Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/12/20 in all areas

  1. Domnilor, dintr-0 chestie banala ati inceput reconstructia Turnurilor Gemene. S-a facut schimbul de ulei, ati verificat a doua sau a treia zi dupa schimb, in conditiile in care aveti cat de cat masini (povestile de aici sunt ale unor posesori de BMW, totusi !), consider ca verificand nivelul zilnic aveti o problema : psihica sau cu motorul masinii. Sau de fizica. Cred ca verificand uleiul pe joja la 500-1000 km parcursi este foarte suficient, aceste masini avand si anumiti senzori (sau sesizori) care vor anunta anumite probleme. Macar vor aprinde niste becuri in bord. Ca-s 5,2 litri, ca sunt 5,4 nu asta e problema ! Atata vreme cat e undeva intre limite e foarte ok. Eu am garaj, masina este parcata in acelasi loc (centrimetic masurat) si mici diferente de nivel am observat doar iarna, nivelul de ulei parand intr-adevar mai scazut la 3 grade Celsius fata de 23 de grade vara. Exista posibilitatea ca "pasionatii" sa masoare dimineata la 16 grade cand pleaca la serviciu o anumita cantitate si la 16.30 la 31 de grade alta cantitate. Logic si fizic sau cum vreti nu exista a fi diferente majore de pe o zi pe alta ( masinile pot consuma si produce ulei doar in anumite conditii ! -"emoticon"). Sunt la al doilea schimb la BMW. Primul in service autorizat, am pus 5 litri si era intre minim si maxim, undeva aproape de jumatate. Apropos de dilatatie si altele in iarna a scazut aproape de minim. Am completat 1/2 litru . In primavara , cand am avut 12 grade in garaj era la max. Al doilea schimb, facandu-ma gospodar si achizitionandu-mi o tubulara de 36, l-am facut singur. Am pus 5,4 litri, e pe maxim. La schimb, intr-adevar, cand se desface capacul filtrului de ulei se depresurizeaza acolo si mai curg cateva sute de grame de ulei. Parerea mea : 150- 200 mililitri maxim. Deci, o masina buna nu consuma si apoi pune la loc sau in plus cateva sute de grame de ulei, posibil ca cei ce au problema asta e de masurare pentru ca nu parcheaza in acelasi loc. Second : daca ar trebui sa verific uleiul zilnic la joja as trece pe alta marca ! Din respect ptr. Bmw as abandona subiectul acesta. Respect, seara buna,
    3 points
  2. Nu are treaba ca e iarna sau vara. Difera intradevar vascozitatea dar e insesizabil pe joja. Pt baiatul cu topicu: uleiul se verifica la cald dupa ce opresti motorul si astepti 10 minute, nivelul trebuie sa fie pe joja intre min si max sau la limita maximului si ideal e sa fii pe o suprafata cat mai plata. Nu te lua dupa inginerii astia care au studiat stiinta uleiului pe joja la facultatea de joje. Nu e rocket science. Ala a coborat la masina si a pozat joja ca sa ne arate el ca dupa x si y vine z. Penibil..
    2 points
  3. 76mm x 14(tetradecagon). 25Nm cuplu strangere
    1 point
  4. Nu gasesti pentru ca la bugetul ala nu te prea incadrezi..
    1 point
  5. Acum am primit si raportul, care apropo este super detaliat si merita 50 de lei. Adica apar si comentariile proprietarului de pe fisa de service. Super tare. Masina avea 188471 km in 31.07.2017, avand in medie ~28000 km parcursi pe an. Asta este ultima data de pe raport ca si intrare in service. Dar sincer nu vad nimic dubios la masina. Adica in afara de ceva reparatii/vopsiri/demontari/montari la portbagaj in Oct 2012, masina nu a mai avut alte probleme. In afara de ulei, discuri si placute, nu vad nimic suspect. Ba da, mai apar ceva inlocuiri la protectiile de la planetare (sau traduc eu gresit). Si doar ca si idee, in lista de optiuni apar si camera de reverse si carligul. El a uitat sa le puna in anunt. Dar el zice ca are faza lunga automata, desi nu o vad in optiuni. La lumini apar doar 0522 adica xenon light si 0524 Adaptive headlights (sa fie astea oare?).
