Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/21/20 in all areas

  1. Parerea mea este ca la 3.100 EUR - adica cat 2 Iphone 12 Pro de 256 GB, faptul ca iti pui probleme de genul "daca cei 170.000 KM sunt reali si ca volanul pare usor uzat pentru KM astia" denota ca nu ai nicio treaba cu realitatea. Concret: La banii astia nu te intereseaza KM; te intereseaza daca masina merge bine, motorul merge rotund, trage liniar, nu pierde ulei, nu trage stanga/dreapta, nu bate / nu troncane si nu a a fost dauna totala (are toate airbag-urile). Si inca ceva: Exista sute de service-uri care asigura verificare BMW; nu ai 200 lei sa platesti un mecanic? Daca as vinde un BMW seria 1 la 3.000 EUR si ar veni unu care se intreaba de KM reali si luciul pielii de pe volan m-as urca in masina si as pleca rapid fara sa raspund la nimic. Coboara cu picioarele pe pamant!
    5 points
  2. Cand scrii F30 pe Alliexpress e primul lucru care apare...
    2 points
  3. Ambele motoare pot sa aiba probleme costisitoare daca nu ai noroc. Si la o masina de 8 ani vechime, e la noroc chiar daca a fost intretinuta bine. Eu as merge pe diesel, dintre astea doua. Gasesti mai usor mecanici care se pricep la o adica
    2 points
  4. As adauga faimoasele simeringuri supape, plus bine cunoscutele pierderi de ulei pe la garnitura corp filtru, capac culbutori, pompa vacuum, valva pcv.....ideea este ca la pretul respectiv e o mare loterie, cu putine sanse de castig; daca tot esti pornit, du macar masina la un service decent pt o verificare, si pune deoparte macar 1000 euro pentru reparatii neprevazute in urmatoarele 3 luni.
    1 point
  5. Cred ca nu poti sa scoti un candidat net castigator dintre cele 2 motoare. Indiferent pe care il alegi, sunt sanse mari ca "problemele cunoscute" sa fie deja rezolvate si probabil o perioada sa dormi linistit. Mai ales daca o sa gasesti unul de la un om serios care a avut grija de masina. Diferenta o va face: - starea generala a masinii - dotarile - km - aici e oricum loterie - pretul
    1 point
  6. Ca posesor de N47 pot sa-ti spun ca nu am ce sa ii reprosez. Am schimbat distributia la 180.000 si cam atat.
    1 point
  7. ) la n57 am schimbat si eu si a venit cu totul... Egr ul vine separat singur, dar racitorul vine la pachet cu egr cu tot. Ca l au dat ei jos si vi le au dat voua fara, asta e alta poveste. Credeti voi toate povestile alora de la reprezentanta ca e mai bine. Si varianta 2 am avut o si eu si cum naibi a venit cu tot cu egr, eu incerc sa va va luminez dar mai bine va las in prostia voastra.
    1 point
  8. Daca mergi in oras in eco-pro, subturat, doar pentru un consum mai redus, consumul o sa fie ultima ta problema. Toata economia asta o sa ti se intoarca inzecit in pretul pieselor. PS: daca si 8% e mult in Bucuresti, nu stiu cat ar trebui sa te multumeasca.. La o masina de genul asta, eu nu inteleg cine sta sa urmareasca consumul. E atat cat e, pana la urma e un diesel economic. Nu e benzina, unde variatia e mai mare, nu e electric, unde consumul e zero.
    1 point
  9. Citește bine ce am scris... am formatat si fat 32 si ntfs...mai sus cineva scria ca l a formatat ĂŽn ntfs... L am bagat ĂŽn torpedou... scrie negru pe alb... . M am lĂŁmurit si cu forumul asta...
    1 point
  10. Astazi si ieri am fost la electrician si amandoi zicem ca am gasit vinovatul pentru problema mea. Iata-l Este cablul care pleaca de la electromotor si intra in releul Mufa care intra in releu era decalita si corodata. Acolo sunt doua lamele care prind un piciorus din releu care zice electricianul ca in timp s-a slabit si fiind un contact imperfect s-a incins, s-a decalit si si-a pierdut elasticitatea. Prin acest cablu treceau numai 7A in test in loc cam de 40 zic eu. L-am comandat, imi ajunge intr-o saptamane si a costat 130 lei Oricum inginerii lu' peste cei de la BMW, cum au putut sa proiecteze sa treaca un curent de 40A printr-un contact cu lamele ...
