din placutele alea este foarte probabil datorata nefolosirii placutelor puse de dealer (asta cred ca e motivul principal, dealerul avand "formula"-secretul, tipului de duritate pentru masinile care intra la revizie... fata de fabricantul cu care are contract, pentru ca in spatele estimarii km de parcurs pana la schimb sta UN ALGORITM care calculeaza felul cum conduce soferul masina, cat de des franeaza, cat sta cu piciorul pe frana, s.a.m.d. si numai in urma unui asemenea algoritm poate estima cat de cat corect. asadar, ca si Godini, probabil pasta pe spatele placutelor nu este sau nu mai e eficienta.. asta ca sa scapi probabil de zgomot la franare. iar in ceea ce priveste SENZORUL de care ai mentionat, acestia sunt montati pe ambele punti si foarte probabil isi fac datoria la timp, cand vor fi atinsi, intrerupti, bla bla bla.. nu trebuie sa te ingrijorezi cand vor fi atinsi. foarte probabil vei mai putea merge 1-200 km pana sa ajunga la metalul suport al placutei.
    1 point
  8. Faptul ca scartaie ,nu e un motiv serios sa schimbi placutele . Le schimbi daca te deranjeaza la ureche ,nu pentru ca e periculos . In momentul montarii ,pe spatele placutei care intra in cilindru ,se da cu o vaselina speciala . Nu stiu daca ai facut asta ,e posibil ca si asta sa fie un motiv . Dar ,la fel de posibil ,poate sa scartaie si din cauza ca placutele si discurile ,nu sunt compatibile . Placutele sunt construite din mai multe materiale : semi-metalice + grafit(mai dure),ceramice (bune pentru sofat sportiv,scumpe),din aliaje de otel(scumpe,franare buna)sau organice(sticla ,carbon ,sunt moi si silentioase dar se uzeaza repede) . Discurile de frana ,la fel,sunt de mai multe feluri ,au continut mai mare sau mai mic de carbon ,lucioase,mate,perforate. Desigur ,e bine ca ai pus si placute si discuri de la acelasi producator ,dar nu in toate cazurile "se pupa" .
    1 point
  9. Problema mea era de la amortizor pentru cei interesati
    1 point
  10. Consumul se face de la plin la plin, nu te lua dupa BC. Intr-adevar la 90-100 kmh trebuia sa ia cam 5% 5 si ceva, din ce mai stiu si eu de la alti posesori.
    1 point
  11. Dar in cartea din Romania va aparea data fabricatiei , adica 2015! In talon va aparea data primei inmatriculari...Si intr-un anunt cand zici ”an fabricatie” , zici 2015 , nu 2016....
    1 point
  12. Bine,asta daca nu esti unu dn ei..
    1 point
  13. Salutare. Am revenit dupa ce am facut schimbul astazi la Bforce (metoda gravitationala, schimbat 6 litrii) si am urmatoarele precizari: - Uleiul existent in cutie este tot de culoare verde inchis, ca cel ZF cu care s-a facut revizia. Am stat special langa masina, fiind curios de afirmatia colegului de pe forum cum ca uleiul este rosiatic. - La ce 125.000 km in 4 ani, uleiul existent in cutie era foarte ok. A trebuit sa ma conving pe banii mei insa la urmatoarea masina nu o sa mai schimb uleiul. Din punctul meu de vedere este pierdere de timp si de bani. Mai bine schimbi preventiv distributia decat sa faci acest schimb de ulei in cutie. Repet, parere strict personala insa bazata pe ce am observat la masina mea! Cat despre cei de la Bforce am si bune si rele: Bune: - destul de profi (au efectuat operatiunile exact cum au precizat de la inceput). Nu sunt genul de mecanici cu care sa stai de vorba si de la care sa aflii lucruri insa nu pot zice ca nu au fost ok. - au efectuat o serie de verificari extra fata de schimbul uleiului (placute frana, antigel, adblue, testare articulatii, etc) Rele: - am fost pus sa semnez un acord prin care ei nu isi asuma nimic daca se intampla ceva cu cutia in urma schimbului de ulei, pentru ca am peste 100.000km fara sa fi schimbat uleiul. Evident ca am intrebat de unde vin cu aberatia asta ca trebuia sa schimb uleiul pana in 100.000km si mi-au raspuns ca informatia asta este pe site-ul bmw. Evident ca nu au putut dovedi ineptia, mai mult le-am arat ca insusi producatorul recomanda schimbul dupa cei 150.000km, acel pdf atasat ieri. Raspunsul lor a fost : daaa.... parca era ceva intre 80000 si 120000. Daca va pun sa semnati asa ceva, sa nu o faceti, nu au nici un drept! - acelasi consilier care mi-a dat acordul de mai sus la semnat mi-a spus ca motorizarea pe care o am (40d) o sa pice mai mult ca sigut in jur de 200.000km ca nu stiu ce se intampla cu pistoanele. Cea cu o turbina e ok, la fel si cea cu 3 turbine. Asta cu 2 cica e mai fortata . I-am raspuns ca ii multumesc pentru informatie - tot el a zis ca ar fi bine sa schimb distributia acum, nu la 200.000 cand o schimba toti, pentru ca au ei o gramada de masini cu motor ca al meu carora le-a sarit lantul si a stricat motorul. Si chiar daca nu se aude nimic acum in functionarea motorului, nu inseamna ca lantul nu este slabit. costul schimbului de distributie 5500 de lei Acum trageti si voi concluziile. Eu sunt de parere ca toti sunt din acelasi aluat si ca trebuie sa ne informam cat mai mult inainte sa le calcam pragul , altfel riscam sa fim pacaliti. Seara buna!