    1 point
  6. Sau poți sĂŁ nimerești un specimen pe care ĂŽl doare fix undeva de verificĂŁrile tale și te trimite la plimbare. Pe principiul sunt destui fraieri..o ia urmĂŁtorul
    1 point
  7. Salut, ai nenorocit limba romana, daca erai la examen te rejectau cu succes. Legat de problema ta, fa un test cu Ista si apoi vedem mai sigur unde este problema ta. Bafta
    1 point
  8. Cica mai trebuie odata distributia facuta, adica a mai fost facuta odata acum 200.000 km
    1 point
  9. Multumesc frumos! Categoric feedbackul meu este si un pic subiectiv cred, fiind totusi fan inrait BMW...care a vrut sa incerce si altceva Insa strict intre cele doua, cu dotarile pe care eu le-am configurat, mi se pare ca seria 5 ofera mai mult pentru un cost mai mic. Dar e vorba si de gusturi, ce asteptari are fiecare de la o masina, ce preferinte...etc Intre timp, imi fac de lucru cu "bestia" :frantics: Mai am putin si inlocuiesc toate piesele cu unele noi
    1 point
  10. Vad ca majoritatea este cu Textar!O sa merg pe textar!Multumesc pt.pareri!
    1 point
  11. iti face cu ochiul chiar daca se prezinta asa? "Intretinuta doar la BMW Bucuresti cu toate intrarile in service la ei. Ultima poza este din reprezentanta. Masina nu are nici un accident, nici o piesa revopsita." vad ca se vinde si pe siteul serviceului fost Bimmer cu garantie 6 luni si 11500 euro de la 15 900 redusa. ceva nu pare ok, acum 3 luni era 16k, apoi 14 500 apoi 11 500 si acum 10 000 pe olx?
    1 point
  12. Textar am pus eu ultima oarĂŁ Ăâ˘i erau fĂŁcute ĂŽn România, foarte mulĂâşumit, nu scârĂâşĂ˘ie Ăâ˘i frâneazĂŁ ok. TerminaĂâşi cu pĂŁrerile, orice marcĂŁ consacratĂŁ pe componente de frânare este ok, cu condiĂâşia sĂŁ fie originale Ăâ˘i nu contrafĂŁcute. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    1 point
  13. Automatizarea n-are legatura cu taierea de costuri la materiale si subansamble. Asa merge economia, si sistemul e unul bun - dovada ca bmw vinde din ce in ce mai multe masini de la an la an. Deci scopul lor principal e indeplinit si toata lumea e fericita. Ei sunt fericiti ca vand, clientul e fericit ca are o masina care arata bine, merge bine si daca are vreo problema in garantie, se rezolva. Ce se intampla dupa aia cu masina cand ajunge la cumparatorul de SH, e tot fericirea fabricantului. Pentru ca vinde piese de schimb si manopera de service, la care au un markup maricel. Iar cu pretul masinii noi - asa este, pretul e aberant. Mai ales cand poti sa cumperi o masina de 1-2 ani vechime la jumate de pret si cu garantie inca 1-2 ani.
    1 point
  14. Fratioare, fac anual 20.000 km minim si schimbul de ulei il fac la 10.000km incepand cu 2015 pana in prezent. Bag 5.1 - 5.2 litri la fiecare schimb si de 5 ani incoace nivelul pe joja este fix la maxim. Am facut pe putin 10 schimburi de cand am masina si fix atat intra (5.2). La tine este o mica problema des intalnita la multe marci auto si anume faptul ca iti consuma mai putin de 1litru de ulei cand acesta este “fresh”. Ori nu stii tu cum naiba sa masori uleiul ala calumea sau s-a mutat maxim-ul de pe joja putin mai sus pentru ca s-a suparat pe minim. O fi zis sa pastreze distantarea sociala
    1 point
  15. Multumesc tuturor pentru ajutor si pentru intarzierea raspunsului. Am fost plecat din tara, dar intre timp am rezolvat problema. Totul a decurs normal, am schimbat turbina si am avut cateva coduri de eroare pe dpf care sa dovedit a fi infundat. Am cumparat altul si totul a revenit la normal. Codurile de eroare au fost sterse fara a mai reveni. Au fost curatate galeria de admisie, intercoolerul, egr ( cu toate ca era curat). Intrun final totul in parametrii normali, exact ca si inainte de a se rupe axul la turbina mica. Axul sa rupt datorita dpf-ului, cu toate ca nu am inregistrat in exploatare masinii probleme la dpf, dar asta a fost cauza si de aici problemele de mai tarziu. In prezent nu mai sunt probleme porneste super, trage, motorul merge perfect presiunile pe dpf ok (dpf second hand, ca si turbinele). Au fost schimbate amandoua turbine pentru ca asa leam cumparat, pereche si asa leam si montat. Va doresc drumuri bune si fara erori.
