Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/14/20 in all areas

  1. Meganul a avut istoric complet de la zero km in Romania, cumparat de la primul proprietar. Ca si exemplu, in ultimele 3 luni s-a rupt o macara de la geamul soferului, un difuzor a inceput sa baraie ca era copt si de doua zile nu se mai inchide portbagajul, ca s-a defectat iar incuietoarea care a mai fost schimbata acum 2 ani. Recunosc ca la motor nu are nimic. Chiar ma uitam zilele astea pe Netflix la documentarul ala cu Formula 1, si de fiecare data cand crapa o masina Renault, ma gandeam in sinea mea ca nu ma mira la ce masini "bune" fac Legat de BMW, am vazut anuntul, mi s-a parut interesant si am zis ca poate este o ocazie de neratat.
    3 points
  2. Cel putin din punctul asta de vedere, poti sta linistit: la BMW, in general nu pica chestii mici si nimic din ce pica nu costa 100 de lei... :frantics:
    3 points
  3. poze aici: https://postimg.cc/gallery/Yw6M60Y Este editia Pure Balance de la e89: culoarea Alb perlat din fabrica (mineralsilberweiss metallic), iar scaunele sunt maro. Suspensie reglabila pe duritate conform modurilor Comfort sau Sport. Jante pe 19, cauciucuri aproape noi, cumparate acum un an. Masina a stat in garaj toata iarna, adunat apoi cu perioada pandemiei, deci uzura cauciurilor este sub 5%. Sunt Michelin Sport Pilot 4S. Are elemente interioare M de fabrica: schimbator, volan, pedalier. Keyless entry si start. Functie start/stop Faruri adaptive cu xenon iDrive Senzori fata-spate HDD 20Gb Bluetooth basically in afara de cutie automata are cam toate optiunile pe care le putea primi o masina din 2011-2012 163.000 km Dar pentru ca are 9 ani, are si defecte. 3 la numar, toate vizuale: parbriz crapat pe partea pasagerului, ciobitura de vopsea pe bara fata, fix intre rinichii de BMW, si ciobitura de vopsea pe oglinda dreapta, toate defectele fiind de la pietre. Am pus si poze cu defectele. Masina se poate vedea in Bucuresti sau Popesti. pentru verificare optiuni, WBALL31000E748333 (i-a fost facut chiptuning la Ginel in Buzau, a scos 236 CP si 360Nm pe dyno.) pretul este de 14800 euro tel 0726113803
    2 points
  4. Alea 2004-2005 fĂŁcute ĂŽn Turcia,au fost niște ghene,sau poate am nimerit eu una varza,cine știe. De masina noua vorbesc.
    2 points
  5. Imi aduc aminte la E46 cand a picat alternatorul si eram la dracu in praznic departe de casa. Carbuni alternator 20 de lei, platforma 750
    2 points
  6. Cred ca nu stim inca cat e marja de profit la masini electrice cu tot R&D initial - si deocamdata au trecut vreo doua cicluri de productie si avansul tehnologic e minimal . Nu cred ca merg rau producatorii , daca continua .
    1 point
  7. Am spus ca "mi se pare" ca marja de profit e foarte mare , nu ca stiu eu si am cunostinte . Si cred in continuare ca pentru anumite modele care sunt o ciorba reincalzita cu evolutie minima de cativa ani buni, marja e destul de mare. Nu o sa traiesc niciodata intr-un oras sufocat , pentru ca nu suport aglomeratia si agitatia continua , asa ca nu o sa fiu niciodata de acord cu subventiile exagerate, pe banii platiti in taxe si de mine , pentru alti utilizatori , care si asa par sa aiba de unde sa plateasca si ceilati 10 mii euro dati de stat la achizitie, impozitele si parcarile . Cei mai nevoiasi si care au cu adevarat nevoie de subventii , oricum nu o sa-si ia in urmatorii 50 de ani o masina electrica . Despre alimentari gratuite , doar speculez ca cei care le ofera, au ceva reduceri substantiale la factura de electricitate , subventionate pe din dos tot de stat. Da , urmatoarea masina va fi electrica , dar va mai dura mult pana o voi lua . Nu va fi una noua , caci nu voi da 50-70 de mii pe o masina electrica decenta. Cand voi putea lua o masina electrica la mana a doua cu pana in 20 de mii de euro , cu autonomie reala de 4-500 km iarna/vara, cu aer conditionat sau incalzire cand am nevoie si cu circulat la ce viteza am eu chef , o voi lua . Deocamdata acea masina nu exista si va mai dura ceva pana va fi produsa si inca si mai mult pana va putea fi cumparata la mana a doua cu 20 de mii. Pana atunci pot sa trag in continuare de dieselul existent , in conditiile in care fac 6-7000 km pe an.