    1 point
  11. wyktor, sa ne intelegem. Cum masori tu consumul nu are nici un rost. Dar absolut nici unul. Poti sa modifici consumul acela instant afisat, oricand. (Sunt unii care stiu cum se face.. dar asta este doar pentru ochii tai, sau ai soferului.. modificarea aceea nu influienteaza estimarea decat cu datele datele modificate, daca le modifici. La E90 se intra in meniul secret si acolo apa niste contoare care se schimba de la singure si acolo se stabileste conform unui cod din 5 cifre parca.. un anume consum afisat.. te asigur ca si la modelul tau se poate asa ca.. mai incet cu lauda cand nu intelegi cun se intampla!) Una este estimarea din bord si alta este sa faci plinul sa inregistrezi numarul de km cand ai facut plinul si apoi sa retii cati km ai facut pana in momentul in care auzit primul bip de gol in bord. Atat si nimic mai mult. Iar daca ai ISTA, sau careva se oboseste sa caute in ISTA, acolo scrie foarte clar exact ce am explicat eu mai sus. RESTUL E CAN-CAN, sau lauda fara acoperire! Nu te mai imbata cu apa chioara ca nu are rost. Fabricantii testeaza masinile si dau rezultatele obtinute in conditii ideale, pe banc, ..tunel aerodinamic si atat...
    0 points
  12. Vyktor - eu zic sa te duci pe autostrada spre mare, cum am zis, ca nu prea e circulata acum. Fa 100 km si vezi cat ai consumat la pompa . Eu nu dau doi bani pe consumul ala instantaneu, si de cele mai multe ori nici pe cel calculat de masina , pana nu se verifica cu pompa . Am facut de cateva ori pana acum recalibrarea consumului aratat in bord, ca sa stiu cum merge treaba. Si nu cred ca au revolutionat BMW consumul masinilor cu G30 si un motor de 3L cu doua turbine . Sau nu . Fii incantat ca masina iti arata un consum mic - pompa nu minte - adica te mai minte si aia , dar nu in favoarea ta.
    0 points
  13. Quote "se calculeaza la adaosul de greutate doar diferenta dintre cele 2 doua" Evident. Raportand la masina mea, tu ai 70kg in plus pe motor(mai ales ca e cu doua turbine, racire mai complexa etc), 20kg pe cutia de viteze, 20kg pe mild hybrid, 10kg pe instalatia audio. Iar astea sunt estimari minime. Punem un pariu simbolic ca are peste 1950kg?
    0 points
  14. Nu. Eu am cantarit ceva masini pana acum. Efectiv nu inteleg de ce cifrele date de producatori nu au legatura cu realitate. Oricum, si la omologarea unui nou model se cantareste masina la RAR. Eu am in talon 1770kg cu 245/45r18 fara runflat. Acum, pe 19, runflat si anvelope miXte, ma apropii de 1800kg. Producatorii dau greutatile masinilor in config standard. La masina lui Vyktor, burdusita de optionale, mai sunt 100kg extra, cel putin. Rotile si sistemul audio cantaresc mult. Daca o sa aiba ocazia sa o cantareasca, sigur trage spre 2 tone.
    0 points
  15. Daca asa scrie pe site la bmw ca are, atunci inseamna ca in realitate are 2 tone.
    0 points
  16. A lui wyktor are peste 1.9 tone A mea se apropie de 1.8 Eu am reusit cu o jetta de 110cp si 1.4 tone maxim, 3.2% la 90kmh, pozitionat in spatele unui camion mare la maxim 10m pe autostrada buc-ct, deci un soi mic de frecare cu aerul. Poate vyktor a reusit asta la o usoara vale. Ca si eu daca merg cu masina mea de la comarnic la ploiesti nu reusesc sa ma apropii de 4% consum, anticipand la maxim, pe un drum liber, accelerand extrwm de fin si nepunand piciorul pe frana pt mai mult de 50m insumati pe parcursul a 40km
    0 points
  17. parca mai e si senzorul NOX care face problem si injectoarele (nu sunt sigur ori la N43 sau N46)
    0 points
  18. Deloc palinca 'zi; ceva mai tare; nu se da.. Chiar total nu am fost, dar daca si tu ai pus un minus 'colo, te cred! Daca erai mai atent am incercat doar sa calmez noul membru in ceea ce crede despre motorul lui.. s-au mai repezit vreo doi, dar ce mai conteaza. Ca tu ti-ai amintit ca la bmw se pune standard 5w30 e numai meritul tau. Ma bucur ca userul primeste sfaturi mai bune. In rest, sa curga minusurile! Ce ii face blocului motor? Ce garantie ofera? (..Rectificarea motorului se numeste mai nou ambielare?) Candva demult citeam pe undeva ca la bmw blocului motor nu prea ai ce sa ii mai faci.. o data uzat in cilindri; ca vin fara camasi, ca honuirea nu se re-face pentru ca nu se rezolva mare lucru.. datorita duritatii materialului aplicat in fabrica, care o data inlaturat, re-honuirea e pe o suprafata mai putin dura..