    1 point
  16. Vrei sĂŁ ĂŽți spunĂŁ lumea cĂŁ meritĂŁ o ghioarsĂŁ 2 mii de euro?nu conteazĂŁ cĂŁ iei un rahat, conteazĂŁ sĂŁ fie ieftin și e90 domle, cĂŁ e46 pute.
    1 point
  17. NBT_EVO este o unitatea pentru F30 si nu merge pe e92 !
    1 point
  18. Haideti sa vedem care e treaba si cu masina asta *SERIE STEARSA*, prea e arogant proprietarul. Tipic romaneste in anunt apare fabricatie 2011 si masina e 2010.
    0 points
  19. Vezi in ista cati consumatori ai peste 80mah cat este admis dupa ce intra in sleep. De asemenea, tot de acolo vezi daca iti face vreun modul wakeup si iti trezeste masina. Apoi...treci la treburi mai "serioase".
    0 points
  20. E penibil sa cobori sa faci câteva poze doar pentru forum? Eu spun ca e interesul mai mare, pana la urma vorbim in dovezi, nu in ce credem noi sau ce scrie la carte. Ti am zis ca nu ma interesează ce scrie la carte atâta timp cat exista riscul sa completezi cu ulei din cauza ca spune producatorul sa verifici uleiul la 10 minute după ce ai oprit motorul, din cauza ca e mai puțin de maxim si tu vrei sa l pui la maxim. Iar pentru Danielu, eu verific uleiul după schimb de 2-3 ori in primele 1-2 săptămâni, după îl mai verific la 2-3 luni chiar daca știu ca oricum este între minim si maxim, sunt curios sa vad daca a scăzut de unde l am pus eu, adică de la maxim. Apropo, senzorul de pe baia de ulei daca se strica, nu prea ai de unde sa știi. L am avut si pe ala defect când am înlocuit motorul, imi arată cu galben peste maxim in idrive dintr o data, asa am stiut ca e defect pentru ca eroare nu da. Posibil daca imi arată gresit sub minim as fi primi mesaje de eroare in bord din cauza lui.
    0 points
  21. Buna, daca ai banii corespunzatori saptamana viitoare il pun pe al meu la vanzare. Ca masina, X3 este unul dintre cele mai bune suv-uri din lume. Confortabila, economica, ce vrei. Dar fii atent la optionale, multe luate prin firme sunt chele, fara detectie pietoni si obstacole, fara faruri led, etc, Si nu incerca moturul diesel N47 , cel care a avut probleme cu distributia.. Reviziile sunt la 2 ani sau 30,000 km, piesele sunt rezonabile.
    -1 points
  22. Eu ĂŽl verific de obicei dupĂŁ o zi când a stat mașina in parcare. Trebuie introdusĂŁ joja la maxim, nu pana la garnitura sau vreun semn.
    -1 points
  23. Deci, nu este nimic gresit in a verifica uleiul si a completa dupĂŁ ce ai verificat joja la rece chiar si dupĂŁ 1-2-3-4..... etc ZILE! Uleiul ĂŽși schimba masa am auzit in funcție de temperatura, la Ford uri de exemplu, cantitatea de ulei pe care o recomanda producatorul la fiecare motor, ĂŽntotdeauna este undeva la jumĂŁtatea jojei. ĂnsĂŁ de ex la N47 daca bagi 5,3 L de ulei se va duce la maxim aproape. DupĂŁ 10 minute dupĂŁ ce ai oprit motorul, uleiul inca nu a coborât tot in baie, asa ca de ex daca ĂŽl pui la maxim, iar dupĂŁ ce ai mers cu mașina si ai așteptat 10 minute si verifici joja o sa vezi ca e mai jos ca ĂŽnainte... si tu daca bagi iarĂŁși ulei sa l ai la maxim, dupĂŁ o zi daca verifici din nou vei vedea ca a trecut de maxim... Eu ĂŽntotdeauna am pus la maxim sa fie ca sa știu exact daca mananca ĂŽntre schimburi.