    1 point
  8. Eu am auzit altceva de Talisman. Singura mașina la care ii crapĂŁ ambreiajul la 40000 km. Și sunt multe cazuri de genul asta.
    1 point
  9. Ai dreptate - deocamdata masina electrica este exclusiv pentru oras si imprejurimi - dar acolo isi face treaba foarte bine in regim mers la munca/cumparaturi si intors acasa la incarcat . Restul implica un grad prea mare de planificare, rabdare - unora pare sa le placa asta . De asemenea nu prea sunt de acord cu toate avantajele oferite de autoritati masinilor electrice - subventii la cumparare, scutire de impozite, plata parcari , alimentari gratuite . Este o fortare ne-naturala a pietei care tine preturile producatorilor sus si franeaza avansul tehnologiei . Mi se pare ca marja de profit a producatorilor este foarte la aceste masini , in conditiile in care ofera mult prea putin , cel putin la capitolul autonomie .
    1 point
  10. Nu trebuie sa schimbi dde-ul, se resofteaza doar cu versiunea de soft de 535 si trebuie facut cablajul pentru ce lipseste, interesant proiect
    1 point
  11. cam complicat si total peste mana. cred ca daca nu ai incarcator acasa fast charge, mai bine nu ti iei electrica. sa ti iei masina electrica cu gandul ca o incarci putin pe aici si inca putin pe acolo.....mi se pare o prostie. de asemenea raza in care o folosesti cred ca ar trebuie sa fie aproapa de baza (casa), in concluzie masina de oras, de cumparaturi. in vacanta te duci cu o limuzina confortabila si spatioasa. cutia de conserve electrica e buna pentru drumuri scurte si in special prin oras unde stii sigur ca un plin iti ajunge sa te intorci si acasa. ca la cumparaturi sau la birou o mai lasi putin la incarcat, ok, e un bonus pe care l bagi in buzunar insa nu ceva pe care sa te bazezi. cam atat!
    1 point
  12. Posibil sa apara niste vibrații la rulare, nu se mai simtĂŁ la fel de fin, ĂŽnsĂŁ nu e obligatoriu, nu știu daca conteazĂŁ neaparat calitatea distantierelor.
    1 point
  13. Acum masina care sa nu ceara bani nu exista. Idea era sa nu patesc ca la masina sotiei (un Renault Megane) si lunar sa se defecteze alta piesa. Si mai si picau tot felul de maruntisuri care costau poate 100 de lei, dar pierdeai o gramada de timp si nervi cu service-ul.
    1 point
  14. Pai cutiile astea nu erau "pe viata"? Adica la cat de laudate sunt, nu ma astept la surprize tocmai la cutie. Sau...
    1 point
  15. Nu are treaba ca e iarna sau vara. Difera intradevar vascozitatea dar e insesizabil pe joja. Pt baiatul cu topicu: uleiul se verifica la cald dupa ce opresti motorul si astepti 10 minute, nivelul trebuie sa fie pe joja intre min si max sau la limita maximului si ideal e sa fii pe o suprafata cat mai plata. Nu te lua dupa inginerii astia care au studiat stiinta uleiului pe joja la facultatea de joje. Nu e rocket science. Ala a coborat la masina si a pozat joja ca sa ne arate el ca dupa x si y vine z. Penibil..