    1 point
  14. Prima data vin cu disclaimer pentru viitor - am inteles ca sunt riscuri, vreau sa incerc si nu ma duc la reprezentanta si nici la "unu care stie" decat daca vrea sa imi arate cum sa fac. Ce fac eu/noi aici inseamna exact documentatie. Asa ca sa-i dam drumu la update Salut, nu am inteles mare lucru de aici: Nu poti face update cu un k plus can la modul serios - banuiesc ca mi-ai zis ca nu pot face update cu acest cablu. De ce? Si ce cablu mi-ar trebui? Despre bluetooh chinezesc, da, hai sa-l lasam la o parte deocamdata ca si asa sunt multe de discutat (cu toate ca accept si variante - daca nu asta atunci care?) @rikmh 1. Documenteaza-te mult inainte de orice pas. Asta fac acum 2. Foloseste WinKFP si ai grija la setarile acestuia. Nu folosii ISTA/P cu acest cablu pentru update. ISTA/P il poti folosi doar eventual sa identifici la care module ai versiuni mai noi de soft, dar doar atat, nu mergi mai departe cu programarea si codarea. Prima informatie valoroasa pana acum, sa folosesc WinKFP - bun, deja am ce viziona pe youtube. ISTA/P nu e bun, ok, si ce alt cablu sa iau? (de ce nu e bun si de unde sa-l iau? - asta e optional 3. Faci update intai la modulele mai putin importante fara de care masina poate functiona daca ceva nu merge bine Ok, care ar fi alea? 4. Nu te atinge de modulele care sunt pe fibra optica, pentru acelea iti trebuie ICOM cu adaptorul pemtru MOST Ok, care sunt modulele pe fibra optica? Habar n-aveam ca masina mea are asa ceva. ICOM, deci asta e cablul care-mi trebuie, imi trebuie doar pentru modulele pe fibra sau in general ar trebui sa-l inlocuiesc pe ISTA/P? - vad maimulte variante, cel pution la pret, care ar putea fi ce-mi trebuie? https://www.ebay.com/itm/ENET-E-SYS-Cable-for-BMW-Ethernet-add-Software-to-OBD-ICOM-NEXT-Coding-F-Series/143469268516 https://www.ebay.com/itm/Ethernet-to-OBD-Interface-Cable-E-SYS-ICOM-Coding-F-series-OBD2-for-BMW-ENET/352850679213 https://www.ebay.com/itm/BMW-ENET-Ethernet-to-OBD-Interface-Cable-E-SYS-ICOM-Coding-F-series-US-SELLER/130731306086 https://www.ebay.com/itm/23-4-V50-3-Data-Cable-Lead-ENET-Ethernet-to-OBD-Interface-E-SYS-ICOM-Coding-BMW/123865714008 La adaptorul MOST e si mai complicat, am gasit asa ceva: https://www.amazon.com/BaiFM-Optical-Adapter-Mercedes-Porsche/dp/B01M5IYTD9 https://www.amazon.com/optical-bypass-adapter-MERCEDES-PORSCHE/dp/B01FREU5F8 sau cel mai probabil asta: https://www.ebay.com/itm/Y-Adapter-Lichtwellenleiter-035cm-POF-MOST-BUS-BMW-Mercedes-Audi-Porsche-VW/171267095207 5. intotdeauna folseste o sursa de tensiune stabilizata(NU redresor de incarcat baterii) care sa scoata minim 13.4 V si minim 50 A Da, o sa-mi mai cumpar o baterie noua, separata de cea pe care o am pe care o sa o tin de rezerva in casa si pe care o sa o transform in UPS pentru calculatoare. 6. Ai grija CAS are o procedura speciala de update, si nu esti avertizat niciunde in program (de genul: se porneste update-ul dupa ce ai scos cheia din contact, nu deschizi usi, geamuri si nici nu respiri :-) ) Ok, am retinut, fara respiratie 7. Inainte si dupa ce faci update la cate un modul verifici erori si le stergi. Unele module necesita recodarea sau readaptari specifice, documenteaza-te la fiecare. Cum imi dau seama care module necesita recodarea sau readaptarea? De fapt, prin update nu asta se intampla, se recodeaza si readapteaza? 8. Documenteaza-te Asta fac @DJ Allexinno Cand o sa am F10 ma duc la reprezentanta (cred) si da, o sa incep cu motorul si cutia, mi se par de baza, apoi probabil innebunit de success o sa merg mai departe. Ce n-am inteles pana acum este daca WinKFP contine ultimele update-uri pentru E60 ul meu. Din ce am vazut asa in graba pe youtube asa cred. Oricum, un pas inainte, multumesc! Sunt deschis la orice alte sfaturi. Revin cu ce gasesc. Over