    -1 points
  24. Sdc caut ceva documentație oficialĂŁ si ĂŽți dau, daca gĂŁsesc. La tranzituri la unele motoare a fost inclusiv problema cu 2 tipuri de joja, efectiv știam cat ulei sa bĂŁgĂŁm in mașini dupĂŁ culoarea jojei, iar la mai multe Ford uri s a schimbat capacitatea la același motor de a lungul timpului, ori mai mult trebuia ori mai puțin dupĂŁ informarea de la Ford. Am avut Kuga care a venit de vreo 5 ori in service ca are ulei peste maxim ( motor benzina), i am fĂŁcut de toate, credeam ca problema este motorul dupĂŁ vreo 5-6 luni cel puțin si nu știu câte intrĂŁri in service s a determinat faptul ca uleiul bĂŁgat in motor era prea mult si asa trecea cu vreo 1L aproape peste maxim ))))), a fost de rasu curcilor, câte asistente online, verificĂŁri si piese au putut sa se schimbe pana sa se gĂŁseascĂŁ ca asta e problema. Da Boaska, filtrul de ulei chiar retine 400-500 ml. DupĂŁ ce faci revizia si pui 5L ( nu 5.2), la verificare se vede pe joja aproape maxim. DupĂŁ ce faci un 100 km, e sub jumate, atunci mai trebuie completat, ca se duce si in filtrul de ulei o mare parte. Cumva producatorul declara 5.2 l ulei ĂŽnsĂŁ fĂŁrĂŁ ce se duce si in filtru. Teoretic intra 5.5 ca sa fie la maxim. Eu sunt obișnuit la N47 ca dupĂŁ 12-15k ĂŽntre revizii sa fie nivelul acolo unde ĂŽl pun, adicĂŁ la maxim.
    -1 points
  25. Da, se mai intampla si din astea la Ford ) Lasa mi seria sdc.
    -1 points
  26. Da, se poate face, ĂŽnsĂŁ in urma unor update uri au fost probleme si sunt cazuri când scrie ca s a fĂŁcut cu succes, ĂŽnsĂŁ poate apĂŁrea dupĂŁ o zi sau o luna din nou, la unele nu mai merge chiar daca mergea din pedale. ĂnsĂŁ si noi ĂŽncercam din pedale ca e mai simplu, ĂŽnsĂŁ daca nu merge, atunci resetĂŁm prin diagnoza. 6,2 cantitate ulei SDC.
    -1 points
  27. Lasa mi si tu seria, 100%, asa apare in program. SDC vezi ca ai avut revizia scadentĂŁ in 21.06.2020 sau 122114 km. 13.01.2017 fabricatie este a lui sdc. Edit: nu ai de ce sdc!
    -1 points
  28. 3,85 declarat de producĂŁtor. 5W-30 wss-m2c913-c
    -1 points
  29. Da, 1L este ĂŽntre minim si maxim. Nu se face codare pe baterie, dar vezi ca o sa ti ceara cod radio, pune si tu clești din aia sa nu ti mai ceara codul daca nu l ai.