    0 points
  19. Salut. Cumpar BMW seria 3. Prețul sa fie maxim 5000 euro. An de fabricație ĂŽncepând cu 2007.
    -1 points
  20. Sunt o gramada de fakeuri pe piata, mai ales in RO. Nu fa economie la ulei, pentru ca aceste economii se vor inzeci ulterior in reparatii! Eu am avut un F31 2013 N47, l-am vandut la 180k km. Ulei numai la BMW schimbat. Zero completari intre schimburi de 30k km. Distributia originala.
    -1 points
  21. LOOOOOOOOOOOOlL, am patit si eu odata asa cu E60, schimb ulei + filtru - 500 lei in reclama
    -1 points
  22. Testul de frane se face si dupa schimbarea placutelor si nu ar trebui sa coste suplimentar, pai ce draq dai 300 lei mnopera pe un schimb de placute / punte.
    -1 points
  23. Este o problema des ĂŽntâlnitĂŁ la F3x și F20. Consumul de ulei provine din degradarea cilindrilor. Rezolvarea este trimiterea blocului motor ambielat la o firma care se ocupa cu recondiționarea motoarelor. Personal recomand firma Recotech, am avut experiente bune cu ei.
    -1 points
  24. Ce zice mase se cheama honuire. Si mai simplu ca initiatorul topicului sa-si dea seama daca e de aruncat motorul sau nu, este sa dea o bujie jos si sa bage o camera video cu led in cap, daca peretii cilindrului este oglinda...LA REVEDERE... inseamna uzura grava.Daca se vad inca urme de honuire, treci mai departe si apuca-te de ce ti-am scris mai sus. Explicatia e simpla, pe peretii oglinda, adica uzati, nu mai adera segmentii ca sa adune uleiul si uite asa uleiul e ars....In acest caz testul de compresie este irelevant, se stie ca uleiul in camera de ardere creste valoarea masurata a compresiei, pracric ajuta compresia la pornire. Bimmer nu ti-am dat - Scriu cu lumina stinsam poate am mai gresit ceva litere.
    -1 points
  25. E varianta lui b47 cu 6 pistoane. Mai pleaca cuzinetii cateidata. Cati km are masina?
    -1 points
  26. E un tip din RO cu un E36 compact 316 turbo, cel mai puternic din lume cica.
    -1 points
  27. Ca sa ne lamurim. Ai schimbat la 30k km uleiul sau ai schimbat cand te-a anuntat in bord? Ai facut in general doar drumuri llungi cu masina? Deci ai schimbat uleiul doar de 3 ori cat ai avut masina in posesie, aproape 80k km?
    -1 points
  28. Lasa motorul in pace. Nu are mare lucru defect.. nu e greu de imaginat ce, ceri de la motorul ala de 1.8. Si "logica" de mai sus, nu se intalneste des.. Cauta sa citesti (si intelege) cat mai multe despre motoare, daca te intereseaza ce se intampla intr-un motor. Pentru satisfactie si comparatie (in viitor) desigur fa un test de compresie si tine minte rezultatele daca vrei sa pastrezi masina. Cel mai util ar fi sa inveti sa ii asculti distributia.
    -2 points
  29. Bine ca pana acum toti si-au facut test de frane, mai ales aia care isi schimba la colt de strada placutele. Si daca atelerul care face schimbul de placute n-are banc de test frane, ce face nu are voie sa faca operatiunea? Imi place partea cu costurile pt siguranta... Daca un service isi poate lua licenta de funtionare rar doar daca are si banc de test frane, atunci nu are de ce sa te taxeze suplimentar. Eu am schimbat la fluence placutele spate, pac test de frane fara costuri. Hai sa nu ne mai cacam pe noi aiurea.
    -2 points
  30. Bine LYM, nu stiu ce te recomanda pe tine sa dai lectii de business, esti si tu un MBA. Ia spune-mi cu ce te ocupi in viata de zi cu zi. Ce povestesti se numeste lacomia reprezentantelor, care oricum nu au oameni pregatiti, cei buni se duc la cursuri de pregatire, invata meserie si isi fac serviceurile lor, cunosc multe cazuri. A daca vrei tu test de frane separat ca ti-ai schimbat placutele la colt de strada si vrei sa vezi cum stai, ok platesti. daca nu in manopera de schimbare a placutelor trebuie sa fie inclus si testul de frane.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.