    1 point
  16. N47 ala cu lantzic de dama sau de trotineta
    1 point
  17. Eu cred ca am tip A cele cu prezoane mai lungi decat cele originale, e prima oara cand aud de distantiere tip A sau tip B
    1 point
  18. Buna , postez si eu o rezolvare ( cel putin in cazul meu ) a problemei aparute la masina mea , respectiv aparitia codului de eroare la clapeta de aer ( 43D1 Throttle Valve Actuator ). Se stie ca aceasta componenta a admisiei motorului M47N2 , M57N siM57N2 , ( piesa 16 din link - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-01-2006-E90-BMW-320d&diagId=11_3717 , care conform codului se gaseste pe mai multe modele )are rolul de a atenua vibratiile aparute la oprirea motorului precum si de reglare a debitului de aer atunci cand este initiata procedura de regenerare a filtrului de particule , automat/periodic initiat de DDE sau manual din tester . Daca avem eroarea " 43D1 Throttle Valve Actuator activa " procesul de regenerare a filtrului nu se mai poate face iar ca simptome sunt lipsa de putere , plafonarea la aprox. 3000 RPM , nu "fuge " mai mult de 165 - 170 , trepidatii la oprire , etc. Eu am avut probleme cu clapeta , am cumparat una SH care m-a tinut aprox 6 luni iar acum a cedat si ea asa ca m-am hotarat sa desfac una sa vedem ce este prin ea. Operatiuni: 1. Demontat clapeta , care este prinsa cu 3 suruburi ( T25 au fost la mine dar pot fi si alt tip , ex. normale cu "cap" de 8 sau 10 ) ( in prealabil detasat furtunul de la intercooler la clapeta , decuplat mufa ) 2 Am desfacut capacul de la clapeta cu o surubelnita , acesta fiind oarecum presat pe corpul clapetei ( cu grija deoarece in interiorul acestuia este o garnitura de etansare). 3 Dupa demontare se vede interiorul cu placa electronica , ca in poza ( lipseste o roata dintata , dar nu e relevant ): https://imageshack.com/i/pmOvaSKkj La mine , dupa demontare , am gasit inauntru ulei care cel mai probabil vine de pe admisie pe langa axul clapetei . Am folosit degresant si am spalat bine , clatit si pus la uscat. 4 Dupa uscare am varificat placuta electronica pentru a depista eventuale componente arse. Nu am avut asa ceva , toate aratau bine cu exceptia unei portiuni de cablaj ( este incercuita in poza ) care era intrerupta. Dupa forma cred ca acea portiune este pe post de siguranta si banuiesc ca s-a ars din cauza vaporilor de ulei amestecati cu condens proveniti din admisie : https://imageshack.com/i/porby3Jkj 5 Cu pistolul de lipit , am refacut traseul cu grija , sa nu dezlipesc celelalte piese. Practic am lipit o sarma dintr-o siguranta mica de 0,5 A intre pad-urile care se vad in poza . 6 Pana sa-i montez la loc capacul , am cuplat mufa am pus contactul si surpriza , functioneaza. 7 Am fixat capacul pe corp si am montat clapeta pe EGR , cuplat furtunul de la intercooler si mufa la clapeta . Am rulat INPA si DIS-ul - fara eroarea mentionata la inceput , iar la oprirea motorului , acesta nu mai trepideaza ci se opreste lin. Sper ca am fost suficient de clar in descrieri iar acest lucru ar fi de folos cuiva care se incumeta sa faca aceasta operatiune , la mine a mers , am desfacut si a doua clapeta si am gasit aceeasi problema deci este posibil sa fie si altele la fel ...