    -1 points
  30. Bimmer, pentru mine tot ce ai spus ĂŽnseamnĂŁ complicat, eu când verific uleiul, daca ĂŽl verific si nu cumva ma uit atunci când trebuie doar la revizie, pun la maxim dupĂŁ ce a stat mașina 1 zi in parcare, evident ca trebuie sa pui puțin câte puțin când deja ești sus si sa aștepți puțin si chiar si asa, ca sa fie la maxim cum trebuie pun in 2-3 zile in fiecare dimineata dupĂŁ ce a coborât tot ca nu cumva sa pun prea mult, pentru ca dupĂŁ ce ai pus ulei si s a modificat pe joja fii sigur ca daca o mai lași o zi va curge mai mult ulei ca atunci dupĂŁ ce ai verificat imediat dupĂŁ ce ai pus. Acum sa pui mai mult de maxim, e ca aia cu țiganul la mal. Suntem pe un forum si avem habar cat de cat, nu cred ca intra in discutie “ daca mai mai mult de maxim” ) . Daca pierzi ulei sau mananca ulei mai ales trebuie sa pui la maxim ca sa nu stai toatĂŁ ziua sa completezi, dar eu asa știu daca pierd sau imi mananca ulei, eu nu stau sa ma uit sub mașina, de fiecare data când l am gasit mai jos de linia de maxim am stiut ca pierd ulei pe undeva. Edit: uleiul ĂŽl verific cel mai des i drive, chiar de acolo de multe ori am vĂŁzut ca e sub maxim si am stiut ca am pierdere pe undeva.
    -1 points
  31. Nu am pus niciodata 5,5 litri de la inceput. Niciodata. Daca e trecut de linia de maxim motorul are prea mult ulei. De cate ori am schimbat uleiul am pus cam 4.5 litri incluzand "amorsarea" filtrului. Am verificat dupa o zi de condus unde e uleiul umed pe joja si de acolo m-am orientat, in sensul ca daca era aproape de MIN motorului lejer ii puteam pune 1/2 litru, daca era trecut de jumatate sau la jumatate puteam pune max 250ml.. Chiar e asa greu de analizat ce inseamna un.litru lipsa si sa completezi PANA IN MAX?? Ajunge la Min? Ii trebuie maxim un litru. ----------------- Ce urmeaza este doar un comentariu..: Consider absurd sa conduci 2-300 km si apoi sa verifici uleiul. Dar ce are uleiul nou?? ..ii trebuie timp sau multi km sa se "acomodeze" in motor ca sa stii precis cat are? Dupa numai cativa km esti ok sa verifici asteptand 5-10 min.
    -1 points
  32. Poate asta s-a uitat a se mentiona. (Cine masoara fara sa stearga joja mai bine sa se uite in iDrive, acolo se interpreaza mai usor ) De cate ori vrei sa masori cu joja acest lucru se face scotand initial joja. Apoi stergi partea aceea umeda cu o carpa care nu lasa scame. O bagi din nou PANA LA CAPAT. o scoti din nou oarecum cu grija, iar acela este acum nivelul real al uleiului in baie! La fel se procedeaza si dupa ce astepti 5-10 min cu motorul oprit ca sa vezi cand esti pe drum.. Chiar si atunci cand arata minim. Tot asa poti proceda, sa te convingi ca uleiul din baie e chiar pe linia de minim. Deci practic joja se scoate de doua ori, NU DOAR O DATA. Evident ca acum daca ai scos 700ml adica aproape 1 litru.. joja daca nu ai sters-o o sa arate nivelul vechi, dinaintea scoaterii uleiului. Deci o masuratoare ca mai sus o sa indice obligatoriu sub nivelul de Max.