    1 point
  15. Hai sa iti spun din experienta mea. Masina E91 2009. Totul a inceput din curiozitatea mea de a verifica eventualele erori si corectitudinea kilometrajului. Cablul , unul ca cel din poza ta. Dupa doua conectari cu INPA brick-uit FRM-ul. De aici au inceput "dansul". MI-am reparat singur FRM-ul, cumparand un X-PROG si apoi updatat. Apoi am zis ca nu da bine ca din 16 module doar FRM-ul sa aiba data de 2019 :-) Acum serios daca chiar nu poti sa te abti astea ar fi sfaturile mele: 1. Documenteaza-te mult inainte de orice pas. 2. Foloseste WinKFP si ai grija la setarile acestuia. Nu folosii ISTA/P cu acest cablu pentru update. ISTA/P il poti folosi doar eventual sa identifici la care module ai versiuni mai noi de soft, dar doar atat, nu mergi mai departe cu programarea si codarea. 3. Faci update intai la modulele mai putin importante fara de care masina poate functiona daca ceva nu merge bine. 4. Nu te atinge de modulele care sunt pe fibra optica, pentru acelea iti trebuie ICOM cu adaptorul pemtru MOST 5. intotdeauna folseste o sursa de tensiune stabilizata(NU redresor de incarcat baterii) care sa scoata minim 13.4 V si minim 50 A 6. Ai grija CAS are o procedura speciala de update, si nu esti avertizat niciunde in program (de genul: se porneste update-ul dupa ce ai scos cheia din contact, nu deschizi usi, geamuri si nici nu respiri :-) ) 7. Inainte si dupa ce faci update la cate un modul verifici erori si le stergi. Unele module necesita recodarea sau readaptari specifice, documenteaza-te la fiecare. 8. Documenteaza-te Multa bafta ! O sa ai nevoie... Eu am avut bafta :-)
    1 point
  16. Isi cauta un nou propietar Facelift. Este EURO 6 5.0d 2993 cc 381 CP 740 NM xDrive M Pack Inmatriculat de 11 luni in tara Cumparat din reprezentanta BMW Cedex cu istoric complet 185k KM - istoric BMW
 Efectuat revizia mare la cumparare (la reprezentanta BMW - factura) 4.000 RON Efectuata inspectia si revizie cu inlocuire consumabile conform BMW (facturi si detalii disponibile) total 12.000 RON De asemenea - Anvelope Pirelli PZero RunFlat noi DOT 2019 si parbriz INDIVIDUAL nou (heliomat si acustic) pe original 11.000 RON total Revizie recenta in 10 ianuarie 2020 (la BMW - factura) Urmatorul service peste 28.000 KM Aprox 1000 KM rulati de la ultimul service BMW Fara niciun eveniment rutier Seria sasiu disponibila in poze Este stock fara nicio interventie tehnica de orice fel (pt mine un lucru f important). De asemea "sleeper car" in sensul ca nu scrie motorizarea ceea ce imi place. Probabil franele supradimensionate si alte mici detalii o "tradeaza'. Auto se prezinta la stare de reprezentanta Foarte foarte curata, imaculata! - interior/ exterior (niciun fel de braduleti ori alte asemenea) Este rar folosita acesta fiind unul din motivele pt care isi cauta un nou propietar Incerc sa fiu rezervat in descriere desi am investit multa, f multa grija, timp si bani Pastrata in garaj. Genul de masina "stearsa cu carpa" dupa fiecare iesire Sunt singurul propietar in tara. Se poate oferi finantare catre pers fizice/ juridice Pret: 24.000 EUR M Sports package M Aerodynamics package Coolbox (frigider) High speed brake system (sistem de franare supradimensionat din fabrica - placute noi) Interior confort cu scaune ventilate fata si spate Usi electrice cu soft close si portbagaj cu senzor picior Mici inside uri: - consum aferent stilului meu de condus ultimii 10k KM neresetat 9.8l/ 100Km - vizibil in bord - Sonorizare HK este wow - Motorizarea "se simte" chiar si la viteze mici de oras - "Evolutia" de zi cu zi a masinii se poate vedea si pe contul meu de instagram (privat cei interesati) - Imi place mult combinatia geamuri individual glazing, perdelute si parbrizul cu individual UV. Mai jos lista completa