    1 point
  19. Vand Bmw e90 lci 320d Xdrive, cutie manuala, 11.2009 Pret 8000 euro Kilometraj: 335.000 km https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-e90-lci-xdrive-pachet-m-bluewater-metallic-n47-177-cp-IDdUKqG.html Vin: WBAPP71090A607281 Data fabricației 01.11.2009. Motor N47 177 CP. Cutie manualĂŁ. Echipare: - Xdrive - tracțiune 4x4, asistențĂŁ la coborâre (Hill Descent Control) - Pachet M interior, exterior de fabricĂŁ - interior de piele maro și aluminiu - scaune sport cu ĂŽncĂŁlzire și memorie - navigație micĂŁ update 2016, bluetooth - Xenon, lumini de zi - pilot automat, comenzi pe volan - senzori luminĂŁ, ploaie - trapĂŁ electricĂŁ, geamuri electrice, oglinzi electrice - climatronic 2 zone, buton S.O.S. - jante M pe 17" 225 pe fațĂŁ și 255 pe spate, cu cauciucuri Pirelli P Zero - filtru particule activ - cârlig tractare retractabil electric - senzori de parcare fațĂŁ și spate - start-stop, sac ski - pachet lumini exterioare - banchetĂŁ rabatabilĂŁ modular LucrĂŁri importante efectuate la mașinĂŁ (facturĂŁ): - distribuția a fost schimbatĂŁ la 275.000 km, deasemenea și kitul de ambreiaj - admisia schimbatĂŁ OEM - amortizoare schimbate - discuri schimbate - baterie ĂŽnlocuitĂŁ AGM - alternator schimbat - retrofit pilot automat - la 180.000 km a fost schimbat filtrul de particule. Defecte: mașina este atinsĂŁ pe partea stângĂŁ la bara spate, pe capotĂŁ prezintĂŁ urme de pietricele. Nu fac schimburi. Prețul este ușor negociabil. ListĂŁ completĂŁ echipare și opționale: S1CAA Selection of COP-relevant vehicles (SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE) S1CBA CO2 equipment (CO2 UMFANG) S1CCA Auto start/stop function (AUTO START STOP FUNKTION) S1CDA Brake Energy Regeneration (BRAKE ENERGY REGENERATION) S2MEA BMW alloy wheel, M double spoke 194 (M LM RAEDER DOPPELSP. 194 M MISCHB.) S203A 4-wheel drive (ALLRADSYSTEM) S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC (SERVOTRONIC) S230A Extra package, EU-speciifc (EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE) S258A Tyres with runflat properties (BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN) S3ACA Trailer coupling (ANHAENGERKUPPLUNG) S3APA Windscreen with grey wedge (GRAUKEIL-FRONTSCHEIBE) P337A M Sports package (M SPORTPAKET) S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver (INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER) S403A Glass roof, electrical (GLASDACH, ELEKTRISCH) S423A Floor mats velours (FUSSMATTEN IN VELOURS) S428A Warning triangle and first aid kit (WARNDREIECK) S459A Seat adjustment, electric, with memory (SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY) S464A Ski bag (SKISACK) S465A Through-loading system (DURCHLADESYSTEM) S481A Sports seat (SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER) S494A Seat heating driver/passenger (SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER) S502A Headlight cleaning system (SCHEINWERFER-WASCHANLAGE) S508A Park Distance Control (PDC) (PARK DISTANCE CONTROL (PDC)) S521A Rain sensor (REGENSENSOR) S522A Xenon Light (XENON-LICHT) S534A Automatic air conditioning (KLIMAAUTOMATIK) S563A Light package (LICHTPAKET) S6AAA BMW TeleServices (BMW TELESERVICES) S6ABA Control, Teleservices (STEUERUNG TELESERVICES) S606A Navigation system Business (NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS) S612A BMW Assist (BMW ASSIST) S615A Extended BMW Online Information (ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION) S616A BMW Online (BMW ONLINE) S633A Preparation, mobile phone, Business (HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH.) S698A Area-Code 2 for DVD (AREA-CODE 2) S7SNA Navi Business/mobile-ph.prep. Bluetooth (NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH) S710A M leather steering wheel (M LEDERLENKRAD) S715A M Aerodynamics package (M AERODYNAMIKPAKET) S760A High gloss shadow line (INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE) S775A Headlining anthracite (INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT) S8SCA Telematics access request,country-spec. (LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH.) S8SPA Control unit COP (COP STEUERUNG) L801A National version Germany (DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG) S863A Dealer List Europe (SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA) S879A On-board literature, German (DEUTSCH / BORDLITERATUR) P9BFA Navigation Package (NAVIGATIONSPACKAGE) S249A Multifunction f steering wheel (MULTIFUNKTION FUER LENKRAD) S321A Exterior parts in vehicle colour (EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE) S520A Fog lights (NEBELSCHEINWERFER) S548A Kilometre speedo (KILOMETERTACHO) S851A Language version German (SPRACHVERSION DEUTSCH)
    0 points
  20. De-aia Domnul nostru ne-a dat masina hibrida ) Cand o sa traiesti intr-un oras in care nu poti sa respiri (cum e Bucuresti de exemplu), o sa fii foarte de acord. Ca o paranteza, unde ai vazut alimentari gratuite date de autoritati, ca vreau si eu? Da, e un ajutor dat pietei, ca sa grabeasca procesul de migrare. Dar stai linistit, ca n-o sa mai dureze mult. Insa dupa aia o sa vina momentul in care o masina electrica o sa fie mai ieftina decat una pe benzina/motorina. Ce faci atunci, iei una sau nu? Iar apropo de marja de profit a producatorilor, banuiesc ca ai cunostinte foarte bune despre industrie, nu? Adica stii cat costa R&D, care sunt volumele de vanzari, cum se amortizeaza investitiile, cum se contracteaza volumele de baterii si la ce preturi si asa mai departe?