    -1 points
  33. Nu e vorba de acomodarea uleiului, e vorba de ulei care rĂŁmâne in filtrul de ulei, daca mergi prin oras e posibil sa ĂŽți rĂŁmânĂŁ uleiul la un anumit semn, daca faci un drum puțin mai lung si vei verifica din nou nivelul ( dupĂŁ schimbul de ulei) vei constata faptul ca a mai scĂŁzut pe joja. Din 2016 tot fac revizie la mașina asta si știu despre ce vorbesc. Daca acum fac revizia si pun 5 L ulei si pe joja este la un punct aproape de maxim, iar in urmĂŁtoarea zi fac un drum mai lung si dupĂŁ 2 zile verific din nou joja uleiul este la jumate pe joja si mai pot sa bag un 600 ml fĂŁrĂŁ probleme. ĂnsĂŁ daca merg in oras dupĂŁ revizie gen drumuri scurte, nu va scĂŁdea aproape de loc. Explicația? Nu o știu, dar cred ca are treaba cu filtrul de ulei. Ănțelege ce explic si nu o sa ti se mai para absurd. Treaba cu scosul jojei si bĂŁgatul inapoi si scos in secunda urmĂŁtoare din nou nu are aproape nici o relevantĂŁ. Tot trebuie sa aștepți puțin pana curge tot uleiul in baie daca ești fixist ca mine si vrei sa fie exact pe linia de maxim, pentru ca altfel exista riscul sa treacĂŁ de linia de maxim. n47 are si joja si nivel electronic in idrive, ĂŽnsĂŁ nu citește instant, trebuie sa mergi cu mașina puțin pana sa citeascĂŁ ca e la nivelul real de pe joja, ĂŽnsĂŁ daca ai pierderi mici, gen in 5.000 km sigur o sa vezi si pe idrive ca a scĂŁzut. O sa va fac o poza sa vedeti cum aratĂŁ nivelul de ulei pe joja dupĂŁ ce am bĂŁgat bidonul de 5L si vreo 600 ml din cel de 1L, deci dupĂŁ ce am bĂŁgat in motor 5,6 L ( in N47). Fac poza si dupĂŁ 10 minute dupĂŁ ce am oprit o si dupĂŁ o zi de stat in parcare. Bimmer sunt curios de explicație atunci, pregĂŁtește te sa cauți informațiile tehnice de cum se intampla una ca asta si nivelul nu trece peste maxim pe joja.
    -1 points
  34. De dragul polemicii, va spun sigur, adica foarte sigur un lucru. Din nou, din experienta personala, adica ce i se intampla hodorogului meu motor la 400k km. Adica, de fiecare data cand motorul a avut prea putin ulei in baie si evidenta conduceam, am tras pe dreapta in 1-2km cand am avut ocazia sa opresc in siguranta sa vad ce se intampla. Si dupa necesarul asteptat de minim 5 min (o data sau de doua ori chiar mai putin ca ma grabeam) ca sa ma conving ca nu e altceva de se plange de ulei.. Si ghici ce, de fiecarea data, SURPRIZA (de fapt mint..) uleiul era la minim pe joja! Si cum am intotdeauna cel putin un litru cu mine desigur ca adaugam pana intr-un litru... in baie si ghiciti ce, disparea si simbolul.. iara daca imi aminteam mai verificam si a doua zi, dar sincer , aici nu mai fac conexiuni despre dilatarea uleiului la cald caci chiar nu vad diferente.. asadar uleiul la cald e la minim pe joja, iar cred ca producatorii au luat in calcul asta. Asadar, nimic neobisnuit sau de neinteles PENTRU MINE in ce alarmeaza senzorul de presiune al uleiul si ce indica joja, cand motorul ramane fara ulei! In afara de ce ma irita mai jos: ... treaba asta cu avertizatul la E90 fara consola centrala "desteptii" de la bmw s-au gandit ca avertizarea de LIPSA DE ULEI SA O PUNA SUB SEMNUL MIRARII IN BORD, si sa iti dea cu un singur gong in urechi si pe ala daca il prinzi la timp. Si asa poti sa mergi, daca esti la drum lung mult si bine cu ulei sub minim. Niste "destepti" ce sa mai, uleiul e ultimul lucru care conteaza la un motor, sa nu il semnalizam, ca poate mai trec pe la noi astia de si-au luat bmw..
    -1 points
  35. https://imgur.com/gallery/AP1XIHI Am fost jos acum, am fĂŁcut poza la joja si la bidonul de la 1L, evident dupĂŁ ce am bĂŁgat 5L ĂŽnainte ( dupĂŁ ce a stat mașina nepornta o zi in parcare) Schimbul l am fĂŁcut acum 2 sapt si de atunci am fĂŁcut cam 1500-2000 km, inclusiv cu drumul de mare. Mașina aceasta vede foarte des turații de 4000-4500, asa ca am vrut sa fac nivelul la maxim ca știam ca urmeazĂŁ oricum drumul de mare si eram curios sa vad daca papa ceva ( obișnuit fiind ca nu papa). DupĂŁ drumul de mare nivelul este exact unde l am pus la maxim. Voi reveni cu pozele cu uleiul si dupĂŁ ce este ĂŽncins motorul dupĂŁ 10 minute, chiar sunt curios, niciodatĂŁ nu am verificat uleiul asa repede. Edit: si da, dupĂŁ ce am bĂŁgat 5 L de ulei nivelul era la maxim atunci când am verificat, dupĂŁ 250 km am verificat din nou, era la jumate ( cum ma asteptam, ca asa mi a fĂŁcut din 2016 de când am luat o). Am mai completat cu vreo 300-400, s a apropiat de maxim, DupĂŁ inca 1-2 zile am verificat din nou si am mai pus câte puțin ca sa l aduc la maxim unde vreau, cum se vede si in poza. Si asa s au dus 5,6 L. Si cu motorul de E60, si cu motorul de pe seria 1 2011 pe care ĂŽl am acum, ĂŽnsĂŁ cu aceeași baie de ulei, se intampla la fel.