a dotarilor: 750d Xdrive F01 N57X 3.00 l 280 kW All Wheel-Drive Black Sapphire Metallic - 475 Leder Dakota/schwarz - LCSW 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 423 Floor Mats, Velour 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec 548 Speedometer With Kilometer Reading 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 230 Eu Specific Additional Equipment 2NX M Lt/al Wheels Double Spoke 303m/mb 2PA Locking Wheel Bolts 302 Alarm System 316 Automatic Tailgate Operation 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 323 Soft Close Automatic System For Doors 337 M Sport Package 3AC Trailer Tow Hitch 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 415 Sunblind For Rear Window 416 Sunblinds 430 Interior And Exterior Mirror Package 441 Smokers Package 453 Active Seat Ventilation, Front 454 Active Seat Ventilation, Rear 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 460 Comfort Seats Rr Electric. Adjustable 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 496 Seat Heating For Rear Seats 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish 4M8 Bmw Individual Rear-seat Reading Lights 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control 4U1 Ceramic Embellisher For Controls 4UR Ambient Light 508 Park Distance Control (pdc) 524 Adaptive Headlights 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AE High-speed Brake System 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 654 Dab Tuner 677 Hifi System Professional 698 Area-code 2 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NK Connectivity Bluetooth And Usb Devi 6WB Multifunctional Instrument Display 715 M Aerodynamics Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 761 Individual Sun Protection Glazing 775 Individual Roof-lining Anthracite 791 Individual Cooling Box 7XA M Leath.steering Wheel W.paddles/multi 868 Language Version Dutch 877 Deletion Cross-over Operation 886 Dutch / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8S3 Automatic Lock When Driving Away 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TH Speed Limit Info https://imgur.com/a/0kjpIhZ
    0 points
  17. Eu nu as schimba cu Ravenol gratis sa fie, ori ulei de origine ZF, ori nu il mai schimbi. Gandeste-te bine, sa nu iti para rau.
    0 points
  18. Alexandru, ce masina ai? Aseara am facut un test pe baterie, cablu negativ cu un clamp-metru. Ca sa intre in sleep mode procesul la un E90/91 e ca dupa deschiderea sau inchiderea a orice contact electric valoarea curentului e de cam 3.5A. Dupa cam 2-3 minute daca nu deschidem nimic curentul va scadea la 2A. Dupa 5 minute dupa ce inchidem masina din cheie o sa ajunga la chiar 200-220mA. Si va sta acolo cel putin 30 minute.. Daca nu inchidem masina aceasta va fluctua mai mult la 2A. Dupa un timp mai lung va cobora la 200mA. Dupa fix 30 de minute trebuie sa intre cu adevarat in sleep-mode iar valoarea va fi de doar 50mA.
    0 points
  19. Da, RAR/ITP si un eventual politist vigilent la in control de rutina. Oricum, de doua ori am fost trimis la rar pt ca am uitat de itp si m-a prins politia, plus de alte 5 ori am facut ITP-ul la diferite masini si nimeni nu s-a uitat la rotile mele
    -1 points
  20. Am pus FAG la un seria 3. Am gasit tot FAG. Reparatie in strainatate. Dar cel mai mult cred ca conteaza sursa, sa fie cu reputatie. Ar fi bine sa ii schimbi pe amandoi, asa e cel mai bine..
    -1 points
  21. Bmwiosif, daca imi amintesc bine tu ai deschis un topic in care nu stiai cum se masoara sau se afla un consumator. Ai aflat? Cred ca pe Alex il intereseaza mult treaba asta.
    -1 points
  22. Buna sugestia. Sau mergi la dealer si da cat face la dealer pe unul daca crezi ca nu gasesti o sursa mai sigura.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.