    0 points
  21. ala sa ii spui lui cine te-a facut nu mie, si penibil esti tu care stai la bloc dar vii de la coada vacii dupa vocabular, am facut poza la rugamintea unui coleg care vroia o confirmare, i-am facut pe plac, einverstanden ? si chiar am diploma de inginer auto ca sa zic asa , sa o pun si pe aia de inspector itp autorizat rar? poate am verificat mai multe joje decat ai mancat tu shaorme cu de toate
    -1 points
  22. Spune mai multe, nu ne lasa asa. Unde anume sa ne uitam sa vedem consumul cu ISTA? Ca sa nu intreb, cum se intampla treaba, pentru ca masina nu intra in sleep mode cu ISTA conectata. Adica ar trebui sa faca o simulare.
    -1 points
  23. Desigur lucrurile nu vor sta asa in viitor. Vom avea nevoie de doua contoare electrice, unul pentru domestic unul pentru masina, asta daca vrem sa salvam bani.. "pomana" asta de curent ieftin nu va dura la nesfarsit. Au grija autoritatile de asta.. Cred ca au uitat sa spuna ca trebuie sa lucrezi la BMW Romania, Baneasa.. ca sa beneficiezi.
    -1 points
  24. Din pmdv o masina cu km/istoric masluit are valoare 0.
    -1 points
  25. De acord, e tare mașina electricĂŁ pentru oras, ĂŽnsĂŁ sa stai la casa si sa sa o poți ĂŽncarcĂŁ Fast charge, pe viitor in urmĂŁtorii 10 ani ma gândesc la o electricĂŁ de oras , pana atunci ar trebui sa se mai reglementeze treburile.
    -1 points
  26. In momentul de fata, cred ca extrem de putina lume are incarcare fast charge (7-22kW) acasa. Asta pentru ca puterea instalata in general e de pana in 20 kW pe o locuinta privata, si nu poti sa-i folosesti pe toti pentru masina. Iar sa maresti puterea instalata e o distractie maxima la halul in care arata reteaua noastra de distributie. Deci daca ai masina electrica, baza e tot reteaua publica de statii. De acord, poti sa incarci si acasa la 3kW, dar incarci cu 100 km (18 kWh) in 6 ore, deci sa zicem 200 km autonomie peste noapte. Daca o incarci in fiecare zi si mergi mai putin de atat zilnic, merge si solutia asta.
    -1 points
  27. Ma uitam in parcare la servici, avem 2 locuri de parcare pentru stație electricĂŁ si unul din ele este de handicapați, vorbim de reprezentanta Ford. Bine, nu are rost sa pui mai multe ca numeri pe degete masinile electrice vândute, dar ca si idee. Mai dureazĂŁ pana o fie treburile mai simple.
    -1 points
  28. Asta pentru ca suntem noi tara bananiera. In Finlanda am vazut parcari de bloc, afara, in care fiecare loc avea priza de curent. Ei aveau nevoie iarna, ca era super-frig si aveau incalzitoare electrice pentru motor/masina, dar cred ca se pot folosi foarte bine si pentru incarcat o electrica. E drept, tot la ei erau LCD-uri functionale in toate statiile de transport in comun si niciun graffiti pe ele. Asa ca..