    -1 points
  36. Da, se aplica alta fizica la m47 in special, are niste site in carter sau ce dracu are el ca uleiul revine greu inapoi in baie, sa nu ma iei cu fizica ca eu am rabla asta de 10 ani si mi s-a intamplat sa mai verific uleiul cu motorul cald si sa ma bage in sperieti,baga repede pana la nivel , vai ce noroc ca daca nu eram atent calam motorul, a doua zi dimineata joja la max si inca jumatate peste max, m-am lecuit de verificari dintrastea rush si astept o noua zi sa verific uleiul, pac salt capota curat joja introduc invart joja sa fiu sigur scot si vad cat ulei are, simplu, poate la alta masina o fi altfel, acum 2 sapt am schimbat uleiul la el si nici nu am deschis sa verific, plm i-am pus 5ltr si aia este... oricum daca este cald arata pe joja putin peste jumatate... nu inteleg atatea paravrageli, am avut 5w30 in ea si tot asa greu curge inapoi... da-l incolo de tractor
    -1 points
  37. Exact, asa se intampla de cele mai multe ori când este nivelul peste maxim din greseala utilizatorului. Boaska fa mi pe plac te rog, Lasa mașina o zi in parcare si dimineata spune mi te rog cat ulei este pe joja. Zici ca ai bĂŁgat 5 L, este tot N47? Nu mai ĂŽnvârti joja, curat o bine si scoate o in aceeași poziție ca sunt curios cat este pe joja.
    -1 points
  38. 5ltr 320d 136cp are doua sapt uleiul si masina sta de ieri afara uleiul din filtru curge in baie topic m47 deci?
    -1 points
  39. Am pus 1ltr la ford si era pe minim, doi ltr joja la jumatate, trei ajunsese la max, inca 0.85 ltr si arata exact ca in poza la bmw de astazi dimineata Da win e e46 si curge uleiul inapoi din carcasa
    -1 points
  40. Si eu care credeam ca tu vii cu mentalitatea de la Ford. ) Unde nu se stie de multe ori cat ulei intra la un motor, dupa clasa din care face parte .. Pe de alta parte, noroc cu tine care te ambitionezi (pentru mine inca de neinteles.. de ce. monitorizarea consumului se poate face oricand intre min si max, parerea mea; chiar daca uleiul ramane/se aduna in filtru) sa tii nivelul la maxim altfel nu am fi stiut.. ma refer la cei cu N47. Deci recomandarea ar fi ca la N47 sa se puna ulei intotdeauna aproape de Max pentru ca acesta va scadea la jumtate pe joja!? Totusi aici vorbim de M47.. Iar la mine cand motoru tzipa dupa ulei, joja chiar indica ulei-Min. Asta daca observi la timp simbolul in bord.
    -1 points
  41. am uitat sa adaug Win ca azi am intrat cu forscan pe ford si are optiune cum ca ai inlocuit bateria cu una noua, am plecat la cta si acum intra start-stop la fiecare trecere de pietoni, uitasem ce enervant poate fi
    -1 points
  42. pe ce modul trebuie sa dau reset ca are o multime plus o optiune sa dai reset la toate.... in caz ca o fi vreodata nevoie, sa retin informatia
    -1 points
  43. -1 points
  44. Ai dreptate. Mai bine dai ceva in plus, si ai liniste dupa. Problema este ca nu se prea gasesc masini corecte. Adica sa fie una din zece poate.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.