    -1 points
  29. Cum am mai spus si pe topicul lui Bala de numeroase ori, a avea o masina electrica, mi se pare o sursa de stres inepuizabila...si nu doar daca locuiesti in Romania. Cand m-am intors din concediu, am plecat de la aprox 100km est de Insbruck si pana acasa am avut 1450km. Aveam plinul facut, la 7.40 am plecat, am facut o pauza la iesirea din Austria, una la Nadlac unde am pus din nou motorina si am mancat un sandwich si una la Sibiu. Am mers blana totala si la 10.05 CET eram acasa. Deci 14 ore si 25 de minute incluzand pauzele si timpul pierdut la vama Nadlac pe care insumat le estimez la o ora(deci 13 ore jumatate timp efectiv de mers). Cate zile imi trebuiau mie sa ajung acasa, chiar avand masina cu cea mai mare autonomie, tinand cont ca am mers in Austria si Ungaria cu 145kmh in bord(139 reali ca sa nu iau amenda), iar in Romania am mers precum cocalarul handicapat pe autostrada?!
    -1 points
  30. Pai ok, dar atunci unde e economia...daca dai ~800 ron pe curent...in timp ce pana acum dadeai maxim 100. Diferenta de 700 ron... depaseste motorina folosita prin oras (2-300 ron, in cazul meu cel putin). Ma rog, ca economia vine din intretinere, dar chiar si asa.....e mult.
    -1 points
  31. Sa incep cu un mic articol, sa se inteleaga la ce stres(s) e supusa o baterie in modul fast charging: https://news.ucr.edu/articles/2020/03/11/fast-charging-damages-electric-car-batteries (Exista o legea a naturii care ne "spune" unora din noi ca, ceea ce se intampla la scara mica (ca fenomen) se intampla si la scara mare. Orice baterie facuta pana in prezent are nevoie de un anume regim de exploatare in sensul incarcarii (exemplu articolul de mai sus), dar si al descarcarii (nivel ideal de descarcare pentru o viitoare incarcare completa, nu partiala, chimic vorbind). Cel mai ideal mod de utilizare al unei baterii este acela de a o mentine INTOTDEAUNA INCARCATA! Ori asta atrage un stres in plus din partea utilizatorului.. care intelege fenomenul. Stiu, o sa spui ca schimbul unei baterii (celule a ei) poate ajunge sa fie mai ieftin decat al unui motor cu ardere interna.. Pe mine personal nu ma atrage asta. Ideea e urmatoarea, in decurs de 4-5 ani sigur trebuie sa umbli la bateria masinii sa schimbi vreo doi elementi/celule.. apoi peste inca vreo 2, sau mai curand alti 2-3 elementi.. Singurul care isi poate permite asa ceva e statul nu persoanele fizice, parerea mea. Ca tot nu credeti ca vor fi diferite tarife, centralele pe gaze sau masinile de gatit nu au nevoie de alte tarife pentru ca nu merg pe sosele; in schimb masinile electrice da (ca si celelalte care vor disparea nu?). De unde face statul bani de intretinere, modernizare..(?), cand se stie ca sunt taxe mari in pretul benzinei si motorinei..
    -1 points
  32. Marja de profit in industria auto, nu cred ca depaseste 2-3%. Bine, din venituri de milioane, miliarde anual, e ceva, pt fiecare producator. Dar ca procent e mic.
    -1 points
  33. M-as fi asteptat la o analiza a respectivului articol de la cineva care lucreaza in domeniu. Da, baietii au luat in teste niste baterii, le-au incarcat blana la 2C, la temperatura camerei, si au concluzionat ca se strica. Ceea ce poate fi adevarat. Dar problema lor e ca nicio masina nu incarca asa bateriile. Tesla monitorizeaza fiecare celula individual si incarca in consecinta. Si cel mai probabil asa fac si ceilalti producatori. In plus, bateriile sunt racite/incalzite dupa caz. Si dovada cea mai simpla, care nu necesita niciun fel de cunostinte tehnice, e ca daca era cum ziceau baietii in studiul lor, toate bateriile de pe tesla (zic tesla ca au cele mai multe masini vandute, si au si superchargerele) s-ar fi stricat dupa un an. Ceea ce, evident, nu e cazul.. Chiar si la Nissan Leaf, care are baterie fara incalzire/racire, si se degradeaza capacitatea dupa niste ani, scaderea e doar de vreo 30% si pana acum n-a sarit nimeni in aer cu vreun Leaf. Nu stiu cum sunt masinile alea ieftine chinezesti, poate la ele sa se aplice patentul pe care vor indivizii sa-l faca. Desi cred ca si alea incarca diferentiat intr-o masura oarecare.
    -1 points
  34. Pai nu as mai lua mașina electricĂŁ daca ar fi sa dau atâția bani pe curent chiar daca ĂŽntreținerea e mai ieftinĂŁ. Mai mult de un full pe luna nu bagi in oras, adicĂŁ 350 lei maxim. Cum rahat sa dai 700-800 pe curent??? Nici nu ma gândeam la asa ceva. Mașina electricĂŁ SH nu cred ca as lua sub nici o forma, posibil sa știu ca mai am garanție la baterie si 100% sa si fie in garanție, pentru ca o baterie poate sa fie cat mașina de scumpa si sigur Dezmembrari de baterii electrice auto nu cred ca o sa existe )). Cum prezenta Dacia, un 20.000 euro as da pe o mașina electricĂŁ noua de oras.
    -1 points
  35. Cred ca Bala de fapt, sta mai departe de oraș (nu sta ĂŽn oraș, oraș)..si ĂŽncarca 2 mașini electrice acasĂŁ...de acolo costul.
    -1 points
  36. De fapt daca ma uit mai bine pe YT: Bateria la o Tesla dureaza/tine o vesnicie; de la minutul 4 secunda 52. Ce ma bucur. Nu mai am indoieli si experinta cu baterii de azi.
    -1 points
  37. Daca doar ai auzit nu-i pb...multi zic ca e f reusita masina.Minusarii la mumu
    -2 points
  38. Pai din cate am citit aici pe forum, in afara de distributie (care trebuie schimbata obligatoriu) si pernele de aer de pe spate + compresor, nu sunt probleme super mari la modelul asta. Adica nu vad ce ar putea sa crape si sa coste super mult. Acum toti prietenii incearca sa ma convinga sa aleg totusi un A6 combi aceeasi generatie (cica este mai sigura alegerea si cu mai putine surprize). Dar eu nu ca Batman, vreau BMW. Probabil am ramas eu nostalgic de la E46-le care m-a servit fara repros si fara surprize neplacute. Si avea saraca 400000 km cand am vandut-o. Mai era si benzina pe deasupra. Eu intodeauna am asociat Audi cu VW. Si avand 2 masini noi de firma produse de VW si conduse doar de mine in ultimii 6 ani, m-am convins ce inseamna o marca non premium
    -3 points
  39. Renault este o masina buna, personal am avut Laguna 2 1.9 dci, clio symbol 1.4 mpi, clio symbol 1.5 dci, acum mai am megane 4 1.5 dci si un fluence 1.5 dci din 2012 Nu a fost un caz in care una din ele sa se strice....niciodata. Bine clio 1.5 dci care era al tatalui meu , pe la 200.000 km s-a blocat egr-ul ( revzovat prin curatare) si schimbat 2 injectoare, na fiind din prima generatie de 1.5 dci erau probleme cu spanul de la pompa de inalte. Masina a fost vanduta cred ca are peste 300.000 acum si tot merge. Laguna 2 am vandut-o in urma cu multi ani cuiva din braila, a mers cu ea pana s-a rupt distributia originala pe la 270.000 km, a facut-o si merge si azi... Confirm problema cu macaralele de la geamuri dar doar pe fluence si megane 3 Sunt masini foarte fiabile, nu ofera prea multe in variantele normale , basic o clima / tempomat etc dar se gasesc si versiuni de top care aduc plus. In alta ordine de idei Talisman e o masina reusita, cica ar fi fost proiectata / dezvoltata de mercedes in schimbul motoarelor care mai echipeaza unele mercedesuri..
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.